Klexanea tai Fragminia pistävät odottajat, pari kysymystä :)

Kiitos kaikille viestiä laittaneille :flower:

Täällä rv 16+ menossa ja siirrytty yhteen pistokseen per päivä. Ja joudun kanssa synnytyksen jälkeen pistämään vielä useamman viikon.

Itsellä joulukuussa laskettu joten katon saa hyvin täyteen, pitää vaan tosiaan hamstrata muutama paketti ennen vuoden vaihtumista ;)

Mä en vielä ole huomannut kovettuneita paikkoja ja mahaa pistää mies minun puolesta.
 
neljäskö - saat kerralla osteltua 3kk:n lääkemäärän(mie esim. 9 pkt:a/1 pistos/vrk - nyt tulihin katto täyteen ja syyskuusta lähtien loppuvuoden lääkkeet vain sen 1.50e)


Mie olen(mies:D) pistellyt -12/09 lähtien/1per/vrk ja masulla on jo mahdottomia kovettumia - Auts!:x..ja muutoinhin koko masu navan ympäriltä, kuin pakanamaan kartta!:D

Pitäis pikku hiljaksiin siirtyä takaisin Marevaniin(miulla pysyväis lääkitys tulpan estoon) kun tärppiä ei enää kuulu..en vaan jaksais juosta niissä INR-kontrolleissa labrassa.: /(hepariiniä käytettäessä kun ei tartte)

Ihunaista masun kasvattelua&kesää siulle!!:flower::heart:

Ps..Pistämisestä..kannattaa pyyhkäistä neulan päästä se lääkepisara ennen tuikkaamista(Fragmin ainahin kirvelee)silloin ei kirvele pistoskohtaa niin kovin..ja kun pistää, ei kannata ottaa ihoa napakasti sormien väliin, silloin tulee helpommin nitä mustelmia&kovettumia..
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, kiitos infopaketista.
Mä nimittäin oletin juuri että pitää ottaa iho sormien väliin kunnolla. kokeilen (mies siis) toisella tavalla. Ja yleensä kirvelee tavara myös, joten pitääpä kokeilla sun niksejä ;)

Oikein ihanaa kesää sinulle myös ja toivotaan että tärppi käy ennen marevaniin siirtymistä ;)
 
Ape
Hei!

Mielenkiinnolla luin kokemuksianne pistämiskäytännöistä. Itselläni on apc-resistenssi, mutta tukoksia ei ole vielä koskaan ollut. Olen raskaana (10+3) ja keskussairaalassa olivat tehneet päätöksen, että pistäminen aloitetaan vasta synnytyksen jälkeen. Tuolloin aloitetaan 6 viikkoa kestävä pistoshoito.
Pistäminen ajatuksena ei tietenkään houkuttele, mutta eniten pelottaa kuitenkin mahdolliset tukokset raskausaikana, esim. istukassa. Luulisi, että täytyisi pistää jo raskaana ollessakin!
 

Yhteistyössä