klitoriskipu synnytyksestä

  • Viestiketjun aloittaja halukas kivulias
  • Ensimmäinen viesti
halukas kivulias
Synnytin normaalisti alakautta kolme viikkoa sitten. Heti synnytyksen jälkeen tuntui klitorikseni todella herkältä ja kosketusaralta. Ensimmäisen viikon ajan se tuntui hyvinkin kipeältä ja ajattelin sen kuuluvan asiaan, mutta kun kipu jatkuu edelleenkin, tosin lievempänä, en tiedä onko se enää normaalia. Kuinkahan kauan tätä jatkuu? Onko jollakulla kokemuksia? Harmittaa tällainen, kun pian taas voisi seksikin kiinnostaa...
 
oletko varma ettei kipu tule ärtyneistä limakalvoista ja virtsaputken suulta?mulla ainakin oli pitkään pistävää kipua virtsaputken suulla ja siihen auttoi aika.nehän on anatomisesti todella lähekkäin.eli saataa tuntua klitoriksessa mutta onkin virtsaputken suulla...
 
tääläki
Juu kyllä tääläki tuntuu jossai tuola mainitsemallasi alueella sellasta "pistävää" tai epämukavaa kipua...mut ei enään niin tunnu muutaku huomaan vielä suihkussa ku pesen.eiköhän se aika joo paranna sen kivun...mä ainaski täs oon niin odotellu ja onhan se nyt jo huomattavasti vähempi kipee =) mulla synnytyksestä nyt kuukaus :D seksistä puheen ollen mulla ei ainakaan sillon tuntunu kipua :D että rohkeesti kokeilemaan sitte ku siltä tuntuu...jos kipu helpottaa =)
 
Mulla tuntu vessassa käydessä sellainen paine klitoriksessa synnytyksen jälkeen. meni itsekseen ohi, kesti kyllä n.1-2kk. luulen että johtui siitä kun pissa katetroitiin synnytyksessä kaksi kertaa.
 
Katetri laitetaan virtsaputken aukosta sisälle, eikä katetrointi liity mitenkään klitorikseen. Ei siis voi johtua katetrista. Paikat synnytyksessä venyvät paljon ja oma arveluni onkin, että kipuilu johtuu venymisestä ja palautumisesta.
 

Yhteistyössä