KM jälkeen kuumeilevat

SUNNUNTAI 1.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
ElinaMaria...............KM 02/08 , 04/08.................KP
Pink1............KU 12/07.....................KP 4/28 (palstatauolla)
Kaa 29v...................KM 11/07, 4/08....................KP 32/31
Miracle....................KM 04/08..............................KP 30/??
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 28/30
Betania...................KM 06/07..............................KP 27/27-30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 27/30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 22/30-33
Riine.......................KM 10/07..............................KP 19/29-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 14/27-30
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 7/30-35
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 3/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 3/32
dinaho...................KM 06/07...............................KP
Jonniina................KM 05/08................................KP
Kanella..................KM 05/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08................................KP

[color]


HAAVEISSA TOINEN


Mae.....................KM 04/08.............................KP 23/34
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08.............................KP18/30-40
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07.............................KP 11/
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07...............KP12/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 23/26
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 19/26-29
Myymä....................KM 09/07.............................KP
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP 14/ [color]


HAAVEISSA KOLMAS


SusSoo................KM 02/05, 01/08, 05/08
Orchid................enkelipoika 06/07...............KP 33/27 (palstatauolla)
Singa........................KM 10/07............................KP 13/28-32
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 18/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 11/32-36
A-alisa......................KM 2/01, 4/03, 05/08[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 27/27
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 25/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 25/28
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 12/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 2/33
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
[color]

HAAVEISSA VIIDES


Millukka...................KM 05/08...............................KP 7/30-34
[color]

PLUSSANNEET


Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Emppu78................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Leinikki....................06/08
[color]

Edellinen pino:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1035999
 
En keksinyt oikeen muutakaan paikkaa minne kirjoittaa, mut sain eilen vaaleen viivan raskaustestissä, ja nyt pähkäilen et mitä tekisin, mulla oli keskeytynyt keskenmeno (?) 3/2008, ja en halua toivoa liikoja.. onko muilla tullu haaleita???? :eek: ja mikä sitten on ollut tulos?
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Jana85:
En keksinyt oikeen muutakaan paikkaa minne kirjoittaa, mut sain eilen vaaleen viivan raskaustestissä, ja nyt pähkäilen et mitä tekisin, mulla oli keskeytynyt keskenmeno (?) 3/2008, ja en halua toivoa liikoja.. onko muilla tullu haaleita???? :eek: ja mikä sitten on ollut tulos?
hmm.. voisiko olla vielä hormonia elimistössä km:n jälkeen ? joillakin se poistuu suht hitaasti... mulla meni kaksi viikkoa niin rtesti näytti negaa mut eikö sulla olis jo niinko pari kk aikaa km:sta. voiko näkyä noin kauan elimistössä ?
 
Ei se enää sitä hormonia siitä edellisestä ole, kun testasin joku noin kaks kolme viikkoa sit sitä et onko mulla vielä.. mutta ihan puhdas negatiivinen testi oli...
Siks mä sitä pähkäilen.. Sit ku oon viel kipee nytte ni mietin et jos mä oisinki raskaan ja jos tää pöpö voiski aiheuttaa keskenmenon... Pää toimii omalla tavallaan. :/
 
Janalle tervetuloa ja pahoittelut menetyksestäsi ja varovaiset onnittelut plussasta!
Ei mitkään flunssapöpöt aiheuta keskenmenoja, siitä voit olla huoleti. Se pieni ihmisen alku on siellä hyvässä turvassa pöpöiltä koko raskauden. Km:n jälkeen jotkut tulee heti raskaiksi, joten uskon että sulla on käynyt hyvä tuuri :flower: .

ON. Täällä on tuttu "kestokrapula" päällä. Hirveä väsymys ja aamupalat meinas lentää samatein vessanpyttyyn kun sain sen syötyä. Tissit on uskomattoman turvoksissa ja ihan älyttömän kipeät. Joten alan olemaan aika varma raskaudesta. Huomenna aamulla teen uuden testin. Olisin jo tehnyt tänään mutta mies ei anna tehdä ennen kuin vasta huomen aamulla. Kp 34 menossa tänään eikä menkkaoireita ole yhtään. Onneksi!

Miraclelle kiitokset uudesta pinosta! =)
 
Ja tääl vaa ootellaan menkkoja... eli ei mittää uutta... näppyjä tuhottomasti ni ois se ny kiva et se täti tulis ni pääsis niist eroonki.. tai sit se mieluisampi vaihtoehto et oiski raskaana mut ko ois kiva et näkyis testissäki :p
 
SusSoo


miracle
kiitos päivityksestä!

Jana, tervetuloa mutta suuren suuret onnittelut haamusta!

Ajattelin sittenkin palata ihan virallisesti takaisin tänne pinoon jo tässä vaiheessa. Muutenkin täällä kuitenkin notkun joka päivä, niin miksi sitten odottaa juhannukseen asti.

Eli miracle jos ehdit minut lisätä takaisin listalle.
Kolmatta kuumeilen ja km:t seuraavasti olleet: 02/05, 01/08 ja 05/08.

Lapset vaatii lisää pitsaa
joten on mentävä tarjoilemaan keittiön puolelle. Kuulumisiin!

-Sussoo-
 
kiitos onnitteluista =) Mä en vaan itse oiken voi uskoa et oisin raskaana, kun ei ole oireita.. kuten edellisessä raskaudessa oli oireet jo neljännellä raskausviikolla.
Menin tekemään sellasenrfsu:n raskaustestin mitä myydään ruokakaupoissakin, ja sekin näytti positiivista, se vaan oli haalea vielä se toinen (muttei niin et ois tarvinnu sitä ihan tihrustella)...
Huomenna meen käymään lääkärissä, kun oon flunssassa ja samalla pyydän päästä labraan raskaustestiä tekeen, et saan mielenrauhan.. :headwall:
 
Moi!


Kirjoitin tänä aamuna vielä tuohon toukokuun pinoon, niin kopsaan sen nyt vielä tännekin...

Tervetuloa uusille (tää on ehdottomasti hyvä porukka, vaikkei kukaan tähän varmaan alunperin haluaisi kuuluakaan... ) ja onnea plussille

Olen pysytellyt hiljaa ja piilossa, joten en ole seurannut kirjoittelua vähään aikaan. Plussanneena ei oikein kuulu tänne, mutta en halua mennä odottajiinkaan ennen kuin tiedän, että on jotain, mitä odottaa. Olen menossa huomenna siihen varhaisultraan (nyt 7+2) ja olen ollut niin hermostunut viime päivät, että en ole edes käynyt täällä. Pelkään, että näkyy taas vaan mustaa ruudulla...Jännitystä lisää se, että keskiviikkona olisi tarkoitus lähteä reissuun, katsotaan nyt, miten käy.

On tää vaan niin raastavaa, jännä, miten tm/km muuttaa koko vauvahaaveilun ja odottamisen ihan muuksi, kuin mitä se voisi olla. Eka raskaus alkoi ja meni hyvin, nyt ajatellen olin tosi tietämätön kaikista asioista, jotka olisivat voineet mennä pieleen, mutta myös niin onnellinen ja koko odotusaika oli ihanaa. Taisi jäädä ainoaksi kokemukseksi, nyt vaan pelottaa ja ahdistaa koko raskaus. Musta tuntuu, että koko tätä ajatusten sekamelskaa on miesten välillä vaikea ymmärtää, tai sitten vaan mun miehen. Tottakai se on ollut surullinen edellisen jälkeen, mutta eri tavalla. Nyt taas yksi työkaveri ilmoitti olevansa raskaana, laskettu siinä kohdin, kun meilläkin olisi voinut olla. Jotenkin vaan koko ajan joku muistuttaa, että meilläkin voisi olla toinen tilanne. Ei pääse unohtamaan, ei sitten millään.

JANA85, mä olen ostanut aina noita markettitestejä ja kyllä ovat raskaudet (3)näyttäneet!!!


PS: Hyvää lomaa kaikille 31.5. loman aloittaneille ;)
 
Tervehdys kaikille!

Ajattelinpa ilmoittaa, että taidan nyt kesäksi jäädä taustailemaan. Menkat tulivat ihan ajallaan (eli nyt kp5) ja harmitti tosi paljon. :( Oli nimittäin niin paljon kaikenmoisia oireita, mutta kun ei tärpännyt niin ei tärpännyt... Jotta tän open koko pitkä kesäloma ei menisi vauva-asioita miettiessä, niin jään siis nyt hetkeksi palstatauolle. Mukavaa kesää kaikille ja tsemppiä! B)
 
Ninhän se testi näytti sen plussan tänä aamuna! Mutta samatien mua alkoi pelottamaan ihan hirveästi tää raskaus. No, aika näyttää miten tässä sitten käy... Sitä pelkäämistä tää alkuraskaus on varmaan ihan kokonaan. Onneks mun pitäis nyt päästä siihen alkuraskauden seurantaan tällä kertaa. Täytyy varmaan pian soitella jo neuvolaan.
 
Minäkin täällä edelleen, pitihän se jatkaa täällä, kun tilanne ei oo muuttunut mihinkään.

Mulla torstaina sairaalan meno, katsotaan oonko tyhjentynyt itsestään vai joudutaanko lääkkeellisesti se tekemään. Uskon -ja toivon- että tyhjänä ollaan.

Nyt tullut sellaista ihan kamalan hajuista ruskeaa vuotoa :x En tiedä mitään mikä haisisi niin pahalle... Kai kuuluu asiaan?!

Ja tätiä sitten odotellaan, että pääsee puuhastelemaan! :) Miehellä alkaa olla painetta aika kivasti, kun ei olla päästy hommiin miun vuotojen takia pitkään aikaan. Jospa sitä kohta, alkaa itselläkin jo olla ikävä miestä :LOL:
 

Yhteistyössä