KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Halaukset kaikille niitä tarvitseville :hug: Jokaisen suru nostattaa myös omat tunteet pintaan :'( Elämä on kyllä tosi epäreilua että toiset joutuu kokemaan menetyksen toistamiseen :'(
Onneksi kuitenkin saamme myös iloisia uutisia jotka antaa toivoa onnistumisesta myös itselle :heart:
Woodoolle toivon sydämestäni että kaikki olisi hyvin :hug: :heart:

).( Täällä ei tapahdu mitään |O Ovis oli joko silloin heti km vuodon loputtua tai sitten sitä ei ole ollenkaan! Hyvässä lykyssä voisi siis odottaa menkkoja jo ensiviikolle ja oikeestaan mä toivon että ne alkais ja saisin aloittaa taas lääkityksen ja kunnon kuumeilun ;)
Tikuttelin ovista n. viikon verran ja keskiviikkona viivat oli mielestäni tasavahvat mutta ovisoireita ei oo pätkääkään! Tuntuu että kroppa on ihan lepotilassa |O
Eli eipä auta kuin odotella vaan...

Hyvää viikonloppua kaikille :hug:
 
Meilläkin alkaa yritys uudelleen ku täti kurvas aamulla paikalle :'( Mieskin ihan harmissaan, mut ei auta ku yrittää uudellen ja toivoa parasta. Laskeskelin tuossa eilen et kohta on viis kk:tta yritystä takana.Kyllä se aika menee nopeesti.Mut tällee taakseppäin ajateltuna tuntuu tosi pitkältä...
 
Onpas jännä tilanne taas..Tiistaina aamulämpö oli 35,8, keskiviikkona 36,3, eilen 36,6 ja tänään 36,8!! Ennen tietoa keskenmenosta mittasin lauantaina lämmöt kun tuhru alkoi--sillon 36 tasan. Tän käyrän mukaan mulla olis tiistaina lämmöt romahtanu, ja nyt noussu oviksen jälkeiselle tasolle?? Yleensä tosiaan (niinkuin oon aiemminkin maininnu) mun lämmöt ennen ovista on korkeintaan 36,2 oviksen aikaan alle 36 ja oviksen jälkeen just nää 36,6 tai enemmän.....Ota tästä nyt selvää!! Onhan mulla esim maanantaina ja tiistaina tullut "ovislimaa" kun tuli muuten tota vuotoo niin niukasti että noi kyllä erotti. Vaikee ottaa rennosti kun oon ihan kummissani tästä kaikesta :D no, aikahan sen taas näyttää miten käy..Kellistin ton ukon kyllä maanantaina, eli ovis on hyödynnetty jos se kerran on jostain kumman syystä ollut jo..Ja jatkossakin aion kellistää että varmistelen tilannetta :LOL: no joo..nyt menee hulluuden puolelle tää kuumeilu..Greippimehu ja monivitamiinkin taas käytössä.Mä niin kovasti haluisin olla raskaana..Tuntuu niin epäreilulle tämä, että oikeestaan lokakuusta asti olen ollut raskaana muutamaa viikkoa lukuun ottamatta, mut mitään "palkintoa" ei ole tiedossa vieläkään... :| :snotty:

Pakko kiittää teitä kaikkia täällä, mitä tässä tekis jos ei vois täällä miettiä ja pohtia juttuja :heart: ootte olleet todella mahtava tuki..kiitos kaikille siitä :heart:
 
P-E
Nasu, pinguli :hug

Kaikille muille tarvitseville myös :hug:

Täällä taas kiertoon sopivasti "varmoja" havaintoja siitä että ON raskaana :LOL: Jonkun tarttis palauttaa maan pinnalle tämä rouva. Tässä vaiheessa on AINA niin varma raskaudesta. Selvät oireet painontunnetta alavatsalla, pissalla tarttee rampata, välillä rintoja aristaa ja vihlasee, niin ja selkääkin jomottaa. Että eiköhän tuossa taas riittävästi oireita :LOL: Viikon päästä on taas toinen ääni kellossa kun täti tekee kuitenkin tuloaan :kieh:
 
Moikka! Taidan tunkea tännekin mukaan, jos vain huolitte. :) Parivuotiaalle pojallemme toivomme kovasti sisarusta. Yritystä on ajallisesti takana jo vuoden verran ja sinä aikana olemme ehtineet kokemaan yhden geneettisen keskeytyksen (rv18) ja yhden varhaisen keskenmenon (01/09). :'(

Kierron pituus on nyt hiukan vaihdellut, mutta 27 päivää on varmaan se kaikkein yleisin minun kohdallani.

5/27.............. yk5 ................ TAYS ........... 2 toiveissa
 
Sun Rise jos viitit päivitellä mut pois tuolta taustailijoista, ja siirtää tuonne esikoista haaveilevien alle! Eli KM 1/2009,ja tänää kp 1/28-38 Eli menkat alko tänää,niinku koko viikon on oireet antanu odottaakin..

Snow leopardille :hug: ja omasta puolestani tervetuloa, toivottavasti plussaamme kaikki pian uudestaan :heart:

:wave: Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Penkele mä kirjoitin pitkän pitkän vuodatuksen joka sitten hävisi johonkin kun painoin lähetä-nappia. :kieh:

Lyhyesti uusiksi:

Mä en ole käynyt täällä juurikaan viime aikoina enkä millään kykene kommentoimaan kaikkea mitä pitäisi, mutta ensinnäkin...

Pahoittelut kaikille tiensä tälle palstalle löytäneille ja ekstrahalaus tähän pinoon palaamaan joutuneille! :hug:

Samalla parempaa onnea plussanneille! Olkoon teidän odotus onnellinen! :flower:

woodoolle on kaikki peukut pystyssä, että kaikki menisi hyvin vuodosta huolimatta!

Rouva Pikkumyylle toivotan kaikkea hyvää jatkoon ja onnea tyttären vauvan johdosta =)

Mitä tulee omaan napaan, niin en ole juuri täällä käynyt, koska mulla ei juuri tunnu olevan aiheeseen liittyvää asiaa...
En jaksa tarkkailla kiertoa, limoja, oviksia tai oireitakaan, koska pessimistinä en usko että muutamiin kuukausiin kuitenkaan mitään tapahtuu.
Viimeksikin meni 9 kuukautta km:n jälkeen ennen kuin uusi tärppi tuli, joten en jaksa uskoa että nytkään tärppäisi ihan yk 1 tai 2.
Ja siksi toisekseen uskon jo kahden plussan jälkeen että tiedän kyllä kun on tärpännyt, oireita on ihan turha pongailla. Sen verran selvät oireet on näissä kahdessa lyhyessä raskaudessa olleet, että jos joudun miettimään olenko raskaana, niin sitten en ole.

Jollei mua siis täällä näy, niin se johtuu siitä että en viitsi väen väkisin tänne tulla jollei mitään tarvetta sillä hetkellä koe. Ihan hyvää tekee välillä olla palstailemattakin, palailen kyllä taas aktiivisemmin mukaan jos ja kun sellainen fiilis taas iskee.
Nyt vaan on mun vauvakuume niin kateissa, että ei oikein jaksa kirjoittelukaan kiinnostaa.
Voisin kuitenkin listalla pysyä, kun olen niin tottunut siinä jo olemaan.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! :wave:

-Meritähti-
 
:heart: Hyvää ystävänpäivää! :heart:

:hug: kaikille tasapuolisesti.

Tänne ei kuulu mitään uutta. Eilen sorruin jo testaamaan, vaikkei mitään pitäisikään näkyä tikussa vielä. Niin kovasti olisin miehelle halunnut ystävänpäivänä ilouutisia kertoa, mutta taitaa siirtyä uutiset kihlajaispäivään, eli maaliskuun ekaan :)
Teille tulen tietenkin kertomaan heti kun plussa löytyy :D

++++++ :whistle: plussapuhuria, niin oviksen odottajille, kuin raskaustestailijoille.
 
YSTÄVÄNPÄIVÄ




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin.........................KM 01/09..........................KP 2/28-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 7/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 8/30-35
kuumetta.........................KM 12/08..........................KP 16/24-27
Meritähti..........................KM 02/08, 12/08...............KP 18/34
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 22/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 24/27
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 25/26-30
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 27/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 28/27-28
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 30/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 30/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 30/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...........................KP 30/
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 32/26-34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia............................KM 01/09
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09



HAAVEISSA TOINEN



Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 6/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 8/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 13/24-28
annuli-nannuli..................KM 12/08........................KP 21/28-30
Nemu.........................KM 08/06,08/08,11/08..........KP 29/27-28
Elwi..................................KM 11/08........................KP 29/28-42
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08, 02/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 9/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 18/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 21/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 28/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 34/30
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 19/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77



 
Hei taas tytöt, kova kiire on ollut, enkä aamuisin siis ehdi kirjoittelemaan tänne! Iltaisin taas en yleensä ihme kyllä eksy koneelle... Nyt vihdoin alkoi hiihtoloma, ja on kipeenä |O Miksen tajua sairastaa työajalla?! Loman kuuluu olla lomaa :/ Menkat oli ja meni ja edessä jälleen uusi jännittävä kierto. Oviksen tahalliseen pongailuun en ala, mutta oireitahan tulen tarkkailemaan silti, vaikka haluaisin olla onnellisen tietämätön kaikesta ja HUPS, olen raskaana!- tyyliin...

Snow Leopard :hug: ja tervetuloa aivan ihanaan pinoon :heart:

Meritähti, ymmärrän nuo tunteet! Kannattaakin pysyä pois aina kun siltä tuntuu, eikä itseään änkeä tavan vuoksi tänne. Tulethan kuitenkin pian ilmoittamaan plussauutisia :D

tinttamaarian kuulumisia tahdon minäkin tietää! :wave:

murmelin, tervetuloa pinoon ja uuteen yritykseen! =)

Vai on PuuhaEmmi lähtenyt lentoon :LOL: Sulla on kyllä piiiiiitkä viikko edessä leijailessasi :D Toivotaan kuitenkin, että oireet olisi niitä itseään tällä kertaa b =) d

:heart: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!:heart:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
:heart: Hyvää ystävänpäivää minunkin puolestani kaikille!! :heart: :heart:

Meritähdelle :hug: Ymmärrän myös nuo tunteet, sitä samaa tässä itsekin on vähän väliä ajatellut, että tuskin tässä moneen kuukauteen tulee mitään tapahtumaan.. kun oikein miettiikin sitä reilua vuotta ennen sitä ekaa plussaa, niin jo tuntuu pitkältä aika, enkä kyllä taas jaksaisi odottaa.. mutta ainakin toistaiseksi olen päättänyt saada sen uuden plussan mahdollisimman nopeasti... Toivottavasti sinäkin tulet mahdollisimman pian sen saamaan :heart:

SunRiselle kiitokset taas kerran päivittelystä, to olis kyllä ehdottomasti parasta, jos sitä joku kaunis päivä vaan huomaisi olevansa raskaana..ja vaikka useammalla viikolla.. en kyllä ymmärrä miten niin käy joillekin.. Multa ei kyllä varmastikaan jäisi huomaamatta,jos menkat sattumalta oliskin myöhässä muutaman viikon..tai edes päivän..varmasti olis jo testipuikot ollu kastettuna.. :LOL: Koitahan parannella itseäsi, ettei koko loma mene sairasteluun :hug:

Mukavaa ystävänpäivää kaikille :heart:
 
:heart: Hyvää Ystävänpäivää kaikille :heart:

Tervetuloa uusille

Rouva Pikkumyylle toivotan kaikkea hyvää jatkoon

woodoolle on peukut pystyssä

Täällä ei mitään erikoisempaa. Aamulla tein testin ja puhdas nega. Eka ajattelin että höh ja sitten aloin miettimään että tais olla vähän aikaista vielä testailla jos kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivän päästä hedelmöityksestä niin sittenhän se olis voinut tapahtua vaikka vasta tyyliin just hetki sitten. Sitte olin että olinpa mä nyt hätäinen sen testin kanssa et olisin vaikka odottanut huomiseen aamuun tms. No ens viikolla testaillaan sitte lisää taas.

Viikonloppuja kaikille :wave:
 
MML
Mukavaa ystävänpäivää myös minun puolesta kaikille!! :heart: :heart:

Omanapa valitteluvirsi: Vähä kummastuttaa/pelottaa mitä on meneillään mahassa. On ollu jo viikon ihme menkka kipuja, välillä kovempia, välillä lievempiä. Aluksi olin varma että nyt ollaan raskaana, mutta tein pari päivää sitte testin, jossa ei näkyny kun ehkä viivanpaikka. Mitä tää siis voi olla? Onko kellään endometrioosia tms. että osaisi kertoa oireista? Netistä hain tietoa, mutten tullu kovinkaan paljoa viisaammaksi... Täytyy kai oottaa, että ne menkat menee ja sen jälkeen sitte mennä lekuriin jos ei lopu. Muutenki ollu aika karsee aamu, jotenki surku olo keskenmenon takia pitkästä aikaa :(
 
Mulla menee hermo. Menkat on nyt 3 päivää myöhässä, mutta raskaustestissä eilenkin vain tosi haalea viiva, haaleampi kuin pari päivää aiemmin. Eli kyllä tää varmasti kemiallinen oli. Alkais vain nyt menkat, niin pääsis eteenpäin. Ei yhtään huvittais taas ens viikolla mennä lääkärille pyytämään jotain, millä menkat saa alkamaan. Argh.
 
Hyvää ystävänpäivää ja kovasti onnea kaikille plussanneille! :flower:

Sun Rise, toivottavasti paranet pian ja pääset oikein kunnolla nauttimaan lomastasi.

Elviira-76, ei tosiaan kannata vielä tässä vaiheessa luopua toiveesta. Mullakin on negoja tullut vielä niinä päivinä kun menkat ovat olleet myöhässä. Eli kaikki on vielä hyvinkin mahdollista. :)

Kanella, :hug: toivotaan, että menkkasi alkavat pian, jos ovat alkaakseen. Tiedän kyllä tuon tunteen, kun menkkoja ei kuulu ja viivat sen kuin vain haalenevat. Itse koin sen kuukausi sitten.. :'( Muuten... Ihanko tavallinen yleislääkäri voi määrätä menkkojen alkamista edistäviä lääkkeitä vai tarviiko sellaista varten varata gyneltä aika? Itsekin olisin jotain lääkettä kaivannut geneettisen keskeytyksen jälkeen, kun jouduin kärsimättömänä odottelemaan tädin saapumista yli 4kk. Osaatkos yhtään sanoa, minkä nimisiä lääkkeitä siihen käytetään?

aMansikka, mulla oli myös jotain ihme menkkakipuja viime kierrossa oviksesta ihan loppuun saakka. Ehdin jo hetken toivoa parasta, kunnes sitten menkat alkoivat juuri ajallaan. :(

Itse alan täällä vähitellen valmistautumaan oviksen odotteluun. Tikuttelun aloitan varmaan joskus maanantain korvilla.

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille! :flower:
 
Heipsis!

Onnittelut plussanneille ja :hug: myös kaikille muillekin :heart:


Kauanko teillä r.testi positiivinen rv 8 km/tm jälkeen?
Eli kauanko raskaustesti näyttää positiivista vielä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen?


Mulla on nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä (tm) 4 viikkoa aikaa ja tein tuossa r.testin. Positiivista näytti 10mmol herkällä testillä. Mietin nyt, että mitäs ihmettä! Onkohan jäänyt jotain r.materiaalia vielä kohtuun vai mitä tapahtuu??

Olisin siis aloittanut kuukautistensiirtotabut ja niitä ei saa syödä, jos on raskaana... Ollaan lähdössä viikon päästä pe rantalomalle ja kuukautiset ei oikein sovi lomasuunnitelmiin:( Eikä myöskään kaavinnan jälkeiset vuodot, ou nou!!!

Help me!!
:attn:
 
Hyvää ystävänpäivää tytöt!

Täällä jännittäminen jatkuu.. tänäänkin hyvin hyvin haalea plussa testiajan sisään mutta mutta.. ei uskalla vielä plussa puolelle lähteä. Ei ennen kuin tulee "oikea" plus. Oireet oli eilisen kateissa ja uskon puutetta. Mutta tänään lämmöt yhä ylhäällä 37,1 ja päänsärkyä sekä kuvotuksia. Eilen illalla palasi vatsaan nippailut. Mulla onkin nyt dpo 11. Laskin väärin jossain vaiheessa. Voi kun tää nyt kiinnittyis ja olis tässä! 10 vuoden vauvakuume saisi onnellisen päätöksen

Mihin on kadonnut Sukkapari?? Mitä siulle kuuluu?

Mukavaa lauantaita :hug:!
 
Hyvää ystävänpäivää!!! :heart:

mä en oo täällä hirveesti käyny, ku tonne pikkukakkosiin hiihdän ensin ja sitten tuleekin jo esikoinen taas häiritsemään :D

Ja tosiaan sun rise kävikin tuolla kakkospuolella lukemassa kuulumisiani :p

ja siis mä plussasin edellispäivä :)
nyt on vaan jännät paikat että miten tää menee... maanantaina tuli ihan hiukan rusehtavaa tuhrua, ja ajattelin jos olis ollu kiinnittymisvuotoo tms.. mut se sit loppu toiv. ei nyt tulekaan minkäänäköst vuotoo 9 kuukauteen :D

tämmösiä uutisia mulla..

-nemu 4+1
 
Paljon Paljon Onnea Nemu plussasta :heart: :heart:

MeaMimosa toisillahan näyttää vielä monta viikkoa km jälkeen plussaa testi.. Onpas sulla nyt kinkkinen tilanne niitten siirtotabujen kanssa... Varmin tapa saada selvyyttä asiaan olis tietysti päästä veri-testiin parin päivän välein, jolloin näkyis onko hcg-arvo laskussa vai kenties nousussa..

Perhosialla jännät paikat, toivotaan viivan vahvenevan!!

 
Moikka taas ja HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille!!!

Jakohihnan falskaamista edelleen, kohta jo 3 viikkoa päällä, ei runsasta, mutta kuitenkin ja ne kuukautisetkin kohta puolin varmaan tulossa, ois se mukavaa vaikka viikko olla vuotamatta :kieh: Maanantaina lääkärin soittoaika, josko se sitten laittais pyynnön labraan, sitä Hcg-mittausta varten, toivottavasti kohtu on siis jo tyhjä.......Naama muistuttaa lähinnä rokon kourissa olevan ihmisen naamaa, ja tämä muistuttaa todella pahaa rokkoa, hormoonit, KIITOS!!! :headwall:

Ennustaja-elli meille povasi tyttöä 19.12.2009, ja se todellakin antaa mulle toivoa jostakin paremmasta....tyhmää, eikö?? :ashamed: Ja tällä vuotamisella mahdollisuudet vähenee, alkaa nimittäin oleen liki tuo hedelmöittymis ajankohta.....Jokuhan sen toivon tuo, nyt sen tuo elli!!

Onnea plussanneille :flower: Ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!!!

maaliskuu
 
KAIKKI HUOM!!!

Mistäköhän sitä alkais laskeen kp:t, lima/veri vuotohan alkoi jo 24.1, esilääkitys annettiin 27.1. joka siis minulla aloitti jo vuodon, "keskeytys" tapahtui 29.1...... :eek: kaiken kaikkiaan olen siis jo vuodellut enemmän tai vähemmän jo yli 3 viikkoa..... :kieh: Siis aivan pihalla, mutta kun niin kovasti toivoisi pääsevänsä ns. normaalikiertoon.......ja ehkä saavansa sitä :heart:
 
SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 3/28-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 8/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 9/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 17/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 19/34
Elviira-76..........................RK 11/07..........................KP 23/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 25/27
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 26/26-30
Julietta.............................KM 09/07, 03/08...............KP 28/32
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 29/27-28
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 31/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 31/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 31/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...........................KP 31/
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 33/26-34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia............................KM 01/09 (HAAMU)
Sokruli...............................KM 02/09
rituri..................................KM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09



HAAVEISSA TOINEN



Snow Leopard..................KM 01/09.......................KP 7/27
Heinämassu82 .........KM 10/01,12/08,02/09..........KP 9/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 14/24-28
annuli-nannuli..................KM 12/08........................KP 22/28-30
Elwi..................................KM 11/08........................KP 30/28-42
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75..........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08, 02/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 10/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 19/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 22/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 29/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 35/30
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 20/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Nemu




 

Yhteistyössä