Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

myymä
berry76 Tuosta hemoglobiinista, että on kyllä munkin mielestä aika outoa etteivät ole mitannut mutta kuittasin sen ajatuksen sillä, etten ole vuotanut mitenkään RUNSAASTI koko ajan.. Vaan enemmänkin tuhrutellen. Jokatapauksessa nyt mietin että olisiko hemppa jokseenkin alhaalla kun nenästä on alkanut vuotamaan lähes pävittäin verta... Eikös se voi olla oire raudan puutteesta?


tapsu85
No hyvä että on pojat siellä, ettei sentään ihan kadoksissa ;) hihihi. On se kyllä jännä!!!!
 
Viivanpaikka muuttui tänään haamuksi. Ihan siis niin haalea, että vähän väliä käyn kattelemassa, että oliko se mielikuvitusta =) Nyt oli käytössä testi, jonka herkkyys 25, siinä viivanpaikkatestissä oli herkkyys 10. Saan tällä viikolla viel lisää niitä 10-testejä, niin sitten varmaan on jo viisaampi...
 
Onnea kaikille plussanneille!!!!! :flower: :flower: :flower:
Hienoa lukea iloisia plussauutisia täältä! Toivottavasti kaikki haamut muuttuvat selkeiksi plussiksi ja pikkuisilla on rutkasti tarrasukkia mukana!

).( En ole hetkeen kirjoitellut tänne kun ei oikein mitään muutosta olotilassa ole ollut ja mielikin on ollut vähän maassa. Eli nyt olis menossa kp 15/30, jos nyt tämä keskenmenon jälkeinen kierto menisi normaalisti. Ovista ei tässä kierrossa taida tulla, ainakaan mitään tuntemuksia ei ole. Toivottavasti tulis sitten menkat säällisen ajan kuluessa, että pääsis tositoimiin ensi kierrossa! Tuntuu jotenkin äärettömän pitkältä ajalta odottaa seuraavaa ovista, mutta ei tässä nyt oiken muutakaan voi.

Plussatuulia ja mukavaa alkanutta viikkoa!
 


Siis ihan uskomatonta!!
Valtavat onnittelut Tapsulle, Perämaan emännälle ja Arskaenergialle!!

Ja sitten nöyrä kiitos teille kaikille onnitteluista
Ootte niin ihania, tekisi mieli tulla ja halia teitä kaikkia ihan oikeasti!



Täällä ollaan ihan ulalla...
Siis niin monta kertaa päivässä nipistän itseäni kädestä, koska pelkään tämän olevan unta... Mä en ymmärrä miten tässä näin kävi

Mieli on sekava, epäuskoinen, pelkäävä, onnesta sekaisin ja hämmentynyt ennen kaikkea! Voin sanoa, että rukouksiimme ja toiveisiimme on vastattu.

Nyt ymmärrän tuon unen jossa puhuttiin uudesta vauvasta, ja viikosta 41. Jospa se tarkoitti sitä että kun tänä vuonna poikamme laskettu aika olisi ollut viikolla 41, että ensi vuonna viikolla 41 meillä on jo vauva kotona. Näin tahdon ajatella


Niin, ja viime viikolla näin unen josta en osannut täällä oikein kertoa. Unessa itkin ikävääni valtavasti. Minun oli niin sanoinkuvaamattoman paha olla. Ajattelin unessa kaikkia niitä 5 eri ystävää/tuttua jotka ympärilläni odottavat vauvojaan, ja itkin niin vuolaasti sitä että mitä pahaa olen tehnyt että mua näin rangaistaan, ettei me saatu vauvaa kotiin asti. Tuntui että oikeasti kuolen siihen paikkaan. Joku henkilö tuli siihen vierelleni, ja kysyin häneltä, että minkä takia poikamme ei ole tullut pitkään aikaan uniini, että onko hän unohtanut minut jo? Miksi en voi nähdä pojastamme unia, koska se lohduttaisi mua... Hahmo unessani sanoi, että "Nyt on vielä niin vaikeaa, mutta odota vielä hetki... Yllätys koittaa."

Mä ajattelin aamulla tuosta unesta, että se oli aivan kuin lupaus siitä että tulen näkemään pikkuisen prinssimme unessa piakkoin, mutta en todellakaan osannut uskoa että meille tulee tällainen yllätys!


Tein eilen vielä testin, ja viiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Huisia!!


Oireina ei ole kuin jano, kylmyys ja hajuaistin paraneminen. Nyt ymmärrän viime viikkoisen sekoiluni

Sattui nimittäin niin että mieheni soitti töistä mulle viime viikolla ja kysyi mitä kuuluu. Sanoin että mä täällä keittiössä pengon astiakaappia, kun mä haistan siellä sipulimakkaraa! Ja siis oikeesti, meillä ei oo ikinä ollutkaan sipulimakkaraa talossa
Eikä ainakaan astiakaapissa

Mies vitsaili, että mikähän pilleri multa on jäänyt ottamatta :LOL:
Mutta nyt siis selittyi tuokin asia =) Jotten ihan pimahtanut ollutkaan =)

Miikkis: Kiitos muruseni!! Nyt mä heitän sen köyden sinne sun luo, ja vedän sut mukaani odotuspuolelle! Koska välimatkamme on pitkä, niin köysi ylettyy sinne tässä vähän ajan kuluttua

Mutta lupaan, ettei siihen kauan mene


Enkelimme on kyllä aina mielessämme, mutta niinhän se on kuten ihanasti sanoit, että hän on sitten suojelemassa tulevia sisaruksiaan

Pidetään toki yhteyttä, ja kiitos vielä!
Halitus


helmitaustailija: Kiitos paljon! :hug:

Tapsu: Se on aivan totta mitä sanoit. Itekkin ajattelen että Jumala antaa ja Jumala ottaa.. Muistan yhden runon tuosta muistokirjasta jonka olen pojallemme tehnyt. Olen kirjoittanut siihen hänen valokuviensa ympärille runoja, mietelauseita ja rukouksia. Yksi menee näin:

"Jumala, ota vastaan tämä yksi pienemmistäsi,
joka juuri kasvoi minun sisälläni,
mutta ei koskaan saanut kasvaa elinkelpoiseksi kohtuni ulkopuolella. Minun on niin vaikea jättää Sinun huomaasi tämä elämä,
josta piti tulla minun lapseni.
En voi, en halua hyväksyä tätä.

Jumala, ota vastaan myös sekasortoinen sisimpäni.
Ota suruineen, itkuineen ja kiukkuineen.
Epäilys Sinua kohtaan, joka annat ja otat takaisin.
Kiitollisuus siitä, että lyhyeksi aikaa annoit minun huostaani
tämän pienen ihmisen kehittymisen.

Ilo, jonka annoit minulle, kun elin odotuksen aikaa.
Kaipuu nähdä elämä, joka eli ja kasvoi sisälläni.
Tyhjyys, pysähtynyt hiljaisuus, nyt kun kaikki on ohi,
nyt, kun minulla ei ole enää mitään.

Jumala, ympäröi rakkaudellasi ja parantavalla hyvyydelläsi
sureva sydämeni ja vertavuota ruumiini.
Anna minulle voimaa uskoa että myös tässä tilassa olen Sinun kuvasi."
 
mukavaa viikon alkua kaikille!

Ja OIII :D Onnea myös Tapsulle ja Arsaenergialle!!!! :flower: :flower: :heart:



Täällä ei mitään uutta..

Myymälle onnittelut kummitytöstä!

Nyt en oikein muista mitä piti.. välillä meinaa vetää mielen matalaksi mutta en anna sen häiritä :D
 
Täällähän käy melkoinen plopsatus *plopplopplop*



Onnea Perämaan emäntä, Tapsu ja Arskaenergia!!! Kyllä ne viivat siitä vielä vahvistuvat! Onnellista odotusaikaa teille kaikille!
ja tarriksii roppakaupalla pikkuisille!


Myymälle onnittelut kummitytöstä! :heart: Minusta tuli lauantaina virallisesti kummitäti pienelle pojalle
 
aurinkoenergiaa Onnea haamusta :flower:

perämaan emäntä Onnittelut vahvistuneesta plussasta! Kaikkea hyvää toivon odotukseesi :hug:

juuliai Hyvä, että kaikki oli kunnossa! Tärppionnea =)

kutmula Kertominen kyllä helpottaa omaa oloa, itsekin aluksi en kertonut kuin siskoilleni, nyt kun näitä ongelmia ilmaantui, olen kertonut myös vanhemmilleni ja anopille. Mulla myös hyvät välit anoppiin =)

tapsu85 Onnea haamusta =)

Syksyinen haave Onnittelut ovisplussasta! Nyt se hyödyntämään ;)

myymä Onnea kummitytöstä! :hug: Mä muuten suosittelisin sulle, että käyt sen hb:n mittauttamaan, jos alkaa yhtään olo tuntua heikolta.

MyAngel Ihanaa odotusaikaa sinulle =)

EpskepsOnnittelut kummitädille!

(.) Kyllä sitä ei passais hehkutella, että vuoto on loppumassa :| Aamulla alkoi taas vuotamaan ja tuli hirmu iso hyytymä. Että semmosella mielellä menin sitten gynepolille ja ei paljon nekään uutiset lämmittänyt. Hematooma on edelleen samankokoinen kuin kaksi viikkoa sitten. Raskaushormoni on onneksi laskussa kuitenkin. Käyn viikon kuluttua taas täällä kotipaikkakunnalla verikokeissa, katotaan se hcg ja pieni verenkuva. Ilmeisesti olen melkoisen kalpea, kun tarkistetaan siis se hemoglobiini. Kahden viikon kuluttua käyn taas polilla, katsotaan onko hematooma alkanut yhtään pienentyä, jos ei, niin sitten sillä viikoilla joudutaan se poistamaan. Kohdunulkoinen raskaus siis oli kyseessä mulla.

Mutta eipä tässä auta murehtia etukäteen, täytyy ootella rauhassa nyt mitä 2 viikon kuluttua sanotaan. Käskivät kyllä tulla heti näytille, jos vuoto on tosi runsasta tai kivut lisääntyy. Sieltä päin ovat yhteydessä, mikäli hcg alkaakin nousta.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille! Ihanan paljon on tullut +uutisia, toivotaan niille paljon jatkoa =)
 
En ole lukenut kuin viimeisten kahden sivun tekstit, mutta halusin nyt itsekkin tulla tänne jotakin kertomaan.

juuliai Olin alkuun tuolla odotus-puolella myös kesävauvaa odottavien pinossa, mutta sitten vähän kirjoitusinto lopahti. Kävin nyt juuri vilkaisemassa sinne ja huomasin, että sinulla ja ilmeisesti Kaalla on käynyt sama ikävä juttu kuin minulla :( Osaotto teillekin siitä :hug: Mulla siis alkoi näkymään rv 11+3 veriviiruja valkovuodossa ja muutaman päivän kuluttua vuoto muuttui lievästi rusehtavaksi. Yritin olla panikoimatta, kun tiesin että tuo voi olla ihan normaaliakin, mutta niin sitten pääsin hyödyntämään meneillä olevaa harjoitteluani ja tarkastamaan uä:llö vauvan tilaa. Nähtiin kätilö-terveydenhoitajan kanssa viikkoihin nähden pieni sikiö jonka sydämen sykettä ei saatu näkyviin.. Seuraavana päivänä menin sitten naistentautien päivystykseen tarkastamaan sikiön tilaa (tiesin siis jo että kuolluthan hän oli) ja siellä todettiin rv 8+6 kuollut sikiö, jonka vatsan päällä näkyi epämuodostumaa. Oli siis ollut kuolleena n. kolme viikkoa. Itse halusin kaavinnan ja menin siihen seuraavana päivänä.

No sitten kävi niin, että vajaan viikon kuluttua tuntui alavatsakipua, jonka vuoksi sitten kävin tarkastamassa naistentautien päivystyksessä onko kohdussa mahd. tulehdusta jne. Ilm. tulehdusta oli ja kohtuun oli vielä jäänyt raskauskudosta, jonka vuoksi sain sitten vielä Cytotecit ja kaksi antibioottikuuria. Tänään kävin sitten tarkistamassa josko nyt on tyhjentynyt, niin nyt onneksi oli.. huh. En olisi jaksanut enää uutta kaavintaa. Useinhan tällä tavalla käy toistepäin (siis, että lääkkeellisen tyhejnnyksen jälkeen joutuu kaavintaan), mutta ilmeisesti minulla lääkärin mukaan erittäin tiukka kohdunkaula, jonka vuoksi kaavintakin oli vaikea suorittaa pienimmällä istrumentillakin... Kaavinnasta on nyt siis aikaa n. puolitoista viikkoa.

Tällainen tarina mulla. Ensimmäisestä raskaudesta oli kyse ja nyt sitten yhtien kuukautisten jälkeen lähdetään uudestaan yrittämään. Lohduttavaa on se, että tiedän että minun on mahdollista tulla raskaaksi, joten ehkäpä sitten vielä uudelleenkin onnistuu :)
 
Kiitos halit kaikille myös täältä :hug: =) Olette niin mahdottoman ihania :heart:

MyAngel Give me five :D Onnea ja iloa teillekkin. Mehän saatiin aallon sijasta aikaan oikee tsunami!!

perämaan emäntä, tapsu, arskaenergy onnea monta sataa kiloa myös teidänkin perheisiinne :flower:

Minä jään taustalle kurkkimaan ja yritän olla rauhallisin mielin itseni kanssa. Tuli ilmottauduttua jo tuonne odotuspuolelle ja toivottavasti siellä myös pysytään. Eka ultra varattu ja jännitys iski heti...ei tätä usko vieläkään todeks =)
 
Kaa
Onnea onnea onnea plussanneille! Aivan ihania uutisia sai lukea.

Tänään oli sitten se kaavinta ja nyt on kotiuduttu väsymyksen ja ihan pikku-pikku jomotuksien kanssa. Olo on ihan hyvä, jotenkin helpottunut, omalla tavallaan. Nyt vaan pidän peukut pystyssä, ettei tulehduksia tule ja pääsemme keskiviikkona lähtemään häämatkallemme. :heart:

Sen verran sain hyviä uutisia lääkäriltä, että matkalle on nyt helpompi lähteä. Naistenpolin lääkäri siis uumoili minulla viime perjantain ultran kuvan mukaan ositaista Molaa, ja nyt sain kuulla, että ainakaan päällisin puolin ei ole siitä kyse. Olisin ikionnellinen, jos mola-aavistus osoittautuisi vääräksi. Saan histologisten testien tulokset viikon loppupuolella.

Eli nyt paranneellaan kehoa ja mieltä ja palaan sitten listalle "oikeesti" kun ensimmäiset luomumenkat ilmaantuvat. Eli minun historiallani noin kahden kuukauden päästä :kieh:

Lämpimiä ajatuksia talven viimoihin ja paljon paljon plussatuulia kaikille!
 
iLTOJA!!!

Voi kun täällä on ihania uutisia!!!! Onnea vaan kaikille plussanneille!!!!

Saanen liittyä seuraanne ensi viikolla? Mä oon niin varma että nyt on käyny flaksi! (tai toivon...) Ei, kyllä se on nyt käynyt. :LOL:

Niin, ei mulla mitn oireita oo... pientä nippailua ja semmosta pikkusta flunssaa... nenä vähän tukkoinen ja kurkussa kans jotain karheutta. Tosin söin äsken nuudeleita ja mulle ei tulinen ruoka sovi... tuun siitä aina kipeeks... :(

No, joo... kunhan tulin moikkaamaan... CIAO!
 
siis, hetkinen, nyt ei kukaan liiku, pysykää kaikki paikoillanne! hyvä, kiitos. ja nyt käsi ylös ne, jotka on raskaana :D aivan mahtavaa!!! sairaasti onnea kaikille plussanneille! jättisuuri onnenhalaus arskalle, olen seurannut sinua, kun täällä ollaan törmäilty.
tuoreille palstalaisille: hyviä asioita on ilmassa teilläkin ennen pitkää, jaksakaa vain uskoa ja toivoa!
*lähtee toivomaan itselleen omaa beibeä* niin ja *ehkä myös harjoittelemaan beiben tekemistä :p *
 
Vaimo85
Olen pahoillani että olet joutunut keskenmenon kokemaan. Kovasti voimia sinulle!! Olet lämpimästi tervetullut mukaan mukavaan joukkoomme :heart:

ON On niiiiiiiiiiin väsy olo etten nyt jaksa oikein enempiä kirjoitella. Kävin tänään osteopaatilla hoidettavana ja olo on nyt hyvä mutta todella väsynyt
Osteopaatti sanoi että mulla on oikealla puolen kallonpohjassa paha tukos tms. ja sen pitäisi nyt lähteä aukeamaan. Meni vähän ohi tuo juttu kun käsittelyn jälkeen olin aika töttöröö..
mut jotain tuommoista se oli. Nyt vain pitää toivoa että keho lähtee parantamaan itseään. Ens maanantaina taas hoitoa saamaan. Onko täällä kukaan muu käynyt osteopaatilla? :attn: Juups, mut nyt päivitän tuon listan vielä ja sitten pitää lähteä..
 




Haaveissa esikoinen

Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
Tinkatar...................RK 10/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 11/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 21/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 22/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 25/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 29/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 44/28
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 57/-

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 16/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 25/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 26/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 29/26-29

Haaveissa kolmas

Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 7/30-32
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 26/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 27/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 35/-

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 24/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85
Aurinkoenergiaa

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
 
Mitäs tänne kuuluu? Plop plop plussailua vai :D Onnea kaikille plussanneille..! Ja tärppionnea sitä odotteleville, tulee kuulema silloin kun sitä vähiten odottaa :whistle: Ei ole muuten missään muussa pinossa yhtä tiiviin oloista tunnelmaa kuin täällä :flower: Mä täällä odottelen jännityksellä ekaa ultraa joka on torstaina...!!
 
myymä
Myymä ilmoittautuu taas töistä paikanpäälle :p Se on heti kun on vähän hiljasempi päivä tiedossa niin tänne vaan höpöttelemään ;)

Kysymys: Sisältääkö maksalaatikko paljon rautaa? Ajattelin vain että jos se hemppa tosiaan on alhaalla ja nenäverenvuoto johtuu siitä, niin voisin kokeilla ensin syödä vähän enempi rautapitoista ruokaa. Tänään söin aamulla näkkäriä ja lounaaksi ajattelin sitten vetästä maksalaatikkoa...

Kävin katsomassa sitä kummityttöäni eilen. Ei herranjestas hän oli söpö ja ISO möhkäle ;) Ei mikään ihan miniprinsessa.. hihi! Semmoset pulloposket ja aivan mieletön tumma ja paksu tukka :)

Myymis.
 
huomenta!

mulla on vähän oudot fiilikset..epäilevät...on nimittäin tosi paljon tuota menkkamaista juilintaa etu sekä takapuolella...pelottaa ihan mielenä. :(
päässä on niin paljon kysymyksiä, entä jos mun testi olikin rikki tms, ja näytti väärin? tai jos varhainen km? tai jos kaikki olikin vaan unta?

ärsytttäväää :kieh: :kieh:
 
Mutta ISO kiitos kaikille onnitteluista, pitää vaan toivoa että tässä todella oltaisiin pieniin päin :heart: :heart:
pelottaa vaan tuonne "kammottavaan, pelottavaan" vessaan mennä joka kerta, mutta vielä toistaiseksi olen saanut huokaista helpotuksesta. :whistle:

Täältä kyllä saa sellaista hyvän olon tuulahduksia, en tiä miten selviäisin NYT ilman teitä, KIITOS RAKKAAT! :heart: :heart:
 
Aurinkoenergiaa: Samoissa tunnelmissa TÄYSIN!!! Illat on pahimpia, hirveä polttava tunne vatsassa

Kiitos kaikille onnitteluista, melkein tippa tulee linssiin. Tiedän, kuinka vaikeaa on olla iloinen muiden puolesta jos haikara lentää jatkuvasti itsestä ohi. Jokainen teistä ansaitsee oman pienen, ihan jokainen.

Joidenkin puolesta toisaalta on mielettömän helppo olla iloinen! Nyt sitten syntyi mun kaverille pieni tyttö, just kun pääsin sanomasta et tääl on vaan poikia. Sain valokuvankin, kaunis pieni tummatukkainen prinsessa!!! Perheen toinen tyttö! On niin ihanaa, kun joillain onnistuu helposti, tytöille tuli reilu vuosi ikäeroksi!!!

Vaimo85: Pahoittelut, että jouduit tähän pinoon! Porukka on kyllä hyvä, mutta yhdistävä tekijä on ikävä!!! :hug:

Myymä: Eiköhän maksalaatikosta löydy rautaa. Mahtoi olla suloinen tollikka!!! Onnea vielä kummitätiydestä =)
 
Onnea plussasta!

Halusin rauhotella,että mulla oli melko kovia "polttoja" plussaamisen aikoihin.... Pahempia kuin normaalit menkkakivut ja sellasena "vanteen" tunteena alavatsan ja selän kohalla,kesti muutaman päivän. Myöhemminkin tuli outoja kouristuksia ja jopa pariin otteeseen rusehtavaa vuotoa,mutta kaikki on ollut hyvin.... Toivon todella että teilläkin on kyse vain normaaleista raskausoireista,tervetuloa meidän tuttujen joukkoon odotuspuolelle :wave:
 
Myymä: Hymiöitä saa ainakin osoitteesta www.cosgan.de

Onnittelut kummiudesta

Suosittelen sun aloittamaan rautatabuja, ja käydä mittauttamassa hb. Ite söin synnytyksen jälkeen paljon pinaattikeittoa ja pinaattilättyjä. Maksalaatikossakin kyllä on rautaa. Niin ja Obsidania otin 2 tabua päivässä niin sain hempan nousuun. Joillekkin ei tuo Obsidan sovi, mutta kokeilemalla selviää =)



Berry76: Voi kurjuus kun sua nyt noin koetellaan...

Voimia hurjasti!


Vaimo85: Tervetuloa joukkoomme ja pahoittelut kokemastasi menetyksestä



Perämaan emäntä: Yritähän olla murehtimatta, vaikka ei se helppoa ole. Mulla on myös tosi paljon menkkamaista kipua vatsassa ja alaselkä on kuin tulessa. Mutta samaa mulla oli myös enkelimme aikana, ihan näin alkuraskaudessa


Gatsu: Give me five!

Mahtava tsunami!!


Kaa: Toivotaan joka solulla, ettei tulehdusta tule

Minnekkäs suuntaatte häämatkalle? Onnittelut


Julietta: Tervetuloa joukkoon ensi viikolla!!

++++++


Irtosora: Täällä ollaan käsi pystyssä

Hyvää harjoitusta


Epskeps: Hyvä että saat helpotusta oloosi =) Ite en oo osteopaattia kokeillut, vaikka monissa hoidoissa olen käynyt, mm. akupunktiossa, vyöhyketerapiassa, energiahoidossa ja hypnoosissa =)

MargeSimpson: Kaikkea hyvää ultraan


Aurinkoenergiaa: Myös täällä joka vessareissu pelottaa :( vaikka en ole keskenmenoa kokenutkaan... Yritetään olla luottavaisina =)

ON: En uskalla täältä vielä mihinkään siirtyä. Jano jatkuu, samaa oli enkelin aikana, niinkuin paleluakin ja alaselkä ja alavatsakipua. Lisäksi krapulainen ja flunssainen olo. Nöyränä katsomme kuinka kauan tällä kertaa saamme vauvasta nauttia... Ylittääkö se enkelimme aikana saadun 23 viikkoa... :/
 
näinpä näin, acon 10 näytti... no, kuinkas tän sanois. Kyl siinä hetken ajan oli jotain... sit sekin hävis, joku viivanpaikka on kun tarpeeks kääntelee ja vääntelee. Ja tää testi oli herkempi ku edellinen... et oisko sit kuitenkin ollu kemiallinen raskaus. Ihmettelin jo ennen testin tekemistä, että se etova olo on hävinnyt...
 

Yhteistyössä