Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Pahoittelut minultakin aili, dasale ja myös kurreliini *ryhmähali*

kurreliini Juu.. Ihan liian monta saman kokenutta tuntuu olevan.. Mutta koitetaan tosiaan pinnistää takaisin odotuspuolelle :)

aili Mulla kanssa PCO-tyyppiset munasarjat, tai ainakin toinen niistä. Diagnoosia ei koskaan oo vissiin loppuun tehty. Mulla näkyy ainakin siinä, että painonhallinta tuntuu olevan vaikeata. Puolitoista vuotta sitten kun lopetin e-pillerit meni kuukautiset ja hormonit sekaisin ja puolen vuoden ajan oli koko ajan tiputteluvuotoa ja painoakin tuli 10kg.. Silloin yritettiin ekaa kertaa raskautumista, mutta ei onnistunut. Viime keväänä sain Terolutin avulla hormonitasapainon taas kuntoon ja tiputin myös sen 10kg mikä oli tullut painoa. Sitten nyt kun uudemman kerran raskautta yritimme, niin yllättäen onnistuikin ensimmäisestä kerrasta. Mikä on siis todella positiivista, koska monesti PCO-syndrooman omaavilla voi olla vaikeuksia lastensaannissa, varsinkin jos tosiaan on ylipainoa (minullakin sitä vielä jonkin verran on kun BMI 27). No tämä raskaus nyt sitten päätyi abortus inhibitukseen, mutta olen onnellinen siitä että tiedän voivani tulla raskaaksi :)

Joillakin taas PCO ei tunnu näkyvän juuri missään. Ja sinä taidat kuulua siihen ryhmään =) PCO itsessään ei ole mikään kamalan suuri huolenaihe. Tosin ymmärrän sitä tiedon janoa mikä tulee, kun kuulee että itsellä sitä epäillään. Itse aion huolehtia siitä, että paino ei nouse, koska olen huomannut että kaikki on hankalampaa silloin jo tämän raskautumisen kannalta kuin muutenkin. Enkä halua tyypin 2 diabetesta, johon monet ylipainoiset PCO:n omaavat helmpommin sairastuvat. Sukurasitekin on itselläni siihen kova.

Mutta eiköhän tämä tästä. Pelottaa jo ajatus seuraavasta raskaudesta.. Panikoin varmaan ihan kamalasti vauvan tilaa jne. Kaipa siitäkin sitten yli pääsee.. Toivoisin vain niin kovasti, että meillekin jo se ensimmäinen lapsi tulisi :heart: Kaveritkin tuntuu poikivan yhtenään :p Ja nimenomaan poikivan, koska aikamoinen poikabuumi tuntuu olevan meneillään =)
 
Vaimo85! Kiitos paljon vastauksestasi! Oli tosi kiva kulla jonkun ihan omakohtaisia kokemuksia. Ja pahoittelut sullekin, vissiin aikalailla samanlaiset kokemukset meillä takana.

Mulla ei tosiaan ylipainoa ole, ainakaan virallisesti. Muuten olen kyllä painoasioiden kanssa taistellut vuosikausia, bulimiaa olen saiarstunut jostain 15-vuotiassta n. 24-vuotiaaksi... (sitäkin mietin, että olisiko sillä jotain tekemistä tämän keskenmenon kanssa). Nyt syömishäiriö on kumminkin ollut jo pitkään hallinnassa ja kaikki siinä mielessä ok. Toisaalta olen taas huomannut reagoivani ruoan kautta tähänkin. Ruokahalu tuntuu menneen melkein kokonaan, nälkää ei ole ollut viikkoon ja pakottamalla olen itseni pakottanut syömään. Tunnistan kyllä sen ajatuksen tämän taustalla, minusta tuntuu, että tämän epäonnistumisen takia en ole ansainnut ruokaa... Sekavaa ja sairasta, tiedän! Mutta pidän kyllä huolen siitä, että kumminkin syön, ihan sen takia, että kasvuolosuhteet seuraavalle pikkuiselle säilyvät otollisina :) Toisaalta nyt kun olen asiaa tarkemmin miettinyt niin, kun viime keväänä lopetin ehkäisyrenkaan käytön, nousi paino melkein huomaamatta joitakin kiloja ja iho oli hetken aikaa vähän huomompi. Nämä kumminkin tuntuvat menneen ohi, että en sitten tiedä.

On tosiaan huippua jakaa näitä asioita ja tunteita samankokeneiden kanssa. Siinä on kumminkin iso ero. Itselläni on onneksi ymmärtäväinen mies, äiti ja ystäviä... Olen kyllä puhunut tästä aiheesta paljon, itseasiassa keskenmenosta tietää useampi kuin raskaudesta :) En osaa tätä asiaa mitenkään hävetä, eikä mielestäni pidäkään. Uskon, että asiasta on helpompi päästä yli, kun sitä saa purkaa. Olen sitten itse vastavuoroisesti tukemassa ja kuuntelemassa ystäviäni, kun heitä joskus elämä murjoo. Lähipiirissäni ei ole kumminkaan ketään samaa kokenutta, joten siinä mielessä te olette verraton apu. :hug:
 
morotus täältä suunnalta :wave:

olo ihan tajuttoman väsy.. poika päätti aamulla ennen 4.30 että häntä ei enää nukutahttp://www.cosgan.de/images/more/bigs/c021.gif
äiti oli aiihen aikaan vielä ihan tööt..


suhteellisen rankaks kävi työpäivä mut hengissä selvittiin.. yks vanha setä kysy multa että ootko just heränny kun oot hiukan väsyneen näköinen :LOL: tuumasin vaan että ihan hyvissä ajoin oon noussu :LOL:

kivut jatkuu ja kaitpa se täti sieltä hurauttaa.. toivottavasti ihan ajoissa tällä kertaa..

Jos lähdettäs vielä ulkoilemaan ja sen jälkeen tehdään hedelmäsalaatti :p

tuo meidän kissa on ihan yli laiska... ja hyvälle oppinut entisessä paikassa.. kaivautuu nukkumaan peiton alle aina =) huvittava kun selällään siellä korsaa :D

mut nyt moi
 
Heipsan... minäkin voisin tulla nyt sitten kanssanne keskustelemaan, jos vaan mukaan sopii, kun varmistui tänään, että varhainen keskenmeno minulla on ollut :( vuodot ei oo edelleenkään loppuneet, eli sitä odotellessa. Tuonne keskenmeno puolelle oon kirjoitellut asiasta ja myymä minulle on siellä käynyt vastailemassa ja tsemppaamassa...eli kiitos sinulle. =) Lyhyesti tähän, että isänpäivänä testiin tuli ne kaksi viivaa, mutta samana iltana jo alkoivat kivut ja vuodot ja sitä kesti jonkin aikaa. Sitten vuodot loppuivat hetkeksi, kunnes nyt sitte taas oon vuotanut muutaman päivän todella runsaasti. En sitte tiedä, että yrittikö meidän pikkuinen siellä sitkeesti vielä pysyä hetken, kun hcg arvokin nousi. Tänään sitten se arvo oli jo laskenut 16 ja ens viikolla otetaan vielä yksi verikoe ja katsotaan, että oisko jo laskenut kokonaan. Koko tarina siis tuolla keskenmeno osiossa.

Jos nyt jotain itsestään kertois, niin olen 29 vuotias, naimisissa ja minulla on 02/00 syntynyt tyttö ja 02/07 syntynyt poika ja kolmannesta siis haaveillaan ja km nyt sitten 11/07

Sitten pitää laittaa kauheasti onnitteluja plussanneille :heart: :flower: oon käynyt välillä lukemassa täällä taustalla teidän juttuja, mutta halusin kirjoittaa vasta, kun omakin asia on ihan selvä. Tuttuja nimiäkin täällä on jonkun verran vilahdellut ja oon huomannut, että teillä on tosi mahtava porukka täällä kirjoittelemassa. :D

mutta nyt ukko tulee koneelle, joten kirjoitellaan myöhemmin lisää :wave:
 
aili ja Katjuska-78 Pahoittelut keskenmenoistanne :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan =)

Mä kävin eilen tänne raapustamassa pitkät jutut ja näkyi 2 viestiä sitten, joten poistin sen toisen. No, hävisi sitten koko viesti kokonaan :headwall:

perämaan emäntä Hyvä, että pääset varhaisultraan!

tapsu85 Pidän db että testit tulee huomenna ja selvä + tulee!

Danjuska Menehän sitten lääkäriin, mikäli kipuja vielä on. Kyllä sitä itse aina parhaiten kroppansa tuntee.. Toivottavasti kivut kuitenkin loppuvat ja kaikki on kunnossa :hug:

Miikkis Tsemppiä ensi viikolle db

Julietta Plussatuulia sinnepäin =)

MyAngel Kyllä niitä oireita vielä ehtii tulla :hug: Monestihan sanotaan, että esim. tyttö- ja poikaraskaudet on erilaisia. Mulla kyllä ollut kaikki 3 erilaisia, vaikka poikia ovatkin kaikki olleet. Pahoinvointia ei ole ollut ikinä, ainoastaan öklötysolo esim. hajuista.

(.) Enpä jaksa taas valittaa, mä jotenkin valitan joka kerta samoista asioista :ashamed: No, tilanne on muuttumaton joka tapauksessa. Itse asiassa, miehen sietokykyä tässä myös koetellaan, arveltiin jo yhdessä, että päästäänköhän tämän vuoden puolella lainkaan petipuuhiin :whistle:

Tänään oon reippaillut kotitöissä, käytin petivaatteet tuulettumassa, kun ulkona on mukava pikkupakkanen. Pitäis vielä saada lakanat laitettua, muuten onkin kämppä ihan mukavassa kunnossa. Pyykkiä tosin saan pestä taas monta päivää, että kaikki on puhtaana. Onneksi kone hoitaa suurimman työn.

Mutta oikein mukavaa viikonlopun odotusta kaikille :wave:
 
Voimia kaikille uusille tänne tulleille :hug:

Ja onnea kaikille plussaneille :flower:
Toivottavasti täältä tullaan nopeasti perässä ;)

Mulla on ihan hirveä raskautumis kuume :ashamed: On jotenkin niin tyhjä tunne kun oli jo valmistautunut kaikkeen vauvaan tulevaan ja siihen raskaana olemiseen :| Vaikka mulla on jo ihan hyvä mieli ja harvemmin asia enää vetää mielen matalaksi niin kyllähän tämä asia pysyy mielessä varmasti loppu elämän.Ja niinkuin joku tuolla kirjoitti tuosta yhdestä joululaulusta niin se pisti minutkin itkemään :'(

Sitten taas olisi kysymys:Mitenkä kierron pituutta ruvetaan laskemaan näin km:n jälkeen?

Niin ja piti niistä supistuksista laittaa.Neuvolaan soittelin niin normaalia kuulemma on :) Ihan vaan muille vinkiksi jos jollakin tämmöstä ilmaantuu
 
3Palaanpa nyt kommentoimaan...

Dasalille ja Katjuskalle lämpimästi tervetuloa ja :hug:

Perämaanemännälle oikein ihanaa ja turvallista odotusaikaa!! :heart: Tuuhhan välillä laittamaan väliaikatietoja jos ennätät :D

Kutmulalle jaksu rutistus, :hug: tiedän tuon tunteen hyvin. Enää en niin maassa ole mutta tulee hetkiä jollon tuntuu että kaikki kaatuu päälle ja itkettää vaan. Mut kyllä me kaikki tästä.. eikös vain =)

Berry:Ensi viikon alusta menen lääkäriin jos menkat ei ole kerenneet alkaa ja kivut jatkuu. inhottavaa kun kipuja kipujen perään.. millon tämä helpottaa...*huokaus*
Ja pura vaan tänne oloas, :hug: vaikea auttaa mut tukea ja ymmärrystä löytyy.

Aili: Sinulle rutkasti ruokahalua! :hug:

poika sammu kun sauna lyhty. kai on minunki hyvissäa aoin painuttava nukkumaan kun aamun herätys tuli turhan varhain. mut hetkeks telkun ääreen.
 
Dasale Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa keskustelemaan =)

Kutmula Kyllä varmasti monesti keskenmeno vielä mielessä on, ei sitä ikinä unohda. Onneksi kuitenkin pikku hiljaa olo helpottuu :hug: Tuosta kierrosta, joskus on ollut, että vuodon alkamispäivä olisi kp1, mutta varmasti riippuu monesta eri asiasta miten lasketaan. Itse ainakin joudun odottamaan sitä, että raskaushormoni on poistunut kokonaan ennenkuin voi menkkoja edes odotella saapuvaksi.

Diodium Toivottavasti tärppäisi! Hienoa, että kaikki on kunnossa, pidän kyllä hirmuisesti db plussalle =)

Danjuska Kiitos :hug: Musta vaan tuntuu etten osaa oikein olla enää normaali itseni vaan valitan vaan koko ajan.. Tää on kyllä tuskatuttavaa, kun mitään varmaa ei tiedä jatkosta vielä. Yritän olla liikaa ajattelematta koko asiaa, mutta väkisinkin se mielessä pyörii.

perämaan emäntä Oikein ihanaa odotusta sinulle! Käyhän välillä kertomassa kuulumisia =)
 
voi Berry.. minusta kuule tuntuu välillä ihan samalta.. tuntuu vaan että oon kiukutteleva ja valittava akka.. ukko kultaakin käy aina sääliks kun rupeen näitä asioita miettimään. Ja kun yrittää aina parhaansa mukaan lepytellä ja saada paremmalle tuulelle.
Parasta todiaankin olis olla ajattelematta koko asiaa mutta helpommin sanottu kuin tehty ;) :hug:

nukkukaahan hyvin! :wave:
 
Katjuska78 osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Lämpimästi tervetullut olet tänne meidän keskuuteemme :heart:

ON
Mulla ei nyt oikein kirjoittaminen luista tänne.. :ashamed: Olen aika vetoveks. Meillä on ollut nyt tosi rankkaa esikoisen (4v9kk) kanssa ja hän vetää minusta kyllä kaikki mehut pois :/ Niin ihana kuin hän osaakin olla niin osaa olla myös todella raivostuttava :| Rakastan häntä yli kaiken, enemmän kuin mitään tai ketään. Olen nyt vain jotenkin umpikujassa hänen kanssaan. :ashamed: Toivon vain että tämä vaihe menisi ohi. sillä joku kehitysvaihehan tämäkin tietysti vaan on, kovin rankka sellainen vain... :snotty: Muutes ei tänne ihmeempää..
 




Haaveissa esikoinen

Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP -/28
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 2/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 4/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 14/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 24/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 25/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 28/40(?)

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 9/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 19/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 28/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 29/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 32/26-29

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 10/30-32
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 29/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 30/25-27

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 27/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
 
Danjuska Varmasti selvitään ja itsekkin kiukuttelen ukolle :ashamed: mutta jotenkin olen kokenut sen tärkeäksi osaksi tätä suru prosessia :'(
Mulla oli muutama päivä että minua suututti ihan hirveästi ja teki mieli hakata joku sen takia että emme sitä vauvaa saaneetkaan :( Ystäväni lupautuikin jo nyrkkeilysäkiksi mutten kuitenkaan sitten oikeasti halunnut sitä tehdä :whistle:


Epskeps: Tiedän tunteet,että lapsiaan rakastaa kovasti mutta välillä tuntuu että nousee savu korvista ja suusta :kieh: Voimia arkeen :hug:
Kyllä se siitä helpottaa jossain vaiheessa =)


Onneksi tänään perjantai ja viikonloppu edessä.Tänään mennään miehen kanssa joulu ostoksille kun tuo jätkä lähtee mummolaan ja huomenna heitetään neitikin sinne ja jatketaan itse matkaa Tahkolle miehen firman pikkujouluun :xmas: Todella mukava päästä syömään hyvin ja nukkumaan hotelliin ;) jos siellä vaikka unikin maistuisi paremmin ja saisi aamulla nukuttua vähän pitempään :whistle:


Oikein hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
...Minut voi siirtää haamuilijoista PLUSSANNEISIIN!
Eli tänä Aamuna testiin pärähti jo ennen kuin kontrolliviivaa ees kerkesi tulla VAHVA PLUSSA!!! :heart: :heart: :heart:

Meille tulee sittenkin vauva...IHANAA!!

La olis menkoista laskettuna 080808...Helppo muistaa !
Ei kyllä meinata kovin monelle sitä kertoa kuin vasta sitten viikolla 12 että ei vaan mitään sattuis...tai jos sattuu niin ei tartte monelle sitä ilmoittaa...
Nyt vaan lippu korkeelle ja paljon tarrasukkia että pikkuinen pysyyy miun vauhdissa!! :D :D

Mie oon niin onnellinen... :heart: :heart:

nyt paljon lissää plussia, kiitos! +++++++++++++++++++++ :whistle:

:heart: :heart: : Arska :D
 
Aurinkoenergiaa: Kyllähän me tuo tiedettiin :D Onnea onnea vielä! Toivottavasti nähdään kohta odotuspuolella!!!

Diodium: Se on kyllä kiva huomata että niin se vaan kroppa palautuu nopeasti.

Katjuska-78: Pahoittelen minäkin, että jouduit keskenmenon kokemaan

Mulle tulee tänään ne testit. Siitä on ekasta viivanpaikasta on jo viikko, jos ei nyt näy mitään, niin sitten alan ootella menkkoja. Mulla on aina vähän viivella se hcg erittynyt virtsaan, mut kyllä nyt jo pitäis jonkinlainen viiva näkyä. Huolettaa... Pelottaa... aargghh, tulis jo ne testit, posti tuo ne vasta tossa 11 maissa...
 
Ainiin (ilmoitusluontoinen asia) Tänään on tissit ollut niin kipeet, etten tiiä mitä teen, en voi ottaa kunnolla esikoista edes syliin, sattuu olla ilman rintsikoita, mutta vielä kipeempää tekee niiden kanssa... huh
 
epskeps tiedän mitä läpikäyt juuri alle 5 vuotiaan kanssa, koska meillä sama tilanne! tyttö on normaalisti kuin enkeli, ihan äärettömän kiltti, mutta nyt eletään jotain kasvukriisiä tms... se saa koko lapsen käyttäytymään täysin eri lailla. eiköhän se ole ohimenevää -juuri ennen murrosikää :D

diodium hauskaa vko:n loppua miehen kanssa ;)

).( hymmm... oksennustauti iski edesyönä -koko yön kaikki pihalle! kaameaa! jotenkin uskoisin ovulaation olleen viime vko:n loppuna koska nippaili "sillä" tavalla. aloitin ovistestailun vasta ma ja silloin haalea plussa ja nyt loppuviikkoa kohden vaan vaalenee. joten taisi kuitenkin mennä ohi ilman kunnon ovis-plussaa. luulin siis oviksen olevan vasta nyt vko:n loppuna. mutta luomuna ollaan oltu joten toiveita on. mutta testaan joka tapauksessa vasta lomamme jälkeen -jouluaatto aamuna! vatsani tosin turposi ( vastaavaksi kuin edellisessä raskaudessa ) tuossa keskiviikkkona ja eilisestä saakka rinnat olleet hieman kipeät. no, mutta en elättele liikaa toiveita sen näkee aikanaan kuinka käy!
huoh... tarttis mennä pakkaamaan, kun 2 päivää meni "hukkaan" yrjötaudin kourissa!

:wave:
 
Tinkatar: Toivotaan että saat plussan testiin joulunpyhinä!!



Epskeps: Mä puhallan täältä sulle energiaa ystäväni!!


Voimia pojan kanssa!


Julietta: Kohta on maanantai, ja toivotaan plussaa siulle!!



Dasale: Pahoitteluni kokemuksistasi

Tervetuloa joukkoomme!



Eliisa80: Voi jestas kuinka olisi mahtava juttu jos saisit positiivisen lahjan aamulla!



Nättitähti: Toivotaan että kaikki on hyvin!


Diodium:Mahtavaa että kroppa pelittää!



Katjuska-78: Tervetuloa joukkoomme
Olen pahoillani menetyksestäsi



Berry76: Pura vaan ajatuksiasi ja mieltäsi, me ollaan sellainen tukiverkko ettei me kaaduta vaikka itse vähän horjuisitkin

Parempi purkaa oloansa, kuin pitää kaikkea sisällään. Muista että sulla on täysi oikeus jokaiseen tunteeseen mitä koet.


Perämaan emäntä: Tavataan odotuspuolella, kunhan sinne joskus uskallan siirtyä :ashamed:


Áurinkoenergiaa: Mahtava juttu!! Onnea varmasta plussasta!



Tapsu85: Toivotaan selvää plussaa!!
Mikäs sun kierron pituus on nyt?

Masukki: Plussatuulia
+++++++


ON: Pitäisköhän teiän heivata mut täältä pois, jotta siirtyisin tonne odotuspuolelle...


Mä kun en uskalla... Vasta kun rakenneultra on ohi, niin uskallan huokaista... No, nyt mietintämyssy päähän, ja miettimään ratkaisua...
 
Hellouta!!! Tänään pääsin jo selkeesti aikasemmin sängystä ylös.... onkin sitten enemmän aikaa hillua täällä! :D

tapsu85: Voi hitsi! Olipas se tyhmä testi... Pahoittelut sinulle :hug:

My angel: Niin onkin, kohta maanantai! En vaan millään jaksais sinne asti ootella, mutta pakko kai se on... Odottelu on mälsää!! |O

Arska: Hurjan paljon onnea teille!!! :hug: :flower: :flower: paljon tarriksia ja liimaan nyt vaan kyytiin!!! Katsoin tuolta, että jos nyt onnistaa niin LA ois 13.8.2008 meillä. Tuo 080808 ois hieno synttäripäivä!!! :flower:

Kutmula: Tuo kiukuttelu ymsyms kuulu ainakin mulla tuohon km-prosessiin... Mä olin ihan daun, ja vaan kiukkusin miehelle silloin... kun sitten tädin odottelukin venyi ja venyi olin vielä enemmän äkäinen ja mulla oli ihan kauheeta kun en hakunnu miestä lähelle ollenkaan ja musta alko jo tuntuu etten jaksa katella sitä silmissäni jne... kun täti sitten tuli ja voitiin laittaa haaveilut uudestaan käyntiin niin kaikki muuttui. Kyllä se siitä helpottaa ajan myötä.

Epskeps: Voi että! :hug: mä aina ihmettelen töissä, kun äidit sanoo että meidän pekalla on nyt ihan kauhea vaihe, se ei muutakun kiukkua jne... ja sit se pekka on siellä tunnilla ku enkeli... tosin mä nään lapsia korkeintaan sen yhden tunnin viikossa... Niin,,, mitenkähän tää juttu nyt mihinkään liittyi...? :D Kuitenkin... onneks toi on joku ohimenevä kasvunvaihe ja kohta helpottaa. TSEMMPPIÄ! :hug:
Niin ja kiitos vielä tosta listapäivittelemisestäö Oisin ihan hukassa ilman sua!

Berry: Kiitos avusta! =) toivottavasti tuuli on suotuisa!

(.) Eilinen yö meni ihan harakoille.... Mua nippaili masusta niin kovin, etten melkein saanu nukuttua... Onkohan tuo ihan normaalia ollenkaan, vai onko täti sittenkin tulossa? Onko kellään ollut selkän jomotusta raskaaksi tullessa?? Nipukka pysyy tasaisesti ylhäällä... ei siis ole siellä vain aamulla, vaan myös päivällä ja illalla. (voi luoja mitä juttua taas.... varmaan ketään kiinnostaa mun nipukat! :whistle: ) Aamusella oli hiukan huonoa oloa... vai johtuneeko siitä että on kauhea nälkä? Voi hitsi... nyt kyllä tipun korkeelta jos täti tulee! Mä kyllä viimeks sanoin sille, että ei tartte enää meille tulla vasta kun ens vuoden loppupuolella. Saas nähä menikö viesti perille!

Tsemppiå tytöt! Vedeppäs perämaan emäntä meidän kans sinne odotuspuolelle!

T: J
 
Tapsulle :hug: Voi kun se ois vaan vahvistunut... tuollainenkin on varmaan niin piinaavaa, kun viivanpaikkoja testiin tulee...kun eihän sellaisia pitäs ees niissä olla :/ tai itselle ei oo osunu koskaan silmään. Millä testillä oot testaillu? Ite oon aina aconin kasetti testiä käyttänyt.

Ja Aurinkoenergiaa... valtavan suuret onnittelut vahvistuneesta plussasta :heart: :flower:

Ja mukavaa odotusaikaa kaikille, jotka odotuspuolelle siirtyvät ja myös niille, jotka ei vielä sinne uskalla mennä :whistle: Hyvin kaikki menee tällä kertaa varmasti =)

ja plussatuulia kaikille, jotka lähipäivinä pääsevät testailemaan :heart:

Itse tässä vielä on ja möllöttelee ja ihmettelee, kun ei vielä yrittämäänkään pääse :kieh: vuoto kyllä näyttää jo pikkuisen hiipumisen merkkejä =) mutta vissiin sitte pitäs ne normimenkat jaksaa odottaa |O No ens viikolla ois yhet pikkujoulut ja koulun itsenäisyyspäivä juhlat ja siivotaki pitäis :whistle: joskos tällainen pikku toiminta ja juhlinta pitäs järjissään B)
 
Oon testannu aconin kasetilla viivanpaikan, samoin mammaksin herkällä testillä. Tilasin myös verkkoapteekin fastest (25) -testin (en ole vielä koittanut, niillä ainakaan en oo saanut koskaan mitään ylimääräistä) ja haalean haamun babyplusin (25) testillä. Normaali kierron pituus ois 30pv, nyt mun mielestä ois pitäny olla lyhempi, et menkat ois alkanu ke. nyt siis kp 29... Vähän omaa napaa, mut nyt on aika pettyny olo, ei jaksa kauheesti kommentoida, sori...
 
Kiitos muruset kun jaksatte tukea tässäkin
Ongelmaa on, mutta jospa se pian helpottaisi. Tänään tuo vaan huus taas aamulla yhtä soittoa puolen tunnin ajan toistaen koko ajan "ota tähtilamppu pois"-lausetta
Kunhan nyt vaan päätti käydä semmoisesta asiasta huutamaan.. Et tämmöistä..

Voi Tapsu jospa se viiva nyt hetken antaa vaan odottaa itseään. Esikoistani kun aloin odottamaan sain vahvan viivan vasta kun menkat oli viikon myöhässä. Sulla ei ole vielä menkat edes myöhässä joten malttia, malttia eikä sitä kirvestä kaivoon vielä!!


ONNEA SYLINTÄYDELTÄ!!!!
Pikkuiselle nyt kovasti niitä tarriksia sinne matkaan!!!
 
aurinkoenergiaa Kovasti onnea odotukseesi =)

tapsu85 Ens viikolla se plussa tulee, kerran menkat ei oo vielä myöhässäkään :hug: Mulle tuli kolmosesta vasta viikon kuluttua eka haamu, vaikka mielestäni ovuloin ihan normaaliin aikaan. Jaksamista :hug:

Kaikille mukavaa viikonloppua ja pian testaaville plussatuulosia!
 

Yhteistyössä