Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

OHOO mikä plussatsunami
Onnea hirmuisesti Eevarouva, Neitikevät, Bee, Minda, Gatsu, MyAngel, Perämaan emäntä, Aurinkoenergiaa ja Eliisa80
Valtavasti vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan matkaan
:heart:

Uusille lohtu :hug: Teitäkin on paljon.

Ihan piti pikasesti tulla kattomaan kuulumisia
ja olihan täällä ihania uutisia oikein roppakaupalla.
Äitee2 vielä tuplasti onnea, jännittävää varmaan

Mä oon tehny todella pitkiä päiviä ja illalla ihan naatti ku kotiin päässy,
ei oo jaksanu edes konetta aukasta. Tää viikonloppu onkin sitten "mukavasti" menny poitsun potiessa vatsatautia
Nyt nukkuu sulosesti niin ehtii vähän hengähtää...

ON ei mitään... viikos päästä odotellaan taas tätiä kylään. Tänään kävin jossain verikokeessa, josta pitäis nähdä tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan. No ehkä ens viikolla on sitten hitusesti viisaampi


Mulla ei pysy nyt ajatus kasasas, näkee kyllä ku lukee tätä viestiä
joten lopetan nyt hyvän sään aikana
Mä tässä yritän palailla joku päivä... jos ehtii.

Kaikille oikein hyvää joulukuun alkua ja joulun odotusta
 
niinpä niin.. se siitä kuumeettomuudesta.. mittasin kun paleli niin paljon niin 37.2 näytti joku aika sitten, eli lämpöä nostaa... huomenna päivystykseen. no, ainakin tuolla selittyy tämä jatkua palelu ja tämän päivän aikaansaamattomuus. ulos sentään sain ihteni potkittua.
 
Minunkin puolestani ONNEA Äitee2lle, kovasti tarriksia molemmille salamatkustajille! Samaten onnitteluni muillekin uusille plussanneille. Ja kaikille muille kovasti + tuulia.
Julietta, pahoitteluni negasta, ja voima :hug:
Itsellä kovaa kiirusta pitänyt, luulin jo tästä kierrosta tärpänneen...oireita oli jos sun mitä, vilua, nippailua alavatsalla, hajujen voimistumista yms. Mutta korkealta sitä sitten putoaa kun se hiivatin Täti kylään tulee. Muille saman kokeneille :hug: ja :heart: .

Niin ja hyvää pikkujoulua kaikille!
 
Vielä näin iltasella piti tulla kuulumiset kurkkimaan. Juliettalle iso :hug: muistan itsekin miltä tuntui silloin kun viimeksi vauvaa yritettiin alulle saada ja negaa näytti ja täti porhalsi kylään :/ Mutta uskotaan kuitenkin siihen, että sinullekin ne kaksi viivaa vielä testiin tulee :)

Juuliai... mulla kans vuoto loppui tossa muutama päivä sitten ja ihan kumiukon kanssa ollaan sitten pedissä puuhasteltu, kun sanottiin, että ennen yritystä kannattais oottaa ne yhet normaalit menkat... itellä sellainen olo, että haluis heti yrittää, mutta järki taas sanoo, että antaa kehon ens palautua normaalitilaan...mullakin kun oli se hormoni vielä tällä viikolla vähän koholla. Vaikka tuskin mulla mittään ovulaatiotakaan ennen tapahtuu kun tuo arvo on sallituissa rajoissa :|

Orchidin pikkuiselle paranemis :hug: toivottavasti tauti pian antaa periks.

Ja Danjuska...toivottavasti ei mitään tulehdusta ois, mutta hyvä tosiaan mennä näytille... Mulla oli jokin ihme tulehdus ennen kuin poikaa aloin odottamaan ja siitä kierrosta tärppäs kun sain lääkkeet siihen tulehdukseen. :whistle:

Hyvää pikkujoulua täältäkin suunnalta :xmas:
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP -/28
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 6/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 7/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 17/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 27/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 28/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 31/40(?)

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 9/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 12/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 22/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 31/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 32/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 13/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 30/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80


 
Sonja74 Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Julietta :hug:

Danjuska Hyvä, että menet huomenna päivystykseen! Toivottavasti ei ole mitään tulehdusta, mutta hyvä on aina käydä tutkittavana. :hug:

juuliai Ilmeisesti sitten, kunhan vuoto on kokonaan loppunut, ei enää ole tulehdusvaaraa. Mutta siis ei saisi tulla minkäänlaista vuotoa. Mulla on ollut välillä päiväkin ettei ole vuotanut ja kuitenkin sitten uudestaan alkanut, tosin tilanne on eri kun raskaushormoni on edelleen koholla ja kyseessä oli kohdunulkoinen raskaus. Mutta jos sulla ei enää vuoda lainkaan, niin kyllä silloin tuntuisi että on ihan turvallista jo petipuuhatkin =)

(.) Huomenna labraan aamulla. Oon ollut tosi väsynyt nyt, tänäänkin nukuin pienimmän kanssa yli 2 tunnin päiväunet ja siltikin olisin voinut vaan nukkua lisää. Viikon kuluttua polille ja silloin sitten saa tietää miten jatkossa toimitaan. Tiistaina tulee kuluneeksi 7 viikkoa keskenmenon alkamisesta eli vuotoa on riittänyt muutamia välipäiviä lukuunottamatta sen verran :/ Ens viikolla onkin kaikenlaista menoa, keskimmäisellä on silmäpolikäynti keskiviikkona ja perjantaina labra. Onneksi koululaisilla on perjantai vapaa, joten tiedossa on pitkä viikonloppu heillä. Mies on jo kolmatta viikkoa iltavuorossa, se kyllä on inhottavaa, niin vähän on yhteistä aikaa :| Petipuuhista vain haaveillaan, saa nähdä ehtiikö tälle vuodelle enää :kieh:

Kaikille mukavaa alkanutta joulukuuta ja ensimmäistä adventtia!
 
Moi!

Paljon onnea kaikille plussanneille!!! :flower: :flower:

Tässä alkaa oikeesti vitsit loppua; nyt on kolmas vuoto km:n jälkeen kahden tai kolmen viikon välein. En enää tiedä mikä on kk-vuotoa/jälkivuotoa/mitälievuotoa. Jälkitarkastuksessa 3-vkoa sitten kaikki oli kuitenkin hyvin.

Parempaa vointia teille muille. :xmas:
 
Onnea äitee tuplista!!!

Onnittelut myös pikkupeikolle, vaikken minäkään tunne! Kaunis poika!

Eliisa onnea hurjasti plussaamisen johdosta! :heart: :heart:

Julietta, pahoittelut negasta. Osuu se plussa vielä sunkin kohdalle.

Siilura: Jaksamisia! On rankkaa, kun ei ymmärrä omaa kehoa! Toivottavasti saisit selvyyttä asioihin!

Epskeps: Sinäkin elelet rankkoja aikoja. Onhan se tietenkin hyvä, että tutkivat.

Täällä vietellään testaustaukoa. Selvyyden vuoksi, tikutin oviksen ja sen mukaan menkkojen ois pitänyt alkaa keskiviikkona, eli menkat ois nyt 5pv myöhässä, eikä testeihin oo mitään järkevämpää tullut. Perjantaina testasin viimeks. Seuraavan kerran testaan ehkä loppuviikosta, ellei menkat ala ennen sitä.

Oireet kyllä pysyy tiukasti, eilen meni maha sekaisin oikein kunnolla, tänään jatkunut sama meininki. Rinnat aristaa ja pahasti. Lämmöt koholla, nenä vähän tukossa. Kaikki ruoka haisee omituiselta. Kova jomotus vatsalla. Katsoo sitten kuinka tässä käy
 
julietta :hug: :hug: koita jaksaa, ihan varmasti onnistuu vielä

berryllekkin voimia tutkimuksiin :hug: ja epsulle

tapsu oireet kuulostaa kyllä hyvin lupaavalta, odotetaan jännityksellä ++++++++++++ :whistle:

kiitos kaikille vielä onnitteluista, oli pakko vielä tänään tarkistaa kun iski uskonpuute ja hyvin vahva viiva tuli :heart:

nyt vaan kaikille plussarikasta joulukuuta ja ihanaa joulunodotusta =)
 
Maanantaita kaikille!

Epskeps Eikös olekin vähän sellainen neulatyyny olo, kun joutuu useasti labrassa käymään ;) Koitetaan vaan kestää, onneksi se jossain vaiheessa on ohitse =)

tapsu85 db täällä edelleen plussalle :hug: Kaikillahan ei välttämättä näy virtsatestissä plussa, joten nuo sun oireet kyllä puhuu puolestaan =)

Eliisa80 Ihanaa odotusta sinulle :hug:

(.) Labrassa käyty, tulokset kuulen sitten viikon kuluttua polilla. Tosin eivätköhän sieltä päin soittele, jos jotain häikkää on jossain. Kysyin nimittäin, voisinko kysyä itse tuolta tuloksia, mutta ne menee suoraan polille, joten en niitä sieltä saa :/ Alamaha on taas tänä aamuna ollut kipeämpänä kuin aikoihin.. Valitusta siis taas :| No, onneksi on joulukuu ja jotain mukavaakin odotettavaa =) Paitsi joululahjat pitäis vielä käydä ostamassa, ne on jäänyt aivan kertakaikkiaan unohduksiin. Sinne ryysikseen ei kyllä hirveästi innostaisi mennä, mutta eiköhän se siitä.

Danjuskan kuulumisia odottelen :wave: Toivottavasti kaikki ok :hug:
 
Kiitokset kaikille pahoitteluista!

Testi jäi sitten tuohon pöydälle testauksen jälkeen, kun lähdettiin kyläilemään. Takaisin tullessa huomasin testissä kuitenkin viivan. Nyt en tiedä, tuliko viiva siihen ennen kun 10min oli kulunut vai ei. Vai onko se kenties vain viivan paikka. Onko kellään kokemusta tuleeko aconin 10-testiin viivan paikka aina näkyviin, kun testi on ns. kuivunut? Mies lupasi käydä ostamassa mulle töistä tullessaan testejä lisää... :D

No, jos täti sieltä nyt tulisi niin olisi sitten ainakin kierto kohdillaan taas. viimeksi kun se meni 72 päivää pitkäksi.

Muuten ärsyttävä tuo seppälän mainos, kun tätäkin tekstiä oon jo jonkun aikaa rustannut, kun tökkii niin pahasti.

Toivottavasti danjuskalla ei ole tulehdusta ja berrykin pääsisi taas normaaliin olotilaan. On varmasti ärsyttävää tommonen vuotelu.

Taidanpa lähteä töihin tästä.

T: J
 
Kiitokset kaikille pahoitteluista!

Testi jäi sitten tuohon pöydälle testauksen jälkeen, kun lähdettiin kyläilemään. Takaisin tullessa huomasin testissä kuitenkin viivan. Nyt en tiedä, tuliko viiva siihen ennen kun 10min oli kulunut vai ei. Vai onko se kenties vain viivan paikka. Onko kellään kokemusta tuleeko aconin 10-testiin viivan paikka aina näkyviin, kun testi on ns. kuivunut? Mies lupasi käydä ostamassa mulle töistä tullessaan testejä lisää... :D

No, jos täti sieltä nyt tulisi niin olisi sitten ainakin kierto kohdillaan taas. viimeksi kun se meni 72 päivää pitkäksi.

Muuten ärsyttävä tuo seppälän mainos, kun tätäkin tekstiä oon jo jonkun aikaa rustannut, kun tökkii niin pahasti.

Toivottavasti danjuskalla ei ole tulehdusta ja berrykin pääsisi taas normaaliin olotilaan. On varmasti ärsyttävää tommonen vuotelu.

Taidanpa lähteä töihin tästä.

T: J
 
Julietta...mä en ainakaan oo aconiin koskaan mitään viivanpaikkoja saanut :whistle: Nytkin kun testasin viimeksi, niin ekaan testiin viiva ilmaantui tosiaan vasta myöhemmin kuin 3 minuutin sisällä..ehkä joskus vartin päästä uudestaan katsoin ja kun testi kuivui niin näkyi jo aika selkeesti. Toivotaan, että viiva siitä vahvistuis :D Joku kyllä on joskus puhunut aconista ja viivanpaikoista, mutta ite en oo koskaan sellaista nähnyt...
 
Julietta: Ei mulle ainakaan Aconin 10-testissä ole ikinä tullut ns. viivan paikkaa näkyviin, jos on ollut oikeasti nega. Kun sain edellisestä raskaudesta oikein haamujen haamun, niin se oli juuri sellainen jotakuinkin 10 min jälkeen hyvällä näöllä erotettavissa. Eli pitelen täällä peukkuja sulle edelleen, että muuttuisi ihan kunnolla erotettavaksi. Mutta kannattaa varmaan testata seuraavalla testillä vasta aamulla, niin saattaisi olla vahvempi tulos.
Oi, kuinka mä ilahduinkaan tuosta sinun haamusta!! =) :hug:
 
Moikka moi!

Wau, Eliisa80, paljon onnea plussasta ja tarrasukkia vaaville kovasti :flower: :heart:

pikkupeikko: Ihana kuulla siusta!!! Ja onnea pikkumiehestä!! :D Kovin pieni oli, mutta pääasia että kaikki on nyt hyvin!! Onnea ja jaksamista edelleen arkeen! ps. muistan sen kun kerroit plussasta, niin ihana uutinen kaiken kokemasi jälkeen.
Ihme vain että ne hoitohenkilökunta ei kaikaisemmin kekannut tuota "ongelmaa". No pääasia, että jaksatte kaikki hyvin :heart:

Äitee2: EIKÄ!! TUPLAONNITTELUT TÄÄLTÄ TULEE :whistle: Siis aivan mielettömän hienoa! Nyt vaan uskoa peliin, että kaikki sujuu mallikkaasti :hug:

Orchid: Hienoa että asiat etenevät. Suunnitellaanko teidän hoidot, sitten tuloksien tulemisen jälkeen?

tapsu: lupaavalta kuulostaa, ++++++++++++ :whistle:

berry: toivottavasti tilenne selviää ja nopeasti!! Jännä ettei polilta saa tietoa?! :snotty:

(.) jep jep... klinikalla käynti taas takana. Se on jännä, että miten sinne mennessä on epävarmuutta täynnä koko eukko ja sieltä pois tullessa uhkuu onnea ja odottamista.
Ekaks ultra, jossa todettiin että oikealla 15 munista :eek: ja vasemmalta löytyi 10! Ihan kiva :headwall: Kysta sitten oli vielä siellä vasemmassa munasarjassa (?) ja tyhjensivät sen sitten. Olin pyörtyä kun näin sen neulan jonka lääkäri sitten työnsi tuonne. Tuntui kuin ois astunut naulan päälle :LOL: Mut silloin ei kyl naurattanut... Sitten otettiin verikokeet (hepatiitit ja hiv) ja lopuksi oli pistosopettelu. KÄÄK, mä jouduin pistämään itteäni. Että mä vihaan neuloja! :headwall: Mieheni joutui jopa kanssa kynää kokeilemaan, koska pakotin (varoix jos iteltä pettää hermot). Onnex se neula on vain muutaman sentin :D
Jees, mutta joulukuun lopussa TAAS primoluttia naamaan, ettei vuoto ala liian aikaisin. 3.1.08 alkaa Puregonin pistäminen ja viikolla 2 parit ultrat ja viikolla 3 punktio ja siirto... Että mua pelottaa, ku kaikki sujuu niin nopeasti! NO, parempi vaan mennä nopeasi eteenpäin! Eli omaa nyyttiä odotellessa... :heart: Lääkäri sanoi että varmaan kaksi alkiota siirretään, jos hyvin hedelmöittyvät, jolloin onnistumis% saadaan jopa 40-50 tienoille, JIHAA :D :D Mä oon vaan yhtä smileytä täällä!!!

Mut mie jatkan töitä!!

Nähdään murut :wave:

T. Miikkis-vielä hetken taustailijana mutta ei kauaa ;)
 
maantaita!

Labrassa käyty ja kaikki arvot oli ihan ok, joten en sitten päivystykseen menny. Jos ei tätiä kuulu keskiviikkoon mennessä ja kivut jatkuvat niin sitten vaadin päästä ultrattavaksi.
Mut ihan hyvä kun ei mitään tulehdusta ollut. Palelu jatkuu :/

Mut nyt en kerkee kommentoida kun lähdetään kauppa reissu heittämään.
palailen illemmalla.
 
Miikkis Siis tarkoitin, ettei tuolta omasta tk:n labrasta saa niitä tuloksia, hieman huono ulosanti mulla :ashamed: Ajattelin kyllä kuitenkin soitella sinne polille huomenna ja kysyä niitä tuloksia. Onpa sitten jotain tietoa hemoglobiinista ja myös miten se hcg on laskenut. Sulla on ihanan paljon kaikkea tapahtumassa, hienoa kyllä että nopeasti asiasta edistyy!

Julietta Plussatuulosia sinne puhaltelen, milloin meinaat testailla uudestaan?

Danjuska Kannattaa kyllä mennä tosiaan ultrattavaksi, jos ei kivut lopu. Eihän se normaalia ole, että noin kauan on kipuja. Parempia vointeja sulle :hug:
 
Hellurei vaan kaikille! :wave: täällä ollaan pää niin pökkyrällä osteopaatin käsittelyn jälkeen, etten jaksa mitään nyt kirjoitella :snotty: :ashamed: Mut nyt on pää saatu kohdilleen! olikin melkoiset systeemit tuolla pääkopan sisällä.. mut niistä enempi huomenissa. Niin ja verikokeessa olin kans aamulla.

Öitä :xmas:
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP -/28
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 7/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 8/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 18/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 28/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 29/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 32/40(?)

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 10/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 13/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 23/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 32/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 33/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 14/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 31/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85
Julietta

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80


 
no niin, hiukan paremmalla ajalla..

Mites Julietta?? millon meinasit uudelleen testailla?

Miikkis:Voi miten nopeasti teillä lähtee pyörä pyörimään :D nyt vaan lippu korkeella eteenpäin! :hug:

Tulehhan Berry sitten kertomaan labra kuulumiset jos huomenissa saat.

Itellä olo nyt suht tyyni. Helpotti oloa kun on varmuus että mitään tulehdusta ei ole. Nyt vaan odotellaan menkkoja.. jospa ne ees tulis samoilla päivillä kun viime kierrossa että ei ainakaan yhtään pidempään tartteis odotella.

Oon vaan alkanu tajuta että ei kai tässä maailmassa kaikki tapahdu ihan käden käänteessä.. ei vaikka kuinka toivos. Mut jospa sitten aikanaan.
Ihme kyllä en oikeastaan ole edes pahoilla mielin. Eilen oli taas vauvaa ihan kamala ikävä mutta nyt olen ihan tyynen rauhallisesti päättänyt (tai ainakin yritän :LOL: ) keskittyä siihen mikä on tässä ja nyt. Ja kun rupean ajattelemaan niin tosiaan jos kerkeisin tehdä työpätkän mikä on ensi syyskuuhun asti niin ei sekään huono juttu olisi taloudellisesti ajateltuna. Vaikka voihan olla että kuume pomppaa taas huikeisiin lukemiin, mieli laaha maata ja tuntuu että miksi ei vauvaa kuulu jne mut tämmösiä mietteitä tänä iltana.. katotaan mitä ne sitten huomenna jo on :LOL: :LOL:

nukkukaahan hyvin!!

Ja tulkaa nyt ihmeessä joku vielä kirjottelemaan kun ei nukuta tällä hetkellä lainkaan :D
 
hip, kaikki, ja erityisesti äitee2, vau, mikä uutinen! ihanaa!

oon pökerryksissä töistä, aika väsynyt olo ollu tässä ja monta päivää on paleltanutkin, nenä tukossa ja ääni käheänä. pelkään, että taitaa melkonen ressiflunssa pukata, kun työjumi kohta lakkaa. nyt se varmaan kummittelee koko ajan ärsyttävästi tossa kulman takana, kun ressi jatkuu ja pitää taudin loitolla :snotty:

mut tiedoksi vaan, että irtosora-:xmas: vahtii teitä ja lukee, mitä te kirjuuttelette, joten olkaahan kiltisti :D pitäkää lippu korkeella, daamit! ens kertaan, kun on taas aikaa enempi perehtyä meitin yhteiseen palstaan :)
 

Yhteistyössä