Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Moi! Mä tulin, kuulin täältä jotain huutoa, että pitäis tulla jutteleen ´Danjuskan seuraksi.. :LOL:
Tosi hyvä, ettei ollu tulehdusta tms. :hug: Mutta mikäs siellä sitten? Josko täti koputtelee vai onko raskautumisen mahdollisuutta sulla?
Niin, se on kyllä niin ihmeellistä tää maailman meno! Jotkut ovat onnekkaita, eikä heidän tarvi miettiä päässään tälläsiä asioita: laskea kiertoa ja tikuttaa ovista ja jännätä joka kuukausi ja pettyä ja huolehtia onko kaikki omassa kropassa kunnossa jnejne... on se niin väärin kyllä!

Barry: tule sitten joo kertomaan, mitä ne sieltä polilta sanoivat. Onkos heillä mitn epäilystä asiasta mikä vaivaa? Vai ootkos jo kertonut, kun ei muista? Eikai ihminen nyt voi viikkokausia vaan vuotaa?

Omaa napaa sen verran, että ei se mies mitn testejän mulle ollu (muka...=) ) muistanu hakea, mutta huomenna lupasi töiden jälkeen pyörähtää apteekissa. Kysyin siltä että kehtaako se mennä, niin kyllä kuulemma. B)

Niin, elikäs varmaankin sitten viimestää keskiviikkoaamuna testaan uudellen. Mä kyllä luulen että täti kaappaa ja hakkaa mut sitä ennen. Kn on edelleen ylhäällä, mutta ei se musta niin kova ole. Ja oli muutens ylhäällä viimekskin ku täti oli. Ja Miikkis taisi sanoa gyneltä kysyneensä tuosta kn:sta. Että se kovuus ei sinänsä kerro mitään vaan sen väri. Pitäisköhän suunnitella joku patenttiratkasu tähän asiaan?? Ei tarttis enää kopeloida vaan kattois suoraan että onko se nipukka vihreä vai keltainen! :LOL:

O-ou! Epsu on laittanu mut haamuilijoihin! :whistle: Miehen on sitten muistettava tuua se plussatesti, että pääsen listan alareunaan. Niin... mitä tästä voi sitten päätellä? No, että se on sitten miehen vika jos tulee nega, eiksnii??

Illan jatkoja! T:J
 
Lääkäreiltä olen saanut ristiriitaista tieto, että pitäisikö km:n jälkeen odottaa ne yhdet kuukautiset vai ei? Ensimmäinen sanoi, että yhdet kuukautiset ja sit toinen sanoi, että ei tarvitse. Miten te muutte ootte tehneet?

Toista keskenmenoa en varmaan kestäis ihan perään. Mulle tehtiin siis lääkkeellinen tyhjennys runsas viikko sitten rv:lla 9. Voiko siis olla että kohtu ei ole vielä valmis, että jos tulee liian äkkiä uudelleen raskaaksi? Entäs niiden lääkkeiden vaikutus joita sain? Voivatko vaikuttaa vielä?

Danjuska Hyvä, ettei tulehdusta! :heart: Toivotaan, että pian tärppäis.

Berry Onpas sua koeteltu. Kurjaa, että sulla on ollut vuotoa noin kamalan kauan. Toivottavasti nyt hormonipitoisuus laskis nopeesti ja pääsisitte yrittämään uudelleen. :hug:
 
Juuliai, mä sain omalta lapsettomuuslääkäriltä ohjeen, joka meni suunnilleen näin "En voi mitenkään suositella teitä käyttämään mitään ehkäisyä ennen ensimmäisiä kuukautisia keskenmenovuodon jälkeen, sillä raskauden mahdollisuus silloin on lähes keinohedelmöityksen luokkaa ja uusi raskaus hyvinkin mahdollinen. Yksien kuukautisten odottamista suositellaan ainoastaan siksi, että raskauden keston laskeminen helpottuu, eikä se ole mikään ongelma muutenkaan."

Eli itse sain tommosen ohjeen, mutta varmaan on hyvä kuitenkin odottaa vuodon loppumiseen saakka tulehdusriskin vuoksi. En tiedä onko sillä merkitystä tässä, että onko tehty kaavinta vai lääkkeellinen tai mahdollisesti keskenmeno tapahtunut itsestään?

Mulla siis tehtiin kaavinta pikkasen vajaat 2 viikkoa sitten ja vuotoa ei sen jälkeen juurikaan ole ollut. Joten meillä siis uusi yritys aloitettu varovaisesti. ;) Ja itse uskon, että jos kohtu ja limakalvot ei ole vielä valmiit eikä riittävät vahvat tms., niin en todellakaan varmaan tule raskaaksikaan.

Iloista joulunodotusaikaa kaikille.
Kurreliini
 
Moi!

Selvennyksenä, mulla siis kohdunulkoinen raskaus ja sen seurauksena hematooma kohdun 'edessä'. Sitä seurattu nyt 3 viikkoa ja ens maanantaina päätös, eli poistetaanko vai seurataanko. Eli jos ei ole pienentynyt yhtään, joudutaan poistamaan sitten. Hematooman koko oli viikko sitten 6,6x6,7cm. Ja tuo vuoto johtuu siis siitä, kun kohtuun muodostuu uutta limakalvoa, kun raskaushormoni on koholla. Näin ainakin gynen puheesta ymmärsin. Klo 12 jälkeen alkaa soittoaika polille, joten yritän sieltä kysellä tuloksia. Tulen sitten ilmoittamaan, jos niitä saan =)
 
kerkee hyvin tänne
poitsun vatsatauti helpotti, mutta sai nokkosrokon
tilalle, pikkunen huutaa vaan poppa ja itkee ku kuumottavaa ihottumaa ilmestyy iholle
. Itelle nous tänään kuume 37,5 viluttaa ja väsyttää ihan koko ajan
. Onneks ukki otti pojan hoitoon niin saa äitee vähän nukkua.

Mä oon onnistunu nähtävästi todella sekavasti taas kirjottaa viimeks... Miikkis ei olla vielä hoitoihin menossa, mä nyt vaan oon tällanen utelias ihminen ja kun lääkäri anto mahdollisuuden keltarauhashormoonin mittaamiseen niin tietenkin mukaan vaan
en varmaan kyllä mihinkään hoitoihin pääsiskään kun ei ole keskenmenoa taustalla vaan se kesäkuinen raskauden keskeytys
. Viimeks juttelin ton oman lääkärin kanssa niin ei edes mitään lääkitystä aloittaisi kun molemmat raskauden on alkaneet 1. yrityksestä. Tänään lääkäri soitti noista hormooni tuloksistakin... erinomainen tulos, joten ei mitään ongelmia mun puolella. Missäköhän ihmeessä se kolmas raskaus sitten piileskelee...
ei ymmärrä noita lääkärien juttuja välillä ollenkaan...

Tapsulle ja Julietalle viivan vahvistumis puhureita +++++

Epskeps mitäs sinne kuuluu?

Ei taas muista mitä piti kirjottaa, eikä oikein silmät pysy samalla rivillä niin parempi painua vällyjen väliin


Oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
 
Heippa!

Pääsinpäs vihdoin läpi sinne polille =) Ja raskaushormoni oli laskenut hyvin, 2 viikkoa sitten oli 154, viikko sitten arvo oli ollut 91 ja eilinen arvo 38. Toivottavasti se hematoomakin olisi pienentynyt. Hemoglobiini oli ollut 101 eli ei onneksi ole laskenut enempää, mutta eipä juuri noussutkaan. Hoitaja sanoi, että voin syödä kahta tablettia päivässä, jos maha kestää, mutta yksikin riittää. Täytyy nyt katsoa sitten, miten maha reagoi, jos kahta alan syödä. Mutta ei siis ihme, että on niin vetämätön olo koko ajan :/ Varsinkin, kun yleensä mulla on 140 hujakoilla hb.

Mutta siis ihan hyviä uutisia kumminkin, crp oli lievästi koholla eli 13. Ilmeisesti tuosta hematoomasta se johtuu. Samoissa arvoissa oli jo kuukausi sitten. Kuumetta ei kuitenkaan ole ollut.

Kaikille mukavaa tiistain jatkoa! Ja Orchid - Pikaista paranemista :hug:
 
Hellurei! Ei oo tätiä näkynyt ja jos ei tänään tuu niin testaan huomen aamulla sitten uudemman kerran, sikälimikäli mies muistaa käydä siellä apteekissa. Itse en ehdi, ja mies lupasi niin siksi... ;)

Berry: Onneksi tuli hyviä uutisia. Toivottavasti se hematoomakin olisi poistunut tai poistumassa. Toi on kyllä varmasti kurjaa tommonen! :hug:

Orchid: Pikaista paranemista sulle ja poitsulle! Toivottavasti et saa enää sitä mahatautia, saati rokkoa. Meillä on ollut töissä tota nokkosrokkoa lapsilla.

Ei maar, täytyykin lähtä sinne töihin sitten. Tänään onkin viimenen tiistaityöpäivä ennen joulua. Enää joulujuhlia jäljellä ja 18.12 klo 19 alkaa sitten virallisesti 3vko joululoma. Töihin meen sitten taas loppiaisen jälkeen. Sitten voikin alkaa jo odotella talvilomaa.... :LOL: :LOL:

No, mä meen nyt! Hauskaa päivää kaikille!!

T:J
 
Orchid kiitos kysymästä, ihan hyvää tänne kuuluu
Väsyttää vaan vieläkin tuo eilinen osteopaatilla käynti, mutta se kuuluu asiaan.
Ei oikein tätä palstailuakaan jaksa.. :ashamed: Kurkkimassa täällä käyn kyllä ja lueskelen muiden juttuja, mut en oikein jaksa kirjoittaa.. :ashamed: Mutta mites kuules, kun noi sun kuumeet ja muut vähän kuulostais siltä että sitä on nyt jotain muuta tapahtunut siellä kuin vaan lentsu tarttunut
 
Moi!
Mie täällä vielä käyn kurkkimassa, joko saan vetästä teitä mukkaan tuonne ootuspuolelle :D

kovasti plussa
puhaltelen..

siis tuolla ootuspuolella on NIIIN hiljaista ilman teitä, että voisitteko nyt tehä mun mieliks ja tulla sinne, pliis


Tapsu: Mikä tilanne????
Ja Julietta: JokoJokoJoko?

terveisin
ja säde 4+4

ps.Epsu: mikäs se nyt onkaan teidän tilanne??
laita vaikka yvetä!
 
Fey
Heipsan!
Liityn joukkoonne, välillä olen käynyt "taustailemassa".
Takana siis yksi onnistunut raskaus muutaman vuoden takaa ja nyt tältä vuodelta saldona kaksi tuulimunaa :( . Rankka vuosi siis takana. Onko jollain muulla samanlaista kokemusta???

 
Fey: Rankka tie on sulla ollut :hug: Ei kyllä löydy iteltä ihan noin hurjaa taustaa.

Julietta: Pidän peukkuja! Toivottavasti tulee plussa!!!

Omassa tilanteessa ei ole enempää selvyyttä. Tilasin tänään hirveän määrän herkimpiä testejä ja kärsimättömänä aion testailla sit joka päivä, katotaan mitä tapahtuu. Raskausoireet sen kun vahvistuu. Just ny teen kanaa ja yökin samalla, kun se haju ällöttää. Ja ikenet vuotaa verta tosi herkästi hampaita harjatessa.

Menkat ois sit huomenna viiko myöhässä, eikä mitään järkevää tulosta suuntaan tai toiseen oo tullu... piinaa!!!
 
moro :wave:

Julietalle ja Tapsulle +++++++++ :whistle:

Itellä kp1. tulihan se vihdoin. Ja jopa 3pv myöhemmin kun normisti mut sentään 2pv aikasemmin kun viimeksi jos jotain hyvää pitää ettiä :LOL:
Ja oikeiastaan kivut lieventyneet. ONNEKSI. Olin taas aamulla niin kipeä että ei mitään jakoja.

Fey:lle tervetuloa ja :hug:

Hienoa Julietta että kuulit meikän karjumisen :D :LOL: olin vaan jo kerenny poistua koneelta.

Berry: Hienoa että hormoni laskussa, :hug:
Miten muuten, olisiko parempi että hematooma edes vähän pienentyy vai että se sitten kokonaan poistettisiin? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn kun en asiasta tiedä.

Irtosora: Hus pois stressi! :hug:

Epsulle ISO virkistävä :hug:

Nyt lähden jätkän kans ulos niin saa mies nukuttua vähän. Menee taas yöksi töihin ja ei olli saanu päivällä nukuttua.
 
Danjuska Hyvä, että kivut on lieventymässä! Varmaan ne sitten tätiä enteili :hug: Niin, toisaaltahan se poistaminen ois ihan ok juttu, mutta lähinnä mua siinä 'pelottaa' semmonen mahdollisuus, että joutuvat poistamaan myös munasarjan samalla. Ja koska vasen munasarja ei ole ultrissa näyttäytynyt, niin pelkään, että siinä menisi mun raskautumismahdollisuudet sitten :/ Tosin varmuuttahan asiassa ei oo, itse toivoisin kuitenkin, ettei munasarjaa tarvitsisi poistaa. No, maanantaina oon toivottavasti viisaampi asian suhteen =)
 
Fey pahoitteluni että olet joutunut kaksi km:a kokemaan
Olet tänne lämpimästi tervetullut :heart:
Itselläni takana 3 km:a viimeisen vuoden sisällä.. :'( Rankkaa on, mutta jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuisi
Toivotan teille paljon onnea uuteen yritykseen :heart:

Kiitos teille kaikille haleista ja tsempeistä
Olette niin ihania
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP -/28
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 8/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 9/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 19/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 29/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 30/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 33/40(?)

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 11/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 14/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 24/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 33/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 34/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 15/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 32/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80


 
Heipsan kaikille ja Fey..tervetuloa porukkaan ja pahoittelut kokemastasi :hug:

Ja Juliettalle :hug: voi kun ois siihen testiin viivoja vaan tullut...no mutta eihän sitä vielä tiedä, kun täti ainakin on pysynyt vielä pois :)

Ei ehtinyt eilen kuin pikaseen lukemaan, kun oli niin kiirus päivä. Illalla oltiin vielä tytön koulun itsenäisyyspäivä juhlissa ja ihan herkistyi kun katseli kuinka se äidin pikku prinsessa tanssahteli pojan kanssa ja lausui niin hienosti runoa. Nuo lapset kasvaa ihan liian nopiaan :snotty:

Tänään olin aamusta labrassa ja nyt pitäs muistaa soittaa tuonne lääkärille tossa 12 aikaan...toivottavasti ois arvot jo laskenu kokonaan...tuun sitte kertomaan jossain vaiheessa, kun vaan ehdin, kun pitäs viedä matot ulos ja siivota koko kämppä :kieh: ei yhtään nappais kyllä :whistle:
 
Moikka!


Olen siirtynyt odotuspuolelle... En ymmärrä miten sinne uskalsin mennä


Kiitos ja kumarrus teille kaikille ihanaisille naisille tuesta!!! Olette niin parhaita!!


Käyn teitä kuitenkin moikkaamassa aina välillä, joten elkää ihan mua unohtako


Miikkis: Hienoa että teillä asiat rullaa vauhdilla eteenpäin! Musta kuules tuntuu, jottei mee pitkä aika kun sinäkin ystäväni tulla tupsahdat odotuspuolelle pieni masuasukki masussasi


Orchid, rakas kohtalotoverini: Odotan kovasti sun tuloa odotuspuolelle


Kuten myös teidän kaikkien muidenkin tuloa!! Jokainen teistä ansaitsee plussan tikkuun, mahdollisimman nopeasti.

Epsukka dear: Voimia muruseni!!


Plussatuulia jokaiselle!!!!!
++++++++

Nöyrästi kiittäen ja kumartaen
:MyAngel
 
Katjuska: Niinpä... ois tullukki se plussa, mut ei... Tänään oli hampilääkäri niin annoin niitten tehä röntgenin, ku toi yks hampi piti juurihoitaa. Ne ei tee jos on raskaana. Tulis nyt sitten se täti ees ni pääsis uuteen kiertoon.
Niin, lapset kasvaa nopiaan.. Mulla ei ole omia lapsia VIELÄ, mutta oppilaista sen huomaan.. Yhetkin on ollu mulla siitä asti ku menin tohon paikkaan, ja nyt ne ovat jo isoja eskarilaisia, vaikka olivat äsken vasta vauvoja... On se niin hienoa nähdä muksujen kehittyvän ja kasvavan!

Niin... ja tuutko meillekkin siivoomaan? Täällä ois tiskausta ja imurointia ja pyykkejä ja vaikka mitä! =)

My Angel: Ihanaa odotusaikaa sinulle! Tule vaan välillä piipahtamaan, ja kertomaan masun kasvusta!
 
Julietta..mä just mietin tässä kelle tän omankin siivouksen buukkais :whistle: mutta tarttee varmaan ihan ite tehä...tai ukon kanssa yhes siivotaan, niin jos mä siinä sivussa sitte vaan koetan näyttää kauheen tehokkaalta ja ukko tekeekin kaiken :LOL:

Soitin sinne lääkärille ja hcg oli nyt sitte 0 ja hemppakin otettiin ja se oli 142...luovuttajaks kuulemma kelpaan :whistle:

MyAngelille ihanaa odotusaikaa :heart:

Täällä nyt pohdin, että heitetäänkö sittenkin kortsut nurkkaan vai odotetaanko ne yhet menkat, kun kuulemma periaattees sais heti alkaa yrittää, mutta suositellaan odottamista...
 
voi vitsi tytöt!!! Sain tänään ihka aidon haamun =) Juuri sellainen, jonka olemassaolosta ei voi olla ihan varma, mutta ihan varmasti oli ees hitunen väriä. Edellisen haamun jälkeen sain taas viivanpaikkoja, ja tuon testin herkkyys oli taas 10. Heti siinä 10 min paikkeilla kun testiaika loppuu, kun testi kuivui, niin viiva jäi aika tummana (ihan ohuena) näkyviin, niin ettei siitä voi erehtyä. (suomenkielisissä ohjeissahan sanotaan testiajaks 10 min, mut enkunkielisessä paketissa lukee, et 30 min jälkeen ei saa tulkita) Just noin mun ekat haamut teki viimeks kun plussasin. ehkä saan vielä sittenkin sen plussan!!! Heh, eion testata joka ainoo päivä, niin enköhän saa sen sieltä vielä näkyviin :kieh:
 
moikka kaikille! :wave:

vähän olen täällä käynyt kun kiireitä piisaa ja jotenki usko plussaan on aika nolla! :ashamed:

sssssssssssuuuperrrrrrrrrr onnittelut plussanneille ja

voimia muille kuumeileville!


sain kivoja uutisia toissapäivänä,voitin kuin voitinkin sen kuvakisan ja palkinnon eli 1000 e matkalahjakortin!!! :D

kyllä loma tulee enempi ku tarpeeseen!!tää on niin uskomatonta!ei tajuu :whistle:



terv. tilly, matkakuumeilija
 

Yhteistyössä