Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Kaa
Tapsulle ihan ensimmäisenä suuren suuret pahoittelut ja voimia. Sure rauhassa ja tuumaile asioita, näitä tunteita kun ei voi kiirehtiä. :hug:

Vaimo85, kutmula, juuliai ja Tinii Meillä ei ole suuremmin mietitty tuota ehkäisyä. Siis että käytetäänkö kumia vai ei. Kaavinta oli minulla kaksi viikkoa sitten ja sen jälkeen ollaan (Juu, anteeksi ilmoitukseni! :D ) oltu yhdynnässä pari kertaa, toinen suojatusti ja toinen ilman suojaa. Eli nähtävästi tarkoitus olisi mennä ilman ehkäisyä tämänkin jälkeen. Olen jotenkin pessimisti ja ajattelen että ei se millään voi tärpätä ennen ensimmäisiä kuukautisia kaavinnan jälkeen. Ja tuntuu, että olen ihan oikeassa. Eli tuurilla mennään täällä. Ja menkkoja odotellaan...

Muutenkin minulla on hieman pessimistinen olo koko raskausasian suhteen. Haluan kovasti tulla raskaaksi, olla raskaana ja saada lapsen. Kuitenkaan en halua tehdä yhden yhtä r-testiä tai miettiä mahdollista ovulaatiota ja sen ajankohtaa. Jos tärppää, niin sitten tärppää. Jotenkin vaan pelkään uutta km:a... hullua vai ei??

Huomenna pitää soittaa vielä gynen polille ja kysyä testitulokset patologialta. Hcg oli 10 päivää kaavinnan jälkeen 1200. Eli hyvin laskee. =)

Hyvää tulevaa viikkoa kaikille. Itse palaan töihin kolmen viikon poissaolon jälkeen. Hieman jännittää. Muutamalle työkaverille pitää tästä kertoa. :(
 
Kaa
Julietta, täällä oli päivitystauko eilen jatkuvien ongelmien vuoksi.

Ja sitten vielä piti sanomani

Suuri kiitos kaikille ketjulaisille!
Tuntuu jotenkin niin helpottavalta kun voi tuoda tuntojaan ilmi tämän asian suhteen. Tuolla muissa ketjuissa kun ei oikein viittis kirjoitella näistä asioista, muilla kun ei välttämättä samaa kokemusta ole. Joten siis kiitos ja kumarrus Teille Kaikille. :heart:
 
Saanen liittyä takaisin seuraanne... Nyt se on sitten täälläkin suunnassa koettu, nimittäin keskenmeno. Jouduin eilen sairaalaan sisälle vuodon ja järkyttävän kivun takia. Hel%&¤%*^??%"&tti soikoon esikoisen syntymästä/kuolemasta ja hautajaisista ei ole vielä puoltakaan vuotta, kun menetämme jo toisen



:MyAngel
 
MyAngel Voi ei :'( Kovasti voimia :hug:

Palstalle oon yritellyt välillä, mutta eipä siis ole päässyt. Tänään vasta nyt tulin koneelle, onneksi vihdoin toimii. Huomenna polikäynti, tuun sitten kertomaan kuulumisia. Vuodan edelleen ja tiistaina siis 8 vkoa täyteen sitä 'ihanuutta' :kieh: Kipuja ei onneksi ole ollut, ainakaan niin kamalia kuin silloin keskiviikkona. Tuntemuksia on kyllä edelleen. Mutta palailen sitten huomenna lukemaan teidän kuulumisia ja kertomaan omani :wave:
 
MyAngel...kovasti voimia sinne :hug: Menee niin sanattomaksi tällaisesta :'(

Tapsulle myös kovasti voimia :hug:

Oli eilen aivan kaamee päivä niiden pikkujoulujen jälkeen :x ja tuli juu oltuu aika :xmas: :ashamed: no mutta hauskaa oli kummiskin :D

pakko mennä lahjoja paketoimaan kun esikoinen läks kaverilleen :wave:
 
Hei kaikille!

MyAngel ja Tapsu olen todella pahoillani :hug: .
Hirveätä kun olen täällä fiilistelly plussista, mutta ei mene kauaakaan kun tulee ikäviä uutisia, elämä on raakaa :(

Muillekin halaus ikävistä uutisista :hug:

Mä olen tässä sairaslomalla, kun ranne tähystettiin, ensi vuonna vasta töihin!!!Jipii!!! Toisaalta on turhauttavaa olla vaan himassa kun on vaan yksi käsi käytössä ja sillä en osaa tehdä mitään!!

Huomenna pitäis tädin tulla jos mennään samoissa kp kun ennen km. Mulla on ollu melkein tasan se 24, mutta voihan se nyt olla sekaisinkin. Toivotaan parasta, mutta ei ole yhtään sellanen olo, että olisin raskaana, selviä tätikipuja!! Enkä edes tienny missä vaiheessa oli ovis, en tikutellut nyt ollenkaan. Seuravassa kierrossa meinaan, ovis pitäis olla joulun alla =)

Joku kyseli, mitä lekurit on sanonut uudestaan yrittämisestä, niin mulle sano että yhdet menkat ja sitten. On se niin outoa kun lekurit sanoo toista.

Mitäs muuta....ei päässä oikeen pyöri mitään :whistle: . Mä palailen varmaankin huomenna tätiuutisten kanssa :/
 
moro

Voi miten surullisia uutisia tänne on tullut :'(
Tapsu ja MyAngel:Olen nin kamalan pahoillani puolestanne. Voimia ihan kauheasti! en osaa oiekin muuta sanoa :'( :ashamed:

Myös Orchid, Tinii ja muut joilla mieli maassa, :hug: jokaiselle!

Berrylle myös kovasti jaksuja kipujen kans. kurjaa tuommonen :( Tuuhhan sitten kertomaan kuulumiset.

Täällä täti tekee vasta nyt pikku hiljaa lähtöään.. miks sen pitää aina niin kauheen kauan kyläillä :headwall:

Pojan synttärit vietetty ja vieraita oli paljon =) Oli mukava nähdä sukulaisia ja tuttuja. ja syötyäkin tuli melekin yhtä paljon kun jouluna :p :ashamed:

Tuizu: Mikä sulla ranteessa?

Julietta: En osaa sanoa mitä kannattais tehdä mut toivotaan että tulis se plussa testiin! (tai jos ei niin saapuis sitten täti edes ajallaan) :hug:

Täällä taas vähän sekavat fiilikset mutta toisiks viimeinen töviikko pärähtää käyntiin jonka jälkeen ois reilun viikon mittanen loma ennen kun aloitan uudessa paikassa.. jospa vähän arkikin helpottuu kun jää tuo työmatka sitten pois.

nyt lenkille!
 
Minultakin sydämelliset pahoittelut My Angel ja Tapsu mitä tässä muuta pystyy sanomaan... voimia teille molemmille! Elämä on tosi raskasta joskus, ensin muka annetaan jotain niin ihanaa, ja sitten se raa'asti vaan viedään pois. :heart: :hug: :hug: Ja kaikille muillekin alakuloisille palstasisarille jaksamista!
 
Siis apuva sentään näitä menkkoja! Tänään iltapäivällä tuli klöntti, sellainen ehkä 1,5-2cm halkaisijaltaan, sitten pari tuntia myöhemmin tuli ihan megaklöntti joka ihan plumpsahti pönttöön ja se oli ihan tosi iso, varmaan 4cm halkaisijaltaan
ja vähän myöhemmin tuli taas pieni klöntti.. Ei jumankekka mä vaan sanon et mitä hittoa nää tämmöiset klöntit oikein on?!
Onkohan mulla jotain häikkää niissä hyytymistekijöissä..?
No kait se kohta selviää... Piti tätä nyt vaan ihan ääneen ihmetellä. Hanat on täällä auki taas ihan täysillä..


Ps. Tämän tekstin kirjoitin tuossa klo 20 jälkeen. Onneksi tallensin kun palsta taas jymähti :kieh: Muistakaa te muutkin tallennella/kopioida viestinne ennen kuin lähetätte. Etteivät ihan tyystin katoa tän palstan kenkkuilujen takia. :attn:
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 13/28
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 14/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 14/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 24/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 34/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 35/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 38/40(?)

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 3/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 7/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 16/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 19/23-28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 39/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 20/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 37/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave


 
Pitäis olla jo nukkumassa.. mutta meitsi vaan seilaa netissä ja etsii tietoa hyytymistekijöistä. :snotty: No tämmöinen "tilastotieto" sattui sitten silmään:
Keskenmenon uusiutumisriski pysyy ennallaan yhden keskenmenon jälkeen. Kahden keskenmenon jälkeen riski on 17-35 % ja kolmen jälkeen 25-49 %. Tärkeä on tieto ennusteesta: kolmen keskenmenon jälkeen seuraava raskaus onnistuu 60-80%:lla naisista. Henkinen tuki ja seuraavan raskauden suunniteltu seuranta ovat hyödyksi.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=Toistuva%20keskenmeno&p_artikkeli=dlk00176

Vähänkö sydän pomppas kun luin tuon 60-80% mahdollisuuden onnistua 3. km:n jälkeen.
Jospa tässä jotain toivoa vielä olisikin :saint:

Muutenkin aika mielenkiintoisiin kirjoituksiin törmäsin kun hakusanoina "hyytymistekijät + keskenmeno".. Googlettakaa jos kiinnostaa. :attn:
 
EPSU...vielä joudut täällä pyörimään..olet ollu ajatuksissa...toivon todella tärppiä sinne ja kaikkille muillekin...nyt tuntuu et itellä rupee jo vähän hellittää vaik km on jo 3kk ja kun se mieskin meni siin samalla...no onnex uudet ja komeat tuulet puhaltaa...jaksuja kaikkille....käyn välillä katsomassa mitä teille kuuluu....pus
 
MyAngel ei saa olla totta, mulla tuli itku silmään kun luin sun viestin :'( ei voi olla totta kuinka teitäkin koetellaan :hug: Toivottavasti ensi vuosi tuo meille kaikille parempia kokemuksia.
Mä pistän sulle YV:tä kun saan omat ajatukset kokoon...

ON Nyt on se maaginen puoli vuotta tulemassa täyteen pikkuenkelin näkemisestä ja kyllä rupee olemaan vaikeeta, vaikeeta... viimeset päivät menny vaan itkiessä :'( Justiinsa soitin lääkärille, että antais mulle sairaslomaa tän loppuvuoden, ei mitenkään jaksa olla töissä näiden ajatustensa kanssa :/ Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle, ja vielä joulu tulossa niin oikein tuplaa surun tunteen, meillä piti olla 2kk:n vauva jouluna mutta ei edes vauvaa masussa. Onneks on tuo esikoinen, muuten jäis meiltä joulut juhlimati :'(

Mä jään nyt palstatauolle ja yritän selvitä näiden tunteideni kanssa :headwall: yritän joskus päästä tänne, mutta kone lähtee kotoa remonttiin muutaman päivän päästä ja jos töistä jään saikulle niin pitkä tauko tulee. Vuoden vaihteessa pistetään täältä netti pois ja uuteen kotiin tammikuun puolessa välissä, millon sinne netin saa... en tiedä.
Joten en teitä unohda, älkää tekään mua :) ensi vuoden puolella viimeistään taas "tavataan".

P.S. Saisikohan sitä mieheltä parhaimman joululahjan kun sattuu ovulaatio olemaan välillä 22.-24. joulukuuta :heart:
 
Voimia taas kanssasisarille... otan todella osaa ja varsinkin suuri lohtuhali niille jotka joutuvat useamman kerran kohtaamaan sen surun ja tuskan. :hug:
Itse varmaan saatan joutua kokemaan toisen kerran kemiallisen raskauden, jos toi testi ei ala tummenemaan..viikko sitten tein ekan testin ja haalea viiva ja sen jälkeen tähän päivään asti yhteensä 5 testiä kahta eri merkkiä ja haaleeta viivaa näytti. Tänä aamuna EHKÄ hitusen tummempi ja kuiteskin yhtä paksu kuin kontrolliviiva. Ja otin ystävällisten ihmisten neuvosta vaarin ja soitin neuvolaan ja pyysin saada verikoetta, niin sieltä vaan sanottiin ettei me nyt tommosessa tapauksessa niitä tehä ja et oota viikko vielä ja tee sitten uus testi! Kiva kiitos ja hei! Arvatkaa ottiko päähän! Just olen tässä viikon odotellu ja sit käsketään viel toinen viikko oottaa ja en ole siis yhtään iloinnut mahdollisesta raskaudestani sattuneesta syystä.
Viikkoja ois nyt 5+0, jos lasketaan km-vuodosta.
Anteeksi valitusvirteni, mut en tiä mis muuallakaan valittaisin..mieskään ei täysin kuitenkaan ymmärrä.
Juu, mut voimia kaikille ja toivottavasti mahdollisimman moni saisi oman ihanan joulun tai uuden vuoden lahjansa eli plussia kaikkiin testeihin vaan ja peitot heilumaan!
 
Orchid: voih... voima :hug: taukoile rauhassa ja kerää voimia ja usko että jonakin päivänä teille vielä pikkukakkonen suodaan :heart: Onnea etukäteen uuteen kotiin :wave: Ja ei taatusti sua unohda, ei koskaan voida unohtaa :) Haltaan kun tavataan :wave:

MyAngel: ei ei ei ei ei.... Ei voi olla totta, ei voi!!! Voi murunen... ihan sydäntä särkee täällä, olen niiiiin pahoillani :hug: :'( Oletko jo lääkäriin ollut yhteydessä?
Tiedän, että olet todella vahva nainen ja tiedän, että pääset tästä vielä yli. Vaikeaa ja voimia vaativaa se tulee olemana, mutta muista että sinulla on minut ja meidät virtuaalisiskot!!! :heart:

samoin tapsu olen pahoillani km vuoksi! :hug: ja vielä ikävää että joudutte kuukauden odottelemaan tässä välissä :ashamed:

Milba: bd ja toivotaan parasta, eix vaan? ;)

Tinii: pääasia on että tulet meille kertomaan pahasta olostasi! Pura kaikki mitä sydämelläsi on! suuren suuri voima :hug: !!!

vaimo85: Taustaile rauhassa ja tule sitten pikaisesti takaisin ;) hei hei :wave:

irtis: voivoi... lupaavalle kuulostaa, +++++++++++++ :whistle: Tulehan kertomaan kun testaat!

Epsu: onnea tädistä :D Mitä gynellä sanottiin? Mitä tapahtuu seuraavaksi? minä pikku aatu-utelias täällä :wave:

Emppu: voimia muru!!!!

(.) täällä ei ihmeempää... ei mitään merkkejä luomuoviksesta suuntaan tai toiseen. Kohta aloitan taas Primolutit joten ei varmaan kerkeä ovis edes tulemaan koska luomuna yleensä kp 19 ja aloitan silloin lääkkeet. Muutes.. mitä tekisitte: kun lääkäri ei sanonut että saako yrittää vai ei joulukuussa niin yrittäisittekö?? Ku Primoja ei voi aloittaa jos on raskaana mutta ei sitä tuossa vaiheessa vielä tiedä! Vaikeaa :headwall: :headwall: :headwall:
Odottelen 3.1.2008 kuin kuuta nousevaa :LOL:

Nähdään siskot :wave:
 
MyAngelille oli pakko tulla antamaan hirmuiset voimahalit! Koita jaksaa ja saa kirjoitella yksäriäkin jos siltä tuntuu.. teille kyll tulee aivan liikaa kaikkea huonoa joten toivottavasti vain hyvää luvassa vuodelta 2008 :heart:
Koita jaksaa!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Palstasiskoille suuret kiitokset tsempeistä :heart:
 
Kiitos.... Te kaikki ootte niin ihania


Nyt mennään niin äärirajoilla...Kuinka paljon ihmisen täytyy kärsiä? Miksi annetaan, ja sitten otetaan pois? Musta tuntuu etten uskalla enää elää elämääni... Pelkään että kaikki ympärilläni särkyy
Eikö enkelimme menetyksessä ollut vielä tarpeeksi tuskaa?? Kysymyksiä on loputtomiin...

Vuoto ja järkyttävät kivut alkoi perjantaina, ja kävin TK:ssa sinä iltana josta minut passitettiin kotiin ilman minkäänlaisia tutkimuksia. Lauantaina soitin suoraan Keskussairaalaan ja kerroin tilanteeni. Pyysivät heti tulemaan sinne ultraan. Kohtu oli tyhjä, ja tavarat olivat kohdunsuulla pois tulemassa.... Lääkäri halusi minut sairaalaan sisälle tarkkailuun. Yö meni itkiessä... Pääsin eilen kotiin. Tyhjennystableteilla näytän selviävän, eli onneksi kaavintaa ei tarvi tällä tietoa tehdä. Fyysiset kivut ovat kamalia, mutta eivät mitään henkisiin kipuihin verrattuna...


Mä oon niin rikki, etten usko että enää ikinä uskallan elävästä vauvasta haaveilla... Mistä saan voimaa kun kaikki viedään? Mä en jaksa enää tätä elämää...


Onneksi minulla on mieheni...tekisi mieli kääriä hänet pumpuliin ja olla itse vierellä ihan hipihiljaa... Pelkään menettäväni hänetkin


Kuten Orchid sanoi, joulu tulee olemaan rankka...niin rankka...


Esikoisen syntymästä/kuolemasta tulee 16.12. puoli vuotta...
 
Pikaisesti.. Soitin just gynepolille ja kaikki muut tulokset paitsi progesteroni olivat tulleet ja ihan normaaleilta ne sen hoitsun mielestä näyttivät. Sen enempää hän ei voi mitään "diagnoosia" antaa, se on sitten lääkärin homma. Ens maanantaina menen sinne tukostaipumustutkimukseen (on kait sama asia kuin hyytymistekijät, vai sekoilenko mä taas?? ) ja sen jälkeen saa jatkaa yritystä. Mut toisaalta taas pelottaa ja mietityttää et josko pitäisi kuitenkin odottaa noi tukostaipumustutkimuksen tulokset.. Et jos nää km:t on siitä kiinni, ettei tulisi sitä neljättä...
No pitää funtsia..

MyAngelille suuri ja lämmin halaus
Yritä jaksaa ystäväni :heart:

Orchid voimia ja jaksamista sulle
:heart:
 

Yhteistyössä