Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

AinoAmanda
Hei taalta Haamumaasta ja hyvaa ystavanpaivaa teille kaikille ihanille naisille! :flower: :flower: :heart:

Aluksi, kiitos Epsulle sivujen uudistamisesta ja toivotaan etta siita tyohaastattelusta jotain mielenkiintoista urkenee. Itsellakin on juuri tyopaikan vaihtoneuvottelut aluillaan, mika on tavallaan innostavaa mutta myos aika pelottavaa touhua.

MyAngels
, olipa ihania uutisia!! Tasta eteenpain varmasti kaikki meneekin mallikkaasti, kun sinulla tuollainen sitkea pikkuinen on matkaan tullut! Upeaa! :D :D

Tervetuloa ElinaMaria ja Rouva Pikkumyy! Pahoitteluni menetystenne johdosta! :hug: Elama on kylla aika kasittamattoman raakaa toisinaan! Tsemppia! :flower: :flower:

Ansku, hienoa etta leikkaus meni hyvin! Oli varmasti aika hurja kokemus, mutta nyt voit huokaista kun se on takana pain. :)

Jonttu, kuulostaapa jannalta!! Paljon puhureita sinne ja myos muille plussaa ihan naina paivina bongaaville! +++++++++++ :whistle:

Tapsu, hienoa etta sinulla jo asiat ovat ihan selkiamassa ja ihan kiva kun taalla joku muukin laillani norkoilee. Saanko kysya, montako raskaustestia sinulla on talla hetkella takana? ( Komea kuva! :D ) Itsella niita taitaa olla noin ~10.. Nyt on onneksi ihan selkea viiva, joka tulee nakyviin aika nopeasti, joten toiveet siita etta ehka tassa on mahdollisuuksia ihan oikeaan projektiin ovat varovasti kohoamassa.

(.) Maanantaina on ultra ja silloin se tiedetaan onko siella pienen alkua vai ei. Jotenkin taalla roikuskellessa on tullut ihan hiljaiseksi ja sellainen olo, etta teidan urheiden naisten rinnalla, mina taidankin olla aika pelkuri. :ashamed: Jotenkin sita haluaa suojella itseaan sellaisilta kovemmilta kirpaisuilta, etta se vie ilon sielta missa sita pitaisi olla. :| Minulla on tavallaan sellainen tunne, etta nyt jo pitaisi ehka ihan aiheesta minun jo hyppia ja pomppia ja antaa ilon ja innostuksen tulla
, mutta sita vaan ei uskalla. :/ Maanantain jalkeen naytan teille kunnon salsat jos siihen on aihetta (tai sitten rutisen ja murisen kunnolla :kieh: ). Karsivallisyytta tassa tarvitaan, mistakohan sita saisi??

Todellakin paljon plussapuhureita kaikille, tuntuu etta niita ilmassa! Ihan niin kuin Tapsu juuri sanoi, olisi se kiva lahtea taalta porukalla ja kohta sellaisen taalta varmasti saa kerattya!

Lammin halaus kaikille, jotaka sita tanaan tarvitsevat! :hug:
 
Hellou!!! Onnea AinoAmanda!! :heart: :flower:

Ja OIKEIN IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TEILLE KAIKILLE!!! :heart: :heart: :heart:


PS. Nolona kyselen että kuuluuko ilmavaivat raskausoireisiin.... Tää alkaa olla jo sietämätöntä! Anteeksi että kyselen tämmösiä!!!! :snotty:
 
AinoAmanda Kolme testiä tehtynä :D Kaikissa oli kyllä aika selvä plussa, mutta kun niitä testejä vaan sattui olemaan kaapissa, niin piti tehdä :LOL:

julietta No kyllä mua ainakin ilmat vaivaa :LOL: . Oikein hävettää välillä :ashamed:
 
Kiitos peukutuksista, kiitos hengessä olemisesta, kiitos onnitteluista, kiitos kaikesta tuesta!!


Olen niin onnellinen että pieni on sitkeä ja vahva, ja pysynyt matkassani


Laitoin tuohon vaaleanpunaista, koska 2 unta ovat näyttäneet meille tyttövauvan... Ja jos yhtään uniini uskon, niin se pitää paikkansa... Toivottavasti!


Ainakin viime raskaudessa näin unen jossa tein + testin, ja samana yönä näin unen jossa raskaus meni kesken. Ja näin tapahtui. Viimein kun plussasin, niin sitä edeltävänä yönä näin unen jossa tein positiivisen testin. Ja 2 päivää ennenkuin verinen vuoto alkoi, niin mä näin unen jossa vuoto alkoi, mutta unessa ei selvinnyt tuliko keskenmeno. Eli nämä kaikki ovat pitäneet paikkansa


Viime yönä näin unen jossa tein testin, ja toinen viiva olikin hailakampi...Kunnes sitten hoksasin että kontrolliviiva se oli se hailakka, ja testiviiva oikein tosi paksu ja vahva. Eli säikäyksellä selvisin

 
Sain kirjeen TYKS:stä, jälkitarkastus 31.3.-08 ja perinnöllisyyslääkäri samalla vai mikä se nyt olikaan ? Genetiikan lääkärikö?

Nyt tiedän ainakin mitä Odotan/odotamme, kuin kuuta nousevaa!! :D :D

Heti sen jälkeen alamme "urakan/tositoimet", toivottavast hyvin tuloksin! :heart:

Tilasin jo babyplussan ovis ja raskaustestejä! :D Toivottavasti vaan menkat tulevat 4-6vkn kuluessa!;=)
Ostin myös Kaksplussan uudistuneen vauvalehden! :heart:

On se kummaa yleensä pelätään menkkojen tuloa, mutta nyt vaan olen onnellinen, kunhan tulisivat! :heart:

Milloin ElinaMarialla on jälkitarkastus? Tai onko pinossa muitakin, keillä jälkitarkastus vielä edessä?

Onnea raskauden vahvistumisesta AinoAmandalle: Pienelle paljon tarrasukkia mukaan! :heart: :flower:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
AinoAmanda
Kiitos Onnitteluista! :hug: Tein taas paivani ratoksi uuden testin (viela niita on ~9 tuolla kaapissa) ja nyt on kylla jo tosi vahva viiva.. :D Tuulimunan kanssa ei ollut koskaan sellaista! Yritan viela sinnitella sinne maanantaihin, ennen kuin alan tonttuilemaan. :xmas:

Julietta, kylla ne minullakin kaasut kuljeksii, olen piilossa ja salaa peiton alla varsinanen oykkari :LOL: .. Minulla ainakin myos ekan onnistuneen raskauden aikana oli sellainen roytailevan kaasuinen olo, ja jostainhan sen pitaa ulos paasta. Toivotaan parasta eli paukuttele rauhassa :LOL:
+++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Saiskos AinoAmandan jo siirtää plussanneisiin kun kerran vahvaakin viivaa jo tulee :D :heart:

MyAngels olen niin onnellinen puolestanne
Voi noita sun unia


Ansku ihana kuulla, että kaikki sujui hyvin


Paranemisia kovasti Berryn poitsuille
Jospa se sun mies tietää jotain mitä et itse vielä tiedä... ;) :heart:

ON Ei ole vielä työpaikasta kuulunut mitään. Olen tosin alkanut tässä miettimään, että näinköhän on ollenkaan fiksua ees moiseen mennä mukaan..
No katsotaan mitä tuleman pitää..
 
KAIKILLE TEILLE IHANAISILLE:
Olen on aina tukenasi:
Kun olet surullinen, juotan sinut humalaan
ja autan juonittelussa sitä ihmispoloa vastaa,
joka aiheuttaa sinulle huolia.

Kun tunnet tuskaa rinnassasi,
nostan autosi pois päältäsi.
Vaihdoit tietysti taas kesärenkaita sen naurettavan,
kahden euron Bilteman tunkin kanssa.

Kun hymyilet, tiedän, että selibaattisi on vihdoin ohi.

Kun elämä kauhistuttaa, kuvailen sinulle taukoamatta
kuinka huonosti asiat todella voisivat olla.

Kun olet hämmentynyt, käytän sinulle puhuessani
yksinkertaisia lauserakenteita ja lyhyitä sanoja.

Kun sairastat, pysyn kaukana sinusta.
En halua tartuntaa.

Kun lennät pyllyllesi, en huolestu.
Noin iso perse vaimentaa iskut hyvin.

Tämä on minun ystävyysvalani. Olen sinun ystäväsi.
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät, mitä on tapahtunut,
mutta vain sinä tunnet lämmön.

(.) soittivat tyksistä hcg 6. joten kaikki tod näk tullut ulos ja vuodosta päätellen aivan varmasti onkin! :kieh: homma jatkuu niin että seuraavan kierron 3-5pvä menen labraan jossa katsotaan: kilpirauhas - ja maitorauhasarvot sekä paasto verensokeri. en saanut järkevää vastausta että miten nää liittyvät km:iin mutta ehkä he tietävät mitä tekevät :/ ja sitten jos nämä arvot ok. meillä on ollut vain huonoa tuuria. seuraavassa raskaudessa heti plussaksesta yhteys tyksiin ja ottavat sinne siipiensä suojaan ;) mieli parempi ja mies aivan ihana. paijaa ja hoitaa. vaikka itsekkin kovin asiasta kärsii. illalla vielä sängyssä kysyin että pärjääkö, pärjää jos minäkin pärjään. joten yhdessä puskemme eteenpäin. vauvakuume molemmilla niin kova ettei periksi anneta. ja helpostusta kuumeeseen haemme menemällä sunnuntaina katsomaan koiranpentuja ;) saadaan taloon vauva jota paijata ;)

olette aivan mahtavia, olisin ollut hukassa alkuviikon ilman teitä.
lämpimästi kiittäen masukki :heart:
 
Varovasti kurkistan tänne, josko uskaltaisi jo mukaan...liian vähän aikaa mementyksetä, liian vähän aikaa surtu, liian paljon tuskaa sydämellä, silti elämää etsin ja haluan siihen mukaan. Keskenmenopalstan suru vie vain syvemmälle.

Meidän pieni poikamme syntyi 9.2.-08. Hänellä todettiin anankefalia eikä minkäänlaisia elinmahdollisuuksia. Suru puristi meidät tyhjiin, emme saisi heinävauvaa, emme voisi häntä syliin koskaan saada. Rakastaa voimme ikuisesti, sydämessä säilyttää. Ikävä on suuri.

Vielä emme voi uutta yrittää. Maalis-huhtikuun taitteella on jälkitarkastus ja toivon vain, että saamme sellaisia uutisia, että rohkenee vielä yrittää. Sairaalassa synnytyksen jälkeen lääkäri kyllä vannotti, että mikään ei estä, että uutta saa haaveilla heti, kun siltä tuntuu, mutta tositoimiin vasta myöhemmin. Anankefalian ei pitäisi toistua, mutta pelko siitä on olemassa ainakin omassa pääkopassa.

Mietin, monettako oikeasti aletaan kuumeilla, kuudetta vai yhdettätoista. Kai se kuudetta kuitenkin on. Jos ajattelee näitä lapsia, jotka syliin asti saadaan. En ole vielä niin tähän pinoon perehtynyt, että tuota teidän riviä olisin ulkoa oppinut, mutta jotain kai sinne jo osaisin laittaa. Kp riville ei vielä todellakaan ole mitään mitä laittaa. Eka enkeliprinsessa ei ole keskenmennyt, vaan menehtyi muutaman tunnin ikäisenä, joten häntä tuskin sitten km riviin laitetaan. Enkelityttöni siirtyi taivaan kotiin 6/92 kolmen tunnin ikäisenä. Kaksosveli pärrää mopolla pitkin kylän raitteja. Kaksi myöhäisempää menetystä on ollut just samana päivänä ja tuosta tulee varmasti sellainen etappi, jonka jälkeen vasta pystyy raskaudesta oikeasti iloita, jos sittenkään. Pelko tuntuu olevan läsnä jo haaveillessa. Voihan se laantuakkin, kuka tietää.

Lumi-Marja 35v km, 4/98, 5/99 (15+5 tyttö ) , 11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92 Kuudes haaveissa

Onnea plussanneille ihan mahdottoman paljon :heart: :flower:

Aurinkoisempaa aikaa kaikille, Lumi-Marja
 
AinoAmanda
Oi Lumi-Marja! :'( Kyllapa sinulle on raskas taakka annettu, olen niin pahoillani! Sydamestani toivon, etta teille seuraavalla kerralla se kuudes annetaan, kunhan aika tuntuu oikealta. Jaksoja!! :heart: :hug:
 
Hei ja hyvää ystävänpäivää! :heart:
Voisko joku ihana ihminen päivittää tuohon listaan, että Betanialla tänään kp2! :headwall: :headwall: :headwall: Siis mä en tuu sitten millään raskaaksi. :'( Tänään olis ollu mun laskettuaika, jos se mun ainoa saavutus eli tuulimuna olis ollu jotakin muuta kuin tuulimuna. :'( Siinä mielessä tämä on aika ankea ystävänpäivä. Noh, ei se auta. Näyttää nyt vaan pahasti siltä, että mä en tule sitä vauvaa saamaan vielä 2008 vuodenkaan aikana. Tai ehkä sitä ei tosiaan sittenkään tule ikinä. Nyt on alkanut tosissaan iskemään sekin vaihtoehto. :ashamed:
 
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ :heart:

anteeksi nyt omanapaisuuteni, mutta palaan myöhememmin kommentoimaan teitä.
Testasin negan tänään kierto 28-28 ..mutta tätiä ei näy ja "oireita" on.. eli en luovuta... huoh.!
 
moikka

hyvää ystävänpäivää kaikille!! :heart:

tulin vaan pikaseen moikkamaan.. tänne ei kummia..

:hug: kaikille yhteisesti

Ansku: hyvä että leikkaus meni hyvin. Pikaista paranemista pojalle!

nyt en muuta kerkee.. ulos että ei väsy iske kesken päivän.
 
Rouva Pikkumyy, mulla sovittiin se jälkitarkasrtuspäivä jo siellä osastolla. Mulla on 13.3. ... siihen on vielä kauan aikaa!! Neljä viikkoa! :headwall:

Lumi-Marja: huomasin yv:si vasta nyt. :) Eli laitoin viestiä sulle.

Miten voi tämä äitiys-asia olla näin vaikea. Siis että tavallaan olen äiti, mutta en ole. Ja ikävä on kova... ja halu saada pieni tuoksuva nyytti. Voi kun olis raskaana ja olis niitä ilmavaivoja!!! :'(

Hoh. Tästä taas eteenpäin. Yksi päivä kerrallaan, vaikka ne on niiiiin hirveen pitkiä!

Onnea AinoAmanda!!! :flower: :flower:
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:

Lumi-Marja :hug: pahoittelut menetyksistänne ja tervetuloa mukaan! :heart:

AinoAmandalle onnittelut vahvistuneesta plussasta! :flower:

katherinelle kärsivällisyyttä ja tsemppiä!

Epskeps :attn: Kiitos taas hienosta uudesta pinosta! Mulle vois huomiselle päivittää kp 2/ kun täti saatiin vihdoin paikalle avitettuna. Lauantaina onkin sitten paluu Clomifenin maailmaan.
 

Yhteistyössä