Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Sus soo
Moi!

Moni on ehtinyt tänään koneelle pyryn keskeltä


Miina- Hyvä ystäväni syö ko. lääkkeitä. Olen ollut jo pitkän aikaa hänen tukenaan ja nyt olisi kuitenkin aika mennä oikein osastojaksolle.

Muumiska


Diodium! Kiva lukea noista ruoka-ainejutuista
Täytyy tunnustaa, että ei ole edes tullut mieleeni että joku ruoka-aine voisi vaikuttaa vaikka raskautumiseen. Raskaana ollessani olen yrittänyt sentään vähentää reilusti lakritsin syöntiä. Se kun on mun suurta herkkua


Danjuska! Harmi että täti saapui. Mun tekisi tällä hetkellä myös mieli häipyä jonnekin taka-alalle
mutta ehkä tästä piristyy vähitellen vaikka viimeistään sitten ovisaikaan.

Pamu k, onnea raskauteen ja tarrasukkia pienokaiselle!

Erzi, kiva että teidän parisuhde siitä on piristymään päin! :)

Lissuli-81
Toivotaan vielä että nega muuttuisi plussaksi!

Ansku07, koiranpennut on aivan ihania


Tsemppiä kaikille ovista jännääville ja plussia toivoville

ja
kaikille tukea tarvitseville!

terveisin Sussoo
 
Millimenninkäinen kyllähän se ovis voi nyt vasta olla jos sulla on kierto 31 päivää ja nyt on 18. päivä menossa. Normaali luteaalivaihehan on 12-16 vrk et tästähän nyt tulisi se 13 päivää. Mut ei sitä väkipakolla kannata niitä peittoja heilutella vaan mennä fiiliksien mukaan. Niin on ainakin minusta parempi :heart:

Miina mä vähän aikaa söin noita seprameja pari vuotta sitten. Lopetin ne kun aloitimme yrittämään raskautta. Mun käsittääkseni niitä ei olisi hyvä syödä raskaana ollessa. Mut eiköhän se sun lääkäri tiedä paremmin. :)

Pamu k eikös sinne varhaisultraan rv 7 tietämillä mennä? Joten varailehan aikaa vaan. :)

O.N ihan kamala väsymys vaivaa
Meinaan simahtaa koko ajan.. outoa
Ei mua yleensä väsytä ennen puolta yötä..
 




Haaveissa esikoinen

Mulmul....................KM 01/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 1/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 6/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 6/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 12/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 14/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 15/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 15/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 17/27
Pink1......................KU 12/07...............................KP 24/28
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 26/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 26/31
Frizzante................KM 01/08..............................KP 30/27-29
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 43/-

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 9/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 10/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 12/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 15/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 15/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 19/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 24/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 26/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 29/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 30/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 41/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 3/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 5/
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 20/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 24/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 25/28
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 26/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 28/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 30/29

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 10/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 10/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 11/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 14/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 17/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08...KP 12/30-35

Haamuilijat

 
mimuli En osaa vastata tohon sun keltarauhahormoni kysymykseen, mut itse kun menin sairaalaan sillon kaavintaan ni lääkäri teki ultran vielä ja sanoi että luonnollinen poistuminen on paras kohdulle ja toipumiselle jne. Ei suositellut kaavintaa, sain jotain pillereitä en kysyny kyl mitä, mut niiden oton jälkeen 3 tunnin päästä kohtu tyhjeni kokonaan(olin sairaalassa ja tarkistivat heti).Jälkitarkastuksessa oli kaikki ok.No meni varmaan asian sivusta koko juttu :)
 
Muumiska! tuohan on kamalaa! :'( Miten tuollaista voi tapahtua?! :hug: Ymmärrän miehesi reaktion...

On tää piinailu kauheeta. Miten täältä nyt malttais olla pois vähän aikaa... kun ei malta odottaa ees paria päivää että pääsis testailemaan. On sitä ihminen HEIKKO. Hittolainen... :p

Nyt maate. Öitä! :wave:
 
voi muumiska! miehesi reaktio täysin ymmärrettävää ja olen itseasiassa samaa mieltä. ei noin voi eikä kuulu tapahtua. kovasti voimia!

miina itse sairastuin keskivaikeaan synnytyksen jälkeiseen masennukseen 1,5 vuotta sitten. syön yhä lääkkeitä, koska lääkärini ei pidä hyvänä vielä lopettaa. ja omat lääkkeeni sopivat ainakin raskauden sekä imetyksen aikana. MUTTA niissä kaikissa jotka sopivat raskauden aikana on lihottava vaikutus. olen lääkärini kanssa useasti käynyt tätä asiaa läpi. koska en pidä painonnoususta, lääkäri ei suosittele lääkkeiden lopetusta ( olin todella huonossa kunnossa.. nähden normaaliin tilaan...) ja lääkkeet joissa ei nousisi paino ei saa olla raskaana. elikkäs vaihtoehtoni olivat: unohtaa vauva haaveet ja vaihtaa lääkkeet + laihtua taikka kärsiä kiloista ja haaveilla vauvasta. valitsin vauvan. tosin mittasuhteet menivät jälleen uusiksi eilisen PCO diagnoosin jälkeen, joka saattaisi parantua jos paino putoaisi. eli olen jälleen valinnan edessä. selitin eilen tyksinkin lääkärille koko stoorin eikä osannut sanoa mitä pitäisi tehdä. huoh! elämä on! mutta myös painon nousu on hyvin henkilökohtaista, itse lihoin aikoinaan e-pillereistäkin, joten...

(tulipas tekstiä... ) masukki
 
Muumiska jopas nyt... :hug: Inhottavaa, että tuollaista pääsee tapahtumaan...

miina- toivottavasti mielialasi pian kohenee. Itsekin olen miettinyt pitäisikö jo mennä juttelemaan jollekulle... itku tulee liian usein, en edes tiedä aina miksi...jotenkin tuntuu, että otan tämän liian raskaasti.

PamuK toivotaan, että kaikki menee tällä kerralla hyvin. Minunkin käsittääkseni viikolla7 voisi jo mennä varhaisultraan. Ja osaavathan sieltä sanoa kun aikaa varailee.

Mitähän muuta pitikään kommentoida...tyhjä pää.
Kaippa se on syytä painua pikku hiljaa yöpuulle. Hyviä öitä ja kauniita unia...

-Meritähti-
 
Rupee melkein olemaan päivät täynnä monella meistä
rupeeko kuinka monella testit polttelemaan kaapissa? Mä löysin muuttolaatikoista ku niitä tossa lomalla tyhjentelin niin 4
raskaustestiä... oon sitten joskus ihan tosissaan niitä hamstrannu
hulluko minäkö... who knows


Kroppa kyllä kehittää kummallisia raskausoireita, mutta kahtotaan nyt vielä muutama päivä miten käy
Tuhruvuotoa ei oo tullu, eikä alaselkä oo ollu niin kipee ku yleensä ennen menkkoja, mutta taitaa tää flunssa vaan viedä tunnon ku kaikkia jäseniä kolottaa yhtälailla
kuume on laskenu ja pysyny tuossa 37-37,2 nyt jo muutaman päivän mutta edelleen olo on heikko.

Kaikille piinalijoille oikein paljon plussapuhureita, eilisen tuulen lailla


Muumiska ei oo totta, että noin voi käydä.
tiedän kyllä kuinka tärkeätä olisi ollut kuulla mikä oli vialla.

Pamu onnellista odotusta, tosiaan varhaisultraan viikko 7-8 jossain paikoissa ottavat vasta rv8 että varmasti näkyy syke :heart:


Erzi kuinka mukava kuulla, että olette saaneet puhuttua ja olet taas täysillä mukana kuvioissa


Mimuli en osaa sanoa tuosta lääkkeestä, mutta tosiaan aina parempi antaa "luonnonllisesti" tyhjentyä kuin kaapia, voimia :hug:

Danjuska
tädistä, ja tärppi onnea tähän kiertoon :heart:

Diodium mielenkiintosia ja hyödyllisiä ruokavinkkenjä, kiitos :D pääsee uudistamaan ruokakaappia vaikka omien allergioiden takia syönkin aikasta monipuolisesti. Sanoko tuosta papayasta muuta, kun mulle sanottiin ihan että kannattaa välttää kun sillä jossain maissa "tehdään" keskenmenoja
tosin olin sillon raskaana ja lähdössä ausseihin missä se on aikasta suosittua joten ehkä sitten sen takia... milläköhän mä korvaisin nuo mantelit/pähkinät kun ei saa ollenkaan pistää niitä tuonne suuhun päin edes??? Ja eikun porkkanaa syömään


Noh tää lähtee taas viettämään vapaa päivää
ukko on töissä ja pikkumies meni päiväkotiin, joten äidin ihan oma päivä tiedossa, tosin kotona menee ku ei vielä uskalla lähteä shoppailemaan, lenkille tosin pitää lähteä kun on niin ihana ilma ja mä rakastan lunta


Piinaillaan, piinaillaan, piinaillaan, piinaillaan, piinaillaan ja toivotaan parasta


 
Leinikki, Orchid -, ElinaMaria, Sus soo : Kiitos halituksista :) Vielä kyllä olisi madollisuus että muuttuisi plussaksi, mutta en sit tiedä. Pitää odotella, ja nyt en ainakaan panikoi niin paljoo kun eilen :D Mahaa nipistelee ja tavallaan polttelee juuri kohdun kohdalta, eilen varsinkin tosi paljon. Voihan nuo olla niitäkin kipuja mitä yleensä on ennen menkkoja, mut ei ne tämmösiä ole aiemmin ollut paitsi raskaana ollessa. Tai sit tää on just sitä toiveajattelua, elimistö reagoi niin kuin haluan... Mut peukut pystyyn :)

Diodium: Kiitos sinullekin haleista :) Mielenkiintoisia juttuja tosiaan ruokavaliosta... Kolme kuukautta on tosiaan pitkä aika kun on todella vauvakuume :)

millimenninkäinen: Mulla ovis on todennäköisesti juurikin noin myöhään kun kierto on sitä 31-32pv.

muumiska: Olen pahoillani :hug:

mimuli: Ikävä kuulla että kaikki ei ole tullut ulos. Itse olisin valinnut samoin, että en olisi mennyt heti kaavintaan. Toivottavasti kuuri auttaa!!

miina- : Toipuminen tapahtuneesta ottaa kyllä aikansa, hyvä kumminkin että olet saanut jonkinlaista apua tilanteeseen. Tärkeää olisi myös päästä puhumaan asia täysin läpi jonkun kanssa ja vaikka tuhanteen kertaan.
Olen huomannut ettei tämä asia minullekkaan ole päivä päivältä helpompaa niinkuin aluksi kuvittelin. Joka päivä asia on mielessä ja kyyneliä saa pidätellä. Monesti töissä menee vauvoja kassan ohi ja onnellisia vanhempia, niin silloin varsinkin tulee paha mieli että miksi minä joudun tuota onnea odottamaan näin kauan.... Joskus on helpompia päiviä, eikä asia ole päällimmäisenä mielessä. Itse en puhu tästä km:sta juurikaan muualla kun tällä palstalla ja miehelleni. Onneksi on edes tämä palsta.
 
Moikka ihanaiset :wave:
Mitä kuuluu?? Kovasti olette tekstiä saaneet aikaiseksi :D

Ekaksi pahoitteluni uusille tulokkaille :hug:

Ajattelin tulla kertomaan omat kuulumiset... Tiistaina oltiin np-utrassa ja pikkuisella kaikki hyvin. Niskaturvotusta ei ollut miksikään ja rakenteet niin hyvin kuin mitä näin pienestä voi sanoa. Nassusta näytti kyllä humanoidilta :LOL: Pituutta jo 55,3 mm eli kasvaa kovasti. Nyt sitten odotellaan seuraavaksi rakenneultraa, varmaan tuonne touko/kesäkuun vaihteeseen menee :heart: Muuten voidaan hyvin, masu alkaa pikkuhiljaa pilkottamaan :D

Epsu: Murunen, mä niiiiin peukutan bd sulle että tästä kierrosta pikkuinen tulisi :heart: Milloin ajattelit testata?? ++++++++++++++++++++ :whistle: Olet ajatuksissani :hug:

Samoin Orcdille plussaa puhkun tulevaksi +++++++++++++++++ :whistle:

Danjuskalle suuren suuri voima :hug: tädistä!

Ja Pamu K on plussannut, suuren suuret onnittelut!! :heart: Siitä varhaisultrasta, me käytiin 7+2 ja syke näkyi todella hyvin, sekä saatiin pari ihanaa kuvaa mukaan :D Liian ajoissa ei kannata mennä, joten jos maltat niin odota pari viikkoa että olet lähempänä rv kasia.

Vielä toivotan kaikille voimia :hug: Teille jotka piinailette, teille jotka olette joutuneet tädin uhriksi. Toivon myös, että monelle menetyksen kokeneelle tämä olisi vain lyhytaikainen pysäkki :heart: Tulkaahan perässä tuonne odottajat-puolelle :wave:

T. Miikkis ja mussukka 12+3
 
:wave: Moi, Valssu täällä huhuilee. Pakko oli ottaa osaa koiragallupiin...osa teistä tietääkin jo meidän eläintarhan... ;) 5 koiraa, kissa ja heppa. Ne koiruudet kaikista rakkaimpia, ekan koirani sain jo -83. Koirista 3 on settereitä ja 2 dobermanneja, settereiden kanssa kierretty näyttelyitä Suomessa, Ruotsissa, Eestissä ja Englannissakin asti. Diodium Enkkuihin saa nykyään vietyä koiria ilman karanteenia kunhan on kaikki edellytykset kunnossa (ei kylläkään kaikista maista). Koiruus pitää olla tunnistusmerkitty, rabiesrokotettu ja vasta-ainetesti otettuna, EU-passi oltava, jossa merkintä matolääkityksestä (annettava määrätyn ajan sisällä ennen esim. Enkkuihin vievään laivaan astumista). Vaatimuksia onpi, mutta kunhan alkaa varautumisen ajoissa, niin onnistuu. Olimme kolmen koiran kans viime vuonna maailman toiseksi suurimmassa näyttelyssä, Crufts'ssa, mahtava kokemus! Autolla ajoimme läpi Ruotsin, Tanskan, Saksan, Hollannin ja Belgian, Ranskasta yli laivalla. Kuulin paluumatkalla Ruotsin laivalla yhdeltä koiraihmiseltä, että eivät olleet päässeet Calais'sta lähtevään laivaan ollenkaan, kun koiran matolääkitys oli puoli tuntia myöhästynyt!! Aika virkaintoista touhua!!
ON: huomenna eka ultra, pelottaa ja jännittää, onko kaikki hyvin, pirpana oikeassa paikassa yms. Pitäkää rakkaat palstasisaret peukkuja! Kaikille :heart: ja :flower:

Valssu ja pirpana 6+5
 
Tulin vaan ilmoittamaan, etten sitten jaksanutkaan testini kanssa huomiseen niinkuin oli tarkoitus... Äsken kävin siihen pissimässä ja negaahan sieltä tuli. :( No, vielä en oo toivoa menettänyt koska tädistäkään ei oo merkkejä. Kattellaan...
 
Huh sentään, kierto lähenee uhkaavasti loppua ja jännitys senkun kasvaa
Tilasin tänään sitten satsin testejä (5kpl) toivottavasti tulevat huomiseksi. Vaikka en kyllä tiedä uskallanko edes haaveillakaan testaamisesta :ashamed: Mut onpahan testit sitten valmiina :)

Frizzante voi harmi kun nega tuli :( Mutta kuten itsekin sanoit, toivoa on vielä :saint: +++++++++++++++++ :whistle:

Orchid toivottavasti sulla on ollut ihana vapaa päivä
Plussapuhureita sinne kuin myös ElinaMarialle ++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :heart:

On meitä nyt monta samaan aikaan piinaavia. Todennäköisyyslaskennan mukaan plussan pitäisi ainakin yhdelle tulla. Mut toivotaan että tulisi kaikille


Mimuli toivottavasti se lääke auttaa ja sen myötä kohtu tyhjenee.
Ei se kaavinta ainakaan parempi vaihtoehto ole. Itse olen sen kokenut 12/06 ja mä sain sen jälkeen kohtutulehduksen :(
 
Kiitos Epskeps plussapuhureista!! tulee tarpeeseen!!


Kaa: voi harmi! Ens kierrossa tärppää!!

Valssu kaikki menee varmasti ihan hyvin ja pikkuinen voi hyvin! :heart:

Orchid millonkas meinaat testailla?! Jännää!

Oma napa... täällä piinailu jatkuu.... ja nyt tulee kysymys niille, joilla jo useampi lapsi/raskaus takana: tuliko teille toisen raskauden aikana oireet voimakkaampina kuin ensimmäisessä? Koska mulla tuntuu että kaikki raskausoireet tuntuu ihan tosi vahvoina jo nyt...


Nojaa.... piinaillaan.... apteekki on tien toisella puolella.... arvatkaa vaan tekiskö mieli jo rynnätä testaamaan!!!!
 
Sus soo
Kaa ja Haaveilia :hug: Harmi että se tätskä löysi teidät!

Frizzante ja Lissuli-81
toivotaan että täti pysyy poissa!

Espkeps, Orchid- ja ElinaMaria plussatuulosia teille kaikille


Mutta mitä kuuluu esim. Jontulle, Tuulenpuuskalle, Mymmyryylle ja Leinikille?
Onkohan plussia tullut? Toivottavasti!
 
Hip hep! :)

Ihan niinkuin tuntuis pikkasen rinnat jänskiltä... onko se edes mahdollista, ku mulla on nyt kp17 ja ovis oli tod.näk. kp13...??! :eek:

Vatsassakin tuntuu lievästi menkkamaiselta ja mulla on ollu nyt 2 päivää sormet turvoksissa niin, että sormuksia on vaikea saada pois... ei ole minulle tyypillistä! :eek:
 
Tervetuloa uusille, jotka tähän pinoomme ovat "joutuneet"


Espkeps, Orchid- ja ElinaMariaTeille kovasti plussatuulahduksia puhaltelen!
, jotta ihania pienokaisia tulisi!


Betania, minulla kp 17 ja myös ihmeellisiä nipistelyjä alavatsalla, kyllä on Jännää!


Kaa ja haaveilija, ikävää tädin tulo! Onnea tähän uuteen kiertoon rutkasti!


frizzante : Toivon , että testasit liian aikaisin ja vielä muuttuu plussaksi!Jännäilijän aika on pitkä..


valssu ja miikkis, ihana , että pienet masuasukkinne voivat hyvin , toivottavasti myös Pamukilla kaikki sujuu hyvin!
j tälläisiä pieniä ihanuuksia saatte!

Lissuli-81, Onnea, että olisi plussaa!


mimuli, Kovasti toivon, että lääke auttaa, ettet joudu kaavintaan!


Muumiska: Kauheaa, että noin voi käydä!


Ja muumiskasta sitten omaan napaa: Minä kun kävin yksityisellä jälkitarkastuksessa, koska en halunnut mennä sairaalan jälkitarkastukseen, kun on aina niitä opiskelijoita mukana.yhtään en niistä tykkää, vaikka ymmärrän, että opiskelevat ja tarvitsevat oppia, mutta km asioissa ei mukavaa!

Meillehhän tuli myös sairaalasta epikriisi, mitä pienellämme oli havaittu ja koska istukka oli kadonnut, luulin, ettei saada muuta selville, mutta soittaessani ja kysyessäni tarpeellisuudesta tulla genetiikan lääkärin vastaanotolle maanantaina, sainkin kuulla, että on tärkeää tulla, pienelle enkelillemme oli tehty ruuminnavaus ja siitä ja löydöksistä lääkäri nyt haluaa jutella. Hyvä se varmaan on, mutta nyt pelottaa, kun olemme ahkerasti pupuilleet ja antaneet uudelle raskaudelle mahdollisuuden, jos pienestä onkin löytynyt jotain sellaista, että emme voisikaan yhdessä hankkia lapsia, ajatukset hieman sekaisin täällä!Mietityttää!


No maanantaina olen/olemme viisaampia!


Sorry, jos en kaikkia silleen huomioinut, mutta meitä on niin paljon!


Kaikille kuitenkin tasaisesti toivottelen Onnea nyt käynnissä olevissa kierroissa!


Leinikille myös testausonnea!


Rakkain terveisin Rva Pikkumyy

 
Jep, jep. Kirjoittelin aamulla pitkät pätkät, mutta katosivat jonnekkin bittiavaruuteen......

Testin kävin apteekista tänään hakemassa ja siellä se poltteleepi kaapissa odottaen huomen aamua. Jännittää ihan sikana!
Enkä tahdo pysyä enää housuissani! :LOL: Oireita on tullut lisääkin. Kumma maku suussa ja vähäsen huono olo. Jokaisessa raskaudessa on ollut tuo ihme maku :p

Nyt en kerkiä enempää mutta palailen huomenna paremmalla ajalla.
 




Haaveissa esikoinen

Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 1/30
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 2/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 7/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 7/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 13/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 15/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 16/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 16/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 18/27
Mulmul....................KM 01/08............................KP 25/27-30
Pink1......................KU 12/07...............................KP 25/28
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 27/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 27/31
Frizzante................KM 01/08..............................KP 31/27-29

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 10/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 11/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 13/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 16/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 16/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 20/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 25/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 27/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 30/31
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 42/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 4/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 6/-
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 21/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 25/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 26/28
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 27/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 29/29-32

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 11/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 11/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 12/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 15/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 18/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08...KP 13/30-35

Haamuilijat

 
Heippati hei piiiiiiiitkästä aikaa. Kirjoituksia on tullu taas vaikka millä mitalla, kyllä täällä on ahkeraa väkeä.
:hug: kaikille tätösen riivaamille, ens kuussa sitten täti ei tuu kylään.
Rva Pikkumyy :hug: .
Muumiska :hug:
Leinikki onko uutisia?
Epsuiso++++++++++++ :whistle: täältä sinulle, mä pidän kovasti peukkuja, että plussa pärähtää.
Sus soo täällä ei minkään valtakunnan oireita suuntaan eikä toiseen. Palelu ja väsymys johtuu varmaankin siitä, että oon ollu flunsassa. Rintoja ehkä nippailee, jos oikeen kuvittelee :LOL: :LOL: :LOL: .
Töihin tieni käy, sitä ennen pitäis käydä kaupassa ja laittaa pyykit kuivumaan ja tankata auto. Hommaa kyllä riittää... :wave: :wave:
 
Äh, negaa näytti... Yleensä tässä kohtaa on ollut edes haamu. No en lopulta ole ihan hirveän pettynyt koska olisihan se ollut vähänliian hyvää ollakseen totta.


No katseet kohti uutta kiertoa. Noi oireet todennäköisesti ennustaa vain sitä että on tulossa vuosisadan pahin täti kylään lähipäivinä.....
Kiitos kaikille tsemppaajille :hug:
 

Yhteistyössä