Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Nyt olen lievästi sanottuna hieman peloissani.

Oltiin äsken miehen kanssa petipuuhissa, sitten menin jonku ajan päästä vessaan ku tiesin että kohta lorahtaa miehen siemennesteet sängylle. Menin sitte ja katoin pönttöön samalla ku "valutin" ne ulos musta, ja miehen sperma oli ihan veristä!! Tiedän että se voi olla merkki eturauhasen tulehduksesta mikä on helppo hoitaa ja näin, mutta aina tällaisessa tapauksessa miehen tulisi käydä lääkärissä, koska myös eturauhassyövän mahdollisuus on. :eek:

En oo vielä herättäny tota ku se nukkuu, on ollu yön ja päivän töissä ym., mutta heti ku se herää ni kerron tästä asiasta! Eipä mulla nyt muuta, anteeks ku selitin vaa omia asioita! Mutta pelästyin aika lailla!
 
Kärppis, mul o tosi vähä siit aikaa mut jotenki must tuntuu et mul o tosi hienosti alkanu hormonit kehostaki lähtee meinaa ku raskaana olin ni noi finnit oli jotai aika järkyttävää mut het ku km tuli ni alko iho paraneen ja mu halutki o jo aika nopiaan palannu :) Ja sekin ku joillainha voi hirmu kauan vuotaa enne ku alkiokaa ees tulee pois ni mulla kävi senki puolesta todel nopeesti et se tul pois jo ekana kunno vuotopvänä ja iteksiään on kaikki tapahtunu. Et jos jostai voi olla iloine ni noista :) Mut katsoo nyt millo vuoto loppuu, mäkää en mittää tulehusta halua ni siks jo het miehelle ilmotin et mittään ei sit tehhä nii kaua ku sitä vuotoo on :whistle:
 
miracle: Melkein mistäänhän asiasta ei voi olla satavarma, mutta kyllä mä nyt aika varma olen tästä. Se oli ihan se siemenneste sieltä nesteen sisältä ja se mitä sieltä nyt valu, ni sellasta haalean punaista, välillä kirkkaampaa ja välillä jotain ruskeeta.
 
Meritähti, mä luulen kans et jos osaisin vähän rauhottua ja rentoutua, miettiä muitakin asioita niin olis elämäki helpompaa. Mut ehkä km:ta johtuen on aika kova hinku tulla PIAN uudestaan raskaaksi. Varmaan jokainen tällä palstalla voi samaistua tunteeseen? Siihen et äkkiä uudestaan raskaaksi..

Miina toivotaan että kyse ei ole mistään vakavasta.

ON: Mulla on kyllä nyt selvät ovisoireet menossa, ja tää tuntuu hassulta et ne on nyt näin aikasin. Tai sit mä vaan kuvittelen tosi lahjakkaasti...
no oli tai ei, ainakin tänään aamulla lähetettiin pikkusotilaat matkaan... :LOL:
 
Heippa!

ElinaMaria ja Meritähti! Täällä kans yks vauvakuumeinen, joka ei ole osannut rahoittua keskenmenon jälkeen... Eikä sitä plussaa tunnu tulevan! :( Olin jo kahden vuoden tuloksettoman yrittämisen jälkeen "rauhoittunut" ja nautin elämästä, kun tulin raskaaksi - se sitten meni kuitenkin viime kesänä kesken. :( Sen keskenmenon jälkeen koko rumba toivomisineen ja pettymyksineen alkoi alusta. Ja tässä ollaan vieläkin! Sanoin itse gynelle keskenmenon yhteydessä, että no niin, mulla menee varmaan taas ainaki pari vuotta, enneku pystyn "unohtamaan" yrittämisen.... :ashamed: Hohhoijaa, vuosi vasta kohta mennyt.... :headwall:

Omaa napaa lissää: Kp 26 ja on itkettäny ja raivostuttanut ja menkkavääntöäkin on tuntunut, eli: JÄLLEEN TULEE KUUKAUTISET, TODENNÄKÖISESTI MAANANTAINA. :'( Elämä on. Lisäksi yks sukulainen just uteli puhelimessa kuulumisia kysellessään, että onko perheenlisäystä! Kun sanoin, että ei valitettavasti vieläkään, se ei ole niin helppoa meille niin hän kommentoi: "Mikä ihme siinä nyt on niin vaikeata, kun toiset tulevat vahingossakin?"!!!! No niinpä!!!!! :headwall: :headwall: :'(
 
Betania... ootteko mihinkään tutkimuksiin ajatellu mennä? :hug: Muakin pelottaa et jos meille käy niin että ei raskaudutakaan uudestaan ikinä...

No niin, pois ne ajatukset!

Eipä sukulainen oikein osannut olla diblomaattinen! Eihän noin saa sanoa!! höh. pitäis olla olemassa sellainen opasvihkonen jota vois jakaa ihmisille kun tulee keskenmeno.

 
Betania: :hug: jotenkin aika tahditon se sun sukulainen kyl...

Mä en ite osaa juuri viel turhautua ku kummiskin raskauduin jo yk3 ja pillerit oli ollu sen noin 5v sitä ennen ja suht säännöllisyyde rajoissa kierrotkin oli. Ja sit tuo km niin yritetään ny iha tavalliseen tyyliin et usein annetaan mahollisuus et raskautusin mut ei juuri stressiä siitä otettais... mut saa nähä sit jos kiertojen pituudet alkaa piteneen ni osaaks sitä rauhallisena olla |O
 
ElinaMaria: Aivot ois kans yks hyvä juttu. ...jos semmoisia vois ihmisille jaella... :whistle:

Eikun välillä oikein oikeesti ihmetyttää, et voiko jotkut olla niiiiiiiiiin typeriä kuin ovat. Kai niiden on pakko olla, kun laukovat, mitä sattuu..

Betania Mä nyt en tiedä, lohduttaako tämä sua yhtään kaiken tiedon valossa, mut mulla oli kyllä silloin ennen plussaa kans sen verran menkkavääntöä vatsassa, et en tosiaan uskonut tärpin tulleen, mut niin vaan oli.

Niin ja tuo pelko, et toiste ei tärppää, on varmaan meidän jokaisen takaraivossa. Mä tulin oikeestaan aika helpolla raskaaksi edellisellä kerralla. Oltiin toki "yritelty" ennenkin, mut ekasta varsinaisesta oikeesta tehoyrityskerrasta sit heti raskauduin. En odottanut, et niin kävis. Eikä sinänsä ois vielä ollu mikään kiiire... Oltiin kyllä varauduttu siihen, et muutama kuukausi ainakin saadaan yrittää. Onni oli melkoinen, kun ekasta kierrosta tärppäs. =)

Mutta tapahtuuko niin toiste... Mun (meidän) säkällä ei todellakaan...
 
Pompo, mulla oli eka kierto 39 päivää ja tää toka näyttäisi olevan vielä sitäkin pidempi...

Betania, tosi tahditon toi sun sukulainen! Tiesikö se teidän keskenmenosta?? Ajattelin että jopa ilkeästi sanottu, jos tiesi. Muutenkaan ei kyllä kenenkään pitäisi mennä tollasia laukomaan..

Tuosta uudellen raskautumisesta, mä pelkään myös, että en raskaudu, mutta pelkään varmaan enemmän sitä että raskaudun. Pelkään ihan tajuttomasti, että kaikki tapahtuu uudelleen ja kannan kuollutta alkiota sisälläni viikkoja... :/
 
mul ei oikein mitään kunnon pelkoa ole siitä ettenkö raskautuis tai et tapahtuisko kaikki uudelleen. Tosin mul olluki tää sinällään helppo et itekseen tuli ulos ja nopeasti. Mut toki se sit jos raskautuis ni vähä arvelluttais et mentäiskö sittenkään loppuun asti ja saisko tervettä lasta.
 
Ninni. ihana tyttö, onnea paljon :heart:

:hug: :hug: Kaikille sitä tarvitseville :hug: :hug:

Kärppä Mulla on ollut jokaisen om jälkeen aivan ihmeellisiä vuotoja. Eka ollut muutama päivä ruskeaa tuhrua, sit vuotoa jotain kaks tai kolme viikkoa. Sen jälkeen tuhrua. Muutaman päivän taukoja ja taas vuotoa. Sit tuhrua taukoja ja taas tuhrua. Tätä siis joka km jälkeen. Yleensä toiset menkat vasta tasoittaneet epämääräiset vuodot ja kierto muutenkin palannut urilleen. Ekat menkat ei muuten ole olleet kovinkaan kivuliaat tai runsaat. järkyn pitkät vaan ja sitä tuhrua niidenkin jälkeen. Taukopäiviä ja sit taas. Tämä tosin ei ole mitenkään kummallista. Limakalvo ärsytystä lähinnä joka menee ohi aikanaan. Jos kovasti kipuilee tai alkaa olla hajua, niin sit lääkäriin.

Galluppiin Mulla menkat alkaneet viisi-seitsemän viikkoa keskenmenoista. Tuos Kärpälle jo kerroinkin muuta siihen liittyvää.

Töistä täs kirjottelen, joten yövuorossa olen. Alkuilta tosi hiljaista, sit vähän toimintaa ja nyt vain odotellaan. Pakko kai jotain oikeasti alkaa tehdä, kun muitakin alkaa tulla kaffelle. Mukavaa vkl jatkoa kaikille ja voimia sitä tarvitseville :wave:
 
Uusille voima :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :)

Kaikille tädin yllättämille jaksuja ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Plussaonnea piinapäiviä viettäville ++++++++:whistle:

Epskeps Onnea työpaikan johdosta :flower:

(.) Täällä olen taustaillut nyt, käynyt toki lukemassa teidän juttuja melko tiiviisti. Hirmuisesti pidän peukkuja täällä oikein plussarikkaalle keväälle :heart:
 
Heippa ihanaiset
Olen tässä nyt pohdiskellut semmoista asiaa kuin, että tästä pinosta vähän erkanisin ja siirtyisin taustailemaan :ashamed: Olen reilun vuoden ollut täällä mikä kertoo siitä ettei tässä olla onnistuttu vieläkään raskautumaan
No ei se nyt ole syy, mut jotenkin nyt tän uuden työn myötä tuli vaan sellainen tunne ja tarve tehdä irtiotto tähän.

Te kaikki olette ihan maailman ihanimpia ihmisiä ja olette mua auttaneet ihan uskomattoman paljon, kiitos teille kaikille
En millään hennoisi teistä erota ja voi olla että tää jää lyhyt aikaiseksi eroksi, kun huomaan etten osaa poiskaan olla.. Mut just nyt tuntuu siltä, että haluan häippästä takavasemmalle. Ainakin joksikin aikaa. Mulle voi yksäreitä laitella jos haluaa ja kivaa ois postia saadakin =) (Vastaaminen tosin voi vähän tulla viiveellä.. )

Rakkaudella
Epsu



:attn: Kukas ottaisi listan päivityksen hoitaakseen? :attn:
 




Haaveissa esikoinen

Miracle....................KM 04/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07
Frizzante................KM 01/08..............................KP 4/27-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 7/28
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 7/33
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 9/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 10/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 11/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 16/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 16/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 22/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 24/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 25/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 25/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 27/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 36/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 7/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 8/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 9/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 19/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 20/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 22/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 25/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 25/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 29/31
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 51/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 5/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 6/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 7/27
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 13/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 15/-
Hannaleena .......KM 10/06, 6/0,12/07................KP 21/32
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 30/28-30
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 35/28

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 20/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 20/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 21/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 24/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 27/32

Haamuilijat

Mymmyryy
Äittä-67
 
Tuossa aiemmin kyselin milloin teillä kuukautiset tulleet kmn jälkeen. Tässä nyt ihmettelen, kpviä tulis 23 kmn jälkeen jos nyt merkit pitävät paikkaansa, näyttäis olevan ruskehtavaa vuotoa alkamassa, ovatkohan nämä nyt omat menkat.

Kummallisen väristä, niinku olis menkat loppumaisillaan, vaalean ruskeaa paksua mänkkiä. Yleensä kuukautiset alkaa tummalla verisellä vuodolla. Ei kai tämä mitään tulehdusta ole. iik. Normaali kierto ollu mulla 24-31pv. Aika lyhyeltä vaikuttais tämä homma. Saapa nähdä vähän jännittää...

Tervetulleet ovat jos kuukautiset ovat, saispa sitte alkaa yrittämään yksien kuukautisten jälkeen :kieh: ...
 
Pompo 79, ekat menkkani alkoivat myös tuollaisella kuvamallasi ruskealla mönjällä ensin ja siitä kolmantena pvnä hanat aukesivat ja edes siteet eivät pitäneet, eli varmasti ovat sinulla menkat tulossa, näin uskoisin!

Oma napa tuntuu, että lämmötalkavat laskea, joten mahtaakohan täti alkaa lähestyä meidän taloamme? No jos näin käy, niin sitten vaan innolla uutta kiertoa kohden!
Milloinkahan testi näyttäisi jotain, kun kierto sen 32pvää keskenmenon jälkeen, joko näyttäisi keskiviikkona, kun silloin kp 30/32, ellei täti ehdi ennen! Milloinka muut olette niitä testejä tehneet? Oireitahan minulla on ollut runsaasti, mutta kai valeraskautta? :D

Ihanaa sunnuntai pvää kaikille!

Epskeps, kiitos sinulle ihanista päivityksistäsi ja paljon Onnea uuteen työhösi! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Pompo, mulla alkoi myös ekat kuukautiset kuvaamallasi vuodolla, ihan mustaa oli, ensin tuli tuhrua ja sitten mustaa möhnää. Ajattelin, että hyvä kun ei heti yritetty, koska selvästikään kohtu ei ollut vielä ihan kunnossa...

Sitten ilouutinen, mulla kp 1! Huh, ajattelin että kuinka kauan tämä kierto oikein kestää kun raskaana en kerta ole. Ja nyt näyttäisi ihan normaaleilta kuukautisilta, kirkasta verta tulee.

Epsu, ymmärrän sinua hyvin kun haluat vään aikaa katsella muualle. Itellä samanlaiset fiilikset, vaikka vasta muutama kuukausi keskenmenosta aikaa. En siis ota listaa itselleni kun tauko itelläkin edessä. :hug: Sinulle!
 
Mä haluisin tämmöisen gallupin pittää, eli:

Oliko sinulla km lääkkeellinen/kaavinta/spontaani ja tuli itestään ulos? Ja yrititkö samantien uudelleen raskaaksi?

Mulla siis spontaani keskenmeno ja hyvin tyhjentyi itsestään (jo ekana runsaana vuotopvänä kohdusta oli alkio poistunut ja paksuimmalta kohdalta limakalvo oli sen 13mm, vuotoa ollut nyt yhteensä 6 pvää ja runsaana jatkunut, ajoittain vähäksi aikaa vain vähentynyt ja taas uudestaan runsasta. Ja heti varmaan yritetään raskautta uudelleen :)
 
Miraclelle: mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellä tyhennettiin. Ekana kiertona ei ehkäisty, mutta varottiin oviksen aikaan kyllä. Toinen kierto yritettiin, mutta nyt aiotaan pitää taukoa yrityksessä kun mä pelkään uutta raskautta niin paljon.
 
maha ihan sekasin, särkee vatsaa ja selkää, pientä tihkuvuotoa tullut..kaippa se täti tekee tuloaan.. :/ outoo kun vielä 5 teroa jäljellä, mutta parempi vaan että tulis nopiaa niin pääsee siihen clomikiertoon nopeemmin :saint:

kvart över toivottavasti saat tuntees kuntoon asian suhteen :saint: ei kannata hätiköidä jos oikeen pelottaa!!voimia ja jaksamisia sulle!! :hug:
 

Yhteistyössä