KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Mitähän sitä pitäs tehdä jos ei se täti tulekkaan.. :eek: ?
Huomenna tottatosiaan kp33, viimeksi kierto jäi siihen.. :whistle:
On tää vaan niin kaameeta.
viel vähemmän ymmärrän kehoani kun ei oo yhtää semmonen jännittävä olo,
mistähän johtuu?
 
Iltaa :wave: . Vähän on depistä täälläkin suunnalla. Olen 99% varma että menkat alkaa lähipäivinä. Muutaman päivän ollut jo pientä menkkamaista tunnetta ja tänään tuli jo hivenen jotain värillistä alapäästä. Sitten mieliala ollut niin kuin ennenkin pms-oireissa...No, oishan se ollut liian hyvä, jos olis heti ekasta kierrosta km:n jälkeen tärpännyt, vaikka bongasin oviksen ja vällyjen välissä oltiinkin ahkeraan. Toivotaan sitten että seuraavasta kierrosta...ei malttais odottaa niinkuin ei varmaan muutkaan täällä :). Mutta ilmoittelen sitten jos, tai kun menkat alkaa niin tietää ton kierronkin. Toivottavasti nyt ei kovin pitkäksi veny kun ollut ennen 28/29 päivää. Nyt untenmaille, että jaksaa taas jotenkin aamulla nousta sorvin ääreen. Sweet dreams! :heart:
 
Mulla kans toi Tukka auki, kun mies oli toissa kesänä siinä työryhmässä ja luin käsiksen :p En tiiä saisko... hmm... olisi ehkä ollut mahiksia vuotaa seiskaan :LOL: Ja sit tota Idolsiakin seurataan, sekä Suomen että Ruotsin, enkä yhtään tiedä miksi kun aikaisempina vuosina ei ole kiinnostanut... Frendit ja Simpsonit, jos satun olee niihin aikoihin tv:n ääressä. Koitan kovasti olla liikaa katsomasta tv:tä, vaan istun sitten mieluummin täällä lukemassa palstoja :whistle:
 
...päästäneensä Toivon irti?

Tossa se taas virnuilee, varsinainen papukaija, minne tahansa katsoo ni siinä se on. Vähän niinku istuis olkapäällä!

Tässä Toivolle terveisiä:



Sais jättää tulematta, kun perästä yleensä saapuu se satinan Täti. Tädillekin on ihan omat kujeet...



Näillä siis mennään. Kuivaa kautta odotellessa, ei näy ei. Oon tainnu joskus mainita, että mulla on epämääräinen hormonipatti, joka ilmestyy oikeaan nivuseen noin kp 15-19. Kalenteriin tosiaan nykyään merkitsen vuodot ja tuhrut (siis kuukautisvuodot, en sentään limoja :LOL: ) mutta näiden lisäksi olen alkanut tämän epämääräisen kipuilevan patin suhteen tekemään merkintöjä. Patti on siis tullut tuohon aina, ja lääkärin diaknoosi (kävin kerran näyttämässa) oli "Se on joku hormoonipatti", eli kyse ei ole mistään vaarallisesta, omituinen vaan. Niin siis tätäkin olen nyt seuraillut, kalenterissa on merkintöjä tyyliin "tautisen kipeä ja koholla" tai "kipeä mutta ei tunnu kädelle" tai "aamulla oli kipeä. illalla koholla ja kipea". Eli kohtalaisen tarkkaan olen itselleni raportoinut. Tiedä sitten mitä hyötyä siitä on, ainakin haittana se, että toi pirun Toivo nyt ilmestyy entistä innokkaampana, kun pattia ei vielä näy, ja edellisessä kierrossa tänä koopeenä se jo kalenterini mukaan "Patti kipee koko päivän, kosketusarka mutta ei tunnu kädelle. Sillai vaan antaa ymmärtää olostaan". Ja nyt siis ei tunnu mitään. Mielikuva on, että raskautumiskierroissa ko patti on ollut hiljainen ja itse raskausaikana sitä tosiaan ei tule lainkaan. Kyllä mä olen friikkii, joo, pattia ja limoja kyttäilen. Voisko joku myydä mulle elämän?

Uniccon tilanne on kyllä niin kinkkinen että ei tosikaan, mä en sano mitään. Toivon vaan todella, että saisit vastauksia ja pian ja pääset oikein tosissasi etsimään elämääsi limoista. :hug: Hehhe, ehkä muut ei ole niin aneemisia kuin mä.


No mutta, muutenhan tämä päivä on hyvä, lapset pääsi ajoissa kouluun ja minäkin melkein ajoissa töihin (palstailemaan). Teeveestä sanon, että todella vähän katson, täydelliset naiset ja Grey on listalla, mutta ny ku taas alko täykkärit ja ne hyppäs 5v eteenpäin ni esim ma en jaksanu kattoa. Ehkä kohta taas innostun.

Kaikille haleja ja pusuja, paitsi sille joka lähetti Toivon meille. ;)





 
Haluaakohan ne tehdä mut hulluksi siellä korvapolilla? Tänä aamuna tuli soitto, että pääsetkö perjantai aamusta polille? No pääsenhän mä. Lääkäri kuulemma haluaa keskustella naamakkain... Joko se tykkää mun naamasta :LOL: tai mitä? Alunperin piti puhelimessa saada tulokset.
Tai sitten ne passittaa mut psykiatriseenhoitoon omituisten oireideni kera :p No joka tapauksessa tämä oli vielä tehokkaampi keino saada mun ajatukset pyörimään yhteen suuntaan, ei paljon kuumeilu mahdu joukkoon.( Onko tämä nyt sitten hyväksi? )

Palaan raportoimaan perjantaina!
 
Nyt teet unicco niin, että oikein kirjaat ylös kaiken, minkä haluat siltä gobbelta kysyä. Ja laita varuix jotkut rytkyt päälle, voihan se olla, että sun hemaiseva olemuksesi on hurmannut sen täysiin. Eli rytkyt, ettei se harlekiininomaisena lääkäritilanteena hyökää sun kimppuun!!!

Minusta hyvä, että sait ihan ajan, ehkä tulee kerralla kunnon selvyys.

Perjantai tulee onneksi nopeesti, pidän sinulle peukkuja.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Voi, kääk sun ehdotusta woodoo, sama lääkäri on hoitanut mua 9 vanhasta asti :p Se ukko voisi olla mun isoisä. On muuten uskomattoman hieno lääkäri, sen puoleen. Mutta jos sillä olisi joku nuori ja komea erikoistuja siellä jolle se välttis haluaa näyttää mun erinomaisen erikoista korvaa :saint: :LOL: :LOL: :LOL:

Kyllä tämä jo tästä, mun pitää vaan näköjään ensin höyrytä asiasta kuin asiasta, että se saa oikeat mittasuhteet. Vaikka kyllä mua vielä vähän ärsyttää.
 
Hyvää keskiviikkoa vaan kaikille!

pikku-pirpana Ai että, miten inhottavaa. Mutta onnea yritykseen, sitten kun tulehdus on hoidettu. :hug:

mymmyryy Kun huomisen pinoa päivittelet, niin laita mulle kp3/30-36. Eilen tuli jo sen verran vuotoa, että eiköhän sen voi laskea kp1:ksi. Maanantainakin jo vähän tiputteli. :)

Kunhan tämä vuoto loppuu, niin pitää varmaan alkaa katselemaan kalenterista parhaimpia päiviä lapsentekopuuhille. ;)
 
Onkohan täällä muita samassa jamassa, jännillä päivillä?
Vähän on tuntemuksia alaselässä, mutta täti ei tullutkaan yöllä kuvioihin toisin kuin minä olin odottanut.
Pysyis nyt sitten koko loppuviikonkin kokonaan pois niin saisi toivoa :heart:
Näin viime yönä plussausunta, eli alitajunnassakin on jo toiveet ihan omaa luokkaansa.
Tänään mennään jo kp33 joten uskon sen vuodon illalla alkavan, niinhän alkoi edellisetkin näillä päivillä.
Hypotettisena kysymyksenä:
Mutta milloin uskallan testata jos ei alkaisikaan
, kun (eilen vai toissapv ) testi näytti jo negan?

 
pikku-pirpana :hug: Mitä oireita sulla on tulehduksesta? Itsellä on nyt vkonlopusta asti särkenyt selkää ja alavatsaa. Soitin naistentautien polillekin, mutta sieltä sanoivat, että jos pystyn odottamaan ens tiistain jälkitarkastukseen, niin sitten katsotaan mikä on tilanne.

Tuli sitten tuhlattua elämäni ensimmäinen ovistestikin. Eipä siinä mitään näkynyt. Tuli vaan sellainen tunne, että vois katsoa, josko jotain merkkejä olisikin oviksesta.
 
Plussanneille onnea!! :flower: :heart: ja tarrasukkia ja vauvaliimaa ja tippuneille :hug: ja plussapuhureita +++++ :whistle: uuteen kiertoon.

Sit omaan napaa..
Oon vielä hetkisen vaan lähinnä taustailemassa, kun ei tost kierrosta oo viel mitää hajua ni ei tiiä mistää mitää. :kieh: Huomen tulee keskeytyksestä kuluneeks 4 vkoa että alan pikku hiljaa odotteleen tätiä kylään ja st jos pääsis yrittään. :saint:
Voi ku vois jo yrittää....

Mutta pvä kerrallaan. =)
 
Jaksuja pikku-pirpanalle :hug:

Peukut pystyssä, että Dadan piinailu johtaa toivottuun lopputulokseen :flower: bd
Mie täällä vaatimattomien kp:ni kanssa tulen perässä :kieh: . Nyt vois joku kaataa vaikka saavillisen kylmää vettä tänne, niin loppuis tämä hömpötys :ashamed: , kun kyllä se oli jonkinlainen ovis jonka bongasin muutama päivä sitten. Nyt on tietysti lämmöt koholla ja yli 37, kun normaalisti on vain jotain 36,2-36,4. Näin korkealla siis olleet vain silloin viimeksi, kun raskauduin... Parina iltana on jopa ollu vähän huono olo, mutta johtunee luultavasti huonosta (normaalista herkuttelu)syömisestä. Alavatsassa on tosi vähän tuntemuksia, kumminkin jotain pientä. woodoo voit posauttaa sen Toivon, se on täällä eikä haittaa vaikka osuis minuunkin :LOL:

Gallupiin oon varmaan noloin täällä, mutta rehellisesti: Tuhkimotarina uusintoina, katsoin sen jo viimeks mutta en alkujaksoja kummallakaan kerralla, Huippumalli haussa-ohjelmia alkuperäisen aina, mutta noita muiden maiden juttuja tulee liikaa että ei niitä paljonkaan, Salkkarit, Teho-osasto aina uudet jaksot, House nykyisin, missasin ekan tuotantokauden, CSI silloin tällöin, Maajussille morsian on ihan must ja Idolsiakin seuraan. Sit nuo friikit 4D-dokkarit, ulkomaalaiset ruokaohjelmat jne... Voiskin ennemmin listata ne, joita en katso...

Lymis, meillä onkin luultavasti samat kp:t =) ainakin nyt vaikuttais sen oviksen perusteella, että aika lähelle 28 päivää menee tämä kierto.

muoks nöttiäiselle :hug:
muoks2. Dada eikös niissä testeissä suositella sitä kolmen päivän päästä uusimista? Ei ole helppoa tuo odottelu, koita jaksaa!
 
Omenaruusu: Ensimmäisessä tulehduksessa oli todella kovat vatsakivut ja tässä toisessa ei ollut kuin tää pitkään jatkunut vuoto (tutkimusen jälkeen oli maha niin kipeä ettei kävelee pystyny)

Kiitoksia kaikille tuesta ja halauksista!
 
Nyt tarttetaan jo kovaa itsekuria,
päätin olla testaamatta piiiitkään aikaan..
seuraavaksi vasta sunnuntaina jos ei menkat sitä ennen ala.
vaikka kovin kummitytön (2kk) näkeminen nostattikin kuumeilua.. :heart:
 
Piki, mun kaveri katsoo kans sitä Tuhkimotarinaa, se on kyllä niin huono, että on jo hyvä! :LOL: Jaaha, vai samat kp:t, kivaa! Me ollaan kyllä oltu vähän laiskoja vauvantekijöitä tässä kierrossa, täytyy tunnustaa. Mut mä jännitän sit sun testituloksia! Toivon parasta :heart: Mulla ei ole ollut kummoinenkaan vauvakuume nyt, kun se keskenmeno oli ihan just.. Mä juttelen vaan joulusta ja tv-sarjoista ja tsempitän teitä muita. Ja nauran woodoon "hymiöitä", jotka ei hymyile ;) Täytyy muuten tunnustaa, että olen alkanut valmistautumaan jouluun. Päätin opetella virkkaamaan pipoja ja annan niitä sitten lahjaksi, koska en pysty mitään ostamaankaan opiskelijabudjetillani. Olen tehnyt kaksi harjoituspipoa, joista ainakin eka menee pelastusarmeijalle, koska on niin ruma. Niitä virkkaa todella nopeasti, suosittelen muillekin, jos vaan on aikaa ja mielenkiintoa! Mä en todellakaan ole mikään käsityöihminen, mutta niin se vaan sujuu peruskoulun opeilla ja netistä löytyneillä ohjeilla! Toinen pipo oli jo aivan eri luokkaa kuin ensimmäinen, uskon että kolmannesta tulee mestariteos! Ja sit vois opetella virkkaamaan vauva-juttujakin, se olis ihanaa. Minkälaista lankaa vauvoille käytetään? Onko olemassa jotain super-pehmeää ja ei-kutisevaa laatua? Tietääkö joku?
 
woodoo ja piki sama Toivo se täällä taas kiusaa muakin :ashamed: Koita nyt woodoo päästää se jo päiviltä ja toi tädin pirulainen varsinkin.

Unicco :hug: koita jaksaa. Olen kyllä myös sitä mieltä, että hyvä kun pääset ihan vastaanotolle keskustelemaan, siellä aina helpompi kysellä mieltä painavat asiat kun puhelimessa.

:hug: myös pikku-pirpanalle ja kaikille muille sitä tarvitseville.

Dada toivotaan että täti tajuaa pysyä poissa ja saat sen plussan testiin :heart: Melkoiset hermot sulla, jos jaksat tuonne sunnuntaille odottaa.

Itse odottelen tätiä tossa ens viikon keskiviikkona (tai en tietenkään odota, mutta olen varautunut sen tuloon :ashamed: ) ja toivon, että malttaisin testata vasta torstaina mikäli siihen mennessä ei ole tullut. Mutta itseni tietäen hyvä jos maltan alkuviikkoon odottaa :headwall: Kaapissa varattuna jo herkkiä testejä...
 
Terve!!

mä oikein aistin, että te kaikki täristen ja innosta piukeena haluatte tietää, mitä mun hormoonipatille kuuluu. Kun ei limajuttuja keksi ni pakko vaihtaa pattiin.

Patti on kulkaa hiljainen. Eilen vihlo pari kertaa, tänään myös, mutta sellasta varsinaista kipua, mitä tuo omituinen ylimääräinen osa yleensä aiheutta, ei ole. Tää ei sinänsä kyllä kerro mitään, ehkä patti tulee jälkijunassa? Ja kyllä mä eilen jo merkkasin kalenteriin, että kipua oli vähän. Mutta kädelle se ei tunnu, pahimmillaan se kohoaa tohon karvotuksen reunaan ja on melkein kananmunankokoinen..

Mutta se ääliö Toivo vaan kasvaa koko ajan. Toivohan :heart: on oikeesti usein todella hieno asia, mutta mulla se toivo tosiaan herättää vaan närää, mua ärsyttää, että joka kierrossa tulee sellasia nytnyt fiiliksiä, ja sitten vaan ketuttaa enemmän ku ei sittenkään. Siksi mä jatkan Toivon pahoinpitelyä.



Pirpanaa kyllä kanssa koetellaan oikein urakalla. Toivottavasti tämä on nyt vika tulehdus tai muukan vaivaa!!! :hug:

Dadalle ja muille loppukiertolaisille on peukut ja varpaat pystyssä!!!


Ja Lymis, laita meille kuvia sun virkkaamista piposta, mä haluun kanssa virkata!!! Ja mä haluun nähdä sun mielestä ruman pipon, mä uskon, että se on ihan mahtava!!! Mä kudon jonkunverran, lähinnä sukkia. Ja niitäkin siksi, että meillä ei ole mitään mummia, joka hoitaisi sen puolen. Virkkaaminen voisi olla ihan kivaa sekin. Mistä sä ohjeita bonggailet?


moikka taas!



 
Eipä ole tätiä näkynyt, km:stä jo viis viikkoa.
Haluaisin päästä normaalikietoon mahdollisimman nopeasti niin olisi sitten mahdollisuus alkaa yrittämään uutta raskautta..
Mulla selkä ollu pirun kipeä!!

Mä tykkään kutoa sukkia jne. ei mitään suurempaa :LOL: lasten sukkia on kiva tehdä kun ne kutoo niin nopsaan.
Virkata en kyllä varmaankaan enää osaisi.

Galluppiin: tukka auki, metsolat, tartu mikkiin, muuta ei oikein ehdi edes katsoa
 
AAM
Papparaiset juttelivat: Yksi valitti kun ei kakka tule ennen klo 10.00. Toisella oli pissa-ongelma: Minun on aamulla oltava heti herättyäni klo 7.00 vessassa, muutoin toimitus siirtyy kivuliaaksi. Kolmas sanoi, minulla ei ole mitään tuollaisia ongelmia, kakka tulee 7.00, pissa 8.00 ja itse herään 9.00.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mies oli pahassa pulassa unohdettuaan hääpäivänsä. Vaimo tuohtuneena asiasta: 'Tuossa autotallin edessä täytyy olla sellainen lahja joka menee 0:sta 100 alle viidessä sekunnissa!' Seuraavana päivänä vaimo löysi pienen paketin autotallin edestä. Paketissa oli upouusi henkilövaaka. Mies on vielä sairaalassa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Intiaanipoika kysyi eräänä päivänä hämmentyneenä äidiltään:
-Äiti, miksi isoveljen nimi on Mahtava Myrsky?
-Koska hänet siitettiin mahtavan myrskyn aikana.
-No miksi sisarta sanotaan Maissipelloksi?
-Olimme isän kanssa maissipellolla kun hänet pantiin alulle. Kuulehan Revennyt Kumi, miksi olet noin utelias?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mummolta kysyttiin, mikä hän haluaa olla seuraavassa elämässä. Tammitynnyri, vastasi mummo. Viiniä riittäisi ja tappi olisi aina reijässä.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Banaani ja hieromasauva istuivat yöpöydällä. Banaani tokaisi hieromasauvalle:
'Vittuako sinä siinä täriset, minut tässä syödään!'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kaksi miestä olivat Telttailemassa. Yöllä toinen kysyi:
- Nukutko?
- En.
- Vedätkö käteen?
- Joo.
- Eikä meinaa seistä?
- No ei.
- Kokeilisit välillä vatkata omaa munaas!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kaks turkkulaist naist men autol (Saabil) siene. Sopiva ett jos eksyvä toisistas, ni mennä auton tykö ja huutava siäl toisias.
Myähemmi syytettii eräst miäst väkisimmakkaamisest. Tuamarill miäs selitti:
'Kävelin metsässä kun läheiseltä tieltä nainen kailotti helvetin kovaa: Tuu-tän, saapil-lua, saapil-lua...'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mitä saadaan kun risteytetään satiainen ja tulikärpänen?
-Työvalot palleihin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mikä on hoovermanoover? Viet naisen keittiöön ja duunaat sitä takaapäin ykköseen ja kun daami on tulossa niin otat äkkiä ulos ja survaset kakkoseen tappiin asti,niin rouva alkaa haukkoa henkeään ja vetää keuhkot täyteen ilmaa ja samaan aikaan otat niskatukasta kiinni ja imuroit sillä murut pöydältä.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Järvestä löytyi hukkunut somali 100 kiloa kettinkiä ympärillään, poliisi kirjasi raporttiin: Mokkakikkeli yritti varastaa enemmän kuin jaksoi uimalla viedä.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Opettaja kysyi Kallelta: Miksi sinulla on kissa mukana? Kalle itkien:
"Kuulin posteljoonin sanovan äidille, että kun poikasi lähtee kouluun, mä syön sun mirrisi."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tipaton tammikuu, hepitön helmikuu ja jatketaan samantien munattomalla maaliskuulla. Sitten olisikin vuorossa jo huviton huhtikuu, tapiton toukokuu,kepitön kesäkuu. Sitte sitä onki niin puutteessa, et seuraa hengetön heinäkuu,eloton elokuu, mutta toisaalta syyhytön syyskuu!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Keskivertomiehen käsitys helvetistä: Tuhansittain huurteisia tuoppeja ja himokkaita naisia. Tuopeissa on reikä ja naisissa ei.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mistä hullun lehmän tauti tulee? Mieti, jos tissejäsi hierotaan kaksi kertaa päivässä ja saisit munaa vain kerran vuodessa, niin hulluksihan siinä tulee!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sanoja, joita on vaikea lausua jurrissa: suuryritysrypäs, karnevaalikaravaani.
Hyvin vaikea lausua jurrissa: spesialistipsykologi, objektiviteettiperiaate.
Sanoja joita on mahdoton lausua jurrissa: en halua seksiä, ei enää viinaa minulle, en osaa laulaa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Opettaja piti koulussa seksivalistusta ja näytti peniksen kuvaa. Pikku-Kalle jatkoi: Isillä on 2 tollasta. Pienemmällä se pissaa ja isolla pesee äidin hampaat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Miksi Jumala loi miehille peniksen?
- Jotta olisi edes yksi keino saada nainen hiljaiseksi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maailman pienin elokuvateatteri: BIO VAGINA. Vain yksi seisomapaikka. Kassit pitää jättää ulos. Kerran kuussa värilähetys. Ja kakkoselta tulee pelkkää paskaa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ÄLÄ LUE ALLA OLEVAA, JOS HALUAT SÄILYTTÄÄ MIELENTERVEYTESI....

Pikku-Kalle auttoi mummoaan peräpuikon laitossa. Mummo pyllisti ja Pikku-Kalle kysyi takaa: Paanko tuonne ruskeeseen vai syötänkö tuolle kalkkunalle?


Wit lööv :heart: AM
 

Yhteistyössä