KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Dada :hug: Voi ei. Tosi ikävää. Viimeisin viestis kuulosti kuitenkin jo paremmalta, et oot jo "asettunu valmiuteen" Onnea tähän uuteen kiertoon toivon sulle kovasti.

Ihana toi nöttiäisen runo, tuli kanssa ihan tippa silmäkulmaan.

Eipä täällä mitään kummempaa, tai no mun kuume on hävinnyt jonnekin. Ei mulla nyt ennenkään ollut mitään kovaa vauvakuumetta, mut pieni kuitenkin oli tullut, mut se hävis johonkin kun tää kierto alkoi. Äh sentään, mihin ihmeeseen se nyt katos. Nyt on vaan sellainen mitä mun oikein pitäis tehdä olo. Voi räkä sentään. Mun yhdellä kaverilla on aika kova vauvakuume, mutta heillä ei ole tarkoitustakaan vauvaa nyt yrittää ja mie sanoin että anna mulle pikkasen edes sitä kuumetta kun mun kuume karkas johonkin. Alkoiks mua pelottaa vai mitä oikein tapahtu et se karkas kokonaan.

Ei mut nyt mun pitää mennä nukkumaan, aamuvuoro huomenna, hyvää yötä kaikille :wave:
 
minä täällä oottelen, että tunnin päästä voin soittaa verikokeen tulokset. testeistä en ota mitään selvää kun osa näyttää negaa ja toiset haamua...välil vahvempaa ja välil haaleempaa. :headwall:

kyl vähän jänskättää...oon kyllä varautunu, että se on nega. mutta korkeelta kyllä tullaan jos niin on :(
 
J84
Huomenta :wave: miigu123 Voi, kun on jänskää. Muistan, kun itse menin labraan antaan verta rv4+5 ja tuloksena oli rajatapaus eli hcg ei ollut noussut tarpeeksi ja ne ehdottivat, et menen uudelleen kokeisiin mut meninkin suoraan neuvolaan jossa tehtiin r.testi ja se oli heti vahva positiivinen. Mutta kuitenkin meni sit kesken rv8+0, kun oli TM. TOIVON PEUKUT PYSTYSSÄ ET OOT VAHVASTI RASKAANA!! :heart:

(.) Aamulla meinasin jo testata, mut en antanu periks itelleni. Jos sitä huomenna uskaltais, kun viimeksikin tulos näkyi vasta kp34 ja se olis huomenna. Ellen sit pitkitä testailua sinne sunnuntaille niin tulis sit kunnon tulos jos mitään on nyt sit tullakseen. MUA JÄNNITTÄÄ IHAN PIRUSTI :D

Dada :hug: :hug: :hug:
 
Hyvää huomenta kauniit naiset!!

Sitähän tämä on, tunteiden vuoristorataa. Ja se me saadaan täältä joka päivä lukea. Halaus Dadalle.

Mulla ainakin, kun menkat alkaa ni voisin kaivautua kuoppaan ja jäädä sinne. Sitten mennään eteenpäin ja noustaankin sieltä. Ja ohoh, kierron puolenvälin jälkeen ollaan taas maailmanvalloittajia. On niin hyvä olla, ja mukamas aattelee, että p*skat väliä, vaikkei raskaudukaan, elämä on ihanaa. Sen mä nyt oon päättäny, että NYT kun mulla on hyvä olla, niin mä NAUTIN tästä, mä kieriskelen tässä hyvässä olossa niin kauan kun se kestää. Kas, loppuviikosta kun menkat tulee, ni taas iskee depis. Se on sen ajan murhe, nyt olen iloinen.

Mulla ihan selkeesti menee niin, että kun menkat alkaa ni ainakin viikko menee niin, että en kertakaikkiaan keksi mitään hyvää asiaa, ja siksi esim tänne en juuri alkukierrosta kirjottele. Me ollaan kuitenkin kaikki samassa veneessä ja tuetaan toisiamme eikö?

Oireista muuten, mä en oikein viitsi mitään sanoa, mä oon niin dikdok, että tarpeen vaatiessa voisin vaikka tuntea vauvan liikkeet loppukierrosta. Joka kierrossa mä mukamas voin pahoin, ja olen väsyny, ja vatsassa juilii, ja, ja.... siksi mä en hirveesti jaksa niitä analysoida, pieleen ne on tähänkin asti menneet. :LOL:

Tänään ei sitten muuta, TANSSIKAA NAISET nyt kunnolla, mä haluan lunta. Ei riitä sadetanssi, NYT kaivataan lumitanssia. ajatelkaa, kuinka ihanaa kun vähän ois valosampaa ja lunta maassa? NYT kadehdin pohjoisen asukkeja.

Morjens ja hyvää mieltä kaikille!!!





:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Dada :hug:

nöttiäinen ihana tuo runo, alkoi ihan itkettämään.
Mutta lupaavilta nuo oireesi kuulostavat!

miigu tulehan ilmoittelemaan miten kävi, täällä puolestasi jännäillään :wave:

woodoo täyttä asiaa tuo viestisi, kovin on itsellä samanlaiset fiilikset. Menkkapettymyksen jälkeen sitä noustaan taas kummasti ylös ja nautitaan välillä elämästä, loppukierto hermoillaan ja kuvitellaan jo melkein vauvan liikkeetkin ja sitten pettymyksen kautta taas alusta kaikki... :headwall:
Mutta kuten sanoit niin samassa veneessä täällä kaikki ollaan ja on ihanaa kun täältä löytyy ihmisiä, jotka ymmärtävät nämä kuumeilun tuomat fiilikset :heart:
 
Nasu-85
Tuota tämmönen kysymys tänne teille jotka ootte keskenmenon kokeneet...
Ittellä jäi kohdun ulkopuoliseks tossa viime viikolla ja niinku arvata saattaa nii meni kesken rv 7+2... :'( Edelleen pien masennus olo varsinki ku miettii et tänää olis ollu eka neuvola aika... :|
Minkä aikaa meni henkiseen parantumiseen ja miten nopeesti rupesitte suunnittelemaan raskautta uudelleen?
 
J84
Nasu-85 :hug: kokemastasi. Omalla kohdalla meni kesken rv8+0 ja se tapahtui kotona. Kyseessä oli kolmas raskaus joka osottautui tuulimunaksi, kun ulos tuli ainoastaan istukka kalvoineen. Edellisestä raskaudesta oli kulunut vajaa vuosi niin se ei tuntunut kovin pahalta ja surin ehkä noin pari päivää, mutta kun sitä ajatteli loogisesti niin eihän raskaus olisi kuitenkaan jatkunut missään vaiheessa loppuun ja jos se olisi todettu vasta 10+6 ultrassa niin shokki olisi voinut olla pahempi ja musertavampi. Me aloimme heti yrittämään uutta raskautta ja nyt on kp:t jo 33 et en tiedä sitten mitä tuleman pitää..onko jo uusi raskaus alkanut vai tuleeko kierrosta pitkäkin, se selviää sitten ajan kanssa. Oliko muuten kyseessä eka raskautesi? Jos näin olisi käynyt omalla kohdalla ekassa raskaudessa niin olisin ehkä ollut todella rikki..vaikea sanoa, kun on jo kaksi raskautta mennyt loppuun hienoin tuloksin ja nyt kolmas meni kesken niin se ehkä helpotti oloa, et on jo nuo kaksi mahtavaa ja tervettä mukeloa. Voimia kovasti sinulle :heart: Jokainen on tässäkin asiassa yksilö ja suree tavallaan :hug: :hug:
 
Nasu-85
Juu esikoista yritettiin ja molemmat haluttiin sitä todella et on tässä ollu vähän sekasin kaikki..
Sitä oon koittanu ittellekki takoa päähän ettei se ollu mun vika enkä ma olis voinu sille mitään ja että se on parempi et se tuli nyt eikä vasta myöhemmin mt ei se silti hyvältä kyllä tunnu... :ashamed:
Ja kukaan ei oo kieltäny uuden raskauden yrittämistä nyt vaikka samantien mut jotenk se pelko pyörii vaan niin vahvana et entäs sitte jos käy uusiks näin...
 
Nasu-85 Pahoittelut kokemastasi, mutta samalla toki tervetuloa tänne. :hug:

Itselläni syyskuussa keskeytynyt KM, joka huomattiin 11+6 ultrassa, pikkuinen oli lopettanut kasvun jo 8+3 aikoihin, jolloin oli eka neuvola. :ashamed: Kaikki raskausmateriaali tuli itsestään ulos ultran jälkeisenä päivänä. Hassua, että melkein heti, kun sain tietää, että ei siellä masussa mitään elävää ole. :eek: Melkeinpä heti KM:n jälkeen halusin uutta raskautta, on se raskauden kaipuu siinä tilanteessa niin kova. Masu on vaan niin kamalan tyhjä...Itselläni tosiaan jo yli kaksi kuukautta keskenmenosta, mutta silti tuntuu kamalan pahalta tuo menetys. Ja vielä kun ensimmäinen raskaus päättyi noin, niin pelottaa miten käy seuraavien. :( Uusi raskaus saa kuitenkin alkaa kun on alkaakseen.

Dada Uuteen nousuun vaan. Älä nyt kokonaan meitä jätä. :hug:

miigun kuulumisia täällä kans odottelen. :)

woodoollakin ilmeisesti jännät päivät meneillään. Ja varmaan monella muullakin, en nyt muista nimiä. Plussaonnea kuitenkin tasapuolisesti kaikille! :wave:
 
Me ei kyllä olla käytetty mitään ehkäisyä KM:n jälkeen, mutta ei tosin ole tärpännytkään, kahdet menkat ollut nyt. Käskettiin kyllä odottamaan yhdet menkat, joten ihan hyvä, että ei heti tärpännytkään. :)
 
Nasu-85
=) Jotenki on niinku päässy ylitte jo mut silti se kaihertaa syystä siitäkin että lähipiiriin on joko tullu tenavia tahi tulossa hyvää vauhtia ja sitte ittellä tyssää näin..
Mutta kun nyt tuli puheeksi nii voisin varmaan liittyä joukkoon, ei kai siinä aina voi huonosti käydä ja jossei yritä ni eihän se ota jossei se annakkaan...
 
Nasu :hug: Minulla oli km 10/08, eikä odotettu mekään yksiä menkkoja ekaks, ei tosin meilläkään natsannu ja toisaalta olen tyytyväinen näin, koska tuo pelko olis varmasti ollut niin vahvana, ja tulee varmasti aina olemaankin!! Ja vieläkin tulee mietittyä, missä nyt mentäisiin, jos kaikki olis toisin ja tuolla kesäkuun pinossa käyn edelleen kattomassa!!
Dada :hug: Älä menetä uskoas, kyllä meille KAIKILLE se pikkuinen vielä suodaan ja sitten nuo kaikki epätoivot, surut kääntyvät meille vahvuudeksi!! " Elämä on toivoa täynnä, sillä ilman toivoa ei olis elämääkään" aika klisee, mut toivottavasti antaa toivoa, epätoivoisinkiin päiviin!!
 
Tiirailinpa tossa tota listaa, mites meidän tohtorin kierto on edennyt? Kp:t ainakin paukkuu yli....


Ja nasu mukaan vaan, täällä tulee plussia ja paljon!!!



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Onko tääl palstailemassa muita joilla olis ollut kohdunulkoinen?
tai miksette te kaikki muutkin..
onko teidän kierrot tasoittunu alusta asti?
Voiks tällainen pitkä kierto johtua siitä ettei ole sitä toista munatorvea enää...? :attn:

Tänne ei muuta.. eilinen shokkitila, peiton alle kaivautuminen ja itkuraivarit meni ohitse.
Onneksi mulla on mies joka tukee :heart: ja äiti myös.
Muilta kuulee vaan sitä "kyl mä ymmärrän" vaik ei toisella olis hajuakaan.

Onko tää joka kierrossa yhtä vaikeaa?

Iloisemmin mielin, huomenna vapaapäivä..ja mä lellin itseäni ja koiraani tänään kovasti :heart:
 
:flower: Kaikille Plussanneille!

:hug: Teille, jotka sitä kipeimmin tarvitsette.

Jälkitarkastus oli tänään. Kohdusta löytyi pieni hyytymä, joka saattaa tulla itsekseen pois. Parin viikon päästä uudelleen tutkimuksiin. Keskenmenolle ei löytynyt mitään syytä. Kaikki oli niinkuin pitääkin, mutta pieni ei vain jaksanut elää. Kätilö epäili silloin synnytyksessä kuristumista napanuoraan. Kuulostaa karmealta. Sukupuolenkin sain tietää ja miten se kirpaisikaan, kun tämä pieni olisi ollut juuri se, jota me molemmat salaa toivottiin. Tieto lisää tuskaa ja surua entisestään. Toki meille molemmat ovat tervetulleita, mutta kuitenkin... Olenko liian itsekäs?
Alavatsakipuunkin löytyi selitys, muttei hoitokeinoa. Munasarjoihin koskee liikkuminen, terveet ovat eikä mitään ylimääräistä kasvustoa. Saattaa olla hormooneista johtuvaa.
Lääkäri määräsi vielä hyytymistesteihin. Aika on vasta tammikuussa, enkä saisi olla raskaana. Aioimme jättää ehkäisyn pois heti jälkitarkastuksen jälkeen. Jos tulen raskaaksi niin sitten saa testit jäädä tekemättä. Veren hyytymisessä ei lääkärin mukaan pitäisi olla mitään vikaa, koska meillä on jo (huom JO!!) kaksi lasta. Olikohan lääkärin mielestä paljon...
Kiertoon en saanut tarkennusta, menkat jo just olleet tai tulossa eli noi mun kp:t ei pidä varmaankaan paikkaansa.

Itkua väänän taas vähän väliä, mut eiköhän tämä tästä.
 
omenaruusu :hug: Ultrattiinko sinulla jälkitarkastuksessa kohtu vai miten tuo hyytymä löytyi?
Minulla oli eilen jälkitarkastus jossa lääkäri teki vain sisätutkimuksen ja paineli mahan päältä kohtua, mutta ultrattu ei..
Minulla pitäisi olla kaikki kunnossa noiden tutkimusten perusteella.
Nyt sitten saisi alkaa yrttiämään uutta raskautta jos vaan uskaltaa..

Vauva ja keskenmeno on vielä päivittäin mielessä ja itku välillä herkässä, kyllä suru kuitenkin on helpottunut siitä mitä oli alussa..
 
rouva-77 Lääkäri ultrasi kauan ja kahdella eri laitteella. Eihän noita hyytymiä tms. varmaan painelemalla huomaakaan. Mulla tietysti raskaus oli jo niin pitkällä, että istukastakin olis voinut jäädä palasia kohtuun. Siksi kai ultrasi.
 
omenaruusu Minulla ei ihan niin pitkällä ollut kuin sinulla mutta vauva vastasi rv13 silloin kun ultrassa huomattiin että sydän ei sykkinyt.. Lääkkeillä käynnistettiin keskeytys sitten.
Mutta minua siltikin ihmetytti kun minua ei ultrattu, mutta toivon mukaan kaikki on tullut pois eikä mitään ylimääräistä kohdussa ole.
 
woodoo: voin laittaa hyvinkin kuvia pipoista tänne, kun ei vielä ole tuo testailu mielessä ;) Ehkä ensi kierrossa jaksetaan taas yrittää, nyt ei ole seksi maistunut, joten en usko olevani raskaana. Aina ei jaksa... Ja kiitti lankavinkeistä 6 sivua sitten Pikille! Kohta on sun vuoros testata, peukkuja!


Dadalle
hali, mulle kävi kans kerran noin. Vitsi siinä tuntee olonsa tyhmäksi haavelijaksi ja tulee tarve kysyä just muilta, että eikö vain siinä testissä ollutkin viiva. Vaikka itse on sen omin silmin nähnyt. Noissa herkissä testeissä on just toi, että ne näyttää kemiallisetkin raskaudet ja ne herättää turhia toiveita...

Tinttamaaria, asiat järjestyvät varmasti, ei syytä epätoivoon. Nyt saat kokeilla jotain uutta ja erilaista, työpaikan vaihtuminen on joskus onnenpotku, vaikka sitä ei sillä hetkellä vielä tiedäkään. Onnea työnhakuun!

Happihypylle ja Sussoolle hali ja rutistus, aivan ihania uutisia!!! Nauttikaa vauvaolosta :heart: :heart:

Mymmyryylle tsemppiä! Kuukauden päästä sun olo on jo paljon varmempi, pidä nyt pää kylmänä vaan, pahin vaihe on loppujen lopuksi nopeasti ohi!
 
Lymypiilo kiitos viisaista sanoista,
eiköhän se elämä voita vielä..

Dada iso rutistus, mä olin niin
varma..niinku säkin musta viimeks.
Se tuntuu todella pahalta nyt, mutta
eiköhän me unohdeta se plussan myötä?!
Ja me tytöt plussataan vielä!!

Sitten pientä galluppia yleisesti:
Hoitoalalla työskenteleviltä haluisin kysellä
millaista se on?
Katselin tuossa lähihoitaja-koulutusta,
jospa vaikka vaihtais alaa kokonaan..?

Eilen oli todella huono päivä, tänään jo vähän parempi..
Eteenpäin sanoi mummokin lumessa.. :LOL:
Pitää yrittää nautiskella tästä kuukaudesta jonka
saan olla kotona--> palkka juoksee, minä en!
 
mulla meni usko tähän hommaan :'(
soitin veritestin tulokset ja se oli ALLE 1. voihan vee jotta nytten kyllä ottaa päähän.
en luota enää yhteenkään testiin. miten ne muka näytti haamuu ja joissakin melko selvän plussan????

no..ylihuomenna on lääkäri. jospa se jotain osaisi sanoa.

mutta mutta...mulla on edelleen oireita...rinnat on niin peevelin kipeet...voikohan oireet johtua jostain hormoni häikästä?

kyllä taas masentaa niin pirusti. mutta eipä sille voi mitään :/
 
Dada :hug: Mitä luulet, olisko kierron venyminen ja haamut sun muut voineet johtua kiinnittymisyrityksestä? Se mulla tuli mieleen, kun luin sun viestejä. En usko, että munatorvettomuus voi vaikuttaa noin.

woodoo Mukava kun muistit tohtorin vaatimattoman persoonan. Mulla oli ovis vasta kp 19 (...kele) ja huomenna dpo 14. Saa nähdä, milloin menkat alkaa. Ärsyttää tää kropan sekoilu, saisi tasoittua vähitellen takaisin normaalikiertoon.
 
kanella: en tiedä, mitään. ajattelin tuota munatorvettomuutta lähinnä siksi että voisko pitkä kierto johtua siitä jos ei ovuloikaan joka kierrossa? olen kuullut sellasten kiertojen kestävän pidempään koska käytännössä kohtu sitten tyhjenee vasta sitten kun hajoaa omaan paksuuteensa tai jotakin..
En taho ajatella mainitsemaasi vaihtoehtoa ainakaan, sehän kun olis yksi epäonnistuminen lisää. haamuja tosin en ymmärrä..mutta harvoin jostaki syystä olen ihan täys negaa saanutkaan mihinkään. ei voi tietää..
 

Yhteistyössä