KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Mahtavaa Meritähti! ONNEA; ÄLÄ TUU TAKASIN! (ihmeellistä, kun tuon voi sanoa ilman huonoa omaatuntoa!) Ja kiva kuulla mymmyryyn ultrauutisia!

Mulla alkoi tänään kuukautiset, jes! (mun kuukautiset tulee varmemmin aikataulussa kuin VR:n juna) Nyt alkaa (tai ihan kohta...) Virallinen Yrittäminen taas. Eli mulle vois merkata huomisesta kp 1/28. Ja just sopivasti, sillä kun on kp 10, lähdemme viikoksi etelään ja lomalla me muutenkin ollaan aktiivisia ilman yrittämistäkin, joten tässä kierrossa on odotukset korkealla! Gyne sanoi, että voi olla et oon jouluna taas raskaana ja siitähän sain hyvän lahjatoiveen päähäni. Voi kunpa, ehkä sitten voisin muuttua jouluihmiseksi... :saint:

Piki
, miten menee?
 
Tultiin äsken kotiin, oli aika lumiset kelit ajella :xmas: . No mies hoiti ajamisen, kun minä ja sisko höpistiin koko ajan :whistle:

Lymis, ei täällä tuhrua kummempaa, eiköhän huominen tai ylihuominen selvitä tilanteen. Mutta kyllä suoraan sanoen v**utti kun käytiin ostoksilla, ja tietysti H&M:ssä iski silmään se Mama-osasto |O Olin jo niin suunnitellu sellaista, että seuraavat vaateostokset olis jotain äitiyskuteita. No ostin sitten miehen kolmekymppisiä varten yhden vähän seksikkäämmän mekon, että se siitä. Tosin mahapömppö tais tulla jäädäkseen, joten kohta varmaan saan mennä joka tapauksessa äitiysvaateosastolle :kieh:

Mutta nyt saunaan =) Laitan sit myöhemmin jotain muille kun oon ehtiny lukea...

Muoks. laitan sit tähän samaan, kun ei ollu muut kirjoitellu...

Kanella, tyttö onnellinen, woodoo ja annemaarit :hug: :hug: :hug: :hug: unohtuiko joku? :hug: Lymikselle ei tainnu tarvita, kun olit niin pirteän oloinen =) . Taitaa se ens kiertokin käynnistyä meillä yhtä aikaa.

Kovasti onnea Meritähti :flower: :heart: :flower:
 
Moi,

mä tossa eilen pohdin, että jos se päivitys onkin se raskauttava tekijä, eikä seksi, ni kai sitä on kokeiltava ainakin kerran. Sitäpaitsi, mymmis ansaitsee pysyvän paikkansa tuolla hormoonihöyryisten vauvahaavelasienkautta maailmaa katsovien odottajien luona. Ja sit vielä mulla on iskeny silmään, että tossa listassa on ollu pvm ja viikonpäivä sekaisin. Nipo mikä nipo. Tästä siis lopputuloksena yritän nyt ainakin kerran päivittää.

Eli, mä olen sitä mieltä, että meistä kuumelijoista jonkun olisi päivitettävä. Mä en itse todellakaan pysty päivittämään joka päivä. Oisko ketään innokasta jatkamaan tätä??

Tässä tulee tän päivän päivitys, korostan, kuka tahansa saa jatkaa!!! Päästetään nyt kuitenkin mymmis pois, eikö? Onnea matkaan ja toivottavasti ei ainakaan täällä enää tavata!!!

Ja nyt kun kerta päätin päivittää ja mieliala on mitä on ni lähti myös luuta toimimaan, eli noi joihin mymmis ei ole starbaa iskeny lensi pois!! :attn: Takasin tietty pääsee, mutta turha roikottaa jos ei mitään kuulu.


Eli kohta pukkaa päivityslista ala woodoo, elämme jännittäviä aikoja, onnisuuko lainkaan....

:xmas:
 

PERJANTAI
Se ois kohta viikonloppu....


[/quote]

21.11.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN



Piki80 ....................KM10/08.............................KP 1/28
Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 1/28
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 3/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 4/30
Dada....................KU 07/08...............................KP 6/
Empuuu..................KM 09/08.............................KP12/30-36
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 13/29
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 14/26-27
Liinakko................TM 07/08..............................KP 23/28
Nanniina...............KM 07/08..............................KP 24/28-34
Lehmis...................KM 09/08.............................KP 35/26-29
Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07...............................KP(pt)
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP
Diodium..................KM11/07,03/08....................KP

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN


nöttiäinen...............RK10/08................................KP 1/?
Annemaarit............KM 08/08..............................KP 2/28
maaliskuu...............KM10/08................................KP 15/30 *yk2
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 16/27-29(pt)
Filuuri......................KM08/08...............................KP 17/28-30
marijasu.................KM06/08...............................KP 18/27-30
Sini74.....................KM08/08...............................KP 18/ yk2
Nemu.....................KM 08/06, 08/08...................KP 33/26-28
daisy......................KM 09/08..............................KP 34/
pikku-pirpana........KM09/08................................KP
miigu123................KM10/08...............................KP /30
Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP(pt)
valonsäde...............KM 11/08..............................
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

rouva-77...................KM10/08....................................KP9/28-36
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 21/
Amira........................KM06/07....................................KP 26/
woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 26/28
Unicco......................KM 07/07....................................KP 29/29
Jellona84.................TM 10/08....................................KP 37/
PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08....................................KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08.............................KP21/29 *yk15
heitu.......................KM08/08................................KP 24/28



[color]

HAAMUILIJAT:

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle=suukkosuulle...08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08
linneaborealis.................11/08
Aava...............................11/08
Leinikki...........................11/08
mymmyryy......................11/08
SusSoo...........................11/08
Happihyppy....................11/08
Meritähti........................11/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:





 
Huomenta kaikille! Onnea plussanneille, ihanaa että teitä on noin monta :hug: Täällä kiertopäivä 24/28, ei minkäänlaisia tuntemuksia :whistle: Olemme menossa naimisiin joulukuussa ja voipi olla että kiireiden keskellä ei ehdi niin edes tutkailla tuntemuksiaan ;) Ihanaa kun on pakkasta ja viikonloppu edessä, ei kiire minnekään. Kaikille oikein hyvää viikonloppua, pitää lähteä lasten kanssa ulos, saa tuo pieni määrä lunta maassa jostain syystä hereille jo ennen seittemää ja ulos on päästävä :whistle:
 
woodoo Kiitti vaan päivityksestä, ties vaikka se plussa nyt tulisikin. :D Itse en kyllä viittis päivittäjän pestiä itselleni ottaa. Vaikka miksi en kerran päivittäisi, jos sen plussan itsekin saisin. ;)

Mulla siis kp12/30-36. Toivon niin kovasti, että kierto ei venyis tällä kertaa, sais jäädä tuohon 30:een.
 
Onnea plussanneille! :flower:
Ja onnea heitu avioliittoon astumisen johdosta jo nyt. :heart:
Meillä tuo tapahtuma edessä mitä ilmeisemmin ens vuonna. :heart:

Sit oma (.)
Saapi päivitellä, alko menkat!! JEEE! Eli kp 1/?
Eka kerta elämässäni ku oikeesti ootti ja ootti menkkoja.
Nyt sitten yritys on virallisesti alkanut, ihanaa! =)
Vaikka yritän samalla varautua piiiiiiiitkään odotuksen odotukseen, meille kun se raskautuminen ei oo kovin helppoa. Mulla todettu kohdun rakennevika. :/ Lääkärien mukaan ei PITÄS vaikeuttaa raskautumista, mutta kyllä se varmaan vaikuttaa vähän ku viimeks meni yli puoli vuotta että raskauduin. (Joo, tiiän et lapsettomuudesta kärsiville tuo ei oo aika eikä mikään mutta pitkältä se itestä sillon tuntu. :( )

Mutta valoisin mielin kohti tulevaa kuitenkin. =)
Mukavaa vkonloppua kaikille! =)
 
woodoo :attn: hieno päivitys, laitatko mulle kuitenkin kp1/28 tälle päivälle... ei nää menkat mitenkään normaalit ole vielä, mutta silti. Ei mitään normaaleja kipuja, vain munasarjoissa :eek: . Vuotokin niukkaa, mutta kunnolla punaista.

gallupiin: käytin itse, silloin kun tärppäsi, RFSU:n ovistestejä, hyvin toimivat eikä tullut haaleita viivoja. Vasta plussatessa tuli kunnon viiva heti ( 2 kpl samana päivänä, kun testasin huvikseen ) ja seuraavana päivänä ihan hailu viiva, jolloin lopetin. En voinut testata säännöllisesti, koska oon vuorotyössä, joten testailin aina kun pystyin, aamu- tai iltapäivällä. Enkä oottanu sitä 4 tuntia pissaamatta... Mutta tulosta syntyi, vaikkei päättynytkään onnellisesti :/
 
Moi, toissapäivänä selvisi ultrassa, että kesken oli mennyt rv 8+ ja viikkoja olisi ollut 11+. Maanataina vasta menen lääkkeelliseen tyhjennykseen kun mitään ei ole tullut ulos, ei lainkaan vuotoa, ei mitään ja raskausoireetkin = väsymys on jatkunut, kun kroppa ei näköjään suostu ymmärtämään, että peli on menetetty. Tätä raskautta ei varsinaisesti yritetty tai suunniteltu joskaan ei oltu vastaankaan (vähän sellainen huoleton tjot-meininki, vaikkei sitäkään kai oltu erikseen mietitty ja päätetty - jos ymmärrätte mitä tarkoitan ), mutta uusi raskaus, kun tämä on koettu läpi, olisi kyllä tervetullut, vaikka tuskin ihan heti yrittämällä lähdetään yrittämään. Toinen lapsi siis olisi kumminkin haaveissa. Pääsekös ryhmään mukaan?
 
Heimoi!

Roppakaupalla oli tullut hienoja uutisia, iso halitus teille kaikille ja hurjasti onnea!

Halaukset paikalle on lienee tädin kohtaamille ja uusille tulokkaille!

Ja ihan kaikille muillekin!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Siinähän niitä oli.

Oma elämä on nyt niin, että olen lähdössä muksujen kanssa viikonlopuksi sukuloimaan, kassit jo pakattu ja AIVAN UPEAN MAHTAVASTA päivityksesta muistin, että pitää varuiksi nakata muutama side mukaan jos kierto ei vaikka venykään.
Mutta siis tämä akka on nyt muutaman päivän nettipimennossa.

Pitäkää mukavaa viikonloppua, minäkin koetan, hieman flunssaisena ei ole paras mahdollinen fiilis lähteä, mutta jos meinaa mennä se on mentävä, seuraavasta kerrasta kun lomittaja tulee ei ole tietoaaaaaaaaaaaaaaaa.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Sii juu suun!
 
Itselleni tai jollekin muulle tähän kohtaan merkki, että :attn: päivitetty on!!

valonsäde, tervetuloa mukaan. Sä elät nyt just sen pahimman hetken, usko kun sanon, että kunhan tyhjennys lähtee liikkeelle alkaa helpottamaan!! Hitaasti, mutta varmasti. Halaus sinulle..

:heart:
 
valonsäde :hug: ja tervetuloa mukaan! Tosi ikävän asian kanssa joudut nyt tekemisiin, mutta kyllä se vielä siitä paranee.

Gallup: Mä olen ensimmäistä kertaa elämässäni tikuttanut ovista tällä viikolla Halpa-testin testeillä ja meinasin kyllä ensin heittää ne kaikki kaaressa kun ekat 5 tikkua näytti tasavahvaa haamua (negaa) ja kuvittelin, että ovis olis kuitenkin jo pitänyt olla jos on ollakseen. Tänään kuitenkin tikku näytti oikeasti vahvaa ja selkeää viivaa, niin päättelen että kai ne sittenkin toimii! Toivottavasti. Ja eron siinä viivassa kyllä huomaa nyt ihan selvästi. Hmmm, tää kuullosti enemmän omalta navalta kun gallupvastaukselta, mutta karsi se sieltä seasta. =)

woodoo Upea, mahtava päivitys!!! Täällä pitäisi olla sellainen hymiö mikä tanssii ja pomppi ja taputtaa käsiä. =) Toivottavasti päivitystaika toimii sinun kohdallasi ja plussa ropsahtaa alta aikayksikön! =)
 

Heipsan!

valonsäde :hug: ja tervetuloa joukkoon

hienon hieno päivitys woodoo =) mulle on tupsahtanut jostain yksi päivä liikaa eli tänään on KP14 mulla :attn:

Täällä taidetaan sittekin olla jännäilemässä tässä kierrossa :) Eilen oli pientä paniikkia ensin melkein ilmassa mutta tänään oon ollu hymy korvissa ja miettinyt vaan että mitä jos... Miten paljon mua jännittääkään loppukierrosta kun mua jännittää jo nyt :heart:

Ihana viikonloppua kaikille :wave:
 
No sen siitä saa kun yrittää. Päin p*rssettähän se oli...

:LOL: :LOL: :LOL:

Nyt korjasin sen lauantaille, joko se on edelleen ihan päin p*rsettä, tai sitten se on vähän päin p*rsettä tai sit se on tuhoon tuomittu. Yrittänyttä ei laiteta jne sontaa.


Näillä mennään ja muistaakseni olenkin joskus varoitellut, että jos tohon kosken ni päivät on mitä on....

:attn:Jollekin tarkalle olisi vaki-paikka tarjolla!!!:attn:

MORJENS ja viikonloppuja.
 

LAUANTAI



[/quote]

22.11.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN



Piki80 ....................KM10/08.............................KP 2/28
Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 2/28
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 3/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 4/30
Dada....................KU 07/08...............................KP 6/
Empuuu..................KM 09/08.............................KP12/30-36
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 13/29
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 15/26-27
Liinakko................TM 07/08..............................KP 23/28
Nanniina...............KM 07/08..............................KP 24/28-34
Lehmis...................KM 09/08.............................KP 35/26-29
Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07...............................KP(pt)
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP
Diodium..................KM11/07,03/08....................KP

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN


nöttiäinen...............RK10/08................................KP 2/?
Annemaarit............KM 08/08..............................KP 3/28
maaliskuu...............KM10/08................................KP 15/30 *yk2
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 16/27-29(pt)
Filuuri......................KM08/08...............................KP 18/28-30
marijasu.................KM06/08...............................KP 18/27-30
Sini74.....................KM08/08...............................KP 18/ yk2
daisy......................KM 09/08..............................KP 34/
pikku-pirpana........KM09/08................................KP
miigu123................KM10/08...............................KP /30
Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP(pt)
valonsäde...............KM 11/08..............................
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 1/28
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 2/
rouva-77...................KM10/08....................................KP9/28-36
Amira........................KM06/07....................................KP 26/
Unicco......................KM 07/07....................................KP 29/29
Jellona84.................TM 10/08....................................KP 37/
PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08....................................KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08.............................KP21/29 *yk15
heitu.......................KM08/08................................KP 25/28



[color]

HAAMUILIJAT:

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Lymypiilo, Herkkupeppu, mother4, Rouva Pikkumyy, witchi

Marraskuu:linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo,
Happihyppy, Meritähti, Nemu




 
Ihanaa joulufiilistä päivityksessä, hienoa työtä woodoo. Jos ei tolla rupea plussaa tulemaan, niin ei sitten millään. Tepsinee paremmin kuin seksi, mutta harrasta nyt varmuudeksi sitäkin :p . Yhdistelmähoitoa siis.
 
...ja onneksi mä oon yksin linjoilla, aikamoisen hässäkän sain tässä välissä aikaseksi. Oisitte voinu pikkasen ihmetelle sitä yhtä listaa joka tässä oli. Noi urlikoodit ei oo ihan mun juttu... Ja sitä mä en ymmärrä, että ku teen tosta viikonpäivästä isomman ni toi "haaveissa esikoinen" kohta laajenee, mut muut jää ennalleen? Hiano lista on ja sillä siisti.

Nyt saa olla.

:heart: :heart:
 

Yhteistyössä