km:n jälkeen kuumeilevat...

no niin, naiset, asia on niin, että minä lähden tästä ennaltamääräämättömäksi ajaksi taustailemaan. tänään on kp 2/29.

:hug: kaikille sitä tarvitseville ja ++++ :whistle: ihan kaikille. erityisesti giia, olen niin pahoillani puolestasi! voi teitä ihania ihmisiä, miten teitä koetellaan :(

iloa, valoa ja lämpöä kaikille.
 
Eliisa80 toivottavasti nyt on sellainen kierto että nappaa! Kyllä mä ainakin uskon siihen :wave: Ja hyvä startti sitä paitsi, kun noin hyvällä mielellä aloitat uuden kierron!!! ;)

kiti07 harmi että täti tuli, mutta hyvä että edes suht normiajoissa!!! Tule sitten kertomaan kun kierrossa on mielenkiintoiset paikat meneillään! :) :wave:

Orchid aika erikoinen tapaus... :( Toivottavasti asiat selviää ja tietty oikein mahdollisimman positiivisella tavalla! ;)

giia ei voi olla totta :'( Olen niin kovin pahoillani :hug: Kovasti voimia toivotan :hug: Ihan sanattomaksi vetää...

Dulle alkuraskaus on vähän niin kuin "uskonasia" ;) vaikka ei mitään todisteita olekaan, niin ainut mitä voi tehdä on uskoa siihen että elämää on ja odottaa niitä todisteita :wave:

irtosora vai yllätti se täti prkl sinutkin :kieh: |O :headwall: Pahoitteluni ja ota vaan etäisyyttä niin paljon kuin tarvitset, mutta tule sitten takaisin kun siltä tuntuu, me sinua täällä kaivataan :wave:
 
Olen kuullut sellaista juttua, että palstan pitäisi alkaa toimia kunnolla tämän kuun loppuun mennessä, tällaista siis ylläpidosta kai luvattu... uskoo ken tahtoo...

Mutta uusi pino on ihan hyvä ajatus, vaikka uskonkin, että tökkiminen on ihan kaksplussasta eikä meidän pinosta kiinni...
 
Giia olen todella pahoillani jaksamisia sinulle ja suuri lämmin :hug:

Aurinkoenergiaa Arttu voi nyt ihan hyvin,naama on vielä pikkasen punainen ja nenä kaiketi vähän hellä mut uusia seikkailuja ja rymytyksiä kohti Arttu jo matkaa...

Irtosora pahoittelut tätistä :hug:

Orchid Onpa teilläkin ollu kaikenlaista :hug:

Epsu vai on siellä kupla mahassa ;) +++++++++ :whistle: ja vielä bd bd bd ja mie olen kanssa sitä mieltä että uuden ketjun vois alottaa.

(.) ei mitään uutta...täti oireita ei vieläkään ole tullu,eilen en meinannu pystyssä pysyä kun huippaa niin kovin ja mittasin verenpaineet ja sain lukemat 94/72 :eek: miulla ei ole ikinä ollu noin alhaiset paineet ja nyt on tänäänkin huimannu jonkun verran ja suussa maistuu joku kitkerä :x

Mut meinasin vielä viikon odotella tätiä ja sitten vasta testaan jos ei täti ala...kun viikon päästä lauantaina on miehen pikkujoulut ni pitää ennen niitä testata voip sitten viinit hörpätä jos negan saapi...
 
giia
Suuret kiitokset kaikille pahoitteluista! Olette aivan ihania :heart:

En saanut ketään kiinni terppakeskuksesta ja naistentautien polikin on kiinni. On tää nyt kumma juttu kun vuotokin loppui yön aikana kokonaan. Tosin eiköhän se ala kohta uudelleen. Mulla on aikaisemmissa keskenmenoissa aina käynyt sama homma eli vuoto alkaa "petipuuhien" jälkeen ja sitten loppuu kokonaan ja parin päivän päästä kaikki on ohi.
 
giia
Suuret kiitokset kaikille pahoitteluista! Olette aivan ihania :heart:

En saanut ketään kiinni terppakeskuksesta ja naistentautien polikin on kiinni. On tää nyt kumma juttu kun vuotokin loppui yön aikana kokonaan. Tosin eiköhän se ala kohta uudelleen. Mulla on aikaisemmissa keskenmenoissa aina käynyt sama homma eli vuoto alkaa "petipuuhien" jälkeen ja sitten loppuu kokonaan ja parin päivän päästä kaikki on ohi.
 
Giia, nyt soittamaan päivystykseen! Päivystyspolille tai synnärille, sekin päivystää. Voi kunpa olisi väärä hälyytys ja pienellä olisi siellä kaikki hyvin :hug:

Irtis voi p*aska sen tättärän kanssa :( Olen pahoillani :hug: Älä meitä kokonaan hylkää kuitenkaan.. :heart:

Äitee juu kupla tuolla tuntuis olevan :eek: Mut onko ilmakupla vai joku muu.. se on vielä täysin arvoitus. ;) Kunpa tuo sun tilanteesi pian selviäisi ja parhain päin ++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Mäpä taidan sen uuden pinon perustaa nyt samantien. :) :attn:
 

Yhteistyössä