km:n jälkeen kuumeilevat...

hei, anteeks vaan taas ku teitä vaivaan, mutta missä vaiheessa oviksesta mahdolliset kiinnittymiskivut tulevat??


toivon pilke silmäkulmassa taasen, vihloo niin juvelasti...


koko ajan tuntuu että pitäis


siis oksettaa...yök..

kuitennii nurkan takana oottaa tuo täti
 
Stoppis:OIKEIN PALJON ONNEA!!!!! Mä arvasin! :D :hug: :hug: :flower: :flower: :flower:

Täällä taas nippailee masua, mutta täti siellä on kuitenkin.. Toissapäivänä testasin negan ja aamulla en uskaltanut tehdä uutta testiä... jos tekisin maanantaina jos täti ei viikonloppuna tuu.

Oon nähny viimeaikoina ihan kauheasti unia! Niissä on ollut aiheena joko vauva tai kuolema. Mitä hemmettiä se tarkoittaa???? Onko kellään unikirjaa tai osaatteko tulkita unia? Viimeyönä oli ilm jonkun (ei meidän) vauvan ristiäiset. Aika pelottavaa toisaalta,,,

T:J
 
Kiitos mussukaiset onnitteluista :hug: Mutta ihan turha luulo että täältä vielä poistuisin, sori vaan :LOL:

aurinkoenergiaa luota vaan siihen, että kukaan ei tähän pinoon ikuisiksi ajoiksi jää!!! Onhan sullakin tuota oiretta sen verran, että eiköhän se ensi viikko kerro jotain ihan muuta... ;)

Äitee on kyllä kanssa niin lupaavilla oireilla, että eiköhän ensi viikko ole plussa-viikko =) Pitäkää kivaa miehen kanssa viikonloppuna :wave:

irtis ihan varmasti testasit vaan liika aikaseen! Onnea ensi viikolle :wave: +++++ :whistle:

Eliisa tuommoinen epätietoisuus on kaikista raastavinta :( :hug: JOs sulla on mahdollisuutta päästä lääkärille, niin kannattaisiko oman mielenrauhan vuoksi käydä? Toivottavasti asiat selviää ja pääsette pian tositoimiin! :hug:

Miikkis höh :hug: Mutta vaaleanpunainen ei vieläkään tarkoita tätiä.. toivontoivontoivon ettei tulisi se tättärä vaan ihan jotain muuta!!!!! :hug:

margherita täällä on peukut pystyssä bd +++++++++ :whistle:

Julietta teillä on piinaavat ajat... onnea ensiviikolle!!! Noista unista en kyllä tiedä mitään... Jospa prosessoit vielä keskenmenoa unien kautta?
 
Stoppis :D :flower: Ihanaa! Onnea aivan mielettömästi! Nyt sit pysytellään siel kesäkuisissa eikä tipahdeta sieltä enää mihinkään!

Lisää plussia odotellen.. ja kotimatkasta haaveillen..



-A-


rv 5+3 *
pahoinvointi alkoi eilen :x *
 
ONNEA STOPPIS!!!!
Onnellista odotusta ja pikkuruiselle masuasukille paljon tarrasukkia!!



Irtis! Taisit olla liian aikaisin testaamassa kuitenkin. Jos sun ovis oli 25.9 niin tuloksia voisi näkyä ensi viikon tiistaina eli se PLUSSA
Joten nyt malttia sinne asti..
Voi olla ettei sun PFT vielä itse silloin testaa, kun tää on päättäny olla ostamatta minkään valtakunnan testejä ennen kuin täti on todellakin myöhässä. Mut hengessä ollaan mukana niinkuin kunnon PFT:n pitää ollaki!


nyt otat siellä ihan iisisti ja heität jäitä hattuun!! Kyllä se plussa sulle sieltä tulee, ihan varmasti!!!
ja varmaan nopeammin kuin uskallat odottaakaan... Kiinnittymisesta: Hedelmöittynyt munasolu matkaa kohtuu noin 5pv ja sen jälkeen tapahtuu kiinnittyminen, johon voi mennä muutamakin päivä ennen kuin se hyvän paikan löytää mut keskimäärin kait noin 7pv kuluttua hedelmöittymisestä se tapahtuu. Pitää varmaan katsoa "opetusfilmit" uudestaan?


Miikkis ison ison halitus täältä
Jospa se täti siellä vaan uhittelee? Jospa ymmärtäis "kääntyä takaisin" ja mennä sinne minne on toivottu!!!


Eliisa
Se kehon palautuminen voi ottaa oman aikansa. Mullakin maaliskuisen tm:n jälkeen kierron pituudet vähän heitteli. Normaalisti on 28 niin kerrankin oli 34 pv kierto ja vastaavasti taas 25pv. Kyllä se siitä kohta tasoittuu


Äitee ystäväiseni, kyllä se on nyt vaan oltava niin että se sun plussasi siellä nyt leikkii piilosta ja antaa odotuttaa itseään vielä pari päivää kunnes sitten ilmestyy selvääkin selvempänä. Näin sen on oltava!
Niin hyvät on oireet että ihmehän se on jos ei siellä masuasukkia ole! Iso voima


Anteeksi jos jäi jollekin kommentoimatta :ashamed: mun pitää nyt aloittaa siivoustouhut
Ei kyl huvittais yhtään

Omaan napaan ei oikein mitään ihmeempiä. Jotain olen taas kerran tuntevinani tuolla alavatsalla, mutta en siitä vedä nyt johtopäätöksiä suuntaan enkä toiseen..
ja kuten sanottu, testejä en hanki! En ennen kuin on todellakin syytä testata ts. täti on myöhässä ja reilusti. Saa nähdä pitääkö päätös...


Aurinkoista viikonloppua kaikille!!


 
:heart: :heart: :heart: STOPPIS IHANAA!!!! ONNEA!!!! Nyt sä pääsit sinne tuttuun porukkaan... :heart: :heart: :heart:

Kiti mullehan ilmestyi kanssa kysta km:n jälkeen, oli 4cm kokoinen.. Mutta lääkäri sanoi, että ei ole mitenkään vaarallinen, eikä pitäisi merkittävästi vaikeuttaa raskautumista. Usein häviää itsestään ja jos ei ole puolen vuoden sisällä hävinnyt, niin voidaan poistaa. Ja nyt ultrassa nähtiinkin, että se oli kadonnut. Joten älä huoli... Kuulemma hyvin yleinen km:n jälkeen, johtuen keltarauhashormonista.
 
kiitos ajatuksistanne, olette kyl ihania =) (töistä kirjotan, lyhyesti siis...)

margherita eikä, näitkö tollasen plussausunen? voi herramunjee, toivotaan todella, että unesi pitää paikkansa! eikö oo hassua, miten tsättisiskoistakin voi nähdä unia :) näitkö sää niinku tietsikan ruudulta ton tiedon, vai "kuulitko" unessa sen? :D

mää veikkaan, että sekä ainakin mamacita että aurinkoenergiaa plussaa vielä tästä kierrosta :heart: ja tietty kaikki muut sit, ku plussajännäyshetken aika on!

ja arska hei, toi sun löytämä tädin kuva on aivan mieletön :LOL: se ei kyl voi olla oikeesti noin vetävän näkönen, vaan sellanen tukisukkakänkkis... eihän? ;)

++++ :whistle: plussaa ja bonusta ihan kaikille!
 
Stoppis:Niin voihan se olla, mutta nää mun unessa olleet "kuolemat" eivät ole olleet vauvan kuolemia, vaan ihan aikuisten...

Voi hitto... Mulla on ollu nyt näitä alavatsan tuntemuksia jo toista viikkoa ja testi nega. Voiko täti kolkutella oikeesti näin kauan enneku astuu sisään? KP 30.

irtoSorSa: :LOL: Heh! Toi on niin hassunimi... Niin.. ei testit oo kalliita... Mä oon jo malttamattomuuksissani testannut 3 kertaa.... :snotty: Ekan negan sain jo viikko sitten, toisen viikonloppuna, kun piti testata kun oli pippalot ja eilen... plaah... Tekstiteeveessä oli juttu Halle Berrystä, joka oli säästänyt kaikki 39 negatiivistä raskaustestiä, koska kertoi olevansa taikauskoinen.. Häääh? Pitäisköhän alkaa kerätä niitä tonne laatikkoon? :D

Aurinkoenergiaa:Jaa-a... en mä oikein tiiä... Eikös kiinnittyminen tapahdu viikon 4 alussa, 6 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Kääk! Tunnustan että katsoin tuon Vau-kirjasta... Täällä on vaikka millä mitalla raskausoireita.. Mulla ei ole niistä mitään... Paitsi ehkä mielialamuutoksia... :D
Voiko olla että vaikka olisikin raskaana, niin mitn oireita ei ole? Esim. rinnat eivät arista tms... (mä taidan olla oikea tissifriikki!)

Täytyy kai alkaa valmistautua töihin... JAK! Mä haluun kans kesämasuihin!!!! HALUAN!

T:J

 
Jes! Nyt ehdin tänne


Olipas tullut paljon paljon tekstiä :)

Onnea Marleena ja Stoppis :flower: :flower: Aivan ihkua!!


Emppu: Voimia kulta tosi paljon!! :hug: :hug: :hug:

Äitee: Voi jestas mikä akka siellä kerhossa
Onneksi annoit tulla takaisin! Ihanaa kun ukkisi käy vierailemassa unissasi :heart: :heart: :heart:

On tullut niiiiin paljon tekstiä etten muista niistä varmaan puoliakaan :/ Mutta mutta... Kiitos kaikille lohdutuksista :hug: Kun täti tuli, eka tuntui alahuuli vapisevan aikalailla
mutta luottavaisin mielin vaan tulevaisuuteen :) Nyt siis mieleni on jo normaali :D Tai no, normaali ja normaali, enhän mä koskaan ole normaali


Hehe, kuten huomaatte, minä myös aloin leikkimään hymiöitten kanssa =)

Eilinen päivä oli niin kiireinen etten tänne sitten ehtinytkään. Olen alkanut henkisesti valmistautua töihin, koska äitiysloma loppuu parin viikon kuluttua... Eilen olin koulutuksessa, ja kävin myös työpaikalla. Ja selvisin hengissä =)

Illalla sitten tunsin ansainneeni muutaman olusen, jotka siemailimme kultani kanssa tv:n ääressä


Ai juu, Epsu toi asioiden vaistoaminen on hieno vaikkakin pelottava lahja :) Oo vain jatkossa vastaanottavainen jos näkyjä näet, ei ne pahaa tee :D Uskon että jos osaat olla pelkäämättä, niin "joku" uskaltaa siulle näyttää näkyjä enemmänkin. Helppoa toki toisen sanoa että hei, älä pelkää kun näet yöllä lapsia makkarin katonrajassa :LOL: Mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan


Niin monella on nyt jännät paikat =) Kovasti plussia kaikille +++++++++++++++++++ :whistle:
 
mie tuossa äsken kurkin wessanpönttöön ja etsiskelin bakteereja...

eli kuurasin wessan lattiasta kattoon. tai siis molemmat..olen liian tarkka tuon wessahygienian kanssa..kaiken pitää kiiltää yms...onhan meillä noita lapsia jotka tarttuvat kaikkialle kiinni, niin täytyy olla puhdasta. ainakin kaikki sanovat että liian tarkasti ja liian usein...
voiko sitä ihan oikeesti siivota liian usein ja liian tarkasti?? en ymmärrä...

pitää varmaan alkaa järjestelee vaatekaappeja...


kun ei voi oikein
kun lapset nukkuu... eikä hakata mattoja, ku yksi lapsista nukkuu vaunuissa...
 
Irtis joo minä kävin täältä lukemassa että oot saanut plussan :) Toivotaan että se oli enneuni. Oikeesti mun pitäis varmaan vähän rajoittaa tätä netissä roikkumista.. mä oon laiska kirjottelemaan mutta hengailen silti täällä..
Aurinkoenergiallahan on tuota energiaa :) voisitko laittaa tännepäin kanssa..?
 
kiitos teille kaikille ihanuuksille!
elikkä kävin vielä aamulla labatesteillä varmistaas ton plussan :) on niin hieno fiilis *hyppii pisin seiniä*. nyt tarriksia masutyypille paaljooon ja onnea matkaan
. jatkuva pissähätä ja huimaus jo tulleet tutuiksi tässä vaiheessa.

onnea myös stoppikselle.. !!! hienoa..! :)

en oikeen keksi kummostakaan kirjottamista nyt just,olen aika sekasin tällähetkellä :) *anteeksi* mutta käyn kurkkaas teitä täällä välillä. kiitos kaiksta tuesta ja ymmärryksestä SISKOT :heart: aurinkoisia ja plussatuulenmyötäisiä päiviä kaikille!!!!!!!

 

miten nopeesti sen hormooniarvon luulis nousevan jos sitä on??
eli tänä aamuna nega jollain apteekin testillä..joten ei varmaan vielä huomen aamulla kannata kokeilla...ajattelin kyllä käyä ostamassa sen clear blue testin tai parikin..eiks siinä ollu se että JOPA 3pv ennen oletettuja menkkoja...??
 
Taas se on täällä :D Pakko vaan tulla teitä ihanaisia moikkaamaan,samalla yritän raahata teitä odottajien puolelle :heart:

Onnea plussasta Stoppis ja Marleena :heart: :heart: :heart:

Arskalle toivon plussaonnea!!! ja muillekkin tietty :D

Pelottaa :hug: Harmin paikka....

Mulla aika jännät paikat, maanantaina vihdoin ultra. Parikertaa on ollut rusehtavaa vuotoa,joten hiukan jännittää onko siellä ketään. Toisaalta helpotuksen tunne kun vihdoin asia selviää =) Tulen kertomaan ultrakuulumiset site maanantaina,pitäkee peukkuja!!

Tulkeehan pian perässä,toivottaapi Repa ja kutvonen rv7-8
 
muutamia haja-ajatuksia päivän päätteeksi.

Ensinnäkin Marleena jättiüberonnittelut sulle plussasta! :heart: Meni ihana uutisesi ohi silmien aiemmin.

PFT (ja kaikki muutkin tietäväiset!!), mitenkähän pitkään niitä kiinnittymistunteita sitten jatkuu, kun tänään mahassa ei ole tuntunut enää paljon mitään... About 7 päivää oviksesta ne alkoi, mutta tänään oviksesta on siis noin 10 päivää, eikä enää sillai tunnu mitään. Että olikohan ne sittenkin vaan niitä "ilmavaivoja"...

(.) Muutenkin tuntuu siltä, että kun aamulla sain sen ovikseen nähden liian aikaisin testatun negan, niin kaikki oireet olisivat menneet sen siliän tien :ashamed: Mut annan ittelleni vähän armoa, kaipa tässä pettyi vähän kuitenkin ja siksi nyt ylikuulostelee ja -tulkitsee itseään... Annan armoa tiistaihin asti, sillä tiistai on toivoa täynnä ;) Kiitos Epsu, että säkin oot hengessä mukana, vaikka vähän venyttäisitkin testauspäivämäärääsi :D

Ja sit taas yks kehitysidea: koska niin moni meistä näyttää harrastavan roskishaamujen ihailua, niin ainoa, mikä sen estäisi, on tietty itsestääntuhoutuvat raskaustestit :D Eli miten olis, että kun 10 minsaa on mennyt, testiputki räjähtäisi roskiksessa. Hyvä idea?? Ei-yhtään-vaarallinen-idea?? :LOL:

Ihanaiset naiset: viettäkää ihana, rentouttava viikonloppu, nauttikaa miehistänne ja elämästänne! Ne onnelliset, joilla on jo lapsukaisia, nauttikaa te heistäkin! Ja heposista *heppatyttö*, koirista, kissoista :D Kuulumisiin!
 
Iltaa!

arvatkaapa mitä..kyllä se taitaa olla niin että
eli täti voitti tänkin erän....
kokeilin kn ja oli pehmentyny ja tullu alaspäin ja jäi verta sormeen että eiköhän huomenna ole kp1






tää on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin epäreilua


olo on kuin
 
Voi hitsiläinen
Olen todella todella pahoillani jos se täti siellä tekee tulojaan :(
Mut muista että niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy!!! :saint: bd bd :heart:

Irtis, kyllä sä taas heittelet siellä pahoja kysymyksiä

Hyvin voi olla että tunsit kiinnittymisen mutta et sen jälkeen mitään muuta. :) Eikös sitä sanota että vauvan liikkeet voi tuntea vasta rv 16 jälkeen, joten no hätä jos et nyt 4 kuukauteen tunne mitään ;) Eihän kaikki edes tunne kiinnittymistä. Me yliherkät kuumeilijat tunnetaan taas iiiiiihan kaikki
Mä pidän sulle täpöllä peukkuja!


Repa
Kiva kun meitä tulit moikkaamaan! Toivottavasti masuasukilla on siellä kaikki oikein hyvin :heart: Tulethan sitten kertomaan iloisia ultrakuulumisia =)

Pelottaa ikävä juttu :( Olen pahoillani. :hug:

Marleenalle oikein ihanaa odotusaikaa!! :heart: Tulehan sitten kuulumisia välillä kertomaan! ja puhaltelemaan meille niitä plussatuulosia :D

).(Navan alla tuntuis olevan kupla
mut antaa olla vaan.. ;) Mä pidän nyt jalat maassa. Pidän pidän!!
 




Haaveissa esikoinen

Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 2/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 7/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 12/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 22/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 28/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 30/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 34/32
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 40/26

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 4/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 5/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 8/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 22/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 25/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 17/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 27/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 31/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...6/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 11/-

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
 

Yhteistyössä