km:n jälkeen kuumeilevat...

Repa kiitti tsemppihaleista :heart: Niitä tarvitaan aina! :)

Pulttis, onnea asunnon metsästykseen!! :) Ja tsemppiä laihikseen!! bd =) Mulla on huomenna paastopäivä sen röntgenin takia, en saa syödä yhtikäs mitään joten "hengenheimolaisena" täällä ollaan.. ;)

OMAA:

Ei niin mitään uutta. Huomenna juodaan vaan vettä ja mehua, vähän mehukeittoa..ja toivotaan että pystyssä pysytään.. :kieh: Sitten tiistaina röntgeniin.. Huh. Vähän jo jännittää.. :eek: Toivon vaan ettei tän selän takia tarttis luopua näistä vauvahaaveista... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:24 Epskeps kirjoitti:
Pulttis, onnea asunnon metsästykseen!! :) Ja tsemppiä laihikseen!! bd =) Mulla on huomenna paastopäivä sen röntgenin takia, en saa syödä yhtikäs mitään joten "hengenheimolaisena" täällä ollaan.. ;)
löysin jo yhden asunnon, hinta vaan melkein 200 000 euroa :eek: joten sitten oltais velassa ainakin seuraavat 25 vuotta :kieh:
mutta parempi sekin kun maksaa 25 vuotta kaupungille asunnosta jossa ei viihdy ja jota ei saa laittaa, jossa ei ole saunaa eikä omaa pihaa *voisi jatkaa listaa* :D

mutta kaikille ihanaa viikon jatkoa, mä nautin hetken omasta itsestäni kun pojat vein jo tarhaan ja kohta lähden töihin sitten =)
 
Heissan!

Hieman lääketokkurassa täällä kirjoittelen, joten voi tuntua sekavalta luettavalta...

Malttamaton: oon niin pahoillani, oisin niin toivonut teille plussaa tästä kierrosta, olin melkeimpä varma! Tiedän tasan miltä tuntuu kun taitaa mennä usko tähän yrittämiseen! koita jaksaa!

VOIMA :hug: kaikille uuteen kiertoon siiryneille, ei kun vaan isompi vaihde silmään tässä kierrossa. En muista nimiä enää tarkkaan, koska olette taas ahkerasti kirjoitelelleet...

Joku kertoili, että lääkäri epäilee PCO:ta. Se on harmi juttu (tiedän koska itselläni on myös). Lääkäri sanoi minulle silloin alussa, että pco on vielä "hallittavissa" esim. verrattuna endoon! Ja kaikki on mahdollista raskautumiseen liittyen, keskenmenon riski on vain hieman suurempi!
Ei muuta kuin pää pystyyn!

Itsestäni vielä hieman:
Keskiviikkona oli siis se leikkaus, poistivat oikean puolen, raskaus löytyi oikeasta munatorvesta ja oli päässyt kasvamaan niiin isoksi, ettei kannattanut enää pelastaa. Eli yhdellä puolella sitten mennään eteenpäin. Ottivat myös X-kokeen (eli vasta-aineet ym...) mutta tuloksia en ole vielä saanut. Samalla saatiin lähetteet eteenpäin sitten kun tuntuu taas hyvältä jatkaa. Aika maassa mieli vielä ja perjantaina hajosin ihan täysin miehen käsille... No eteenpäin sanoi mummo lumessa (vaikka tuntuu että kinokset on nyt pilvenpiirtäjiä)...
 
Miikkis: voimia sinulle ja miehellesi. :hug:

Mulle sanoi lääkäri myös, että lievää pco:ta, mutta ei sitten sen kummemmin noteerannut sitä. Ei kuulemma tässä vaiheessa estä raskautumasta. Tiedä sitä sit. Viimeksi se oli kovin toiveikas. Itse en niinkään. Odotan nyt tosiaan, että ne menkat alkais ja että pääsis popsimaan taas noita clomeja.
Ennen en olekaan näin odottanut tätiä kylään.

Miehellä on hirveä stressi vauva-jutun kans. Koko ajan kyselee, että mitä lääkäri sanoi jne. "Saadaanko me koskaan omaa vauvaa?" Olen varmana miljoona kertaa jo selittänyt. Osaispa olla stressaamatta tätä asiaa ja miettimättä. Joka aamu herään kuin tyhjyyteen. Silloin kun tiesi olevansa raskaana, sitä heräsi niin innokkaana uuteen päivään.
Huomenna on kulunut kaksi viikkoa vuodosta. Kolme viikkoa sitten plussasin ja tänään olisi ollut varhaisulta. :( Kipeää tekee ja eilen salaa itkin kun tulin töistä kotiin. Yritän olla vahva !
 
Miikkis: Ei voi olla totta! Miten voi yhdelle ihmiselle tapahtua noin paljon samaan eli vauva asiaan liittyvää. Olen todella pahoillani puolestanne :hug: Muistan kun plussasit niin sanoit siitä lapaluukivusta. En tiedä miten, mutta yrittäkää kestää, pakko asioiden on muuttua paremmaksi. Ei ole kuin yksi suunta tuosta tilanteesta!

Pulttibois: täällä pääkaupunkiseudulla asuvana ja tällä hetkellä 2 asunnon omistajana tuo 200000? velkaa ei kuulosta yhtään pahalta ;)
 
Miikkis, voimia sinulle! :hug: Ei ole sinullekaan tätä kovin helpoksi tehty. Vaikeuksien kautta voittoon, ei voi muuta toivoa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:15 Repa kirjoitti:
Viuhtikselle plussaonnea!!! Kuulostaa hyvältä :p
Jep jep, niinhän se kuulostaa ja tuntuu hyvälle. Mutta eipä ole ensimmäinen kerta, kun tältä on tuntunut km:n jälkeen, mutta ei ole vielä plussaa tullut. Täytyy varmaan tunkea jäitä housuihin ja yrittää nyt vaan ottaa rauhallisesti ja ajatella jotain ihan muuta! :kieh:
 
Jemina-81
Viikon eka työpäivä taasen takana, ottipa koville!
Viikonloppuna pidetyt juhlat näyttivät vaatineen veronsa, vaikka eilinen päivä tulikin vain nukuttua.
Tuossa kun päätettiin että kesän aikana ei erityisemmin vauvaa "yritetä" vaan annetaan tulla luonnostaan, la sitten join ihan sidukkaa, pitkästä aikaa. En tarkoita että alkoholi olisi jotenkin tärkeä osa juhlimista mutta kun oon ollu niiin tarkka etten yhtään juo. Nyt kuitenkin on ollu niin kova masis tästä lastenteosta, että kerrankin päätin rentoutua. ja auttoihan se

Tsemppiä Epskepsin rtg-reissuun, toivomme hyviä uutisia myös sieltä. Voima :hug: Miikkis! Yritä jaksaa...
Omia tuntemuksia: kp17/23-32 viikon ajan ollu erinaisia vihlontoja ja kipuja mol puolin kohtua, varmaankin munasarjoista. Lämpöjä en nyt mittaile. Hitto kun kierto meni viimeksi päin prinkkalaa niin nyt ei oo mitään havaintoo koska mahd täti koputtelee ovelle.

Mukavaa alkanutta viikkoa! :heart: :D
 
Voi Miikkis :'( :hug: Mä kyllä haluan uskoa että tää kärsimys sulle vielä palkitaan... olet ajatuksissa :heart:

Haikaralle myös :hug: Täälläkin vielä ajoittain suru valtaa mielen,mut yritetään uskoa parempaan huomiseen =)

Täällä ei kummempia,ovista vois alkaa viikonlopusta etieppäin odottelemaan,tiedä sit koska tulee,kun viimekskin kierto venähti. Yhen asian tiimoilta oon saanu mielen rauhalliseks ja se koskee tota meikän nykyistä vuodon määrää. Oli pakko kysästä lekurilta voiko sillä,et menkat on niin niukat,olla mitään tekemistä minkään kanssa. Mut kuulemma eipä juuri,säännöllinen kierto on kaiken a ja o :D eli ei muuta kuin raskautta vartomaan...

palataan kupille... :wave:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:12 malttamaton kirjoitti:
Pulttibois: täällä pääkaupunkiseudulla asuvana ja tällä hetkellä 2 asunnon omistajana tuo 200000? velkaa ei kuulosta yhtään pahalta ;)
ei varmasti.
me jäätäisiin tänne helsinkiin asumaan jos olisi varaa ottaa 300 000e lainaa asuntoon- vaan ei ole.
katsotaan tuusula/järvenpää alueelta asuntoa tällä hetkellä sitten =)

ja miikkis
:hug:
aika sanattomaksi vetää kyllä :ashamed:
 
Miikkis :hug: :( Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin. Teitä koetellaan nyt kyllä urakalla, aivan liian kanssa. Kovasti voimia ja jaksamista teille sekä uskoa siihen, että oman nyytin vielä saatte :heart:

Jemina-81, kiitos :)

OMAA:
Huomen siis röntgen ja tää päivä on pitänyt olla syömättä. Kamala nälkä on ja päätä särkee... :/ Mut jospa tämä tästä. Kertoilen sitten jos ja kun on jotain kerrottavaa.
 
? Tiistai 29.5 ?

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07...........................KP 8/28-30
Tytti.........................KM....................................KP 10/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 1/26-30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 27/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 35/50
Tuutikki ..................KM 02/07............................KP 2/37
Jemina-81................KM 12/06............................KP 18/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07..........................KP 21/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 5/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 11/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 91/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 4/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
<br><br>
 
Hippula
Heissan !

Mut voi poistaa listalta. En vaan ole saanut täältä sellaista tukea mitä luulin. On jotenkin pieni piiri, johon ei nyt vaan ole päässyt sisälle.

Tosin joskus kirjoittelin keskenmeno puolelle ja jaksoin siellä
käydä useammin ja nyt olen käynyt täällä harvoin ja kirjoitellut
vielä harvemmin...ehkä se vaan on sitä, miksi ulkopuolinen olo.

Käyn sillointällöin lukemassa taustalla kuulumisia vielä, en ihan kokonaan
voi teitä unohtaa.

Toivottelen suotuisia plussatuulia kaikille !!!
 
Voi kökkö :( Täti tuli kutsumatta kylään ja vielä montaa päivää etuajassa. Eli mun tietoja voi sitten myös päivittää: kp 1/26-30.

Yksi työkaveri kävi tuossa arvelemassa, että meidän pomo saattaa olla raskaana. Pitäisi tietysti olla iloinen toisen puolesta, ja olenkin tietysti, mutta juuri nyt potuttaa niin rankasti, että itku ei ole kaukana.
 
sipuli
Huoh..
Mulla taas on kierto sitten muuttunut..
Viimeksi kun oli sen 29, nyt on sitten ainakin 30, jos ei enemmänkin..
Eilen piti alkaa kuukautisten, vaan ei kuulu tänäänkään ja testi on negaa.
Oikein kiva :headwall:
 
Kiitos kaikille...

Hippula pahoitteluni ettet ole saanut täältä tarpeeksi tukea. Tämä on loistava "ryhmärämä", harmi ettet tunne päässeesi sisään! Kaikkea hyvää sinulle eteenpäin ja aurinkoista kesää!

tuutikki ja miikku72 onnea uuteen kiertoon, vaikka yllättäen tulikin miikulle..

Epskeps onnea röngteniin.. tiedän mitä on olla syömättä ja juomatta pitkään, jouduin kanssa paastolle ennen leikkausta.. toivottavasti saat kuitenkin vauva-luvan!

Malttamaton milloin pääsette muuttamaan uuteen? Juu.. se on aina että toisella tuntemukset ovat eri kuin toisella. tälläkerralla ei ollut mitään muuta erilailla kuin tuo selkä/hartiakipua... no ensi kerralla viisaammin sitten!

Mitän vielä... en muista taaskaan kaikkea :headwall: lahopää :LOL: Alkaa se naurukin pikkuhiljaa löytyä, vie vain aikansa, tänne ei muuta uutta vielä.. soittelin eilen PHKS aika kovista kylkikivuista ja sairaanhoitaja jätti lääkärille soittopyynnön, muttei ole vielä lääkäristä kuulunut, tosi luotettavaa :eek:
 
Hei Hippula, harmi jos et tunne saaneesi täältä sellaista tukea kuin olisit tarvinnut :( Olen pahoillani omasta puolestani, kun en ole osannut sinua tukea. :ashamed: Itse pidän tästä pinosta sen vuoksi kun täällä porukka tietää minkälaista on joutua kokemaan km. Ei tarvitse sen enempiä asiasta selitellä, muut tietävät kyllä.

Kaikkea hyvää sinulle ja toivotaan, että plussatuulet siellä myös puhaltaisivat lämpimän auringon myötä :)

Miikkis, toivottavasti lääkäri on jo vastannut soittopyyntöösi! Mistähän kivut johtuvat? Toivottavasti syy pian selviää ja pääset kivuista eroon :hug:
Aika jännä miten tuohon syömättömyyteen sitten lopulta tottui. Eilinen päivä oli ihan kamala kun nälätti ja päätä särki, mut tänä aamuna ei mitään. Ei nälkää, ei päänsärkyä, ei mitään.. Paino putos noin 1,5kg :eek:

Röntgenissä olin ja se meni kaiketi ihan ok. Kolme kuvaa otettiin. Huomenna lääkäriin sitten kuulemaan "tuomiota".. Jännittää.. :whistle: <br><br>
 
Jemina-81
Hippula, mukavia jatkoja ja palailehan palstoille mikäli vielä haluat, yritetään tukea sinua ja muita km kokeneita parhaamme mukaan!

Ihanaa olin äsken hierojalla, niska-hartialihakset olleet aivan juntturassa ja nyt tuli helpotusta! =) =) viikon päästä seuraava hoitokerta että saadaan kunnolla veri kiertämään. Nyt lähdetään miehen kanssa ulkoilemaan, ihana ilma! Oonpas hyvällä tuulella..!? :)

Alavatsa juilinnat jatkuneet edelleen, ennen ollut vain oviksen aikoihin. Kosteus ollut aika vähäistä tässä kierrossa, saapi nähdä mitä tämäkin meinaa... :\| Ei oikein toimi tää mun "tjot" meininki kun koko ajan pyörin näillä palstoilla

:D
 
Toivottavasti Epskepsin huomenna saama tuomio ei ole tuomio sanan oikeassa merkityksessä! Täällä jännätään... ;)

Uuteen kiertoon siirtyville tuutikille ja miikulle onnea yritykseen! Miten se menikään, tämä seuraava kierto on sitten SE kierto, siinä tärppää. Uskokaa pois... :D

Jeminako sitä sanoi, ettei tjot oikein toimi, kun koko ajan täällä pyörii...? Vähän sama homma täällä. :ashamed: Viime kierrossa sanoin jääväni taustalle, mutta täälläpä olen! Mutta omalla kohdalla ainakin auttoi se muutaman viikon hiljaiselo, siinä kohtaa olin niin kaatua stressini alle, että olis varmaan tullut jonkin asteen romahdus, ellen olisi pysynyt täältä pois... Mutta nyt taas hyvillä mielin porskutetaan! =) <br><br>
 
Huh,huh,mikä helle täällä rannikolla tänään ollut...oon ihan rapu :D
Kesä kyllä kummasti piristää....

Hippula,olen tosi pahoillani kun et ole saanut tästä pinosta sitä mitä varten tämä on pantu pystyyn,eli tukea... :ashamed: Mutta toivon kovasti että löydät sitä sitten muualta. Kaikkea hyvää ja voimia :hug: Ehkä se plussa tästä kierrosta pamahtaa... :heart: Ja jos muutat mielesi,olet aina tervetullut takasin...

Miikku ja Tuutikki,onnea uuteen kiertoon!!!..tää uskoo kans et kyseessä on SE kierto :D

Sipuli,toivottavasti menkat pian tulee...tahi myöhäinen plussa

Epskepsin tuloksia jännäillen...hyv ötyä :p
 
Nyt kaikki peukut pystyyn bd Epskeps:n puolesta, että lääkäri näyttää tänään vihreää valoa vauvapuuhailulle ja että Miikkiksen kylkikipuilut on vaarattomia!!!

Tänään on viimeinen clomipilleri napattu ja maanantaina on sitten seurantaultra. Vähän jännittää onko ne tehonneet ;) Olen etukäteen pelännyt kauheita sivuoireita, mutta mitään ei ole tullut. Ja tietysti tyypillisenä suomalaisena ajattelen "jos ei tunnu, ei voi toimia", joten eilen illan vietin valittaen miehelle, että miksi ei ole mitään sivuvaikutuksia. Näin tyhmä ihminen voi olla!!! Muutaman viikko sitten täälläkin narisin, kun metformiini aiheutti pahoinvointia ja kun mitään ei ole, ei sekään ole hyvä asia.
Eilen illalla käytiin miehen kanssa tuntikausia kestävä keskustelu meidän elämästä ja siitä kuinka km on muuttanut meidän suhdetta. Miehellä on sellainen olo, että osa minusta meni lukkoon km:n myötä ja että suljen häntä pois. Se on siinä mielessä totta, että en mielelläni puhu km hänen kanssaan, kaikkien muiden kanssa kyllä. Se sattuu liikaa, koska silloin molempien tuska yhdistyy. Hänestä myös tuntuu ettei pysty yksinään tehdä minua onnelliseksi niin kuin ennen vaan että siihen tarvittaisiin vauva. Olen tosi huono puhumaan asioista, päinvastoin kuin hän. Siitä minulle kanssa huomautettiin, että ainoa asia mistä jaksan puhua tuntikausia on vauvat. Vauvan saaminen on myös miehelle maailman tärkein asia eli siitä puhuminen ei ole ongelma vaan se ettei tunnu elämässä/päässä olevan tällä hetkellä kauheati muuta. Paitsi kohta, meidän ihana, uusi koti. Siihenkin mies sanoi suostuneensa vain ja ainoastaan siitä syytä, että kuulemma näki pienen häivähdyksen entisestä olemuksesta, kun astuimme sinne sisään ja toivoi että se säilyisi siellä ollessani aina.
Mutta sainpahan ajattelemisen aihetta ja täytyy myöntää, että minulla on todella paljon petraamisen varaa suhteen hoitoon, koska totuus on, että km:n jälkeen on mies ollut se kuka on hoitanut meitä ja meidän suhdetta ja minä olen lähinnä keskittynyt itseeni ja omaan pahaan oloon...
 

Yhteistyössä