km:n jälkeen kuumeilevat...

mitä luulette, olisiko ovis ollut?

la oli normaalilämpö tasan 36 ja su illalla ja eilen aamulla olikin 35,6 ja tänään sain mittariin 36,7 (melkein 36,8) lukeman. eli ovis kaiketi tapahtui (kuten laskurinkin ja olon mukaan) su-ma aikana.

tosin mitään ei olla tehty joten tätiä jään kuuliaisesti odottamaan. ja loman aikana parannetaan tapaa (niin mies ainakin sanoi tekevänsä) :p
joten tää kk menee nyt vähäkuin hukkaan, mutta antaa mennä.. :whistle:

huomasin äsken että mun km kohdalla on 3/07- se ei pidä paikkaansa. sain keskenmenon helmikuussa.
pikku juttu, tuli vaan mieleen.. tai ei se pikku juttu ole mutta kuitenkin. :/ :attn:

oikein ihanaa viikon jatkoa kaikille.. ja plussaa kovasti odottaville onnea tähän kiertoon.. :wave: :heart:
 
kyllä tuo aikas hyvälle kuulostaa ;) harmi että pitää jättää hyödyntämättä :snotty:
Muista kuitenkin noitten lämpöjen mittailujen kanssa, että aina mittaat ne samaan aikaan, paras olisi aamulla, koska normaalisti nukut samat tunnit joka yö, aamusta olet samassa tilassa kun aina. Lämmöt pitää mitata ennen ylösnousua, eli heti herättyä makuulla (muuten aineenvaihdunta vilkastuu ja lämmöt noousee). Suu/alapää tai korva on paras paikka. Kainalossa olosuhteet vaihtelee, joten tulos ei pakolla vertailukelpoinen. Tulipahan selitettyä oudosti :headwall: Ihan kuin sääennuste :LOL:
 
Heippistä
Keskenmenoista ei koskaan voi puhua liikaa. Itse sain kokea sen noin vuosi sitten ja viikkoja oli kasassa jo +11. Sain keskenmenon keskiviikkona ja ensimmäinen ultra olisi ollut perjantaina. Ja tottakai me kerettiin rakkaan mieheni kanssa hehkuttamaan, että nähtäisiin se pienen alku ylihuomenna vaan eipä päästy koskaan näkemään.

Teelusikallisella verta housuihin alkoi minun painajaisten yö. Menin päivystykseen ja mies lääkäri :headwall: -hän itsekin vitsaili ettei voi sanoa ymmärtävänsä, mutta sanoi olevan ihan normaalia ja käski mennä kotiin. Kotona vatsani meni niin kipeäksi etten voinut muuta kuin itkeä katkerasti. Mieheni kantoi minulle kuumavesipulloa ja kuumalla vedellä kastelemaansa pyyhettä, söin jopa särkylääkkeenkin. Mieheni soitti sairaalaan ja he sanoivat, että virtsarakontulehdus se vain on (jälleen mies puhelimessa, mieshoitajia sen kummemmin väheksymättä) ja käski odottaa pari tuntia jos ei menisi ohi niin tulla sairaalaan.

Eihän se mitään ohi mennyt, paheni vain. Pyörin sängyssä, itkin ja luulin kuolevani. Verta kun alkoi tulla enemmän päätti mieheni viedä minut sairaalaan sanoi henkilökunta mitä sanoi ja hyvä niin keskenmenohan oli ilmeinen.

Kipu oli niin kova, että hoitaja laittoi toisenkin annoksen vahvaa kipulääkettä ennekuin pystyin olemaan itkemättä. Aamulla mennessäni vessaan kaikki tuli pois. Lääkäri ei löytänyt merkkiäkään raskaudestani. Vuoto jatkui lähes kaksi viikkoa ja raskaushormonia löytyi verikokeesta kauan keskenmenon jälkeenkin, joten jouduin käymään vielä asianpuitteissa useasti kokeissa.

Minulla on ollut kivulias umpisuolentulehdus, joka johti leikkaukseen, mutta ei ollut mitään keskenmenoon verrattuna. Sittemmin elämä on pistänyt kapuloita rattaisiin erinäisissä asioissa, mutta nyt olemme mieheni kanssa taas liittyneet yrittäjien joukkoon :heart:

Vieläkin itkettää keskenmeno ja herkistää kyyneliin toisten kovat kokemukset .Tiedän tapauksia, jotka ovat saaneet 4-7 keskenmenoa ennen onnistunutta raskautta. Erityisesti niin kivuliaina kuin minulla oli, monta peräkkäistä keskenmenoa olisi ehkä liian raskasta.

Minulla oli paljonkin raskausoireita: rintojen arkuus ja turpoaminen, alituinen virtsaamisen tarve, kova väsymys, paleleminen jne. mutta luultavasti kyseessä oli tuulimuna, koska tuli pois niin myöhäisessä vaiheessa. :'(

Nyt on kp 23/30, tosin kiertoni on epäsäännöllinen. Kaikki normaalista poikkeava on tietysti raskausoire omasta mielestäni :LOL: ,mutta kyllä sen sitten tietää kun oikeasti on raskaana. Tsemppiä kaikille, jotka ovat joutuneet kokemaan keskenmenon ja onnea uusiin yrityksiin :hug:
 
tervetuloa joukkoomme, suuren suuri :hug: sinulle!! Olet joutunut kokemaan todella kovia. Olen niiiin pahoillani menetyksestänne :hug: Hienoa, että jaksatte taas katsella elämää eteenpäin nöyrin mielin ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäitte.
Itse olen kokenut kolme km, ikävä kyllä siihen tavallaan turtuu ja aina kun plussaa, on heti pelko perseessä että eihän tämäkään voi hyvin päättyä. Usko on kaiken a ja o vauvakuumeilussa :wave:
Oletteko jo yrittäneet tässä kierrossa?
Huokauksia lähettelen ylöspäin että plussatuulet olisivat teille suotuisat ja saisitte oman nyytin tuhisemaan :whistle: :hug:
Eli siis ei muuta kuin tervetuloa ja tsemppiä teille!
 
Voi itku te kirjotatte niin kauniisti tunteistanne ja muista mielen myllerryksistä keskenmenoon ja muuhun liittyen... Ihan täällä välillä herkistyy! :| Voi vitsi näitä hormoneja! :D

Tervetuloa joukkoon wannebe mum! :wave: Pahoitteluni kokemastanne :hug:

Pahoittelut myös Tiniille negasta! Tulisi sitten edes se täti, niin ei tarvisi sinun odotella epätietoisena. :kieh:

Täällä olisi tänään LA. :/ Mutta kun ei ole. Eteen päin, sanoi mummo lumessa, ei kait tässä muu auta. Kun nyt menkat loppuisi niin pääsisi ovista odottelemaan, niin voisi tehdäkin jotain asian hyväksi! En enää tiedä minkälaiset ovat mun normaalit menkat näin km:n jälkeen. Edelliset olivat TOSI runsaat ja kivuliaat, vuodon mukana tuli vaikka mitä roipetta (ihanaa, en kerro tarkemmin... :x ) ja kestivätkin penteleet yli viikon. Nyt on ollut suht niukat, vähän kipuja, tuhruttaa enää. Jos en olisi tehnyt viime kierrossa sitä negatestiä juuri ennen runsasta tätiä, kuvittelisin varmasti saaneeni varhaisen km:n, mutta tuskinpa näin oli. Ihmettelen vaan välillä, että miten ne voivat vaihdella kierrosta toiseen niin paljon...? Hormonit sekaisin samperi :kieh:

No niin, tulipahan selostusta. :D Taidan tästä mennä pitämään itseni kiireisenä, etten ala täällä yksikseni turhia pohtimaan surkeita. Eli ei muuta kuin vessan pesuun! ;)
 
Niin tulis edes täti, ihan totta!
Sais mielummin tietysti muuttua plussaksi mutta jos ei se sitä meinaa tehä nit ulis vaan kiltisti kylään ni vois sit antaa sille sellasen selkäsaunan ettei palais ainakaan 9kk takas :kieh:

Kiitos kaikille tuestanne :heart: on tää vaan niin ihana pino!

Suuret pahoittelut uusille tulijoille teidän menetyksistänne :( toivottavasti saatte voimaa jatkaa huomiseen tästä pinosta!

Duunia vielä pusken ja ei kyllä nappaa pätkääkään :/
tyhmä negakin vei viimesetkin rippeet ilosta..
 
Pelottaa :hug: ja olen pahoillani kokemastasi menetyksestä,tervetuloa tähän ihanien ihmisten täyttämään pinoon täällä saa tukea ja saa purkaa omaa pahaa oloaan,kaikki ymmärtää.

Angelina :hug: minulla kaksi viikkoa km ja aika todella tuntuu pitemmältä,asia ei ole enää päällimmäisenä mielessä mutta silti itku tulee edelleen helposti.

Wannabe mum :hug: ja tervetuloa mukaan ja olen pahoillani menetyksestäsi.

Tinii toivotaan että muuttuis kuitenkin plussaksi mutta jos ei niin tulis sitten edes se täti ni ei tarvitsisi elää epätietosuudessa.

Sain tänään taas saavillisen kylmää vettä niskaan kun äitini päätti ilahduttaa minua soitollaan ja asia meni suunnilleen näin:Hei,haetko huomiota meiltä näillä km puheilla,en edes usko että olet ollut raskaana,todettiinko raskaus vai kuvittelitko?Miksi ette kertoneet että yritätte vielä yhtä,noh se oli varmaan poika ja johan teil niitä on kaksi ym... en kehtaa edes kaikkea tähän kirjoittaa oli sen verran kauheaa kuunneltavaa että kyyneleet tulee vieläkin kun muistaa tuon puhelun,tämä on ihan normia käytöstä äidiltäni minua kohtaan.

(.) sen verran että olen kävelevä ilmapallo,turvottaa ihan kauheesti ja ristiselkä sekä nivuset on tulessa joten tätiä tänne päin odotellaan innolla saapuvaksi jos sitten päästäisiin tosi toimiin,jotenkin tuntuu että on "unohtanut" km liian äkkiä mutta silti se on mielessä kun neljännestä raskaudesta puhutaan,minulle lääkäri antoi aikaa lapsen tekoon siihen asti kunnes täytän 30v joten aika loppuu reilun vuoden päästä,sitten ei meidän taloon enää pieniä saada.

Laittakaas kaikki ei tätiä kaipaavat se täti meille kylään
 
äitee2 uskon kyllä kuinka tllasesta puheesta alkaa pääkopassa sauhuta. :kieh: mun äiti järkyttyi ku kuuli mun raskaudesta-koulut jää kesken, onhan meillä jo kaks, onko pakko tehdä niitä niin monta, mites teidän rahat jne.... ku tuli sitten km, niin sitten se sanoi, et hyvä et luonto korjas viallisen, nyt saat käydä koulus loppuun ja kunnon töihin, kyllä kaks lasta on kuule tarpeeks jne... :kieh: kertaa miljoona. voimia
ninni78:+++++ :whistle:
:hug: uusille ja osaanotto km:n johdosta.Tervetuloa.
nyt kattoo leffaa ja syömään herkkuja :) :)
 
Hän täällä taas... :D

wannebe mum :hug: Olet oikeassa,keskenmenoista ei koskaan voi puhua liikaa... Olen tosi pahoillani menetyksestänne ja toivon kovasti voimia uuteen yritykseen :heart:

Viuhtikselle tsemppiä,yritä selvitä tästä päivästä :hug:

Äitee2 ja Hiidi,joskus ei tunnu nuo äiditkään oikein ajattelevan mitä suustaan päästää :/ mut vaikka se ei kivaa kuunneltavaa olekkaan ja risoo varmasti,niin yrittäkää olla huomioimatta tollaset asiattomuudet ja nousta niiden yläpuolelle, voimia :heart:

Mun piti leipoa,mut jostain syystä väsyttää aivan rutosti |O Voi olla että jää huomiseen....
 
Hiidi kiitoksia ja tosiaan nuo äidit on välillä :headwall: ei paljoa ajatella mitä suustaan laskee tai ajatellaan vasta sitten kun on jo laskettu.Mie olen niin tottunu tuohon että ei hetkauta mutta tuo sanominen kyllä tuntui sydämessä asti ja menee taas aikaa ennen kuin unohdan tuon.

Repa kiitos siullekkin,kyllä sitä aina yrittää olla huomioimatta nuo puheet mut silti se satuttaa.
 
tervetuloa uusille ja lämmin :hug: km johdosta!! :heart:

Repa: mie oon niin laiska että mie jäin kotia töihin :LOL: , olen perhepäivähoitaja... =)
tämän päivän saldo oli kax omaa ja kolome hoitolasta.
päivä alkoi 6 ja kävin ensix 8km lenkillä, tulin kotia, painelin suihkuun ja sitten aamupalan laittoon, ekat hoitolapset tuli 7.45 ja sitte vähä myöhemmin kolomas...päivä kesti 17.30 asti, jolloin viimeinenkin lähti...sitte lähettii omalla porukalla Heselle syömään :D
Olipas se hyvää...

ja omanapa-juttu..edelleen nippailee, tissit on arat, ja valkkari lisääntyny, alaselekä kipiä, huimausta...voiko nää olla oviksen oireita??? :eek:
 
pullenah85 suuren suuri kiitos tätistä joka tuli meille klo.21.25 =)

Terolutteja olen kerinnyt syödä 6kpl ja näköjään nyt ne tehos,oi että meitsi on onnellinen.

Eskpkeps voisitko laittaa mulle listaan kp 1/28-30

Mies kuunteli vähän ihmeissään kun hihkuin puhelimessa et täti tuli kylään...ihmetteli että kuka täti ja miks se tähän aikaan tuli? noh,piti sit jättää tää palsta slangi ja selittää miehelle selkokielellä.Ymmärsi sekin sitten vihdoin mitä tarkoitin.

Miulla taas yksin puhelua täällä,olin jo nukkumaan menossa mut oli pakko tulla takas.
 
Huh huh, käytiinpä tänään Tykkimäen huvipuistossa
Eipä tuo meidän poitsu niistä vehkeistä vielä oikein välitä, kävi sentään jossain rekkajutussa vähän ajelemassa
Mut kyllä tuo reissussa oleminen aina vähän väsyttää.. hyvä kun silmät enää kestää auki


Kiva jos mun kirjoitukset hymiöineen saavat hyvälle mielelle, ainakin Miikkiksen
Kivahan näillä on leikkiä..

Eip ole tuo poika enää vauvasta mitään puhunut..ja mä tietty heti mietin, että miksei.. taidan tosiaan olla jokseenkin höpsähtänyt..
Ei auta kuin ootella.. vielä mooooooooooonta päivää... :whistle:


Ninniki sitten lähti jo reissuun...
Toivottavasti matka on hyvä ja tuliaisina tulee plussauutisia!! :heart:

Wannabe Mum Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Olet lämpimästi tervetullut meidän porukkaan :heart:

Viuhtis iso voima


Tiniille myös


Äitee2 ja Hiidi, on varmasti musertavaa kuulla tuollaista puhetta oman äidin suusta :( Ihan järkyttynyt olen teidän molempien puolesta. Varmaan olisi parempi antaa tuollaisen tekstin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mut se ei ole varmastikaan helppoa.
 
Iltoja ja lämpöiset kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista,ihana päästä joukkoonne jännäilemään kaikkien plussia :heart:

Myös minulla on pari ystävää jotka odottavat ensimmäisiään ja heitä olenkin vältellyt, pelkään sitä päivää kun huomaan parhaan ystäväni masun kasvaneen. Haluaisin jo niin kovasti päästä tästä katkeruudesta eroon ja vilpittömästi iloita ystävieni puolesta mutta helpotusta ei vaan näy :|

Täällä on menkat nyt loppunut ja varmaan pitää het hyvissä ajoin alkaa miehen kanssa harrastelemaan, jos vaikka tärppäis heti uudestaan!
Mulla on ollu viime päivinä ihme nipistyksiä vasemmalla puolella tos alavatsassa, alko jo pelottaan että ei kai sinne vaan oo jääny jotain...mut eikös se r.testi olis sit näyttäny positiivista?

SatuKa: Tällei sivuhuomautuksena, aloitin muuten ratsastuksen uudestaan ja voi jestas kun oonkin sitä ikävöiny...kerran heppahullu-aina heppahullu. Nyt on sit kovassa mietinnässä että jos ottaisin ylläpitoo vastaan pollen, jihaa!

Uusille tervetulotoivotukset ja :hug:



Tinii ja Ninni Toivottavasti ne plussat vielä sieltä hahmottuu! Ja muillekkin plussaonnea kellä on jännät paikat :heart:
Meille jotka ollaan "harjoittelukaudella" niin tsemppiä ja jaksamisia sängynjousille :LOL:
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Pelottaa..................RK 06/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 6/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 6/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 9/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 11/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 13/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 13/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 13/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 16/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 17/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 21/-
Wannabe Mum........KM 06/06..............................KP 24/30
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 31/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 32/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 37/28-40
Tytti..........................KM........................................KP 53/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 16/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 19/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 20/28

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Äitee2 28v................KM 06/07.............................KP 2/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 7/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 9/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 17/30
Ninni78 29V...............KM 05/07............................KP 32/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
 
Päivitin jo huomiselle.. :whistle:

Gatsu vai oot sinäkin hevosihmisiä, niin minäkin! :D Mulla on oma heppa ollut viimeset 10 vuotta. Ikää heposellakin on jo 21, mutta eipä sitä vielä mistään huomaa :D Itse en kovin usein tallille enää ehdi, onneksi löysin ihanan vuokraajan hepalle. Valitettavasti hän vaan muuttaa syksyllä toiselle puolelle Suomea :( Sit ois taas heppa vailla vuokraajaa..
Onko täällä muita hevosihmisiä? :attn:
 
Epskeps olisitko niin ihana ja laittaisit miulle nuo kiertopäivät tonne listaan elikkäs tänään alkoi menkat joten kp 1/28-30 mie onnistun kuiteskin hävittää koko lista kun en ole edelleenkään tekniikan ihmelapsi :ashamed:
 
Kiitos kaikille rohkaisevista sanoista ja ystävällisestä vastaanotosta ja :hug: kaikille takaisin =)

Ollaan me Miikkis alettu jatkamaan yrityksiä, mutta taisi keritä ovis mennä ohi. Mulla kun on niin epäsäännöllinen tuo kuukautiskierto niin tietää ovulaatiosta vasta kun rinnat kipeytyvät ja sittenhän se on jo myöhäistä :/ Olen erittäin epäuskoinen raskaaksi tulosta, ennen keskenmenoa olimme ehkäisyttä yli vuoden joten olen varautunut moniin pettymyksiin. Silti olen muka huomannut tässäkin kierrossa raskauden oireita :D

Sortsit vaan taisin unehuttaa kertoa keskenmenon kuukauden se oli kesäkuu. Muun muassa Gatsu kirjoitti raskaana olevista ystävistään, minulla myös hieman katkeruuden tunteita kun parhaalla ystävälläni on yksi vuotias poika ja heti ensimmäisellä ehkäisyttömällä kerrallaan tuli uudelleen raskaaksi ja nyt siis odottaa jo toista. Yritän olla kuitenkin niin onnellinen hänen puolestaan kuin vain jaksan :saint:

ONNEA PLUSSANNEILLE MINUNKIN PUOLESTANI :heart: :flower:
 
Heippa... Yökyöpelöin, ja päätin pitkästä aikaa vilkaista mitä tänne kuuluu. Kesäloma on mennyt reissatessa, Ruotsia, Viroa, lähinnä... Vauvajutut olen yrittänyt painaa hetkeksi taka-alalle, siinä täysin onnistumatta... Mun kp:t saa poistaa tuosta listasta, en pysy niissä itse perillä... Nyt taitaa olla menossa jotain 6/32... Kolmannet menkat, ja aina vaan olivat jotenkin kumman kivuliaat.

Onnea kaikille teille, jotka olette plussanneet! Itsellä toivo on just nyt pohjalukemissa, ja siitä syystä nuo pyrkimykset unohtaa... :$
 
Kentia :wave: pitkästä aikaa! Kivalta kuulostaa teidän kesälomareissut =) Älä toivoasi vielä menetä kuitenkaan. Hyvä on ajatuksia saada asiasta pois vaikka sitten vain hetkittäin. Ties vaikka sitten yllättäen tärppäisisikin. Kaikkea hyvää sinne! :hug: :)
 
mitähän tää vois meinata-ei mul tälläst ennemmin oo ollu... mun oikeasta munasarjasta on viimeset 2 pv. pistelly nippaillu.yölläkin. välil se säteilee oikeaan yläreiteen.ovis on jo menny, joten se se ei oo.

viisaammat jos tiedätte, kertokaa =)
 
Minä täällä taas... :snotty:

Olette kyllä ihanan aktiivisia illalla... En tiedä mitään parempaa tapaa aloittaa työpäivä kun klikkautua tänne ja lukea kuulumisianne! I love juu virtuaalisiskot!! :hug:

Äitee2 ja hiidi: Aivan pöyrityttävää.. En käsitä miten se voi olla normaalia käytöstä. Mulla ainakin herne menis aika syvälle :kieh: Sanoisin varmaan aika nätisti takaisin! Nostan hattua että pystytte pitämään mölyt mahassanne... JAKSUJA :hug:

Äitee2: Meilläkin mies on ihan ulapalla kun puhun tädistä, simpoista, oviksesta, limiksestä, clomit, terot... Muutaman kuukauden päästä ymmärtää siua täysin ;)

pullenah: miulla on migreeni :wave: Tuntuu että miulla on kaikki taudit hyppykupasta lähtien :LOL: Se on todettu aivorungonmigreeniksi. Sain estolääkityksen, mutta en voi sitä ottaa nyt raskautumisyrityksen merkeissä :| Onneksi (koputtaa puupäätä) ei ole ollut pahempia kohtauksia. Onko siulla vasta nyt ilmeentynyt särkyjä?

Gatsu: kyllä nuo r-testit ovat nykyään herkkiä, jos siulla olisi hcg-arvo normaalia korkeampi, niin testit sen kyllä tajuaisivat... Mutta jotain pientä voi olla jäänyt, tulee kyllä yleensä ulos seuraavien menkkojen aikana. Jos epäilet oikeasti että kaikki ei ok, mene ihmeessä lääkäriin!!
:attn: Harjoitus tekee mestarin :attn: :D

Kentia: Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Pohjolta ei voi olla suunta kuin ylöspäin :whistle: Silloin se tärppää kun sitä vähiten odotat! Onnea ja jaksuja teille kesään!

Onko tuutikistä, tytistä tai tyynexistä kuulunut mitään? Katselin listaa ja tyynexillä ja tytillä kp:t täysi.. olisikohan tullut hyviä uutisia heille?? ;)

 
Miten jotkut ihmiset voivat olla niin ilkeitä?????!!!!?

Näin eilen erään ystäväni tai voisin sanoa että entisen ystäväni joka on raskaana, rv 10 tai jotain. Hän odottaa esikoistaan. Hänestä ei ole kuulunut yhtään mitään vaikka kyllä on tietoinen meidän hel.vetistä mitä jouduimme kokemaan. Siis keskeyttämään raskauden ja synnyttämään esikoisemme rv 23.

Tämä henkilö näki minut, ei tervehtinyt vaan nosti katseensa tiukasti eteenpäin ja silitteli mahaansa niin kovin ylvään näköisenä :eek:

Olis tehny mieli mennä kysymään että osaatko yhtään ajatella miltä musta tuntuu??!?!!

No jaa, ei pitäisi välittää, näitä kuspäitä mahtuu aina joukkoon mukaan. Ehkä hän kuuluu siihen ryhmään joka ei tiedä tasan tarkkaan joka vaihetta lapsemme ultrauksista ja tuloksista, vaan hän ajattelee että "Minä en ainakaan ikinä keskeyttäisi raskauttani, en vaikka mikä tulisi!"

Voi kun nämä tällaiset ihmiset tietäisivät että se se vasta itsekästä onkin! Kyllähän minäkin ennen ajattelin että no jaa, mennään nyt sitten ultraan, vaikka ei sieltä kyllä niin pahoja uutisia voi tulla että keskeyttäisimme raskauden.

Mutta sitten kun lääkärit sanoivat että se olisi kaikkein järkevin vaihtoehto, muuten pikkuinen joutuu kärsimään. Ja että sillä hetkellä pieni ei vielä kärsi, mutta jos raskautta jatketaan niin hän tulee kärsimään ja paljon. Eikä välttämättä jaksaisi edes raskauden loppuun saakka. Joten mieluummin minä päästin toisen sinne parempaan paikkaan ja kärsin itse joka ikinen hetki tästä mielettömästä ikävästä ja tuskasta, joka ei tunnu ikinä helpottavan.

Joku enkelivauvan äiti joskus sanoi, että "Olo on kuin olisi oikein hauraan kristallipallon sisällä. Ei uskalla liikkua, hyvä jos uskaltaa edes hengittää, koska pelkää vain niin paljon että kaikki ympärillä särkyy. Ja sitten kun nostaa katseensa ja katsoo ympärilleen, niin huomaa että kaikki onkin jo rikki."

Anteeksi tämä purkautuminen, hyvää huomenta vain toisille :wave:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH! No nyt on nollattu taas nämä v-käyrää nostattavat ajatukset ja voisin yrittää aloittaa uuden päivän.

Mun on vain niin ikävä pikkuistani..... :ashamed:

Voimia kaikille!! Ja tervetuloa uudet tulokkaat :heart:
 

Yhteistyössä