km:n jälkeen kuumeilevat...

Terkkuja kuumasta Bulgariasta!
Tati ei oo mua vielakaan loytany, enka oo uutta testiakaan viela tehny. Vatsan vihlominen senkun jatkuu, arsyttaa ku on vahan tatia enteilevan tuntusta, mut on kuitenki se vihlonta jatkunu jo kohta 3 viikkoa... Mulla on 2 testia mukana, koitan nyt kuitenki viela malttaa ja olla testaamatta pariin paivaan. Nyt lahen takasin altaalle aurinkoa ottaan ja uimaan, taalla kova tuuli, toivottavasti puhaltaa meille kaikille plussatuulia!!

-Ninni- :heart:
 
marleena83 mä olin eka lääkkeellisessä, sitten vielä kaavinnassa. mulla jälkivuoto kesti 5 pv. se oli tosi niukkaa. vatsakipuja villtäviä oli kax seuraavaa päivää kaavinnasta. kipuja mulla oli sen 2pv. kun vuotokin oli vähän runsaampaa..loput päivät tosi niukkaa. soitin lekurille kuiteski ja se meinas että sinne on vieläkin!! voinut jäädä jotakin ja supistuksilla yrittää pukata pihalle mutta että lääkäriin ei tarvi mennä muutakuin vasta ja jos kivut jatkuu kovina vielä pidempään ja nousee kuumetta. sen kahden ekan päivän jälkeen tila on ollut norm. ei mitään vatsakipuja yms. joten soittele lääkäriin jos vielä kipeemmäks tuut. muuten, kyllä mullakin sen verran ilkeitä ne kivut oli että jouduin ottaa panacodia. toivottavasti kaikki menee sul hyvin!jaksuja!!! :hug:

kuinka montaa kiertoa muuten teidän käskettiin odottaa ennen kuin saa alkaa uutta raskautta??

kyllä apua sanon minäkin joidenkin äitien möläytyksille!!!mä en kyl varmaa pysyisi nahoisnani jos minun äippä tollasia sanois!!!ja tuollaisella hetkellä kun sitä toivois äitinsä olevan tukena :'( voi koettakaa jaksaa!

pelottaa kyllä järkyttävää että jotkut voi olla noin sairaita!!!miten se sinun ystävä kehtaa!paljon jaksuja myös sinulle :hug:

Äitee 2 täältäkään ei voi lähetellä kun piskoja. arska on lähtenyt vetämään!plääh!

Bulttis onnea paljon ensikiertoon!! :heart:

voi kun ninni plussais!! :) :heart:

).( 3 pv. mua nipisti ja vihlo munasarjasta..kummallista. oon kyl aika varma ettei se ollu ovis koska ei tullu yhtää limskuja. ne tuli jo viikonloppuna et siks oon aika varma et ovis ollu jo sillon. ja nyt kuiva kausi meneillään..no se nippailu nyt oli vaan jotain..oli mitä oli. :/ voi kun olis jo enskuu että pääsis tosissaan hyödyntämään jo ovista..siinä toivos että luoja sois tikkuun kax viivaa!! huh, pelkkä ajatuskin saa ihon kananlihalle... =) mutta kun toi raskautuminen ei ookkaa niin helppoa, mutta sais edes sen pienen toivonkipinän...sais haaveilla että jos kuitenkin ois tärpänny.. :heart: nyt kun ovis kiiti varmaankin ohi, ei päästy hyödyntään ku piti lähte just töihi kun bongasin limskut.blääh! no tuleepahan nyt se lääkärin "määräämä" täti käymäs. saa sitten hyvällä omalla tunnolla seuraavan kerran.... :heart:

tulipahan tekstiä...hyvää päivän jatkoa kaikille!!! :hug:
 
Ninnille aurinkoista loman jatkoa :wave:

Pulttis,koitahan nyt nauttia täysillä lomasta ja tuu sitten uutena immeisenä takasin :D ..Toivottavasti lomalla tapahtuu taikoja :whistle:

Miikkis:juu ovis limoja mitä suuremmalla todennäköisyydellä,oli vaan niin perin omituinen koostumus :/ Noh,parempi kun ei jää sitä miettimään :D

Joo,kierto menee nyt ohi niin että heilahtaa...toivon vaan et tulee yhtä mojova ovis myös ens kiertoon,koska sillon taas otetaan tosissaan tää homma :D

Niin,ja Marleena,toivotaan että aika kuluis nopeean ja saisit jälkitarkastukset yms.hoidettu ja pääsisitte jälleen yrittämään pienokaista :heart:
 
No en sitten voinut vastustaa testin houkutusta enaa sen jalkeen ku taalla kavin piipahtamassa... Tein sen halpistestin ja kylla siihen vaan kaksi viivaa ilmestys =) . Toinen kyl haaleempi mut on kans varmaan aika laimeeta pissaa ku oon jo monta litraa vetta litkiny tanaan. Aattelin viela toisen testin tuhlata joko huomenna aamulla tai sit ylihuomenna!!

Etta paasinkin sitten kertomaan iloisia lomakuulumisia :heart: :heart:

On mun pakko sit viela tulla kertoon mita se aamupissatesti kertoo kunhan sen teen.

-Ninni- :heart: :heart:
 
Ninni78 oikein isot onnittelut plussasta! Aika kivaan ajankohtaan sattui. Jää varmasti mieleen teidän lomareissunne ikiajoiksi plussan ansiosta!!! :heart: :heart: :heart:

Itse en ole moneen päivään jaksanut käydä kirjotteleen tänne. Tervetuloa kaikki uudet. Plussanneita ei tainnut muita kuin Ninni olla...

).( Kp 14 meneillään. Huomenna aloittelen taas terolutit. Luulempa, että ovulaatiot jää taas tapahtumatta eli turha on elätellä toiveita. Odottelen kuin kuuta nousevaa elokuista lääkärissä käyntiä, jos vaikka sais jonkinlaista apua tähän raskautumiseen, kun tuntuu olevan melko haasteellista näin luomuna. Tänne ei siis mitään ihmeellisiä kuulumisia...

Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille!!!
 
wannabe mum kiitos ja :hug: kyllähän tässä on kaikenlaista koettelemusta ollut mutta se on lähentänyt minua ja miestäni todella paljon ja kasvattanut meitä henkisesti,näin ainakin uskon.Kolmatta vauvaa haluamme kovasti,olisimme halunneet suur perheen mutta leikkaukset rajoittaa lapsiluku määrää.Enää ei tule mietittyä että olis vaan terve tai tyttö/poika,nyt toivoo :heart: pohjasta että kaikki menisi pikkasen helpommin kun edellisen kerran.

Ninni78 suuren suuri :hug: ja isot onnittelut plussasta ja tarrasukkia pienelle mukaan.

(.) aamulla sanoin jotta täti on niukka ja kivulias mutta muutan mieltäni täti on erittäin runsas ja vähän kivulias...tulvii pohjanmaa

Pakko kirjoittaa tämäkin vielä tänne :ashamed: olin tänään appiukon kanssa kaupassa ja joku sen vanha kaveri (ei iältään) tuli juttelemaan,katteli aikansa miuta,appiukkoa ja miun kuopusta eikä oikein tienny mitä sanoisi,appiukko viel sanoi että tässä on mein talon uusi nuori emäntä...olisitte nähny sen miehen ilmeen,ei oikein ymmärtäny mitä tarkoitettiin,eikä lähettäny anopille terveisiä vaikka ennen on kuulemma aina lähettäny,olipas kiva aiheuttaa hämmennystä :ashamed: (hiukka ilkeetä mutta meillä oli hauskaa)
 
Heti ekaks Ninni78 iso onnittelu plussasta! :flower: Eiköhän me muutkin pian perässä...!

Sitten, voisko joku kertoa typerälle normaaleja ovisoireita. :ashamed: Olen nyt ekaa kertaa mukana "itsensä tarkkailijoissa" ja jotenkin kaikki tuntuu niin oudolta, olen vasta tajunnut tän limajutun :D . No, tänään kuitenkin (mukamas) huomasin jo ekat oireet (alavatsanippailu tms.)... Mutta eikä tämä ole vähän liian aikaista vielä? Kp 10 menossa ja kierto jotain +30 päivää yleensä... Toiv. joku osaisi kommentoida!

Niin, ja uusille tervetuloa :hug: . Itsestäni olen huomannut, että nopeasti se olo helpottuu, eikä km ole päällimmäisenä mielessä. Jos ajatukset ensin suuntautuivat siihen keskenmenoon, niin nyt mietteet todellakin ovat jo tuossa vauvakuumeilussa ja sen myötä tulevassa:).

Näköjään muiltakin löytyy noita raskaana olevia tuttavia, joilla kaikki on mennyt liiankin hyvin. Itse olen yrittänyt vain suhtautua positiivisesti tulevaisuuteen, vaikka välillä tuntuukin todella katkeralta. Ja omat kokemukseni ovat olleet sellaisia, etten kellekään samaa toivoisi, niin kuin ei varmaan kukaan muukaan täällä.
 
WAU Ninni upeeta ihanaa!!! :heart: :heart: :heart:
Onnea sydämeni kyllyydestä! Ei varmaan ois voinu olla parempaa uutista lomaillessa :)

ON:Tätiä ei näy eikä kuulu.. negatestinhän tein eilen? vai toissapäivänä.. iltapissasta tosiaan mutta nyt oottelen kyllä sitä tätiä jo kuin kuuta nousevaa.. Tosiaan ennen km:ää kierto ollu jopa 6vk ni ei sinänsä mitään hätää et tarvis huolestua.. mut tulis nyt vaan se täti kun ei taida plussakaan olla ni pääsis sit uusiks miehittämään masua ;)

Olen ihan häkeltynyt vieläkin ninnin uutisesta, niin vilpittömän onnellinen, varsinkin kun yhdessä on täällä pinossa jännätty, huih kun tuli hyvä mieli! EHkä meillä muillakin on siis vielä toivoa B)

Yksin kotona möllötän ja ihan kivaa itseasiassa välillä vaikka en yleensä tykkää..

Inhottaa kun tulee mietittyä LA:ta ja sitä että minkäläinen maha nyt olisi ollut.. Töissä naapurini on raskaana ja voitte kuvitella sitä jokapäivästä muistutusta omasta kokemuksesta.. :/ Mutta kaipa tästäkin yli päästään.. Ei enää sentään oo pitkään aikaan tullut itku.. jos jotain hyvää on tästä löydettävä..

miekkonen on ihana ja aina aika ajoin höpisee 'tulevasta' vauvasta ja raskautumisesta mikä saa mut iloisemmaksi kuin mikään nykyisin :)
Usko raskautumiseen ei onneksi ole vielä kadonnut.. toivo elää ja yritys on kova!
 
Tinii mie voisin jo tän tätin siulle lähettää vaikka vasta kolme päivää on kärvistelty mutta silti.

Sanokaas miulle rakkaat virtuaalisiskoseni,ollaanko minä ja mieheni liian hätäisiä kun nyt jo rupeamme yrittämään uutta raskautumista?km on 2.5viikkoa ja kerta yhdet tätit käskettiin odottaa ja ne on nyt päällä niin jospa sen yrityksemme taas käynnistämme.

Miehen kanssa eilen illalla puhuimme pitkään tästä asiasta ja tulimme siihen tulokseen että miksi pitäisi siirtää kun kaikki on kunnossa,jotenkin todella vaikeaa,tuossa vihkossa jonka saimme sairaalasta (kun raskautesi keskeytyy) niin sanottiin että kummankin on oltava henkisesti valmis uuteen raskauteen,tästäkin puhuimme ja kumpikin on valmis vaikka tottakai se pelottaa mutta silti.

Kuinka nopeasti te muut olette aloittaneet uuden yrityksen?
 
ihan samantien ainakin me..
mikäs siinä odottelemaan jos tuntuu siltä että molemmat on jo valmiit.
Ei ole kuitenkaan edes sanottua että uusi tärppi tulis samantien ja ja eiköhän se raskaus sitten valmista :)

Haavat paranee ajalla ja kukin varmasti itse tietää lopulta että mikä tuntuu itselle hyvältä! Jos yhtään pelottaa niin kannattaa jarrutella, muuten voi pelko taas tuoda uusia ongelmia niin raskaudessa/raskautumisessa kuin suhteessakin..

Plussaa vielä toivon kun eihän kierto välttämättä ole edes täysi.. ja on peuhailtu kuitenkin tarpeeksi usein B)
kuietnkin jo henkisesti olen valmis tädin tuloon ja uuteen yritykseen :)
 
Voi jösses kun te ootte taas kirjoittaneet ihan hirmuisesti! :eek: :D ihan tässä menee jo sekaisin.. :p

NINNILLE MEGAISOT ONNITTELUT PLUSSASTA!!!! :heart: :heart: :heart: Aivan mahtavan upeaa!! Mä jotenkin arvasin että siellä matkalla sen plussan saat! ;) Tarrasukkia pikkuiselle masumatkaajalle hirmuisesti!! :heart:

Äitee2, me aloitettiin ekan km:n jälkeen yritys yksien menkkojen jälkeen ja silloin heti tärppäs. Se vain todettiin sitten tuulimunaksi :'( silloin lääkäri sanoi että kahdet menkat pitää odottaa kun on kaksi keskenmenoa näin lähekkäin. Me jouduttiin sitten kolmet odottamaan, kun mulla oli selän röntgenkuvaus, eikä siellä sopinut raskaana olla..

O.N Eipä tänne ihmeempiä. Vielä ois viikon verran kierron loppuun.. Mitään oireita ei ole ja oikeastaan hyvä niin. Viimeksi oli oireita enemmän kuin laki sallii ja hutihan se kierto oli. Toiveikkaana tässä ollaan edelleen vaikka poikani ei ole enää mitään vauvasta puhunut.. Kyselin kyllä tuossa eilen meidän kaikkitietävältä, että "milloinkas äiti sen vauvan saa" (joo on vähän noloa.. :ashamed: ) niin poika sanoi "että joskus talvella ehkä syksyllä.." Että semmoista.. :snotty: Nähtäväksi jää.. :whistle:

Joku kyseli ovistuntemuksista, niin mulla ainakin nippailee muniksista ja sitten limaa alkaa erittymään aikalailla huimasti ja himotus on melkoista :p Nyt sain sitten lisäksi tässä kierrossa selvästi huomata ovisvuotoakin. Jo mä ensin aattelin, että mitähän hittoa tämä nyt on, kun punaista vuotoa tuli mömmöjen mukana, mut eiköhän tuo ollut sitä ovisvuotoa. Jännää sinällään, että vihlonta alkoi kp 13 ja tuota vuotoa tuli vielä kp 16, mut siinä välissä se ovis kyllä varmaan oli. En testaillu ollenkaan, kun mulla menee hermot noiden testien kanssa.. :kieh:

:attn: Semmoista piti kysymän, kun joku (anteeksi etten taaskaan muista kuka.. :ashamed: ) kirjoitti, että oviksen jälkeen olisi kuiva kausi. Onko näin? Kun ei itse sellaista ole huomannut.. :snotty:
 
Tiini toivon että saat sen plussan mielummin kun sen tädin sinne kiusasksi.Pelottaa oli ehkä väärä sana mutta sellainen jyskytys takaraivossa et jos tääkin menee kesken,sitten kun mahdollisesti raskaudun,äh,vaikea selittää. Miun ja miehen suhde on sen verta sitkeää sorttia niin paljon ollaan hyvää ja pahaa koettu yhdessä niin ilot kuin suuret surut.Meilläkin kun on nuo terot ja clomit käytössä niin toivoisin mahdollisimman pikaista raskautumista kun clomeja voi syödä 6kiertoa ja sitten on piettävä 6kiertoa taukoa.Mutta luottavaisin mielin mennään eteenpäin ja katsotaan mitä meille tällä kertaa annetaan.
 
Terve teille kaikille! Valtavasti on tullu tekstiä sitten edellisen käynnin-- Kävin kirjottelemassa täällä joskus maaliskuulla.. (silloin pelkkä Ellen) Tammikuussa -07 syntyi rv.20+ meidän pikkumies--Suloinen,täydellinen Enkelipoika. Mitään syytä synnytyksen äkilliseen käynnistymiseen ei löytyny. Tuo raskaus alkoi ilman sen suurempia yrityksiä. Nyt tapahtuneesta jo puolisen vuotta,kierto palas normaaliksi heti sen jälkeen mutta plussatuulet ei vaan puhalla meillepäin.. Tuntuuko aika vaan minusta hirvittävän pitkältä? Onko muita samassa tilanteessa olevia/olleita..? Niin kovasti odottaisin että saisin oman elävän vauvan syliini. Mukava kesää Kaikille !! =)
 
Mennyt tämä topiikki jotenkin ihan ohi, täällä vauva kuumeilijoissa olekkaan käynyt... Vain tuolla km-pölpötyksessä... :|

Mie odottelen, että tämä jälkivuoto nyt saakeli loppuisi ja pääsisi normaaliin rytmiin. Tulisi ne yhdet kuukautiset väliin ja sitten saisi pöllytellä peittoja ja lakanoita taas siinä mielessä :D

Tänään verikoe, onko HcG lähtenyt laskuun... Toivottavasti olisi, en jaksaisi tähän mitään kaavintoja/lääkkellisiä... En tasan!

KOvasti voimia ja plussan tuoksuisia tuulahduksia kaikille täällä majaileville ja tietty hirmuiset onnittelut kaikille plussanneille!!!! :flower:
 
PERJANTAI 13.7.07




Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Pelottaa..................RK 06/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 8/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 8/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 11/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 13/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 15/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 15/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 15/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 18/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 19/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 23/-
Wannabe Mum........KM 06/06..............................KP 26/30
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 33/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 34/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 39/28-40
Tytti..........................KM........................................KP 55/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 18/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 21/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 22/28

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Äitee2 28v................KM 06/07.............................KP 4/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 9/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 11/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 19/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78


 
:attn: PERJANTAI :attn: 13 pvä :eek: mulla ei oo ikinä pe 13 pvä onni matkassa... :snotty:

Ninni78: Siis ihan törkeän ihana uutinen, näääääääääin paljon onnea teille :heart: :heart: :heart: Rennosta kesälomasta tuli kaikkien aikojen plussareissu :kieh: Tätä kyllä osattiin hieman odottaa ;)
Mites testin uusimisen kanssa meni?

tuutikki: kiva kuulla pitkästä aikaan :wave: Muista että kun siullakin on tuo "pitkä kierto" niin teroluteilla voi olla vaikutusta ovulaatioon, eli saattaa jäädä tapahtumatta jos liian ajoissa aloittaa. Näin gyneni sanoi mulle ja siitä kierrosta kun EN ottanut, plussasin!

Äitee2: Onnea kunnon tädistä! :LOL: Aloittaa voitte varmasti heti kun hyvältä tuntuu. Gyneni sanoi että menkkojen odottaminen on "määrätään" yleensä siksi että seuraavan raskauden kesto on helpompi laskea. Nainen on kaikkein hedelmäisimmillään heti km jälkeen, joten ei muuta kuin tsemppiä ja peitot pöllyämään ;) :LOL:
Aika hurja olet appiukkosi kanssa ;)

Epskeps: Nyt pidetään jalat ristissa ja peukut pystyssä että tärppi olisi tullut!! db MILLAISTA OLI SUN OVISVUOTO??

Ellen79: Kiva kuulla pitkästä aikaa :wave: Hienoa, että olet henkisesti pystynyt parantumaan, sisäinen hehkusi loistaa rivien välistä ja toivon todella että seuraava raskaus menisi teillä ilman ongelmia :hug:

Haikara: Mie olen toooosi huonosti muistanut niitä disperiinejä ottaa, varmaan joka kolmas tai neljäs pvä, eli tuskin niistä miulle apua on, yritän tsempata oviksen jälkeen... :LOL:

(.) kun en voi laittaa ).( koska muodot ovat pyöreämmät :LOL:
Anyway... kun päivitin tuon listan tajusin että tänään on vasta kp 15. Eilen tuli aikas hyvin venyvää kirkasta vuotoa, ajattelin heti onnekseni että oli ovisvuotoa, mutta tajusin että varmaan ne "sisään valuneet" simpat matkaa vaan kohti valoa :LOL: Eilen koko päivän ja aamulla varsinkin ollut aika ajoin aika kovaakin vihlovaa kipua. Tänään tuli jopa ruskeaa tuhrua!! :eek: :| Siis onko kaikki mulla ok? Kellään tietoa? Onko normaalia vuotoa oviksen lähettyvillä? Eilen aamulla lämpö 35,3 ja tänään 35,8. Ovistesti oli tänään kuitenkin nega, missasinko siis oviksen?? APUUUUVA KANSSASISKOT!!
 
Heippa kaikille ja kivaa 13. perjantaita! =)

Oli puhetta että kuinka monet kuukautiset oisi hyvä oottaa km:n jälkeen.. minulle lääkäri sanoi KAHDET mutta kätilö jolla samanlainen kokemus takana sanoi että oli tullut heti raskaaksi ilman yksiäkään menkkoja.. ;) niin tästä keskiarvo olisi siis yhdet.. :LOL: ja sillä tavalla ajateltiin toimia.. mutta voihan olla että tulee vaikka kuinka monet jos ei "käry" käy.. aiemmin.. olipa outo ilmaus mulla taas!

Yks virolaisnaislekuri joka oli mulla jälkitarkastuksessa ( joo sama josta aiemmin purnasin) sanoi että puoli vuotta hyvä odottaa.. just ja joo mä vaan naurahdin ja ajattelin sisimmässäni että kohta lätty lätisee sillä, puoli vuotta! suksikoon... =)!

eli yhet me ootetaan, meni syteen tai saveen.. no ei oo tullu niitä yksiäkään vielä ja kaavinnasta 5 vikkoa.. äh äh.

p.s viimeks ku oli pe ja 13 tein positiivisen raskaustestin mut sehän sit meni kesken.. et oliko se onnen päivä silloin mut epäonnen lopulta.. täsät päivästä en ainakaan liikoja oota!
Haleja kaikille, jyrätään nyt niitä plussia tänne! =)
 
Ninnille suuren suuret onnittelut!!!!!!!!!!!

katherine: Meillä lääkäri (kesäsijainen) sanoi, että pitäisi odottaa kahdet kuukautiset, koska aikaisempi lääkärini oli niin papereihin kirjoittanut silloin kun todettiin tuulimuna. Ihana vanhempi hoitaja totesi siihen, että ei väliä vaikka vahinko sattuisikin. :p Ja äitiysneuvolan täti sanoi silloin kun aloin vuotamaan mutta vielä ei oltu ultrattu, että heti vaan pökköä pesään. :D
Yhdet kuukautiset odotimme ja nyt pitäisi pöllytellä peittoja oikein olan takaa mutta miesperhana on niin väsynyt töistä, ettei ole tiistain jälkeen jaksanut. :/

Miikkis: Meillä onkin samat päivät menossa... Mulla tulee usein ovulaation aikaan pientä tuhrua. En sitä vain aikaisemmin osannut yhdistää ovulaatioon. Mutta nyt ei ole ollut mitään ovisoireita. :eek: Toivottavasti ei ole mennyt salaa ohi, kun tuolla makuuhuoneen puolella on ollut hieman hiljaista...

Onko muuten kenelläkään kokemuksia keltarauhashormonin (?) vajavaisuudesta? Minulla äitiysneuvolan täti sanoi, että minulla saattaa olla matalat arvot keltarauhashormonista, koska kuukautisten alussa minulla on useampi päivä tuhruvuotoa. Ja tämä saattaa aiheuttaa ongelmia raskautua. :eek: ????? Vai liittyykö tähän nämä lääkkeet joita jotkut teistä syö?

Onneksi alkaa viikonloppu ja taas on aikaa vaikka mille! Onnea plussanneille ja muille paljon plussatuulia +++++++++++ :whistle: !!!!!!!!!
 
hei nyt auttakaa mua!koska km:sta te ootta testannu negan?nimittäin mulla lääkkeellisestä tyhjennyksestä on jo melki 2kk ja kaavinnasta 3vkoa.tein äsken raskaustestin ja tikkuun ilmesty haamu. tuskin se nyt mahd.raskautta vois vielä näyttää koska oviksesta ei oo vasta kun 6pv. haamu on tosi hailakka mut sen kyl erottaa. jälkivuoto mul on loppunu jo reilu 2 vkoa sitten. apua.. :ashamed: onko sinne ainavaan jääny jotain. tuo testi näyttää 20ml/u vai kui se ny merkitää :p

kiitti kaikille vastanneille jo etukäteen :hug:
 
KAUNIS KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA ja ison iso :hug:
Ootte niin mahtavia kaikki ja toivonki et tulisitte kaikki pian mun seuraksi odottajien puolelle. Oli pakko tulla hetkeks altaalta pois kun on niin sikakuuma ja taalla nettihuoneessa on niin ihana ilmastointi. Toki huoneessakin on mut paasinpahan taas koneelle. (ala nettiriippuvainen oo :) ...)
Aamulla tein sen toisen testin ja vahvempi viiva tuli, ei ihan niin tumma kun kontrolliviiva, mut tummempi kuitenki ku eilen. Ostan kyl viela jonkun kunnon testin joko taalta tai sit ku ollaan tultu takasin Suomeen ja testaan viela kerran :LOL:
Sanoin illalla miehelle et nyt tasta raskaudesta ei puhuta pahemmin kellekkaan ennen ku oon kayny ultrassa, oman mielenterveyden takia on pakko menna siihen varhaisultraan varmaan kahen ja puolen vkon paasta.
Teita en kylla viela hylkaa, sen verran ihania ootte ollu!!!

++++++++++++++++++++++++++ :whistle: tuulia taas taalta lammosta!

 
Miikkikselle kiitos ja kumarrus listan päivityksestä :D Olisin eilen iltamyöhällä päivitellyt, mutta ei tänne päässy! :eek: Mut hyvä kun sä hoidit homman ;)
Niin se mun ovisvuoto oli sellaista punertavaa vuotoa, mitä tuli ulos valuneen s.nesteen mukana. Sen huomasin kun kävin vessassa hommailujen jälkeen. Muuten ei sitä vuotoa ulos asti tullut. Mä jo epäilin että ukon simppanesteessä on verta, mut ei se sitä tainnu kuitenkaan olla, kun ei tuota punertavaa tullu viime kerran jälkeen.. :whistle: Netistä sitten näppäränä tyttönä kattelin asiasta ja tulin siihen tulokseen, että tuota ovisvuotoa sen oli oltava. Nähtäväksi jää osuiko kohdilleen ja tuleeko tärppi :D Vielä viikko..argh.... :headwall: :p Toivottavasti ette missanneet ovista!!! Nyt peiton alle ja sassiin ettei mene ohi!! :p

Ninni78, kyllä teidän matkanne saa nyt ihan erityisen merkityksen :heart: Ihanaa!!

Mymmelis, osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Olet lämpimästi tervetullut tänne meidän pinoon jos siltä vain tuntuu :heart:

Ellen79 odotuksen odottajan aika on tosi pitkä.. Meillä on tässä vuosi kohta vierähtänyt.. :( Jaksuja sinne kovasti ja toivon kipinöitä sekä plussapuhalluksia :saint: +++++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä