km:n jälkeen kuumeilevat...

Meillä molemmat nukahti kahdeksalta,tätä ei oo taas hetkeen sattunu, sängyssä yleensä kyl ovat jo ennen kaheksaa, mutta uni ei välttämättä heti tuu, nyt on ilta vapaa :D

Äitee voi toivotaan et on vaan tavallisia raskausoireita ja pikkunen pitää lujasti kiinni :hug:

Repa hyvä että alko ja toiv se kierto siitä tasottuu ja yhdyn kans siihen kiitokseen et tällasen perustit, kyllä kumminkin tää meiän kuumeilu on vähän erilaista kun muitten ja niitä pelkoja joita meillä kaikilla on ymmärretään täällä niin hyvin

malttamaton voimia :hug:

pelottavaa koita jaksaa, melkosen kummallisia tollaset kivut, toivottavasti helpottaa pian :hug:

Giia tervetuloa ja suuret pahoittelut keskenmenoistasi :hug:

ja viuhtikselle vielä pahoittelut
 
Sitten piti vielä mielipiteitä kysyä tällaseen melko turhaan asiaan joka nyt kuitenkin vaivaa mieltä....
eli meitä pyydettiin nyt tulevana lauantaina aikuisten iltaa viettämään ja mennäänkin jos vaan saadaan lapset hoitoon, mutta kun lauantaina siitä oletetusta oviksesta on 13 päivää ( kp 24,kai) eli oonko vaan limpparilinjalla vai uskallanko pari siideriä juoda.......
menkkojen kuitenkin pitäis alkaa vasta ke tai to, oireita olis jos niitä alkaisin hakea, mutta niin oli viime kuussakin eikä mitään tarkottanu..... on tää kanssa kun joka kuukausi saa kaksviikkoo miettiä et ollakko vai eikö olla....??eikä uskalla normaaliä elämää elää, no mut jos mielipiteitä kerrotte..... =)

niin ja pulttis ja emik hauskaa lomaa, toivottavasti siellä puhaltaa plussatuulet :D
 
Kiitoksia rakkaat ystäväiseni kun jaksatte iloita mun kanssa tädin kyläilystä :D
Nyt onkin jo ihan normaalia tää vuoto,eli siis ei enää niukkaa...

Äitee: :hug: Voi pas..an marjat jos nyt menee kesken taas...Voin vain kuvitella miltä susta nyt tuntuu,mut yritä kestää :hug: Toivotaan nyt oikein kovasti että kaveri pysyis mukan,ei oo muuten reilua :kieh:

Pelottaa:No mitähän ihmettä noi voi olla,kivut siis :eek: Ei ne sitte mistään tähystyksestä maininnu? Että jos ne kivut toistuu tai jatkuu... Miks pitääkin aina olla jotain |O Toivotaan et menis ohi,eikä koskaan tuu tollasta enään... :hug:

Eliisa:Kiitos itsellesi että olet tullut meidän porukkaan mukaan =) Ilman teitä kohtalotovereita ois niin paljon vaikeempaa :heart:
 
nyt tulee k-80 juttua :xmas: joten silmät kiinni jos alkaa huipata :LOL:
täällä siis edelleen mahaa kourii oudosti. tänään kuten edellisellä kerrallakin mies (varoitus!!!!) innostui takaapäin ottamaan tämän mamman niin sattui ihan kuin kohtuun tai jonnekin :eek:
ei aikaisemmin ole tuollaista vaivaa ollut, jos vaikka ajattelen 2-3 viikon päähän.
nyt yht´äkkiä 3 päivän sisällä tuo vaiva tullut.
mietinkin voisiko tämä olla oire jostain ihanasta :heart: toki toiveajattelua voi myös olla- outo sattuma vaan-
onko muilla samaa ollut? olisin kiitollinen. :saint:

kaikille yhteisesti oikein ihanaa illan jatkoa!!!! :hug: :hug: :hug:

ja MargeSimpson olet mielessä monesti, elämä ottaa joskus liian paljon pois kerralla. toivottavasti se antaakin vielä jotain ihanaa tilalle vaikka eihän se sitä surua vie koskaan pois- eikä tarvitsekaan! :hug:
 
Pulttis Mulla ainakin teki raskausaikana (nytkin keskenmenneessä) kipeää tai ehkä enemmän siis tuntui liikaa kohdunsuulla, tietyissä asennoissa. Mulla kun on kohtu taaksepäin niin esim. päällä ollessa jossain kulmassa otti aika pahasti kohdunsuulle ja muistaakseni esikoista odottaessa joskus just takaapäin tuntui tosi epämukavalta mikäli meno oli yhtään rajumpaa ;)

Noniin, tässähän alkaa jo vähän odottelemaan huomista isännän kotiutumista, on jopa vuotokin loppunut kokonaan! Viikon kesti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Pulttis Mulla ainakin teki raskausaikana (nytkin keskenmenneessä) kipeää tai ehkä enemmän siis tuntui liikaa kohdunsuulla, tietyissä asennoissa. Mulla kun on kohtu taaksepäin niin esim. päällä ollessa jossain kulmassa otti aika pahasti kohdunsuulle ja muistaakseni esikoista odottaessa joskus just takaapäin tuntui tosi epämukavalta mikäli meno oli yhtään rajumpaa ;)

Noniin, tässähän alkaa jo vähän odottelemaan huomista isännän kotiutumista, on jopa vuotokin loppunut kokonaan! Viikon kesti...
eli ehkä hyvältä kuulostaa.. tuntui ainakin :p :LOL: :LOL: :LOL:
ei kun sänky laulamaan sielläkin B) :D
 
Eliisa80 tämä on vain minun mielipiteeni, eikä todellakaan mikään lääketieteellinen faktaan perustuva kannanotto saati sitten absoluuttinen totuus, mutta mulle ainakin sanottiin sillon kun samaa pähkäilin, et mitä jos olen raskaana (ennen kuin kuukautiset alkoi) et senku juot vaan huoletta, ei se vielä vaikuta. Ja samaa sanon nyt siis sinulle, ei mun mielestä ole estettä ettetkö voisi ottaa.

Pulttis muistelen et mulla kanssa tuntui raskaana ollessa aika epämiellyttävälle, ehkä vähän kivuliaallekin yhdyntä, jos mies meni oikein syvälle, etenki sillo jos makasin selällään ja se oli nostanut käsillään mun jalat suorina kohti ilmaa ja taittanut ne yli 90 asteen kulmaan minuun päin (tajusitko) :LOL: Että hyvää voi tuo kyllä sulle luvata! :)
 
Olen saanut tänään jopa jotain aikaiseksikin. Kävin tänään tossa lähellä kauppakeskuksessa ostaa tilpehööriä kun pitää viel pari juttua askarrella kaverin polttareita varten, jotka on ensi lauantaina. Kävin samalla kirjakaupassa ja ostin sen Ulla Järven kirjan Syntymätön tietoa ja kokemuksia keskenmenosta. Vielä en oo ehtiny lukemaan.

Sain kanssa tehtyä ruokaa, kinkkukiusausta ja leivottua semmosia mustikkarahkapullia. NAM. Kaiken kaikkiaan olen siis ihan iloinen, et olen saanut tehtyä tommosia ei niin pakollisia juttujakin... Koska km jälkeen on kaikki asiat jääny tekemättä, paitsi semmoiset ihan pakolliset. Normaalit arkiaskareetkin on tuntunu samalle ku vuoria koittaisi siirtää. En ole siis siivonnut, en laittanut ruokaa enkä pessy pyykkiäkään ku pari koneellista, ja sen näköistäkin täällä on! Eli jos koittas huomenna saada vaikka vähän siivottua...
 
Elisa80 minulla on sama käsitys kuin Miukulilla, että alkoholi ei voi vaikuttaa alkioon ennenkuin näkyy plussaa testissä. Se johtuu muistaakseni siitä, että alkio ei ole vielä kunnolla kiinnittynyt eikä siten saa myrkkyjä osakseen.

Pulttis mulla tuntui myös silloin kun olin raskaana, kun mies otti minut rajusti takaapäin. Toisaalta myös heti menkkojen jälkeen tai niiden aikana on sama homma.

Minä olen myös lukenut tuon Syntymätön kirjan. Ihan ok kirja, vaikka ehkä hinta oli aika kallis suhtessa tietomäärään (Suomalaisessa yli 30 eur). Itse olin ehtinyt kerätä lähes kaiken tiedon keskenmenosta jo muualta, mutta surusta ja sen käsittelystä tuli mulle uutta tietoa. Itse kuitenkin halusin käsitellä asiaa juuri heti tapahtuman jälkeen ja se oli hyvä siihen tarkoitukseen. Mä koin jääneeni aika yksin terveydenhuollon puolelta. Ei tiennyt mihin soittaa ja minne mennä ja kaikilla oli vaan kiire päästä eroon. Terkkakin halusi lopettaa puhelun hyvin nopeasti kun kuuli asian. Itse olin varautunut juttelemaan sillä hetkellä päässä askarruttaviin kysymyksiin, mutta jotenkin se osasi puhelun lopettaa ilman että minä ehdin niitä kysyä. :| Nyt on vähän tylsä fiilis koko tyypistä, että ei ole niin kiva mennä neuvolaan jos iloinen plussa "yllättäis"


Ja oli sieltä kirjasta oli hyvä lukea pätkiä miehellekin, että hän ymmärtäisi että mun käytös oli hyvin normaalia tilanteessa. Meillä kun mies oli vähän sitä mieltä että pitäis osata nauttia siitä että meillä on jo lapsi sekä suunnata katse tulevaan. Tai näin mä koin, mutta keskustelujen jälkeen ymmärsin että se oli hänen tapansa käsitellä asiaa sekä surua ja tarjosi sitä vaan myös mulle.

Eikä se niin pitkä kirja ollut, että monet siipat varmaan lukaisevat sen itsekin mielellään.

Omassa navassa ei mitään raportoitavaa. Ovis aikaa täälläkin odotellaan.
 
Pulttis samoin sinäkin olet mielessä monesti, taidettiin pari yyveetäkin vaihtaa aiemmin, kun olin edellisellä nimimerkillä :whistle: silloin noin vuosi sitten...

Miukuli mun mielestä se kirja Syntymätön, tietoa ja kokemuksia keskenmenosta on todella hyvä, pari viikkoa sitten lainasin kirjastosta ja luin parissa tunnissa. Todella tuttua tekstiä, tunnistettavia fiilisksiä joita ihmettelin itsekseni... Suosittelen kaikille..! Asiatekstiä ja tuttuja tunteita...

Neuvola ja keskenmeno Eka keskenmeno tuli yllättäen rv9, olin ehtinyt neuvolan varata, ultrassakin olin jo käynyt... Kun neuvola-aikaa peruin, ainoa mitä sieltä sanottiin oli Ei muuta kuin uutta yritystä. Toisen keskenmenon rv7 kohdalla ei sanottu sitäkään, poistivat vain varaamani ajan. Äitiyspolilla kävin ekan keskenmenon jälkeen, ei mitään suosituksia tai ohjeita annettu. Keskenmenot on mun kohdalla siis menneet "helposti" ohi, neuvolassa kuitattu vain neuvolakortin merkinnällä... Missään ei olla asiasta puhuttu.

Niin ja jos joku ei ole profiiliin kurkannut, meillä on poika 4v10kk ja tyttö 2v4kk... Eli miten kukakin laskee, mutta meillä on enkelipojan jälkeen haaveissa neljäs... :heart: voi kun onkin haikea fiilis :'( mieletön ikävä...
 
Repa
Jee! Kauan kaivattu, vaikka ei-toivottu, vieras sitten saapui sinne =) Toivottavasti tuli nyt viimeisen kerran.. ;)

Pelottaa, kovasti voimia sulle.
Varmaan toisaalta hyvä tietää, että siellä alapäässä on kaikki kunnossa, mutta et nyt saanut selitystä kivuillesi ja se on varmasti tosi rankkaa :( Toivon mukaan syy pian selviää eikä ole mitään ikävää.

malttamaton Sulla on kyllä ihan kohtuuttoman kauan kestänyt tämä "vauvaprojekti", ei se tuollaista saisi kenelläkään olla.
Toivottavasti teillä pian tärppää, oli se keino sitten mikä tahansa. Kovasti voimia teille!!


Paljon tekstiä on tullut, enkä valitettavasti jaksa kommentoida kaikille :ashamed: Jotenkin nuutunut olo, lieneekö syy helteisessä säässä vai missä lie. Jollain tapaa tunnen myös tarvetta ottaa tähän pinoon vähän etäisyyttä, kuitenkaan tätä jättämättä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
OmaNapa on tänään möyrynnyt ja pulputtanut ja ollut jokseenkin sekaisin ja ilmaa täynnä. Ei kivaa. Poitsulla oli eilen. Mikä lie meidän masut sekoittanut, helle? Kohta tässä alkaa piinaviikkokin, jippijajee..
Mitenhän sitä taas nahoissaan kestää.. No sittenhän sen näkee..

Plussapuhalluksia niitä tarvitseville ++++++++++++++++ :whistle: ja oviksen metsästysonnea ja lämpimiä tunteita vällyjen väliin keillä se aika on
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 2/32
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 2/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 7/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 9/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 9/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 12/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 14/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 15/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 20/26-30
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 27/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 28/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 28/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 10/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 19/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 21/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 22/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 22/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 11/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 19/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 22/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 23/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 31/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson........KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07..
..KP 12-9/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 23/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 2/32
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 2/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 7/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 9/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 9/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 12/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 14/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 15/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 20/26-30
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 27/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 28/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 28/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 10/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 19/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 21/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 22/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 22/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 11/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 19/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 22/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 23/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 31/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 12-9/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 23/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
[/quote]

 
Repa onnea tätin tulosta ja nyt toivotaan ettei tule vähään aikaan,miulla muuten kanssa oli ennen noi kierrot tosi pitkiä,pisin oli 5kk kun ei menkkoja ollu ja kävin lääkärissä ni sain Terolutit kun on se PCO niin kuukautiset ei miulla ala itestään mutta toi keltarauhashormooni käynnistää ne.

Pulttis täällä vähän sama juttu ja tässä kierrossa oli ton oviksen jälkeen et teki tosi kipeetä tuolla kohdunsuulla joten ++++++ :whistle: siulle puhaltelen.

Eliisa80 voit kyllä nauttia muutaman siiderin ihan huoletta,ei vaikuta vielä mahdolliseen vauvaan mitenkään.

Miukuli :hug: mukavaa että mielesi on jo pikkasen piristynyt.

(.) miulla ne mahakrampit loppu kokonaan,siis mitä tää oikein on?Olis kiva tietää et onko tuolla mahassa kaikki ok?Nyt on kun ylös nousee tai venyttelee niin sellaisia vihlaisuja tuntuu tuolla alamahssa joita on ollu kaikissa kolmessa aikasemmassakin alussa ja oireita on vielä metallin maku suussa,väsymys (nukuin eilen kahdet päikkärit ja 9h yö unet ja voisin mennä nukkumaan),janottaa ja pissittää koko ajan,tissit on arat joten voisko olla niin onnelista että tämä tästä jatkuisi?Viikonloppuna teen vielä testin ja jos se on plussa ni kaikki on ok mutta jos se on nega ni mitä mä sitten teen?Miten voi olo olla näin sekaisin kun ei tiedä et mitä ajatella :headwall:

Tiesittekö muuten et jos vilja-allerginen laps syö yhden muumikeksin ni sillä on maha kipee sen takia kolme päivää?Miks ihmiset ei voi uskoa et se pienikin määrä tekee sen ja mie en enää mene missään kylässä vessaan kun aina on pojalla joku herkku kädessä kun tulen sieltä pois ja selityksenä on no kun toinen halus... :headwall:
 
miukuli juu, aika taiteilulta kuulostaa tuo teidän seksin harrastaminen. täytyy vissiin itse kokeilla samaa niin sitten varmaan paremmin ymmärrän miten te sen hoiditte *rustaa"ohjeita" ylös" :LOL: :D

beccy menkat pitäisi alkaa yli viikon päästä eli siitä kipu ei voi olla, toivon sitä toista vaihtoehtoa :saint:

MargeSimpson ei kyllä vanha nimimerkkisi tule heti mieleen.. *hakkaa tyhjää lahoa päätänsä* :xmas:
mutta rytinällä vaan eteenpäin. :hug:

malttamaton :hug: :hug: :hug: pää pystyyn vaan, eiks niin!? :wave: kyllä me kaikki käärö saadaan!!!

Epskeps mulla välillä samoja tuntemuksia, pitäisi ottaa väliä tänne palstalle mutta silti jokin "pakottava" tarve tulla vaan aina ja aina lukemaan.. :whistle:
sun tekstejä on ihana lukea kun olet lisäillyt omia hymiöitä ja aiheeseen kuuluvia ötököitä :D toki muutenkin kiva lukea ;)

Äitee2 kovasti toivon että pieni sitkeä kaveri olisi pysynyt matkassa mukana. nyt täytyy vaan toivoa ja odotella- se kai kaikista kamalin vaihe. :hug: :hug: :hug:

oma olo hyvä. virkeä olo kun aurinko paistaa ja matka lähenee. ihana päästä oikein helteeseen. edelleen vaan kauhukuvia silmissä xl siteistä joita toivottavasti en joudu takataskusta vetämään matkalla :kieh: vaan saadaan takaisin tullessa yksi salamatkustaja lentokoneeseen mukaan :D

retkelle pitäisi lähteä, kunhan mies vaan grilli-illastaan selviää kotiin. lupasi klo 9 tulla, mutta en usko kyllä :LOL: :kieh:
koko päivän retken kyllä järjestän että oikein saa mies iltansa jälkeen juosta :kieh:
ja illalla seksiorjaksi pestaan sen vielä!! :p :p :D

oikein ihanaa päivän jatkoa kaikille! :wave:
 
Huomenia... Taikka päivähän jo on.... :/

Yö meni aika hyvin. Illalla kipu muuttui taas enemmänkin menkkamaiseksi, ja taas olin täysin varma että nyt ne alkoi, jee! Mutta eipä vaan. Tällä hetkellä kipu on vain vihlovaa tuohon karvoituksen alla olevaan luuhun. Hienosti selitetty vain mitä... ;) Tää vihlonta on aikaslailla inhottava tunne :headwall:

Kun ne Tk:ssa ottivat verikokeita ja pissanäytteen, niin vastauksissa luki että: HcG........negatiivinen, joten tekivätköhän ne sen pissasta vai verestä? Hmmmmm.... sitä mietin... :/ Jouduin jättämään 2 pissanäytettä eli pesemättömänä ja pestynä. Voi kumpa nää kivut nyt enteilis vain niitä alkavia menkkoja, ettei vaan olisi vakavampaa :eek: Tohtori sanoi että nyt vain särkylääkettä, ja jos kipu on vielä viikon kuluttua, niin sitten lähetteellä suoraan kirurgiselle puolelle... :ashamed:

Surffailin netissä ja etin tietoa tosta Hcg-arvosta, että missä kierron vaiheessa sitä alkaa tulemaan, ja löysin tämän http://metku.net/~pesu/faq.php Joten tuon mukaanhan pieni vois olla sittenkin matkassa mukana!! :LOL: :LOL: No empä usko tuohon itsekään :LOL: Sitä mietin kanssa, että jos olisin raskaana, niin olisiko lääkärien pitänyt nähdä se jo ultrassa? Hitsi kun en hokannut kysyä sitä.... :ashamed:

Anteeks tää oman navan pähkäily.... Mun mielestä meille riittäis nyt nämä vastoinkäymiset edes hetkeksi... Siitä oon onnellinen ettei tämä oo mikään tulehdus =) TK:n lääkäri tuntui uskovan siihen kun luki lapuistani synnytyksestä ja siitä hemm.tin istukan irroittamisesta, ja totesi että vähän liikaa on tapahtunut tuolla alaosastolla jotta voi olla tulehdus... Mutta onneksi ei! =)

Miukuli tosi hyvä että sait lisäaikaa surun käsittelyyn, ja muista että menet sitten takaisin lääkärin puheille jos tuntuu ettei tämä saikku vielä riitä. Tärkeintä että käsittelet asiaa.

Ajattelin synnytyksen jälkeen että miten IKINÄ pystyn menemään töihin, mutta onneksi selvisi että jään äitiyslomalle. Töihin pitäisi palata 19.10. mutta lupauduin menemään 1.10. Ajattelin että kun tuo la olisi ollut 14.10 niin nuo viimeiset äitiyslomapäivät varmasti vain itkisin kotona ja odottaisin tuota la-päivää. Toivon että tuo maaginen päivä jäisi johonkin työhuumaan... :ashamed: Äitiyslomalle olisin jäänyt nyt elokuun puolivälissä, eli 50 arkipäivää ennen la:ta.

Malttamaton oikein iso :hug: sulle! Ja vielä toinenkin :hug:

Pulttis voi kun niin toivon että te saisitte lähteä Turkin reissulta pieni salamatkustaja matkassa kotiinpäin!! +++++++++++ :whistle:

Eliisa80 Moni on sulle jo vastannutkin tuosta juominkipuolesta, ja yhdyn heihin. Eli huoletta voit kippistellä muutaman sidukan =)

MargeSimpson onneksi teillä on lapset, he varmasti pitävät arjessa kiinni, vaikka varmasti aina välillä sitä putoaa pohjalle ja syvälle... Tuttu tunne. Ikävä on valtava, eikä se katoa ikinä. Joku päivä vielä voi muistella omaa pikku poikaa ja hymyillä levollisena. Välillä silti tulee hetkiä kun ei saa itkua loppumaan ollenkaan, ja se on ihan hyvä että itkee, se puhdistaa ja keventää kummasti.

Mä mietin silloin kun tänne liityin, että pitäisikö mut laittaa tuohon "Haaveissa kakkonen", mutta jotenkin tuntuu että kuulun tuohon esikois-kohtaan. Toki jos joku tuntematon kysyy multa onko meillä lapsia, vastaan että on yksi. Vaikea asia selittää mitä tarkoitan, mutta mä nyt jotenkin päädyin tuohon koska ei ole yhtään lasta vielä kotona... Mutta kukin laskee tavallaan.

Stoppis Toivottaan että saat jälkitarkastuksesta kaiken irti! Jos siellä on ultra, pyydä tai vaadi että sut ultrataan.

Juu, noita Epskepsin kirjoituksia on ilo lukea, kun niissä on noita ihania pikku-ukkeleita =) joten lisää saapi meidän riemuksi laittaa :wave:

Kiitos kaikille plussatuulista, mutta kyllä mä 100% varma että ei oo tärppi käynyt... :ashamed: Mutta ensi kierrossa sitten =) Nyt saakin ruveta etsimään lomakuumetta, kunhan vain tämä kipu loppuisi pian :/

Päivän jatkoa naiset! :hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart:
 

).:)
edelleen ihme oireita..eilen sain juosta vessassa varmaan 50krtaa...järkkyä, koko ajan pissitti.
No tänä aamuna heräsin niin vihloi mahaa niin kovasti etten lämmennyt edes miehen lähentely-yrityksille... :(
Ja sitten lähin hierojalle, ja sen jälkeen on ollu menkkamaista juilintaa alamasulla :'( :'( :(
Mä en ala....jos se täti kurvaa paikalle! :(
mie alan lakkoon.... :(
kyllä luulen että varmaan tänään tulee jo...vaikka en halluis :/

Tekis mieli tehä raskaustesti, mutta tiedän että on liian aikaista ja jos vaikka se tätikin kurvaa...
mie vaan mietin, että jos tekis testin, niin täti ei tuliskaan. :whistle:
Mie vaan tuosta kierron pituudesta sitä mietin että edellinen oli 16pv..joten jos ei oliskaan 28pv vaan vähemmän...
Juilii taas... AUTZZZ! :'(
 
torstaita kaikille!!

okei kai mä sit voin hyvillä mielin pari juoda kun teiltäkin sain luvan :LOL: ihan kiva saada vähän muuta mietittävää tähän arjen keskelle ja me päästään aika harvoin yhdessä mihinkään, jos nyt vaan saadan lapsukaiset hoitoon....

pelottaa mul oli pojan raskausaikana, ihan alussa ihan hirveetä vihlontaa just siinä häpyluun kohdalla!! plussia täältä +++++ :whistle:

äitee oireet ainakin kuulostaa hyvältä, pidän peukkuja täällä =)
 
Kylläpäs te ootte taas ahkeria =) Mäkin olen ihan koukussa näihin juttuihin! Kaikki jutut kyllä luen, mutten kaikkiin jaksa/muista kommentoida :ashamed:

Stoppis Mäkin varasin juuri ajan jälkitarkastukseen. Mä menen yksityiselle gynekologille, koska meilläkin 'virallinen' jälkitarkastus tehdään terveyskeskuksessa omalääkärillä eikä siellä ole ultraa. Kysyin asiasta jo Kätilöpistolla tyhjennyksestä ja sanoivat, että jos jotain on niin terveyskeskuksesta saa sitten lähetteen ultraan. Mä haluan selvyyden heti kun enkä halua odotella mitään lähetteitä enkä oikein muutenkaan oikein luota, että terveyskeskuksessa osataan noita juttuja oikein kunnolla tarkistaa. Mulla jäi joten paha maku suuhun, kun esikoista odottaessa kävin terveyskeskuksessa ennenaikaisista supistuksista ja eiväthän ne ilman ultraa osanneet mitään sanoa - tai siis sanoivat, ettei ole mitään hätää ja sairaalassa sitten huomattiin, että lapsi on melkein syntymässä. Jälkitarkastuksen kyllä kävin sitten silloinkin neuvolassa ilman ultraa, mutta silloin olikin vauva sylissä joka vei huomion jokaisesta oman mahan nipistelystä (joita ei kyllä ollutkaan). Tulipas taas pitkästi...

Beccy Mulla on ton neuvolan suhteen ihan sama fiilis kuin sulla - kirjoitinkin siitä tänne ennen tuloasi. Ei yhtään huvittais mennä sinne sen nihkeän suhtautumisen taksia sitten jos ja kun joskus on taas tarvetta.

MargeSimpson Teillä on kyllä ollut tuskien taival. Toivottavasti teille se neljäs lapsi vielä suodaan!

:hug:

Pelottaa Toivottavasti kivuillesi löytyy syy - ja mieluiten tietty vauva. :hug:

Repa En olisi ikinä uskonut onnittelevani ventovierasta (tai tuttuakaan) kuukautisten alkamisesta, mutta onnea :kieh: !

Mukavaa päivää kaikille!
 
Repa Tunnetaankohan me jos olet Kotkasta ja mun kanssa vielä samanikäinen? Missä oot käynyt koulut? Minä keskarissa ja lyskassa.

Tänään tulee isukki kotiin ja päästäänkin taas ihan paljaalla panemaan :LOL: kun vuoto on loppunut toissapäivänä. :LOL: Hyi mua. Toisaalta nyt ei varmaan vielä voi edes olettaa, että ovis olisi lähellä kun hormonit varmaan vasta palautuvat uomiinsa...?
 
giia
Äitee2 Kamalaa! Tuli oikein kylmätväreet kun luin kirjoituksesi.. Tuhannet tarrasukat+pikaliimaa!

PulttiBois Mulla on tuntunut aina tosi kipeeltä noi takaapäin sessiot. Siinä on nautinto kaukana :LOL:
Oon miettinyt et mistä vois johtua, ehdotuksia? Tietenkin jos ei normaalisti kipua tunnu niin voihan se olla merkki raskaudesta :)

Hirveet kivut päällä eilisestä juurihoidosta.. aamulla heräsin kun sattu niin paljon. 800 buranaa naamaan :eek:

Älkää ihmetelkö jos tulee kummallisia kirjoitusvirheitä. Kaadoin vähän aikaa sitten kahvit näppikselle ja sen jälkeen tää on aika paljon reistaillut. Pitäis hommata uus..
 
Kiva et mun kirjoitukset ilostuttaa
Minusta on vaan kiva vähän kikkailla noiden hymiöiden kanssa
Huvit ne on mullakin..


Edelleen pää ihan tyhjänä eikä osaa tänne mitään ihmeitä kirjoitella. Helle lienee pehmentänyt pään lopullisesti..
 
moikka!

epskeps: se helle sekoittaa mutkin :LOL:

Repa: aivan upeaa, tosi hienoa, onnea tädistä!!! Ja nytkun lähtee, niin sano ettei takaisin ole tulemista ;)

Pelottaa: harmi ettei vielä tiedetä syytä kipuiluusi... Ei vielä ultrassa pakolla näy mitään, joten pidetään toiveet korkealla. Hcg arvo voi olla vielä niin matala ettei näy =) bd

Pulttis: +++++ :whistle: uskotaan että tää on nyt sitä ;) :wave: Hyvää matkaa, sähän voisit tehdä "ninnit" siellä :heart:

aurinkoenergiaa + muut piinailevat: +++++++++++ :whistle:

(.) tänne ei mitään uutta, ovista odotellaan, ehkä... nyt on hieman motivaation puutetta :ashamed:

EevaRouva: sen verran kristittyä on mussakin että uskon, että lapset saadaan, ei niitä niin vaan tehdä. Pakko vaan lähettää huokaisuja yläkertaan :snotty:
 
Pulttis,toivotaan että enteilis plussaa!!!!

EevaRouva: Täällä saarella asustellaan :D Koulut on käyty muinoinaan karhulassa ja tossa ammattikoulussa :)

Kiitos vielä kun jaksatte riemuita mul puolesta tädin johdosta :LOL:
Oon ihan jumissa,töissä on rankkaa tällä hetkellä ...ja niinkuin tossa aiemminkin oon spekuloinu,niin luulen et nää pahoinvoinnit ja huimaukset johtuu tosta stressistä ja työkiireestä...kun se on sekä fyysisesti,että psyykkisesti aika vaativaa ja tällähetkellä meillä on vielä työvoima vajausta,niin joutuu tekee kahen ihmisen hommat |O

Noh,ehkä tää helpottaa kun nää kesälomat menee ohi....

 

Yhteistyössä