km:n jälkeen kuumeilevat...

Nasuliini: +++++++++++++++++++++ :whistle: Plussasieltä tulla tärähtää, usko vaan ;)

Äitee: ei oo totta :'( oon tosi pahoillani, ei tälläistä voi käsittää. Kuula ottaan tuollaisille kuskeille pitaisi laittaa... Ei kuski varmaan tajua että aiheutti yhden elämän menetyksen!!
 
Mä kun olen itsekin miettinyt kaikkea mikä OLISI voinut km:n aiheuttaa niin laitan tännekin mut ultranneen lääkärin sanat, jotka auttavat mua ainakin ymmärtämään, että keskenmeno tulee jos tullakseen: "jos raskaus on onnistuakseen ja alkio on vahva yksilö, voit vaikka hyppiä laskuvarjohyppyjä koko raskauden. Jos raskaus on mennäkseen kesken ja alkio heikko ja voimaton yksilö, ei auta, vaikka pumpulissa makaisi koko raskauden".
 
äitee2 voi kauheaa, tuo on niiiin väärin!!! :'( olen niin sanaton :ashamed: toivon sinulle paljon jaksuja jos voisin niin :hug: .
nasuliini kyllä mulla ainakin tuli hieman tuhruvuotoa kun odotin esikoista, se kesti kax pv. sillon ku menkkojen ois pitäny alkaa... sulla on takuulla sintti masussa :heart: :heart: :heart:
).( noniin...ovis bongattiin ja tikutettiin tiistaina. eipä koskaan oo ollu noin selkeää ovista. kipu tuntui kovana jomotuksena ja pistoksena oikealla. ( liekö greippimehun ansiota ) sitten jomotuksen päätteeksi tuli aivan hirveen kirvelevä ja terävä pistos...oisko munis sillon irtaantunu..pian sen jälkeen päästiin heilutteleen peittoja ja toiveet on korkealla..nyt oviksen jälkeen on edelleen nippaillu tuolta oikealta munasarj. ja eilen tunsin oikein pistoksia???niinku neulalla ois pistetty monta kertaa..onko teil ollu tommosia? muuten nyt mitää oireita ei voi oottaakkaa ku oviksesta ei oo ku muutama pv.
mut siihen mulla menee hermo!!! :kieh: oon mittaillu lämpöä aamuisin suusta aina ennen ku oon noussu petistä, ennen ovista ei tapahtunu kyl mitään lämmön laskua, eikä nyt oviksen jälkeenkään oo noussu lämmöt vaikka niin sanotaan että ne aina nousee oviksen jälkeen. tonhan pitäs nyt sitte kö? tarkottaa sitä et mulla ei ovista oo tapahtunu koska lämmötkään ei oo noussu, kumma kyl koska niin selkeet oviskivut ja limat oli.. en tiä hullux täs tulee ku näitä miettii... se vauvan kaipuu on vaan niin älyttömän kova.. :ashamed:
 
Äitee2 Voi kamala :'( Hirmu iso :hug: teille... Pahoitteluni :ashamed: Eikö sitä kaaharia voisi saada kiinni? Onko poliisilla rekkaria, tai muita tuntomerkkejä autosta? Saisivat laittaa vastuuseen tuollaisen p.rkeleen.....

Nasuliini +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Aurinkoenergiaa Toivotaan että se plussa sieltä kuitenkin tulisi!! +++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

EevaRouva Asiallisesti lääkäri kertoi sulle keskenmenon mahdollisuudesta. Siihen ei voi itse paljoakaan vaikuttaa :( Paitsi jos hirtettäis kaikki tuollaiset aivottomat kaahailijat, joka aiheutti Äiteelle tämän p.skan :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Omaan napaan ei uutta. Mahakipu on välillä menkkamaista, välillä on painon tuntua, välillä vihlontaa, koko ajan jotain tuntemusta. Nyt se on menkkamaista, ja tuli valkkarin seassa persikan väristä vuotoa vähän, joten kyllä ne hanat varmasti kohta aukee. Alkais nyt tänään/huomenna niin olis kierto niinkuin ennenkin, eikä tarttis ottaa lomalle rättejä mukaan :eek:

Ai juu, Pulttis, kun meillä tärppäsi pojan aikana, mies oli se joka puhui jo viikkoa kahta ennen testin tekoa että nyt on tärpännyt. Oli kuulemma vain sellainen tunne. Ja kun tein testin, niin se ei tod. ollut miehelle mikään uutinen, hän vain sanoi onnesta soikeana, että "Mähän sanoin, mutta sä et uskonut" Isänvaistoa?? =) ;) :heart: :) Joten ei muutakuin ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Elä aurinkoenergiaa vielä masennu, niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa! :attn:

Nasuliini!! ++++++++++++++++++++++ :whistle: Plussia puhaltelen kovasti!

Mimmulin ovisoireet kuulosti oikein ovikselta! :) Ite en ole perehtynyt noihin aamulämpöihin, en siis tiedä tarkoittaako lämpösi sitä, että ovista ei oikeasti olisi tapahtunut. Omituista, jos niin ei ole, kun oireet kuitenkin kuulostavat ihan siltä... :/

Omaan napaan ei yhtään mitään uutta. Paitsi mustikkamuffinsseja juuri tuuppasin sinne muutaman! :p :D
 
Ihan ekaksikin pahoittelen etten tässä kommentoi kaikille keille haluisin koska oon vaan niin väsyny ja p.skana työviikosta :ashamed:

Äitee:Tekis mieli kyllä koulia tollaset kaaharit uuteen uskoon :kieh: Voimia nyt kovasti :hug: Olen kovin pahoillani teidän puolesta :'(

Epskeps: Huippuja noi hymiöt,erityisesti sydäntä lämmitti toi hiipijä edellisen sivun jutun lopussa :LOL:

Aurinkoenergiaa.niinhän siinä käy,että kun menee testaamaan ajoissa niin sit on pakko testata uudestaan,siltävaralta jos ei näy vielä...Toivotaan että sulla olis kyse siitä :heart:

Nasuliini:jos se olis se plussa....+++:whistle:

Ja kaikki keillä oireita ja h-hetki käsillä,miljoonasti plussaonnea!!!!


Meikällä taas töissä megapaha olo,eli stressi ja rasitus se varmaan tekee temppujaan. Onneks nyt saa paripäivää levätä!
B)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille :wave:
 
äiteelle suuren suuri :hug: ja voimia jaksaa katsoa eteenpäin! :hug:

ja kaikille yhteisesti oikein ihanaa elokuun jatkoa, meillä huomenna lentokone starttaa klo 18.30 aikaan ja suuntana etelä B)
nyt jo "kauhuissani" mietin että saan loman viimeisen päivän käyttää näitten lukemiseen kun tekstiä tulee niin paljon jo päivässä-- :D
mutta ei se mitään, toivottavasti saisin oman plussani kanssa lukea täältä muita plussia *toivoo kovasti* :heart:

joten ei kun nauttikaahan säästä ja pitäkää huolta lähimmäisistänne!!! :wave:

palaan ruotuun viimeistään elokuun loppupäivinä, ellen pääse koneelle matkalla :whistle: ;)
 
Voi kun pääsisikin taas etelään... vaikka ei siitä pitkä aika ollut kun oli, mutta kyllä voisi silti lähteä uudestaan jo ;)

Äitee: :hug: uskomatonta, että noin kävi. Jotenkin sitä aina kuvittelee ettei heti peräkkäin voi käydä noin huono tuuri. Jaksamisia!
 
Äitee2 saunan taakse tommoiset kaaharit pitäs laittaa! Ja eikös se vielä ollut niin että se karkasi paikalta? Tosi vastuutonta ja niin väärin että kaiken jälkeen teille käy vielä noin. :( Olen tässä jo kaksi kertaa viime aikoina itse todistanut vastaavanlaista, ajettiin Varkauteen miehen kanssa, niin meidät ohitti yksi auto ja vastaan tuli toinen, joka joutui ajamaan semmoiselle levennykselle, muuten olisi tullut kolari. Entä jos sitä levennystä ei olisi ollut siinä kohtaa? Toisen kerran ajettiin siellä Varkauden suunnalla kanssa mökiltä kaupunkiin takaisin, niin että edessä ajoi miehen isä ja me perässä, niin meidät lähti ohittamaan oisko ollut puolalainen paku. Ohitti samalla meidät ja sen miehen isän, muuten ihan hyvä, mut siin oli tuplakeltainen viiva, risteysalue ja vastamutka! Ihan sairasta käytöstä. Oon miehelleki sanonu monesti, kun se on aika kova "autourheilija" et kyse ei ole siit et sä oot hyvä kuski, vaan et siel on seas tommosii arvaamattomia munapäitä jotka voi aiheuttaa sen onnettomuuden...No joo. Oliha taas avautuminen. :LOL:

Kävin tänää ekan kerran siel kriisipistees. Vielä en osaa sanoa paljonko siit apua, mut sain nyt ainakin viel 2 aikaa lisää sinne. Sieltä lähdettyäni tuli pieni "mutka matkaan" ja heti pillahdin itkuun harmistuksesta. Huomaa et käy tässä läpi vaikeita juttuja, kun ei jaksaisi nyt ottaa pienintäkään vastoinkäymistä vastaan...

Outoa muuten se, et jotenki mäkin odotan kauheesti plussaa, ja varmaan petyn sit niihin menkkoihin, vaikka pitäisi ne yhdet menkat odottaa ja ei olla kuin yks kerta harrastettu nyt seksiä km jälkeen, eikä sekään ollut oviksen aikaan, vaikkakin ilman ehkäsyä. Ihan järkyttävää miten sitä silti toivoo ja odottaa plussaa, vaikka tietää ettei siihen oo mitään mahiksia! :eek:


Muuten, jos piristystä ja kunnon nauruja kaipaatte päivään, niin näitä juttuja lukemalla voisi löytyä:

http://www.ircquotes.net/list.php?sort=best

Jaksuja ja plussia ja kaikkee teille ihanaiset! :heart:
 
nonii..lapset mummulassa ja ukko töissä..
Ajattelin pitää pääntyhjennys illan...siis ajatukset vex ja olutta tilalle :LOL:
en nyt kauhiasti ota..mutta sen verran että tulee hyvä fiilis...ku eihän sitä tiedä jos vaikka oliskin raskaana... :eek:

Vaan nyt vähän siivoomaan hyvän mussiikin tahissa..niin isolla mussiikki että naapuritkin voi siivota saman musiikin tahissa... :LOL:
 
äitee2: suuri osanottoni :heart: onpa p.aska tuuri jos nyt toi oli niitti siihen suloseen pienokaiseen! V.mäisiä ihmisiä näköjään on kadut pullollaan.. voi, suuri :hug:
Mulla ollut pari päivää taukoa kirjottamisessani, kun työt alkoi ei enää ehdi koneelle 24/7 niin ku lomalla :LOL:
Lie kyllä varmaan muidenkin onni;)

Joo kierto on ehkä päivän yli, en oo varma kun en oikein muista tarkkaa päivää millon menkat "kunnolla " alkoi..mut 28-29 mennään nyt.. saas nähä miten meitin käy=) jotenkin on tosiaan ollu niin paljon hommaa ni ei oo kerenny ajatteleen koko asiaa.. ( uskotteko!) ja nyt yht`äkkiä onkin päivät täys ja jännitys tiivistyy.. ei oo kyl tuntemuksiakaan vielä et menkat alkais mut ei oo mitään muutakaan.. et viikonloppu sen näyttänee.. tänään kyllä olen menossa terassille enkä toiveista huolimatta aio olla holittomalla linjalla! ENkä kyllä usko et on tipan tippaa merkitystä näin mahdollisesti AIKAISESSA vaiheessa.. testin jälkeen kyllä toki olen täysin HOLITON, jos niin hyvin käy;) VOi luoja, toivon niin että tää ois mun viimonen "kostea" ilta tosi pitkiin aikoihin!!! Ja muuten ei oo kyllä tsänssejä olla ilman, ellei ole syytä :LOL: oke, saitte musta aa-kuvan, mutta kirjotan luultavasti pahempaa kuin mitä oikeasti mun elämä on.. toivon ma;)

pulttis: have fun!! :saint:

mukavaa ja helteistä viikonloppua kaikille!! B)
 
Äitee2 Olen niin pahoillani :'(
Jaksamista ja voimia :heart:

Emppu78, kiva että sinulle tuli parempi mieli =) Sitä vartenhan me täällä ollaan, toinen toisiamme tukemassa :hug:

Aurinkoenergiaa
Jospa oli nega vain siksi että testasit niin aikaisin. Maltahan vielä pari päivää, jospa se plussa sieltä tulisi :heart: ++++++++++++++++ :whistle:

Nasuliini Paljon plussapuhalluksia sinne ++++++++++++++ :whistle:

Sitten sen verran OmaNapaa, että tuli viime yönä sitten nähtyä unta PLUSSASTA!
Oli niin hirmuisen todentuntuinen uni, että oli pää ihan pökkyrällä kun heräsin enkä tiennyt oliko se totta vai ei..
No viikon vielä kun jaksais kärvistellä niin sitten saattais olla astetta viisaampi sen suhteen..tai sitten ei..
Mut huomen lähdetään kaverin kanssa vähän bilettään
Saapahan hetkeksi nollattua pääkopan..

Mukavaa helteistä viikonloppua!!!
 
äitee :hug: olen niin pahoillani,kortti pois tollasilta sekopäiltä!!! koittakaa jaksaa

MargeSimpson kyllä varmasti kaikki jaksaa täällä kuunnella, tai ainakin lukea että anna tulla ihan niin paljon kun mieli tekee, jos edes vähän helpottais, varmasti on lastenkin vaikee tollasta asiaa käsitellä, voimia vielä :hug:

katherine ja pelottaa +++++++++++++++ :whistle:

ja pulttikselle hauskaa lomaa :wave:
 
Sen verran tulin pyörähtämään tämän kylmän olueni kanssa, että menkat sitten alkoivat tänään. Odotinkin niitä, ja oon kyllä tyytyväinen että tuli näin ajallaan =) Niin paljon on tuo alaosasto saanut kärsiä, jotta pelkäsin kierron olevan täysin sekaisin, mutta onneksi ei :p

Nyt vain toivon että nämä alamahakivut lakkaisivat viimeistään silloin kun vuotokin lakkaa, ja kyse olisi sitten kuitenkin ollut vain menkoista. Tänään tulee 3 viikkoa täyteen, niin kauan on nämä vihlaisut, juilimiset yms. paineen tuntu kestänyt. Saa luvan kohta loppua! Ite ainakin uskon että kaikki johtuu vain menkoista, vaikka tohtori ei siihen uskonutkaan. Mutta montakohan kertaa hän on joutunut keskeyttämään raskauden, synnyttämään kuolleen lapsensa ja joutunut leikkaussaliin istukan irroittamiseen..... :/ Sori purkautuminen :ashamed: Ärsyttää vaan ihmiset jotka luulee että kaikki tosi elämässä menee oppikirjojen mukaan.

Nyt menen ulos nautiskelemaan kultani kanssa huurteisia :wave:

Viikonloppuja naiset, ihanaiset :wave: :wave: :wave: :heart:

Katherine Mietinkin tänään että mihin oot kadonnut, kun meillä nämä kierrot menee melkein samaa tahtia. Toivon sulle niin paljon plussaa!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hyvää matkaa niille muutamalle ryökäleelle, jotka etelän auringon alle ovat suuntaamassa! Ei vaan, olette kyllä lomanne ansainneet! Rentoutukaa ja nauttikaa!

Ja Pulttis, ei oo todellista! Kyllä ovat laukut sitten varmaan tarpeeseen menneet. Hiukan hämärää... Toivottavasti löydätte uudet laukut helposti, ettei mene koko päivä niiden metsästämiseen.

Epskepsille, Katherinelle ja Pelottaalle mukavan huurteisia iltoja! Pitäkää hauskaa ja nauttikaa niin elokuun aurinkoisista illoista kuin niistä huurteisistakin!

Aurinkoista ja rentouttavaa viikonloppua tasapuolisesti kaikille muillekin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
ette usko, olin aikomssa pakata tavaroita niin laukut on pöllitty kellarista. saat.ana sentään!! |O |O
kiva lähteä aamulla heti matkalaukkuja ostamaan kun olisi muutakin tekemistä!!

*sadattelee* aaaaargh :kieh: :headwall:
Täh :eek: mites ny silleen, ihan murtautuneetko :eek:

Jos ekasta vuotopäivästä laskee (välissä jotain alle vuorokauden taukoja...) niin tässä on kai jo pari viikkoa mennyt |O
Onkohan nää sittenkään ekat omituiset menkat vai joku tulehdus..? Ei kylläkään särje mihinkään tms... Mun sairaanhoitajakaveri meinasi viikko sitten, että jälkivuoto vielä jatkuis, mut en itse usko siihen, koska jälkivuoto selvästi loppui (muistaakseni melkein pari viikkoa oli vuodotonta) ja maidonestolääkkeen ansiosta ekat menkat tulee kuulema aikaisin.
Ovistikkuja vilkaisin kaupassa, mutta olkoot, hommaan ne aikaisintaan parin normaalin kierron jälkeen :xmas:
Pitäkää vaan höhlänä, mutta oli pakko ostaa upeat valkoiset äitiysfarkut kun alesta kympillä sain :ashamed: Jospa edes joskus niille tulis käyttöä... Ollaanhan me vasta tosi nuoria, meillä on aikaa... Niinkuin kaikki sanoo :xmas: kai se on uskottava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Täh :eek: mites ny silleen, ihan murtautuneetko :eek:

Pitäkää vaan höhlänä, mutta oli pakko ostaa upeat valkoiset äitiysfarkut kun alesta kympillä sain :ashamed: Jospa edes joskus niille tulis käyttöä... Ollaanhan me vasta tosi nuoria, meillä on aikaa... Niinkuin kaikki sanoo :xmas: kai se on uskottava.
juu, murtautuneet on. hitto. :headwall:

ja tottakai pitää tilaisuus käyttää, aina on ihana ostaa vauvan vatteita tai äippävaatteita- varsinkin jos halvalla saa :LOL:

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Täh :eek: mites ny silleen, ihan murtautuneetko :eek:

Pitäkää vaan höhlänä, mutta oli pakko ostaa upeat valkoiset äitiysfarkut kun alesta kympillä sain :ashamed: Jospa edes joskus niille tulis käyttöä... Ollaanhan me vasta tosi nuoria, meillä on aikaa... Niinkuin kaikki sanoo :xmas: kai se on uskottava.
juu, murtautuneet on. hitto. :headwall:

ja tottakai pitää tilaisuus käyttää, aina on ihana ostaa vauvan vatteita tai äippävaatteita- varsinkin jos halvalla saa :LOL:

:hug:
Niitä voi pitää ilman masuakin, tarpees pitkän paidan kanssa =) seliseli...
Hyvää reissua teille, jospa pärjäätte vähemmällä vaatetuksella ja siis pienemmillä laukuilla :whistle: mut oikeesti, aika hullua että varastosta vievät laukkuja..!
 
Piti vielä tulla toivottamaan Pulttikselle hyvää ja turvallista matkaa,nauttikaahan nyt kunnolla.... :hug:
...niin,ja veemäistä toi kun huomaa että on omaisuutta pöllitty :kieh: Meillä on pari kertaa käyny vorot kellarissa,mm.kalliit kalastusvehkeet viety sulettujen umpiovien takaa |O Noh,toivottavasti ovat tyytyväisiä...

Pelottaa.Voisin olla kanssa taipuvainen uskomaan että niillä mahakivuilla on jotain menkkojen kanssa tekemistä... kyllähän jo ihan alkuraskauden km:kin aiheuttaa kivuliaita oviksia yms...saati sitten sun tapauksessa :hug: Toivottavasti nyt sitten loppuvat,onnea tädistä :heart: ...Ja hyvää kuppia.... =)

Epskeps Ja Katharine, teille myös hyvää kosteaa ja hauskaa iltaa :wave:
 

Yhteistyössä