km:n jälkeen kuumeilevat...

Huomenta! =)

Niin siis ei vieläkään näy tätiä, jännittää ihan sikana. kolme päivää kierrosta jo myöhässä, mutta eihän sitä tiedä miten toi kierto venyy km:n jälkeen muutenkaan..siis yhet menkat oli kaavinnan jälkeen ja 5 vko:a kesti kaavinnasta ennenkuin ne alkoi..ei oo kyllä oireitakaan yhtään.. että jännäks pistää pimeen pääni;)
eevarouva et taatusti turhia säästelly kaukaloitasi, olen siitä varppi!! Pikaseen tulee plussa sinne..ai mistäkö tiedän? Mulla on sellanen fiilinki;) ja silloin ennen edes ensimmäistä raskauttani (joka päättyi viikolla 14) kun kuulin kans vauvauutisia, vaikken ollu edes raskaana ite, niin toki iloitsin muiden puolesta, oikeasti! Se on sellainen taito joka vie pitkälle..kannattaa vaalia:) ei muiden onni ole multa pois..kun sen tajusin, sain itselleni oikein hyvän fiiliksen! (+paljon uusia ystäviä! ) toki se tavallaan kirpasee, että koskas mun vuoro,mutta kun tietää että ystävät oikeasti iloitsee omastakin puolesta niin helpottaa kummasti. Ja Mun mielestä tosi ystävät ymmärtää kyllä toisenkin tilanteen, jos siitä kertoo..ei silloin samalla tavalla hehkuta vain omaa onneaan...luulen ma ;)
hiidille minäkin lähetän reippautta täältä!! :) ja iloitse ihmeessä ystäviesi puolesta, se tekee ihmeesti olon paremmaksi! Pian niidenkin aika on ilota sinun puolesta. Jotenkin kun ajattelee etteivät ne vauvauutiset liity mitenkään itseen, siis että se ei tosiaan ole itseltä pois jos muilla onni koputtaa, niin on helpompi ehkä onnitella :heart: joo.. taodan kuulostaa joltain tekopyhältä neuvolatädiltä? :LOL: mutta se oli pieni osa ajatusmaailmaani.. jonka kanssa työskentelen päivittäin!

Huh tosiaan en tiedä meniskö sitä tänään ostaan testin, jos ei huomisaamuun ole alkanut, ja testais sit aamulla..mutta olen ihan täpinöissä tämän päivän.. eikös ne yleensä aamupissasta pidä tehdä nuo testit? Kai niitä on erilaisia?
nyt pelkään kuollakseni negaa, ja sit JOS plussa tulis, niin alkaa kuollakseni pelätä km:ää.. heh ei oo helppoa tämäkään homma. Enkös mä joskus kirjoittanut että, olen päättänyt olla pelkäämättä!! Juup, voimia siihen tarvitsen.. :eek:
 
Hyviä huomenia! Aurinko alkaa pikku hiljaa pilkistää yöllisen ukkoskuuron jälkeen. Ehkäpä se alkaa pilkistää myös mieleen. Eilen illalla kun taas tuli sellainen epätoivon hetki. Mä kun oon sellainen ihminen, että on paljon mukavampi olla kun on jotain mitä odottaa. Olipa se sitten joku matka taikka vaan esim. tyttöjenilta tai joku hyvä keikka. Aika vaan kuluu joutusammin kun on joku etappi odottamassa. Samoin tälle raskaustoiveelle mulla piti olla joku vaihtoehtoinen juttu jottei homma mene ihan liikaa yrittämisen puolelle. Olin ajatellut niin, että jos ei tärpää niin talvella lähdetään taas jonnekin matkalle. Nyt keskenmenon jälkeen oon taas alkanu selata noita matkaesitteitä. Mies koko ajan sanoo, ettei mitään matkaa kannata varata koska hän on ihan varma että olen kohta taas raskaana. Ikuisena pessimistinä itse en siihen jaksa uskoa. Eilen taas haaveilin kaukaisista kohteista ja kerroin miehelle muutamia vaihtoehtoja joita olin aatellu. Ja taas alkoi se perinteinen keskustelu siitä, miksei matkaa kannata suunnitella (en sitä itsekään toki ihan vielä ole varaamassa mutta varasuunnitelmia on vaan pakko olla että jaksaa) ja sitten mies kysyi, miksi suhtaudun niin skeptisesti uudelleen raskautumiseen ja miksi mulle on tullu sellanen olo, että se olisi ihan mahdotonta. Ja viimeinen pisara oli se kun mies sanoi, että ei se siitä ihan mahdotonta tee jos yksi takapakki tulee. Tiedän, ettei mies tarkoittanut sitä niin, miten sen itse otin mutta pahalta se silti tuntui. Sanoinkin hälle samasta huoneesta poistuessani, että mulle tää on kyllä ollut paljon enemmän kun "vaan yks takapakki". Ja kuten jo sanoin, tiedän ettei mies tarkoittanut sitä pahalla mutta... Monesti täälläkin on ollut puhetta siitä, että miehet vaan käsittelee nää asiat niin erillä tavalla eikä se tarkoita sitä, etteikö se niihin sattuis. Meille tää vaan on niin paljon konkreettisempi juttu kun tää on meillä fyysisestikin läsnä paljon pidempään. Kroppa jaksaa muistuttaa yllättävän pitkään... :( Sori tää avautuminen näin aamutuimaan. Mutta josko vaikka tämän jälkeen päivä taas käynnistyis aurinkoisemissa merkeissä.

Plussatuulia kaikille jännäilijöille! Toivotaan parasta... Innolla odotan, että itsekin sais tän kropan taas käyntiin ja pääsis täydellä tohinalla touhuun mukaan.
 
Huomenia!

Poika just haeskelee päikkäriunta sängyssään, herätys oli 6.45, oujes!! Yleensä 7.30-8 maissa. Mutta tietty kun isi on poissa ja sunnuntai kaikenlisäksi niin pitää herätä ajoissa... :kieh:

Kaverilta oli tullut yöllä viesti, että on saanut puolen yön maissa pojan! On heidän eka ja iso poika tulikin, 4,5kg. Meni melkein 2 viikkoa yli lasketun ajan. Tänään, mikäli mies kotiutuu ihmisten ajoissa niin menen vielä katsomaan pikkumiestä, ihanaa! :heart: Kaivoin jo mun vauvanvaatejemmasta (ostelen aina alennusmyynneistä niitä kun kaverit lisääntyy niin vauhdilla) pojalle unihaalarin ja puseron viemiseksi. Vauvan vaatteet on ihania! :heart: Voi kunpa mekin saataisiin pian oma pikkuinen nyytti jolle pukea niitä ihanuuksia. Tosin onhan nuo 92cm vaatteetkin vielä ihan söpöjä =)

Äsken tuli pieni lorahdus verta housuihin. Vuoto oli nyt siis 5 päivää poissa melkein, mutta ei nämä nyt menkat vielä voi olla, ehkä kohdussa oli vielä jotain tavaraa...?
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 3/28-29
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 5/32
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 5/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 10/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 12/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 12/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 15/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 17/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 18/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 23/26-30
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 31/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 31/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 13/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 22/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 24/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 25/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 25/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 1/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 14/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 22/28-30
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 26/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 34/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 15-12/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 26/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
 
Huh heijaa.. Tuli kaverin kans eilen vähän
ja nyt onkin sitten vähän
olo.. Tän päivää oon vaan maannu enkä ole saanu mitään aikaiseksi. Tuskin olisin tännekään jaksanu tulla kurkkimaan ellei mies ois konetta avannu..
Mut oli kyllä ihan kivaa
mut ei tämmöistä juhlintaa kyllä kovin usein jaksais. Jos seuraavan kerran sitten taas vuoden kuluttua.. :LOL:

Valitettavasti en nyt jaksa muiden juttuihin kommentoida mitään. Huomenna sitten.. :ashamed:

OmaNapaa sen verran että jotain tunnetta tuolla alavatsalla on, mutta mitä
Se selviää loppuviikosta.. :whistle:
 
Heips

Mäkin olin eilen ystävän polttareissa, oli muuten ihan ensimmäiset minulle ja kaikki sano et nyt mä sain ihan väärän kuvan polttareista, kun ei ollu sillain ihan perinteiset kun se juhlakalu on 30. viikolla raskaana, mutta kivaa oli silti! Polttarien jälkeen olin sitte yhden toisen kaverin kanssa yökerhos ja hauskaa oli! :) Vähän on kans semmonen krapulavapina nyt. :LOL:

En tiiä, miehel joku kriisi nyt. Se ei ikinä oikee puhu mitää, patoo kaiken sisällee ja eilen oli taas se päivä vuodesta kun se oksensi sit kaiken pahan olon ulos kerralla. No toivotaan et helpotti. :eek:
 
Moikka
tänään tein testi ja vaalea positiivinnen hyvin vaalea en edes usko että totta kun oli niin vaalea että tuskin näkyi! sain keskenmenon toukokuussa :'( .. nyt jännittää että oisko se sittenkin se positiivinen parin päivän päästä tehä uus testi :LOL: menkat oli viimeksi 11.07.2007 . olen jo kahden äiti poika ja tyttö. piti tulla kertoon patoutumat kun ei ole ketään kelle kertoa mies ajamassa moottoripyörällä..
 
Minä tiesin poikia odottaessani ennen kuin menkkojen olisi edes kuulunut alkaa olevani raskaana, tyttöä odottaessani en tiennyt, iloinen yllätys, kun positiivinen löytyi testistä. Jos teet uuden testin muutaman pvn jälkeen?...Pidän peukkuja kuitenkin, että plussaa on ja vahvistuu! :flower: , :wave: . Itselläni 1/28 meneillään ja toinen yrityskerta =)
 
Risukasa todella tutun kuulosta! Mullakin pitää olla varapläänit mielessä jos ei tärppi käy.. eihän tätä muuten jaksa!! Nytkin pinna niin p.erhanan kireellä kun testi näytti tänään negaa, vaik jo menkat säännöllisestä kierrosta pari päivää myöhässä!! No kai ne sit huomen alkaa... :'( viimeks näytti vahva plussaa parin päivän jälkeen kun olinkin raskaana, eli jotenkin aika toivoton olo. Ainoa hämy on toi et ei näy menkkoja mut vatsaa kyl nipistää. Meiän "varapläänit" on häät, no joo ei kuulosta hyvältä? =) ei kun vain siis häitten AJANKOHTA muutoin on kyllä häät tulossa tuli nyytti tai ei, mut joko ne on nyt ihan pian tai sit vasta vauvan jälkeen..koska raskaana en omis häissä halua olla. Mut tietenkään häät ei oo mikään "vara"juttu! ;) Mut alan sit niitä suunnitteleen jos ei nyt mitään kuulu.. mä oon ainakin ihan varapläänien kannalla! :LOL:
ja keskenmenon jälkeen halusin matkalle mut mies oli just noin, et kohta oot raskaana ja ei nyt oo varaa yms. siis sillonhan sitä etäisyyttä koko touhuun just tarttee! Ja taidan tarvita taas jonkun EXTRA-ison jempin et pääsen täältä pohjalta ylös kun täti kurvaa kylään.. mut :heart: sulle!
 
mulla oli ihan KAUHEE iltapäivä...oli porukoilla grilli-ilta ja mie vaan potesin heikkoa ja huonoa oloa...
vihloo edelleen alamasua ja oksettaa/yököttää (en vaan vielä halua oksentaa ) :snotty:
väsyttää, on sillein veto pois, jalat turvoksissa, itkettää kaikki.
masentaa... :headwall:

sitten kun olen 100 varma että olen raskaana, ja sitten tulee fiiliksiä etten olekaan ni meinaa silloin itku tulla... :'(
Mie en jaksa jos menkat alkaa, ku on NÄIN huono olo...en halluis "turhaan" kärsiä... :(

anteeksi vuodatukseni.... :ashamed:
 
iltaa...
eilen oli tosi hauska ilta, oltiin oikeen tanssimassakin ukkokullan kanssa ja sitä hauskaa tarvittiinkin kun tänään aamupäivällä alko vuoto :(
elikkä kp olis nyt sit 1/24-27 hieman sekavaa mutta nyt tosiaan on siitä oviksesta 14 vuorokautta että periaatteessa kai sit ihan ajallaan, harmittaa vaan ihan älyttömästi, piti äkkiä lähtee hakeen lapsia kotiin tuli kamala ikävä ja sit kun sai molemmat syliin niin tuli heti paljon parempi olo, vaikka tapeltiinkin esikoisen kans koko ilta, oli niin väsyny :) mutta siis helpottaa pahaa oloa kun kuitenkin on jo nuo ihanaiset ja pakko kai se on uskoa että vielä meille se pikkukolmonenkin suodaan.......toivottavasti ei kellään meistä kestä tämä odotus kauan

jeps mutta palaan kommentoimaan teiän juttuja kun täältä taas nousen..........
:wave:
 
Väsynyt rellestäjä täällä yrittää jotain naputella..
:LOL:

Aurinkoenergiaa kyseli että onko täällä tuntemuksia, no onhan noita taas, mutta enpä niihin oikein uskalla enää luottaa.. :ashamed: Oireita on ollut ennenkin ja silti se täti on vaan tullut..(
) Joten ei täs auta kuin ootella ja ihmetellä ja sitten vasta kun täti on (toivon mukaan
) myöhässä (siis jättää kokonaan tulematta tietysti ;) ) testailen vasta. On tuolla yksi testi jemmassa.. :whistle: Sulla kyllä niin hyvät oireet että ihme jos ei tuosta plussaa tule!! Täällä peukut pystyssä!!! bd :)

Äitee2 Toivottavasti toivoa vielä olisi. Täällä pidetään kaikki sormet ja varpaat pystyssä että pieni siellä olisi kasvamassa ja hänellä olisi kaikki hyvin :heart:

Puella :) Kiva kun mun ukkelit saa hyvälle mielelle
Noi sun oireet on kyllä aikamoisen hyvät, joten plussapuhalluksia sinne lähettelen +++++++++++++++++++ :whistle: Samoin kuin kaikille muillekin jotka nyt piinaviikkoa elelevät!!! Nyt pitää saada plussia tähän pinoon ja oikein ropisemalla!!!


Eevarouva Mä olen monesti myymässä kans noita esikoisen pieneksi jääneitä vaatteita, leluja ym roipetta mitä olen säästänyt kakkoselle.. :ashamed: Mut edelleen ne tuolla on.. :whistle:

Katherinelle toivottelen kovasti onnea testailuun, toivottavasti sieltä se kaivattu plussa tulee :heart:

Eliisa80 Pahoittelut tädistä
Kovasti onnea tähän uuteen kiertoon! :flower:
 
Onnea Tonttuliinalle haamusta :flower: Toivotaan että lopettaa kummittelun ja pian tulee selkeästi esiin.

Minä olen edelleen tikuttanut ovista ja haaleammaksi on mennyt, mutta omat tuntemukset ovat aivan muuta. Limojakin jonkin verran, mutta niitä nyt on niin vaikea erottaa spermasta. Mutta himottaa sen verta että vaikea kuvitella et ovis olisi jo mennyt. Joka toinen päivä ollaan nitisitetty sänkyä, ei viitti joka päivä ettei menisi maku hommasta. Etenkin kun nyt ei tiedä kuinka kauan tätä olotilaa kestää ;)

Ottaako teidän siipat suorituspaineita kuumeilusta? Ja vaikuttaako se käytännön touhuissa? Meillä oli ehkä vähän sen suuntaista kun tehtailtiin esikoista. Tämänkin vuoksi yritän pitää matalaa profiilia, enkä vingu kauheasti näistä kotosalla. Hyvä kun on tällainen palsta jonne purkaa tuntojaan:)
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 1/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 4/28-29
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 6/32
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 6/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 11/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 13/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 13/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 16/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 18/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 19/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 24/26-30
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 32/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 14/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 23/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 25/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 26/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 26/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 1/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 1/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 2/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 15/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 23/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 16-13/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 27/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
 
voisko joku mulle kertoa mikä mättää. olen saanu kolme keskenmenoa. viimesin kesäkuussa. menkat alkoi 2.7 ja kesti 22 päivää eli 24.7 loppu.. koskahan voin odottaa seuraavia. laskenko nyt sitten sen kolmeviikkoa siitä kun loppu kun olishan niitten puitänyt alkaa jo kauan sitte. Inhottavaa tällänen odottaminen kun haluaisin taas yrittää vaikka se nyt ei kovin järkevää kai olekkaa. Mulla kesti jälkivuoto 7 viikkoa toisen keskenmenon jälkeen. se oli ikävää se. Ehkä minäkin vielä joskus saan sen oman nyytin mistä pitää huolta ja hoivata. :hug: kaikille ja jaksamista.
 
Huomenta!
Putosin Korkeelta..täti siis kurvasi punaisella ferrarilla tänä aamuna...
olo on tosi matalalla... :'( :'(
mä en ymmärrä...johtuko noi oireet siitä GREIPPIMEHUSTA???
En kyllä nyt oo yhtään Kipiä! :eek:

henkusesti rikki....
kp 1/28 ja yk jo 7 :'( :'(
 
olen niin pahoillani puolestasi aurinkoenergiaa :hug: kuulosti jo niin lupaavalta..kroppa joskus taitaa teetellä niit oireita kun vauvaa oikeen tahtoo..p..rseestä!en kierrosta sit!!
mullakin on jo toiveet enskierros vaik kierron päiviä ei oo paljon..nyt vaan ei oo sellanen olo et ois raskautunu :ashamed: ei mitään oiretta.esikoisen aikana oli ennen plussausta kaikkki klassiset oireet rinnat kipeet väsytti yms. kesken menneessä ei muuta kuin elohiiri kohdun kohdalla ja ristiselän säryt...nyt ei mitään..no kaipa ne kerkeäis viel tulla.. nyt vaan jotenki p.aska fiilis!! :(
 
tiukulille ja aurinkoenergiaalle kovasti voimia :heart:

haamusta kovasti onnea tonttuliinalle :flower:

muillekin tasapuolisesti plussatuulia ja voimia täteilyihin!

(.)
Maha juilii kummasti.. Eilen testasin negan mutta kierto ei edes vielä täynnä, oli vain pakko testata :D Kuitenkin lähinnä odottelen tätiä sillä olen aika varma että koko ovista ei tapahtunut kun en sitä bongannut vaikka tuntemukset kyllä bongasin! mutta jännäilläämpi silti :)

Koko viime viikko mennyt huonoissa fiilingeissä ja kireällä pinnalla.. mies raukka saanut kärsiä :/

puuh.. pistelee tuolla vasemmalla alavatsassa :eek:

Halauksia vielä aurinkoenergiaa.. tuli ihan paha mieli puolestasi :hug:
 
aurinkoenergiaaensimmäinen päivä on pahin, sitten (edes pikkuisen helpottaa).mulla oli viime kierrossa sama, putosin korkealta.(mulla ei ollu mitään oireita edes :ashamed: olin vaan niin varma et tärppäs). voimia
:hug: yrityskerta 7-kuulostaa hyvältä kierrolta++++

on:tossa sanoin, et oon aina takapiruna ku joku kertoo iloisista uutisista. joo, kyllä mä osaan olla myös iloinen niiden puolesta, kuitenkin kotona mietin et miks se ei voinu odottaa, et mäkin olisin tai sekin "kerkes" ensin. siis ihan yksikseni, ukolle joskus mut se ei tajuu etten tarkoita kirjaimellisesti, luule et oon ihan höpö. mut yksikseni. ainoa mistä en ajatellu mitään pikku manailuja oli ku mun ystävä kertoi et odottaa, niillä esikoista yritettiin 3 vuotta ja tää pieni kakkonen tuli ekasta yrityksestä. tuli kyyneleet silmiin ku olin niin onnellinen. muuten yritän kyllä päästä mun (okei nyt se san sitten totuuden nimissä tulee, se sana miks manailen ja sadattelen) KATEELLISUUDESTA :ashamed: :ashamed: :ashamed: eroon.
tää kuumuus laittoi mut tunnustaa ton ;)
kaikille +++++++++++ ja voimia kestää kierron ekat päivät, oviksen huomaaminen, jännääminen, testaaminen, ja voimia siihen hetkeen ku se hiivatin testi näyttää vihdoin +++++. :attn:
 
aurinkoenergiaa
Olen pahoillani että se täti löysi sinne sittenkin :( Niin lupaavat oli sun oireetkin. Toivotan hirmuisesti onnea tähän uuteen kiertoon :heart:

Tiukuli Olen kovin pahoillani että olet joutunut jo 3 km:a kokemaan :( :hug: Kuinka pitkä sun normaalikiertosi on? Jos se on vaan palautumassa normaaliin. Onko mahdollista että olisit raskautunut jo uudelleen? Oletko testannut? En oikein muuta osaa valitettavasti sanoa :ashamed: Kolmen km:n jälkeen pääsee jo tutkimuksiin. Kovasti voimia sinulle! :hug:
 
kiitos. olo on syvältä... :'(
ajatukset ei anna rauhaa ja olo ei oo helpottanu (siis oireet: oksettaa edelleen, rinnat on TOSI kipeet, jalat puuduksissa, alamasulla tosin nyt menkkamainen särky, kn edelleen "kiinni", samanlainen kolo kun muulloinkin, ennen on kyllä ollu isompi menkkojen aikaan, väsyttää.....) ärsyttää...

Kyyneleet vaan valuu pitkin poskiani... :'( :'(
 

Yhteistyössä