km:n jälkeen kuumeilevat...

Strömsö Hurjasti onnea!!! :flower: =) :heart:

Kiva että tää nimenhuuto asia otettiin näin positiivisesti vastaan :) Mä vaan ajattelin että hyvä ois välillä tarkistaa tuota listaa, että onko kaikki vielä mukana täällä vai menneet kenties odottajiin tai ties minne. :D Ja edelleen ihan mielelläni mä tuota listaa päivittelen =)

Mulla täällä megavuodot meneillään ja lisää rihmaklimppiä tuli taas :x :ashamed: Ei onneksi niin hirveän kivuliaista ole, mutta ei ole kivaa kun rättiä saa vaihtaa vähän väliä :| Sais jo loppua!! |O Et kuka sitä tätiä kaipas? Täältä sais yhden joka unohti hanat täysille auki!!! :attn: :kieh:
 
Onnea myös Tonttutiina ja Strömsö =) :flower: Tännehän tuli oikein plussa-aalto! Mahtavaa!

Katherine bongasitko oviksen - josko olisi ollut vähän myöhemmin ja siispä luvassa vielä +++ :wave:

Emppu78 niin mä muistelinkin sieltä tammikuisista että teillä oli jonkinlaisia apuja hedelmöitykseen - onnea matkaan tiistaille, toivottavasti pääsette tositoimiin :D Niin ja onnea sulle negasta, heh, hassua sanoa näin :LOL:

Eliisa80 hauska kuulla että arvojen ei tarvitse olla ihan pohjissa että kierto voi alkaa! Mutta tosiaan voisi kuvitella, että raskaus ei ala ennen kuin vanhat hormonit on poistuneet... eli ehkä kuitenkin olisi hyvä, että laskis ne viimeisetkin rippeet ennen niitä kuukautisia, niin että sitten kun kuukautiset tulis, niin se kierto olisi sellainen, josta olisi mahdollisuus tärpätä! Huoh... odottavan aika on joka tapauksessa PITKÄ! |O

EevaRouva tiiätkö mullakin oli tuossa joitakin päiviä sitten vihlomista oikealla puolella ja melkein jo mietin, että voisko olla ovis, mutta sitten järkeilin että ei voi olla :LOL: Vaikka tietty sitä toivoisi kovasti, mutta tosiaan kun sitä hcg:täkin vielä on, niin ei kai se silloin voi olla... :headwall:

Epskeps tänne oli se tilaus :wave: :whistle: :LOL: Huh, kuulostaa aikas ikävältä tuo sun tulvintasi, toivottavasti pian hellittää!
 



Haaveissa esikoinen

Irtosora..................KM 08/07
Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 4/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 7/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 9/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 14/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 16/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 16/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 19/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 21/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 22/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 27/26-30
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 35/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 3/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 17/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 26/28-32
SadMam..................RK 06/07..............................KP 29/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 29/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 4/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 4/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 5/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 18/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 26/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 19-16/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 30/28


Haamuilijat


Nasuliini

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)

 
N I M E N H U U T O!!! :attn: :attn: :attn:

Yritän tämän tehdä niin, että tässä viikon verran katson ketkä tänne kirjoittavat ja kirjaan heidät tähän. Sitten jos joku joka ei juuri nyt halua kirjoitella, mutta pysyä silti listalla, voi "lainaa" komennolla lisätä itsensä tähän listaan mukaan. Sopiiko näin? Jos joku keksii paremman idean ja tavan toteuttaa tämän niin kertokoot heti
;) :D


Amira
Aurinkoenergiaa
Beccy
EevaRouva
Eliisa80
Emik
Emppu78
Hiidi
Katherine
Kiti07
Kummi
MargeSimpson
Miikkis
Minda
Mimmuli82
Miukuli
Mymmelis
Nannukka
Nasuliini
Pelottaa
Puella
Pullenah
Repa
Risukasa
SadMam
SatuKa
Sonja74
Stoppis
Tinii
Tuutikki
Äitee2

Niin ja ne jotka eivät ilmoittaudu, otetaan tuosta meidän listalta pois. Mutta takaisinhan pääsee sitten jos niin haluaa!! :)
 
Minulle tosiaan tehtiin reilu kaksi viikkoa sitteen lääkkeellinen tyhjennys, joka ei onnistunut täysin vaan jouduin kaavintaan, joka tehtiin 10 päivää sitten. Kaavinnan jälkeen minulla ei ollut vuotoja eikä kipuja lainkaan. Nyt sitten alkoi jumalaton jomotus vasemman munasarjan kohdalla, joka heijastelee selkään ja jalkaan. Liittyyköhän tämä kaavintaan vai onko mahollista että nyt jo olisi ovis tulossa? Koskaan ennen ei ole ovis kivut olleet tätä luokkaa!!! Arkuus ja jomotus on jatuvaa, ei kestä liikkua eikä kovin syvään hengitellä, saatikka sitten vasemmalla kyljellä nukkua viime yönä. Ei kehtaisi taas soittaa naistentautien polille, kun olen joutunut sinne niin paljon oleen yhteydessä ja vastaanotto on siellä joka kerta yhtä pyllystä! Toivottavasti osaatte jotain vinkata!
 
Täällä olen taustaillut ja viestejä lukenut mutta en ole ehtinyt kirjoittamaan ja itsellä kun ei mitään ihmettä ole tapahtunut.

Aluksi onnittelut plussaneille! :flower: :heart: :heart: :heart:
Toivottavasti se on tarttuvaa ja moni seuraisi perässä...


Epskeps Minulla tulee aina kuukautisten aikana pieniä hyytymiä. En ole kyllä tarkkaillut tuleeko niitä vain silloin kun on runsaat ja tuliko silloin kun söin pillereitä.

tonttutiina Minulla oli tod.näk. tuulimuna ja aika oireeton oli raskausaika, mutta kun oli kyseessä ensimmäinen raskaus, ei minulla ole vertailukohteita. Palelusta tiesin, että raskaana olen. Mutta ei kaikilla ole normaalissa raskaudessakaan alkuaikoina mitään oireita. Ystäväni ihmettelee kanssa kun mistään ei arvaisi vauvan kasvavan mahassa - paitsi kasvavasta mahasta. :LOL: Huoli siis pois.

ON: täällä ei ole tapahtunut mitään. Kirjoitin joskus heinäkuun lopulla lähteväni polttareihini ja kuukautiset alkoivat samana päivänä. Oikeastaan silloin alkoikin vasta tuhruttelu ja kunnolla alkoivat siitä vasta parin päivän päästä. Nyt on häätkin jo juhlittu ja arki alkanut rouvana. Kierto alkaa lähestyä loppuaan, nyt vain piinaillaan viimeinen viikko. Ovista en bongannut mutta peiton alla on ollut sen verran aktiivista, että sen suhteen ei hätää, jos vaan ovis on tapahtunut.
Meiltä hajosi kone ja olen ollut hetken nettipimennossa. Nyt on uusi kone alla ja toivottavasti osallistun aktiivisemmin tännekin kirjoitteluun.



Puellalle ja Katherinelle vielä paljon ++++++++
Jatkakaa iloisten ilmoitusten sarjaa!!!!!
 
Voi sentis, ompa täällä tapahtunut, sillä aikaa kun mie olen mököttänyt :saint:

Onnea nasuliinille, tonttutiinalle ja muille plussanneille!!!
menkkoja on tullut monelle toiveista huolimatta, niistä :hug: Seuraavalla kerralla parempi onni, siihen se on kai vaan uskottava!!!

Oman navan tilanne on, että odotellaan kuukautisten loppuvan, tulivat 5vkoa km:sta ja oat olleet kumman nihkeät, pikkarin suojalla on pärjännyt mainiosti :| Yleensä verta tulee ekoina päivinä lorisemalla, sitten hiljenee... Onkohan normaalia moinen? Myös kivut ekoina päivinä olivat inhottavan tuntuvat, yleensä ei tunnu muuta kuin ekana päivänä ollaan kaksinkerroin :x

Vuodon loputtua saisi sitten alkaa taas yrittämään, meillä oli kuukausi välissä. Yhdet menkat ja oman mielentilan "virkistys" kuukausi (mukamas...)
MIes säikäytti eilen ihan tosissaan minut... Sanoi, että minun kannattaisi alkaa syömään pillereitä. Olisi kuulemma aika kasvaa aikuiseksi ja antaa asian olla.En ymmärtänyt hänen sanomiaan yhtään ja sitten tilanne olikin mennyt jo ohi ja ukko painellut nukkumaan... Mitä se nyt noin sanoi?? Eikö hän nyt haluakkaan vauvaa? Vai haluaakohan kenties nyt vaan antaa asian levätä hetken, onhan meillä ollut rankkaa koko kesän näiden keskenmenojen takia... :/

SADMAMMinulle on käynyt lähes samalla tavalla, molemmilla kerroilla kerroin "pahaalle ystävälleni" keskenmenoista, jälkeenpäin ei ole asioista puhuttu sanallakaan, ei kysytty, miten voin, ei mitään!!! Omaa vointiaan ja väsymystään valittaa päivästä toiseen ja minun tulisi kysellä hänen vointiaan jatkuvasti :headwall: Noh, tuli huomattuia, ettei meillä olekkaanniin läheiset välit, kun tuli luultua... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
N I M E N H U U T O!!! :attn: :attn: :attn:

Yritän tämän tehdä niin, että tässä viikon verran katson ketkä tänne kirjoittavat ja kirjaan heidät tähän. Sitten jos joku joka ei juuri nyt halua kirjoitella, mutta pysyä silti listalla, voi "lainaa" komennolla lisätä itsensä tähän listaan mukaan. Sopiiko näin? Jos joku keksii paremman idean ja tavan toteuttaa tämän niin kertokoot heti
;) :D


Amira
Aurinkoenergiaa
Beccy
EevaRouva
Eliisa80
Emik
Emppu78
Hiidi
Katherine
MargeSimpson
Miikkis
Minda
Mimmuli82
Mymmelis
Nannukka
Nasuliini
Pelottaa
Puella
Repa
Risukasa
Stoppis
Tinii
Tuutikki
Äitee2
 
Mie olen enemmän ja vähemmän ollut taustailemassa, syystä siitä, ettei ajatuksia saa kirjoitettua ilman, että kuulostaisi siltä, että elämäni olisi silkkaa valittamista... Paha mieli näuitä lukiessa nousee pintaan aina, mutta tämä on ainut paikka helistimen lisäksi, missä on saman kokeneita ihmisiä...


 
Epskeps: Kiitos kun lisäsit miut listaan, jotenkin meni tuo ilmoittautuminen ohi :ashamed: Toivotaan että täti alkaisi jo tehdä lähtöään pois!! :hug:

Mymmelis: miulla oli kanssa tosi niukka vuoto km jälkeen, joten se on ihan normaalia, jokainen vuotaa tavallaan.. :hug: Toivotaan että miehesi sanat olivat vain jotain sanahelinää eikä oikeasti tarkoittanut sitä! Voi olla että km ovat olleet hänelle vain niin kova paikka ettei tahdo sen enää tapahtuvan uudelleen, jaksuja :hug:

Emppu78: Onnea jälkitarkastukseen, bd pystyssä että kaikki on ok!

Pelottaa: Ihan kamala tilanne, olisin varmaan juossut pois koko kampaamosta!!!! Olet todella vahva kun jaksat mennä silti eteenpäin!! :hug: :heart:

SatuKa: onnea rouvalle!! Sitä mennään nyt sitten pallo jalassa, itselläni se ollut kohta 5v :LOL: Toivotaan että oviksen pääsitte hyödyntämään, mikäpä olisi sen ihanampi 1kk lahja kuin plussa!! ++++++ :whistle:

(.) Kylläpä voi sattua munasarjoihin ja vielä oikeaan puolelle (se oikea tuuba siis poistettu) . Kysymys: esiintyykö kellään ovuulaation aikaan pahaa oloa, sellaista tökkimistä? Mulla on nyt parina päivänä ollut, heti aamusta lähtien!
Piti tänään aamulla rakastella, mutta uni painoi niin pahasti päälle että nukahdettiin jo ennen kuin aloitettiin :LOL: Täytyy yrittää sitten illalla uusiksi :p
 
Ajattelinpas mäkin taas kirjoitella jotain. Täällä kuumeisesti toivotaan, jotta tässä kierrossa tapahtuisi jo ovis. Silloin lääkärissä vähän tosiaan toppuuteltiin, että raskautuminen ei tod. näk. ole vielä mahdollista. Meillä on nyt menossa -teoriassa- yk 2. Mutta kuun loppupuolella pääsen taas jännäilemään.

Tosi ihanaa kun tänne on tullut plussanneita :heart: :heart: ! Antaa itsellekin toivoa tulevaisuuteen.

Mutta mä siirryn taustalle takaisin. Täytyy tulla kierron loppupuolella uudestaan moikkailemaan! B)
 
Eli täällä ollaan :wave:

Nyt taas pelkkää omaa napaa... Mun vuoto ei olekaan vieläkään loppunut. Sidettä ei tarvitse käyttää, mutta pyyhkiessä tulee vielä paperiin aika paljonkin. Nyt siis jo kolme ja puoli viikkoa vuotanut tyhjennyksestä. Mietityttää joudunko sittenkin kaavintaan :/

Onko teillä ollut kohtutulehdus jollain? Jos on niin miten on ilmennyt? Tai miten on huomattu, ettei kohtu olekaan tyhjä?

Mulla ei ole kuumetta, ei pahanhajuista vuotoja eikä varsinaista kipuakaan. Vähän on alavatsa arka, mutta ei varsinaista kipua ei ole. Mulla on gyne ensi tiistaina, mutta mietin, että pitäisköhän jo nyt tehdä asialle jotain.
 
Iltapäivää kaikille!

Omaa napaa täälläkin... Tädin vierailua vieläkin odottelen. Eilen tuli koiran vieraaksi, liekö erehtynyt otuksesta? :LOL: Vähitellen alkaa jo jänskättää, jospa sittenkin. Pitäisköhän alkaa jo testiä jostain hommailemaan, yhtään kun en ole ostanut varastoon. Ei sillä että mitenkään taikauskoinen olisin. ;) Katellaan nyt miten käy!

Hyvää päivänjatkoa kaikille ja plussia!
 
Helou!

Ensinnäkin: ONNEA PLUSSANNEILLE!

Mäkin olen kyllä lukenut teidän jutut joka päivä, mutta en ole kirjoittanut, ei vaan ole nyt oikeen ollut mitään "asiaa". Jotenkin tavallaan en haluaisi edes kuumeilla tätä vauva-asiaa, siis sillain et alan ihan vauhkona just tutkii tuntemuksiani ja oireita (vaikka nytkin tiedostan ihan pienimmänkin vatsannippailun), vaan että antaa lapsen tulla sitten kun on tullakseen, ilman hirveetä YRITTÄMISTÄ. Muutenki kun nyt pitäs vielä odotella niitä ensimmäisiä kuukautisia km jälkeen, niin ei ole sillain ees kovin ajankohtainen. KM siis 3 viikkoa sitten ja jälkivuototuhru kesti vain 5 päivää.

Olen täällä kotona nyt ihan kauhean flunssan kourissa, pää ihan turvoksissa räkää ja korvissa tuntuu painetta. Hyvä että tolpillani pysyn! Kuumetta ei ainakaan toistaiseksi ole vielä ollut. Ja vähän niinku pulttiksellakin oli, niin nyt tuntuu sille että rämmitään kyllä tosi syvällä miehen kanssa, en tiedä päästäänkö tästä enää yhdessä ylös. Kai se sitten vaan "kuuluu" asiaan, mieli maassa muutenki ni sit ne kaikki inhottavalle tuntuvat asiat tuntuu viel inhottavammalle. Olen kyl hänelle kertonut, et mä en vaan voi jatkaa enää näillä eväillä, et nyt on asioiden alettava vihdoin muuttua. :(

Jotain iloistakin! Olen lähettänyt n. 20 työhakemusta heinäkuun lopun jälkeen (kaikki siis avoimia paikkoja mitä olen hakenut) ja tänään sain ekan soiton pyynnön saapua haastatteluun! JIHUU!

Jälkitarkastus siis ensi viikon perjantaina.

Olette siitä ASA:sta puhunu, itellä ei kokemusta eikä kai tarvettakaan moiseen, mutta siinä ULLA JÄRVEN kirjassa SYNTYMÄTÖN: TIETOA JA KOKEMUKSIA KESKENMENOSTA oli juttua asiasta ja voisin vaikka kopioida sen tähän mitä siinä sanotaan.

"Yksi tutkituimmista toistuvan keskenmenon syistä on suurentunut veritulppa-alttius eli tromboositaipumus. Tromboositaipumus voi ilmetä vain raskauskomplikaatioina eikä koskaan laskimoveritulppina.

Raskaudenaikainen veren hyytymisjärjestelmän aktivoituminen ja tromboositaipumus yhdessä lisäävät spiraalivaltimoiden pienten tromboosien riskiä varhaisraskaudessa ja siten keskenmenoriskiä. Asetyylisalisyylihappo (ASA) vähentää tromboksaanin tuotantoa ja siten verihiutaleiden takertumista, mutta varhaisten keskenmenojen estossa siitä ei välttämättä ole ollut apua. Viitteitä on sen sijaan saatu ASA:n toisen raskauskolmanneksen keskenmenon ehkäisytehosta.

Lääketutkimuksissa on saatu tavanomaisesta ja pienimolekulaarista hepariinista lupaavampia tuloksia, mikä ainakin viittaa siihen, että tromboositaipumus todella on toistuvien keskenmenojen yksi syy. Yleisimmin käytetäänkin hepariinin ja asetyylisalisyylihapon yhdistelmähoitoa, joiden ei ole havaittu aiheuttavan sikiövaurioita."


 
sonja74 mulla oli lääkkeellisen jälkeen kohtuun jääny viä jotain ja se huomattiin sillee et ite aloin epäilemään et kaikki ei oo tullu pois ku vuotoa oli kans yli kax viikkoo.. tein sit raskaustestin ja se oli vahva positiivinen joten soitin sairaalaan ja pyysivät tuleen heti polille. ultralla löydettiin kohdusta jämiä. alavatsa oli vain hieman arka..jotain pientä nippailua oli ollut muutamana päivänä... kaavinnassa kuitenkin selvisi että mulla oli ollu myös tulehduksen alku..antibiootit sit het suoneen. toivot sulla on kaikki hyvin eikä tarvii enää kaavintaan mennä. Niin joo ja mullakaan se vuoto ei tullut siteeseen asti vaan vain pyyhkiessä. tosi niukkaa oli ja välil loppui muutamaksi päiväksi vain alkaakseen uudelleen. Mä en uskalla sanoo mitään et täytyiskä tolle jo tehä jotain. kannattaa varmaan soittaa sille gynelle ja kysästä ammattilaisen mielipidettä tai jos susta itestä tuntuu kun ei kerta mitään kipujakaan oo että odotatko siihen tiistaihin. jaksuja sulle :hug:

Puella testaa jo!!! mä en jaksa odottaa... jänskättää sun puolesta... onko oireita ilmaantunu?? :) plussamyrskyä+++++++++++++ :whistle:

Miikkis mulla kun viime ovis oli tosi voimakas oireinen niin huomasin myös että mulla oli tota etovaa oloa kans. aamulla kun heräsin niin oikein oksetti.. ihmettelin sitä kans...mut muillakin näköjään... no nyt illalla peitot heilumaan ja antakaa pölypunkeille kyytiä :LOL:

).( taidan kans testailla maanantaina tai tiistaina..mua jänskättää nyt jo.... menee aivan järki itteensä kun kokoajan miettii et onkohan plussa tullu vai eikä se oo tullu... voi ku sais ton ees hetkex pois mielestä... sehän onnistuu tosi hyvin varsinkin kun pyörii täällä... :LOL:
voi kertokaa ny joku mulle vielä kun mun jalkoja välil vihlovasti särkee reisistä. välil vasemmasta jä välil oikeasta.. ihan hetkittäin. ei mulla oo ikinä ollu tollasta. voiko tuo olla raskausoire?? onko teil ollu tommosta... en oo kyl ikinä kuullu mut ku niin oudolta tuntuu ku yhtäkkiä tommonen alko. :/

plussaa aivan hirveesti kaikille+++++ :whistle: ja ne joil siipi maassa.. :hug:
 
Onnea kaikille plussanneille :flower: :flower: :hug:

Jännääjille +++++++++++++++++++++++++ :whistle:

(.)väsymystä, :'( ja ketutusta.siinäpä ne tärkeimmät.Vuoto taas runsastui,onneksi kipuja ei ole.Jotenkin vaan on mieli maassa.
En osaa selittää mistä johtuu...vissiin päässä vikaa.
 
Äitee :hug: Ymmärrän sinua. Ei sitä oloaan tarvitse selitellä, se on niin selvää, että ei voikkaan olla hyvä olo nyt sinulla. Toivon niin paljon onnea teille ja paljon voimia :heart:

Mimmuli Minullakin on ollut tuollaista vihlontaa, mutta sitä epäiltiin endoksi :| Kun vihloi alapäätä, toista pakaraa ja reisiä vuoronperään. Tiedä sitten miksi sinulla yhtäkkiä tuollaista ilmenee. Minullakin tuossa haalean plussa aikoihin vihloi alapää, mikä enteilee menkkoja, mutta sitä kesti vain hetken, eikä menkat alkaneet.. ainakaan vielä onneksi!
Plussaonnea+++++ :whistle: :heart:

Puella Tee se testi, jänskättää ihan liikaa =) :heart:

Miikkis Mäkin tiedostan nyt että mulla silloin tässä kierrossa oli ovulaation aikaan sitä todella pahaa oloa, silloin luulin että olis raskausoireita, että ovis olis ollut aikaisin, mutta nyt näyttäiskin, että ovis on ollut aika myöhään, ja se pahoinvointi on ollut oviksen merkki. Jännä juttu että sen ns. tuntemani parhaimman oviksen bongattuani nyt, sain tuon haalean plussan. Tuntuu niin oudolta. Jospa tää nyt sit kestäis, toivotaan niin. Maanantaina seuraavan kerran testaan, sitä ennen yritän olla erossa testeistä =) Onnea sulle paljon tähän kiertoon :heart:
 
Kiitoksia ilmoittautuneille :D ja kiva että parit taustailijatkin tulivat ilmoittautumaan, hieno homma!! =)

Äitee2
Voimahali sulle! :heart:

Puella Kyllä nyt jänskättää sun puolestasi! Testailuonnea!! :flower: Kyllä on ihme jos ei sieltä plussa tule! +++++++++++++++ :whistle:

Sonja74 Mulle tuli kohtutulehdus ekan km:n kaavinnan jälkeen. Oli niin kivulias ettei voinut erehtyä etteikö jotain olisi ollu pahasti pielessä. Et mulla ainakin se ilmeni kovana, viiltelevänä kipuna. Toivottavasti sulla ei sitä ole!! Voithan varuiksi käydä otattamassa verikokeet, että näkee onko tulehdusarvot nousseet.

Mimmuli82 Toivottavasti tulee plussa!! :heart: Täällä peukut pystyssä! bd

OmaNapa Vuoto onneksi jo vähän hiljentynyt, täti ymmärtänyt että niitä hanoja voi vähän pienemmälleki laittaa |O Ei onneksi olleet kivuiliaat nää menkat tällä kertaa. Mut kyllä saisivat viimeisiksi jäädä piiiiiiiiiiiitkään aikaan... ;) Eilen netistä yritin etsiä vastausta ongelmaan "runsaat kuukautiset" ja "rihmaklimpit", no löytyhän sieltä sitten sellaista juttua että MYOOMAT ( :eek: ) voivat aiheuttaa runsasta vuotoa ja hyytymiä.. ja noi myomaat voivat estää raskautumisenkin. :eek: Et nyt tässä sitten tuumaillaan, että saattais tuo gynelle meno olla kohta aiheellista :/ Vajaa vuosi sitten kävin, eikä se gyne mistään myoomista mitään sanonu... Kait sitä jollain tapaa haluaa löytää syntipukin siihen miksei tää raskautuminen onnistu..tai jotain..
Mut jospa tämä tästä. Tässä kierrossa yritän tikutella ahkerasti, josko se vähän tätä "projektia" avittaisi.. :whistle:

tässä näitä juttuja..

Runsaat kuukautiset:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=Runsaat%20kuukautiset&p_artikkeli=dlk00173

Myoomat:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00157
 
Mymmelis:Mulla on ollu kanssa tosi niukat menkat km:n jälkeen,paitsi nyt kun kierto ruvennut pitkittymään on menkatkin muuttuneet normaaliksi...Eli ihan normaalia =)

Miikkis:Mulla on nykysin kierron puolivälin tiimoilta menkkoihin asti ajoittaista pahaa oloa,lähinnä jus ovisaikaan ja sitten kun menkkojen pitäs alkaa...alko km:n jälkeen :/

Sonja.Oon kyllä kuullut pitkään kestäneestä vuodosta,itelläni kesti sen kolmeviikkoa ja oli just loppupeleissä tollasta niukkaa... Jos sulla ei oo kipuja eikä muita epäilyttäviä tuntemuksia,niin ehkä voit vielä muutaman päivän odottaa...sit vois kysyä lääkäriltä,että kattosko ne sen hormonitason. Toivottavasti vuoto loppuu :)

SatuKa:kiva lueskella sinunkin kuulumisia pitkästä aikaa,Onnea rouviintumisesta,oliko ihanat juhlat?

Mimmuli ja Puella,plussatuulia megapaljon puhaltaa hän++++++++++++++ [/b] :whistle:

Epskeps:Toivotaan ettei mikään Myooma kuitenkaan,... :x


:eek: Nukuin taas kolmentunnin päikkärit ja nyt kun heräsin niin kurkku kipee...apua.Ei kyllä ois varaa sairastua. Mies oli just flunssassa...

Ajateltiin tänään heilutella peittoja varastoon,kun isännällä keikkareissu pohjoseen,tulee vasta sunnuntaina....Niin ja ei tässä ovis kolkuta,mutta mieli tekis kuitenkin :p :D

Hyvät illanjatkot... :wave:
 
En ole kaikkien viestejä ehtinyt lueskella kun töitä paiskin täällä kauhealla vauhdilla mutta Epskepsin myooma pelko sattui silmiin.
Äidilläni havaittiin myoma kohdussa parivuotta sitten ja ainakin hänellä runsaat kuukautiset olivat TODELLA runsaat..

Toivottavasti ei nyt mitään kuitenkaan siellä ole vialla ja että täti jättäisi pian rauhaan! Kuitenkin olisihan se gynellä käynti kovin viisasta jos yhtään mietityttää..

Omalle navalle ei mitään uutta.. Tädin aiheuttama selibaatti riivaa mutta onneksi jo viikonloppuna se varmaan jo jättää meidät tältä kertaa.. Ovistikkuja pitäis tilailla pikaisesti ettei tässä kierrossa jäis se ovis bongaamatta..

Jaksuja koko porukalle :heart: ja kovasti plussatuulia koko pinoon!!!
 
En nyt oo ehtiny viestejä lukea ku duunia pitää painaa hikihatussa ettei määräpäivät mee umpeen, mutta kuulumisia...

Siis mulla on harmaita hiuksia :eek: ikää 30. Kyllä oli kampaaja ihmeissään, näkyy kuulemma ihan selvästi että on vasta ruvennu kasvamaan ku vasta parin sentin kasvussa harmaata - eli hiukset todella kertoo ihmisten elämästä. Pari kuukauttahan siitä keskeytyksestä on, hiukset on sitten siihen reagoinu. Toivottavasti nyt iloset tapahtumat sitten saa sen myös loppumaan...

Oma napa... outoa ja samalla hirveän tuttua vihlontaa alamassulla, voi tarkottaa ovista, munasarjakystia (tulleet takasin) tai sitten sitä maailman ihaninta... plussaa. Tai sit ei yhtään mitään. Raskautumiseen en usko, mutta voisko ovis olla vasta nyt??? kp29. Vihlonnat kestäny nyt parisen päivää mutta en jaksa hakea ovistikkuja ku jos nyt on ovis niin ihan turhaa ku ukko on matkalla eikä tässä oo alkuviikolla jaksanu mitään petipuuhia ku on niin väsy ollu koko ajan. Täytyneen soitella tohtorille jos mitään edistystä ei tapahdu, viimeks ku oli kystat niin vihlonta älty jumalattomaks kivuks just ennen suunniteltua leikkausta hyvä että ehdittiin ennen ku se puhkes.

Poitsun kanssa lähdetään huomenna mökille anopin ja appiukon kanssa joten nettipimentoon joutuu hän muutamaks päiväks.

Onnea plussanneille :heart:

Piinailijoille tsemppiä :flower:

Plussatuulia ja hyvää mieltä koko porukalle =)

Viikonloppuja toivotteleepi SadMam
B)
 

Yhteistyössä