km:n jälkeen kuumeilevat...

voi tonttutiina toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin, mene lepäämään ja paljon voimia ja jaksamista täältä :hug:

en meinannu uskaltaa tota testiä tehdä, aattelin et jos se näyttää vaan tyttö poika eikä enempää saatas, mut tein kuitenkin ja tuli tyttö poika tyttö poika jos nyt oikein osasin tulkita, jännittävää, alku siis ainakin oikein........... =)

 
Hello,

porukkahan innostui sormustestistä! Mä nyt uskottelin itselleni, että se näyttää vain syntyvät, elävät lapset! Koska mulle on nuorempana tehty keskeytys ja esikoinen poika niin jos näyttäisi muutkin, olisi esikoisen pitänyt olla tyttö :D Joten odotan innolla meille seuraavaksi tyttöä ja myöhemmin vielä poikaa! Ja mun äidillä on nuorena tehty sama testi ja sillä piti paikkansa ja sai tyttö, poika, tyttö. Minä hännänhuippuna. Ja hänellä oli 1. ja 2. välissä km ollut mutta testi oli näyttänyt vain 3 (onnistunutta) raskautta. :) Jostainhan sitä iloa ja toivoa on revittävä, sitten vaikka taikuudesta ;)
 
Pakko töissä oli tehdä toi ja sormustesti, ja tulla kommentoimaan vaikka voikin tulla sanomista ku kirjautuu duunin koneelta... :whistle:

Mulle tuli poika-poika-poika-poika-poika =)

Esikoinen on poika, keskeytetty on poika... eli oikein tuohon mennessä. Outoa minkä huomasin testissä, että toinen heiluminen oli huomattavasti pienempää ja lyhyempi aikainen... Taitaa tuo testi siis tosiaan näyttää myös ne jotka ei synny. Ja kahden viimeisen välissä ei ollut niin pitkää väliä kun muissa, tuleeko ne sitten kaksosina vai muuten vaaan niin lähekkäin.

Tulevaisuus näyttää mulla mukavalta, 4 pojan vintiötä :kieh:

2 kertaa piti testi tehdä vaikka meinas käsi väsyä... sen verran hauskalta kuulostaa 4 lasta
:heart: :heart:
 
Heips!

Miikkis mulla ei ole siitä tromboositaipumuksesta mitään tietoa, eikä mistään muustakaan asiaan liittyvästä, kopioin tekstin teille vaan siksi kun olitte siitä puhunu. Sorry. :eek: Ehkä jos soitat lekurille niin se osaa vastata? Ja hei, en mäkään halua töihin, olin suunnitellut elämäni niin, että oisin jäänyt nyt marraskuussa äitiyslomalle, enkä ois enää ikinä palannut normaalityöhön...suorastaan vihaan tota mun nykyistä duunia ja -paikkaa. Siksi etin nyt siis uusia töitä, et sais tota henkistä hyvinvointia vähän parannettua. Edelleenkin siis ajattelen, et sekin duunipaikka on vaan väliaikainen. :)

Eevarouva eli apua jos meille tulee sitten 4 lasta. HUH! :LOL: Enemmä ku osaisin kuvitella "kestäväni", tosin eihän mulla ole vielä yhtään lasta, elävää sellaista siis, että enhän tiedä mitä tulevaisuus tuo. Jos vaikka sitten huomaankin et on ihanaa et on 4 lasta ja sitten saan niin monta. Äidille tosin ennustaja oli sanonut, etten minä saa kuin yhden lapsen ja äiti oli kysynyt et vainko yhden niin se ennustaja oli tokaissut et tiedäthän sä ettei se (minä siis) mikään vaipanvaihtaja oo. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Pikaisesti tulin huikkaamaan teille perjantaita :hug:

Ja pitihän munkin tietty kokeilla sormustestiä. Vihkisormuksella kokeilin, ja tulos oli poika-tyttö-poika-poika-tyttö =) Joten ensimmäinen oli meillä poika, niinpä odotan että laitamme tytön alulle lomallamme =) =)

Nyt täytyy kiirehtiä siivoamaan ja pesemään pyykkiä. Vois jopa aivotyöskennellä mitä reissuun ottaa mukaan.... |O Viikonloppuna on ohjelmaa, että pakkaamiselle jää vain vähän aikaa...

Tonttutiina TOIVOTTAVASTI VUOTO ON VAIN ALKURASKAUDEN VUOTOA!! :hug:
 
Ei tää alku raskauden vuotoa ole. tullut sellaisia pienia todella pieniä punaisempia limalönttejä onkohan ne nyt sitten niitä hyytymiä vuoto on limaista ja punaista :headwall: ja maha kipee.. soitin terveysasemalle eikä tarvi kuulemma ultrata tai jälkitarkastusta! kauvanko menee että testi näyttää nekatiivistä? onko muilla ollut peräkkäistä keskenmenoa? viimeksi keskenmeno oli toukokuussa! :'(
 
Tonttutiina:Voi ei... :'( Iso :hug: Yritä nyt jaksella siellä,olet ajatuksissa... :heart: Kyllä teitä nyt koetellaan....
Negatiivista testi näyttää sitten kun kaikki on tullut ulos ja hormonitasso palautunut ennalleen... todennäkösesti vielä näyttää positiivista.

Katharine:Mullahan noi menkat on myöhästelly jatkuvasti enemmän ja vähemmän,että kokemusta löytyy...En tiiä miks,mut gynelle keskiviikkona,jos se kertois :) Toivottavasti sulla nyt alkaa pian....tai sit testi muuttus positiiviseks =)

Pullenah :hug: Kyllä tää aina välillä ottaa koville,mut oon kyllä varma että vielä vauvan saatte :heart:

Sopuli:ihanaa että kaikki on sujunut hyvin!!! Toivottavasti pian kuullaan odottajissa :heart:

Tein minäkin sormustestin,mutta en kyllä ottanu selvää kun se heilu niin vimmatusti puolelta toiselle :D Mut ainakin tyttö ja poika pari kertaa =)

Mies on siis viikonlopun poissa ja minä ostin pienen viinipullon mistä saa pari lasillista ja salmiakkisuklaata :p Vetäydyn sohvalle koko illaks,oon niin poikki...

Palataan taas myöhemmin :wave:
 
Tervehdys! Taidan vastata tähän nimenhuutoon ja pysytellä listalla enemmän tai vähemmän aktiivisena :wave:
Aika usein oon käynyt lukemassa kuulumisia ja ollut myötäeläen "hengessä mukana", vaikka oon aika vähän tänne itse kirjotellut. Hiljaa toivon meille vielä joskus vauvaa...ja samoin meille kaikille täällä omalla ajallaan mitä ikinä se sitten tarkottaakin :flower:
 
Tonttutiina Voi ei :( Toivottavasti ei ole km!! Voimahali :hug: sinne!! Toivotaan parasta!! Mulla oli km:t peräkkäisiä. Joulukuussa eka ja sitten toinen maaliskuussa.. :'(

Miikkis, kiitti :) Pakko oli varata se aika, et saan mielenrauhan. Voihan olla ettei tuolla gynelläkään mitään selviä eikä vastausta saa miksei raskautuminen onnistu. Mut mentävä on.
Miksei siellä mökillä voi kiksautella? Luulis että luonnonhelmassa ne hormonit vasta hyrräisivät ja lempi leiskuisi :heart: Kuvittelee hän jolla ei mökkiä ole.. :ashamed: Toivottavasti saatte laitettua tilausta menemään =)

Sopuli83 kiva kun tulit meitä moikkaamaan ja ihanaa että kaikki on siellä hyvin :) :heart:

Luhtalemmikille myös heipat :wave: Kiva kun kävit moikkaamassa meitä :) Tärppionnea sinne teillekin :heart:

Miukuli TJOT tarkoittaa just sitä ;)

O.N Vuoto onneksi hiljentyt, huomattavasti! Jo alkoi riittämäänkin!! |O Nyt on vaan sellainen olo et oon kipeeksi tulossa :snotty: Paleltaa, nenä vuotaa ja aivastuttaa..
Ei vaan jaksais sairastaa :/ (no kukapa jaksais..) Meitsi vinksahti tuon sormustestin kans kyl pahemman kerran.. :ashamed: :whistle: Ties kuinka monta kertaa oon sen tehny ja tein jopa pojallenikin sen! :p Pojalle on sitten tulossa poika-tyttö ;) :LOL: Onpahan tää mummo sitten valmiina!! :LOL: Mulle tuo testi näytti monta kertaa tuon poika-tyttö-tyttö, mut sitten yks kaks näytti poika-poika-poika ja sitten viimeiseksi tuli vaan poika. Et johan kävin sitten miettiin, et jaahas, näinköhän tuo nyt tarkoittaa et mein lapsiluku on nyt täynnä.. :eek: :ashamed: Mut pitää jatkaa tuota vielä ja tehdä se miehellekin. On varmaan tosi innoissaan kun sanon, et nyt tehdään sormustesti et nähdään tuleeko meille lapsia lisää :D :LOL:
 
voi ei.... tuli testiajan puitteissa... ja mieheltäkin kysyin niin hänenkin mielestä siinä on väriä... toisesta reunasta hieman tummempi kuin toisesta. voiko se sillon olla viivanpaikka. onko se viivanpaikka tasapaksu harmaa vai mimmonen...menkkoihin ois viä 4 pv... testasin kyl tosi aikasin...mut ku en jaksanu odottaa...mun kädet tärisee vieläkin....kiitos luhtalemmikki.... niin kui tuo viivanpaikka... kertokaa ny viälä jos tiedätte...pliiiiis =)
 
Moikka!
[/b]tonttutiinalle lämmin halaus ja toivonkipinä täältä, kurjan kurja juttu..itselläkin melkein tippa linssissä.. tää on niin syvältä! Mulla alkoi nyt sitten menkat.. ei helvata yli viikon myöhässä!! Et eipä ollut testi väärässä.. persku.tarallaa.

mietin itsekin voisko olla aikainen km, mutta toivon sydänjuuria myöten et ihan normi menkat vaan, helpompi hyväksyä ettei keho ollut valmis vaan vielä uuteen tulokkaaseen.. nyyh :'( :'( :'( :'( :'(
itkettää todella. taidan vetää kunnon kännit tänään, onneks on samas tilantees oleva ihana ystävä!! :heart:

nyt pitäs lähteä käymään "vauvakemuissa"..jippijaijee!!!!!!!! voi. vit.tu kiinnostus kmppi, mut tuli luvattua, en halua huonoa omaatuntoa lupauksen rikkomisesta enkä viitsi selitellä miks en tuu, käyn pikaseen ja sit vedän pään täyteen toisaalla :LOL:

hello taas minä vauhdissa, viikonloppuja kaikille!! :wave:
p.s en varmaan vieraile vähään aikaan täällä pilaamassa muiden fiiliksiä ja lisäämässä omaa tuskaa.. :'(

ai sori tuli paksulla koko hoito.. ja niin joo ei tietty voi olla aikainen km,koska testihän on koko ajan näyttänyt negaa!!!!!!
 
pitäskö siinä viivanpaikassa näkyä koko viiva(harmaa) ku tos testis minkä tein näkyy vain viivan toinen reuna. ja se ohuistakin ohuempi viiva on punertava. ei harmaa...niin toivoisin et se ei ole viivanpaikka... siks jo testasin kunäitä oireitakin o ruvennu ilmaantumaan.. yhtäkkistä ja hetkellistä voimakasta etomista. ja sit noita lonkkia vihloo ja välil alaselkää...oon tehny ennekin noil aconeil tstiä ja ikinä en oo nähny mitään viivanpaikkaa.. nega on ollu selvä nega.. mut luin tuolta yhestä ketjusta että jotkut on saanu viivanpaikan. no huomen testailen aamupissasta uudelleen.. katotaan onko viiva vahvistunu. tuo testi minkä tein oli ny iltapisusta jota kyllä pinnailin tuntitolkulla... =)

kiitti plussapuhalluksista....
 
Kävin tänään siellä lääkärissä. Epäilykset osoittautui todeksi. Kohtu ei ollut tyhjentynyt. Nyt on sitten antibioottikuuri päällä ja äsken otin 2 cytoteccia, josko sen avulla tulisi nyt viimeisetkin jutut pois. Jos tyhjennys ei nytkään onnistuu niin maanantaina on kaavinta. :( Ja mä kun luulin, että tässä kohta voisi näin neljän viikon jälkeen odotella jo niitä kuukautisiakin... :headwall: :'(

Tonttutiinalle pahoittelut! :hug: Julmaa, että noin kävi heti perään uudestaan. Plussa tosiaan näkyy testissä niin kauan kuin jotain pientäkin on sisällä. Mulla on testi positiivinen nyt vielä melkein 4 viikkoa tyhjennyksestä.

Mimmulille82:lle varovaiset onnittelut! Tuskin se viivan paikka punainen on ;)

 
Mimmuli82 varovaiset onnittelut siulle :flower:

katherine :hug:

Sonja74 :hug: toivottavasti kaavintaa ei enää tarvita,mie sain noi cytotecit kun km sain ni kyllä tyhjensivät hyvin kohdun joten toivottavasti toimii siullakin yhtä hyvin kun miulla :hug:

Epskeps toivottavasti ei flunssa iske siuhun :hug:
 
Onpas taas tullut monta sivua ja vaihtelevia fiiliksiä...
Lämpimät halit kaikille niitä tarvitseville..! :hug:
Elämä tuntuu joskus epäreilulta, mutta mun "uskon" mukaan saman verran pahaa, kuin hyvääkin...
Jaksamista kaikille kovasti..!
 
Katherine
Tiedän miltä susta tuntuu. Voimia ja jaksamista tähän uuteen kiertoon ja tärppionnea tietysti :heart:

Sonja74
Hyvä kun menit lääkäriin! Kyllä noiden cytotecien pitäisi tehdä tehtävänsä. Voimia toipumiseen!! :heart:

O.N Mä olen flunssassa
Ihan karsee olo. Mut pitihän tänne tulla raahautua viimeisillä voimilla.. (hah :LOL: ) Oikein hyvää viikonloppua kaikille!! Voikaahan hyvin! :heart:
 



Haaveissa esikoinen

Irtosora..................KM 08/07
Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 1/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 6/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 9/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 11/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 16/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 18/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 18/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 21/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 23/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 24/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 29/26-30

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
SadMam..................RK 06/07..............................KP 1/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 5/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 19/33
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 30/28-32
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 31/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 6/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 6/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 7/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 20/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 28/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 21-18/29

Haamuilijat


Nasuliini
Mimmuli82

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
 

Yhteistyössä