km:n jälkeen kuumeilevat...

Kyllä mä tiesin että kyllä tuo miekkonen noihin tutkimuksiin suostuis ja jopa haluais mutta ei ehkä ihan näin pian.. Mutta mikäs nyt sen parempaa kuin päästä katsastamaan realititeetit ni ei tarvi piruja maalailla seinille :)

Mut juups lokakuussa sinne siis jospi ei ennen sitä saada plussauutisia ;) Toivossa on hyvä elää!

Hassua, paljon parempi olo kuin päiviin. Tuli sähköpostiteltua miehen kanssa ja hieman setvittyä varmaankin omiakin tunteita ja tuli paljon paljon parempi olo. Päätä särkee mutta se nyt on toisarvoista tässä asiassa..



 
kun tässä hermoillaan ja odotellaan... :ashamed: eli mulla on normaalisti tullut ovis n.kp 14, kun kierto on yleensä mulla n.29... Mutta kun tässä kierrossa se ovis oli tuntemusten mukaan useita päiviä myöhässä, venyykö kierto siis pidemmäksi...? Eli pitääkö tässä vielä "rauhassa" odotella ja jänskäillä... Olipas vaikeesti selitetty... :ashamed:
 
MargeSimpson Olet oikeassa, jos ovulaatio on myöhemmin niin kuukautisetkin alkaa myöhemmin tai plussa raskaustestissä näkyy myöhemmin. Itse asiassa olen lukenut että ovulaation-kk välinen aika on vakiintunut eli aina yhtä pitkä. Eri naisilla voi olla eri pituinen, mutta siis samalla naisella aina yhtä pitkä. Eli kun kierron pituus vaihtelee, se johtuu siitä, että ovulaatio on ollut aikaisemmin tai myöhemmin kuin yleensä.

Peukkuja ja hermoja odotteluun!

ps. ClearBlue testi näyttää jo 3 pvää ennen kuin kk pitäisi alkaa ;)
 
Voi vitsi Pullenah, vähänkö oon kade! Mullakin on hirvee matkakuume ja tekis mieli jonnekin lähteä, edes jollekin kaupunkilomalle pitkäks viikonlopuks. Kuten jo aikasemminkin kerroin niin ainakin mulla aika kuluu aina joutusammin kun on jotain mitä odottaa. Ite oon päättäny, että lähdetään tammi-helmikuussa etelään jos sitä ennen ei plussaa kuulu (pakko olla joku plan B ettei pää hajoo). Kattelen sitten marraskuussa, mitä matkoja sillon on enää alkuvuodelle tarjolla. Kyllä sitä sitten aina jonnekin pääsee (vaikka kovasti tietysti toivon, ettei "tarvitsisi" lähteä) ;)
 
SadMam:kiva kuulla sinusta ja onnea uudesta käpästä!!! :flower: Voimia lopputyön tekoon,mullakin näyttödokumentti viimestä silausta vailla :whistle:

Emik:Argh,en voi käsittää tollasia ihmisiä...joku perustahdikkuus pitäs säilyttää... :kieh: Koita jaksella,tää on niin tätä aina välillä.... :ashamed:

Miikkis:ei saa luovuttaa siellä,pysy kovana!!! Voimia :hug:

Epskeps:Hyvä että mies on pistänyt parastaan!!! Ja toivotaan että tuottaa nyt tulosta =)

Tinii,hyvä että sait miehen mukaas ilman tappeluita :D Mietin useasti tota samaa että miksköhän ei vois vaan nauttia elämästä ja luottaa et vauva tulee kun on tarkoitettu :/

Eliisa,toivotaan että kaikki olis hyvin :heart:

pullenah:ihanaa!! meikin suunnitellaan matkaa juuri parhaillaan,yks viikko kesälomaa pitämättä B)

Mulla on koko ajan hirveen kylmä :eek: Ärsyttävää...mitähän sitten kun oikeesti pukkaa talvea :x

Yritän olla kattomatta noita kiertopäiviä ihan siks ettei tulis liikaa kuulosteltua itteään alitajuntaisesti :saint: en sit tiiä onko apua....pidän vaan niin kovin tästä mielentilasta kun ei "tarví" jännittää...
 
beccy Kiitos vastauksesta
Emik Olipas tosi töykeetä..! Koita jaksaa :hug:
Eliisa80 Tosi jänskää, pidetään peulut pystyssä..!
Tinii Onnea jatkoon :)

Mulla tulikin sit päivästä aika synkkä... Jotenkin kaupassa iski paniikki, kassalla aloin jo itkemään ja vauhdilla vessaan... Koko kotimatkan itkin ja vielä kotonakin... Nyt on naama punainen ja tosi p.aska olo. Katkeruus on maailman typerin fiilis, en halua tuntea näin :ashamed: Todella veetuttaa, mulla piti olla nyt alle 2vkoa enää laskettuun aikaan. Suututtaa, itkettää, veetuttaa, ja ihan järjetön ikävä poikaa...! Ei tän synkempää voi olla :'( Anteeks tää vuodatus, tuli vaan taas ihan järjettömän paha olo... Menihän tässä jo hetki itkemättä...
 
Kyselit noita oireita ennen plussaa. No mähän tein testin tosi myöhään eli 3 vkoa oviksesta, syystä että luulin mahavihlontoja tuleviksi menkoiksi. Olin unohtanut viime raskaudesta miltä tuntuivat ja toisaalta mulla ei kyllä viime raskaudessa ollut todellakaan näin voimakkaita oireita. Vihlonnat alkoi tasan 2 vkoa oviksesta (sitä ennen ei yhtään mitään) ja muut oireet tasan 3 vkoa oviksesta eli väsy, nännien arkuus, rintojen turvotus, etominen, vessassa ravaaminen ja paleleminen. Lämmö vaihtelee, mutta 36,6-37,3 akselilla. Mua vähän pelottaa tämä masun vihlonta, että kuuluuko asiaan, koska viimeksi ei mielestäni kyllä kestänyt näin pitkään, mutta toisaalta taas ihanasti muistuttaa, että jotain siellä mahassa on, tai siis toivottavasti. Sanotaan, että ensi viikon ultra jännittää aivan uskomattomasta ja pelottaa vielä enemmän. Vieläkin meinaa erittäin epäuskoinen olo jaoireista huolimatta tekisi mieli hakea kasa testejä ja testata joka aamu uudestaan...
 
MargeSimpson :'(
En voi kuin kuvitella miltä susta tuntuu. Olen niin pahoillani puolestanne. :( Sulla on oikeus kaikkiin tunteisiin, älä yhtään pahoittele vaan pura suruasi, ikävääsi ja pahaa oloasi tänne meille ja muutenkin. Itku usein helpottaa oloa.. :hug:

Pullenah Vai matkalle lähdette, ihanaa! Toivottavasti siitä tulee ihana lemmenloma ja tuliaisina sitten plussa eikös vaan? ;) =)

Repa ettei sua vaan raskaus pistäisi paleltamaan..? :heart: Esikoistani kun aloin odottamaan, palelin kovasti ihan alkuraskaudesta, ennen kuin plussatestiä olin tehnyt.. ;)

Tinii Kiva kuulla että miehesi suhtautui noin hyvin eikä mihinkään kattoon hypellyt :D Kyllä kaikki nyt kääntyy parhain päin =)

ON Mulla on ihan pelottavan hyvät fiilikset tästä oviksesta. Oon jotenkin liian varma että nyt osui ja uppos
Mut takaraivossa kuitenkin taas se pelko että ei tästä mitään tule ja jos tuleekin niin kesken se kuitenkin menee.. :ashamed: Mut yritän tuota pelkopeikkoa työntää sinne minne kuuluukin ja olla positiivisin mielin tässä. Jospa se positiivisuus toisi positiivisia tuloksia
 
Joo en sitten pitkään saanut pysyttyä pois... :LOL: Olin siis tosi väsynyt oottamaan niitä menkkoja, kun oli ollut niin paljon menkkaoiretta, mutta ei mitään näkynyt. Noh, eilen sitten oli vähän vaaleanpunaista tuhrua ja johan nousi toiveet =) mutta sitten se loppui :( Tämän päivän oon itkeny tuhertanu, kun jotenkin nyt taas muistuu mieleen kaikki ikävä np-ultrasta lähtien :'( Mutta sitten taas vähän kirkastui mieli, kun tuli vähän enemmän punaista! Mutta nyt se taas on ihan kerrassaan tyrehtynyt se vähäkin :headwall: AUKEIS NYT NE HANAT |O

Onko monellakin km tai rk jälkeen ekat kuukautiset alkaneet näin hitaasti ja tuhrutellen? Ainakin Empulla on ollut tuhrua, kuinka pitkään jo? Toivottavasti sullakin hanat aukeis niin saisit aloitettua kuurin!

MargeSimpson iso :hug:

Eliisa80 toivottavasti kaikki on hyvin! :hug:

Repa palelu on aika hyvä merkki ;)

Äitee2 kuulostaa myöäs aika lupaavalta :)

Tinii onpa kiva että ootte miehen kanssa "samalla sivulla" eikä tullut mitään vääntöä :)

Miikkis :hug:

Emik :hug: olipa kyllä ajattelematon tyyppi :headwall:
 
Stoppis.... tiedän todella tunteen.. :headwall:
Mulla oli sitä pirun tuhruvuotoa 4vrk ja sitten hyytyi hanat kokonaan.. joten edelleenkään en tiedä oliko ne menkat vai ei. Enkä ole päässyt aloittamaan hormoneja. Voimia !!! Toivottavasti pääset pian uudelle kierrolle!!!

MargeSimpson, iso :hug:

Emikille jaksamista.. ajattelematonta touhua.

Tinii, mukavaa, että mies on innokas osallistumaan! :heart:
 
Heips!!! Saatiin tänään netti toimimaan täällä uudessa kodissa... En vielä kerinnyt lukea kaikkien kuulumisia parin viikon ajalta mutta enköhän minä vielä ehdi. :) Uusi koti alkaa olla kutakuinkin kuosissaan ja ihan kivalta vaikuttaa.

Täällä tänään täti pääsi yllättämään jo nyt elikkäs kp 1/26 nyt meneillään. Tais terolutit tehdä tehtävänsä tässä kierrossa... hyvä vaan, että menkat alkoivat jo nyt niin pääsemme tutkimuksissa eteenpäin. Elikkäs kävin viime viikolla gynellä ja nyt alkoi sitten tapahtumaan. Todettiin uudemman kerran että pco on ja lisäksi vielä löytyi yksi endometrioosi pesäke. :ashamed: Nyt sitten tutkitaan kaikki mahdolliset hormonipitoisuudet ja aloitetaan tuossa syksymmällä lääkitys. Avokkikin sai jo osansa ja joutui viemään simppa-näytteen tutkittavaksi. :kieh: Elikkäs täällä toivo tällä hetkellä korkealla, että mekin saadaan jossain vaiheessa se oma nyytti tai vaikka kaksi....

Nyt käyn kurkistelemaan muiden kuulumisia!!! :wave:
 
MargeSimpson iso :hug: en löydä sanoja joilla sinua lohduttaa :ashamed:

Epskeps positiivisin mielin vaan eteenpäin ja ++++++ :whistle:

Repa ettei vaan olis raskaus palelua?miulla ainakin kaikissa kolmessa raskaudessa toi palelu on ollu aika vahva merkki ja nyt on jotain sen tyylistä kanssa havaittavissa vaikka en plussaan itelläkin ihan usko,toivon kyllä,mutta siulle +++++++ :whistle:

Tuutikki Tervetuloa takaisin :hug: ja hyvä että olette apua saaneet ja selvyyttä asioihin.
 
Stoppis Onko sulla yleensä alkanut menkat aina "naps" ja vuoto alkanut? Kun mulla yleensä alkaa sillai, ettei ole mitään vuotoja tai tuhruja etukäteen vaan kerralla hanat auki. Nythän mulla tuli lauantaina pyyhkiessä vaaleanpunaista ja sunnuntaina myös kerran pyyhkiessä, mutta housuun asti ei mitään ja olosta en osaa sanoa tuon taivaallista kun varmaan mun olo on yhtä oloa. :LOL:
 



Haaveissa esikoinen

Dulle........................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 2/26
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 5/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 5/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 8/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 12/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 17/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 20/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 22/28-35
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 29/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 29/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 34/28

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
SadMam..................RK 06/07..............................KP 12/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 12/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 16/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 30/33

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 1/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 5/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 17/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 17/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 18/24-27

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 32-29/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Eilen illalla oli kodussa sellaista erikoista tunnetta, ei kovaa kipua, mutta kuin olisi sisäpuolelta painettu sormella. Kipua kestin jonkun aikaa ja sen jälkeen tuli kylmiä väreitä, vaikka meikäläisellä oli untuvapeitto päällä. En tiedä kuvittelenko kaiken, mutta kiva ajatella että tuo oli nyt kiinnittyminen. Ajankohta ainakin sopisi. Eihän sitä hullua kukaan estä haaveilemasta B)

 
Täällä aloitettu uudet kuumeilut heinäkuisen km: n jälkeen. Ja tuntuu, että nyt kuume entistä kovempi... Pieniä oireita jo olemassa, samoja kuin kesken menneessä eli 5min flunssakohtaukset :snotty: (tuntuu et kuolemantauti iskee ja sänky kutsuu), elämääkin suuremmat finnit, arkuutta nänneissä... Toivottavasti ei mene kuvittelun piikkiin. Selvästi kuitenkin huomattavissa, että kiertoon on tullut muutosta eli pidempi kuin tuo vanha 24vrk, oviskin myöhemmin. Toivottavasti ei mene kuvittelun piikkiin sillä tieto raskaudesta olisi mitä parhainta terapiaa kesän kokemusten jälkeen :) Viikonloppuna ollaan varmasti viisaampia ;)
Lykkypotkuja myös muille ketjulaisille :)
 
Heipat!
Kiitos kaikille ihanista tsemppauksista. Olette äärettömän tärkeitä ja ihania! Synkkinä hetkinä paras lohtu, ehdottomasti. Mulle tuli "hyppäänkö jorpakkoon"-fiilis eilen etenkin sen jälkeen kun sain vielä tietää, että eräs kaveri on raskaana ja laskettu aika on samaan aikaan kuin itellä olis ollut! Jotenkin alkoi tuntua, että nyt ei kestä enää ainuttakaan vauva-uutista tai sitten vedän itseni vessasta alas. Mut tänään on onneksi parempi päivä ja jos joku tulee kolmantena päivänä putkeen kertomaan vauva-uutisia niin EHKÄ kestän sen kuitenkin ;)

Miikkis: Älä hyppää sillalta alas. Noita mustia päiviä tulee mutta ne menee myös ohi. Tsemiä sulle ja toivotaan että sun oireet ei olis suinkaan tätiä enteileviä vaan ihan jotain muuta :whistle:
Tinii: Hyvä juttu! Mulla mies oli kans alkuun vähän empiväinen lähtemään tutkimuksiin. Mutta arvaatkos mistä se vastahakoisuus miehillä johtuu? Siitä, että ne pelkää sen syyn lapsettomuuten löytyvän heistä itsestään. Se on kova kolaus miehisyydelle jos simpat ei ole täysin toimintakykyisiä. Muistat vaan tsempata, että et ole vaihtamassa miestä vaikka simpat ei olisikaan täydellisiä ;)
Eliisa: Toivottavasti kaikki on siellä hyvin :heart:
MargeSimpson: Tottakai saa ja pitääkin surra. Voi muru, jaksu-haleja paljon! :hug:
Tuutikki: Tervetuloa takaisin ja onnea uuteen tupaan! Meilläkin on muutto edessä loppuvuodesta tai viimeistään tammi-helmikussa, kunhan talo valmistuu. Hyvä että olette päässeet eteenpäin tutkimuksissa. Siitä se lähtee!
Repa: Plussasäteitä sinne puhaltelen!:whistle:
beccy: juu, selvästi oli kiinnittymisoireilua :D
Stoppis: Mulla on normaalisti ollut täysin tuhruttomat menkat ja kestäneet 4-5 päivää. Ekat menkat kaavinnan jälkeen oli kuitenkin ihan oudot. Tuhrutteli, alkoi ja loppui pariin kertaan ja kaikenkaikkiaan tuota oututta kesti 10 päivää. Gynekologini sanoi olevan normaalia keskenmenon jälkeen, että ekat menkat kestää pidempään ja tuhruttelee Toiset menkat olikin sitten jo ihan normaalit.
Epskeps: Sä oot uskomaton tapaus! Ihan hymyilyttää. Haleja sulle, positiivisten ajatusten kuningatar! B)
Pullenah: Eikö ookin ihanaa kun on matka tiedossa? Sitä jaksaa arkea paljon paremmin. Pääsette ihanasti auringon alle hakemaan plussia :wave:

Pirtsakkaa sadepäivää kaikille!

t. ovulaation metsästäjä
 
*** varoitus: tämä viesti sisältää eritteitä eikä sitä suositella yliherkille lukijoille*** :LOL:

Nyt mä päätin että tästä päivästä lasketaan kp 1, kun yöllä oli tullut läntti verta kerrassaan housuun asti ja kuppi on tänä aamuna kerännyt parin läntin verran (hitsi kun sitä pitää olla koko ajan nyt tarkistamassa että onko sitä vuotoa kertynyt :headwall: :LOL: ) . Ei nyt paljoa vielä ole varsin vuotanut, mutta päätin nyt uskoa tämän jo kuukautisten aluksi. Joten uuteen kiertoon. IHANAA :D

Hauska kuulla Emik että on ihan viralliseltakin taholta sanottu että on normaalia että on epänormaalit kuukautiset! :) Niin ja EevaRouva ei mulla yleensä ala *svoosh* kuin napista painamalla, mutta selkeästi koko ajan lisääntyen eikä lopu tai katoa se punainen kun on kerran aloittanut. *tuliko nyt sanottua jotenkin tosi oudosti ja epäselvästi...*

Arvatkaas muuten mitä... ostin sitten eilen greippimehua kaapin täyteen kun cittarissa oli tarjous (3prk 4e). :LOL: Ajattelin että jos on kerran kaavittu, niin kannattaa nyt vahvistaa sitä limakalvoa kaikin keinoin :D Ja mun mielestä se on ihan hyvän makuista, vaikka kaikki sitä aina mollaa :eek: No anyway, olen greippiä tai verigreippiä aina joskus syönyt ihan huvikseni ja oon huomannut että mulla se lisää liukkautta eli limoja, joten innolla odottelen tärppipäiviä :D B) :whistle:

beccy voipi olla voipi olla bd bd ;)

Dulle tervetuloa joukkoon ja pahoitteluni myös tuoreesta menetyksestä :hug: Toivotaan että tärppi olisi käynyt! bd

Omaa napaa vielä sen verran (ihan kuin ei olisi jo tarpeeksi ollut... :whistle: ) että mä oon jotenkin ihan varma, että tärppää heti, mikä on ihan tyhmää :headwall: Niin että otatteko vastaan jos (huom jos, ei kun) tipun, koska sittenhän sitä tullaan niiiiiiiiiiiin korkeelta :ashamed:
 
Juu täällä ollaan :)
Oma napani on ihan tyhmä! Ovista ei kuulu eikä näy.. Testissä taas eilen yksinäinen viiva vaikka viime kierrossa tää oli se huippupäivä.. Mutta vaihteleehan nuo joten ei nyt heitetä vielä toivoa.
Yritän nyt pitää mielessä että ei tarvis huolia turhaan nyt kun se lääkäri on sit lokakuussa ni siihen asti ihan normaalisti yritellään ja sit saahan apua jos ei omat konstit toimi :)

Kiitos kovasti kaikille tsemppailuista :heart:

Viikonlopulle napsahti yllättäen mökkireissu ison kaveriporukan kanssa ja olen aivan innoissani kun luulin jo ettei koko kesänä päästä tuonne!
Tänään mennään töiden jälkeen syömään ja siitä sitten teatteriin miekkosen kanssa :)

Väsyttää niin että silmät pyörii päässä..

Mä muuten päivystän täällä aina ja koko aika työaikana.. Älkää vaan kertoko pomoille :x
 
Hei, ja todellakin pitkästä aikaa tulin lukemaan kuulumisianne ja katsomaan onko plussanneita, mitä toivon aina kovasti kun tänne tulen. Ainakin Mimmuli ja malttamaton olivat plussanneet, hirmusti onnea :heart: :heart:

Ja Eliisa, toivon kovasti että sinulla on kaikki hyvin ja saat hyviä uutisia :hug:

Täällä voidaan hyvin, kaikki tällä hetkellä ainakin hienosti. Masua turvottaa ja tisut on kuppikoon isommat ja erittäin kipeät :whistle: Viikon päästä varmistusultra, että saan vihdoin itsenikin tähän uskomaan. 11.9 on sitten eka neuvola.

Kaikille paljon plussatuulia, olette ajatuksissa :heart:

Nasuliini ja Pirpana 6+0
 
Emik Kiva kuulla että sä olet siellä iloisemmalla mielellä =) Vai olen minä positiivisten ajatusten kuningatar.. no jopas nyt, kiitos vaan :heart: Ihan tässä menee hämilleen..


Stoppis, sovitaan sitten että se on kp 1 siellä :D Onnittelut vaan tädistä :flower: Toivon mukaan se täti ymmärtää ettei tarvii enää sit tän jälkeen pitkään aikaan tulla..


Tinii, toivottavasti se ovis vielä tulee!! Kannattaa sitä kuitenkin peittoja heilutella ihan "varmuuden vuoksi" vaikkeivät testit sitä ovista näyttäisikään ;)

Nasuliini :wave: Kiva kun tulit meitä moikkaamaan! =) Ja ihanaa että siellä voidaan hyvin :heart: Tulethan kertomaan meille sitten ultrakuulumiset? :)

Dulle Pahoittelut keskenmenosi johdosta :( :hug: Olet lämpimästi tervetullut tänne meidän joukkoomme :heart:

Beccy ai että! Oispa siellä pieni ihmisen alku kiinnittymässä ja aloittamassa kasvun
Toivottavasti!!! +++++++++++++++ :whistle:

ON
Meitsi täällä ihmettelee kun ovistesti näytti tänäkin aamuna erittäin vahvaa testiviivaa, et mitäs tää nyt sitten on?
Ma ne viivat oli saman vahvuiset, eilen ja tänään se testiviiva on ollut vahvempi kuin kontrolliviiva. Et kestääkö tää ovis nyt sitten 3 päivää..? :eek: Mä luulin et se LH-huippu ois ihan lyhytaikainen...
Onneksi perjantaina saan soitella gynelle ja voin sitten kysellä häneltä mitähän tää nyt sitten merkitsee. Testikasetitki loppu et huomen ei voi enää testata näyttääkö vieläkin LH-huippua. Enkä lisää kyllä aio ostaa. Onko muille käynyt näin? :attn:
 
Epskeps Olen lukenut (en kylläkään mistään luotettavasta lähteestä) että se merkitsevä on siinä kun muutos tulee eli sulla kun sait sen yhtävahvan tai vahvemman viivan eka kerta. Sit ne vissiin voi se hormoonitaso olla pidempäänkin koholla, vaikka tosiaan olen myös lukenut että laskis nopeasti. :/

Mulla tuli yhtävahvat viivat pe, la heikompi viiva. (luulin et ovulaatio oli tässä) sit testasin vasta ke ja to ja tuli tosi vahva viiva molempina kertoina. Omien oireiden peruseella ovulaatio olisi tapahtunut maanantaina. Oireet olivat selkeät.

Mutta kysy gyneltäs, ja kerro täällä, koska mulla jäi tarkemmin tiedustelematta tämä kohta. Olis kiva jos löytyis linkki johonkin LH-hormoni käyrään. Itse en ole löytänyt. Kiinnostais myös tietää, että mitä tarkoittaa jos tuo homoonipitoisuus jatkuu ovulaation jälkeenkin. Tarkoittaako se mahdollisesti että on raskautunut tai että ei ole raskautunut vai voiko siitä ylipäätään mitään arvuutella.

Me laitettiin tilausta menemään joka toinen päivä keskiviikkoon saakka. Perjantaina gyne totesi että ovulaatio on tapahtunut, eikä enää voi tehdä asialle mitään muuta kuin odottaa positiivisella mielellä.
 
Tiinii Mulle kävi tässä kierrossa niin että ovis tuli myöhään. Varmisteltiin kp9stä asti, jos vaikka tikut eivät sitä näytä. Puhti olikin jo melkein poissa kokonaan, kun vihdoin se ovisaika tuli ja oltiin vajaa 3 vkoa jyystetty joka tai joka toinen päivä. Näkyi jo mieheltä tulevan tavaran määrässä.

Seuraavassa kierrossa (mitä ei toivottavasti tule) meinaan enemmän odotella ovistikkujen ja omien tuntemusten perusteella. Että ei mene pakkopullaksi kuten meillä muutama viimeinen -juuri tärkeä- kerta oli.

Beccy, joka on tänään pakannut mamma ja imetysvaatteet laatikkoon kellariin vietäväksi. Ehkä tämä auttaa siihen että se tärppi sieltä tulee. Eivätkä ainakaan vie tilaa kaapista. Mulla noita vaatteita riittää, koska musta se maha on vaan niin ihana ja sitä pitää korstaa kauniilla vaatteilla. Toivottavasti me kaikki saadaan sellainen hyvin pian.
 

Yhteistyössä