km:n jälkeen kuumeilevat...

Täällä täti tekee tuloaan. Mulle ei vielä tarvitse päivittää listaan mitään. Tänään tullut niukkaa ruskeaa vuotoa, joten uusi kierto ei ole vielä alkanut. Vähän, promillen verran, elättelen toiveita, että jos sittenkin olisi vielä iloisia uutisia kerrottavana. Oireilua kuitenkin ollut ja myös keskenmenneessä raskaudessa mulla oli "valekuukautiset". :| Mutta jos jotain hyvää pitäisi etsiä, niin kierto näyttää olevan kohdillaan. Viimeksi 30 päivää ja nyt mennään lähes samoissa lukemissa. Odotellaan, josko nämä loppuisivat heti alkuunsa...

mimmuli82: tsemppiä nyt ja kovasti tarrasukkia matkaan. Voihan tosiaan olla, että kaikki onkin hyvin. :hug: Älä vielä menetä toivoasi.

äitee: onko muilla teidän perheessä allergioita vai onko poikasi ainut allerginen? Meillä allergioita ja olenkin aina miettinyt, mitenkähän ne periytyisivät sitten lapsille. Toivottavasti pojallasi oireet lievenevät/lähtevät kokonaan pois viimeistään iän kanssa.

kaikille uusille tervetuloa. Olo helpottuu ajan kanssa :hug: . Vaikka asia, ikävät muistot, ovat vieläkin mielessä, niin eivät onneksi enää joka sekunti tai minuutti.
 
Eliisa80 voi että, toivottavasti asiat selviäisivät pian ja mieluiten parhain päin! :hug:

Risukasa kiitos, onneksi ei kauan tarvinnut olla pois :D Ja ei voida enää puhua niukasta vuodosta... että kyllä tää on nyt ihan sitä itteensä, mutta tällä kertaa olen siitä niiiiiiiiin happy :D

EevaRouva mulla oli jälkkäri terveyskeskuksen omalääkärillä ja siinä oli vaan sisätutkimus - kuulemma kaavinnan jälkeen ei ultrata, ainoastaan lääkkeellisen jälkeen tarkastetaan onko mitään jäänyt (tääkin varmaan paikkakuntakohtaista, mutta näin täällä ). Ite sain tingata hcgn ja hempan labrat, ilman tinkausta ei olisi varmaan mitään otettu.

Kiti07 toivotaan parasta bd bd Niin ja noista allergioista muuten, mulla on enemmänkin ja miehellä siitepölyallergia, niin esikoisella ei mitään allergioita, kuopuksella alkuun aika laajaltikin, mutta nyt 3-vuotiaana enää "vain" maito, muna, kala ja yleisesti allergisoivat (sitrushedelmät, mansikat ja nää tällaiset).
 
Mouse,tervetuloa joukkoomme ja pahoittelut keskenmenostasi :hug: Voimia sinne :heart: :heart:

Mimmuli:Yritä nyt kestää sinne ultraan asti...jos vuto pysyy noinkin niukkana niin varmaan ei syytä huoleen :hug: Olet ajatuksissani... :heart: :heart:

Sipuli:Aivan mahtavaa,että kaikki on niin hyvin :heart: :heart: Ainolle terkkuja ;)

Äitee:Toivottavasti pojan allergiat ajanmyötä lievenis...Tunnen yhden pikkupojan jolla tosi pahat allergiat ollu koko elämänsä ajan,siis kaikelle maholliselle,mutta nyt vihdoin on tapahtunu käänne parempaan ja pikkuhiljaa sietää enemmän ja enemmän... toivotaan että näin kävis teidänkin poitsulle :heart:

Katharine:Mukava kuulla että asiat on mallillaan siellä ja jakksat ajatella ihanan positiiviusesti!!!

Epskeps:Kyllä noilla eväillä luulis plussan pärähtävän++++ :whistle:

pullenah:Mulla on ollu kaikenlaisia tuntemuksia,noita menkkojen jälkeisiä vihlomisiakin,eikä mitään vikaa sisuksissa!! =)

Dulle: Mulla sama homma kun pullenahilla,eli km:n jälkeen kaikki on toisin: Ovistuntemukset voimakkaammat ja kaikkia muita mahollisia "oireita" ja pahoinvointia ilmestyny menkkaoireiks. Ja kiertokin alko tasasesti pitenemään :/

Mulle lääkäri sanoi,et moni kauan lasta yrittänyt (n.vuoden) tulee helpommin raskaaks keskenmenon jälkeen,mut ei vältsist tarkottanu heti ekassa tai tokassakaan kierrossa....

täällä ei ihmeellisiä oo tapahtunu...henkisesti jo valmiina uuteen kiertoon aseena ovistikut ja terolutit :D
 
Jostain muualta luin tällaisen jutun, että joku lapsettomuuslääkäri olisi sanonut, että km jälkeen puolen vuoden ajan olisi helpompi raskautua kuin "tavallisesti". Mutta sen tarkemmin en asiasta tiedä, ajattelin vaan kertoa, kun täällä on asiaa mietitty. :wave:
 
Pikainen tervehdys kaikille ja :hug: uusille!

Minulle voi laittaa kp3 ja kierto on näköjään 28-32. Eikun uutta yritystä kehiin.

Ystävälleni syntyi viime viikolla poika ja sain nyt kuvia uudesta tulokkaasta. Maailman suloisin vauva ja kyllä itku pääsi kuvia katsellessa. Jos vaikka meillekin tulisi joskus... :ashamed:
 
Mimmuli82
Toivottavasti kaikki on pienellä hyvin!!! Me kaikki täällä pidämme peukkuja ja lähetämme masumatkaajalle paljon tarrasukkia!! :heart: :heart: :heart:

Mulla on taas sellainen olo et oon kipeäksi tulossa
Taisin vilustuttaa itseni kun pojan kanssa aamulla ulkoiltiin, siellä kun on niin pirun kylmä enkä sitten tainnu tarpeeksi päälle laittaa :kieh: Ei vaan jaksais taas sairastaa
Tän olotilan johdosta en oikein jaksa hirveästi kirjoitellakaan :ashamed: Mut jospa tää olo tästä piristyisi vielä. Huomenna soittelen sille gynelle.. Kerron sitten jos on jotain kerrottavaa. :)

:wave:
 
Kiti07 miulla on koivuallergia ja yliherkkyys ötököiden pistoille,miehellä on heinänuha,esikolla lievä koivuallergia ja kuopuksella sitten koivu ja heinä,maito,vilja,banaani,mansikoista tuli oireita ja näköjään omena ja lääkäri kielsi myös sitrushedelmät ainakin vähäksi aikaa että nähdään miten tilanne menee.

Epskeps :hug: toivottavasti et tule uudestaan kipeeksi,toi ilma on todella kavala.



 
mimmuli82 :hug: Peukkuja pidän et kaikki on hyvin. Ja niinkuin moni jo kirjoittikin, pieni vuoto kuuluu niihin raskausoireisiin ja ennenkuin sitä kirkasta verta tulee kunnolla kaikki on normaalia.

Olen itse päätellyt niin, että niin kauan kuin esim. ovisoireet ovat km jälkeen erikoiset, riski raskautumiseen olisi helpompi. Sitten kun kaikki normalisoituu oireiden puolesta myös se todennäköisyys normalisoituis. Toisaalta mulle on tullut mieleen, et onko se vaan sellainen keksitty juttu, jolla halutaan piristää keskenmenon kokeneita. Mulle ainakin se toivo, et nyt tulee helposti raskaaks, auttoi. Mut toivotaan että on ihan tutkimusten perustaa asialle. Normaalistihan se todennäköisyys on parinkymmenen prosentin luokkaa (mikäli ajoitus on oikea) joten jos se on vaikka 30% tasolla km jälkeen niin eihän se kuinkaan varmana tärppääkään heti. Mutta jos positiivinen mieli auttaa asiassa, kuten gyneni väitti, niin uskotaan vaan kaikki että se todella on totista totta ja johtuu siitä, että kroppa on jo valmistautunut raskauteen ja esim. siksi on helpomi uudelleen raskautua. Tuo perustelu on ainakin maalaisjärjellä ajateltuna ihan ymmärrettävissä.

(.) Nyt on ollut parina päivänä vähän juilintaa ja tänään pieni ruskea merkki alkkareissa. Eli tää on nyt menkkojen alkua tai sitten kiinnitys. Vilunväreitä on edelleen ollut, mutta saattaa olla flunssakin. Mä en ole lämpöjä koskaan mittaillut joten niistä ei voi sanoa mitään. Meinaan lauantai aamuna testata.

 
Ei oo enää niin SadMam olo niin vaihdoin ton nickin :wave: . Orkidea oli mun hääkimpussa kesäkuussa vallitseva kukka, ja tällä viikolla oonkin saanu ihastella sitä meidän hääkuvista jotka vihdoin tuli nettiin, ajattelin että se kertoo enemmän musta nyt ku vanha nicki...

Saatiin tänään kutsu jälkineuvontaan, keskiviikkona mennään kuuntelemaan mikä meidän Onni-pojan lopullinen diagnoosi on ja onko se perinnöllistä. Pikkasen jännittää mutta ihan ok olo oli lapun lukemisen jälkeen, niin totesin, että hyvin oon toipunu (siksi siis nickin vaihto :saint: )

Kamala flunssa kyllä iski, tänään ei lähde enää yhtään ääntä ja huomenna pitäis mennä sinne pankkiin allekirjottamaan paperit ja siirtää rahaa myyjälle, sitten sitä taas on monen vuoden tauon jälkeen asuntovelallinen :whistle:

Äitee2 mä kauhulla odotan koska meiän esikoinen saa allergiat multa perittyä. Ennen raskautta mä olin suurinpiirtein kaikelle allerginen, mutta ihme kyllä ei oo enää niin vaivannu muuta ku pähkinä, manteli ja paprika pistää hengen tukkoon. Esikoinen nyt 1,5v eikä vielä oo oireita ollu, mullekin allergia tosin tuli vasta teininä ja astma 20 täytettyä... joten aikaa vielä on :eek:

mimmuli82 peukut pystyssä että kaikki on ihan ok, vuodot on niin kauhean yleisiä alussa :heart:

).( On tääkin tässä kierrossa ei pitäny ovista seurata mutta ei näistä kivuista kyllä voi erehtyä. Sen verran hyvin nippaa muniksista ettei voi olla mitään muuta ja ei kyllä koskaan oo ollu tällasta liman eritystä. On se kun itelle vannoo etten tutki koko asiaa ja hommaa vielä muuta ajattelemista niin kroppa tekee oireista sen verran voimakkaita ettei voi olla huomaamatta :p No ei kai siinä mitään, petihommiin taidetaan tänään painella vaikka flunssa kiusaakin aika lailla :LOL:

Uusille tervetuloa joukkoon, ja suuret lohtu :hug: keskenmenosta.

Oliskos uusia plussalaisia, ei nyt muista mutta onnittelut ja kaikille raskautuneille vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan, että pysyvät kyydissä loppuun asti :flower:

Tädin yllättäneille kanssa lohtu :hug:

Kaikille yrittäjille tsemppiä ja plussatuulia +++++ :heart:

Viikonloppuja kaikille!
Orchid, joka häippäsee viikonlopuks viettämään laatuaikaa miehen kanssa mökille ;) :whistle:
 
Jep, ja minäkin kun luulin, että ovis olisi ollut viime viikolla jomottelusta päätellen (tosin en edelleenkään tiedä mitä se viikonlopun vaaleanpunainen oli?) niin tänään on jomotellut oikealta munasarjoista ja tulee aika paljon valkoista vuotoa. Siis ihan valkoista, eikös oviksen aikaan pitäisi olla läpinäkyvää jos olen mitään ymmärtänyt? On tää niin tätä, miksi pitää tietää liikaa???

Mä tietty ajattelen, että raskautuis nopeasti km:n jälkeen, kun mun kaveri luo minuun uskoa raskauduttuaan 5+5 keskenmenneen raskauden jälkeen 2 viikon päästä! Eli kroppa otti kierron kannalta keskenmenon vain viivästyineinä menkkoina, mutten sitten tiedä kun mulla ehti raskaus (tosin se alkio kuollut alkuviikkoina) viikoille 13+2. Että josko heti alussa keskeytynyt on kropalle helpompi siirtyä jotenkin rytmiin takaisin ja vaikka raskautua heti uudestaan mutta jos on ehditty pidemmälle, on kroppakin sekaisimmin? Omaa teoriaa... :kieh:
 
ehtoota kaikille :) lueskelin tässä taas pitkästä aikaa kirjoituksianne kun mukamas ei ole kerjennyt vierailee sivuilla hetkeen..olin luettelostakin tippunut pois hiljaiseloni johdosta - ja suurkiitos epskepille päivityksestä takaisin listalle- :D

täytyy kyllä sanoa sellanen asia jota olen ihmetellyt suunnattomasti lueskeltuani muiden kirjoittamista ovulaation alkamisen tuntemuksista..nyt kuitenkin ymmärrän kyseisen asian koska odottelen edelleen toisia vuotopäiviä keskenmenon jälkeen ja oli kyllä sellaisia nipistelyjä ja ihmeen vihlontaa munasarjojen kohdalla jota ennen en ole huomannut
:D nyt tosiaan odotellaan vuodon alkua jotta päästään yrittämään sitä rakasta pientä esikoistamme.

itselläni siis huomattiin keskenmeno vasta viikolla 12 eli ensimmäisellä ultralla, jossa todettiin sikiön kasvun keskeytyneen n.viikolla 9. jostain syystä vain sikiö ei tullut vuotona ulos vaan jouduin ensin lääkkeelliseen keskeytykseen ja sen jälkeen kuitenkin vielä kaavintaan.
tästä tapahtumasta on nyt vasta pari kuukautta mutta alusta asti olemme olleet täysin varmoja avomieheni kanssa että yritämme uudelleen kun vain olen siihen valmis henkisesti ja fyysisesti.

Dullejälkitarkistuksessa minulle sanottiin
että naisen on helpompi tulla raskaaksi keskenmenon jälkeen ja kun naisen kehossa kuitenkin hormonitoiminta käy kovana edelleen keskenmenonkin jälkeen. ja itselläni ensimmäiset menkat alkoivat aika tasan neljä viikkoa lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen..nyt odotetaan taas koska alkoisi.

kovasti itsekin jännittää kuinkahan kauan joutuu odottamaan että saa tehdä sen plussan testissä. kaikki mitä tällä hetkellä odottaa.. :heart:
 



Haaveissa esikoinen

Mouse......................KM 07/07
Dulle........................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 4/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 4/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 7/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 7/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 10/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 14/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 19/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 22/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 24/28-35
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 2/30-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 31/32

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 14/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 14/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 18/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 32/33

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 3/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 7/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 19/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 19/28-30

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 34-31/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

 
Niin se elokuu sitten vetelee viimeisiään, höh
On kyllä tosi kurjaa jos syksy tosiaan tästä nyt jo alkoi. Mä niin elättelin toiveita intiaanikesästä B) mut ehtiihän se vielä tulla
Oma olo on kyllä sellainen että tässä taas kipeeksi ollaan tulossa :ashamed: Mut jospa tämä tästä.. Huomen sitten soittelen sille gynelle ja toivon mukaan sitten olen taas astetta viisaampi.


Mut voikaahan kaikki hyvin


Plussapuhalluksia +++++++++++++++++ :whistle: piinapäiviä viettäville ja tädinkarkoitusta
ja ovisaikaa eläville lämpimiä lemmenhetkiä
sekä tärppionnea
 
:attn: PERJANTAI :attn:

Orchid: Ihanaa kun muutit nikkisi! Ajattelinkin että koska se tapahtuu, koska olet ollut parempaan päin :hug: Nyt vaan meikän täytyy oppia sisäistämään se :LOL: (tajuttoman huono muistinen olen :D )

beccy: toivotaan että se pieni alku siellä vaan tarrautuu kunnolla kiinni :heart: +++++++++++++++ :whistle:

marleena83: kiva kuulla siusta :wave: Toivotaan että täti kurvaisi nopeasti paikalle että saataisiin esikoista kehiin ;)

epskeps: katotaanko sulta se hormooni mikä kertoo että tapahtuiko ovulaatio oikeasti? Toivon todella täällä varpaatkin ristissä että pikkuinen olisi touhuilusta saanut alkunta ;) :heart:
:attn: VOISITKO SAMALLA PÄIVITTÄÄ MUN KIERRON PITUUDEKSI 32!!! :attn:

(.) voi pässi... lupasin etten itseäni tutkaile mutta vaikeaa tämä on.. Valkovuoto on hieman lisääntynyt ja on aika ovelan tuoksuista. Nipukka on kovana, lämpöä 36,7-36,9 (norm. 36,3), tänään oli vaikeuksia pestä hampaita ja rinnat jälleen arkana. Tein sen yhden testin toissapäivänä ja oli nega, joten en uskalla testata uudelleen koska tulen pettymään kuitenkin. Huomenna meillä on 5. kihlapäivä ja mikä olisi ihanampi "lahja" muttei taida uskaltaa testata :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Nostelenpa kun tää oli pudonnu 2.sivulle :eek: =)

Tää mun gynelle soitto meni sitten vähän keturalleen, kun en häntä tavoittanut :/ Sanoi mulle silloin viikko sitten että soita perjantaina 11-11.45 ja et normaalisti hänellä on soittoaika keskiviikkoisin.. No kun mä sinne soitin, niin siel sanottiin et se soittoaika on ke eikä pe.. :headwall: Mut gynelle on jätetty soittopyyntö, jospa hän sitten soittais mulle kun joutaa.. Eihän täs tietty hädän päivää ole.. :whistle:
 
Kas vain Miikkishän se on samaan aikaan linjoilla :D Päivitin sun kp:t. Kyllä noi sun lämmöt sun muut oireet viittaisivat siihen, että tärppi on tullut :heart: Pidän täällä peukkuja kovasti että testi sen kaivatun plussan toisi huomenna teidän vuosipäivänä :) :heart: :heart: :heart:
Mä en oikein tiedä mitä se keltahormoni sitten kertoo.. Kaiketi jos sitä on liian vähän niin raskaus ei voi sen takia onnistua. Mut hyvä kun se nyt katsotaan. Kunnallisella puolella sitä ei suostuttu katsomaan :/ kun "pitää olla 3. km:a" |O :kieh: :headwall: Mut ensi viikolla sitten sitä testaamaan.. :)
 
se hormoni kertoo kait sen, että onko ovulaatio tapahtunut. Eli kun se muna irtoaa ( :LOL: ) ja matkaa eteenpäin niin se erittää keltahormonia, ja jos sitä on hyvä määrä niin olet ovuloinut ja jos vähäinen niin muna on jäänyt irtoamatta. Näin olen käsittänyt :snotty:
Kiitos toivotuksista, olisihan se ihanaa mutta pelkään että mun mielikuvitus vaan temppuilee ja täti tulla tärähtää kohta :headwall:
 
heikun keikun kaikille =) kiitos kaikille tuesta ihan hirveesti. olin kyllä eilen aivan maas. "vuoto" ei kestänyt kuitenkaan kun sen illan ja yön ja loppu jo seur. päivään mennes, joten toivoa pidetään vielä yllä. sain kyllä älyttömästi rohkasua teiltä. suoraan sydämestä kiitos :heart: . vieläkin olo on todella epävarma. yhtään olo ei ole " raskautunut" ei raskausoireen oiretta ( nyt 5+6 ) mutta eo auta kuin odotella ultraa. mutta tuun sit ilmoitteleen kun tiän enempi...
miikkis varmasti on +. pakko olla :heart:
 
Miikkis juu mä tuolta netistä etsin tietoa ja noinhan se menee :)

Se gyne sitten soitteli mulle ja ilmeisesti ovishuippu on ollut tiistain tietämillä. Ohjeistukseksi saatiin että tänään ois vielä hyvä laittaa tilausta menemään :p Onneksi eilen kans hommailtiin kun gyne sitä kysy.. ;) :whistle: Ja ens keskiviikkona meen sitä progesteronia mittauttamaan. Mieleen heräs vaan ajatus että näinköhän meillä on ollut tässä vähän ajoitus pielessä aiemmin, kun nythän on jo kp 18, eikä me enää näillä päivin olla tilausta laitettu menemään :eek: :ashamed: Mut katsotaan miten täs käy. Itellä oli vaan silloin tiistain hommailujen jälkeen olo että osu ja uppos :p Mut ei auta nyt kuin ootella sen 10 päivää vielä... :whistle:

Mimmuli Hyvä kun se "vuoto" loppui jo :) Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin :heart: :heart: :heart:
 
Täällä jännittää koska aion huomenna testata. Tuun sit kertomaan tuomion. Usko on kova ja vaikka nyt nega tuliski niin saattaa olla et jos ovis oliski ollut vasta viikko sitten niin se ei näy, uskon kuitenkin et se oli vajaa pari vkoa sitten.
 
Heipsan!

Olen tässä lukenut teidän kirjoituksia, mut en ole kirjoitellut kun ei oo ollut "tarvetta".

Kävin tänään naistenklinikalla kuulemassa ne patologin lausunnot. Selvisi että meille oli tulossa tyttövauva. Tuon tiedon kuultuani tuli kyynelet silmiin. :heart: Lääkäri sanoi ettei kromosomeja oltu saatu tutkittua, sillä kudos oli jo niin huonossa kunnossa, mutta että keuhkot olivat suuresti poikkeavat ja epäili josko kyseessä olisi ollut hydroletalus oireyhtymä. Nyt sitten käymme verikokeissa, haluavat tutkia olemmeko tuon taudin kantajia. Tauti on siis resessiivinen, yksi Suomen tautiperintöön kuuluvista geenivirheistä (yleisempää siis Suomessa kuin muualla maailmassa). Tautiin voi siis sairastua vain jos molemmat vanhemmat kantavat tuota tautia piilevänä, eli aika huonoa tuuria siis. Tosin jos kyseessä on tuo tauti, niin todennäköisyys terveen lapsen saamiseen on silti 75%. Jos kyseessä ei ole tuo, niin sitten tutkivat vielä meidän kromosomit.

Kuukautisia ei ole vielä kuulunut, saa nähdä kuinka kauan niitä saa sitten vielä odotella, kaavinnasta on nyt yli 5 viikkoa. Mukamas raskausoireita on, mutta tein viime viikon su testin ja oli nega. Raskaana en siis ole, koska olis kaiken järjen mukaan pitänyt näkyä jo jos olisin. Ei olla oltu kuin kerran ilman ehkäisyä täs keskenmenon jälkeen ja se oli 1,5 viikkoa km jälkeen.

Olen tässä etsinyt uusia töitä, niinku aiemmin kerroin. Olen lähettänyt nyt n. 30 hakemusta, takana 4 työhaastattelua ja edessä vielä ainakin 3. Saapi nähä. Kahdesta paikasta on ilmoitettu et en ole tullut valituksi, mis kävin haastattelussa. En siis etsi oman alan töitä.

Miehen kanssa suhde ollu äärimmäisen kovilla, tuntunu et ei tästä enää mitää tule, mut nyt tuntuu sille et ehkä sittenkin tulee jos molemmat tekee asian eteen kovasti töitä. Olen lukenu pari kirjaa asiaa koskien, toivon et mieskin lukisi. Se toinen kirja oli Gary Chapmanin Rakkauden kieli suosittelen kaikille tosi lämpimästi! :heart:

Jaksuja kaikille, onnea plussanneille ja plussatuulia niitä tarvitseville.
 
Iltoja.
Mulle saa huomiseksi laitella jo kp 2/30-35.
Kemiallinen keskenmeno(ko)? (Huom. Varoitus eritejuttuja!) Toiv. joku ihana ihminen osaisi taas vastailla! Siis voiko olla, että olen saanut nyt kemiallisen km:n? Tämän päivän olen ollut todella kipeä, tuntuu aivan, aivan älyttömät alavatsakivut. Lisäksi todella paljon tullut nyt hyytymiä tms. (+jotain muuta?), selvästi normaalista poikkeavasti. Kuukautiset alkoivat periaatteessa yhden päivän myöhässä, joten voisiko tuo olla selitteenä?

miukuli: onnea tutkimuksiin! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja onnea myös jäljellä oleviin työhaastatteluihin.

Epskeps: teillähän on nyt lupaavat ajat menossa! Onnea matkaan ja hyvä kun sait gynen kiinni. Kaikki lääkärin määräyksellä tapahtuva on sallittua.


Auts, nyt tämä tyttö painuu takaisin sängyn pohjalle. Toivottavasti nämä kipuilut tästä asettuu.

beccylle mahdottomasti plussatuulia++++++ :whistle: huomiselle!
 
Epskeps: Aika haipakkaa teillä vällyissä pitäny ;) Ei pitäs ainakaan "sen" puuttesta olla kiinni tää homma :LOL:
Mua rupeskin heti mietityttään kun oltiin vaan kertaalleen ovistuntemusten jälkeen lapsenteossa kun meillä eri työvuorot,oon ollu jo nukkumassa kun mies tullu töistä :| et jossei ollukkaan tarpeeks...puhumattakaan että jokapäivä kykenis :D Mut sun kohallas oon aika luottavainen... =)

Miukuli:Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa :heart:
On varmasti ollut raskasta käydä kuulemassa lausunto...vaikkakin hyvä tietää mikä meni pieleen :ashamed: tälläiset asiat ja tapahtumat koettelevat myös parisuhdetta,mutta toivon sydämestäni että saisitte suhteenne taas toimimaan,työllä,tuella ja rakkaudella :heart:
Ja toivottavasti saat mieleisen työpaikan,pidän peukkuja db
Voimia ja jaksuja sulle :hug:

Voi pers.en suti :kieh: Mulla alko taas nää huono-olo/huimaus kohtaukset :x Ja tässävaiheessa kaikille muistutus,että kuuluu siis nykyjään mun menkkoja edeltäviin oireisiin,pikemminkin oviksen ja menkkojen väliseen aikaan...eli ei siis r.oire :ashamed: ei nää mitään pahoja oo,mutta kuitenkin |O
mutta toisaalta kaikki viittais siihen että menkat vois alkaa ajoissa,oon kyllä sanonu näin ennenkin B) Mut nyt jos eivät ala,niin kyse tuskin on oviksen puutteesta,vaan sit mulla on oikeesti hormonivaje |O

no joo,ei tässä muuta...mies lähti treeneihin,niillä huomenna keikka paikkakunnalla. Meinasin lähtä "bändäriks" :LOL: eli siis ihan kattomaan :D Pääsee vähän tuulettumaan raskaan työviikon päätteeks...

Hyvvee viikonloppua kaikille!!!!! :wave:
 
Argh, päätä särkee :kieh: Joten lyhyesti..
Miukulille kaikkea hyvää ja toivon ettette ole sen geenin kantajia ja saatte vielä terveen lapsen :heart: Repalle +++++++ :whistle: jospa tällä kertaa nuo oireet olisivat raskausoireita :heart: Kitille jaksuja, toivottavasti kivut pian tokenevat :hug: Valitettavasti en osaa sanoa tuohon kemialliseen raskauteen mitään :ashamed: Beccylle paljon onnea huomiseen testailuun! :heart: :heart: :heart:

Päivitän listan ja sitten se onkin mentävä noudattamaan lääkärin määräystä :p vaik näin pääsärkyisenä ei oikein jaksais.. :ashamed: Mut jospa se vaik auttais tähän :LOL:
 

Yhteistyössä