km:n jälkeen kuumeilevat...

Tuizu pahoittelut km :hug: ja tervetuloa joukkoon mukaan.

Kyselit tuosta tyhjennyksestä...Itse olen kokenut keskeytyneen km rv7 ja jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen,sain lääkkeet juhannus sunnuntaina klo.21 ja yöllä alkoi vuoto joka kesti n.3pv ja seuraavat kuukautiset minulla alkoi kaksi viikkoa jälkivuodon loppumisesta,en käynyt sen kummemmin tarkastuksessa,omalla lääkärillä kävin joka teki sisätutkimuksen ja otti verikokeen jotta nähtiin hormooni pitoisuus joka oli jo viikko tyhjennyksestä 0,lääkäri sanoi jotta se oli hyvä merkki siitä että kohtu on tyhjentynyt hyvin.Yhdet menkat odotettiin ja sitten aloitettiin yritys uudestaan kun lääkäri sanoi että silloin tulee jos mitä viel sisällä on ni pois ja mahdollinen raskaus olisi helpompi laskea mutta en olisi edes henkisesti ollut heti valmis uuteen yritykseen. Toivottavasti sait jotain irti vastauksestani...ja toivottavasti saat täältä sitä tukea jota tarvitset ja jota olen itse saanut niin paljon...on nää niin ihania naisia täällä että =) :hug:
 
Tervetuloa joukkoon Tuizu ja pahoitteluni km:sta. Ymmärrän (kuten varmaan kaikki muutkin täällä ) tunteesi ja kysymysten tulvan päässä. Ainakin itselläni oli mielessä miljoona asiaa, joihin kaipasin vastausta. Tämä palsta on auttanut ainakin minua ja monia monia muita. Toivottavasti (ja varmasti) myös sinä saat apuja tältä mahtavalta joukolta! Minulle tehtiin kaavinta keskeytyneen keskenmenon takia ja kaavinnan jälkeen minua opastettiin ottamaan yhteyttä neuvolaan tai omalääkäriin (jota minulla ei muuten ole/ollut) jälkitarkastusta varten sitten kun seuraavat kuukautiset alkavat. Itse kävin tosin yksityisellä ultrassa 2 viikkoa kaavinnan jälkeen oman mielenrauhan takia, joten välttämättä en varmaan lopputarkastusta tarvitsisi mutta tuleepahan käytyä. Huomenna olen tuon jälkitarkastuksen osalta viisaampi. Sen tiedän tässä vaiheessa että terveydenhoitaja haluaa haastatella minut ensin ja siirryn sitten häneltä lääkärille. Loput sitten selviääkin huomenna. Näissäkin asioissa on varmasti paikkakunta kohtaisia eroja. Samoin kuin siinä, pitääkö odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä. Tuohon asiaan tosin vaikuttaa enemmän myös se, onko tyhjennys tehty lääkkeellisesti vai kaavinnassa vai onko kohtu tyhjentynyt itsestään. Kaavinnan jälkeen ainakin suosittelevat niitä yksiä kuukautisia. Ainakin omalla kohdallani, sekä naistenpolilla että gynellä jolla kävin.

Puella, onnea hyvistä ultra-kuulumisista ja onnellista odotusaikaa jatkossakin! Koita nyt vain olla murehtimatta. Helpommin varmaan sanottu kuin tehty mutta kuitenkin! Kaikki menee tällä kerralla hyvin, usko pois! Onnea ja tarrasukkia matkaan! :heart:
 
oli kyllä ihana palata suomeen, vaikka kyllä reissussa olisi vielä viihtynyt =)

Danjuska kyllä asiaa sopii kysyä, eli meillä rakenneultrassa selvisi pojallamme niin vakava sydänvika, että jouduimme kiireellisellä lähetteellä Helsinkiin ultrattavaksi, ja siellä selvisi diagnoosi, Epstainin anomalia. Lääkärit kehoittivat keskeyttämään raskauden, koska pojallamme tämä vika oli pahin mahdollinen muodoltaan. Lääkärit sanoivat että vielä vauva ei kärsi, mutta tulisi kärsimään loppuraskaudessa, ja tod.näköisesti ei edes selviäisi raskauden loppuun asti. Keskeytimme raskauden, ja synnytin poikamme rv 23. Täydellinen pakkaus, niin suloinen. Saimme olla poikamme kanssa synnytyksen jälkeen puolisen tuntia ja sanoa jäähyväiset. Hautajaiset pidimme läheisten kesken pikkuiselle, mieheni laski hänet haudan lepoon. Nyt tuli aika tarkka selitys, sori, en osannut kertoa lyhyemmmin :ashamed:

Tervetuloa Tuizu ja pahoitteluni :hug:

Puella Kaikkea hyvää teille ja pikkuisellenne! Käyhän meitä täällä aina välillä hätistelemässä odotuspuolelle =)

Äitee2 Kiitos, ymmärsin mitä tarkoitit. Nykyään osaan ajatella että kyllä pikkuisellamme on kaikki hyvin. Siskoni (poikani kummitäti) sanoi poikani olleen siinä unessa niin reipas ja tomera, ja niin iloisesti vilkutti ja nauroi poislähtiessään :) Äitin kultapoika....

Se hetki siellä ulkomailla ravintolassa oli kyllä aivan kamala. En vollottamalla vollottanut, mutta en vain kertakaikkiaan saanut kyynelten juoksemista loppumaan. Mieheni oli ihana, kun viimein rauhoitun, hän vei minut tanssimaan hitaan, minkä joku heppu siinä soitti ja lauloi. Enää en siinä itkenyt, vaan nautin vain kullastani ja 2-vuotis hääpäiväillastamme :heart: ;) :heart:
 




Haaveissa esikoinen

Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Margherita...............KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 2/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 2/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 6/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 8/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 8/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 11/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 11/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 14/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 18/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 23/28-40
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 28/28-35

Haaveissa toinen

Danjuska................KM 08/07
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Amira......................KM 06/07..............................KP 8/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 18/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 18/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 22/26-28
Pelottaa..................enkelipoika 06/07.................KP 26/28-29
Beccy......................KM 06/07..............................KP 36/33

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 7/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 11/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 23/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 24/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...5/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Mä en ainakaan oo päässy tänne koko päivänä! Huoltokatkos prkl! :headwall:

pienin pieni nippailu jatkuu edelleen ja sellanen vihlasu jos jotenkin enempi heiluu.. Osaisiko kukaan vastata edellisen viestini kysymykseen??

Kiitos kovasti tsemppäiluista neitiset :heart: Toivotaan että niistä olisi kovasti hyötyä!

 
Pelottaa tervetuloa kylmään kotosuomeen :) Toivotaan että täti olisi eksynyt muille maille ;)

Miikkis ei ole todellista! :'( :hug: Paljon jaksuja! Toivottavasti kivut ovat helpottaneet :hug:

Risukasa kuule hyvinkin nappaa heti kerrasta, kunhan vaan vietätte miehen kanssa kivaa :D

Puella onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Tuizu pahoitteluni ja tervetuloa mukaan :hug:

Tinii toivotaan että nippailu tietäisi hyvää ;)

Täällä on ollyt ihan itku päivä :'( Oon siis flunssainen ja väsynyt, siitäkö lie sitten saanut alkunsa tämä surumielisyys. Nyt jotenkin tuntuu taas että kaikki unelmat on ihan tuhoon tuomittuja :'( Ehkä huominen on taas parempi...
 
Tuizu,pahoittelut keskenmenostasi :hug: ja tervetuloa mukaan porukkaan :heart:
En usko että sillä on väliä onko raskaus tuulimuna vai ei,siis siihen vuodon määrään ei varmaan vaikuta. Se taitaa olla kovin yksilöllistä,mulla oli spontaani km ja vuodin 3viikkoa ja 5 viikkoa keskenmenosta alkoi menkat,eli vuodon loputtua oli heti ovis ja siitä sitte 2 viikkoa niin menkat. Meille sanottiin et heti saa yrittää,mutta oon kuullu että lääkkeellisessä ja kaavinnassa usein neuvotaan ne yhdet menkat odottamaan.
Minulle ei olis tehty mitään jälkitarkastuksia,mutta menin yksityiselle,kun halusin varmistuksen että kaikki ok. Siellä ultrattiin ja otettiin verikoe. Suosittelen lämpimästi =)
Kyllä kaiken jäämän pitäs tulla ulos viimeistään menkkojen yhteydessä,muuten on vaarana joutua kaavintaan,ettei tule tulehdusta yms.
Voimia sulle oikein kovasti ja miehelle kanssa,tästä se lähtee...päivä kerrallaan :hug:

Pelottaa:Tervetuloa Suomeen!!!!! Kyllä minä näen asian myös niin että teillä on esikoispoika,vaikka enkeli onkin....ihana sun siskos uni :hug: :heart:

Miikkis:Ei jumaliste oo totta :headwall: :headwall: On tää epistä,että sun tarvii taas kärsiä...:hug: Voimia sinne :heart:
noh,tosta hyvästä tulee varmasti sitten kaksoset kun aika on kypsä :heart:

Risukasalle lähetän täältä ovispuhalluksen!!! :D

Puella,mukava kuulla sinusta ja onneks kaikki on papusella hyvin :heart: Onnea odotukseen ja käyppä taas moikkaamassa :wave:

Tinii:niin tiedä sitä sitte onko normaalia,mut voin kertoo että mulla on (yllättäen,mitä mulla ei olis ollu :LOL: )ollut myös tuonkaltaisia oireita,eli vihlonu oviksesta menkkoihin.Mut ei ne lekurissa ultralla mitään siellä nähny,eli kai se sitten on normaalia =) Ei huolta...

Tadaa,mun näyttötyö on vihdoin valmis
siis eka ja suurin projekti... B) oon niin onnellinen että pääsin siitä eroon...

Tulin koulusta kotiin nälkäsenä vaikka olin just syöny sämpylän...ja iski niin pakottava saada aurajuustoa,et piti lähtä vartavasten hakemaan kaupasta :D Tein isonkulhollisen salaattia (melonia,kiiviä,rypäleitä ja salaatinlehteä) ja puolpakettia tota juustoo ja vetäsin sekunnissa :LOL: Juustot ja salmiakki on mun paheet,oon vaan yrittäny hillitä,kun niissä on sitä suolaa niin rutosti :ashamed:
Mut harvemmin on noin polttava tarve iskeny :LOL:
Nyt on sit paha olo ja yritän kitata vettä :ashamed: Voiskohan olla jotain pms oireita....
 
Kiitokset teille ihanille :hug:

Minä odottelen kovasti menkkoja.. viidettä viikkoa jo mennään kaavinnasta ja ei mitään tuntemuksia vielä.. eilen ja tänään tein raskaustestin ja negaa näytti.. ei parhaalla tahdollakaan edes haamun haamua näkynyt.. katsellaan nyt..

Stoppis Mulla on vähän samat fiilarit.. synkkää on ja kurjaa. Raha-asiat painaa ja sukulaisille tuo lapsenteko näyttää olevan niiiiin helppoa :(
No ehkä se tästä aurinko alkaa paistamaan risukasaankin :)
 
kiitos kaikille :hug:
Repa: Hienoa että sait näyttötyön valmiiksi, varmisti on helpottunut olo :) Toivotaan todella että himosi kertovat raskausoireista eikä mistään tyhmistä pms-oireista! :wave: :attn: TÄDINESTOPUOMIT :attn:

Tinii: toivotaan että kivut ovat vaarattomia! :hug: Joku joskus kertoi että kipuili ovulaatiosta lähtien ja plussahan sieltä pärähti. Ehkä se pikkuinen vain asettelee "jalkojaan" tukevasti sinne :heart: :heart:

margherita: tulisi nyt ne menkat niin pääsisitte kunnolla peuhaamaan ;)

(.) itse taidan hieman vetäytyä taustalle. Vaikka kannustatte ja tsemppaatte, niin miun olo on silti aika paska tällä hetkellä. Se on jännä miten voi samalla olla olo niin tunteeton ja tunteellinen :headwall: Tuun edelleen lueskelemaan kuulumisianne ja sillai....
TSEMPPIÄ RAKKAAT SISKOT, TSEMPPIÄ ++++++++++++ :whistle:
 
Kiitos kaikille teille :heart: :heart: :heart:
Huojensi jo mieltä kovasti! Ehkä nyt vain ootellaa ja kattellaan :)
Jos tää olis tullut viikon päästä ni oisin ymmärtänyt mutta nyt... Tuntuu että ihan heijastuu reiteen asti välillä.. mutta yritänpä tässä sitten rauhotella itteäni!

Lisäsin muuten kuvan profiiliin meistä miekkosen kanssa :)
 
lämmöt laskeneet meinaan.... mittailin eilen ihan huvin ja urheilun vuoksi,kun mulla lämpöjen laskeminen yleensä kertoo alkavista menkoista,no eilen siis 36.7 ja tänään 36.3 joten täti ois odotettavissa. Ihan hyvä jos edes se sitten....
 
tiistaita

menin kuitenkin töihin ja ihan hyvin meni.. selkä tosin huusi armoa joka kumarruksella mutta varmaan vertyy ajan mittaan.
Työkaverien myötätunto sai kyybeleet silmiin :'( Muuten suht ok päivä ollut noin henkisesti. Ainut ettät ulee semmosia "tyhjiä hetkiä" jollon vaan tuijottaa ihan turtuneena jonnekkin.. ja yht äkkiä sitten havahtuu todellisuuteen.

Tuulenpuuska: Mulle antoivat viiden viikon päästä ohjeeksi käydä polilla antamassa pissa näyte josta varmistuu että raskaushormonia ei ole enää.

Tuizu: Taidettiin molemmat tuolta maalismassusista tipahtaa.. :hug:

Pelottaa: Voi miten surullista kun jouduitte pojallenne hyvstit sanomaan silloin :'( :hug:

Tinii:Itse aavistelin raskautta (siis tätä joka meni kesken) kun vihloi vasemmalle puolelle alavatsaa.. silloin en vielä testiä tehnyt mut oli semmonen olo että aika paljon mahdollista että tämä olisi sitä. toivottavasti sinullakin se merkitsisi juuri sitä. :hug:

Mut nyt kyttäämään että sade loppuisi niin päästät koira käyttämään lenkillä ja muutenkin vähän ulkoilemaan.
 
Kiitos stoppikselle ja Repalle kannustavista sanoista ja ovispuhureista! :flower: Ja jälkimmäiselle onnittelut näyttötyön loppuun saamisesta!

Stoppikselle ja Margheritalle :hug: Näitä päiviä tulee... Mutta huomenna paistaa taas aurinko! Itsellänikin ainakin edelleen mennään vähän väliä ylämäki-alamäki fiiliksillä. Tänä aamuna oli esim. tosi haikea ja vaikea olla kun kävin siellä jälkitarkastuksessa ja sai/joutui taas asiasta puhumaan. Nyt kuitenkin jo parempi fiilis. Itse asiassa pitäis olla jo taas menossa kun kesätauon jälkeen treenit alkaa taas... Joten illan jatkoja kaikille. Nyt rientää hän... :wave:
 
Jestas miten tämä tökkii tää palsta! :headwall:

Amira kiitos ihanasta privasta jonka lähetit jo puoltoista kuukautta sitten, jonka vasta nyt löysin :headwall: :LOL: :xmas: Ihanasti piristit minun itkuista päivääni kauan sitten kirjoittamallasi viestillä :heart: :wave: Jos joku on niin kiva että mulle vielä joskus privaa laittaa, niin lupaan löytää sen vähän vilakammin B) :xmas: :LOL:

Kiitos Risukasa, tosiaan on aika aaltoilevaa tuo tunnepuoli :ashamed: Minua vaan ihmetyttää miten se aina jotenkin iskee niin puskista tuo surkeus, vastahan eilen olin ihan pirtsakka ja luottavainen tulevaisuuden suhteen :eek: No ehkä huomenna taas jatkan niissä kivemmissa merkeissä :p

margherita kyllä me noustaan taas aallonharjalle (ja varmaan taas tiputaan, mutta sitten noustaan taas) :hug: Toivottavasti kiertosi käynnistyy pian!

Miikkis olet täällä meidän ajatuksissa, vaikka taustalla olisitkin :hug:

Repa onnittelut näyttötyöstä :flower: Ja kuulostaapa lupaavalle tuollaiset himotukset bd bd ++++ :whistle: Niistä lämmöistä kun ei kato aina tiedä...
 
voi perskule kirjotin pitkän viestin ja sit se katos :/

ensinnä kiitos kaikille haleista ja tsempeistä, ootte ihania :hug:

tervetuloa joukkoon ihanaan danjuska,margherita ja tuizu vaikkakin ikävää että tänne jouduitte

miikkis koita jaksaa, täältä voimahali

:hug:

repa onnittelut näyttötyöstä ja ++++++++++++ :whistle:

pelottaa tervetuloa kotisuomeen ja minunkin mielestä aivan ihana unu ja varmasti tuli teille parempi mieli kun saitte noin ihanat terveiset pikkupojaltanne :heart:

tinii mullakin ollu joka kierrossa pientä nippailua koko ajan, mutta jos noin viikko oviksesta tuntuu kovempi kipu niin se voi olla kinnittymistä, muut pienet nippailut johtuu keltarauhashormonista, näin oon jostain lukenu, toivotaan et sul ois juur sitä kiinnittymistä =)
 
ja vielä omat valitukset................

pelottaa ja inhottaa se huominen lääkäri kun oon aivan varma ettei sieltä ketään elävänä löydy ja mä en tosiaankaan halua enää lääkkeelliseen tai kaavintaan, pitäs varmaan taas yrittää ottaa asiat niinkun ne eteen tulee kun eihän näille mitään voi, mut kun mä en haluu en haluu................. miks tän pitää olla näin vaikeeta, miehellekkään en uskalla kauheesti valittaa kun pelkään et sit se sanoo et ei enää yritetä, tääkin pelko on aivan järjetön, ei se niin sanois mut silti sitä pelkään............varmaankin on pää sekoomassa, no tuun kertoon kun jotain tiedän

kiitos kaikille tuesta
 
Hermot meinas mennä kun täällä on vaan huoltokatkosta kaiken aikaa. Mukamas 1-2 tuntia, pah!
Mut jospa nyt sitten sais kirjoittaa ilman että kirjoitus häviää ties minne bittiavaruuteen. Onneksi sentään tuon listan sain tehtyä..

Tinii nippailuja on täälläkin tuolla alavatsalla, sellaista pientä painontunnetta. Ei ole kyllä vasemmalla eikä oikealla vaan keskellä alhaalla. Eipä tässä auta muu kuin ootella mitä tuleman pitää, toivottavasti plussat meille molemmille!!
Mulla ois testauspäivä ens tiistaina ellei täti kerkeä yllättämään ennen sitä..

Stoppis kovasti paranemisia sinne!!
Flunssa vetää mielen synkäksi, tiedän kun itsekin vasta äskettäin olin kamalassa flunssassa. Kun tuosta paranet niin jospa se mielikin siitä piristyisi :heart:

Miikkis
Kunpa osaisin sanoa jotain mikä piristäisi sinua. Osaat niin ihanasti aina meitä muita kannustaa ja lohduttaa :heart: Ymmärrän halusi taustailla, itsellänikin se käy mielessä aina välillä. Toivottavasti mielesi piristyy ja jaksat vielä uskoa siihen, että teille pienokainen suodaan.


Tuizu Olen pahoillani keskenmenosi johdosta :( :hug: Olet lämpimästi tervetullut tähän meidän porukkaan jossa samankokeneita on (valitettavan) paljon :heart: Voimia ja jaksamista sinulle!! :)

Puella Ihania ultrakuulumisia
Onnellista odotusta sinulle! :heart: Käyhän meit välillä moikkailemassa ja kiskomassa mukaan sinne odotuspuolelle :)

Eliisa80 Kovasti voimia sulle huomiseen lääkärikäyntiin, toivottavasti kaikki on paremmin kuin hyvin :hug: :heart:
 
Mä myös illalla (vai oliko se yöllä ) yritin tänne mut huoltokatkoa vaan ilmotti, pitkäksi tais venähtää.

Täällä tuntu olevan synkkiä fiiliksiä yhdellä jos toisellakin. Miikkis, margherita, stoppis :hug: halaus myös minulta teille kaikille. Tutulta kuulostaa, että välillä tuntuu että kaikki yhtä paskaa vaan. Onneks parempia päiviä tulee sit väliin, niitä myös teille toivottelen.

Tuizu, sulla myös tuo kurja km-kokemus, olen pahoillani ja voimahalaus myös sulle. :hug:

Onneks Epskeps piristää meitä noilla hassuilla hymiöillään! :) Jäin tuijottamaan pitkäksi aikaa tota papattavaa punapäätä! :D Olispa kiva kuulla mitä se puhuu!

Kiva kun Puella kävi kertomassa positiiviset uutisensa, toivottavasti sulla kaikki menee hyvin tällä kertaa, ihan sinne loppuun saakka...

Mä nyt mietin sitä jälkitarkastusjuttua, että pitäskö sitä sit käydä jossain, mut kun lääkärille tahtoo olla vaikeeta päästä täälläpäin, tai sit pitäs lähtee niin kauas... edellisen km:n jälkeen en käyny missään jälkitarkastuksessa, eikä nytkään oo mitään kummallista olossa eikä oireita joten taidanpa jättää väliin ja teen niinku lekuri käski ja vien vaan pissanäytteen. Laiska mikä laiska, välttää lääkärissäkäyntiä viimeseen asti... Noh, katsellaan nyt, eihän sitä tiä vaikka jaksaisinkin... :)

Eliisa, voi harmin paikka kun on noin epävarmaa sulla, voimia kovasti ja tsemppiä lääkärillä käyntiin, saat varmaan ainaki selvyyden. Toivotaan että kaikki ois kunnossa. :hug:

Hyvää viikonjatkoa kaikille!
 
Pikaisesti tulin vaan sanomaan sulle Tuulenpuuska et mulle sanoivat et kaavinnan jälkeen on AINA käytävä lääkärintarkastuksessa (ei riitä terveydenhoitaja) jonka pitää tehdä sisätutkimus. Raskaushormonia ei kaavinnan jälkeen mitata, ei ole tarpeen kun on kerran kaavittu.
 
Tuulenpuuska se punapää papattaa terveisiä kaksplussan huoltojoukoille


Mulla ei muuten kummoisia jälkitarkastuksia ole ollu näiden 2 km:n jälkeen. Ekan km:n jälkeen sain samantien melkein kohtutulehduksen ja sitä sit hoidettiin mut ei mulle olla kummankaan jälkeen tehty muuta kuin perusgynetutkimus, ei mitään pissanäytteitä, ei verinäytteitä eikä ultrausta.
Kuntakohtaisia taitaa nuo jutut olla. Siltä ainakin vaikuttaa. Hyvä jos olet fyysisesti toipunut km:sta :) :heart:
 




Haaveissa esikoinen

Gatsu
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Margherita...............KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 3/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 3/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 7/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 9/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 9/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 12/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 12/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 15/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 19/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 24/28-40
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 29/28-35

Haaveissa toinen

Danjuska................KM 08/07
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Amira......................KM 06/07..............................KP 9/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 19/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 19/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 23/26-28
Pelottaa..................enkelipoika 06/07.................KP 27/28-29

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 8/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 12/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 24/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 25/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...6/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Mitäs muuten Beccylle kuuluu? Oletko tehnyt uutta testiä? Mä niin haluaisin sut ja Äiteen siirtää tuonne plussanneisiin :heart: Odottelen vain teidän lupaanne.. :)

Huomenna mulla se verikoe. Sitten viikon päästä tiedän sen tuloksen. Siinä vaiheessa sitten onkin jo suht varmasti selvillä muutenkin miten tässä kierrossa kävi..


Öitä, Epsu vaikenee, mutta vain hetkeksi..
 

Yhteistyössä