km:n jälkeen kuumeilevat...

Mimmuli82 Onnea sinulle raskauteen :hug: .Miusta tuntuu et se apteekkari oli oikeassa,vähän siltä näyttää...

Epskeps sitä toivon minäkin ettei ne hanat aukeis mut uhkaavasti siltä näyttää.

Sitä en ymmärrä et miten kolme testiä voi näyttää haamun ja tän aamunen ei mitään ja nyt sit tätä tuhrua ja se on pikkasen liman sekaista,ei siis tule siteeseen asti vaan vain pyyhkiessä :eek: meitsi on ihan pihalla miulla ei ole ikinä ollu tällästä...pitää vissiin hakea huomenna apteekista ne clomit kun niitä vielä reseptistä löytyy ja syödä niitä sitten tässä kierrossa jos ne hanat nyt aukee...
 
Hihii...ylläripylläri - minä täällä taas! :LOL: Mut oli vaan ihan pakko tulla onnittelemaan mimmulia ultrakuulumisista! Ihanaa! Paljon onnea ja vauvaliima teille matkaan! Nauti odotuksesta ja revihän meitä muitakin täältä mukanasi. ;)
 
Piti ihan pikana vaan tulla kertomaan, että tänään tuli postissa lausunto patologisista löydöksistä. Eli varmistui body-limbwall anomalia (eli siitä sikiökalvon kureumasta johtunut rakennepoikkeavuus) joka ei yleensä ole perinnöllinen ja seuraavan raskauden ennuste on hyvä. Kromosomivastaukset eivät olleet vielä tulleet, ottavat yhteyttä jos jotain löytyy. Ja mikä tärkeintä, suosittelevat seuraavassa raskaudessa alkuraskauden ultraa äitipolilla - eli pääsen kunnon ultraan! :) Täällä nimittäin tämä kaupungin tarjoama rv 10 tapahtuva ultraus on yhtä tyhjän kanssa minun kokemukseni mukaan. Meillä ei löytynyt mitään poikkeavaa sen mukaan, ultraaja etsi kun ei saanut peppua kuvaan, mutta otti vaan mitan ja väitti että istukka on takaseinässä, vaikka se sitten oikeasti oli etuseinässä... Että sitäkin jossain vaiheessa itkin, että kunnollisella ultrauksella se olisi jo havaittu siinä vaiheessa ja että en kyllä ikinä pysty hyvillä mielin luottamaan tuohon ultraan. Mutta nyt siis pääsen kunnolliseen ultraan KUN joskus raskaudun =) Mutta nyt ruuan laittoon, palailen kommentoimaan myöhemmin teidän kirjoituksianne!
 
Mimmuli Ihania ultrakuulumisia
Onnellista odotusta sinulle!!
:heart:

Äitee en voi minäkään ymmärtää miksi niitä haamuja sulle tuli ja nyt sitten nega :( Olen niin kovin pahoillani. Kunpa se tuosta vielä plussaksi muuttuisi!!! :heart:


Stoppis Aika karua luettavaa varmasti tuollainen patologin lausunto :( :hug: Hienoa kuitenkin että uuden raskauden ennuste on hyvä! :heart: Tärppionnea teille!


OmaNapa no nähtäväksi jää merkkaavatko nää alhaiset lämmöt sitten tätiä vai mitä. On vaan vähän sellaiset olot etten jaksa uskoa raskauteen :ashamed: Mutta yritän kuitenkin olla luopumatta toivosta vielä. :saint: Kiitos teille tuesta ja kannustuksesta! Olette niin ihania!!!
 
Hei kaikki!!

Oon ollut nettipimennossa viikon.. ja hulluus meinasi iskeä, hirveet vierotusoireet. Onneksi tänään baanan setä kävi korjailemassa ja taas alkaa elämä!
En ehtinyt lukea kaikkien kuulumisia, otan sitten ajatuksella myöhemmin.

Mutta sen mitä luin, niin Äitee, voimahali sinulle. Mitä siinä ikinä tapahtuikaan, niin paljon jaksamista!!! :hug:

Ja stoppis, mukavaa, että ultrakuviot on selvillä sitten KUN seuraavan kerran tulet raskaaksi.
 
Epskeps miulle voi varmaan laittaa kp1 vaikka vuoto vielä niukkaa tuhnua mutta eiköhän ne hanat viimeistään yöllä aukea...siulle on muuten yytä...

stoppis :hug: ja hyvä juttu kun pääset sitten kunnon ultraan kun aika on...miekin olen aina vähän epäilly noita mein äitipolin ultria.

(.) Mie pien varmaan nyt vähän aikaa taukoa...olo on jotenkin sellainen että miulla ei ole teille mitään annettavaa tällä hetkellä,olo on jotenkin niin turta ja veetutus käyrä on aika korkeella...olin jo jotenkin sisäistäny sen et niistä haamuista vois vauva tula ja nyt kun tuli vaan täti ni :headwall:.Tänään ollu muutenkin tosi huono mieli koko päivän...oisin voinu jo tuossa yhessä vaiheessa hypätä sieltä sillalta mutta kun meillä ei ole siltaa täällä niin sekin meni pieleen,päätin sit että pysyn kotona poikieni kanssa kun sen osaan parhaiten...edes yhtä raskautta en saa aikaan vaan olen vaan jotenkin ihan turha...käyn lueskelemassa tein kuulumisia ja palailen kun siltä tuntuu,Epskeps pie miut vielä listoilla,joohan?

Kaikille oviksen metsästäjille peukkuja bd ja kaikille jännittäjille ++++++++++:whistle:

Olette ihania ja kiitos teille olemassa olostanne :hug: :hug:
 
Pelottaa, se palapelivertaus oli hyvä! :) Minustakin puuttuu kaks palaa!

Äitee2, voi itku kun tuntuu pahalta sun puolesta. :hug: Voimia sulle! Niinhän täällä on kirjoteltu että ku ovis lähestyy ni fiilikset paranee. Toivottavasti myös sulla! Kuin myös mulla...

Arvatkaas tuntuko kivalta tänään, kun yks asiakas (puolituttu) kysyi töissä että "niin millonkas jäät mammalomalle". Olin ku nyrkillä lyöty! Ja teki mieli täräyttää takas jotain. Vaan eihän asiakaspalvelussa sellasta. Se kuvitteli että oon raskaana, kun olin ihan muun syyn takia jäänyt eräästä hommasta pois. Enkä ole ees lihava, vaikka niitä kiloja pari-kolme on ehkä jäänytkin! Että kehtaski tollasta kysyä. Tietäspä kuin syvältä satutti mua... :'( Vieläkin itkettää. Kyllä se täti on tulossa, kun niin itkettää herkästi, uskokaa pois. Tulis jo pian sit jos on tullakseen...
 
rankkaa.. mieli taas niin maassa kun olla ja voi.. ja oon ihan poikki vaikka en ees mitään erikoista oo tehnyt koko päivänä. Miten sitä jaksaa aamulla töihin herätä.
Nukahdinkin tuossa sohvalle vähäksi aikaa..

Polille soittelin ja sanoivat että tämä pv seurailla että vähentyykö vuoto.. jos ei niin huomenna polilla käymään. Tai jos vuotaa niin paljon että en pysty töihin menemään niin kirjottaavat saikkua.. Paha pulma vaan että kelle soitan kuuden aikaan aamulla tunnin varoitus ajalle etten tulekkaan jos näin on vielä aamullakin. Pitää vaan toivoo että vuoto rauhoittuisi.

Äitee: Voi itkun itku sitä tätiä.. :hug: Paljon jaksuja!!

Mimmulille
oikein ihanaa odotus aikaa ja toivotaan että kaikki menee hyvin =)

Tuulenpuuskalle myös :hug: Tuommoinen sattuu varmasti ja lujaa vaikka eihän asiakas sitä tahallaan tehnyt. voimia!

Nyt pitäis keksiä jotain ennen iltahommia. mies yritti lenkille koiran kans patistella mutta ei oikein sekään huvita :ashamed: mut jos sais ihteesä potkittua persauksille.. piristäshän se ulko ilma..
 
Orchid: Hyvä ettei kyseessä ollut mikään perinnöllinen juttu. Varmasti on ollut raskasta aikaa,kun kaiken maailman tutkimukset ja diagnoosit,mutta nyt se asia on loppuun käsitelty virallisella puolella ja yksi askel lähemmäs toipumista otettu :hug:

Stoppis: Hyvä että sinäkin sait diagnoosin ja jutun siltäosin päätökseen... Ja ens kerralla luvassa kunnon ultra :heart:

Gatsu,tiedän tunteen kun kierto venyy ja testi negaa eikä tätikään suvaitse saapua :kieh: Toivottavasti sulla ei lähe samoille linjoille kun meikällä,eli kierto vaan pitenee ja pitenee... Toivotaan että tilapänen häriö ;) =)

Pelottaa:Äh,täti perkele!!! :'( No nauttikoot,kun viimeistä kertaa vierailee,eks joo ;)

Äitee: :hug: Voin kuvitella miten per.eestä on kun jo asennoituu että on raskaana ja sit ei tikut näytäkkään mitään...oisko voinu olla kemiallinen?

Emik: Tsemppiä,1 kertahan siihen riittä loppujenlopuiks... ehkä tää oli just se kerta!!! :heart:

Tuulenpuuska:paras idea aikoihin toi että kierron pitäs olla vaan 2 viikkoa,kannatetaan :D

Epskeps: Taidetaan olla niiku samassa veneessä..... :ashamed: Paitti että mulla ei oo enää toivonhiventäkään jälellä....

Joopajoopa..plaah...kaikki maistuu sama kakalle,samaa paskaa,eri päivä jne,jne.... |O
Täytyy sanoo tohon aavistamiseen,et minäkin olin niin valmiustilassa koko ajan,et koska menee kesken ja sit kun meni niin silti se oli kauhee shokki :/
Ja mietin minäkin et miks tää nyt kestää niin kauan kun kolmannesta viimeks tärähti,mut kai näillä pitkillä kierroilla on osuutta asiaan :ashamed: Tässä kohtaa taas päällimmäisenä on mielessä et tulis ees täti ajoissa... jos alkaa venymään,niin saatan napostella jo muutamat terot ennakkoon,jos vähän lyhenis kierto....

Muille plussatuulosia :wave:
 
Tulin pitkästä aikaa tietokoneelle ja tulin heti käymässä täällä =) Olipas tullut paljon tekstiä..Taidan lukea oikein ajan kanssa joku päivä, nyt vain äkkiä silmäilin, kun pitää ehtiä katsomaan bb:ta :D

Kaikille uusille iso :hug: ja lämmin tervetulotoivotus
Äitee2:lle :hug:. Minäkin täällä ihmettelen et miten näytti plussaa ja sit ei olekaan plussa :/

ON: nyt on sitten ensimmäiset menkat ohi km:n jälkeen. Alkoi 21 päivä tasan kuukausi siitä päivästä kun tein plussan. Kyllähän siinä itku pääsi kun menkat alkoi vaikka tiesin kyllä etten vielä varmastikaan olisi raskaana, mut kuitenkin toivoin sitä. :ashamed:
Viime viikolla oli tosi rankka yks päivä kun eräs ystäväni kertoi et on raskaana ja la olis ollut paria päivää ennemmin kuin minun la olisi ollut. katkera minä en tästä asiasta ole, mut kuitenkin riipaisi sydämestä :'( Aloin heti miettimään et nyt olis ensimmäinen neuvolakäynti ohi ja ultraa odoteltaisiin :(
Nyt pitää lopetella kirjoittelu ja siirtyä tekemään kotitöitä kun molemmat lapset ovat jo untenmailla niin saan rauhassa kääriä pyykit ja täyttää tiskikoneen

Kaikille tosi paljon ++++++++++++++ :whistle:
 
Heippa, rouvat! Täällä on näköjään raju meno päällä :kieh: Eli heti, kun selkänsä hetkeksi kääntää, heti on ahkeroitu useampi sivu tekstiä. Koetin lukea ketjua taaksepäin ja muutaman sivun pääsinkin, mutta sitten hyytyi... :kieh:

Äitee Tuo kuulostaa kovin kummalliselta. En ole koskaan kuullutkaan, että haamuplussa voisi ilmestyä testiin, jos EI ole raskaushormonia. En tosiaan tajua. Voimia sulle, paaaljon! :hug:


Epskeps Toivottavasti työhaastattelussa pääsit näyttämään kyntesi!!! Onnea matkaan!!! :hug: Eli toivon sulle positiivisia uutisia kahdelle rintamalle minäkin!

Omanapaosastoa: Järkyttävää väsymystä, työperäistä. Ja huomenna on yhdet hautajaiset, joten ei mikään huippufiilis!
Menkkojen alkamispäivä olisi ollut tänään, mutta ei ole tätiä näkynyt. Tyhmyyksissäni menin r-testin tekemään. Negaa näytti :( Parempi, kun en olisi tehnyt, niin olisi ainakin voinut elää toivossa. :headwall:

Mutta puhallan kaikille tälle palstalle paljonpaljon plussia +++++ :flower: :flower: :flower: Niin soisin, että jokaisen teistä kohdalle +++ paukahtaisi mahdollisimman pian!!! :flower:
 
En ole jaksanut kirjoitella, ei mitään raportoitavaa ja pääkin tyhjä, kuten aina. :ashamed:
Kuumeisesti pohdin josko tohtisin testailla onko raskaushormonia veressä vielä. Mutta ei taida vielä kannattaa, tyhjennyksestä kun vasta reilu 2viikkoa. Jalkivuoto jo loppui viime viikonlopulla, kesti vajaa kaksi viikkoa. Pää toipunut suht hyvin keskenmenosta, ainakin nyt tuntuu siltä. Uuden raskauden yritys alkaa varmaan heti seuraavasta kierrosta. :)

Ai niin, onnea kaikille plussanneille. :flower: :)
 
Repalle iso voimahalitus täältä :hug: Kyllä me nyytit vielä syliimme saamme!! Yritetään jaksaa siihen uskoa vaikka elämä potkii päähän välillä niin rankasti. :| Ilman uskoa ja toivoa ei oikein elämä etene, joten voimia sullekin kovasti ettet toivosta luovu
Mäkin yritän kovasti toivon hivenistä pitää kiinni tän kierron osalta, vaikka toisaalta on tuolla takaraivossa vahvasti sellainen tunne ettei taaskaan tärpännyt :ashamed: Mut toivoa ei menetetä tän kiepin osalta ennen kuin toisin on todistettu, vai mitä? :saint:

Kentia :hug: Mitä se testi nyt negaa siellä näyttää? :( Olen todella pahoillani. Mut jospa se vielä plussaksi muuttuisi!!!! +++++++++++++++ :whistle: Puhaltelen niitä plussia sinne kovasti!!! Ja täti hus pois!!


RouvaRajatapaus Mä en muuten kummankaan km:n jälkeen testaillut mitään raskaushormoneja :ashamed: Mulle ei yksinkertaisesti kukaan sanonut edes että niin pitäisi tehdä :/ Mut teet niin kuin parhaaksi näet =) Onnea hirmuisesti teille uuteen yritykseen!!! :heart:

Minda toivottavasti tädin käynti jäi viimeiseksi pitkään aikaan. Onnea teille uuteen yritykseen, toivottavasti pian tärppäisi! :heart:

Danjuska
Toivottavasti sulla on vuoto jo rauhoittunut. Äläkä niistä töistä huoli. Nyt on todellakin lupa ajatella vain itseään. Kyllä ne työt siellä hoituu ja jos ei hoidu niin et siitä syytä ota niskoillesi! Minkäs sä sille voit jos vuotoa tulee paljon. Jaksamista sulle kovasti!! :heart:

Tuulenpuuska tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntui tuon asiakkaan sanomiset :hug: Mulle kävi kerran apteekissa niin, heti km:n jälkeen kun hain sieltä lääkkeitä kohtutulehdukseen, että apteekissa oli samaan aikaan ystäväni joka tiesi km:sta, ja hänen tuttunsa oli siinä apteekissa farmaseuttina, niin tämä farmaseutti multa sitten kyseli että onko poikani ainoa lapseni, ja kun sanoin että on, niin sanoi sitten että tämä ystäväni, jolla 2 lasta, että hän voisi varmaan neuvoa miten niitä lapsia tehdään lisää.. :eek: Se oli jotain niin kamalaa
Meikäläinen oli juuri saanut km:n ja lisäksi vielä kohtutulehduksen ja joku laukoo tuollaista suustaan. Kyllä siitä hyvin vähin äänin häippäsin..
ja tää farmaseutti jäi sinne ihmettelemään, että mikäs tuolle tuli. Kaveri sitten valaisi häntä, että ei varmaan tuntunut kivalta (minusta) että tuollaisia sanot kun toinen on juuri saanut km:n.. Oli mennyt vähän hiljaiseksi se farmaseutti. Toivottavasti hän oppi siitä, ettei pidä ihan mitä tahansa suustaan laukoa, kun ei koskaan voi tietää miten jotkut sanomiset voi toista satuttaa ja pahasti. No tulipahan vuodatettua.. Anteeksi :ashamed:

Pitäis tästä jo nukkumaan mennä. Jymähdin katselemaan lemppari sarjaani jonka olin taas tallentanut. Tuhkimotarina on vaan niin ihana
ja hyvä keino saada ajatukset off-asentoon. Suosittelen lämpimästi. ;)

+++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Kaikille jotka niitä tarvitsevat (myös minä ite..
)

Ja tädinkarkotusta kaikille tarvitseville


Voikaa hyvin :heart:
 
EevaRouvalle mun piti vielä halitukset lähettää :hug: Anteeksi että meinasi unohtua :ashamed: Voimia sulle kovasti! Toivottavasti se täti nyt tulee kun kerta on toivottu vieras (tän kerran eikö vain ;) ) Kiertäis meidät piinailijat vaan suosiolla ja tulisi sinne :)
 




Haaveissa esikoinen

Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Margherita...............KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 5/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 5/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 9/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 11/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 11/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 14/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 14/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 17/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 21/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 26/28-40
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 31/28-35

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07..............................KP 2/-
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 2/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 11/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 21/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 21/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 25/26-28


Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 2/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 10/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 14/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 26/28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...8/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

 
Huh kun on tullut paljon tekstiä sitten viime käväisyn :eek: Täytyy lueskella päiväseltään oikein ajan kanssa...
Joka tapauksessa hurrrjasti onnea plussanneille :) :heart: ja olkapäätä ja voimahali kaikille sen tarpeessa oleville :hug:

Itse en ole jaksanut kirjoitella ja netissäkään ei ole juuri tullut pyörittyä. Lähinnä olen taas pyörinyt itsesäälissä ja just nyt kovassa syysflunssassa :snotty: Tänään oli kontrollikäynti naistenpolilla km: n jälkeen löytyneestä reilun 3cm: n keltarauhaskystasta munasarjassa. Kysta oli vuotanut ulos kierron mukana niin kuin epäiltiinkin eli siltä osin peitto heilukoon täällä ihan niin kuin "ennen vanhaan" :D
Viime tutkimuksessa oli myös epäilys, että kohtu on kaksiosainen (tätä ei mulle kerrottu), mutta tänään selvästi ultrassa näkyi ettei näin ole. Ultrassa näkyi hauskanen sydämenmallinen kohtu :heart: jolla ei kuulemma muuta merkitystä kuin, että mahdollinen vaavi saattaa syntyä perätilassa jos parkkeeraa jompaan kumpaan "pussiin" :)

Viikonloppuna käytiin katsomassa tulevaa kummipoikaamme "Pattea" 3,5vkoa ja etukäteisjännityksestä huolimatta kaikki meni hyvin ja poika oli mitä suloisin pikkumiäs :heart: :heart: :heart: Lähinnä omat tunteet pelottivat, mutta oli myös hyvä tsemppis itselle, että yritystä, yritystä ;)

Täältä noustaan taas rakkaat siskot eli sitä ovista ootellessa plussatuulia meille ihan kaikille ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
:heart:

 
Huomenta neitoset :heart:

En oo oikeen ehtinyt kirjoittelemaan ja heittelen tässä pikaa vähän omia kuulumisia..

Vasemmalla edelleen sitä outoa kipua mutta olen pikku hiljaa alkanut miettiä josko se liittyisi johonkin muuhun kuin mihinkään raskauteen.. alkoi kuitenkin jo sillon sunnuntaina heti oviksen jölkeisenä päivänä joten en osaa pelätä että kohdunulkoinen raskaus edes olisi kun eikai tuo olisi noin aikaisin alkanut kipuilemaan.. ens viikolla lääkäriin jos ei helpota!

muuten ei mitään suurempia oireita.. flunssa iski viime yönä, masu on kuin pallo ja väsy vaivaa kovasti mutta katsellaan nyt ihan rauhassa ensi viikkoon :)

Pahoin pelkään että kyllä se täti sieltä taas kurvaa pihaan.. mutta toiveikas olo silti.. JOSKO...

Tsemppiä Epsille ja Repalle piinapäiviin!!!
++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
:attn: puhureita meille kaikille :attn:
 
Jihaa - työviikko vetää taas viimeisiään! Tämän päivän kun vielä jaksaa niin saa taas pari päivää levätä! Tai levätä ja levätä... ;) Nyt nimittäin hyvin niin vahvasti näyttäis siltä, että hedelmälliset päivät ois käsillä! =) Sen verran kananmunanvalkuaista muistuttavaa eritettä on liikkeellä. Joten nyt ei auta muu kun pistää peitot heilumaan viikonlopun aikana. Tai noh, tulihan sitä jo eilen aloitettua. :p Olin vaan niin tyytyväinen miehen reaktioon kun sille kerroin, että vahvasti näyttäis olevan ovis päällänsä. Ilme oli kuin pikkupojalla karkkikaupassa. :D Joten ei varmasti tule olemaan ongelmia tuon ukon kaatamisessa. Hih!
 
Stoppis hyvä, ettei kyseessä ollut mikään perinnöllinen juttu ja että seuraavan raskauden ennuste on hyvä! Ja tuo ultrajuttu on tosi hyvä! Rauhoittaa varmaan kovasti sitten KUN taas pääset niille viikoille.

Dulle hyvä, että se kysta oli lähtenyt itsestään ja kohtukin ok vaikka muuta ensin pelkäsivätkin. Pelivälineet on nyt sitten ainakin kunnossa! :)

Kentia toivotaan, että se vielä siitä plussaksi muuttuisi. Kaikki on kuitenkin vielä mahdollista! +++++++++ puhureita paljon sinne suuntaan! Samoin kuin vielä Epskepsille ja Repallekin. Toivon todella, ettei se täti sinne Repan luo ole eksymässä mutta jos sinne nyt on pakko tunkea niin toivottavasti tulisi sitten edes ajoissa.

Mindalle pahoittelu tädistä! :hug:

Danjuskalle kovasti voimia! Toivotaan, että se vuoto siitä rauhoittuisi. Kurjaa tuommoinen. :(

Äiteelle suuuuuuuren suuri :hug: . Koitahan jaksella...

Ja kaikille tasapuolisesti oikein aurinkoista perjantai-päivää! =)
 
joopa joo.. on muutes pikkaisen vaikea pysyä täältä pois... :headwall:

Pikaisesti vain tulen sanomaan, että voihan kökkö minkä täti olet taas tehnyt!!!

Pelottaa: :hug: :hug: :hug: :hug: nyt se täti tuli teille viimeisen kerran, eix joo, tähän kiertoon otetaan kunnon tsemi :D :heart:

Äitee2: ei voi olla totta... :headwall: :hug: :hug: :hug: Koita jaksella siellä. Kandee pitää taukoa jos siltä tuntuu, miulla se on vaan siinä että täällä on kumminkin helmikuusta asti pyörinyt päivittäin niin on toooosi vaikea lopettaa :LOL:

++++++++++ puhuria plussaa kaipaaville, tsemiä piinailuun ja :hug: tädin uhreiksi joutuneille..

(.) ei mitään uutta, clomeja menee ja eilen oli vuosisadan migreeni, työstressiä,oon niiiin sukset ristissä esimiehen kanssa että...
 
Äitee2 iso :hug: tule takaisin sitten kun siltä tuntuu, olet meillä mielissä!

Danjuska toivottavasti vuoto on hellittänyt! Aika vaikea tilanne sinun sumplia työvuoroja tuollaisessa tilanteessa :(

Tuulenpuuska kyseli onko kukaan ajatellut menetettyä lasta. Minä en ole ajatellut sen kummemmin miltä hän olisi näyttänyt, mutta alusta lähtien ajattelin häntä tyttönä. Kuvittelin että tuossa patologin lausunnossa olisi kerrottu sukupuoli, mutta ne kromosomivastauksethan eivät olleet vielä valmistuneet. Ja jos kromosomit on kunnossa, niin en vissiin saa koskaan tietää :( Kun sitä mä jotenkin odotin, että saisin tietää oliko se tyttö niin kuin ajattelin...

EevaRouva saisitpa pian ne menkat niin selkiytyisi tilanne!
:hug:

mimmuli82 onnea ihanista ultrakuulumisista :heart:

Pullenah onnea oviksen metsästykseen! ;)

Epskeps edelleen +++ :whistle:

Emppu78 Mä varmaan hyppisin seinille jos viikon joutuisin olemaan koneelta pois :eek: :LOL: Miten menee?

Repa äläs nyt masistele ennenaikaisesti :hug: ++++ :whistle:

Minda harmi että täti tuli, mutta paremmalla onnella uuteen kiertoon, eikös joo! :wave:

Kentia toivoa ei ole menetetty ennen kuin täti tulee paikalle, joten +++ :whistle:

RouvaRajatapaus sulla on nyt meneillään tuo ärsyttävän pitkä ensimmäisten kuukautisten odotus |O Jaksuja :hug:

Dulle Onpa hyvä että kystä tuli itekseen pois! Ei kun vaan kunnon yritystä peliin!

Tinii täällä jännäillään sun puolesta bd :wave:

Risukasa nyt vaan sitten hyödyntämään hyvät limat :D :wave: *vitsi kun välillä alkaa naurattamaan millaisia juttuja tulee kirjoitettua :LOL: *

Miikkis :hug: toivottavasti migreeni helpottaa!
 

Yhteistyössä