km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiitos palstasisaret :heart:
No mut ei saa nyt innostua liikaa kun flunssaa pukkaa ja kurkku turvonnut niin voi tulla helpommin öklö olo..

Yritän valmistella itseäni mahdolliseen tiputukseen..........
We dont want to let the hopes get to high :headwall:
 
Täl luvassa iltahuki,plaah.... |O

Mimmulin unohdin viimekirjotuksessa,eli ihana kuulla että vauvalla kaikki hyvin:heart: Onnea odotukseen!!! Ja tuu taas moikkaamaan meitä:wave:

Epskeps: Tottahan sinä höpäjät,toivossa on pakko elää jos meinaa elämästä selvitä hengissä :) Tää on vaan joskus niin perin turhauttavaa... :ashamed:

Dulle:Hyvä että kaikki paikat kunnossa,nyt vaan flunssa vielä paranis,niin ei muuta kuin tositoimiin
:heart: Eli paranemisia sinne :hug:

RouvaRajatapaus,mukava kuulla että toipuminen on jo hyvällä mallilla,toivotaan että täti tulis pian :heart:

Risukasalle onnea oviksen hyödyntämiseen!!!! =)

Miikkis;toivottavasti hedari on hellittänyt,tsemppiä sinne :hug:

Tinii,kuulostaapa lupaavalta.... =) :heart: Mulla oli viimekierrossa hirmusesti ton tyyppisiä tuntemuksia mutta olin kuitenkin ok,eli en usko että mistään vakavasta kyse,toivottavasti itse raskaudesta!!!

Mindi,pahoittelut tädistä,mutta nyt sitte tästä kierrosta pisteet kotiin :D

Kiitoksia kaikille ihanaisilla tsempistä... tiedän että oon hiukan ajoissa tän masiksen kanssa,mutta sitä jotenkin pelkää jo etukäteen,että menkat jää taas matkanvarrelle :ashamed:
Se on jotenkin vielä vit.tumaisempaa,kuin se että täti vaan tulis,kun ehtii jo toivo herätä ja sitten kerkeää testailla negaa.


Mutta nyt tuli asenne muutos,hoi kaikki!!!! :wave: Repa on tästä lähin positiivisuuden perikuva :attn: :LOL:
Eli tottakai mulla menkat alkaa ajoissa,kun kerta ovis selkeesti oli, ja nyt rinnat aristaa muuten vaan,selkeä täti merkki =) Ja sitä paitsi,on kiva kun ei oo mitään ylimääräsiä kipuja yms. mitä viimekierrossa oli paljon...ja ainahan salaa voi toivoo plussaakin vielä....

Täytyy muuttaa noita kiertopäiviä,kun ei taida mulla enää noita 28 kiertoja olla :'( ,mut katotaan tän kierron jälkeen mitä pannaan listaan....

Viikonloppua puskee...mulla ois huomenna vielä työpäivä, ja sitten sauna ja syömään ulos...ihanaa!!!! Sunnuntaina saa nukkua pitkään. Onhan näitä ilonaiheitakin =)
 
Moi!

Täältä tosiaan meinaa ihan kärryiltä tipahtaa... sorry kun ei koskaan ehdi kaikkien juttuja kommentoimaan. Kuitenkin yhtä ihania olette kaikki! :hug:

Repa, Perstai... :LOL:

Tinii, ihanaa kun sua oksettaa! :LOL:

Epskeps, mä myös seuraan Tuhkimotarinaa, se on ihana! Onhan se vähän saman jankkaamista ja lässytystä välillä, mut just siihen se on oiva lääke, että saa aivot off-asentoon. =)

Nyt on vähän kiire, jatkuu seuraavassa numerossa... :D
 
Eipä oo kadonnut oksetus mihinkään.. edelleen ihan kauhean kuvottava olo! Olispa tämä nyt sitä :heart:

Keskenmenneessä raskaudessa oli ihan alkumetreistä kauheeta pahoinvointia ympärivuorokauden.. Pilke silmäkulmassa yökkien mennään kohti viikonloppua B)
 
Perjantaita! Onneksi tämäkin viikko alkaa olla paketissa. Vielä muutama tunti ja sit veneen nokka kohti saaristoa B)

Tinii Kuulostaa _niin_ hyvältä! Meikäläinenkin oli oikeen "posliinifani" molemmissa raskauksissa. Vessa saattoi kutsua kesken CSI:n (sillon oli kyl sellanen jakso, että joku psyko säilytti murhaamiensa ruumiiden sisäelimiä jääkaapissaan) tai kun kaveri kertoi jotain karjalanpaistireseptiään - ja meikä sain mielikuvan kalvoisista lihanpalasista :x . +++ :whistle:

Kaikille tasapuolisesti hyvää viikonloppua ja +++ tsemppiä kiertoihinne

:wave:
 
Epskeps, en minäkään ollut ennen kuullut että pitäisi testata raskaushormoni km:n jälkeen. Ihan yllätyksenä tuli. "Virallinen testaus" mun pitää suorittaa kuun lopussa, viedä pissanäyte labraan. Mutta ajattelin kumminkin huvikseni testata aiemin, mulle kun on pari testiä kotona. ;)

Stoppis, todellakin melkoiset piinaviikot menossa ja aika matelee. |O :snotty:
 
Kiitos teille kaikille, ootte tosi tosi tosi tosi ihania!! Täällä on päivä mennyt maatessa, alaselän vihoittelu paheni, ja nyt on tosi kipee. Kunhan tämä tästä vähän helppaa, niin on pakko ottaa itteensä niskasta ja per.eestä kiinni ja alkaa tehä selkä,- ja vatsalihaksia. Ei muuten, mutta mun alaselkä on ollut jo viimeset 15 vuotta sellanen että jos ei lihaksia harjoita, niin selkä menee niin jumiin että makaan viikon pääsemättä ylös :headwall:

Mieli on maassa :ashamed: Eilen tuli taas itkettyä niin paljon ikäväänsä. Kuinka kauan kyyneleitä riittää? Musta tuntuu että mä oon itkenyt tämän menetyksen takia jo monta saavillista kyyneleitä. Eilinen oli niin raskas päivä, kun kävin töissä. Viimeksi oon työmaalla käynyt toukokuun viimenen päivä. Siitä se hel.etti silloin alkoi. Luojan kiitos mullon tämä äitiysloma. Työkamu kysy miltä musta tuntuu, oonko valmis tulemaan töihin lokakuun 1. päivä, ja vastasin heti, että en oo valmis, mutta pakko mun on kokeilla. Kolmivuorotyö meiän paikassa on älyttömän raskasta, mutta antaa se työnteko tavallaan energiaakin. Silti oon kauhusta jäykkänä ja pelkään miten selviän kun töihinmeno koittaa...

Ens kerralla on helpompi mennä töissä käymään (työvuoroja kattomaan ennen töiden alkua) kun muistaa että oon jo kerran ennemmin käynyt siellä. Eilen vaan ajattelin, että viimeksi kun töissä olin toukokuun lopulla, niin työkaverit silittelivät masuani ja kehuivat kuinka söpö masu on.

Sama juttu oli esim. kaupassakäynti synnytyksen ja hautajaisten jälkeen. Silloin muistui vaan mieleen miten viimeksi kävin siellä masu pystyssä :/ Anteeks tämä vuodatus :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mut on vaan jotenkin vallannut sellainen suuri ja liian vahva häpeän tunne. Tunnen itteni niin paljon huonommaksi ihmiseksi, maanmatoseksi muiden rinnalla. Tiiän ettei mun saisi tuntea syyllisyyttä ja häpeää, mutta mä en voi tälle mitään :'(

Epskeps, Kentia, Tinii ja POSITIIVISUUDEN PERIKUVA-Repa ++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Äitee2 Hirmu iso voima :hug: Olen niin pahoillani... :'(

Stoppis Hyvä kun pääsette sitten kunnon ultraan. Meille sanottiin että sitten joskus kun olen raskaana, niin meitä varten tulevat Helsingin sydänlääkärit tänne tekemään ultran viikoilla 20+ koska silloinhan sydämen rakenne nähdään vasta kunnolla. Ihanaa että ihan meitä varten Hesan tohtorit matkaavat 400km tänne ultraamaan. Ei sillä, ettemmekö itse menisi Helsinkiin asian vuoksi, jos saisimme lähetteen, mutta silti sitä jotenkin tuntee itsensä ja tulevan lapsen tärkeäksi kun meistä pidetään hyvää huolta. Ja myös muutenkin ultrat meillä jatkossa menee niin ettei esim. ekaa niskapoimu-ultraakaan tee kätilö kuten normaalisti, vaan erikoislääkäri. Huoh, kunhan joskus sinne asti pääsisi...

Dulle Tosi hyvä että kysta tuli itellään pois =) Plussatuulia!!

RouvaRajatapaus Toivotaan että täti tulisi pian ;)

Mindi Täti prkle :headwall: :headwall: Tästä kierrosta sitten tärppää :D

Risukasa Ja eikun peitot heilumaan =) :heart: =)

Tuulenpuuska Mä mietin monesti minkänäköinen meiän pojasta olis tullut, ja minkä luonteinen. Muistan kun synnytyksen jälkeen sanoin miehelleni kun pidin lastamme sylissäni, että pojalla on ihan selvästi isänsä nenä, mun huulet ja mun pottuvarpaat. Mulla on tosi isot pottuvarpaat, ja niin oli pojallakin :LOL: Ja muuten hän oli tosi paljon mieheni näköinen. Mulla on tosi vaaleet hiukset, ja miehelläni on vaaleanruskeat hiukset, siksi liikutun aina kyyneliin kun näen pienen pojan jolla on vaaleat hiukset :ashamed:

Miikkis Kiva kuulla susta! Näin tehdään, nautitaan nyt tädistä, kun raukka saa vierailla viimeistä kertaa :LOL: Toivottavasti migreeni helppasi, tiiän minkälaista on kun tuntuu että pääkoppa räjähtää :eek: Ja myös pyllystä olevat esimiehet ovat tuttuja :headwall:
 
Onpas täällä ollut hiljaista... tulin juuri töistä. |O väsy..

Halusin tulla antamaan ison :hug: Pelottaa :heart: Kyllä sitä ihmettelee mistä se voima kumpuaa mikä auttaa kestämään oman lapsen menetyksen :ashamed: ... Toivottavasti työhönpaluu ois sitte sellanen energian lähde. Voimia rakas palstasisko :heart:

Ei mulla muuta,meen nyt kieriskelemään positiivisuudessani suupielet korvissa,kiitos ja näkemiin :D
 
ja pöh.. kirjoitin pitkät pätkät ja hups.. teksti hävis :(

no kuitenkin pikaisesti vielä..

Pelottaa:
ISO ja lämmin :hug:

Tiini: IIk miten jännältä ja hyvältä kuulostaa :D Jännitän kauheesti sinun puolesta :D millon testaat??

Täällä vuoto vähentynyt.. enää vihlovaa kipua aika ajoin kohdussa mutta toivon että kuuluu asiaan vielä.

Huomasin tänään että viihdyn töissä =) työkaverit on ihania ja muutenkin hyvä porukka. harmittaa vaan tuo matka..

Tatu nukkumassa.. hassu peeni mees kun pitää nukkumaan mennessä olla vieressä uninalle, hivvi (tarkottaa hirveä vaikka oikeesti se on aasi :D ) ja sitten valokuva jossa ukki ajaa traktorilla :LOL:

mut nyt mihe seuraan ja sitten nukkumaan.. onneks ei iha niin aikasta nousua aamulla mitä muina aamuina ollut.

pidetäänhän päät pystyssä ystävät kalliit vaikka ei se aina niin helppoa olekkaan!

mukavaa viikonloppua!!
 
Danjuska en mä voi testailla vielä viikkoon.. tai kyllä mä varmaan ratkeen testaamaan joskus ens viikolla mutta eiköhän se nega vielä ainakin siinä vaiheessa vieläpärähdä.. Saapi nähä :)

Kurkku kipiänä ja oksetus on hieman helpottanu.. nukahdin bussiin kotimatkalla! Ja nyt ollu jo puol tuntia mahassa kylläkin aika ylhäällä oikeella elohiiri!! Voisko olla ärsyttävämpää kun elohiiri :kieh:

 
Onko muilla taas tökittänyt tää palsta? :kieh: Mulla on ainakin tänään ollu välillä niin että muihin keskusteluihin pääsee, mutta vauvakuume on ollut ihan blankki :eek: Minähän laitoin palautetta tuossa pari päivää sitten näiden keskustelujen "toimivuudesta"... eipä ole mitään vastausta kuulunut (siis mitä nyt se automaatti, että olemme ottaneet palautteenne vastaan). :headwall:

Repa hani positiivisuus synnyttää positiivisuutta :hug: :D

Pelottaa iso rutistus sulle :hug: Kaikki tunteet on sallittuja, mutta älä ihmeessä käännä negatiivisia tunteita itseäsi kohtaan :( Onpa hyvä että teille on luvassa kunnolliset tutkimukset seuraavan pikkuisen kanssa, ehkä se hieman lievittää pelkoja, kun tuntee, että otetaan huomioon edellisen raskauden tapahtumat. :hug:

Danjuska hyvä että vuoto on vähentynyt :wave:

Tinii vitsi että saadaan sua jännätä oikeen pitkään ja hartaasti :D
 
stoppis, on tökkiny tää palsta, olen monta kertaa yrittänyt tänne mut ei pääse. Kumma homma. Nyt kuitenkin toimii, vaan kun on jo yö ja väsyttää...

Sen verran kuitenkin täytyy viestiä laittaa, että soitin tänään neuvolaan ja kyselin täytyskö jälkitarkastukses käydä, täällä kun se kuulostaa muilla olevan ihan normi käytäntö. Tää ihana neuvolantäti sanoi että jos ei mitään kummallista oo ja kaavinnasta on toipunut fyysisesti hyvin niin ei tarvi käydä. Kuulemma niistä on luovuttu täällä päin... säästöä säästöä... että voi kuulemma rauhassa odotella seuraavia kuukautisia ja jos niitä ei tule niin siitäkään ei kuulemma kannata hätääntyä!! =) Oli kuin oma äiti ois puhunu kun kuulosti niin huolehtivaiselta ja siltä että oikeesti välittää. Kyseli tietysti tarkkaan vointia ja toipumista ja muuta, ja hyvältä kuulosti hänen mielestä, ja hän on vanhempi, kokenut terveydenhoitaja.

Niin, hän ei siis pitäny ollenkaan vaarallisena sitäkään vaikka tulis heti raskaaksi uudestaan. Mutta oishan se ihan hyvä kuitenkin ne menkat välissä olla.

Ei näy punasta täällä vieläkään, km:sta reilut 4 viikkoa. Odotellaan...

Viikonloppuja kaikille, olen nettipimennossa ainakin huomisen ja sit säntään sunnuntaina lukemaan teidän kuulumisia! Toivottavasti täällä on silloin jo plussa-aalto menossa... :D
 
Moikat kaikille! :wave: Meitsi vähän viettää taustailijan elämää, kun on vähän liian jännää tää kierron "tulosten" odottelu. Tuleeko se halvatun kutsumaton punarättitättärä
vai kauan kaivattu plussa ja vauva..
kunpa tietäis..


Mut mä nyt tuijottelen tätä omaa napaa tässä muutaman päivän.
:ashamed: :) Käyn kyllä listaa päivittelemässä ettei teidän tarvii siitä huolehtia ;)

Voikaahan tytöt hyvin ja paljon +++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: plussia nyt lisää tähän pinoon!!! :heart:
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Margherita...............KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 1/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07.............................KP 2/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 6/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 6/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 10/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 12/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 12/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 15/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 15/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 18/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 22/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 27/28-40
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 32/28-35

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07..............................KP 3/-
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 3/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 12/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 22/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 22/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 26/26-28


Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 3/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 11/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 15/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 27/28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...9/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Täti! JEEE! Eli nyt on ekat menkat km:n jälkeen, siitä on tasan yks kalenterikuukausi. Ehdin olla oh, so happy, kaks tuntia, ja siitä eteenpäin vain oh, oh, oh :LOL: Mulla tuppaa olemaan jotain iskias-kipua tai jotain vasemmalla puolella menkkojen aikaan, sitä ei saa särkylääkkeillä pois. Kipu säteilee nilkasta tonne kai munasarjojen tienoille selkään. En juur nukkunu yöllä.
Mut ei se mitään! Nyt ei oo enää huolta, että menikö km loppuun vai ei - mulla ei tehty kaavintaa tai autettu lääkkeillä - vaan päästään "arkeen" ja yrittämään uudelleen. On se suuri helpotus, voi että. Mieskin ilahtui, jo minun ilostani, kun oon ollu niin huolissani ja hämilläni asian kanssa.
Nyt oon niin kipiä, ei voi keskittyä tarkkoihin onnitteluihin ja huikkauksiin, mutta kaikkea hyvää ja tsemppausta meille kaikille! Mietin yöllä, että tämä palsta on koukuttava paitsi siksi, että te kaikki olette niin ihania ja voimaannuttavia, niin siksi, että tää on ku tosi tapahtumarikas tv-sarja. Saa pikku pilkahduksia muiden elämään, tutustuu kivoihin "hahmoihin" (niitä ootte te), tulee ihania uutisia ja sitten niitä ikäviä, niitä, joiden takia me ollaan täällä toisiamme tukemassa. Tää ei todella ole mitään viihdettä, sitä en tarkoita, eikä kukaan saa nyt ajatella mun vertauksesta mitään sellasta, mutta ehkä ymmärrätte, miten väsyneillä aivoillani olen yön hämärinä tunteina yhdistänyt nää kaksi asiaa. Jotain aivotoimintaa siis on kipuilun välissäkin, mutta taso on aika heikko, kuten huomaatte :LOL: Toivottavasti ymmärrätte ton vertauksen myönteisesti.
Epskeps mulle vois lisätä iän tonne listaan, kun muutkin ovat niitä kertoneet, laitetaan samantien 35, niin ei tarvii päivittää infoa lähiaikoina ;)
 
Äitee ei ole totta! plussia ei tule jos ei ole raskaushormonia erittynyt.

Tulin kertomaan että vihdoin sain hankittua rtestin ja pämähti tummakin tummempi viiva. Nyt vaan kädet ja jalat ristissä että tämä haluaa tullla tähän maailmaan eikä tarvii tulla teidän seuraan itkemään vaikka niin ihana porukka olettekin!

Kauheasti plussa onnea kaikille!

Beccy 4+4 (ovulaation perusteella)
 
beccy! ihanaa! (ja haa, kerrankin saan olla ekana onnittelemassa jotakuta) tuhatmiljoona x onnea sulle! :flower: miten ihana kuulla, nyt bd että pysyt poissa täältä ;) eikä, ku käy huikkaamassa välillä, miten hyvin teillä menee =)
 
Epskeps vitsi kun muakin jännittää teidän puolesta :hug: bd bd Olikos se niin että jo maanantaina saattoi tulla tietoja verikokeista?

irtosora jee :D Nyt pääsette sitten tositoimiin :hug: Niin ja ymmärrän kyllä tuota sun vertausta :) Totuus on tarua ihmeellisempää...

beccy no nyt on ainakin ihan varmaksi varmistettu plussa :flower: Onnea matkaan!

Täällä odotellaan tulisko se ovis vaikka ensi viikolla :) Nyt on vaihteeksi joku happy happy -vaihe ja haluaisin rutistaa teitä kaikkia :hug: :LOL:
 
Pitkästä aikaa täällä, ja nytkin taitaa jäädä visiitti lyhyeksi. Sää on nätti ja mies vinkuu mukaansa ulos :whistle: Joten eipä kai auta sisäänkään jäädä. Mutta ei täältä malta olla poiskaan! Muutaman sivun taaksepäin plarasin, mutta aika kivasti taidan olla kärryiltä tippunut... Joitain huomioita kuitenkin...

beccy Iso iso onnentoivotus ja halaus! :hug: :flower: :flower: Voi sinua onnellista!!! Nauti nyt täysillä kaikesta, ja yritä torjua epäilyksenpeikot heti pois, jos vähänkin tuppaavat tielle! :flower:

Pelottaa: Suretti lukea sun pitkää kirjoitusta. En tiedä, löydänkö lohdutuksen sanoja... Ystäväpiirissäkin on ollut suurta surua, ja silloinkin menin aivan mykäksi, kun olisi pitänyt osata sanoa jotain lohdullista ja kaunista. Jotenkin toisen suuri suru halvauttaa. Toisen tuskan voi itsekin kokea, mutta sitten ei kuitenkaan osaa sanoa mitään. Taidan olla sellainen sosiaalinen tönkkö. Tämä suuri suru ystäväpiirissäni tarkoittaa sitä, että ystävältäni kuoli vauva. Täysiaikainen vauva. Mitään niin järkyttävää en tässä elämässä muista nähneeni kuin vauvan arkku. Silloin sitä oli traagisella tavalla "huojentunut", että itse koki "vain" keskenmenon varhaisilla viikoilla. Ei ehkä ole hyvä asia kirjoittaa tällaisia näin hienoon tsemppiketjuun, mutta antakaa anteeksi. Itse en edelleenkään tiedä, miten lohduttaa ystävää! :ashamed:
Pelottaa - joka tapauksessa elämä voittaa, ja yleensä jo hyvin nukutun yön jälkeen maailma näyttää astetta paremmalta. Voimia, jaksamisia, positiivisia ajatuksia! :hug: Myös mulla on paineistettu, henkisesti raskas työ, niin kuin varmasti hyvinhyvin monella täällä, sekin on asia, jonka kanssa täytyy vain taistella. Mutta jos taisteleminen alkaa käydä liikaa voimille ja syödä omaa terveyttä, silloin pitää miettiä, onko se enää sen arvoista. :headwall: Ja vielä muuten noista menkkakivuista - myös mulla menkat ovat km:n jälkeen oireilleet juuri tuolla tavalla jo vähintään viikkoa ennen niiden alkamista! Se on kyllä tosi inhottavaa ja pelottavaakin. Aina sitä pelkää, että jotain on vialla, kun on "ylimääräistä" kipuilua!

Risukasa, stoppis ja Pelottaa - kiitos kauniista sanoista! Omanapaosastosta sen verran, että itseäkin jotenkin pelottaa. Menkat ovat nyt myöhässä jo kolmatta tai neljättä päivää, menkkamaisia oireita on, mutta raskaustesti todellakin näytti miinusta. Olen lukenut toisaalta tältä palstalta myöhästyneistä plussista, mutta sitten toisaalta en jaksa omalla kohdalla niin hyvään tuuriin uskoa. Kun kerran ne menkkaoireet on :ashamed: Hermostuttavaa.

irtosora: Onnittelu ekasta tädistä =) Muistan, kuinka sitä odotin km:n jälkeen! Sen jälkeen niitä ei sitten taas enää kaipaakaan :headwall:

epskeps Puhallan paljon ++++ :whistle: sulle!!!
 
terve kaikille, on niin kiirettä pitäny ettei tänne oo mukamas ehtiny, tai sit mies on ominu koneen =)

kiitos kaikille lohdutuksen sanoista, tääl on ihana turvaverkko :hug:

äitee suuri :hug: koita jaksella ja palailet kun siltä tuntuu, jos se kuitenkin oli kemiallinen, ei munkaan mielestä testiin mitään tuu jos ei hormonia ole

pelottaa :hug: suru on varmasti valtava, eikä se helpota kun suremalla, täytyy vaan yrittää päivä kerrallaan, voimia :hug:

beccy onnea vahvasta plussasta ja tuu tosiaan kertoon kuulumisia =)

epskeps ja repa ja tinii ja oliko muita piinailijoita, kovasti +++++++++++++ :whistle:

voikohan olla mahdollista et mulla olis ihan kuukautiset alkanu pari päivää sitten kun pari viikkoa tuli sitä ruskeeta tuhrua koko ajan ja nyt torstai iltana alko ihan kirkasta verta tuleen, kun kuitenkin lääkäri sano et kohtu on tyhjä, no ehkäpä se täs selviää ajan myötä, vaikee vaan saada selkoo tohon kiertoon kun koko ajan jotain valuu, ei kai auta muu kun tarkkailla oloa
mutta päivänjatkoja kaikille :wave:
 
Hellou!

Tulin nyt taas lyhyesti kirjoittaa. Olen tässä taustaillut kun ei toi kuumeilu ole itselle ajankohtaista.

Perjantaina oli siis Kp 1, ensimmäiset menkat siis km ja kaavinnan jälkeen, 6 viikkoa ja 1 päivä meni että alkoivat. Kävin eilen myös gynellä, oli ollut aikamoisia kipuja ennen menkkoja muutaman päivän, kävin lääkärissä ja se määräsi gynelle. Näköjään oli sitten vaan niitä kuuluisia ensimmäisten menkkojen kipuja km jälkeen. Särkylääkkeitä on menny. To tuli rusehtavaa valkkaria ja pe sitten hanat auki. Kyllä vuotaa ku seula! On ollu aina runsaat kuukautiset, mut nää on jo sitäki pahemmat. :LOL:

Gynellä siis kaikki kuitenki ok, se täti sanoi et on kaikki niin hyvin ku olla voi, ihanku ois kuva suoraa oppikirjasta, kun ultrasi. =)

Aloitin eilen siis myös ehkäisypillereiden syönnin, siksi ei tosiaan toi kuumeilu ole mulle ajankohtaista. Mieli tavallaan tekis kuumeilla, mut järki pakottaa nyt sitten odottamaan tän asian kanssa.

Itellä on ollu mieli nyt maassa taas viimeset pari päivää, siks ei musta ole nyt muiden juttuja kommentoimaan. Duunikaverikin palasi tosta äitiyslomalta maanantaina ja mahahan sillä oli taas kasvanu. La tammikuun puolivälissä, pari viikkoa siis mun jälkee. Toiset ne vaan TEKEE niitä lapsia. Tiedätte mitä tarkoitan. Kotona tuli paha mieli. :(

Ihanaa kyllä, mutta nää asiat taitaa sittenki miehen kanssa taas järjestyä :) Eilen ku oli mieli maassa niin hän kovasti yritti piristää puhelimessa, Rovaniemellä kun on.

Niin joo, sain duunipaikan, irtisanoin itseni keskiviikkona. En kyl viel oikee tajuu asiaa :D Ja mieskin sai töitä täältä, tulee 17. päivä kotiin ja sit meillä alkaakin ekaa kertaa elämäs ole yhteinen elämä! bd
 
Hellou! Mä siirryn tuolta odotuspalstalta tänne... Eilen olin sairaalassa km:n takia ja vaikka vielä kovasti on henkistä kipua, niin uusi yritys siintää jo mielessä. Genegologi rohkaisi ja sanoi että tämä on luultavasti se ensimmäinen ja viimeinen km, eli uutta vaan tulille. Toivottavasti! En kestäisi kyllä toista kertaa yhtä kauheita kipuja. Kaavinnan jälkeen ei ole ollut mitn tuntemuksia mahassa, sydämessä kylläkin. Vuotokin on loppunut ja toivottavasti ei enää tulekkaan, niin voi alkaa yritykset sitten muutamien päivien päästä. Mitn kieltoja tms ei annettu vaikka kysyin. Sanottiin vaan että ei tarvi odotella eden menkkoja.

Jeps! Tsemppiä kaikille!

T: J
 
Moikka kaverit!

Tänään on vaivannut masentuneisuus, oikeastaan ekaa kertaa kunnolla. Ja katkeruuskin kalvaa mieltä kun 5 vauvatuttavaa odottaa kevätvauvaa, heillä kaikilla suht samanikäinen esikoinen kuin meillä. Miksei me saatu vauvaa!!! :'( Eilen olisi tehnyt mieli pyytää joku tästä läheltä lähibaariin kanssani, mutta hetken kelattuani tajusin, että kaikki mahdolliset on paksuna! :headwall: Join sitten kotona 2 siideriä :ashamed:

Kävin tänään ostamassa kirjakaupasta rippilahjan huomisiin miehen pikkuveljen juhliin ja ostin samalla sellaisen odotuskalenteri-kirjan, kun oli alennuksessa vain 2?, normaalisti 12?. Onpahan odottamassa ja pitämässä toivoa yllä, että siihen joskus saan kirjoitella.

Tervetuloa Julietta Mä sain aika samat neuvot lääkäriltä, ei kieltoja ja sanoivat, että todennäköisempää on, että seuraava raskaus menee loppuun asti. Hope So! :saint:

Mulla tulee tiistaina tasan 6 viikkoa tyhjennyksestä. Mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan ei ole. Olen päättänyt, että mikäli menkat ei ala syyskuun loppuun niin käyn yksityisellä kohdun ja munasarjojen tsekkauksessa hermojeni vuoksi!Mä en jaksa miettiä koko ajan, toimiikohan värkki ja saammekohan ikinä toista lasta...
 
EevaRouva: Kannatan yksityistä! Minä en ainakaan mene enää tuonne "meidän neuvolaan". En saanut minkäänlaisia pahoitteluja tapahtuneen suhteen. Täti vaan sanoi että: Ai, itkettääkö sinua! Viime tiistaina ne yritti kuunnella sydänääniä. Ensin tuo täti ja sitten lääkäri joka sanoi että kaikki kunnossa. Pah, torstaina tuo täti sanoi lääkärin kirjoittaneen tietoihini jotain "tuon suuntaista", eli km:n. EI SITTEN VOITU MINULLE KERTOA!!! OLISIN SAANUT ODOTELLA SIIS VIELÄ 2 VIIKKOA NP-ULTRAAN ASTI!!!!!!!!!!

Onneksi itsellä alkoi kuitenkin raksuttaa ja varasin to ajan yksityiselle. Kätilö ultrasi ja totesi km:n. Illalla sitten alkoikin itsekseen vuotaa yms... Palvelu oli todella hyvää ja vielä eilen kun olin jo sairaalassa, laittoi hän viestiä ja kyseli vointia yms.. Sanoi että voin ihan koska vaan soittaa, vaikka yöllä. Toivotti myös tervetulleeksi kun seuraavan kerran tarvin. Hän ei edes ottanut kallista maksua torstaina kun tuli niin huono uutinen.

Eli se näistä kunnallisista ainakin täällä meillä päin.

Ootteko muuten saanut yhtään sairaslomaa km:n jälkeen??? Itse sain vain sunnuntaihin asti ja töihin palaaminen maanantaina tuntuu ainakin tällä hetkellä varsin ylivoimaiselta. Työskentelen lasten parissa ja vauvojen ja odottavien äitin näkeminen voi sattua paljon. Lisäksi menin kesällä naimisiin ja kaikki ovat sen jälkeen koko ajan kyselemässä vauvakuulumisia varsin "törkeitäkin" kyselyjä on tullut ja jopa ONNITTELUJA! vaikken ole kellekkään kertonut eikä tuo mahakaan kerennyt edes yhtään kasvaa. Jos joku sattui tiputtamaan lusikan lattialle, niin toiselta puolelta huonetta huudetaan, että tiiätkös mitä, nyt tulee vauva! (jotain taikauskohöpinää...) Eli miltäs kuulostaa? Menisittekös töihin???? Tuolta sairaalasta en saanut saikkua, sanoivat että omalta lääkäriltä sitten jos tarvii lisää........ Niin,,, kun fyysiset kivut on poissa, niin töihin voi kyllä mennä. Entäs ne henkiset?????

T: J
 

Yhteistyössä