km:n jälkeen kuumeilevat...

aurinkoenergiaa :wave: Sähän tulit kuin "käskystä" tänne sitten kuulumisia kertomaan ;) Kiva kuulla susta!! =) Jospa se täti kurvailis sillä ferrarillaan jossain ihan muualla kun sun, mun ja Repan luona, jotka nyt piinapäiviä vietetään :D +++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Julietta, tosiaan se kohtutulehdus oli kuin piste i:n päällä, oikea viimeinen niitti :( Oli niin kiva jouluakin viettää.. :'( Mut toivon totisesti ettei sulle moista tulehdusta tule. Ei ole kiva ei. :| Älä liian kauan niitä kipuja kuuntele vaan hakeudu lääkäriin. Parempi turha käynti kuin jättää väliin jos tulehdusta vähänkään epäilee. Voima :hug:
 
Heips! Piinailijoille paljon +++++, peukut on pystyssä teille täälläkin :)

Julietta, tervetuloa mahtavaan joukkoon purkaan ajatuksia :hug: Tuosta saikusta; itselläni todettiin kesäkuun alussa perjantaina keskeytynyt km ja sunnuntaina olis pitäny mennä yöks töihin...menin sairaalan luukulle ja itku tuli samantien, sain heti ajan seuraavaks päiväks ultraan ja lääkäri kysy että riittääkö 2pvä sairasalomaa. Sanoin että mielummin koko viikko ja niin hän sit kirjotti. Joten ei kun lääkärin pakeille vaan sanomaan että ei pysty!

).( menkkoja ei kuulu eikä näy...alkaa jo pelottaan. Huomenna soittelen yksityiselle! Alamasua niprii välillä ja valkkaria tulee, aamulla oli oikeen loraus tullu. Ällötysaaltoja tulee iltasin ja aamulämpö oli tänään 36,8...tiedä oonko kipeeks tulossa kun nenäkin valskaa :/ Ja äiti joka vaistoo musta kaiken sanoi että hänellä on niin vahva tunne että mä oon raskaana...toivoa sopii!

En nyt jaksanu selailla sivuja mutta onko täällä jotku plussanneista testannu alkuun negoja ja sit myöhemmin ilmestyny se plussa?
 
heipä hei =)

on ollut ihan mukava päivä.. paljon on Tatun kanssa ulkoiltu.
nyt poika uinumassa että jaksaa aamulla herätä aikasin.

Gatsulle täällä pidetään peukkuja että plussa tulisi =) Kuten myös kaikille muille piinailijoille :D

Epskeps:Valistatko tyhmää ja kerrotko mikä minun kohdalla on tuo kp 4... kun ei oo hajuakaan vielä menkoista. odotan vaan kovasti että ne ilmaantusivat mahd. pian.

Mikäs Julietan vointi?

Itellä vuoto miltei loppunut.. ja aattelin että vuodan varmaan ihan tajuttomasti ja kauan :eek: onkohan vielä mahdollista että vuotoa esiintyy??
nyt ei onneksi edes pahemipia kipujakaan ole esiintynyt.

hyvää yötä kaikille ja :hug:
taidan lähteä haukkaamaan jotain ja jos bb:n tosiaan jaksas tuijottaa.
 
Tulinpas taas tuolta odottajien puolelta kurkkimaan kuulumisia ja tiputtelemaan vähän sinitarraa tänne jos saisin teitä tonne odottajien puolelle raahattua. Piinapäivät monella käsillä, puhaltelen täältä paljon
++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: tuulia!

Olin tiistaina np-ultrassa ja siellä se pikkuinen kovasti jalkojaan ja käsiään heilutteli. Tuolta voi käydä kattoos kuvan jos siltä tuntuu:

http://www.aijaa.com/v.php?i=925731.jpg

Mä oonki jo puolessa välissä plussanneita, ihanaa että niin moni on jo plussannu, pikapikaa kun vaan muutkin saisitte ne plussat!!

Ihanaa syksyä kaikille, tuun taas vakoilemaan joku kerta!

Suuren suuri :hug: teille kaikille!

:heart: :Ninni ja Kultsi 13+0 :heart: :heart:
 
Tuli muuten mieleen, että aika paljon antaa toivoa se, että tosta pitkästä plussanneiden listasta ei ole kukaan tippunut takaisin tänne(?). Antaa aika paljon toivoa ja tukee sitä sanomaa et useimmilla se ensimmäinen km on myös se viimeinen, tavallaan on tilastot täytetty. Jos nyt niin voi sanoa.
 
Danjuska Koska sulla olikaan se km? Tai oliks se myös siis lääkkeellinen tyhjennyt kuten mulla? Minä vuosin 2 päivää runsaasti + 5 päivää niukasti ja se oli siinä!

Mulla ei tänään anna oikein mikään toivoa. Olen ollut ihan epätoivon syövereissä ja miehelle itkenyt, ettei me saada ikinä kakkosta! Siksi ihailenkin teitä, jotka ekaa vauvaa itsellenne syntyväksi toivotte, on väärin, että koetellaan jo ennen kuin yhtään nyyttiä on syliinsä saanut! Toisaalta tämä tunne on ihan kamala kun sen kerran on jo kokenut, raskauden, synnytyksen, vauvan hoidon, kasvun, kehityksen ja sen rakkauden! Ja perheen syntymisen. Ja kun tietää, että haluaa monta lasta niin kamala on se ajatus, että tämä olisikin tässä. Sanokaa olenko nyt ihan hirveä kun ajattelen ja tunnen näin? Ja pliis! Luokaa rakkaat ystävät minuun uskoa ja toivoa, että raskaus onnistuisi uudestaan! :'( Mä olen luonteeltani kamalan kärsimätön ja sen takia mulle on tosi hankalaa hyväksyä sitä, ettei me saatukaan vielä sitä toista ja se tunne ajaa mut sinne epätoivoon, jolloin pelkään, ettei me enää voida edes onnistuakaan! Iik, miten tää nyt hyökkäsi tää karsea ahdistus? :ashamed:
 
Danjuska Anteeksi, en nyt itsekään tiedä miksi olen sulle noi kp:t laittanut :ashamed: Hyvä kun sanoit!! :) Ja muutkin, huomautelkaa jos on jotain väärin tuolla niin mä korjaan kyllä!! :attn: :)

Ninni Ihana kuulla, että kaikki hyvin siellä :heart: Pikkuisen kuva oli aikamoisen ihana
Onnellista odotusta sinulle!! =)

Gatsu Lupaavalta kuulostaa!! Pidän peukkuja että plussa tulla tärähtää!! :heart: +++++++++++++++++++++++++ :whistle:

ON Tässä tää mun taustailu taas nähdään.. :ashamed: Addikti mikä addikti :p Eilen tuli otettua kalsarikännitki :ashamed: On tää vaan niin rassaavaa et piti saada vähän nollattua päätä, vaikka eipä tuo alkoholi nyt siihen auta kuin hetkellisesti jos ollenkaan
On vaan vähän liikaa jännitystä tässä kun kierto lähenee loppuaan. Niin hirveän kovasti sitä plussaa toivoo ja odottaa, ja jos ei sitä taaskaan tule, niin miten sen sitten taas kestää.
Mutta vielä ei luovuta toivosta :saint:
 
EevaRouva Tiedän just tarkalleen mitä tunnet! Samat tunteet ja ajatukset täälläkin. Sitä kun yksi lapsi on jo ennestään niin tietää mitä menettää ja se on RANKKAA :( :'( Kyllä mä olen onnellinen ja kiitollinen siitä että olemme poikamme saaneet. :heart: Aika näyttää miten tässä käy. Toivottavasti hyvin, meillä kaikilla :heart: :)
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Margherita...............KM 08/07..............................KP 2/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 3/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07.............................KP 4/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 8/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 8/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 12/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 14/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 14/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 17/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 17/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 20/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 24/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 29/28-40
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 34/28-35

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 5/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 14/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 24/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 24/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 28/28


Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 1/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 5/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 13/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 17/26-28


Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...11/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Danjuska:
heipä hei =)


Mikäs Julietan vointi?
Voi vitsi! Te ootte kyllä ihania kun kyselette vointia ja jaksatte lohduttaa yms...

Äsken käytiin siellä anopilla. En mä oikein pystyny keskittyy mihinkää keskusteluun yms, kun mielessä pyöri vaan tää juttu. En tiedä kuvittelinko, mutta kyllä mulla ihan alko päässä heittää.. Siis tarkotan huimausta... Mulla on muutenki koko viikon ollu sellasta ihmeellistä huimausta. En tiiä johtuuko tästä km:sta. Sit oli kyl pakko päästä äkkiä lähtee ku BB alko ja tietty siinä oli se tiina hehkuttamassa raskaudestaan... Onneks toi mieskin tajus että pakko lähtä.

Nyt olo on suht ok, aamulla on aina pahinta, kun muistuu kaikki kauheus mieleen... Tänään oon maannu koko päivän sängyssä, paitsi tuo anoppilareissu. Ei oo vaa tehny mieli nousta ja ryhdistäytyä. Ei vaan jaksa. Huomenna herään kasilta ja otan puhelun tonne terveyskeksukseen. Eiköhän sieltä heru saikkua sen viikon verran kun pyydän. Ja töihin aattelin sanoa että oon saikulla ja oon ollu sairaalassakin, niin eivät ainakaan sitten kovin paljoa paheksu kun oon taas saikulla. Viime viikon alussa olis pois kuumeen vuoksi. Eivätkä ainakaan tule sitten kyselemään että oliko flunssa vai mikä!

Onks teille tullu huonoa omatuntoa kun/jos ette pysty/pystyneet mennä heti töihin? Tää on taas tätä... kun ei ole kuumetta niin töihin vaan....

JUPS! Mahakipu alkaa hellittää, en oo vast ottanu ku 4 panadolia, ne ei kyl auta yhtään. Täytyy varmaan pyytää lekurilta samalla jotain vähän parempia särkylääkkeitäkin. Nyt kun niitä saa taas syödä, esim buranaa tai sitten niitä vahvempia panadoleja. Oon muuten polttanu ihan sikana röökiä ja eilen poksahti pari siideritölkkiä auki. En juonu suruuni, vaan ihan periaatteen vuoksi, kun kerta nyt saa taas...

Varokaa muuten ettette juo ikinä kerralla viittä siideriä! Mä oon meinaan meidän puoskarineuvolan mukaan alkoholin suurkuluttaja, kun kerroin juovani n.5 siideriä illassa kerran kuussa. HÄH??????????????????? Sama jos joku juo kerran vuodessa, yhden päivän aikana vaikka 6 siideriä. Eli alkoholistikin sitten olen.... Aaaagrhh... Oikein näyttivät minulle jotain lappusta tästä asiasta. :x |O :headwall: Että näin taas täälläpäin....

T: J

 
Kiitos puhalluksista, ootte niin ihania :heart:

Äkkiä vastaan Julietan viestiin ennen nukkumaan menoo. Eli toi huimaus -juttu muistu mieleen kun sun viestiä luin, mulla "heitti" kans päässä aika hyvin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen...kai siinä tyhjentymisessä kuitenkin "menettää" verta ja hemppaakin mulle suositeltiin et tarkistuttaisin.

Ninnille vieläkin onnellista odotusta toivottelen :)

Dodiii Epskeps, Aurinkoenergiaa, Repa ja Tiniitehdääs me nyt esimerkin vuoks se plussarysäys ja sit muut seuraa heti perässä :D

Me just heiluteltii peittoja miehen kans ja ihme tylppää vihlontaa tuntu oikeella puolen alamasua. Aiemmin päivällä tuntu samoja vihlasuja kun yskin äkkiseltää. WTF??
Luin eräältä palstalta kun jollai oli kans menkat ollu hukassa ja sit ultrassa olikin löytyny sikiö, ovulaatio olikin ollu kp.54!!

Toivossa on hyvä elää =) Kauniita unia tsät-siskot :heart:
 
Huomenta,

Julietta Mäkin pyysin miestä heti silloin np-ultrasta kotiin tulomatkalla kurvaamaan kioskin kautta - alkoi rööki sauhuamaan, kun olin ollut reilu 2kk polttamatta. Samoin on muutamat viinipullot korkattu ihan vaan menetetyn kesäjuomisten takia :kieh: Prkle...Mulla ei ole huimausta ollut, mutta pari viikkoa km:sta oli muutaman päivän sellaista hormonimigreeniä ohimoilla.

Jasso, poika taisi herätä :heart:
 
EevaRouva: Kyllä toi rööki taitaa vähän auttaa... Täytyy kyllä varmaan taas kohta lopetella. Meinataan kyllä yrittää ihan heti uudestaan, enkä halua polttaa ennen yrittämistäkään...

Varasin just lääkärin. Ysiltä ois... Nää aamut on ihan järkyttäviä... Silmät kun saa auki, niin itku tulee heti. Mieskin on alkanu vähän ymmärtämään ettei musta oo ehkä töihinmenijäks ja et oon tosi rikki. Ja arvatkaapa onko kiva mennä. Mies lähti just hakee anoppia, kun silläkin on aika. Vitsi jos mä repeen siellä niin arvatkaapa huolestuuko se ja sitte on varmaan jo pakko kertoa.....

No, mä yritän olla rohkea ja urhea.

T: J
 
Huomenta!
Nyt on sen verran hoppua töissä etten ehdi kauhian pitkästi kirjoitella ja kaikille kommentoida :ashamed: Mutta muutamasti:

Julietalle voimahaleja! Itse olin viikon ensin sairaslomalla ja sitten pidin kaks viikkoa kesälomaa. Tarvitsin kyllä sen kolmen viikon tauon töistä, ja silti paluu arkeen oli vaikeaa. Mutta sieltä pohjalta pääsee ylös. Tuohon ei auta muu kuin aika, joten annat itsellesi aikaa surra rauhassa ja palaat töihin vasta sitten kun pystyt. Joillekin se työ on terapiakeino ja toisille taas ei.

Betanialle lämmin tervetulohalaus!

EevaRouva: Tiedän myös justiinsa miltä tuntuu! Meillä ensimmäinen lapsi sai alkunsa todella helposti, ja tuota keskenmennyttä sitten tehtiin yli vuosi. Välillä tulee vieläkin sellaisia tosi lohduttomia oloja, että ei jaksa taas vuoden yritys-itsensätutkistelu-rumbaa, ja nyttemmin on tullut ensimmäisiä vakavia ajatuksia siitä, että mitä jos mä en enää tulekaan raskaaksi! Mutta vaikka se tuntuu niin tajuttoman vaikealta ja rankalta, niin ehkä se tieto samalla myös toimii osaltansa lohduttajana, että on kuitenkin kerran saanut kokea sen kaiken ihanuuden. Nyt jotenkin osaa ehkä nauttia jokaikisestä hetkestä tuon pienen 3,5-vuotiaan tytöntyllerön kanssa. Kun lapsen kasvun seuraaminen on muutenkin ainutlaatuista, niin samalla se voi olla ainutkertaista. Olen päättänyt etten anna itseni liikaa hautautua haaveilemaan toisesta lapsesta, ettei se energiantuhlaus ole sitten tuolta esikoiselta pois. Se on välillä tosi rankkaa, eikä aina onnistu, mutta yritys on kova! Kaikki tunteet ja ajatukset on kuitenkin sallittuja. Tsemppiä sinne!

Ninni & Beccy: Onnellista odotusta teille!

Miukulille onnittelut uudesta työpaikasta!

Irtosora, margherita & Mouse: Onnittelut ekasta (ja vikasta!) tädin kyläilystä.

Epskeps, Repa, Tinii, Gatsu, aurinkoenergiaa: Plussamyrskytuulia teille kaikille piinailijiolle! Pidän peukut ja varpaat ja korvat pystyssä teidän puolesta.

(.) Ei mitään uutta ihmeellistä. Tilaus on pistetty viime viikolla menemään ja nyt sitten odotellaan tää viikko. Mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan - paitsi että eilen oli maailman kamalin krapula! Olin kaverin häissä lauantaina ja siellä tuli sitten pistettyä jalalla koreaksi aina sunnuntai-aamun pikkutunneille asti - pitkälti punaviinin voimalla. AUTS! Mutta oli ihanaa kyllä juhlia ja irroitella. Teki hyvää.

Aurinkoisen POSITIIVISTA viikkoa kaikille! =)

 
Aurinkoista huomenta kaikille :wave:

Täällähän on toooooooosi lupaavia jännääjiä melkoinen kasa! Kaikille paljon +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

EevaRouva :hug: mullakin on ollut välillä hirmu ahdistus ja pelko, että lapsiluku jää tähän. Mutta sitten taas löytyy se optimismi, koska ihan oikeesti ei ole mitään syytä uskoa, että yhtäkkiä olisikin täysin hedelmätön, kun on kuitenkin ollut onnistuneitakin raskauksia! Nyt mulla on taas luotto päällä, että kyllä se onnistuu ja ensi kerralla menee kaikki hyvin :) Ja mä uskon, että teillekin se onni koittaa :heart: Ihan varmasti :hug:

Julietta toivottavasti sait kunnon saikun, töihin kannattaa mennä sitten kun itsestä tuntuu että jaksaa :hug: Mulla suru iski pari päivää kaavinnan jälkeen - ilmeisesti pari eka päivää olin niin heikossa kunnossa (meni litra verta), että surulle ei ollut sijaa. Sitten kun fyysinen olo koheni, niin suru iski musertavalla voimalla. Niin ja vuodoista taisit kysellä, mulla oli vaan 3 päivää sellaista vaaleanpunaista tiputtelua kaavinnan jälkeen. Meille oli käsky odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä ja ne siis odotimme, vaikka se olikin aika raastavaa niitä odottaa! Mutta nyt olen hyvilläni että odotettiin, koska vielä raastavampaa olisi se epätietoisuus, että onko tulossa kuukautiset vai voisiko olla raskaana ja milloin voisi testata ja missä vaiheessa ollaan menossa! Olisi mulla testejä palanut ihan hulluna ja sekopäiseksi olisin tullut!!!! Nyt on hyvä kun on kuukautiset tulleet, niin on jonkinlainen aavistus siitä milloin voisi odottaa mahdollisia seuraavia kuukautisia tai testausta.

Täällä siis odotellaan milloinka ovis sattuisi tulemaan. Tääkin on tosi jännää, kun eipä sitä tiedä missä vaiheessa sitä odottaisi, kun ei tiedä miten kierto nyt käyttäytyy. Pitää vaan tarkastella noita limajuttuja ja fiiliksiä :D Tuntuu kuin olis lämmöt jo nousseet, mutta olenko sitten hieman kuumeinen, kun tuo flunssa on vielä vähän päällä :eek: Kun ei nimittäin sellaisia ovislimoja ole näkynyt vielä... Noh, tää on nyt tosi mielenkiintoista :LOL:
 
Heippa taas! Lääkäriltä palattu.. Viikon se kirjotti ja sano sen olevan minimi nyt. Se on kyllä oikeesti hyvä lääkäri, vaikka terveyskeskuslääkäri onkin. Todella asiantunteva ihminen. Juttelin pitkään tästä jutusta ja se kokeili ettei mulla vaan ole mitään kohtutulehdusta, kun eilen oli menkkamaista kipua. Jäi hyvä mieli, eikä tullu itkukaan.
Jotenkin tuli semmonen rauhotus, kun ei sinne töihin tarvitse mennä. Lääkäri sanoi että mulla on sellanen stressireaktio, joka liittyy tälläsiin juttuihin; sydän hakkaa (pulssi oli ihan mieletön), voi olla huimausta ja kaikkea semmosta... Vitsi ku oisin menny töihin ja saanu jonku paniikkikohtauksen... huhhuijaa... Sellanen mulla on kerran ollu ja sain sen kaupassa....

Ootteko käyny jälkitarkastuksessa yksityisellä vai TK:SSA? Katotaanko siinä ultrallakin että kaikki ok, vai vaan pelkkä sisätutkimus?

Niin ja sain myös antibiootit, mutta joku piiloangiina, kävin viimeviikolla siellä kuumeen takia... Tosi kiva! Ne ei ois varmaan ottanu mua sinne sairaalaan kun oisin tienny että mulla on sellanen...

Niin,, ja teille kaikille mä toivon niin kamalasti niitä plussia ja kaikkea muutakin hyvää elämässä... Ihanaa (vaikkakin niin surullista..), että täällä on saman kokeneita. Kun mulla ei oikeesti oo ketään kuka voi ymmärtää, kun ei ole omakohtaista kokemusta.

Ja tää on taas tätä... Ei pitäis kyllä olla ope samalla paikkakunnalla, missä asuu... Heti katotaan että jaa, sairaslomalla ollaan, mutta kyllä sitä voi kaupassa ja muualla liikkua. Pitää vissiin muuttaa vähän isompaan paikkaan, missä ei kytätä jokaista liikettä... Ja jos satut olemaan baarissa juomassa siideriä ja polttamassa tupakkaa, niin olet sitten kyllä heti huono ope, koska opettajathan eivät ole ihmisiä.

Pintä purnausta tälle aamulle.... :x :whistle: ;) :D

T: J

PS. Aika nopeeta toimintaa.. Tuli sairaalastakin lasku... 22 euroa. Se taitaa kyllä olla siltä torstailta kun kävin illalla siellä päivystyksessä... Oli muuten aika raastavaa olla siel synnytysosastolla... Toiset siellä pusaa vauvoja maailmaan ja minä en saanu sellasta kun alulle.... On se niin väärin!
 
Huh, täällä on oikein ahkeroitu viikonloppuna! Pari päivää olin pois ja olipa homma päästä taas kärryille mitä täällä on tapahtunut. :D Mutta sehän on niin mukavaa, teidän kuulumisia lueskella! :heart:

Julietta, tervetuloa mukaan ja lämmin :hug: sulle menetyksesi takia. Tunteet heittää vielä jonkin aikaa ihan kärrynpyörää, se on normaalia. Tiedän myös erään joka sai km:n jälkeen paniikkikohtauksia, ja hän sai rauhoittavia lääkkeitä niiden varalta. Jos siitä tulee riesa, niin varmasti lääkäri sullekin kirjoittaa. Ja siitä yrittämisestä, tee kuten lääkäri neuvoi sairaalassa. Jos ei kieltänyt yrittämästä ennen eka menkkoja, niin siitä vaan. Muakaan ei kielletty vaikka kaavinta tehtiin, eikä olla ehkäisyä käytetty. Sitä paitsi olin tuntevinani pari viikkoo sitten oviksen... hui, tätiä ei muuten ole näkynyt... Toisaalta kylläkin toivon, että yhet menkat tulis kuitenkin, mutta jos olen plussannut niin sitte tilanne on se. Joka tapauksessa seuraavan raskauden alku olis yhtä pelkäämistä, vaikka vuosia ois välissä km:n jälkeen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä sen sanon. Ja sitäpaitsi toinen km on jo huomattavasti helpompi kestää kuin eka, niin surullista kun onkin tämä sanoa.

irtosora, onnittelut tädin vierailusta! Nyt sitten pääsette hyvällä mielellä yrittämään.

beccy, oi kuin ihanaa että se selkeä plussa sitten tuli! Onnea sylintäydeltä! Onnellista odotusta sinulle!

Pelottaa oli aika synkeissä tunnelmissa välillä. Lämmin lohdutus :hug: sulle. Kyllä se siitä taas, päivä paistaa sullekin. Olet kovia kokenut ja sulla on oikeus surra niin kauan kuin surettaa. Tämä palsta on kyllä hyvä kanava purkaa pahaa oloaan. Täällä ymmärretään...

miukulilla oli täti eka vierailulla, onnittelut siitä. Hui kun alkoi hirvittämään kun olit niin kipee ja vuodit runsaasti. Apua, mulla se on vielä eessä... mulla myös aina ollu runsaat ja kipeet menkat, mitähän lie km:n jälkeen sitten. Edellistä kertaa en muista, siitä on niin kauan.

Eevarouva, älä menetä toivoa! :hug: Anna-Mari Kaskisen sanoin: "Pyydän sinua, ystäväni, älä toivoa milloinkaan heitä, ja kun itse et jaksa uskoa, kulkee vierelläsi enkeleitä". On muuten kaunis runo ja laulu, Petri Laaksosen laulamana. Mulle ainakin on toivoa antanut.

hiidi, mulla myös ihan samanlainen kokemus, että vauvakuumetta ei ollut ennen eka km:a kovinkaan voimakkaasti. Menetyksen jälkeen vähän aikaa suorastaan pelotti mahdollinen raskaus, mutta sitten se kuume tuli TOSI voimakkaana, suorastaan pakottavana tarpeena tulla raskaaksi! Ihan kipeetä teki. Varsinkin joka kerta kun menkat alko. :'(

Eliisa80 saa siis karvasen vauvan... onnea siihen projektiin! Ihania ne koiranpennutkin on mut ei ne vauvaa voita! :D

stoppis ihmetteli omaa himokkuuttaan. :D Sama täällä, ihan hämmentää itseäkin... mies on kovilla, mut onneks seki on yleensä suostuvainen. :D Huh huh! Mutta hauskaa on, se on pääasia. :LOL:

Danjuska, hyvä että sulla vuoto rauhottu. Toivotaan että ei mitään komplikaatioita tule vaan ois kerralla ohi tuo homma. :hug:

Mulle ei kummempia kuulu, käytiin siis pikku reissu ja unohdin vähäks aikaa koko kuumeilun. Viime viikolla oli muka tätituntemuksia, mutta nyt ne on poissa eikä tätiä näy. Odotellaan vielä... ens viikolla pitää viedä se pissanäyte labraan, mittaavat raskaushormoonin. Km:sta on nyt neljä ja puoli viikkoa.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!
 
Tuulenpuuska:Lääkärikin sanoi että toiset yrittää heti ja toiset sitten kun ovat siihen valmiita henkisestikin. Toisaalta on hyvä antaa elimistön palautua ja antaa hormoonien tasaantua, mutta mitään lääketieteellistä estettä ei ole, jos haluaa heti yrittää... Itse aattelen että se olisi parasta lääkettä, uusi plussa heti perään.

Miehen kanssa juuri puhuttiin, että on seuraava raskaus on varmaan pelottavaa ja jatkuvaa miettimistä, onko kaikki nyt kunnossa jne... Käynkin sit varmaan joka viikko ultrassa varmistamassa tilanteen... ;)

Toivotaan, että sulla on kohta plussakuulumisia!!!!!

T: J
 
Julietta Tervetuloa tänne meidän seuraan. Ja lämmin osaanotto menetyksenne vuoksi :hug: ..

Beccy :flower: :heart: Onnea ja ihanaa odotusta!

).( Viikonloppu meni taas rivakasti. Enteellisesti ;) nähtiin haikara lentelemässä meidän mökin lähettyvillä. Ja nyt kun lääkäripataljoonan mukaan kaiken pitäis olla ok, niin mua on alkanu hermostuttamaan ja pelottamaan... A.) tapahtuuko mitään ja millä aikataululla .. ja B.) jos tapahtuu, niin sujuuko kaikki onnellisesti. :|

No, yritän laittaa jäitä hattuun ja peitot kuumiksi :LOL: .
Kivaa ja plussarikasta viikkoa kaikille!
 
Täällä oli taas niin paljon juttuja, ettei kaikkea jaksanu lukea. Nyt kerkee sentäs kirjottaa jotakin kun poika on kipeenä kotona ja nyt nukkuu päikkäreitä. Viime yö meni ihan harakoille, kun poika ei saanu oikein henkeä vaikka Ventolinea veteli muutaman kerran yössä, onneks nyt päikkärit tuntuu menevän ihan hyvin. Joku päivä tässä kirjotin piiitkäään keskustelun, mutta se katos huoltokatkoksen takia jonnekin tooosiiii pitkälle...

Dulle, Tuulenpuuska, Danjuska, marghaerita, RouvaRajatapaus, Betania, Tuizu, Julietta :hug:

pahoittelut keskenmenosta, mutta tervetuloa joukkoon purkamaan tunteita.

Lohtu :hug: kaikille tädin yllättämille.

Malttamaton ja Beccy :heart: onnittelut plussasta

Marleena: Onnittelut kihlauksesta :flower:

Pelottaa: Niin ihanan kannustavasti kirjotit ennen teidän lomaa mulle, että olo nousi ihan kohisten =) Kuin voi olla,ettei teiän vauvalle tehty mitään tutkimuksia meille sanottiin, että kaikki tämän ikäiset sikiöt tutkitaan. Olishan se nyt mukava tietää, ainakin musta tuntuu, että helpotti ku sai kuulla ettei tarvii periaatteessa pelätä että uusiutuisi.
Tuosta töihin palaamisesta vielä, mä olin keskeytyksen jälkeen 5 viikkoo saikulla ja sen päälle 3 viikkoo kesälomalla. Tuntu ihan hirveeltä ekana päivänä mennä töihin ja vaikee se päivä olikin ja oikeestaan koko eka viikko oli vähän varpaillaan oloa. Mutta siitä se helpottaa seuraavalla viikolla jo oikeestaan odotti että pääsee töihin, saa muuta ajateltavaa.
Sulla on muutenkin ihan samoja fiiliksiä ku mulla, kaupassa käynti oli todella vaikeeta ekoilla kerroilla, tuntu ettei pystyny kattomaan ku kenkiinsä ettei kyyneleet valu silmistä, eihän ne toiset tiedät mutta siltä se itsestä tuntuu.
Ja itke niin kauan kun siltä tuntuu, mä itkin viimeks viime viikolla ku saatiin Onnin tulokset, itkin vielä yksin illalla kotona ikävää. Mä luulen, että aina sillon tällöin täytyy antaa itselle "lupa" itkeä niitä tunteita pois vielä pitkin ajan päästä. Mä toivotan sulle kaikkea hyvää ja voimaa . Kyllä me tästä vielä noustaan ja saadaan uudet plussat, ja vaikka raskaus aika saattaakin olla ainaista murehtimista niin kaikki menee hyvin loppuun asti

Kiva kun käytte sieltä odottajien puolelta meitä moikkaamassa ja tsemittämässä. Kiva kuulla tosiaan, että teillä on kaikki ok, antaa voimia ja uskoa siihen omaan plussaan

Eliisa80: Todella ikävää, että omat vaistosi osuivat oikeaan :hug:

Mimmuli: onnea raskauteen, mukava kuulla että masussa kaikki ok :heart:

Stoppis: hyvä kun ootte saanut kanssa vastauksen, ja hienoa että pääsette kunnon ultraan. Meille sanottiin, että heti rv8 ottaa yhteyttä tonne sikiöntutkimusyksikköön että ne sitte siellä tekee yksityiskohtaisen aikataulun koska ultraavat. Vaikka kyllähän meidän np-ultra jo hälyytti, mutta kromosomit oli ok, sitten rakenneultrassa toiveet romahti :'(

On ollu juttuja siitä nk. äidin vaistosta. Monella on ollut keskenmenneessä raskaudessa fiiliksiä, ettei kaikki oo oikein. Mä ilmottaudun kanssa tähän joukkoon... jo ihan alusta asti olin sitä mieltä, että on tuulimuna kun rv8 kuitenkin alkio ja syke löytyi rupesin liki joka päivä sanomaan, että ei se enää elä, rv10 kuultiin syke dopplerilla ja neuvolan täti sano, että rauhotu kaikki on ok. Mutta kyllä äiti tietää, kun lähdin np-ultraan sanon miehelle (jonka piti jäädä kipeetä poikaa hoitamaan) että tuun itkien kotiin ja niinhän siinä kävi. Pikkunen toivo pilkahti kun kromosomit oli ok, mutta kuitenkin varasin yksityiselle ultra ajan, kun koko ajan tuntu että kaikki ei oo ok. Eikä ollut ja MINÄ tiesin sen ihan alusta asti vaikka kuinka moni ammattihenkilö sano, että nyt voit rauhoittua...

Täällä on pitäny kiirettä, piti viikonloppuna vahata koko kämpän lattiat esittelyä varten, ettei nyt ihan kaikki kolhut näy, koko lauantai meni siinä hommassa ja vielä sunnuntai tavaroiden järjestelyssä. Mutta jos se nyt muutaman euron hintaan vaikuttais :kieh:
Mä oon täällä ihan ihmeissäni kun sain viime viikolla tp-lekurilta soiton, että mä oon raskaana :eek: että mitä häh... no kävin verikokeissa ihan muutenvaan tässä kierrossa kp3 ja ilmeisesti ku vähän oireitani olin selitelly olivat ottanu myös hcg:n, eli siis oliko se nyt se kemiallinen raskaus vai mitä koska keskeytyksen jälkeen oli jo mitattu hcg ja se oli alle 5. No sitä ihmetellessä meni loppuviikko... (lekuri oli jääny lomalle, ja se vastaus paperi oli jääny siihen sen pöydälle ja sano kuitenkin että soittaa jos jotain hälyyttävää löytyy... olin jo unohtanu koko jutun)

).( nyt... odotellaan mitä tapahtuu viikon päästä, itelleni lupasin että oireita en tutki mutta minkäs teet... ;) :whistle:
 
Orchid:Niin.. siitä vaistosta... Mä sanoin sille yksityiselle kätilölle, et tätä mä oon aavistellukki jo pitemmän aikaa... Se sanoi että hän on aivan varma että se on äidinvaistoa se. Ois vaan pitäny uskoa siihen vaistoon ja mennä jo aikasemmin sinne ultraan... Niin että kannattaa uskoa itseensä. :hug: :heart: :flower:
 
Täällä minä taas olen, mukamas-taustailija :LOL: Omaa napaa nyt vaan, muuhun ei tää pääkoppa valitettavasti pysty tällä hetkellä :ashamed: eli nyt on kp:t täynnä ja huomenna tädin_EI_pitäisi tulla :kieh: Mutta.. mulla on nyt sellaista menkkajuilimista havaittavissa alaselässä sekä tuolla alavatsalla sellaista tuntua että hanat kohta aukeaa :( Mut en nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, vasta sitten jos se täti tulee. :ashamed:
Mulla on huomenna se työhaastattelukin. Onpa sitten auvoisaa siellä olla jos hanat on täysillä auki :kieh: :/ Mut katsotaan miten tässä käy... testata en aio huomenna. Vasta keskiviikkona jos se täti ei huomenna tule..

Hyviä vointeja kaikille! :heart: :wave:
 

Yhteistyössä