km:n jälkeen kuumeilevat...

Siitä kaupassa käymisestä oli jollain puhetta, muistan kun itsekin olin sillon km jälkeen kaupassa miehen kanssa, niin itku siellä tuli. Mies siinä sitten halasi ja paijasi, oli kyllä parasta lohdutusta mitä voi olla, ei sitä sanoja tarvitse. :) Onneksi se ainakin joskus osaa tehdä just sitä mikä on tarpeen ihan itsestään. :heart: Meillä muutenkin kun ollu tilanteen pakosta tämmönen vaihteleva "kaukosuhde" vaikka samassa kodissa asutaankin, niin onni oli se et hän oli sillon ku km tuli ni muutaman viikon kotona, oli siis ihan muutenki kuin vain mun takia.

No kohta meidän elämä muuttuu ja mies vaihtaa työpaikkaa (pois perheensä firmasta) ja muuttaa "vakituisesti" kotiin. Outo ajatus mut ihana sellainen!
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Margherita...............KM 08/07..............................KP 3/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 4/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07.............................KP 5/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 9/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 9/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 13/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 15/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 15/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 18/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 18/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 21/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 25/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 30/28-40
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 35/28-35

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 6/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 15/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 25/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 25/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 29/28


Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 2/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 6/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 14/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 18/26-28


Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...12/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
taustailija taas täällä hiippailee..
No eipä sitä uskalla muulla tapaa liikkuakaan et jos silleen se täti pysyis vaik poissa
On taas yhdellä kertaa liikaa jännättävää, mut selvittävä se on vaan. Kiitokset kaikille tsempeistä ja plussapuhalluksista!! Olette niin ihania!!


Mä kertoilen sitten kun on jotain kerrottavaa..

Voikaa siskot hyvin
 
Ei mulla mitään asiaa ollu - halusin vaan toivotella ensimmäisenä hyviä huomenia kaikille! Ja oikein aurinkoista päivän jatkoa! Positiivisia ajatuksia ja plussapuhureita tähänkin päivään! =)

PS. Enpä tiedä itsekään mistä tämän peruspessimistin positiivisuus nyt kumpuaa... :p
 
Niin elikkäs äsken kun kävin vessassa, niin paperiin tuli punaista, sellaista vaaleampaa. ELI MITÄ TÄÄ NYT ON? :eek: Keskellä kiertoa :headwall: Onko kellään ollut jotain tuhruja kesken kierron ja silti olisi ovis tullut? Toivottavasti jää tähän eikä enempää tule, kyllä pännii tämmönen :kieh:

Epsukka vielä onnenpotkuja mukaan sinne haastatteluun! Ja ihan hipihiljaa puhaltelen +++++ :whistle:

Äitee2 :hug: ehkäpä se tosiaan oli kemiallinen :hug: Kyllä teille toivon NIIIIIIIIIN paljon onnistumista tässä kierrossa, te sen ainakin jo ansaitsisitte kaiken tämän jälkeen!

Kentia :hug: voi pahus että sinnekin osasi se inhottu täti :/ Toivottavasti teilläkin pian tärppäisi :hug:

Kaikille :hug: :D :heart:
 
huomenta!

Ja kiitoksia kaikille lämpimistä haleista! vähän piristää...
mutta on tää silti tosi kurjaa ku monta kuukautta pittää kitua...
:/

meilläkin eilen kone kaatui, liekö joku yleinen virus taas liikenteessä, tietokoneflunssa-virus.... :LOL:

no joo, pitäis lähteä pojan kanssa kerhoileen, niin sais ajatuksia jonnekin muualle!

auringonpaistetta kaikille! vaikka pilvenkin takaa.... :heart: :heart:
 
Kentia:pahoittelut tädistä :hug: Tässä kierrossa sitten tärppää,olen varma :D Koittakkee saaha kone kuntoon,meillä onneks mies nimenomaan ymmärtää näitten laitteitten päälle,niin on korjausapu aina lähellä =) :hug:

Julietta:KAIKKI on KAIKKIALLA raskaana,oon huomannu :D

Miukuli,varmasti ihanaa kun saat miehen kotiin pysyvästi :heart:

Stoppis,ihan normaalia toi vuoto keskellä kiertoa jos se ei mitenkään valumalla lorise. Mulla on parikertaa tullu ns.ovisvuotoa...eli liittyy ovulaatioon jotenkin....eli ei huolta!!!

Epskeps+++++++++++++++++ :whistle:

Mulla on nyt niin epämääränen olo,ettei mitään rajaa :eek:
Olo on kuin ois hiukan kipeä,mut lämpö suhaa siinä 36,4-37,normi siis36,1 tai2. päätä painaa ja väsyttää....mitään nuhaa tms.ei oo,ainakaan vielä.
Alaselkää jomottaa,alavatsassa koko ajan "Tunne",en osaa selittää minkälainen,vähän kuin ois tehny helvetisti vatsalihaksia. Välillä vihlasee oikeelta tai vasemmalta,mut sitten eilis aamun ei sellasta varsinaista menkkajomotusta oo vielä esiintyny. Eilenillalla olin niin turvoksissa että mahaan sattu. Jalkoja särki jne.... jouduin ottamaan panadolia.
Tiivistettynä olo on koko ajan jotenkin epämukava :x
Rinnat on todella kipeät,myös nänninpäät on tullu aroiks...
oikein toivoisin että ne hanat aukeis,kun välillä on olo että halkean kun joka paikka kirraa :eek:
Pelottavinta on että jos menkat ei alkais enkä ois paksunakaan (en tietenkään ole),niin toivottavasti tää ei oo mitään vakavaa,ehkä joku flunssa alkamassa taas... :/

Kiitos että sain valittaa,seuraan tilannetta :wave:
 
Höpö höpö Repa! Huspois tuollaiset aatokset! Tottakai me uskotaan että kaikki noi epämääräiset oireet viittaa vain ja ainoastaan maha-asukkiin! Niin se on ja niin sen on oltava! Ettäs tiijät! :D

Ja tosiaan, kuten Repakin ehti Juliettalle kommentoida niin kaikki on tosiaan kaikkialla raskaana. Oli aika koomista (pystyin oikeesti jopa naurahtamaan asialle) kun oli viikonloppuna kylpylässä käymässä niin samaan aikaan osu pukuhuoneeseen kaksin kappalein raskaana olevia naisia. Ja miten osuvaa, että hemmetin kokoisessa pukuhuoneessa nekin sitten osu ihan just siihen mun välikköön. Just niin tyypillistä.

Miukulia uunohdin eilen onnitella ukkokullan kotiin saamisesta! Niin ne palaset kuule pikku hiljaa alkaa loksahtamaan kohilleen.
 
tää on ihan kauheeta, nyt mäkin oon täällä töistä :LOL: tää on NIIN koukuttava porukka :D
repa +++++ :whistle: mä oon nyt päättänyt, että tää on nyt sitä sulla! bd bd
ääks, pitää jatkaa töitä... olkaa ihania ja jättihalaus kaikille!
Eppujen rakkauslaulun Lennä mun luo sanoilla tsemppaan viel ilosesti pikkusia löytämään meidät kaikki:

anna mennä
aikaa on niin vähän
lennä lennä
sut haluan niin tähän
avaa siivet
ja lennähdä mun luo
lennä mun luo

:wave:
 
Kiitoksia taas plussatuulosista :heart: Täällä edelleen tiedottomassa tilassa siltä osin ettei täti ole vielä tullut enkä testiä ole tehnyt.
Annan nyt ajan kulua, kyllä se kohta selviää miten kävi. Toivottavasti parhain päin, vaikka luulen että se tätikerpele kuitenkin tulee :kieh:

Stoppis ettei se ois ovisvuotoa? Mä olen sellaiset kans huomannut pariin otteeseen keskellä kiertoa ja fiksuna likkana päättelin ne sitten ovisvuodoiksi kun asiasta tietoa etsiskelin netistä :D Oiskohan se ollut perhesuunnittelun sivut mistä siitä tietoa löysin.. :whistle:

Repa kyllä mä niin toivon että nuo sun merkilliset oireet viittaisivat vain ja ainostaan siihen että sulla on pieni salamatkustaja siellä mukana
Toivotaan parasta!!!!

Aurinkoenergialle vielä lämmin


Risukasa kiva kun olet iloisella mielellä siellä :D

Ai niin, kävin siellä työhaastattelussakin!
Johan se meinas tässä unohtua
Ihan ok se haastattelu meni, yritin ainakin olla oma itseni, reipas ja iloinen
vaikka tässä tätä jännitystä on enempi kuin laki sallii.. Ylihuomenna sen sitten tietää miten kävi. Et jatketaan jännäilyjä!!!
 
Voi aurinkoenergia suuri lohtu :hug:

Stoppis: Pikkasen oli epäselvästi kirjotettu juu tuo mun juttu, sitä se teettää kun samalla käy kurkkimassa saako päikkäreillä toinen hengitettyä kunnolla :p Mutta siis joo sitä kemiallista vähän sitten epäillään. Olihan mulla niitä oireita mutta kun en sitä ovista bongannu niin pidin itteeni hulluna :kieh: en oo uusinta testiä tehny eikä se lääkärisetä sitä tarpeellisena pitänytkään.
Aika outona aikana kyllä punasta näyttää, mutta oisko joku limakalvo ärtyny vaikka peittojen tuulettelusta, muuta ei kyl tuu mieleen...

Espskeps ja Repa bd bd, että olis salamatkustajat teillä. Repan oireet ainakin on todella vakuuttavat :whistle:

Pelottaa: ihan hyvä että oot "uskaltanu" soittaa ammatti-ihmiselle, toivottavasti sinunkin fiilikset paranee. Mun täytyy kyllä sanoa, että ihan on kyllä tuon esikoisen ansiota että ite pysyin mukana arkipäivässä, en voi edes kuvitella miltä tuntuis jos ei ois häntä. Oot mielessä, voimia sulle :heart:

Piti käydä noi kp:t tarkistaa (en meinaa itteeni millään löytää ku aina kurkkaan siihen kolmosesta haaveileviin ekana) mutta 25 näyttää olevan sitten tänään. Viikonloppuun mennessä sen sitten taas tietää, mulla kun ei menkat koskaan ole millään tavalla oireilleet eikä sitten pahemmin oo flunssasta eroavia raskausoireitakaan tässä vaiheessa vielä ollut, odotellaan ja toivotaan... sen verran nyt oon huomannu että lämmöt on korkeella ja kylmä on vaikka naama on tulessa, pissalla joutuu juoksemaan päivin öin useaan kertaan, mutta se nyt voi johtua ihan liiallisesta juomisesta ;) :whistle:
 
kyllä tää naiseus on niiiiiin kauhiaa..oli raskaana tai ei niin tunnemyrsky on sanoin kuvaamaton, ei tartte ku lukee noita teidän haliviestejä niin kyyneleet valuu pitkin poskia.
lähdin käymään tänään pojan kanssa mll- kerhossa, ajattelin että saan ajatukset muualle taas yhdestä pettymyskuusta, niin eiköhän siellä ollu äitejä masu pystyssä ihan liian monta....sitten -pöljä kun olen- menin laskemaan että itekin oisin ollu nyt jo puolessa välissä, sellainen ihanan kokoinen masu olis....no siitähän se riemu sitten ratkes ja taas itkettiin...kyllä tää on jo jostain syvältä....
:headwall: :headwall:
 
Aurinkoenergia, sul on mun luonto. Viimeks eilen illalla itkua tuhersin :ashamed: kun mietin, millä viikoilla sitä nyt oltais. On tää mentaalinen vuoristorata käsittämätöntä :headwall: . Välil ollaan niin reippaana ja sit taas ihan p****na :/ .

Onneks teille saa avautua! :hug:

Paremman huomisen toivossa... -A-
 
Repa ja Epsu kiitos rauhoittelusta :wave: :) Joo ei tosiaan vuoda, vaan pyyhkiessä ollut jotain... piti ihan kopeloida sitäkin napukkaa :ashamed: ja se tuntuisi aikalailla auki siellä höröttävän :eek: Joten ehkä se ovis sitten on lähistöllä, vaikkakaan ei vielä sitä ovislimaa ole näkynyt. No joo olihan taas eritekeskustelua :LOL: :xmas:

Ja Repa mun mielestä sä oot kyllä ihan raskaana :wave: Toivon samaa myös Epskepsille :wave:

aurinkoenergiaa vielä :hug: Ja Amiralle myöskin :hug:
 
moikka

jippii, huomenna vapaa päivä :D jopsa jaksaisin bb:n illalla kattoa..

Sitten suurta ihmettelyä.. mulla oli jo pari päivää vuoto kokonaan pois ja eilen illalla alkoi taas valua :eek: mitä tämä on ja onko normaalia?? kun ei oo mitään tiputtelu vuotoa mitä se hoitaja sanoi että voi esiintyä :whistle:

Repa: Vitsit miten luppavilta sinun oireet kuulostaa :D Millon testaan?

Epskeps: Pidetään peukkuja että hyviä uutisia saat työhaastattelun tuloksesta sekä pääasiassa tästä projektista mikä meillä kaikilla meneillaan ;)

Nyt syömään.. tulin vaan pikaseen käväsemään ja kuulumiset lukaisemaan.

 
Epsu täällä taas ja sekoamispisteessä

Ei näy tätiä ei.. on yleensä niin kellontarkka, että on 10 mennessä aamulla ferrarinsa kanssa kurvannut kutsumatta kylään. No viimeksihän se mokoma oli kyllä 3pv etuajassa, et onko nyt sit vastaavasti myöhässä

Tästä ei taas kyl selväjärkisenä selviä (oonko mä ees semmoinen
) ...

Kiitoksia kovasti peukutteluista, plussatuulosista ja kaikesta!! :heart: :heart: :heart:
 
pakko tulla tänne purkaa mieltä.. :ashamed:
anteeksi siitä.
tänään menossa rv 7+3 ja verta tuli töissä pyyhkiessä. maha arka ja sattuu.
pelottaa että nytkö se on menoa sitten. :'(
huomenna onneksi varattuna ultra, joten parasta toivon pelkäen samalla tuomiota.. :ashamed:
tää oli niin kovasti odotettu meille, surettaa miehen takiakin. juuri eilen puhui vauvlle niin kauniisti ja toivoin että kaikki menisi hyvin..
täällä vaan itken niin että taitaa vesivahinko tulla pian :'(
mä olen aivan rikki. vielä 16h odotettavana ennen kun ultra alkaa.. :heart:

teille kaikille..
:hug: :hug:
 
Voi EEEEI Pulttis!!
Lähetän nyt sinne kaikki vauvaliimat mitävain liikenee teidän pikkuisen tarraamiseksi tiukasta sinne masuusi!
Toivotaan nyt että kaikki silti ihan hyvin ja vain jotain vaaratonta välivuotoa joka on hyvin yleistä..

Voimia sinne teille kaikille kolmelle ja koittakaa saada nukuttua silti..
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
giia
Heippa kaikille!

En ole piiitkään aikaan kirjoitellut, kun ei noi vauvahaaveet ole olleet ajankohtaisia. Nyt sitten on eli yritys on päällä. Ovulaatio pitäis kaiken järjen mukaan olla tässä ihan lähi päivinä. Saa nähdä tärppääkö.. Toiveet on korkealla, koska aikaisemmin olen raskautunut heti ekasta kierrosta.

Pulttikselle peukkuja että kaikki on hyvin!!

Viittiskö joku lisätä mut tohon listaan takaisin? Ensimmäinen on lapsi haaveissa ja takana kaksi keskenmenoa (01/07 ja 07/07).

Vilkutukset kaikille!
 
Pulttis ei ei ei, ei saa olla mitään pahaa siellä nyt!! Hirmuisesti jarrusukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle, että nyt kestää siellä matkassa mukana!! :heart: :heart: :heart: :heart: Onneksi sulla on huomenna ultra, toivottavasti siellä selviää, että kaikki on hyvin!!!


Giia tervetuloa takaisin, kai näin voi sanoa =) Onnea teille kovasti uuteen yritykseen! :heart: :flower:

ON ei tätiä vieläkään..
 
:'( :'( siinäpä tämän hetken olo tila :|
Hajosin ihan totaalisesti alku illasta ja nyt vasta tuntuu että kyyneleet alkaa ehtyä.
En tiedä mistä moinen mutta alkoi vaan ahdistaa ja ruli niin paha mieli ja ikävä :'( tuntu että voimia ei juuri mihinkään.
Jospa se tästä iloksi vielä muuttuisi.. mitähän tuo vuotokin liene :ashamed:

PulttiBois:Toivon koko sydämeni pohajasta että kaikki olisi hyvin, :hug: jospa olisi vaan jotain harmitonta vuotoa! koita saada levättyä.. pikkuisellekkin parhaaksi. kovasti jaksuja :hug:

muut jännäiliät alkakaahan plussailla ja piristäkää samalla meikäläisen mieltä. jos itekkin taas tästä kuopasta nousisin..

eipä juuri muuta.. ei taitas tulla muuta kun kurnutusta niin jatkan toisella kertaa..
 
voi pulttis pakko olla kaiken hyvin, kauheasti täältäkin liimaa ja tarraa että pikkuinen jaksaa pitää kiinni, ja koita nyt kuitenkin levätä, onneksi jo huomennna selviää :hug: :hug: :hug: :heart:

eps hui kun jännittää sun puolesta :heart:
 
Pulttis:Kyllä kaiken on oltava hyvin :heart: Voimia ja miljoona halausta sinne :hug: :hug: Luojalle kiitos kuitenkin jo huomenna ultra,niin ei tarvi päivätolkulla murehtia.... tarrasukkia pikkuiselle :heart:

Danjuskalle kanssa voimia,aina välillä pitää antaa kaiken tulla ulos :ashamed: Anteeksi vajaavaisuuteni,mutta en justiinsa muista oliko kohdallasi kyse siis jälkivuodosta? Jos oli niin kuulostaa ihan normaalilta parin päivän vuototauko,olen kuullut jopa viikon tauosta....joten ei huolta :hug:

Giia,tervetuloa takas linjoille :wave: Toivottavasti tärppi käy :heart:


Tänään töissä valitti työkaveri kipeää oloa vaikkei olekkaan kipeenä ja ajattelin heti,että jaahas,tää onkin jotain liikkeellä olevaa tää vetämätön olo siis...
Rinnat kipeet edelleen,mut vatsanseutu on rauhottunut. alaselkä kipee...
Oviksesta laskemalla menkat ois pitäny alkaa eilen tai tänään,mut ei näy.
Vituttaa.... Teen huomen aamulla testin että saa sen kummittelemasta,eiköhän se näyttäis jos ois näyttääkseen,eipähän tarvihe sitä sitten arpoa.
Mutta oon niin varma negasta,ainahan se on. Joka kuukaus vaan tulee muka eri "oireita" ja sit on "pakko" testata,kun alkaa häiritseen...
Voikohan teroja ruveta popsiin näin myöhäsillä kiertopäivillä,jos ne alkais sit nopeemmin. Tai voi varmaan,mutta hyödyttääkö,onko kellään tietoa? Ei käsitä missä se täti kuppaa kun kaikki viittais siihen et ois jo pitäny alkaa :kieh:

Noooh,tuun huomenna ketomaan siitä negatuloksesta,plaah... :headwall:
 

Yhteistyössä