km:n jälkeen kuumeilevat...

...#¤%"&%¤¤%&&¤#####!
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Tympäsee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puh. lasku unohtunu maksaa ja ei oo muistutus meille asti vielä kerinny ja puhelin meni mykäksi....voihan p.aska.....
ottaa niin nyt kupoliin...ollaan yhestä talosta käyty neuvotteluja ja nyt puhelin mykkä....voi helvatan prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!!! :kieh: :kieh: :kieh:
Tympii....jospa sen jotenkin sais pian päälle...nyt on kyllä kaikki maksettu..oneex netti ei menny....

Mitäs Pulttikselle kuluu? miten yö meni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emik:
Ja eikös aamulla lävähtänyt R-kioski-visiitillä sitten Seiskan lööppi suoraan naaman eteen: Jani ja Mari hämmästyivät: YLLÄTYSVAUVA! Voi rghs#rg#hv@!! Että onnee vaan heille.
Joo, mä luin ton tekstiteeveestä! Siinä luki myös että raskaus on vasta alkuvaiheessa! HÄH! Miten ne uskaltaa kertoa jo? Mä en kyllä ikinä kertois kellekkään saati sitten lehtien palstoilla! No, rahaarahaa! Ja km-uutisista varmaan sitten tuplasti. No, sitähän ei toivo kellekkään, mutta miten jos niin käykin?

Niin ja tuosta kierrosta kun kyselin... kukaan ei vastannut, paitsi joku en muista kuka... Niin, että jos kierto aletaan laskemaan km-vuodosta, niin mulla ois sitten kp 8. Voi vitsi, kun mä aattelen sitä vieläki. Aamul menin sinne yksityiseen, jossa todettiin km ja sitten se alkokin ite vuotamaan. Vitsi, ois ollu kyllä niin kauheeta jos en ois tienny... Ja tk:sta unohin kysellä miten sen oman potilaskertomuksen saa nähdä. Vai pitääkö pyytä sieltä neuvolasta? Haluaisin niiiiin nähdä mitä se lääkäri on kirjottanu. Onko se tosiaan kirjottanu että km, vaikka ei sitä mulle kertonu. Voiko olla niin törkeetä toimintaa?

Sain eilen kiertotekstiviestin, siinä piti toivoa jotain... Ette varmaan usko mitä mä toivoin.... ;)

Ja tää tuhruvuoto... Niin ärsyttävää... Ei saa tehdä sitä tai tätä vuodon aikana... jaa... No, aamulla ja päivällä ei tule mitään, illalla sitten tulee... Koska se loppuu? Ärsyttävää...

No, tulipas taas napailtua... täytyy mennä syömään kanakeittoa! Mulla on hitsin helppo ja nopee resepti, jos joku tahtoo...

T:J

 
giia
Hirveä ahdistus päällä.. Ei oikein pysty keskittymään mihinkään. Niin kauhea pelkotila johtuen siitä että pelkään kolmatta keskenmenoa ihan kamalasti. Eihän sille voi mitään jos niin sattuisi käymään mutta toivottavasti ei. Pitäis keksiä jotain piristävää tekemistä.

Pulttis mulla on ollut kaksi spontaania keskenmenoa rv 7. Ja voin sanoa että kyllä sen sitten tietää jos kesken menee. Kivut on aivan sietämättömät. Voimia sinne ja koita levätä niin paljon kun pystyt! :heart:
 
Heippa rakkaat palstasisaret :heart:

Pulttis: Minulla meni kesken tuossa 8+4 mutta oli jo noin viikkoa ennen lopettanut elämisen pikkuinen.. Ja voin sano minäkin että kipu oli sietämätön selässä ja vatsassa.. makasin vain sikiöasennossa ,kivuista johtuen, sängyllä kunnes oli pakko lähteä sairaalaan kun vuosin kuin seula..

Oireista en edelleenkään kommentoi, pysyn tiukkana! Sunnuntaina ois sitten testi edessä mutta aika matelee ja tuntuu että siihen on ikuisuus.. :headwall:
..ja voihan se täti prklekin yllättää ennen sitä :x

Huomenna lähtö taas kotikonnuilla Hankoon..
Oviksen korvilla ja sen jälkeen oli NIIIIIN toiveikas olo mutta olen yritääny pitää fiilikset peruslukemilla mutta kyllä silti kutkuttaa niiin kovasti ja testitkin jo löytyis kotoa..

En edes osaa sanoa mitään ennen ens viikkoa kun on vaan niin hömelö olo kun ei tiedä mitä odottaa!
 
giia: :hug:

Ja yhdyn edelliseen.. Kivut tosiaankin sietämättömät. Itse pyörryin ja oksensin.. Makasin vessan lattialla kippurassa ja mies jo melkein tilaili ambulanssia. Toivotaan pulttis, että kaikki ok! Jospa se hemattoma sieltä vaan tulee ulos. Ja voithan aina käydä tarkistuttamassa tilanteen. Minä ainakin sain yksityiseltä sellasen käsityksen että sinne pääsee vaikka jo samana iltana käymään. tai viim. seuraavana päivänä.

T:J
 
wow! Kukaa ei oo käyny täällä pariin tuntiin kirjottelemassa.. :p

Kävin ostamassa greippi-mehua. Suosittelivat sitä tuolla toisella palstalla. Vahvistaa kuulemma kohdun limakalvoja. Ei se ollutkaan niin pahaa. Tosin maistoin tuota dryppendekkeriä, enkä sitä ihanihan greippimehua.

Oijoi.. mä niin haluaisin uudelleen raskaaksi... MÄ HALUAN! Auttaiskos tällänen uhma asiaa? Joskus kavereitten kanssa puhuttiin "lastenhankkimisesta"... Silloin niin puhuttiin että eihän sitä tiedä kauanko siinä menee ja ehkä ei voi saadakkaan.. ja asia oli ihan hyväksyttävää silloin, mutta nyt kun aihe on ajankohtainen niin tosiasioita on niiiiiiiiiiiin vaikea hyväksyä että! Asiaa ei paranna ainakaan se että joka päivä saa "hyysätä :D " toisten lapsia... mälsää... ;)
(toiv, kukaan ei käsittäny väärin, koska sitä en tarkota etteikö se olisi mukavaa tms...kaikkien lapset on ihania, oma olisi vaan niin paljon ihanampi ;) :whistle: B) =) :D )

Plussatuulia ja tsemppimieltä kaikille!


T: J
 
kiitos julietta, giia, aurinkoenergiaa ja muut

hengissä ollaan. onneksi.
vuoto loppui taas yöllä kuten suurimmat kivut- ne ovat käsikädessä selvästi. kun vuoto alkaa tulee kipeät mahakivut.
nyt pääsen jopa sängystä hyvin ylös, pystyn istumaan ja maha ei niin arka.
huomenna omalla terv.asemalla lääkäri joka laittaa lähetteen naistenklinikalle maksajutuista. samalla kurkistaa mahan sisälle pikkuista.
nyt kaikki ihan hyvin, pelko toki että jotain sattuu.
mutta näin on vaan mentävä eteenpäin, enhän muutakaan voi tehdä asialle nyt kuin parhaani- eli levätä mahdollisimman paljon ja toivoa parasta :heart:
 
Arvatkaas mitä, flikat? Mä EHKÄ sorrun tekemään testin huomenna aamulla kun on kp 28/30, ja tässä mun perustelut: Kun huhtikussa tein raskaustestin, niin juurikin tuona kiertopäivänä sain vahvan haamun! Joten KUN se on huomenna negatiivinen, niin sitten en tipu niin korkealta sunnuntaina, kun täti tulee..?? Ja siis mulla on tuolla pöytälaatikossa niitä Aconin tosi herkkiä varastossa. Onks mitään järkeä tässä mun höpötyksissä..?!?! No siis ei! Tää on tosi järkyttävää maata himassa flunssan kourissa, kun ehtii pohtia ihan liikaa asioita..! HELP!!! :eek:
 
PulttiBois ihanaa, kun muistit meitä ja jaksoit tulla kertomaan kuulumisiasi =) nyt mä määrään sut täydelliseen lepotilaan. tsillaat vaan ja huomenna käyt näyttämässä itseäsi lääkärille, joka auttaa sinua kurjassa olossasi.
Emikille määrään samaa :D
heille, jotka tarvitsevat, niin :hug: ja muille ++++++++++ :whistle:
o no nyt ois toivottu täti lähtenyt (kiva kun kävit, elä tuu takasin!) ja varmaan pitää tässä kohta harjoitella ovista varten :p mahtavaa!
 
Kiva kuulla Pulttis että vuoto on jo lakannut. Toivotaan että se hematooma on kokonaan kuivunut ja kutistunut ja voit nauttia loppuraskaudesta täysin rinnoin! Onnea edelleen kosolti matkaan!

Emik, onnea huomiseen plussaukseen...tai siis testaukseen! :D

Vitsi kun itsekin ois tollanen rautahermo kuin tuo Tinii! Vaatii kyllä mielen lujuutta tuollainen! =) No, onneks ei enää oo montaa päivää sunnuntaille... Tuut sitten heti infoomaan meitä!

Julietta tiedän tunteen... Mulla kun tosiaan se vuoto oli aluks tosi niukkaa ja sitten yht'äkkiä vuosi taas päivän ja sitten ei taas mitään muutamaan päivään ja sitten taas... Että koita siinä sitten tietää, milloin se on oikeesti loppu. Oman mielenrauhan takia mä sitten kävinkin yksityisellä gynellä. Toivottavasti sun vuoto ja tiputtelu loppuis jo tykkänään.

Epskepsille tsemppiä! Toivottavasti se sun niagara kohta tyrehtyy!

Mä täällä edelleen kaiholla muistelen kevättä ja sitä aikaa kun en osannut lainkaan stressata ja jännätä. Eka yrityskierto oli menossa eikä odotukset ollu mitenkään korkeella - ajatuksena kun oli että eihän se kuitenkaan ihan heti tärppää. Sama ajatus on kyllä nytkin mielessä mutta silti takaraivossa kuitenkin kolkuttaa ajatus, että onnistuihan se viimeksikin. Edelleen peräänkuulutan sitä keväistä autuaan tietämättömyyttä! Mutta nyt tosiaan kuulostelee itseään ihan eri tavalla. Järki (ja se ikuinen pessismisti) takoo mieleen, että raskautumiseen menee varmaan aikaa mutta silti sitä salaa elättelee toiveita. Ja sitten ens viikolla tullaan taas kolisten alas. Onneks täällä on tää turvaverkko mutta kirpasee se kuitenkin. Pläääh... Että tällänen päivä tänään. Missäköhän se parin päivän takainen positiivisuus nyt on?! Ei oo kyllä näkynynnä...
 
Pulttis toivottavasti se mokoma hematooma ei sua eikä masumatkaajaa siellä enää kiusaa vaan häviäis hus pois! Onnellista odotusta!!! :heart:

Emik ++++++++++++++++ :whistle: Kerrohan meille sitten huomenna iloisia plussauutisia :heart: =)

Irtosora tais se sun tätis tulla sitten tänne :kieh: Toivottavasti se nyt jättää sut rauhaan ja tietty kaikki muutkin meidän pinosta. :)

Julietta mä en mitään kiertopäiviä laskenut kuin vasta sitten kun ne ekat menkat km:jen jälkeen alkoivat. Aika törkeää jos joku lääkäri huomannut km:n eikä ole sanonut mitään!?! |O Siis eihän sellaista nyt voi edes tapahtua! Järkkyä! :eek: Eikös jokaisella ole oikeus omat potilastietonsa nähdä? Joten pyydä vaan. Sitä en tiedä kummasta paikasta.. :hug:

ON Tää vuotaa täällä edelleen kun saavista kaatais
Että on ällöö!
Oon yrittäny tänään katsella netin tarjontaa noista ovistesteistä ja oon nyt sekaisin kuin seinäkello niiden kanssa
Joten sanokaas mitkä on hyvii testejä eli mitä te ootte käyttäneet? Ne Aconin Easy Prediction testit mitä viimeeks käytin oli kyllä hyviä, mut ne makso minusta aika paljon (20e) ja niitä on paketissa vaan 5.. Joten vink vink tänne, kiitoooos! :attn:
Ja tuosta Seiskasta vielä.. Tulihan se lehti kuitenki enkä ehtiny postiljoonille takasin työntämään
Ilmeisesti pariskunta Jani&Mari eivät ole vauvauutista itse tiedottaneet, Seiska on vaan "luotettavasta lähteestä" saanut tietoa... Mut IHAN SAMA! Kerpele
Mut kertooko joku mikä on YLLÄTYSraskaus? Eikö se nyt ole päivän selvä asia että jos mies ja nainen harrastaa vaakamamboa niin siitä voi raskautua? VAIKKA käyttäisi ehkäisyä. 100%:sta ehkäisyä ei taida olla kuin selibaatti.. Ottaa vaan pattiin moiset yllätysraskautujat, helvetti!
Anteeksi jos tämä nyt jotain loukkaa.. :ashamed:
 
heips

PulttBois: Hienoa että vuoto loppunut.. nyt tosiaan vaan lepäilet!! :hug:

Emikille plussa onnea!!! =)

Tinii sais kans testata ikä odotuttaa ja pitää meitä jännityksessä :LOL: kosolti plussa onnea!!

Risukasa:
Itse niitä menkkoja odotellessa, mutta silti elättelen toiveita että tärppäis pikemmin kun Tatun aikaan ja tätä toista yrittäessä.. molemmissa meni n. 6kk ennen kun tärppäs. tosin ite en ole itseäni sen kummemin tarkkaillut ja tutkinut eli ovis ajankohdastakaan ei kovin tarkkaa tietoa.. nyt vaan tuntuu etä haluaisin plussan mahd. pian :whistle:

mies lähti sulkapalloa pelaamaan niin ollaan pojan kans kahestaan kotona.. ja pieni mies yrittää nipistellä minua pihdeillä joten leikkimään käy tie nyt =)
 
Heippa pitkästä aikaa! :wave:

Ihan aluksi ONNEA PLUSSANNEILLE!! Etenkin Repa, Pulttis ja Malttamaton osuivat heti silmiin, ihanaa!

Jäin täältä palstalta pois silloin kuukausi sitten, kun tuntui siltä, että 12/06 tapahtuneen km:n jälkeen en enää ikinä tule raskaaksi. Sain tässä kuukauden aikana vähän rauhoituttua, enkä ajatellut raskautumista niin paljoa. Enkä sitten tiedä, että johtuiko siitä rauhoittumisesta vai olisiko niin tapahtunut joka tapauksessa, mutta tänään aamulla tuli testitikkuun kaksi viivaa! Siis PLUSSA! =) Olen vielä melko hämmentynyt ja välillä todella peloissani, mutta kyllä ne viivat ihan todelliset oli. Ensi viikolla teen varmistustestiä, ja sitten ajatellaan taas asiaa eteenpäin. Nyt en vielä uskalla miettiä tulevaisuutta... :ashamed:

Vielä en juurikaan lukenut edellisiä tekstejä läpi, katsotaan, jos jotain saisin kahlattua läpi. Toivon vain kaikille plussia, ja jo plussanneille (myös itselleni...) hyviä hermoja ja tarrasukkia! Näyttäisivät ainakin tänne olevan tarpeen... :D
 
Viuhtis :flower: :flower: :flower: ihanaa! ISOT ONNITTELUT! vaikkei kyl varmaan tunnetakaan, jos oot jäänyt n. kk sitten pois täältä, koska about silloin minä tulin tänne... mut asiahan on tärkein eli onnea, onnea! =) pieni pysyköön matkassasi!
 
viuhtis vautsiiiiii :D :flower: :D
tällein me pikku hiljaa hivuttaudutaan kaikki tuonne odotus puolelle :heart:
onnea hirmuisesti ja pidähän pikkuisesta huolta!!! :wave:

repalle myös vielä isot onnittelut jos jäänyt omien vaivojeni takia sanomatta. ihanaa :heart: :D
 
Viuhtis,megaonnittelut..ihanaa :heart: :heart: !!!!!! Ollaan sitten niikun samassa veneessä,niin sanotusti :D Toivon todella että pysytäänkin paatissa loppuun asti :heart:

Pulttis,helpottipa kuulla että kaikki on siellä hyvin,toivottavasti se hematooma ei nyt kiusais enempää :heart:

Tinii,raastavaa jännitystä...+++++ :whistle:

Emik,onnea testaukseen :wave:

Miks aika kuluu heti niin pirun hitaasti kun toivois että se kiruhtais :kieh: haluaisin niin jo ultraan,että näkis kuka ja missä :D
 
Pikaisesti: Isot onnittelut plussanneilla :flower: =) sekä pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja onnea ensi kiertoon :hug: .

Epskeps: Huomasin ilmoittaneeni väärin, eli mulla taitaa olla yksi kp liikaa. Huomiselle ei tarvitse päivittää mun kohdalle mitään, vaan saa pitää tuon kp 15.

Kiti palaa takaisin taustalle... Tärppituulia kaikille +++ :whistle: ;) !
 
mulle tuli tänään lähete tutkimuksiin 26.9. ku toi kierto on ollu tosi epäsäännöllinen sen kesäkuisen km jälkeen. eli kaavinnasta 5pv alkoi 1pv menkat, siitä 16pv seuraavat 3pv menkat, siitä 26pv 5pv menkat ja nyt oli 28pv kierto ja kolme päivää nyt on kestäny ja alkaa loppumaan.
Koko ajan on alamaha kipeä..oikein vihloo. ovulaatiosta menkkoihin asti AINA raskausoireita..ihan kamalaa pahoinvointia tms.
ni ennen sitä gynen aikaa pitää käydä labrakokeissa että ottaavat raskaustestin verestä...
jippijaijee..jos sieltä nyt löytyy sitten jotain sellaista ettei saakaan ennää vauvaa....yhyy... :'( :'(
 
aurinkoenergiaa
toivottavasti saat vastauksen noihin epäsäännöllisiin kiertoihin ja ratkaisu niihin olisi joku varsin yksinkertainen kuten keltarauhashormonin saaminen. Minusta ainakin kuulostaa siltä, että sulla olisi keltarauhashormonit liian matalalla kun on noita kiertohäiriöitä. Kaverillanikin oli samanmoisia ongelmia ja ne ratkesivat keltarauhashormonin avulla. Mut enhän mikään lääkäri tässä olen, enkä voi tietää onko samasta kyse sun kohdalla :ashamed: Ensimmäisenä tuli tuollainen vaan mieleen.

Mut mä tiedän kyllä miltä susta tuntuu. Onhan meilläkin näitä tutkimuksia edessä. Joten tsempataan yhdessä ja yritetään jaksaa uskoa että tämä kaikki vielä iloksi ja onneksi muuttuu ja meille pienet nyytit suodaan
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Margherita...............KM 08/07..............................KP 6/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 7/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 8/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 12/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 12/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 15/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 18/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 18/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 21/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 21/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 24/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 28/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 33/28-40

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 3/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 9/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 18/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 28/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 28/28-30

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 5/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 9/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 17/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 21/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...15/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 

Yhteistyössä