km:n jälkeen kuumeilevat...

giia
Myymä olen todella pahoillani menetyksestäsi. Voimia ja jaksamisia! :hug:

Mulla on kp 18 hmenossa ja rintoja aristaa paljon. Voiko olla että raskausoireet tulisivat näin aikaisin? Jos nyt ylipäätään on edes tärpännyt.. Kovaa on ainakin yritys ollut :)

Onnittelut Viuhtikselle!
 
Sunnuntaita kaikille!

Ja aivan ensimmäiseksi pahoitteluni Myymälle. Tervetuloa joukkoon ja voimia huomiselle! :hug:

Pahoitteluni Tinii tädistä! Kuulosti jo niiiiiin lupaavalta. :( :hug: Ja samoin Orchid, harmi että täti löysi tiensä sinnekin.

Giia ei mitenkään mahdotonta! Itse kun kesän kynnyksellä plussasin niin mulla oli oviksesta lähtien rinnat tosi arat. Toivotaan, että toi ois sullakin merkki tulevasta plussasta!
 
Repa ja Viuhtis: Onnellista masun kasvatusta molemmille, ihania uutisia :heart:

Emik, toivottavasti toi on sitä "isän vaistoa" että nyt on siemenet tehny tehtävänsä ;)

Plussarikasta uutta kiertoa kaikille tädin yllättämille ja tsemppiä oviksen jahtailuun =)

Myymälle :hug: ja voimia pimeään syksyyn. Tervetuloa joukkoon.

).( Täällä ei oo tätiä näkyny. Gynellä kävin viime viikolla ja lääkäri tutki huolellisesti sekä ultras. Vehkeet on kuulemma priimakunnos mutta ovulaatioo ei oo tapahtunu. Sain terolutia ja nyt sit katsotaan mitä tapahtuu ;)
 
Emik sen on nyt pakko olla plussaa, kun täti on rysäyttänyt tässä viime aikoina vaikka minne!!!

irtosora jep, täällä kyllä oppii kaikenlaista =) en minäkään esikoisenkaan jälkeen vielä paljon mitään tiennyt näistä asioista, mutta sittemmin olen paljon oppia saanut :LOL:

Niin ja kaikille asian huomioineille: juu oli kivat sessiot :LOL: , mutta ei tarvinnut saunassa hiki hatussa huhkia, kun mummo ja ukki meni lasten kanssa saunaan, niin mehän ei tilaisuutta jätetty käyttämättä :whistle: ;) :D
 
Irtosora :D Mut pitää tuo paikkansa jos kierto on tasan 28 pv et se ovis on 14vrk kuluttua kp1:stä ;) Sekoitan vielä vähän sun päätä ja sanon et se ovis voi olla myös 10-16 pv ennen seuraavia menkkoja :eek: :D et sekin on yksilöllistä, et ei ole aina tuo 14pv.. :) Menitkö nyt ihan sekaisin..?
Et vanhaksi sitä saa elää ennen kuin kaik ihme jutut naisen kehosta oppii itekään, et miettikää sit miten ne miehet muka meistä mitään tajuu..


Äitee Toivottavasti ois enneuni
ja heti kyllä pitää tulla kertomaan kun se toteutuu =) :heart:

Myymä
Paljon voimia sulle huomiseen!!!!

Gatsu Hyvä että alakerta kunnossa =) Toivottavasti Terot nyt tepsivät ja pian tärppää! :heart:

Tuulenpuuskalle iso plussatuulenpuuska täältä +++++++++++++++ :whistle: :D

Emik sehän se mun ongelma onkin kun en omista mitään seurapiirirakkoa ja tuollainen 4 tunnin pidätteleminen on ihan täysin mahdotonta.. :ashamed: Mun pitää saada sellaiset testit joihin saa heti herättyä ruikkasta
Ei noi edellisetkään olleet sellaisia mut gynen luvalla niihin pissin heti aamutuimaan. :D Sulla on niin lupaavan kuuloiset oireet että ihme jos sitä plussaa ei tule! Toivottavasti miehelläsi on oikeat aavistukset. Täältä vielä ++++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Stoppis ou jee, niin sitä pitää!!!! ;) Heti kun vanhukset ja lapset häipy saunaan niin ....
Tärppionnea!! :heart:

ON On jokseenkin vetämätön olo kun tuli vähän veettyy latinosia oikein urakalla..
Mut oli kyllä kivaa! :D Mielikin on ihan jees vaikka toisinaan tulee hetkiä että vois vaik ampuu jonkun ihan huvikseen
mut onneks ne menee sit pian ohitse.. :whistle: Nyt ei sitten muuta kuin sitä oviksen oottelua ja toivon mukaan se nyt sitten tulee tässä kierrossa, kun mähän olen päättänyt nyt tästä kierrosta raskautua. :heart: Et paree ois oviksen tulla!! |O :D
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 3/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 9/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP10/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 11/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 15/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 15/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 18/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 21/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 21/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 24/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 24/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 27/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 31/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 3/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 6/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 12/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 21/-
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 31/28-30

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 8/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 12/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 20/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 24/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...18/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Emik

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Äitee
Sithän meit on ainaki kaks jolla vähän kieroontunut huumorintaju..


Pakko kertoo yks juttu ennen petiin menoa (mitä lie siellä tekemään..
) et tuossa hetki sitten selostin miehelle että mitä siinä munanjohtimien aukiolotutkimuksessa tehdään ja mietin sitten et näinköhän se ovis sitten menee ohi, kun siinä lappusessa minkä gyne mulle lähetti lukee, että toimenpiteen jälkeen voi tulla jonkin verran vuotoa ja silloin tulee yhdyntöjä välttää ja tuo tutkimushan on kp 13 ja ovis vois olla kp 15.. niin mies sitten kysy et milloinkas sulla se ovis sitten on. Kysyin sit et miten niin, no hän sitten sano et kun hän haluais mennä kotikonnuillaan käymään et tietäs milloin voi sinne lähteä.. On siis ukkokulta oppinut että ovisaikaan on parempi olla kotosalla
Mut toivotaan ettei menis ovis ohi tuon takia, kun edelleen pitää päätös että tästä kierrosta plussaan
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
Epskeps voi hitto noit siun hymiöitä...vedet silmissä nauran ja kuvittelen stoppiksen ja sen miehen tohon kun muu porukka häipyy saunaan :LOL: sori...mulla on tunnetusti kieroutunut huumorin taju :ashamed:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Juu, täälläkin yksi huumoriltaan vinoutunut :xmas:


Niin ja Epsu hyvin on oppi uponnut :D Toivotaan ettei tulisi mitään vuotoja! bd Eiköhän se nyt sitten nappaa - kai ne röörit on sitten kunnolla auki ainakin sen tutkimuksen jälkeen? Jokatap bd =)
 
Huomenta siskot!

Äitee:Hassuja unia ;) Täällähän ne plussat on enemmän kuin toivottuja!

Irtosora: hahaaa.. oppia ikä kaikki! Kyllä tää naisen biologia on sellaista hepreaa, että onhan sitä yks jos sun toinen välillä ihan pihalla!Kuten Stoppiskin sanoi, niin ekan raskauden kohdalla sitä oli ihan pihalla kaikesta, mutta nyt tuntuu että tietää jo liikaakin. Olis toisaalta ihana olla siinä viattomassa tiedottomuuden tilassa vieläkin.. Ja siis oviksesta vielä, että kuten Epsukin sanoi niin se vaihtelee: mulla ovis on ollut aina 12 vrk ennen menkkoja, joten se 14 vrk ei oo mikään vakio.

Tuulenpuuska: Plussapuhureita täältä puhaltelen! Voi kunpa sun aavistukset nyt osuis oikeaan.

Gatsu: täti sai porttikiellon tänne, joten laitan hänet nyt tulemaan sinnesuunnalle ekan ja viimisen kerran ;)

Stoppis: Niin sitä pitää! Kaikki tilaisuudet pitää todellakin hyödyntää. Hyvin toimittu! "taputuksia"

Epskeps: toivottavasti saat nyt testipuikot jotenkin toimimaan ;)Ja tässä kierrossahan sä todellakin plussaat eli ette te voi mitenkään nyt sitä ovista edes pystyä ohittamaan! Ihanasti on tuo sun ukkokultas oppinut että missä mennään. Prioriteetit kondiksessa :D

Ja sitten se oma napa: Tänään sitten pärähti testiin haalea plussa!!!! Kyllä mä sitä eilen jo aloin vahvasti epäillä, mutten uskaltanut toiveita pitää liian korkealla. Oli sentasoinen yökötys taas koko eilisen päivän, että eihän siitä voinut erehtyä.. Muttamutta, nythän se siis kuitenkin oli vielä haamu, eli odotellaan sen vahvistumista. Mutta se ovis oli tosiaan vähän myöhemmin tässä kierrossa, joten siksi ehkä perjantaina tuli nega ja tänään haamu... Olo on varovasti onnellinen, mutta samalla pieni pelko persiissä koko ajan että miten tässä käy: vahvistuuko haamu ja mitäs sitten... KÄÄK! Täällä pyörin kuitenkin vielä kun en osaa pinoutua mihinkään odottajiin vielä :ashamed:

Haleja teille tytöt ja plussatuulia puhaltelen posket pullollaan!

++++++++++++++:whistle::whistle::whistle::whistle:++++++++++
 
:flower: Onnea Emik :heart: Ihanasti alkoi viikko!

:LOL: Ja noi Epsun hymiöt on kyl niin loistavia.

Mulla tänään kiireinen päivä ja huomenna istun palavereissa aamusta iltapäivään asti. Sen jälkeen hypätään autoon ja matkustetaan miehen kans lomalle tuonne satojen kilometrien päähän. (Toivottavasti meillä on yhtä hyviä lomatuliaisia kuin muutamilla palstasiskoilla aikaisemmin.. huoh... *haaveilee*)

Pitäkää palstafiilis ja plussasaldo korkealla! :wave: ;)
 
Emik, ONNITTELUT!!! Upeaa! Tuota kyllä jo aavisteltiinkin. Nyt vaan toiveet korkealle ja peukut pystyyn että kaikki menee hyvin loppuun saakka. Ja meneehän se ihan varmasti!! :heart: :heart:

Epskepsin hymiöt on kyl loistavia! Jos muuten masentaa niin ne ainaki saa hyvälle tuulelle! Kiitos niistä, olet upea tyyppi! Ja samoin kaikki muutkin joilla on muka kieroutunut huumorintaju... musta toi on ihan normaalia, hyvää huumorintajua, vai olenkohan kasvanut kieroutuneessa seurassa... :D

Olette te sit ihanii ku puhaltelette mulle plussapuhureita vaikka mullahan ei siis menkkoja oo kaavinnan jälkeen ollu!! Mä ajattelin että täällä kaikki kauhistelee jos tosiaan olen jo raskaana. Kyllä mua ittee vähän kauhistuttaiskin, mutta silti olisin onnellinen siitä. Mut tää nyt on vaan tämmöstä kuvittelua vissiin, voihan se olla että täti kurvaa paikalle kuitenkin. No, täs on se hyvä puoli että toisaalta ois tosi hyvä jos kurvaiskin. Ei tipahtas niin korkeelta tällä ekalla kerralla.

Huomenna asia selviää, jos saan aamupissan kiikutettua labraan.
 
Emik Paljon onnea haamusta ja kyllä se siitä vahvistuu ja tosiaan jos se ovis on ollu pikkasen myöhemmin ni vahvistuu varmasti...paljon myös tarrasukkia sille pienelle sinne siun :heart: alle. :hug: (Piti heti kurkata listalta et milloin olet km kokenut ja samassa kuussa oli meilläkin et ehkä mie täältä perästä tulen)

Amira mukavaa lomaa ja toivottovasti teillä se salamatkustaja on mukana kun kotiudutte.

Tuulenpuuska älä nyt tollasia ajattele että että myö muka kauhistellaan jos olisitkin jo raskaana,höh...pois tommoset ajatukset,mie ainakin iloitsen ihan täysin jokaisesta plussasta mitä täällä tulee että +++++++++++++++++++++++ :whistle:

(.)Voisko joku mua valaista kun miulla oli viimeeks ne 4pv menkat kun yleensä kestää viikon ja vuoto oli kyllä melko runsasta et siitä ei kyllä kukaan olis selvinny mut miten mulla voi olla näin öllö olo koko ajan ja väsyttää ihan kauheesti...voisko nää liittyä ovikseen?siis tää olo oli pois sen 1pv menkkojen jälkeen mutta sitten taas iski kunnolla päälle...vai olisinko vaan tulossa kipeeks?voi jösses et menee hermo tän oman elimistön kanssa :kieh:

Sain muuten sen työpaikan...soittivat tänään et pääsenkö tänään iltavuoroon ja keskiviikkona sitten aamuun...ja miehän pääsen =) saa muuta ajateltavaa tän projektin lisäks.
 
Vielä täällä pikaisesti.. (haikeeta luopua teistä about viikoksi :snotty: ;) )

:flower: Onnea Äiteelle uudesta duunista! Mua kosiskeltiin tänään vajaan viikon komennukselle Italiaan. En oo oikein riemusta kiljuen lähdössä, kun olis tää tärkeempi "projekti" kotona isännän kanssa ;) :whistle: . Saas nähdä saanko kieltäydyttyä kunniasta. Sitähän te ette kestäis kuunnella, kun meikä ruikuttais illat jossain makaroonimaan hotellihuonees netis oviksen kourissa :kieh: .

-A-
 
Epskeps nyt vaan peitot heilumaan ja kesävauvaa yrittämään :LOL:

Emik Onnea haamusta, ihania uutisia :heart:

Tuulenpuuska Toivotaan että plussa tai täti tulisi niin pääsisi selvyyteen asiasta. Itse kanssa vähän "pelkäsin" kaavinnan jälkeen että oon raskaana ja tietysti salaa toivoinkin mutta sieltä se täti tulikin ja nyt ensimmäistä kiertoa km:n jälkeen yritetään..

Äitee Onnea työpaikasta :flower:

Minulla jo kiertopäivä 9 eli tällä viikolla sitten peitot heilumaan. Ovis asettuisi sitten ehkä sunnuntaille jos vanhat merkit paikkansa pitävät.. Toivottavasti sillä ensi viikolla oon kurssilla koko alkuviikon ihan toisella puolella suomea :/

Onko teillä muilla, joille on tehty kaavinta niin kierto palautunut normaaliksi heti? Minulla kesti 5 viikkoa menkkojen tulo entisen neljän viikon sijaan ja nyt jännäilenkin että onko tämä kierto jo sen normaalit 28-30 päivää vai venyykö pidemmäksi..
 
heips

palailtiinkin vasta tänään reissun päältä. Oli jotenki tavallista haikeampi lähteä ja jättää sukulaiset sinne :(

Täällähän on tapahtunut paljon :D

Emik:Oi miten ihanaa :heart: Onnea paljon!!

Emppu: jokos sinua saa onnitella?? =)

Eliisa: mites poika voi? Entä oma mieli?? :hug:

Äiteelle onnittelut työstä!! Mimmosta työtä teet jos saa udella?

Tinii: :hug: typerä täti pysykööt poissa seuraavalla kerralla!

Tuulenpuuska: täällä peukut pystyssä sinun puolesta :D

Myymä:
Kävinkin perjantaina vilkasemassa teidän kuulumisia vielä maalismasuissa ja luin ikävän uutisen :'(
Varmana turha kysyä että miten voit mutta paljon voimia lähettelen ja lämmin :hug: sinulle. niin kurjaa :'(

Oma olo.. mulla alko eilen kipeytyä alamaha.. nyt koskee jo alaselkäänkin ihan urakalla :eek: mitä tämä on??
Kuinka pian ovis voisi olla km:n jälkeen?? Kun eilen mietin että tuntuu vähän ovis tuntemuksilta mutta nyt olen jo huomattavasti kipeämpi.. :| en kehtais vielä polillekkaan soitella.. vai eikö kohtu olekkaan tyhjentynyt kunnolla :'(

oma mieli on taas aika maassa mutta onneksi vp tänään ja mieski otti pekkasen. jospa se taas tästä.
 
ONNEA EMIK!!!! :flower: :heart: =) Aivan mahtavaa!
Paljon tarrasukkia pikkuriikkiselle masumatkaajalle!!
Kyllä se
-viiva siitä vielä vahvistuu :heart:


Kiva että tää meitsin hymiöhullutus ilahduttaa teitä muita


Tänne omaannapaan ei mitään ihmeempiä kuulu, edelleenkin pähkäilen noiden testien kanssa..
joten eiköhän tässä käy niin että sieltä apteekista sen saman setin saan kohta hakea..
no ei niissä mitään muuta vikaa ollutkaan kuin hinta.. :LOL:
 
Iih, onnea Emik!!! :heart: :flower: Ihanaa, ihanaa, lisää plussia, kaikille yhdet! Toivottavasti viiva vahvistuu ja pieni pysyy mukana!! :attn:

Tein tänään toisen testin, ja kyllä sekin plussaa näytti. Vielä kun uskaltaisi nauttia tästä raskaudesta, kun pelottaa niin penteleesti... :ashamed: Ääh, ehkä tämä tästä.
 
Danjuska lähen taas uudelle alalle,siivoustöitä meen tekee pari tuntia pv mut joka pv kuitenkin on töitä ja mahdollisuus keikkahommiin on myös mahdollisuus mutta tällä aloitetaan...olen tosi tyytyväinen tähän kun pojat voi olla silti kotona hoidossa kun isäntä on joka aamu kotona vielä siihen aikaan...onpas sekava selitys =)

Myymä :hug: tän päiväsestä ja toivu rauhassa :hug:

Kiitos kaikille työ onnitteluista...mieskin sanoi et nyt kun pääsin töihin ni kohta huomaan olevani raskaana joten sen toiveessa elellään =)
 
Voi Emik onnea :heart: Onneksi sinä sentään sait punaista siihen tikkuun kun meille muille ne punaiset tuli ihan väärään paikkaan..

Mieli kovasti maassa joten enpä taida oikeen sepustella tänne kummempia.. Ihmettelen että mistä se plussa voi muka edes pärähtää kun viime kierrossa kaikki oli kohdallaan mutta ei kuitenkaan onni muuttunut.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Tini poistuu taka-alalle nuolemaan haavojaan :'(
 
Emik, IHANAA!!! Onnea.. aivan upeita uutisia!!!! :heart:

Äitee, onnittelut työnsaannin johdosta!!! :flower:

Danjuska :hug: toivottavasti olotila paranee pian.. Eikä tässä ole mitään onniteltavaa mun osalta, tänään oli aamulla jo selvät menkkakivut, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole mitään ilmestynyt. Väsymys, jatkuva pissiminen ja tissikipuilu jatkuu, vois luulla, että on vauva tulossa, mutta veikkaan silti niitä menkkoja. :headwall:
 
emik miljuuna x :flower: ja onnea-onnea plussasta! niin sitä pitää!

epskeps ja emik ou. mai. gaad. kiitos vaan tästäkin tiedosta :LOL: (oikeasti kiitos, en tiennyt tuota, vaikka kyllä aavistelin.) siis ovis on täysin mahdoton ennustaa, kun ei kierron pituudestakaan ole km:n jälkeen tietoa. eli ohjelmassa ovis haarukalla 10-16 pv ennen menkkoja, joiden kiertohaarukka puolestaan oli mulla keväällä 29-33 päivää :D
kieltäydyn epätoivoutumasta, vaan ajattelen, että tosiaan - oppia ikä kaikki. mää oon niin myöhään heränny koko "lapsentekohommaan", että pakkohan tässä on huumorilla edetä, ei voi olla kauhean ruttuotsainen. ja juur nyt, kun ei olla toivonmukaan-tulevan-herraisän kanssa vielä kauhean pitkään yritetty, voimme vielä tovin ootella, josko tärppää luomuna ja sit, ku alkaa ahistaa, etsiä ovistestejä, yms. mistä täällä koko ajan lisää opiskelen. nyt siis vaan testaillaan ihan ite, että onko se ovis tänään, huomenna, ylihuomenna,... :p ja juu, sen tiedän, että ovista ei välttis tuu joka kierrossa. mutta onneksi myös sen, että ehkäsy piti jättää pois näissä hommissa :LOL: että voiton puolella, voiton puolella!

äitee onnea työpaikasta!

tuulenpuuska kauheasti on peukut pystyssä sun puolesta!!

myymä voi sua pientä, ajattelen sua :hug:

plussapuhureita ja lämpimiä aatoksia kaikille!
 

Yhteistyössä