km:n jälkeen kuumeilevat...

Hellou! Monta päivää oon ollu nettipimennossa mutta palaan nyt sitten kehiin.
Olin tänään ekaa päivää töissä saikun jälkeen. Vähän kyllä meinas olla vaikeuksia mennä, mutta kun pääsin vauhtiin niin asiat unohtu aina siihen asti kun näin seuraavan vauvan tai mahan.... No, kyllä se siitä..

Me ollaan pöllytelty peittoja kans.. :D Aateltiin totella lääkäriä ja antaa mennä vaan. Uutta tulille heti. Saas nyt sitten nähdä mitä tapahtuu... KP on jotain 12 tänään...

Sen verran lueskelin noita juttuja, että Onnittelen plussanneita ja muille toivon kovasti plussia ja tätin karkotuksia...

Myyma: Pahoittelut! :hug:
Muistan sut maalismasuista. Meille kävi myös noin, tosin hieman aikaisemmin. Toivon sulle voimia ja tsemppiä. Täältä saa tukea ja juttuseuraa jos on tarvis. :flower: :hug:

T:J
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 4/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 10/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP11/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 12/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 16/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 16/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 19/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 22/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 22/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 25/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 25/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 28/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 32/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 4/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 7/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 13/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 22/-
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 32/28-30

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 9/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 13/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 21/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 25/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...19/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Emik

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Irtosora vai saako sanoa Irtis :D Ni eipä kiittämistä
Mut yleisesti ottaen se ovis on siis noin 14 pv ennen menkkoja tai sanotaanko mieluummin kierron päättymistä. Sitä punarättitättäräähän me ei tänne haluta!!


Tinii sulle iso voima ja jaksu hali
Raskaaksi tulossa pitää niin hirveän moni asia osua kohdalleen että vaikka sitä ihan oikeaan aikaan peittoja heiluttelisi niin sekään ei välttämättä riitä. :( Raskautuminen on pieni iso ihme oikeastaan. :saint: Mä tiedän miltä jatkuva turhautuminen tuntuu, mutta yritetään Tinii yhdessä jaksaa jatkaa eteenpäin, kyllä me vielä plussataan :) Ties vaikka tästä kierrosta!! :heart:

Myymälle lämpimät ajatukset
Voimia ihan hirmuisesti suureen suruunne.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :hug:

Tämä tuttu pahoinvointi 24/7 alkoi jälleen.. onneksi kuitenkaan ei tarvitse käydä laatoittamassa vessanpönttöä. Kun syö ja juo koko ajan jotain pientä, niin olo pysyy kohtalaisena. Sitäpaitsi niin kauan kuin oireilee, niin hyvä vaan! Kaikki on siinä tapauksessa ehkä hyvin. Uusintatestin teen varmaan loppuviikosta, jos se haamu olisi sitten vahvistunut.

Äiteelle onnittelut työpaikasta! Se on hyväksi mielelle ja keholle ja lompakolle tietysti)!

Voi Tinii-pieni... jaksuhaleja sinne! Life is a rollercoaster-ride. Kyllä se vielä tärppää, ai nou!

Irtosora: nauroin täällä kippurassa kun luin sun hajatelmia... hih, oot kyllä aikamoinen!!

Toivottavasti nyt lähti liikkeelle PLUSSA-TSUNAMI!!! Olette kyllä niin kertakaikkisen ihania ihmisiä, että toivon sydämestäni kaikkien saavan plussia PIAN!

:heart::heart:++++:whistle::whistle::whistle:++++ :heart::heart:
 
Kiitos taas kannustuksesta kaikille =)
eilen olin jo paremmalla mielellä kun ei tullu mitään ruskehtavaa, mutta taas tänä aamuna oli paperissa, mutta kai se siis on loppumaanpäin, tulis vaan se oviskin sitten, mutta toivottavasti ei oo just viikonloppuna kun perjantaina haetaan se pentu niin luulen että muutamaan yöhön ei välttämättä oo meillä kovin rauhallista :D

Danjuska kiva kun kysyit, poika on vieläkin ihan näppylöillä, naamasta alkaa kyllä vaaleneen, mutta suussa on vielä monta kipeetä rakkulaa ei oo syöny kolmeen päivään juur mitään juonu vaan ja viime yönkin vaan itki kun sattu vaikka särkylääkettä annettiin. Mutta tänä aamuna söi jo pienen palan leipää että jospa pahin ois ohi, tosi inhottava tauti

Emik ihanaa, paljon onnea, kyllä se siitä vahvistuu =)

tinii :hug:

äitee onnea työnsaannista!

eps mä päätin kans kun säkin päätit että nyt (joskus kun se ovis viitsii ilmaantua ) niin se on menoa sit,tärppää varmasti kun päättää niin
(jos tää vaikka auttais :D )

myymälle voimia :hug:
 
Sain seuraavan tekstin tänään aivan ihastuttavana ja liikuttavana powerpoint esityksenä (kyyneleet kirposti silmiin tekstiä lukiessa ja musiikkia kuunnellessa). Toivottavasti tekin saatte edes tästä pelkästä tekstistä jotain.

Muovatessaan naista, Jumala oli tullut jo kuudenteen ylityöpäiväänsä.
Silloin ilmestyi eräs enkeli paikalle ja kysyi:
"Miksi käytät näin paljon aikaa tähän yhteen?"
Ja Herra vastasi: "Et ole tainnut nähdä kaikkia niitä erityisominaisuuksia, joita olen asentanut naiseen? Hän kestää pesua. Hänessä on yli 200 taipuisaa taivutettavaa niveltä. Hän toimii minkälaisella ravinnolla tahansa. Hänellä on vartalo, joka voi syöttää ja hoitaa neljääkin lasta samanaikaisesti. Hänen suudelmansa lääkitsee kaiken polven pienestä naarmusta särkyneeseen sydämeen. Ja kaiken tämän hän pystyy tekemään vain kahdella kädellä."
Enkeli ihmetteli kaikkia näitä ominaisuuksia. "Vain kahdella kädellä?....Mahdotonta! Ja tämäkö on vain perusmalli? Tässä on liikaa työtä yhdelle päivälle... Odota huomiseen ja tee hänet valmiiksi sitten."
"En tee", vastusti Herra, "Olen niin lähellä saamassa valmiiksi nämä sydämeni suosikkiominaisuudet. Hän parantaa itse sairautensa, ja pystyy työskentelemään 18 tuntia päivässä."
Enkeli tuli lähemmäs ja kosketti naista ja sanoi: "Teit hänet pehmeäksi Herra."
"Hän on pehmeä", sanoi Jumala, "mutta olen tehnyt hänet myös vahvaksi. Et voisi uskoakaan mitä hän kestää ja mistä hän selviää."
"Osaako hän ajatella?" kysyi enkeli.
Jumala vastasi: "Ei ainoastaan ajatella, vaan myös pohtia ja sovitella"
Enkeli kiinnitti huomiota johonkin, ojensi kätensä, ja hipaisi naisen poskea... "Herra, tämä malli taitaa vuotaa"
"Minähän sanoin laittaneeni häneen paljon ominaisuuksia. Se ei ole vuoto... Se on kyynel", oikaisi Herra enkeliä.
"Mitä tarkoitusta varten se on?" kysyi enkeli.
Jumala sanoi: "Kyyneleet ovat hänen keinonsa ilmaista itseään, suruaan, rakkauttaan, hellyyttään, yksinäisyyttään, intohimoaan ja ylpeyttään."
Tämä teki enkeliin suuren vaikutuksen.
"Olet nero, Herra. Olet ajatellut kaikkea. Nainen on todellakin ilmiömäinen!"

Naisissa on lujuutta, joka ihmetyttää miehiä.
He kestävät katastrofeja ja selviävät raskaista taakoista.
Silti heillä on iloa, rakkautta ja herkkyyttä.
He hymyilevät huutaessaan, laulavat itkiessään.
He itkevät ollessaan onnellisia ja hymyilevät jännittäessään.
He taistelevat sen puolesta, mihin uskovat.
He seisovat vääryyttä vastaan.
He eivät hyväksy sanaa "ei", ennen kuin ovat vakuuttuneita ettei muita ratkaisuja ole.
He antavat itsestään perheensä hyväksi.
He saattavat lääkäriä pelkäävän ystävättärensä lääkäriin.
He rakastavat ilman ehtoja.
He itkevät lapsen avatessa silmänsä ja iloitsevat ystävänsä onnesta.
He ilostuvat kuullessaan lapsen syntymästä tai häistä.
Heidän sydämensä murtuu ystävättären kuollessa.
He kärsivät ystäviensä murheiden mukana, ja ovat vahvoja vielä silloinkin, kun eivät uskoisi enää jaksavansa.
He tietävät, että suukko tai halaus parantaa särkyneen sydämen.

Naisessa on vain yksi vika. Aivan liian usein hän unohtaa oman arvonsa.

********************************************************
Ihanaa päivän jatkoa meille kaikille! Ollaan voimakkaita ja koitetaan muistaa oma arvomme! :heart:
 
Tuulenpuuska :wave: Mitä selvisi labrassa? bd

Äitee2 onnituksia töistä :flower: Se on aina kotiinpäin jos vähänkin voi töitä tehdä! Tuosta sun olosta en kyllä osaa sanoa :ashamed: Mulla on nyt tässä kierrossa ollut ihan kummallista oloa kans...

margherita mullahan on nyt ollut ne yhdet kuukautiset kaavinnan jälkeen enkä siis tiedä mihin tämä kierto asettuu, kun oviksen ajankohta ei oikein selvinnyt (oliko se viime vkl vai sitä edellisenä??? :eek: aika hyvä haarukka :headwall: ) - jos sitä ovista sitten edes oli |O Eikös sairastelu voi estää ovulaation ja sitähän tässä on viimeset kolme viikkoa harrastettu :headwall:

Danjuska toivotaan että se on nyt super-ovis, joak tuottaa super-muniksen :D Toivottavasti ei hirveästi enää koske :hug:

myymälle voimia toipumiseen :hug:

Tinii :hug:

Emppu78 voi kun saisit pian selvyyden tuohon hommaan :hug: Tietty teille yllätystä toivoisin, mutta tulis sitten edes se täti jos ei niin onnellisesti ole käynyt :hug:

Mä oon tänään pillittänyt... Katoin Äideistä parhain leffan tuossa ja oikeesti itketti ihan läpi koko leffan :'( :LOL: Kaipa löytyi joku kipupiste... No nyt on hyvä mieli =)
 
Kiitos kaikille työ onnitteluista mutta kela vei senkin ilon,kattoivat sen että olen joka pv 2h töissä ni miulle ei tarvitse maksaa kotihoidon tukea ollenkaan vaikka pojat olis jatkanu kotihoidossa ja tulot olis pienentyny 100e joten en sitten mene töihin...kerpele että kiehuttaa toi kelan toiminta...joten jatkan sitten kotona oloa ja teen samalla maatalouslomittajan töitä ja paneudun enemmän vielä tuohon maatilan pitoon et jos sieltä joskus rupeis sitä tuloakin saamaan.En ymmärrä et miten toi kela sen laskee koska saan tehä lomituksia 8pv/kk ja saan siitä enemmän rahaa kun siivoustöistä olisin saanu kuukaudessa ja kummassakin tapauksessa pojat on kotihoidossa,et ota tosta nyt sit selvää,annoin sen työpaikan sitten yhelle ystävälleni joka etsi kanssa pientä työtä.

Risukasa miekin olen joskus saanu tuon tekstin sähköpostina kuvineen,se on aivan ihana ja vedet tulee joka kerta silmiin...pitäisi jokaisen naisen muistaa tuo oma arvo sitä yleensä aina vähättelee itseään :heart:
 
Heipsis!

Labrassa selvisi negatiivinen tulos! Eli tylsä menkkojen odottelu jatkuu... äsh, missä ne viipyilee, kuus viikkoa kohta km:sta eikä mitään merkkejä. Mutta onhan se toisaalta hyvä etten heti tullut raskaaksi, ompahan toipumisaikaa.

Voi Äitee kuin kurjan tempun teki sulle Kela. On se joskus käsittämätöntä se niitten logiikka! En kyl älyä miks kotihoidontuki ois
jääny pois jos kerran lapset on kotona??? Kummallista.

Mä myös nauroin irtosoran jutuille kippurassa! :LOL: toi sun nimimerkkikin on niin hauska. :D

Täältä myös Tiniille halauksia! :hug: Ja mitähän Myymälle kuuluu... tule sitten kertomaan kun jaksat.

On vähän sellanen olo että voispa hautautua muutamaks viikoks peiton alle ja herätä vasta kun ne menkat on ohi. TYLSÄÄÄÄÄ!!! :(
 
Äitee mitenkäs toi on ees mahdollista :eek: mä kysyin kelasta sillon kun esikoinen oli 2,5 v että vaikuttaako kotihoidontukeen jos oon pari kuukautta töissä, mutta lapsi on kotona iskän tai kummitädin kanssa, niin mulle sanottiin et ei vaikuta kuka hoitaa kunhan hoitaja ei saa palkkaa hoidosta.....merkilistä toimintaa

pupuvaimolle peukut pystyssä =)

tuulenpuuska :hug: jakselehan,vaikka odottavan aika on tunnetusti pitkä

pohtikaas nyt mun kanssa että voiko olla mahdollista että mulla olis ovis tuloillaan vaikka tota tuhrua tukeekin vielä kun eilen oli selkä kipee ja tänään sattuu jo selkään ja mahaan just sillälailla, mitään limaa ei kyllä oo vielä ainakaan havaittavissa??? jos se iso vuoto joka alko sen lääkärikäynnin jälkeen oli kuukautiset niin sillon kp vois olla ehkä 13 en tiä odottelua odottelua
 
Ainiin, unohdin aivan tuossa aamusella tulla jakamaan teidän kanssa eilen saamaani sokkia. Satuin kääntämään eilen nukkumaan mennessä tv kanavan ykköselle, mistä tuli joku ulkolainen dokumentti, missä puhuttiin mm. naisen iän vaikutuksesta hedelmöittymiseen, keinohedelmöityksestä yms. Se dokumentin toimittaja täti kyseli joltain lääkäriltä kaiken moisia kysymyksiä kun käytiin läpi sitä, miten naisen ikä vaikuttaa munasolun rakenteeseen ja jakautumiseen sen hedelmöittyessä, iän vaikutuksesta kromosomivirheisiin yms. Ja kysyipä tuo sitten lopuksi tältä tohtorilta myös sitä, että minkäs ikäisenä naisen hedelmällisyys sitten radikaalisti laskee. Kiva sokki iski kun lekurisetä siinä sitten pakautti pöytään, että jotkut naiset voivat tulla hedelmättömiksi jo 28 vuotiaana!! Siis apua! Kyllähän tässä jo itsenä vanhaksi tunsi mutta että HÄH! Siinä sitten miehelle totesin nukkumaan ruvetessani, että tässä kun enää on muutama kuukausi peliaikaa jäljellä niin lapsettomaksi taisin jäädä! No ei sentään, nyt vaan vettä myllyyn senkin edestä! ;)
 
Ketuttaa. Tajusin justiin, että mun la olisi jo parin kuukauden päästä. Jos tässä tai ensi kierrossa ei tulosta synny, niin la menee ohi ilman tietoakaan uudesta raskaudesta. :headwall: Voihan vattu! Oviksen bongasin tod.näk. perjantaina, mutta luultavammin mitään ei tapahtunut. Nyt tosin närästää, kiitos liian kahvin juomisen. :x

Tunteet olleet tosi pinnassa viime aikoina ja nytkin tuo la:n miettiminen saa vedet silmiin. Miehelle ilmoitin jo, että saa tämän kierron jälkeen vauvayrittämiset jäädä, koska suomeksi sanottuna "v***ttaa kaikki".

Tinii: tuttu tunne :hug:

Tuulenpuuska: jaksamista odotteluun!

Eliisa80: omasta puolestani en osaa sanoa muuta kuin, että tosi paljon ollut kaikenlaisia jomotuksia ja kipuiluja yms. km:n jälkeen, joiden alkuperä jäänyt mysteeriksiä. :ashamed: Mutta toivottavasti tulee selkoa tilanteeseen!

Epskeps: tosi ihanaa, kun jaksat toisia kannustaa.

Myymälle voimahali :hug:

psst. Paljon onnea plussanneille! Mukava huomata, että valoa saattaa olla näkyvissä tunnelin päässä. :heart: :)
 
Risukasa toivottavasti tuo ei pie paikkaansa koska sitten olen ollu jo hedelmätön jo maaliskuusta asti...paitsi et olen silti tullu raskaaks sen jälkeen joten ei se varmaankaan pie paikkaansa...eihän? ;)

Eliisa80 miekin ihmettelen et miten toi kela voi toimia noin koska teen lomituksia n.8pv/kk ja saan niistä enemmän palkkaa kun olisin siivouksesta saanu kk...joku outo laskenta malli niillä on joka laskee aina niin että mie jään tuetta tai joudun maksaa takas vaikka olen ilmoittanu kaikki aina ajoissa sinne,ne ei vaan tykkää miusta.
Ja tuohon toiseen juttuun ni miulla ainakin tänään alkoi sellaset ovis kivut et mitään testejä ei kyllä tarvihe tehä ja limaakin tulee jonkun verran mut ei paljoa joten siullakin voipi olla ovis päällänsä ihan hyvin.

Tuulenpuuska
:hug: toivottavasti se täti nyt sinne sitten saapuis äkkiä eikä jää kupeksimaan johonkin matkan varrelle.

(.) Ovis alkoi tänään ja jopa on kivut taas huipussaan ja limaa tulee jonkun verran :x onneks laitettiin miehen kanssa eilen tilausta menee pariin otteeseen illalla ja kerran yöllä :ashamed: sanoin myös et voi miut herättää ihan vapaasti yöllä kun kotiutuu töistä.Istuminen sattuu,kävely sattuu ja pikkasen toi peittojen pöllytyskin sattuu mut mitäpä sitä ei kärsis...Vielä yksi juhlan aihe on että tämä on miun toinen luomuovis koko elämän aikana...ja ne olot jota manasin tossa loppuviikosta ni johtuu todennäköisesti oviksesta koska nyt ne loppu.
 
Heippa kaikille!

Pitkä aika on kulunut kun viimeksi kirjoittelin..onneksi. Kyllä tämä vaatii kokonaan välillä "ulosheiton" omasta elämästä ja mielestä. Aika kovaa muuten olla jatkuvassa stressitilassa.
Eihän sitä raskaudukaan jos stressi on niin korkealla että päätä huimaa.Siksi ihan tietoisesti ja vähemmän tietoisesti olen jättänyt tämän palstailun vähemmälle ja nyt tulin sanomaan kokonaan heipat.
On aika antaa ajan virrata ja nauttia siitä omalla painollaan. Tehdä niitä juttuja mitkä tuntuu kivalta.
Elämänvirta kyllä vie oikeaan suuntaan.

lopuksi paljon onnea plussanneille! :heart:
Ja suuri kiitos kaikille tukemisesta ja osallistumisesta omaan elämääni tämän palstan kautta! Aivan ihana "seura" :heart:
[/i]Risukasa: kirjoitit hyvän jutun, totta joka sana.

Adios, nyt jatkuu elämä :wave:
 
Kaunis tuo Katherinen viesti.. :heart: Kaikkea hyvää myös sinulle!

Pupuvaimolle peukut pystyyn ja onnea matkaan!

Jos Epskeps päivittelee huomista, niin mulle voi siihen laittaa kp 2.. uskoisin näin. Oli se haamu sitten kystasta tai jostain muusta, niin peli on menetetty.

Kiti07: :hug: :hug: :hug:

Äitee: , tosi harmi, ettei se työn aloitus onnistunutkaan..
 
:wave: Katherine toivottavasti irtiotto täältä avittaa stressin vähenemiseen ja sen myötä toivottuun lopputulokseen eli vauvaan :heart: Tulethan sitten kertomaan kun plussan testiin saat ;) Kaikkea hyvää sinulle!!


Äitee tosi harmi miten tuon työn kanssa kävi
Ei se työnteko sitten kannata hoitovapaalla.. Onnittelut luomuoviksesta! :flower: Nyt siellä sitten peitot heilumaan, vaikka onhan ne heilunu jo niin kiitettävästi et saatte vaik huilipäivän pitää ;)

Kiti voi tiedän mitä tuon lasketun ajan lähestyminen on.
Mulla se eka l.a jo meni, heinäkuussa.. toinen olisi sitten lokakuussa.. On se vaan rankkaa..
Ja tuota ketutusta on täälläkin havaittavissa. Jo tuossa hetken ehdin olla hyvällä mielellä niin nyt taas alamaissa, ketutuskäyrä tosin huipussaan. Mut yritetään Kiti jaksaa vielä vaikka tämä uuvuttavaa onkin. Eikä lyödä hanskoja tiskiin. :) Puhaltelen täältä sulle plussia +++++++++++++++++ :whistle: että teidän toiveenne vauvasta nyt toteutuisi :heart:

Risukasa ai tulikos se dokkari jo? Höh..
Mun piti se kans katsoo, unohtu sitten. Ehkä parempi niin jos siellä tuollaisia manauksia esitettiin.
Aika huimaa kun nykypäivänä monet aloittaa lapsen"teon" vasta lähempänä 3-kympin ikää tai sen jälkeen. Mut ei anneta tuollaisten lannistaa!!!

Mä olen muuten tuon naisesta kertovan pp-jutun saanut joskus. Niin totta! :heart:

Pupuvaimolle pidetään täällä peukkuja että inssi onnistui ja raskauduit! :heart: :heart: :heart:

Emppu :( Voi ei, olen pahoillani


ON Juup, ei ihmeempiä.. Ketutusta taas havaittavissa mutta jospa se tästä taas menisi ohi.. :whistle:

 
Emppu :hug: ja pahoitteluni siulle.

Epsu ei näköjään kannata edes yrittää töitä ja Kuopuksen takia en vielä kehtais koko päivä töihin lähteä.Onhan tuossa tullu tilausta laitettua :ashamed: voiphan se olla et ens yö menee nukkuessa :whistle:

Pupunvaimo toivottavasti inssi onnistui ja kohta teille pieni käärö suodaan :heart: :heart:

Katherine :wave: tule kertomaan kun plussaat ja mukavaa syksyn jatkoa siulle :flower:

 
giia
Täällä ollaan suunnattoman v***tuksen vallassa. Kuulin just että miehen työkaveri saa vauvan. Tietenkin sitä haluaa olla onnellinen toisten puolesta mutta tuntuu vaan niin epäoikeuden mukaiselta.. No ei auta muu kuin toivoa PYSYVÄÄ plussaa meille. Puhuin tänään lääkärin kanssa puhelimessa ja hän sanoi että ei aleta etsimään mitään syytä keskenmenoille kun vasta kolmen jälkeen. Jo sekin ärsyttää vaikka lääkäri olikin ihan kiva ja sanoi että yleensä se kolmas raskaus sitten onnistuu. Menis vaan nyt viikko nopeasti niin pääsis testailemaan..

Onnea kaikille plussanneille!
 
myymä
Hei kaikille. Täällä ollaan kotiuduttu sairaalasta!

Pieni enkelimme "syntyi" siis eilen karun kokemuksen saattelemana. Kokemus oli AIVAN hirveä, mutta vihdoin ohi. Sain kaksi kertaa kohdunsuulle niitä avaavia tablettja kunnes meni lapsivedet ja pieni tuli sitten melkein heti perässä. TUnne oli niin kamala, että oksensin samalla... Onneksi se on nyt ohi! Jäin vielä yöksi sairaalaan koska istukka ei meinannut lähteä. Illalla kuitenkin osa istukasta tuli pois ja lääkäri sitten repi loput pois.. En joutunut siis kaavintaan. VUoto on nyt tosi vähäistä. Oikeastaan sitä tulee vähemmän kuin normaalimenkkojen aikana, mikä on tosi ihana juttu.. Toivottavasti ei myöskään runsastu..

Danjuska Kiitos kysymästä! Tunteet ovat todella ailahtelevat mutta kyllä tästä selvitään. Miten itse voit?
Itse kanssa kovasti pelkään kohtutulehdusta, ettei vain pitkittyisi tämä koko prosessi...

Tämän viikon olen nyt sairaslomalla ja siitä eteenpäin sitten katsotaan uudestaan.
Tukihenkilönä minulla oli ystäväni kata, josta oli todella iso apu. Ei vain ollut hänenkään silmille varmasti kovin kaunis näky, mutta silti jaksoi olla tukenani!

Myymä
 
Voi myyma! Toivottavasti voit jo paremmin! :flower: Fyysisesti tuosta rupeamasta toipuu kovinkin nopeasti, henkiset arvet ovatkin sitten pahempia. Voimia sinulle!

Itse aloin tässä ihmettelemään, että mitäs hemmettiä! Kaavinnan jälkeen vuoti tuhrua noin viikko ja nyt tuli paperiin TAAS punaista! Masu ollut myös vähän kipeähkö! Mitäs tää nyt oikein on? Onko jotain vialla vai voisko olla jotain ovis-juttuja? Luin täältä vissiin että oviksen aikana vois olla vuotoa? Oliko se joku mun keksintö vai oliks täällä juttua semmosesta? Valaiskaa pliis, ettei vaivaa koko yö! Thanks! :flower:

T:J

ps. mies kerto just että työkaverinsa vaimo odottaa vauvaa viikolla 13. Niin... mä oisin nyt samalla viikolla. Otti vähän koville ja mieskin tajus sitten ettei ois ehkä kantsinu mulle kertoa.... :'(
 
iltoja

voi elämä että tämä ihminen on väsy |O |O

töihin menin vasta yhteentoista mutta oon ihan totaalisen poikki! työkaveri kysyikin että ootko kipeeks tulossa kun oot noin oudon näköinen.. no en oo mut kivut alaselällä ja -mahalla on jotain hirveetä!

nyt poika nukkumassa ja jos menis pakoa tuijottamaan ja miestä töistä odottamaan..

Stoppis: Kiitos kysymästä, kipuja siis on todellakin edelleen.. en nyt vaan osaa päättää ( :LOL: ) pitäiskö vielä hermostua vai voisko tosiaan olla ovis oireita.. nyt on tyhjennyksestä 17 vrk...

Äitee:höh! typerä kela! mites se nyt noin meni.. ite olin kesän alussa 2kk harjottelemassa kaupassa (palkka oli ihan minimi luokkaa) ja poikaa hoidettiin kotkona. asiasta kysyinkin kelasta niin sanoivat että niin kauan kun lapsi ei ole kunnallisessa päivähoidossa niin kotihoidontukea maksetaan.

Tuulenpuuska: Harmi nega, mutta onneksi itse olet positiivisella mielellä! Itse alussa pähkäilin että olisiko parempi odottaa ne yhdet menkat että kerkeis tosiaan oma kroppa kunnolla palautua mutta on tässä tullut jo puuhailtua :whistle: nyt ei auta muu kun uskoa että en raskaaksi tule jos oma kroppa ei vielä valmis. vaikka täysin epätodellista onkin että heto eka yrityksellä osuisi.

Kitille :hug:

Julietta: Mulla kans aina jonkun aikaa vuotamatta ja sitten taas lorahtaa ihan kunnolla yht äkkiä :eek:
Itse kans mietiskelen noita ovis juttuja. kivut on tosi kauheat :(

Myymä:Mukavaa kun olet päässyt kotiin toipumaan :hug:
Nyt vaan hurjasti voimia!! itsellä ainakin suurin suru iski seuraavana päivänä tapahtumasta.. pahinta vaihetta kesti pari päivää..
edelleenkin välillä itku ja paha mieli tulee mutta aivan luonnollista.
Kiitos kysymästä, muuten vointi ihan ok ja tuo meidän pieni Tatu pitää arjessa vahvasti kiinni eikä anna äidinkään liian kauan olla aloillaan.
Sinulle jaksamista ja muista että suru täytyy surra pois ennen kun voi kunnolla jatkaa.. ja siinäkin ihmiset ovat yksilöllisiä. toisella menee kauemmin kuin toisella. :hug: ja käyhhän mieltäsi purkamassa kun siltä tuntuu. Itse sain täältä hyvinki paljon voimia pari viikkoa sitten.


jahhas.. täälläkin tuntuu että kaikki muut saa vauvoja (jopa telkkari ohjelmissa) paitsi me :ashamed: kenellekkään en ikimaailmassa keskenmenoa tai mitään muutakaan pahaa toivo mutta jotenkin haikeelta tuntuu.. mut kyllä me kaikki vielä joskus!

nyt öitä!
 
Myymä :hug: :hug: nyt alkaa tämä toipumisen tie jossa on paljon ala ja ylämäkeä mutta aika auttaa ja puhu asiasta aina kun siltä tuntuu
mulla kans keväisessä keskenmenossa lääkäri repi jollain vempeleellä kohdunsuulle kiinnijääneen istukan , aivan hirveetä oli ja sulla oli varmaan vielä isompi kun mulla kun meiän pieni oli ollu kuolleena jo kasi viikolta asti mutta vielä :hug:

julietta mulla on km:n jälkeen tullu aina ovisaikaan vaaleenpunasta vuotoo, että voi olla vaan sitäkin, toivotaan niin

katherine kaikkea hyvää jatkoon :wave: toivottavasti kuullaan vielä

ei vieläkään limaa näkyvissä, jospa se ovis olis vasta tuloillaan, ärsyttää vaan kun keväisen keskenmenon jälkeen ei menny kierto yhtään sekasin vaikka se raskaus ehti jo melkein 13 viikolle ja nyt sitten kun oli tää ihme varhainen kummallisuus kaikkine vuotoineen kun ei ees tiä missä vaiheessa meni kesken niin koko kierto ihan pepullaan :headwall: :headwall: no ehkäpä se tästä,
ja pikkumiehen suu on vieläkin niin kipee et hyvä kun tuttia pystyy syömään

no mutta kauniita unia kuitenkin koko poppoolle
:wave:
 
Eliisa80 mikä pojallasi on?onko ollut joku rokko vai mitä,kuulostaa vaan aika hurjalta.

Danjuska en todellakaan tiedä et miten se tällein meni,miusta olis kyllä ollu tosi kivaa mennä töihin muuallekkin kun kotona ja navetassa mut yritän/menen myöhemmin töihin kunhan saadaan toi kuopus parempaan kuntoon...Ja saman jutun olen huomannu et joka ohjelmassa on joku raskaana tai synnyttää tai sitten ihan pieni vauva,on jääny aika vähiin tuo töllön kattelukin.

Julietta :hug: tiedän ton tunteen,miun yks kaveri on just samoilla viikoilla kun miekin olisin ilman km jaksaa kyllä muistuttaa siitä joskus tulee ultrakuva kännyyn ja välillä valitus viestejä kuinka kauheeta on kun on pahaolo ja särkee ja kolottaa mut mie en enää jaksa reagoida hänen valituksiin kun silloin aikanaan sanoi kun km sain et sitä hän vähän toivokin ettei mein vauva olis vieny kaikkien huomiota...et tälläsiäkin ihmisiä löytyy :(

 
äitee ei lääkärikään osannu sanoo, jotain ihotulehdusta epäili.... nää arvauskeskukset kato, mutta esikoisen kerhokaverin pikkusiskolla oli kans suussa rakkuloita viikko sitten et olisko kuitenkin joku tarttuva juttu
en tiä antibioottikuuri loppuu huomenna, on kyllä ihan kauhee tauti :|
 

Yhteistyössä