km:n jälkeen kuumeilevat...

No ei ainakaan tipahda kärryiltä tällä viestien tahdilla... :whistle: Oikeesti onko kaikki ruvenneet taustailemaan :eek: :wave:

hiidi eikös se monesti nappaa juuri silloin kun sitä vähiten odottaa... :wave: Jospas jäiskin ne pillerit sinne laatikonpohjalle odottelemaan ;)

Pelottaa :hug: Ainoa suunta on sitten ylöspäin, vai mitä :hug: Näitä tunteita ei kannata kuitenkaan padota sisäänsä, joskus on vaan käytävä siellä syvällä, että pääsee ylös uudestaan. Onnea oviksen bongaamisesta, toivottavasti kaverit ovat oikeaan aikaan oikeassa paikassa :D

Epsu onnea oviksen metsästykseen :D Meillä kävi kaveri kylässä, hällä vauva jo 4 kk ja oli se kyllä ihana kun se mulle hekotteli =) Kyllä tahtois sellaisen kanssa :heart:

giia voi vitsi :D Peukutan sulle, että viiva vahvistuu bd Mitkä sulla on kp:t kun ei listassa ole eli miten aikaseen olit testaamassa :wave: +++++ :whistle:

irtosora toivottavasti kävi flaksi suihkunraikkaana :D

Danjuskalle voima :hug: Nyt vaan aikasin nukkumaan niin huomenna on kirkkaampi päivä! *patistaa* Sais noi kivut sulla jo hellittää! Toivottavasti pääset ultraan, aika ahdistava tilanne varmasti, kun ei tiedä onko kaikki kunnossa vai ei :hug:


:xmas: -osasto sitten... Ihan pakko on kuulostella ja tutkia ja ihmetellä :headwall: No tässä kyseenalaiset ja vähäiset löydökset: lämmöt koholla (37,5 eli aika lämpöistä jopa minulle), kn ihan kivikova, otsassa ihonväristä pientä syherönäppyä :eek: , alavatsa-tuntemuksia (vihlontaa, särkyä ), ummetusta :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Päätän lähetykseni tähän :xmas:
 
Täällä ollaan tosin tuntuu kuin olisi aika pysähtynyt eli ovis oli ja meni... Miten tää aika on niin pitkä oviksen jälkeen kun jo tekis mieli hakea testiä apteekista :whistle: Pieniä oireiluja, mutta menneestä kierrosta oppineena jätän hehkuttelut vähemmälle ;)

Pelottaa voimahali ja nythän on ainoa suunta ylöspäin :hug:

giia siitä haamuviivasta se lähtee ;) *peukuttaa vahvemman viivan puolesta*

hiidi jospa...peukutusta sinullekin :)

Danjuska jälkitulehdukset läpikäyneenä ymmärrän kovasti tunteesi :hug: Jaksuja...

Epskeps palstan posetiivarille kovasti onnea oviksen kalastukseen :)

Stoppis toivotaan, että jatkat lähetystä iloisilla uutisilla ;)

Huomenna saa ihanainen kummipoikamme nimen ja me olemme sylikummeina :heart: :heart: :heart: Tiukkoja tunteita varmasti tiedossa, mutta eiköhän siitä selvitä :)

Ja hei...mä lupaan jättää taustailut jatkossa vähemmälle ja osallistua ahkerammin keskusteluun :saint: Tämä siis haasteena muille piileksijöille B)
 
ei-tätiä-vieläkään-apua. Huomenna menen sit ostaa testi ja testaan. sit tuntuu kyl tosi pahalta jos on nega, sillä vaikka kuinka yrittää ottaa sen kannalta että en toivo liikoja, nii johan alitajunnassa on sellaiset pohdinnat meneillä. Korkealta siis kaikesta vakuutteluista huolimatta tipun. :kieh: miten ei ihminen pysty omia ajatuksiaan vahtimaan tai pitämään hallutussa suunnassa???
Ihan aurinkoinen aamu kaiken se rankka-sade-viikon jälkeen. Hyvä sunnuntai
 
hiidille onnea testaukseen +++++++++ :whistle: ei kukaan tossa tilaneessa pysty tyynenä oleen aina ne toiveet vaan nousee ja varsinkin jos on jo myöhässä, mutta toivotaan parasta, me jännätään kaikki sun kanssa :D

giia onnea haamusta, toivotaan että vahvistuu =)

stoppiksenkin oireet on kyllä hyvän kuuloset, odotetaan ja jännitetään sitäkin :D minkä ikäset lapset sulla muuten on, oot kyl varmaan kertonu mutta ei muista ei

kaikille muillekkin jaksamista odotteluun tai pöllyttelyyn :LOL:

meillä alkaa väki paraneen, tuli muuten rokko mullekkin mutta ainakaan vielä ei onneks oo kun yks rakko suussa...
ja nyt meillä juoksentelee tollanen pikkuinen haukku, tai nyt kylläkin nukkuu että kyllä touhua riittää mut se on vaan hyvä
päivänjatkoja :wave:
 
Giia onnittelut haamusta! =) =) =) Kyllä se siitä vahvistuu =)

Hiidi: +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Irtosora: Kiitos mietelauseesta =) Kävikö flaksi? :wave:

Epskeps: Tsemppiä oviksen bongailuun! Ja miljoonasti onnea ja peukkuja huomiselle!!

Danjuska: Surku että eilinen päivä oli niin rankka :hug: Onko ärsytysmittari laskenut :x ? Toivottavasti kivut hellittävät. Mulla oli tuossa heinä-elokuulla 3 viikkoa aivan järkyttävää kipua, ja kävin lääkäreiden ultrattavana, mutta ei mitään selvinnyt... Viimein kivut lakkasivat kun menkat alkoivat. Toivottavasti sulla selviää syy jos lekuriin asti joudut asiasta.

Stoppis: Oi joi, kun kuulostaa lupaavalta sun oireet =) Kovasti täältä puhaltelen plussatuulia +++++++++++++++ :whistle:

Dulle: Samat ajatukset täällä, että oviksesta testailuun on aivan liian pitkä aika... huoh |O ... +++++++++++++ :whistle: Onnea kummiudesta, ja toivottavasti juhlat menevät hyvin!

Omaa napsukkaa.... Ovis tosiaan tuli ja meni. Se oli tosi selvä ovis, eli se kyllä ei olisi jäänyt huomaamatta vaikka en olisi sitä sillä yhdellä ainoalla ovistestillä bongannutkaan. Kun ensin alkoi alaselkää särkemään, sitten munasarjoja, ja kun kipu loppui niin tuli pyyhkiessä reilusti persikanväristä vuotoa.... Ja minähän sitten blondina siihen, että vautsi, mulla tulee elämäni ekan kerran ovisvuotoa :saint:

Sitä vaan ihmettelen että jos ovis oli torstaina, niin miksi vielä eilenki tuli sitä ovisvuotoa?... Miksimiksimiksi.... Nooh, se jääköön arvoitukseksi. Peitot ovat heiluneet vaan vähän. Oisko peräti 3 kertaa tässä kierrossa. Oon vaan niin satavarma ettei meillä tärppää vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan... On vaan semmonen fiilis :ashamed: Johtuiskohan siitä että ystäväni ilmoitti että heille tulee kesällä 4. lapsi. Tällä hetkellä tuntuu että noita vauvailmoituksia satelee kuin vettä taivaalta, siis kaikille läheisilleni, vaan ei meille |O |O |O |O |O Toki oon onnellinen heidän kaikkien puolesta, mutta samalla osoitan kysymyksen tuonne jonnekkin kauas, että mikä tarkoitus kaikella on? Miksi meille piti syntyä enkelilapsi, ja toiset saavat jo kolmannen tai neljännen.... :|

No mutta nyt on mieli parempi, jotenkin levollisempi. Ammattiauttajat ovat ihmeellisiä... :saint:
 
Yksi viime aikoina taustaillut tunnustautuu... :ashamed: Päivittäin, ja monta kertaa päivässä, oon täällä käyny pyörimässä mut jotenkin vaan tuntuu ettei oo mitään sanottavaa. Tätiä odotellessa, mikään kun ei anna aihetta odottaa toisin. Toisaalta oon ihan tyytyväinen, ettei oo mitään kuvitteellisia oireita. Eipä sitten putoa pahasti kun täti tulee kun tietää sitä odotella. Tuntuu vaan, että kaikki p*ska kaatuu taas kerralla päälle eikä mitään hyvää tapahdu koskaan. Isoisä poistui yllättäen ajasta ikuisuuteen eilen. :'( On taas sellainen olo, että tämän pohjemmalle ei taas voi valahtaa. Lohdullista kai on se, että tästä ei pitäisi olla kuin yksi suunta mutta nyt sekin tuntuu vielä niin kaukaiselta. Haasteesta huolimatta mä taustailen edelleen. Turha tätä pahaaoloa on levittää ympärilleen... :(
 
Täällä yksi km jälkeen kuumeileva. Ensimmäinen raskaus ja keskeytynyt km rv 6, kahdet kuukautiset takana ja nyt tuntuu pää ja kroppa valmiilta uuteen yritykseen.

Onnea kaikille plussanneille, me muut ei menetetä toivoa :hug:
 
sunnuntaita!

Risukasa:Voi olen pahoillani ukkisi puolesta! :'( :hug: otan osaa.
Voimia sinulle kovasti! Kyllä se pieni teillekkin vielä tulee. ihan varmasti. niin ku meille jokaiselle.
Ja tottakai tulet tänne purkamaan oloasi jos se vaan yhtään helpottaa, :hug:

Hiidin testit uloksia odotellaan jo :D (minäkö muka malttamaton...) peukut pystyssä että hyvin käy!

Pelottaa:
kiitos kysymästä on laskenut joo ärsytystaso =)
Oli kuitenkin ihan kiva ilta.. käytiin rauhassa saunassa ja sain niskahieronnan.. kamala että olenkin jumissa.

Tänään saatiin aamulla vähän asioita puhuttua ja kevensi kummasti mieltä.. mulle kun tuo puhuminen on toisinaan niin hankalaa ja kerään akiken sisälle.. sitten mies raukka saa kärsiä.

Huomenna mulla on iltapäivällä polille meno.. ottaavat lisää verta, raskaustestin ja ultraavat vihdoin. Jospa asia rupeis selviämään tästä.

mut nyt mukavaa päivänjatkoa kaikille. menen pötköttelemään mihen kainaloon kun Tatukin nukkuu.
 
giia
Risukasa, olen todella pahoillani..

Hiidi pidän plussa-peukkuja!!! :heart:

Stoppis nyt on kp 24 menossa eli todella aikaisin testailin :D Kierron pituus on hakusessa, koska keskenmenon jälkeen heittelee aika paljon, mutta normaalisti on 30 päivää.

Eiköhän se viiva siitä vahvistu. Aikasemmissa raskauksissa(kaksi keskenmenoa) on kanssa näyttänyt haamua ensin ja siitä sitten vahvistuneet. Raskausoireita on sen verran, että väsyttää, jatkuva nälkä ja alavatsaa nipistelee. Kyllä mulla on aika varma olo siitä että tärppi on käynyt. Kunhan nyt vaan pysyis matkassa enkä joutuisi taas pettymään.

Tärppi onnea kaikille ja kiitoksia onnitteluista!
 
kiitos kysymästä, stoppis ja Pelottaa!
mut näin se vaan meni, plääh: toivonmukaan-tuleva-herra-isä tuli todella nopeasti eilen tämän näköiseksi :snotty: (ei tosin keltaiseksi ja ihan noin pyöreäpäiseksi), joten tsänssit mihinkään sohvan ja vessan välin kulkemista vaativampaan fyysiseen suoritukseen meni sitten siinä, kun kidutus ei kuulu harrastuksiini :| vaikuttaapi siltä, että palataan täysillä asiaan vasta ens kierrossa. tai tietty, voihan tää kierto olla ylipitkä, täähän on eka kunnollinen km:n jälkeen, mistä sitä tietää, ja koska lämpöö ja lempee piisaa heti, kun toinen osapuoli lakkaa olemasta toipilas, niin miksikäs sitä ei voisi pitää fiilinkiä yllä vielä vähän pitempäänkin :)
mut taidan silti tästä lähteä taustailemaan, ettei vallan mene hermo. hyvällä mielellä kyllä olen ja toivonkin hyvän tuuleni voimin teille kaikille suunnattoman hyvää tuuria: ovisteleville ja jo oireileville superplussaa, tädin yllättämille kaakaota mukiin ja suklaata käpälään (=yhdistelmä tutkitusti lieventää mielipahaa) ja jo superplussanneille mahdottomat isot myötätuuletukset!!

uusille ketjulaisille ja teille, joilla on nyt kamalan paha olla :hug:
 
Mä olen myös taustaillut vähän, täti ja tulehdus vei voimat eikä oikein asiaakaan oo ollut... nyt kuitenkin alkaa jo helpottaa, nuo molemmat pahalaiset. Niukemmat on menkat kuin varmaan koskaan, mutta kipuja on kyllä ollut.

Risukasalle lämmin osanotto ja halauksia! Tänne kyllä kärsii mun mielestä pahaa oloa levittää, ihan vapaasti vain jos tuntuu että tarvii purkaa sitä jonnekin. :hug:

giialle onnittelut haamusta, kyl se vahvistuu! Ja hiidille plussaonnea, ihanaa jos olet raskaana... =)

Pelottaa, jaksamista sulle. Täällä ollaan hengessä mukana. Hyvä että oot saanu oikein ammattimaista apua. :hug:

Eliisalle tsemppiä karvasen vauvan hoitoon, toivottavasti ei sotke kovasti... eikä tuhoa kotiasi. :D Nimim. kokemusta on. :D Tällä hetkellä emme omista lemmikkiä, mutta aikoinaan ollaan koiranpentu kasvatettu.

Ja toivottavasti Epskeps bongaa oviksen! Onnea matkaan!

Mä jään odottelemaan sitä ihanaa ovisaikaa, tuskin maltan odottaa... :D

Muoks. Jemima, tervetuloa joukkoon! Hyvä että pää on jo km:sta suunnilleen toipunut. Nyt sitten uutta raskautta kuumeilemaan!
 




Haaveissa esikoinen

Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 6/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 9/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 15/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 16/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 17/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 21/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 21/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 24/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 27/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 27/28-32
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 33/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 37/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 9/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 12/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 18/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 27/-

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 4/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 14/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 18/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 26/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 30/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...24/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Giia

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Emik
 
Morot kaikille! :wave:

Kiva että ootte kirjoitellu, ettei ihan huopatossumeningiksi ole menny.. :whistle:

Täällä sitä vaan ovista bongaillaan, ja nyt ollaan vähän h-moilaisena kun tänään ne viivat oli jokseenkin saman vahvuiset
et mitäs ne nyt jo? Mulla vasta kp 12.. Huomenna ois se munanjohtimien aukilotutkimus ja mun täytynee se peruuttaa. En uskalla lähteä riskeeraamaan et jos ovis onkin nyt jo, et se menis pieleen. Ja niinhän se gyne sanoikin että jos viivaa alkaa ilmestymään niin peruuta aika. Menen sitten sinne jos ei tästä(kään) kierrosta tärppää. Mut mä olen päättänyt että nyt tärppää! :D Nähtäväksi jää..


Jemima Lämpimästi tervetuloa meidän kohtalosiskosten mukavaan joukkoon :heart: Olen kovin pahoilloani että sinäkin olet joutunut km:n kokemaan :( :hug: Onnea uuteen yritykseen! =)

Tuulenpuuska Kiva kuulla että siellä jo helpottaa. Ei olisi tarvinnut sen tulehduksen sulle vielä tulla :( Paranemisia!! :flower:


Giia Onnitteluhalit
Hirmuisesti tarrasukkia nyt pienen pienelle salamatkustajalle!!! :heart: Ja sinulle onnellista odotusta! :heart: =)

Risukasa Osanottoni isoisäsi poismenon johdosta
Kunpa osaisin sua piristää :ashamed: Yritä vain jaksaa uskoa siihen että kaikki vielä hyväksi muuttuu. Itseänikin on tässä kovasti koeteltu ja usko meinaa välillä totaalisesti loppua, mutta vielä tässä sinnitellään joten kuten. Eilen kun sen pienen poikavauvan näin ja sain syliini, päätin että tämmöinen meille tulee kans. Eikä sitä mikään mahti saa estää. Tsemppiä ja jaksamista sulle tosi paljon!!!


Pelottaa eihän siihen tärppiin tarvita kuin yksi kerta.. jos niikseen tulee :) Meidän esikoinenkin sai alkunsa kierrosta jossa peitot heilu tasan kahdesti ja niistä sitten toinen kerta sattui osumaan ovisaikaan. :heart: Jos se sun ovishuippu oli torstaina niin kestäähän se ovis siitä kuitenkin sen 24-36 tuntia ja kyllä multakin tuota limaa tulee vielä oviksen ohi mentyäkin. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia.. :snotty: Luultavasti normaalia kuitenkin :) Voimahalitus sullekin


Stoppis lupaavan kuuloista :D +++++++++++++++++++++ :whistle: Plussapuhalluksia sulle lähetän! :heart:

Danjuska kaunis ajatus ainakin miehelläsi. :heart: Harmi että se vinkkupullo sitten unohtui.. :/ Ikävä että poikaasi itketti aamuyöstä. Mikähän hänellä oli? :( Toivottavasti sulla kivut helpottavat. Mene ihmeessä tutkituttamaan tilanne jos vähänkään epäilet että siellä jotain on pielessä. Itse kohtutulehduksen kokeneena näin suosittelen. Jaksamista sulle! :hug:
 
risukasa pahoittelut :hug: koita jaksaa ja tosiaan tänne vaan purkamaan mieltä jos siltä tuntuu

jemima tervetuloa joukkoon vaikkakin ikävää että tänne jouduit :hug:

tuulenpuuska juu toivottavasti suuremmilta tuhoilta vältytään, nyt on ainakin suljettu esteillä lastenhuoneitten ovet että sinne ei pääse, mutta se pahin syömisvaihe on vasta edessä.

danjuska hyvä että pääset kunnon tutkimuksiin, että selviäis mikä kipuilee, toivotaan että kaikki on hyvin :)

epsille onnea oviksen hyödyntämiseen :D

jeeeeee, nyt näyttäs vuoto loppuneen, jos sen nyt uskallan ääneen sanoo ettei heti ala uudestaan.... no mutta tänään on tullu kauheesti valkovuotoo mut ei vielä kirkasta eli vieläkin odottelen josko meilläkin ois o-hetket pian käsillä :D
 
:wave: Heippa Siskot! *ilmoittautuu vahvuuteen*
Onhan tääl juttua tullut vaikka viime aikoina hiljaisempaa onkin ollut. Lomat on nyt lusittu ja kivaa oli ;) :D . Kotiin oli ihana palata. Toivottavasti täti on käynyt tääl koputtelemassa ovea ja siirtynyt seuraavaan osoitteeseen kun kukaan ei oo tullut avaamaan. Vielä kun ens viikon lopulle asti pysyisi poissa, niin uskaltaisin käydä tikkuostoksilla...

Oireita en oikein jaksa enkä uskalla etsiä. Vatsaa vihloo eikä paitatuntemuksia oo minkäänlaisia :ashamed: .

:flower: Plussanneille :heart: . Ja lämmin :hug: uusille palstalaisille.

Mä lähden purkamaan (reissu)kasseja ;) :LOL: .. Pyykkiä riittää..
Heippa huomiseen! :wave:
 
jee, täällähän on nyt juttua tullut :wave: Kyllä se siitä kun vähän potkii :D

Dulle toivottavasti oireilu vaan vahvistuu ja saadaan POSITIIVISIA uutisia ;) Oliko ihanat ristiäiset? Ouh, mistä tulikin taas mieleen, että meillä on mahdolliset kummiehdokkaat vähissä, kun molempien yhdet ja ainokaiset sisarukset on no käytetty ja parhaat ystävät myös... Noh... pikkasen aikaista moisia pohtia :LOL:

hiidi voi apua, kun jännittää sun puolesta :D Tule sitten heti kertomaan bd +++++++++ :whistle:

Eliisa80 meillä on 3 v tyttö ja 6 v poika :heart: Isoja lapsukaisia jo :) Hyvä että teillä aletaan jo parantua etkä itse saanut kovin pahaa rokkoa aikaiseksi! :) Niin ja onnea oviksen metsästykseen!

Pelottaa onnea selvästä oviksesta ;) Mitenkäs sinuun saisi vähän valettua uskoa? :ashamed: Ihan varmasti teillekin vielä onni suodaan :hug: Monella tuntuu olevan lähipiirissä noita vauva-uutisia kovasti. Meillä ei ole kuulunut mitään, kaksi kaveria sai kesällä vauvat, mutta uusia uutisia ei ole kuulunut (tai ei ainakaan ole kerrottu... :LOL: )

Voi Risukasa olen pahoillani menetyksestänne :hug: Se on ikävää kun läheinen poistuu, varsinkin jos se tapahtuu yllättäen :'( Paha olo lievittyy jakamalla ja me ollaan täällä ihan sitä varten :hug: :wave:

Jemina tervetuloa joukkoon :wave: Ja pahoitteluni teidänkin menetyksestänne :hug: Hyvä että olet jo toipunut ja valmis yrittämään uudestaan!

Danjuska hyvä että pääset tutkimuksiin, varmasti helpottaa oloa siellä yläpäässäkin, jos asiat selviävät :hug:

giia no sittenhän olet tosiaan aika aikaisessa testannut - jospa siellä onkin kaksi kun antoi jo haamun ;) Voi ihanaa kun sulla on niin varma olo =)

irtosora no voi harmistus että siippa simahti sairauteen :( Mutta ehkä peli ei kuitenkaan ole vielä menetetty bd Toivottavasti paranee pian niin pääsette kokeilemaan :wave:

Tuulenpuuska hauska kuulla että olo on parantunut! Nyt vaan harjoittelemaan ovista varten :whistle: :wave:

Epsu no kyllähän se nyt ihan varmasti tärppää!!!! Heti kun peloteltiin kaikenmaaliman tutkimuksilla, niin kroppa pistää vauhtia hommiin :D Eikun peitot heilumaan!!! ;) :D

Amira toivotaan ettei täti löydä perille ollenkaan :D bd


Voi kun te ootte suloisia, kun pidätte mun "oireilua" lupaavana :D En kyllä aio mitään testailla kun aikaisintaan viikon päästä jos silloin vielä tarvetta ilmenee! Vähän kyllä epäilen... ei voi sellainen tuuri käydä enää. En tiedä kehtaako sitä tässä seurassa edes sanoa, että meillä on tärpännyt aina todella helposti :ashamed: mutta nyt siis pelkään, että tuon keskeytyksen jälkeen ei enää onnistukaan, että jotain mennyt "rikki" :ashamed: Kyllä terveen lapsen maailmaan saattaminen tuntuu nykyään ihan älyttömän suurelta ihmeeltä :eek:
 
helouuu

Kiva päivä takana =)
On ulkoiltu paljon kun sää niin hyvä.

Huomenna olis taas paluu arkeen.. ootan jo sitä polille menoa että sais selvyyden mikä vialla.

Tänne nyt ei muuten tämän kummepaa..

Jemimalle tervetuloa ja :hug:

Epskeps: En yhtään tiedä mikä pojalla sillon oli kun itkeskeli... oisko pahaa unta nähnyt. harvoin tuollalailla pidempään itkeskelee yöllä. Viime yönkin nukkui kuin tukki heräilemättä.
Ja hyvä niin. Oli kuitenkin ihan mukava kahdenkeskinen ilta siitä viinipullosta huolimatta ;) :LOL:

mies vielä pojan kans pyöräilemässä.. sitten onkin suunnattava suihkuun ja Ttuan pitäisi heti kasin jälkeen olla sängyssä kun aamulla taas niin julmetun aikainen nousu.

joten se on moi, moi :wave:
 
Moikka!!
Mulla ei oikein ole muuta kun olin perjantaina yksityisellä gynellä jälkitarkastuksessa ja todettiinkin että siellä on vielä tavaraa ja huomenna sitten kaavintaa.....vitsi että ottaa päähän että tää vaan jatkuu, oisi heti tehty kaavinta eikä lääkkeellistä tyhjennystä. Stten vielä että gyne sanoi että se ei olekaan tuulimuna vaan että on siellä ollut vauvan alku joka on kuollut noin viikolla 8.Että oli mulla sittenkin ketä surra....että tällästä....

Nyt tuli vaan omaa napaa, mutta ottaa vaan päähän että yritystä ei voida vieläkään alottaa....

Toivottavasti muilla alkaa viikko hyvin!!
 
vielä pikaisesti...

voi Tuizu!! :hug: kurjaa että ei kaikki ole vieläkään takana päin. kovasti jaksuja!!!
Itseä pelottaa kans huominen että jos kohtu ei olekkaan tyhjä.. oliko sulla mitään oireita?? siis kipuja, vuotoa tms..????

muuta nyt ei tällä erää.. hyvää viiko nalkua kaikille jo vähän etukäteen!!
 
Voi Tuizu voimia tuleviin päiviin :hug:

Jemima tervetuloa ja tärppionnea =)

Epsulle hedelmällisiä hetkiä peiton alla :heart:

Emik Onnea plussasta ja kiitos siitä tädistä, eilen se tulla paukautti meille..

).( Eilen tuli otettua viimenen pilleri noita teroluteja ja eilen myös siis täti kaahas pihaan yllättäen, ei minkäänlaisia tuntemuksia ja ennakkovaroituksia. Äsken kävin tilaamassa ovulaatioliuskoja mammaksilta ja rupeen tutkimaan että tapahtuuko tuolla alhaalla mitään. Mitään hajua ei ole noista liuskojen käytöstä enkä ole lukemaankaan kerennyt joten koskas niitä kannattas alkaa käyttämään?

Plussatuulia ja tsemppiä ovis-bongailijoille :whistle:
 
Kiitos siskot, ovista yritetään hyödyntää parhaan mukaan, U know..
Väsy vaan painaa sekä miestä että mua, kun tänään mulla on ollut oikea urheilupäivä, aamupäivällä kävin ratsastamassa villikkotammallani :D ja iltapäivällä kävin vielä ketkuttamassa lanteita latinosissa.. :p Et näiköhän sitä jaksais vielä urheilla.. :LOL: Miestä nyt väsyttää aina ihan muuten vaan vaikkei ois mitään tehnytkään.. :snotty:
Edelleenkin tässä päätäni vaivaan sillä huomisella tutkimuksella, vaikka toisaalta olen jo päättänyt etten sinne mene kun en ota riskiä että ovis menis sen takia plörinäksi.. no tonttu mikä tonttu :xmas:

Eliisa toivottavasti hanat ovat siellä sulkeutuneet ja pääset ovista bongaileen =)

Amira kiva kuulla että oli mukava reissu. =) Toivottavasti matkatuliaisina tulee se plussa ++++++++++++++ :whistle: :heart:

Stoppis voi kunpa oiskin niin että tutkimuspelotukset ois pistäneet vauhtia tän kropan toimintoihin ja tästä nyt se kauan kaivattu plussa tärähtäsi :D Mä sitä plussaa toivon teille myös niin kovin. Kunpa teilläkin nyt onnistaisi!!! :heart: +++++++++++++++++++ :whistle:

Danjuska no onneksi oli vaan sitten yhden yön itkut, vaikka ikävää se on aina kun lapsi itkee eikä tiedä miksi :( Meidän poitsu jos yöllä itkee niin yleensä se johtuu vain siitä että häntä pissittää ja se sitten harmittaa rankasti. Minkäs ikäinen sun poikasi muuten olikaan? Olet sen varmaan kertonut mutta ei tämmönen lahopää taas muista.. :ashamed: Meidän poitsu on 4,5v. :heart: Ihana kuulla että teidän ilta miehen kanssa oli oikein mukava vaikka vinkut unohtui ;)

Tuizu
Voi kurja sentään :( Olen niin pahoillani että joudut vielä kaavintaan. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Jaksamista sulle!! :heart:

Gatsu vai hyökkäs täti sinne yllättäen, että se kehtaa! :kieh: Olen tosi pahoillani
Ovistestailujen aloituspäivä riippuu kierron pituudesta. Niiden liuskojen mukana pitäisi olla jotain ohjeistusta kyllä, mut sanotaan esimerkkinä et kun mulla on kierron normaalipituus 28pv niin mä aloitan testailut kp 11. Sit toiset testit tehdään aamupissistä ja toisia ei ehdottomasti saa tehdä aamupissistä vaan klo 10-20 välillä, mut mäkin tein viime kierrossa testit aamupissistä vaikka ohjeistuksessa sanottiin että ei saa tehdä.. Mut gyne sano et saan tehdä :D Kunhan ne liuskat kotiisi saat niin luet vaan ohjeet tarkasti =)
 




Haaveissa esikoinen

Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 7/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 10/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 16/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 17/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 18/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 22/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 22/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 25/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 28/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 28/28-32
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 34/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 38/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 10/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 13/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 19/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 28/-

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 5/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 15/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 19/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 27/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...25/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Giia

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Emik
Hiidi
 
Moikka kaikille. Olen käynyt taustailemassa mitä teille kuuluu mutta en ole saanut kirjoitettua. Nyt kun huoli pusertaa rintaa, ajauduin heti teidän hellään huomaan.

Mulla on nyt viikkoja 6+5 kasassa ja sain viime torstaina sairaslomaa voimakkaaseen pahoinvointiin, josta olin hyvin iloinen, vaikka inhaa onkin. Nyt sitten yllättäen viime yönä heräsin siihen että ei enää okseta. Edes jääkaapin avaaminen nyt aamulla ei tuonut mitään oksureaktiota.

Pelko on nyt suuri, että pienelle on käynyt jotain. Meinaan varata ajan ultraan, mutta en ole varma kuinka pian se kannattaisi tilata. Oman pääkopan vuoksi huomiseksi, mutta onko se liian aikaisin. Ikävä jos näkee sydänäänet mutta ne lakkaisi vasta seuraavana päivänä. Onko kenelläkään kokemusta oireiden lakkaamisesta ja mitä se tarkoittaa. Onko sikiö/alkio jo menehtynyt siinä vaiheessa vai onko se vasta mahdollisesti tulossa päin. Ei näitä varmaan kukaan tiedä, mut tiedonnälkä on suuri.

Olin niin ripustautunut tuohon pahoinvointiin, että nyt olen ihan epätoivoinen. :'(
 
Huomenta kaikille ihanaisille ihmisille (eli kaikki täällä, jos joku höpsö itseänsä epäilee) :wave: :D

Danjuskalle onnea matkaan polille, toivottavasti asiat nyt selviää!Tule sitten kertomaan! :wave:

Tuizu voi ei! :( Kyllä harmittaa teidän puolesta, kun kaikki alkaa taas alusta :hug: Voimia sinulle, ihan varmasti ottaa pannuun! Muista että tänne voit purkaa aina kun siltä tuntuu :hug:

Gatsu vai tuli se tättähäärä sinne, höh :( Mutta tästä kierrosta sitten bongaatte oikein kunnon oviksen ja hyödynnätte sen! :wave: Noista testeistä en osaa sanoa mitään, mutta Epsuhan jotain jo neuvoikin :)

Epsu turha sun on päätäsi vaivata sillä tutkimuksella, jos kerran ohje oli että perutaan jos viivaa pukkaa ovistestiin. Eiköhän me olla sitä mieltä, että mitään tutkimuksia ei tarvita tämän kierron jälkeen... ;)

beccy voi, varmasti sitä meidän taustalla huolestuu :( :hug: En voi mieltäsi huojentaa, kun mulla ei ole kokemusta pahoinvoinnista, mutta kai sekin voi vaihdella voimakkuudeltaan? Ettei koko ajan tarvitse olla huono olo ja silti kaikki hyvin? Kyllä varmaan kannattaa käydä ultrassa oman mielenrauhan takia, noilla viikoilla pitäisi jo sykekin näkyä. Voi kun voisin sun oloasi vähän helpottaa :hug: Uskotaan että kaikki on hyvin! :hug:


Täällä ei mitään uutta. Niin paitsi että tissit kihelmöi (?) jotenkin oudosti :eek: Ei satu tms, vaan tuntuu oudolle välillä. Mutta en suostu jännäämään vielä, ihan turhaa tässä vaiheessa kun tiedä mikä hehtaarikierto on tulossa :LOL:
 

Yhteistyössä