km:n jälkeen kuumeilevat...

Ihanaa, se on ohi!! tätä päivää olen odottanut!! Eilinen kaavinta meni hyvin, toivottavasti nyt ei mitään tulehduksia tule. Luin lääkärin kirjoittaman kertomuksen: plää plää pläää....saaliina runsaasti raskausmateriaalia....siis kauhee toi sana saaliina!!!! Ilmeisiesti patologi tutkii "saaliin" niiin tiedetään sitten puhutaanko tuulimunasta vai mistä. tosiaan tämäkin lääkäri joka teki kaavinnan ihmetteli mun tapausta....kyllä mä olen sitten outo :D
Nyt sitten ootellaan TAAS noita menkkoja....kyllä tämä on ollut yhtä odottelua!! Joku muukin sitä kiroili!! Tai varmaan aika moni, jolle on tehty ensin lääkkeellinen ja sitten vielä kaavinta. Ja jollekin oli vielä tehty kaksi lääkkeellistä, voi :hug: Anteeksi kun nuo nimet ei jää mieleen....meitä on täällä niiiiiin paljon!

Tervetuloa uudet! Olen pahoillani menetyksistänne :hug:

Muillekin joilla on ollut ikäviä uutisia iso
:hug:
 
giia
Kävin eilen lekurilla, kun sattu jalkaan niin pirusti. Vastaukseksi sain: iskiainen säteilee kivun jalkaan. Kerkesin jo ajatella, että mulla on veritulppa jalassa :LOL: Hirveän epävarma olo tästä raskaudesta, kun aikaisemmin on käynyt niin huonosti. Mistäköhän vois ostaa itsevarmuutta? Eikai ketään haittaa se että kirjottelen täällä vaikka olenkin plussannut? En uskolla siirtyä minnekkään odotuspuolelle ennen kun tiedän, että kaikki on hyvin. Miehen kanssa sovittiin, että mennään varhaisultraan tossa ens viikon lopulla tai sitä seuraavan viikon alussa.

Emppu78 hyvä ettei mitään vikaa löytynyt!

Julietta minä testailin todella aikaisessa vaiheessa. En nyt muista tarkalleen mikä kp oli, mutta luulisin että 22. Ja haamua näytti.

Miikkis mä kanssa mietin miten olisi ihanaa jos ei tietäis mitään keskenmenoista sun muista. Olisi stressitaso niin paljon alhaisempi eikä tulisi tarkkailtua omaa kehoaan niin hysteerisesti.

Epskeps kyllä sulla tästä kierrosta tärppää!! Sano minun sanoneen :)
 
...eli sieltä lääkäristä palattu. ensiksikin se ma otettu raskaustesti oli nega.
sitten lääkäri alkoi tutkimaan ja sanoi että oikeanpuoleisessa munasarjassa näyttää olevan jotain nestettä, se on joko ovulaatio-nesteitä tai kohdun ulkopuolinen raskaus, meinaa vissiin että maanantai-kipuilu olis ollu ovis.
laittoipa minut uusiin verikokeisiin, eli taas kävin luovuttamassa verta :D
eli kohta pitäis alkaa soitella sinne naistentautien poliklinikalle ja kuulla vastaus ollakko raskaana vai ei. mutta jos on plussaa niin ei kuulemma välttämättä ole kohdun ulkoinen vaan kohdun limakalvot oli sen näköiset että voi jopa olla pieni alkio matkassa.. :) tai sitten on siis ovis ja hyvältä näyttää kalvotilanne raskautumiseen. sanoi lääkäritäti suoraan että nyt voisitte joka päivä pistää siemenet matkaan, ainakin tämän viikon loppuun asti. eli puuhailemaan vaan... ;)

 
Hellurei!

Aurinkoenergiaa:Toivotaan todella että siimahäntä löytää tiensä perille! Onnea myös hääpäivän johdosta! Ja hauskoja hetkiä ostamiesi "lelujen" parissa... :D

Giia:Ei haittaa todellakaan, mutta käykääpä ultrassa niin pääsette selville asiasta. Mä varmaan ravaan yksityisella joka viikko, kun ja jos joskus vielä toivottavasti raskaudun. Eli mähän voisin alkaa kohta jo taas testailemaan... En taida kyllä vielä uskaltaa, jos sitten ensi viikolla... Mulla on tuolla jo testi odottelemassa.... =)

Tuizu:Kiva että meni hyvin ja toivotaan ettei tule tulehdusta. Mullakin luki tossa paperissa jonka sain vasta tänään.. Että kaavintasaalis... Kauhea sana todellakin! Tajusitko sä kaiken mitä siinä lausunnossa luki? Itse en tajunnu kyllä niitä jotain sanoja. No, suomenkielellä luki, että kaavintasaalis ei ole pahanlaatuista, joten se riitti kyllä hyvin tiedoksi. ;)

MargeS.: Olen samaa mieltä. Intoilu on kivaa, mutta ei ole kiva pudota liian korkealta. Pää pilvissä mennään täällä, ja oonkin antanu itelleni luvan haaveilla...

Kentia:On se kyllä kummia noi mielialan vaihtelut. Ja vielä kun niitä ei ymmärrä itsekään, saati sitten esim Mies. Jos ne sitten johtuvat niistä Clomeista. Itse en kyllä edes tiedä mitä ne Clomit ovat... Jos joku voisi vaikka valaista tietämätötä..... :x :whistle:

Pelottaa:Mukavaa "etelänmatkaa!" =)

Nyt täytyy hipsiä takaisin töihin... Hauskaa iltapäivän jatkoa tänne! Yritän pysyä taustalla, mutta tulen taas moikkaamaan kamuja! Ciao!

T:J
 
Julietta No en todellakaan ymmärtänyt....mutta mä saan vielä patologilta tai lääkäriltä lausunnon, mitä sieltä tyhjennettiin. Eli mistään hyvälaatuisesta ei ollut puhettakaan. Jotain ihme lyhenteitä siinä oli, mutta mä luulen että saan vielä uuden lausunnon. No saalis on sitten lääkärisanastoa....huh....
Toivotaan sulle plussaa *kädet ristissä katsoo ylöspäin*

Aurinkoenergiaa kuulostaa hyvältä teidän hääpäivä :p !! Voi että kun meillä on tuo kielto, voi että kun tässä ollaan nyt vaan kerran kk sisällä oltu ja taas tuli kielto, niin tässähän pää hajoaa!!!!!No kunhan kohtu rauhottuu, niin ...... :p :kieh: :D , sitten pitäis vaan muistaa niitä kumeja käyttää....mä vaan inhoon niitä.....no mitä en tekisi uuden raskautumisen eteen!!!!!!

Morjens!!

:wave:
 
Kiitos Kentia kun kerroit omista oireistasi.. aika samantyyppisiltähän nuo kuulostaa täälläkin. Raivokohtaukset on käsittämättömiä..

Tuizu Mukava kuulla, että kaikki meni hyvin.. Nyt vaan uudet toiveet korkealle!

Julietta Clomit eli Clomifen on hormonilääkitys, millä avustetaan ovulaatiota meillä, joilla se ei luonnostaan tapahdu. Ihania pinkkejä pillereitä, joista saa hetkellisen hullunlehmäntaudin.

Aurinkoenergiaa mukavaa hääpäivää!!!!!!
 
Kiitokset stoppis huhuilusta ja plussatuulosista! Täällä taustalla ollaan edelleen... Ei kannata antaa noiden mun kiertopäivien hämätä - kuulun niihin "onnekkaisiin" joilla kierto on pidemmän puoleinen ja mitä sattuu. Miltei koko viime vuoden kierto oli n. 31 päivää kunnes alkuvuonna ne kaksi kiertoa, jotka ehti tulla oli 36 ja 37 päivää. Tässä kierrossa oon oviksesta asti "oottanu" vaan tätiä. Ei oo ollu yhtään sellanen olo, että tärppi ois käyny - mikään ei oo antanu aihetta olettaa niin. Viimeksi mulla esim. oli rinnat kipeet oviksesta lähtien. Nyt tosin mulla on ollut omituisia alamasutuntemuksia jo varmaan viikon verran. Viimeks maanantaina miehelle sanoin, että huomenna varmaan ne menkat alkaa kun mahaa niin juilii mutta ei, ei ole tätiä näkynyt. Kurvastin tänään sitten apteekin kautta ja ajattelin huomenna sen negan täräyttää tikkuunkin niin josko kroppa sitten vihdoin ja viimein uskois ja ne menkat alkais. Tää kierron venyminen kun ottaa hiukan kupoliin. Kaiken muun ohella. Eilen saatiin valittua vaarille arkku ja uurna. Siunaus on ensi viikon perjantaina. Pahalta tuntuu ja niin väärältä. Mielenkiinnolla odotan sitä, että koska se aurinko oikeesti alkaa paistaa tähänkin risukasaan...

Onnittelut muuten kaikille plussanneille! :heart: Oon jotenkin ollut liian koomassa jaksatakseni kommentoida vaikka hyvilläni olen iloisista uutisista ollut.

Omasta puolestani myös Tiniille ja Emikille pahoittelut ja osanottoni. :hug: Että elämä toisinaan osaakin potkia oikein olan takaa...

Pahoitteluni ja osanottoni menetyksistä myös kaikille uusille palstalaisille. Ikävää, että seuraamme jouduitte liittymään. Lohduttavaa on kuitenkin se, että täältä saa aivan loistavaa vertaistukea!

Illan jatkoja rakkaat sisaret! Koitetaan jaksaa...
 
Aurinkoenergiaa: No, sulla on kyllä ollut vaiherikas päivä :D Nyt sitten vaan, mars sinne vällyjen väliin :kieh: Ja hyvää hääpäivää!

Julietta: Niin kuin Emppu osuvasti kertoikin, Clomeilla avustetaan ovulaatiota. Eli nämä ihanat vaaleanpunaiset nappulat tosiaankin kypsyttävät munasolua ja auttavat sitä irtoamaan. Minulla km:n jälkeen kyseinen toiminta on takkuillut pahasti, mutta jo yhden napin päiväannos pisti kaikki mahdolliset hormoonit jylläämään täysillä. Toivottavasti nyt sitten tulostakin tulee... Lääkärin neuvo oli, että mikäli yhden napin satsi ei auta, nostetaan annos kahteen. Jos nyt olen tällainen raivotar, millainen myrskyn merkki mahdankaan silloin olla...:eek:

Emppu78: "Hauska" kuulla etten siis ole ainoa :kieh: Kun on muutenkin "kuuma" luonne, niin sitten vielä nämä hullut päivät :LOL: Etpä olisi enää osuvammin voinut Clomiasiaa viestissäsi valaista ;)

Risukasa: Osanotto vaarista :hug: !
 
Vähän vetopois kun kolmena yönä peräkkäin jompi kumpi tai molemmat kiivenneet viereen :headwall: Minä sitten en saa nukuttua noitten isojen ronttien kanssa, pikkasen erilaista on perhepeteillä vauvan kanssa... Siis tää eskalainenkin tuli yksi yö ja aamulla tenttasin että miksi, niin 'sun vieressä on niin ihanan lämmintä' :eek: No laitettiin pojalle paksu peitto... :LOL:

Pahoitteluni ninaTT ja MissMaisa :hug: Tervetuloa joukkoon :wave:

Miikkis niinhän se on, että eipä sitä voi olla kuulostelematta noita oloja :headwall: :LOL:

Eliisa80 minäkin luulin, että ei voi tulla ovis jos on hormonia vielä, mutta näin jälkikäteen katsoen ilmeisesti kuitenki tuli, koska mulla oli jälkitarkastuksessa 2½vkoa kaavinnasta vielä hormonia (en muista oliko se 36 vai 56 se arvo, mutta jompsin kumpsin ja koholla siis joka tapauksessa). Sen jälkeen oli juilintoja ja menkat tuli n. 5 vkoa kaavinnasta. Eli oletan että se ovis oli silloin n. 3 vkoa kaavinnasta ja silloin on täytynyt olla vielä hormonit koholla. Tai juiliko muniksia sitten muuten vaan... Mutta jossain luin että km jälkeen yhdellä ei ollut laskenut arvot vaan lähteneet uudelleen nousuun eli oli raskautunut!

Julietta anteeksi kun en nyt muista, että oliko teillä kuultu sydänäänet tms? Kun ajattelin vaan, että olisiko voinut olla tuulimuna jos ei löytynyt sikiökudoksia? No samapa se sinänsä, yhtä paska fiilis joka tapauksessa :hug: Meille ei tullutkaan tuollaista heprea-paperia kotiin, vaan lääkärin lausunto patologisista löydöksistä. Toivottavasti teillä on tärpännyt!

Pelottaa oi, kuulostaa kivalle teidän suunnitelmat! Pitäkää hauskaa ja unohtakaa kaikki paska!!! :wave:

Emppu78 kiva kuulla sinusta, vaikka onkin harmia noista clomeista :kieh: Toivottavasti nyt tärppää bd :D

Kentialle myös jaksuja hormonimyrskyjen kanssa! :wave:

MargeSimpson voi vitsi, täällä peukut pystyssä odotetaan uutisia :D bd +++++ :whistle:

Tuizu onneksi operaatio meni hyvin! Nyt alkaa taas uudelleen toipuminen ja odottaminen, voimia sinulle :hug:

SatuKa no voi harmi :( Onnea kuitenkin uuteen kiertoon, jospa niistä tikuista olisi apua! :wave:

giia tulehan sitten kertomaan montako siellä ultrassa löytyy :) :wave:

aurinkoenergiaa onneksi olet kunnossa, minä jo säikähdin :xmas: Hyödyntäkään hääpäivä :D :wave:

Risukasa voimia sinulle ja usko pois, kyllä se aurinko vielä paistaa :D :wave: Tulehan huomenna kertomaan niitä positiivisia uutisia... ++++++ :whistle:
 
onpas taas tullut tekstiä :D

NinaTT:lle ja MissMaisalle :hug: ikävää kun tänne jouduitte mutta lämpimästi tervetuloa!

Tiniille
kovasti jaksamista :hug:

Aurinkoenergiaa: ++++++++ :whistle: :D

Pelottaa: mukavaa viikonloppua teille jos en myöhemmin enää muista toivottaa!
Onko teillä minkä rotuisia koiria??
Meillä on tuo sekarotuinen. noutaja vaari on kummitytön perheessä tällä hetkellä.

Tuizu: Hyvä että teillä vihdoin pahin takana, :hug: kurjaa kun kaikki ei ollutkaan ohi vaan jouduit vielä kaavintaankin.

Tulkaahan ystävät hyvät nyt lisää niitä plussa uutisia kertomaan +++ :D
ite odottelen menkkoja kovasti.. katoais hevon kuuseen se keltarauhasrakkula sieltä!

Tänään rupes töissä koskemaan ihan kauheesti alamahaan :eek: en yhtään osaa arvailla mistä moinen kipu mutta oli ihan kamalaa!! ensin ajattelin että tulehdus mut ei oikein mahdollista kun päätin sitenkin syödä sen antibiotti kuurin minkä lääkäri määräsi...

Emppu: asutko ihan oulussa?? itse asutaan vähän oulusta alempana, mutta kovasti vaan tekee aina kotipaikalle savoon mieli =)

Käytiin uimassa töitten jälkeen.. Tatu ihan onnessaan ja äiti ja isi ihan naatteja :LOL: :whistle:
Pitäs lähtee iltapalaa ehtimään..
huomenna tuleekin pikkusisko ja lupasin viedä sen pe koivusen keikalle.. ja saan perjantai aamuks nakitettua sille osan siivouksesta :kieh:

illan jatkoja!!
 
Tiniille ja Emikille pahoitteluni ja :hug:

ninatt ja MissMaisa pahoittelut km ja tervetuloa joukkoomme muistakaa että kaikki tunteet on täällä sallittu :hug:

Emppu78 tiedän ton clomien hirmumyrskyn...sama koettu täälläkin monet kerrat ja mieskin on aina helisemässä silloin. :hug:

Pelottaa tervetuloa tänne päin :hug: toivottavasti nautitte matkailustanne.

Tuizu :hug: ja toipumisia siulle kovasti toivon.

Aurinkoenergiaa Onneks olet kunnossa ja toivotan oikein ihanaa hääpäivää teille :hug: Meillä on hääpäivä kuukauden päästä.

Risukasa+++++++++++++++ :whistle: ja kyllä se ihan varmasti aurinko sinnekkin rupee paistamaan.

Satuka pahoittelut tätin tulosta :hug:

MargeSimpson ++++++++++++++++++ :whistle:

Miikkis :hug: meilläkin ollu puhetta et voispa mennä ajassa taakse päin juhannukseen ni ei tietäis mistään mitään vaan mennä porskuttais eteenpäin miettimättä liikoja kaikesta.

Giia ilmottelehhan monta sieltä :heart: alta löytyy niitä pieniä.

Epsu tärppi onnea sinne kovasti.

(.) ei mitään ihmeitä...flunssasta ollaan toipumaan päin mut yks kylän saksalainen "ennustajaeukko" väitti että hehkun ja kyseli että olenko ollu lomalla johon sanoin etten ole vaan kipee olen ollu joten hää sitten minnuu kahteli ja iski silmää ja kuulemma edelleen hehkun...mitä lie tarkoitti sillä.

Alamaha painaa välillä hirveesti ja alaselkä on kipee aika ajoin,etenkin iltaisin joten sille on kolme selitystä:flunssan jälkeinen ripuli,täti kurvaa etukäteen tai sitten ovis tullu hyödynnettyä hyvin...vihlasuja myös tuntuu välillä mutta niitä on ollu joka kierrossa ennen tätiä joten en jaksa nyt tressata tästä liikaa...sen näkee sitten ens viikolla mitä tapahtuu.

Kaikille :hug:
 
jep, jep, nyt ukkelin nuha lähti ja oon tämän näköinen :snotty:

tulin oikeastaan vain huikkaamaan pelottaalle, että kun aiemmin kirjotit, että jätät jäähyväiset negatiivi-minälle ja alat ajatella positiivisesti, niin nythän sun pitää muuttaa sun nimimerkki :) miten ois esim. Enää-ei-pelota-yhtään! :D mulle tuli tää loistava (not) oivallus mieleen bussissa töihin, ja odotin koko päivän, että pääsen kertomaan sen sulle =)
 
Stoppis: Meillä oli sikiö menehtynyt viikolla 7+3. Ei kukaan mulle ainakaan mistää tuulimunasta sanonut. Kyllä se ihan oikealta sikiöltä ultrassa näytti, mutta sydänääniä en kuullut ollenkaan, koska kävin neuvolassa vasta viikolla 9+jotain..
Itseasiassa mä en oikein edes tiedä mikä se tuulimuna todellisuudessa on.... :snotty: :whistle:

Siinä selvityksessä luki jotain 40% plaaplaa... Silloin illalla ennen aamun kaavintaa Oli kyllä niin maan moista vuotoa ja tuli vaikka mitä tuonne pönttöön, että jos sieltä ois sitten samalla vaikka tullu jotain sikiötavaraa... (kauheeta tarinaa...) Ja kätilökin sanoi että kyllä se sikiö on, mutta se on jotenkin kutistunut tai jotain... Emmä tiiä. Täytyy varmaan luetuttaa toi paperi, kun menee seuraavan kerran lekurille.

Nyt täytyy mennä... Onkos kellään sellasta aviomiestä joka haluaa välttämättä tehdä vaimolle vohveleita iltapalaksi? Mulla on!! :D täytyy mennä maistamaan...
 
Pikaisesti tulin sanomaan Irtosoralle että KIITOS HYVÄSTÄ, TAI SIIS MAINIOSTA KEKSINNÖSTÄ =) =) Laitetaan harkintaan :attn: Oikeesti :wave:

Danjuskalle huikkaan että meillä on noutajia, ihania sellaisia :saint: :saint:

Nyt täytyy mennä makuulle, ihmeellisiä alamahavihlontoja, tai pikemminkin repäisyjä vasemmalla puolella....... Hmmmmmmm..... :/

Öitä rakkaat ystävät :hug:
 
Meitsi taas vähän taustailee.. Nyt on niin paljon kaikkee meneillään ettei oikein energiat meinaa riittää enää tähän palstailuun :ashamed: mut olen täällä takavasemmalla, en kovin kaukana ;) ja voin hoitaa tuota listan päivitystä :D

Haleja kaikille tarvitseville :hug:

Plussapuhureita +++++++++++++++++ :whistle: piinailijoille

Ja ovisaikaa eläville lämpöä vällyjen väliin :heart: :heart: :heart:

*poistuu takavasemmalle, tarkemmin ottaen makuuhuoneeseen, laittamaan tilausta taas menemään* :p
 




Haaveissa esikoinen

NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 3/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 8/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 13/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 19/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 20/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 21/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 25/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 26/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 28/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 31/26

Haaveissa toinen

Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 13/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 16/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 22/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 31/-

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 8/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 18/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 22/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 30/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...28/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07......................KP 2/-

Haamuilijat


Dulle

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
 
Huomenta!
Kiitos plussapuhureista ja tiedusteluista :) .
Apteekkitestien sijasta testaan luonnettani ja olen edelleen onnellisen epätietoinen mitä tuleman pitää. Eilen oli onneks niin härdellipäiväkin, ettei ehtinyt ajatella koko asiaa. Mutta jos täti-tättärää ei näy vielä huomennakaan, niin sit pitää kyl apteekkiin kurvata.

Leutoa syyspäivää kaikille! :)
 
Hyviä huomenia hyvät kanssasisaret!

Kuten eilen uhkailin, tein sen testin sitten aamulla. Plussahan se sitten kuitenkin oli tai siis on. Kirjaimellisestikin, sillä tein Clear Bluen testin kuten toukokuussakin. Melko hämmentynyt olo, ei voi oikein muuta sanoa. :heart:
 
Huomenia,
onnea Risukasa plussasta! :flower:

Amiralle kovasti plussatuulia ja muillekin piinailijoille! :D

Miikkis & Pelottaa: kiitos rohkaisusta, mutta en jaksa uskoa, että tärppi olisi käynyt. Ei periaatteessa tunnu miltään, että kyllä se täti varmastikin sieltä ilmaantuu. Niin, ja testasin negan eilen aamulla... Ehkä vähän turhan ajoissa... :headwall: Toivotonta.

Mä lähden loppupäiväksi taustailemaan, ohjelmaa on tiedossa enemmän kuin tarpeeksi. Moi, moi :wave: .
 
Huomenta! Nyt alkaa mieli jo kohota, nyt vaan odotetaan, että vuoto loppuu ja päästään yrittämään uudestaan. Onneksi toisaan tuo raskaus oli noin alussa, mä en ymmärrä kuinka ne joilla raskaus on jo aika pitkällä, kestävät keskenmenon :eek: :/ Mua ärsyttää, ku me yritetään jo aivan liikaa. Pitäis vaan miettiä muita juttuja, mutta ku koko ajan laskee päiviä ja seksi ei oo enää seksiä vaan lapsen yritystä :/ On niin vaikee unohtaa ja lopettaa stressaaminen... Nyt pitää painua siivoamaan, ku pojat lähti tarhaan. Välttämättä halusivat mennä ku oli retkipäivä. Eipä muakaan muutaman tunnin vapaa haittaa :whistle: :ashamed:
 
Risukasa muruseni, minähän sanoin että kyllä se päivä vielä sullekin pasitaa :D Aivan ihanaa :heart: Minä kyllä vähän tykkäsinkin että tällaisia uutisia tulet meille kertomaan ;) Onnea hilmuisesti :hug: Monesti kun suvusta poistuu rakkaita vanhasta päästä, niin uudet ilmoittavat tulostaan. Saitte pientä valoa synkkiin aikoihin! Kun minun mummo kuoli (sekin kävi yllättäen ja meni äkkiä ), niin sinä päivänä kun kuulin suru-uutisen, kuopus lähti eka kertaa konttaamaan, ikään kuin näyttääkseen itkuiselle äidille, että elämä kuitenkin jatkuu. :wave:
 

Yhteistyössä