km:n jälkeen kuumeilevat...

Äitee2 oho, että oikein ennustajakin vihjailee, kyllä sulla sitten varmaan on pullat uunissa ja hyvin ;) Peukutan sulle bd +++++ :whistle:

Julietta kyllähän ne sitten varmaan olisivat sanoneet jos olisi tuulimuna :wave: JOka tapauksessa onnea teille uuteen yritykseen!

Epsu tehkää nyt sitten tarkasti se tilaus, että ei tule mitään kielioppivirheitä tai muita ja osoite pitää olla oikein!!! ;) :D

Amira voi, onnea sulle siihen testaukseen!!!! Minä meinaan yrittää sinnitellä sunnuntaille, saas nähä :eek: :LOL:

MissMaisa järjestäkää joku yhteinen irtiotto tms ja nautiskelkaa toistenne seurasta! Kyllähän se niin on, että helpommin se nappaa ilman stressiä! :wave:
 
Risukasa :flower: ihanaa! suuronnittelut superplussasta! (teidän +:t on mulle kaikki superplussia, jos ne ei oo haamuja.) päiväni paras uutinen, kiitos!

MissMaisa kuule, ihan samaa itse mietin, että miten nämä rakkaat leidit, joilla on ei-varhainen km, selviävät koettelemuksestaan! se on kauhean rankkaa, osanottoni teille kaikille :hug: km:n jälkeen tulee ja menee hyviä/haastavampia päiviä, onneksi sulla on ihanasti tukea omissa lapsissa. kato mallia heistä, löysin rantein vaan ;) pidän peukkuja teillekin!

mää jänskään mm. Amiran ja stoppiksen puolesta teidän plussia täällä flunssan keskellä :snotty:

omanapa: mietin, että voisinkin kohta laskea, koska voin alkaa jännätä, tuleeko tätsä vai ei. tää onkin eka kerta km:n jälkeen. tosin, enhän mä tiijä, miten pitkä kierto mulla nykyään on, mutta noin periaatteesta, voin yrittää laskea ;) mut sit taas, kauhee räkätauti, eikä mitään jaksais, joten ehkä jää laskeminenkin :D aivot on niin tukossa :LOL:

*lähtee höperehtimään yksikseen toisaalle*

iloa ja valoa kaikille!
 
Täältäkin onnittelut risukasalle :flower:

Mulla oli rv 4+6 sillon ku aloin vuotamaan, nyt sitte pari päivää vuotanu aika runsaasti, mutta ei minkäänlaisia hyytymiä oo tullu. Ei ihan pieniäkään. Eli mietin, että eikö ny jonkunlaista hyytymää luulis tulevan? Kauhee stressi, että jos sinne kohtuun ny sitte jääki jotain. Mulla on pari vuotta sitte jääny kohtuun jotain ja sen seurauksena lääkkeellinen tyhjennys, kaksi kohtutulehdusta ja kolme kaavintaa :/ Ja tuo kaikki lyhyessä ajassa, mahtoi olla kropalle kova paikka. Kohtua ei kunnolla saatu kaavinnoissa tyhjäksi, ku oli niin huonossa kunnossa, että olis voinu vahingoittua :eek: Toivotaan, että nyt päästään helpommalla...
 
Heips!

MissMaisa:Voi kuinka ikäviä asioita oot joutunu kokemaan.. Toivottavasti nyt on kaikki paremmin. Minäkään en tajua miten pidemmällä olevat kestävät keskenmenon! Minun ystävän vauva kuoli kohtuun vain vähän ennen laskettua aikaa.. :ashamed: En ole siitä hänen kanssaan ikinä oikein puhunu, hän ei halua. Mahtoi olla kauhea paikka.

Risukasa:Oikein paljon onnea!!!

Epskeps:Kiitos linkistä. Oli aika kattava. Oishan ne mulle kyllä varmaan sanonu jos se on tuulimuna??? En tiiä. Mut nyt mä oon ihan varma, et meidän kromosomit ei sovi yhteen tai mun munasolut on kaikki viallisia.... AAAARGGH!

Tein eilen testin ja näytti negaa niinkuin arvelinkin... No, mä tein sen testin aivan liian aikaisin... Viikon päästä mun se piti tehdä mut en millään malttanu pitää näppejä erossa siitä paketista... Peittojen pöllyttely jatkuu varmuuden vuoksi ja ens viikolla uusi testaus.

Kukas sitä valittelikaan? Eipä tunnu seksi enää samalta... Sen kun pitäisi olla sellainen spontaani ja ihana asia, mutta kun nyt vaan todetaan, että jaa.. Tehtäiskös taas vauvaa? :eek: :snotty: ;) :whistle: :LOL:

Tsemppiä kaikille T: J
 
Ihanaa Risukasa :flower: Isot onnittelut..! :)

Pakkohan tän hätähousun oli testata :ashamed: Mulla ei tuo Amiran mainitsema itseni testaaminen oikein taida onnistua... :whistle:
Joko sain kaikkien aikojen haaleimman haamun, tai sitten mulla on silmissä vikaa ja/tai möhlin sen testin kanssa. Tässä vaiheessa veikkaan taatusti tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa :xmas:

Tässä on tullut sitäkin mietittyä, että jos vielä joskus saadaan vauva alulle, en osaa siitä raskaudesta rennosti nauttia :( Kun takana on 2 keskenmenoa ja vastasyntyneen menetys vakavien ongelmien jälkeen, niin mä varmaan sekoaisin hermoilusta ja olisin maailman "vaikein" neuvolan ja äitipolin asiakas :| Tietysti se raskaus ois mielettömän iloinen asia, mutta järki siinä menee, kun tällä kertaa tiedostaa että niinkin luonnollinen ja yleinen asia voi olla tosi monimutkainen, riskialtis ja sattuman kauppaa...
Anteeksi OIKEASTI tämä vuodatus, mutta en viitsi näistä asioista puhua raskaana oleville kavereille, joilla jokainen raskaus on sujunut hienosti. Pelästyisivät vielä... Kai mä vähän hysteerinen olen tän asian kanssa, mutta jospa joskus saatais vielä lapsi kotiin asti, jos mä sitten vaikka voisin huokaista helpotuksesta...
 
:flower: :heart: Ihanaa Marge! Kyllä se väri sieltä vielä vahvistuu!

Kyllä tässä omakin testausinnostus alkaa nousta kun teidän plussauutisia lueskelee.. Jotenkin kuitenkin mielessäni hoen, ettei se plussa meille kuitenkaan tule.. Varmaan suojaan itseäni negan pettymystä vastaan - tai sitten uus raskaus vielä pelottaa, vaikka kovasti sitä toivookin.
 
Risukasa: voi kun ihanaa, onnea paljon ja tonneittain vauvaliimaa murulle matkaan :heart:

MargeSimpson: kyllä se sieltä haamu viivaksi muuttuu, teit kuitenkin 2 päivää etuajassa, joten toiveet korkealla, onnea haamusta :heart:

Äitee2: kyllä nuo eukot oikeassa voivat olla ;) bd pidetään...

Pelottaa ja Danjuska: Meillä on maltankoira, sellainen pieni ja pippurinen todellakin :LOL: Eli meillä harrastukset pyörii sen ympärillä.

Jospa Pelottaa se olisi ollut kiinnittymistä, mullakin oli aika hyviä tuntemuksia sen vuodon aikana ;)

Epsu: Ota ihan rauhassa aikaa itsellesi!! Tulehan ilmoittelemaan kuitenkin miten piinailu sujuu :wave: +++++++++++ ;)

(.) Eteenpäin mennään... Valkovuoto lisääntynyt, tuntuu että sillai lorahtelee joskus, pieniä menkkamaisia tuntemuksia on kyllä ajoittain, rinnat tuntuivat "palloilta" kun kävelin töihin tänään reippaasti, sillai jännästi sattu... No, en uskalla luottaa noihin yhtään, joten täytyy odotella vaan että tuleeko täti vai ei... :headwall: :headwall: :headwall:
 
MargeS:Me pidetään sulle peukkuja! Kyllä sinä sen testin ihan oikein varmasti teit! Toivotaan että haamu vahvistuu ja kaikki menee hyvin!!!

Amira:Peukut pystyyn sullekkin!!! Minuakin pelottaa uusi raskaus. Varmasti tulee olemaan pelko persauksissa joka päivä, mutta oonkin aatellut että ei ole rahalle parempaakaan käyttöä kun käydä joka viikko ultrassa. Yksityisellä kävin todettamassa mun epäilyt km:sta ja kätilö pahoitteli etten tullut aikasemmin. Nyt soitan heti sinne yksityiselle kun tulee seuraava plussa. Voi kun sais soittaaa jo ens viikolla. Se on niin ihana täti. Soitti mulle jopa sairaalaan että voinko hyvin. Ihanaa palvelua!!! Toisin kun tuolla arvauskeskusneuvolassa. Sinne en enää astu jalallanikaan. Oon kyllä valittanut siitä aikasemminkin mutta kun pistää niin vihaks ajatellakkin sitä toimintaa. Toivottavasti muualla on asiat paremmin.

Sain äsken positiivisen viestin... Mun täti on joskus nähnyt unta että mä saan kesäkuussa vauvan... Se on nähny enneunia, niinkuin edesmennyt isoäitikin... Jos se onkin enneuni! Sitähän ei tiedä minkä vuoden kesäkuu se on, mutta unesta on jo pari vuotta. Voi kun se ois ensi kesäkuu!!! Sehän tarkottaa sitä et mä oisin nyt raskaana sitten... Vitsi kun ootan ens viikkoa et pääsen testaileen... Tai sitten ostan netistä niitä superherkkiä testejä!!! Ei ollu edes kovin kalliita, kun katselin.
Onkos muut käyttäneet nettituotteita? Millaisia kokemuksia teillä on niistä???

T:J

 
Huh, miten paljon on taas tekstiä kertynyt. Täytynee kotona rauhassa lukaista läpi :)

Risukasalle hurrrjasti onnea :flower:

Marge lähetän täältä väriainetta lisää ;)

Amira tuttuja tunteita, mutta rohkeesti vain testin hakuun

:)

ON maltoin sentään jättää tän viimeiseksi eli plussasin aamulla :D (kp26 eli Epsin taulukko hieman jätättää) ja olkoonkin, että hieman haalea viiva vielä niin varmistellaan lauantai aamuna :whistle:
Käsittämätön tunne, mutta jotenkin ne oireet on kyllä tunnistanutkin samanlaisiksi kuin viimeksi... No, ootellaan vielä varmistusta eli haamuilen vielä siihen asti.
 
wautsi wau, täällähän meinaa plussia plupsutella niinkuin K-ryhmän mainoksissa


ONNEA RISUKASA!!!!!!!!!!!! :flower: =) :heart: Paljon tarrasukkia pienelle ja sulle onnellista odotusta!! :heart:

ONNEA DULLE!!! :flower: =) :heart: Samoin sulle onnellista odotusta sekä tarriksii pienelle masumatkaajalle!! :heart:

MargeSimpsonille myös varovaiset ONNITTELUT!!! :flower: :heart: Kyllä se viiva siitä vahvistuu!! :) Saanko laittaa sut haamuilijoihin vai odotatko viivan vahvistumista?
 
Kyllä silmät kostuu entisestään kun lukee tuota plussa-aaltoa.. Onnea teille plussanneille ihan hirveästi. Olen järjettömän kateellinen teille, mutta kuitenkin tosi onnellinen teidän puolesta. Toivottavasti teidän pikkuiset jaksaa tällä kertaa loppuun asti!

Tulin kertomaan, että lääkäri soitti ja ilmoitti raskaushormonin määrän olevan niin pieni, että on mennyt kesken varhaisessa vaiheessa. Kyllähän mä sen tiesin, mutta alkoi silti itkettää... Kaksi keskenmenoa 3 kk:n sisällä. Ei ihminen pieni jaksa ymmärtää että miksi... Ensin luvattiin talvi-vauva, mutta se vietiin pois. Sitten luvattiin kevät-vauva ja sekin otettiin pois.. nyt on niin loputtoman tyhjä ja turta olo kun haaveet kaatui taas. :'(
 
MissMaisa Onko se tutkittu että on km?koska joillakin voi menkat tulla vaikka onkin raskaana...sellanen vaihto ehto tuli miulle mieleen.Kannattais varmaan hakeutua vaikka yksityiselle ultraan ni saisit selvyyden tilanteeseen ihan oman mielenrauhan kannalta.

Emik :hug: Olen todella pahoillani...aina ei jaksa ymmärtää mikä tällä kaikella on tarkoituksena.

Risukasa ja Dulle Paljon onnea teille ja tarrasukkia pienille matkaan mukaan :heart: :heart:

MargeSimpson Varovaiset onnittelut siulle ja eiköhän se viiva siitä vahvistu.

(.) |O <- haukotus,eikä mitään ihmeitä...odotellaan ja odotellaan...
 
risukasa, dulle ja marge hurjasti onnea :heart: :heart: ihanaa

missmaisa mulla ei ainakaan tullu tässä toisessa keskenmenossa (oli kans ihan alkuvaiheen) juurikaan hyytymiä, ihan kirkasta verta ja tosi kauan tuhrua, mutta käyhän lääkärissä jos huolettaa, ne ottaa sitten verikokeen tai muun raskaustestin josta näkee aika hyvin onko kohtuun jotain jäänyt, vaikka kannattaa ehkä odottaa vuodon loppuun ellei tule kipuja.

stoppis juu mulla oli tossa keväisessä keskenmenossa kanssa hormoni vielä koholla kun olin tuntevinani oviksen, mutta nyt ei mitään, jos se nyt on ollu niin on ollu täysin oireeton, mutta tulee kai se sieltä kun tarpeeks jaksaa odottaa.....

aivan ihanaa kun täällä nyt tulee näin paljon plussia, mutta toisaalta on vähän haikeetakin kun niin ihanaa porukkaa siirtyy muualle kirjottelemaan, jos ymmärrätte mitä tarkotan =) mutta kyllähän me kaikki viä tonne odotuspuolell päästään eiksjuu ;)
 
MAHTAVAA RISUKASA, MARGE JA DULLE!!!!!!!!!! Oon niin kovin onnellinen teidän puolesta :flower: :flower: Ja Marge kyllä se plussa siitä saa väriä, parin päivän päästä on jo varmempi plussa!

Amiralle ++++++++++++++++++ :whistle:

Ja voi Julietta, kumpa se sun tuleva la olisikin ensi kesäkuu =) =)

Dulle Minkäslaisia oireita sulla on?

Miikkis: Toivotaan että se eilinen kipuilu olisikin ollut kiinnittymistä. Mitään vuotoja ei kyllä ole ollut paitsi valkkaria. Toivon että ne sun oireet viittaavaat pienen pieneen salamatkustajaan =) ++++++++++++++++++++++++ :whistle: Nyt jatkat plussa-aaltoa, mä tuun peräs, joskus tällä vuosisadalla B)

MissMaisa: Kroppasi on kokenut kovia :hug:


Oma napsukka: Tuossa juuri läpikävin mielessäni keskeytystä, käynnistystä ja synnytystä... Voi luoja miten kipee olin silloin :ashamed: 62 tuntia supisteli, ennenkö pieni syntyi. Kyllä noiden tuntien aikana ehti läpikäydä ne 23 viikkoa jotka olivat elämäni ihaninta aikaa kun sain kantaa pientä kohdussani... :ashamed:

Mutta mutta, elämä jatkuu, pakkohan sen on jatkua. Mä vaan niin tahtoisin semmoisen pienen masuuni, ja vielä terveenä kotiin saakka :eek:
 
Voi Emik miten musta tuntuu pahalta sun puolesta! Ota kaikki lämpimät ajatuksemme vastaan ja anna itsellesi aikaa. Sulla on nyt niin lyhyessä aikaa ollut kaksi km:ää, että kannattaisikohan sinunkin kysellä ammattijutteluseuraa, kuten Pelottaa on tehnyt? Oon käyny kerran itekin, ja siinä pääsee jotenkin pitemmälle asiansa kanssa kuin itsekseen asioita pohtien. Voimia ja jaksamisia sulle nyt todella paljon! :hug:

MissMaisa Mulla (varhainen km) ei ollut mitään hyytymiä missään vaiheessa. En tiijä, onko tavallista vai ei, mut näin vain oli.

Dullelle sydämellisesti onnea :flower:

MargeSimpsonille myös ja värikynät ovat postissa haamun vahvistamiseksi! Kyllä sinua on koeteltu, toivon vilpittömästi, että kaikki menee nyt upeasti kohdallanne :)

Miikkis hyvältä kuulostaa! bd bd sulle!

Julietta eiköhän se ole ens kesäkuu! Minä uskon etiäisiin ja enneuniin :)
 
MissMaisa: Monet alkuraskauden keskenmenothan ilmenevät tavallista runsaampana kuukautisvuotona, eli ei välttämättä hyytymiä tule. En olisi asiasta vielä huolissani. Voi käydä niin ettei hyytymiä tule ollenkaan, tai että niitä tulee vasta seuraavien kuukautisten aikaan. Jos alat kipuilemaan, hakeudu lääkäriin. Mutta yritä nyt ottaa rennosti turhia murehtimatta :hug:
 
Voi Emik :'( Tuu tänne, tuu lähemmäs ruutua. Vielä vähän lähemmäksi........ Tässä, ole hyvä: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug::hug::hug::hug:


Kannatan todellakin sitä mitä Irtis ehdotti, eli ammatti-ihmisen jutuille menemistä. He ovat koulutettuja kuuntelemaan ja osaavat kysyä juuri ne oikeat kysymykset. Kun ite kävin ekan kerran, niin eihän siitä meinannut tulla mitään kun vaan itkin, mutta nykyään odotan innolla keskusteluun menoa, koska saan siitä voimaa ja ymmärrystä.

Oot mielessäni.....

*Halein, Pelottaa*
 
No voi prkl kun tää taas kettuilee mulle tää palsta :headwall: :headwall: Eli taas katosi viesti taivaan tuuliin ja blancoa vaan tulee |O :headwall:

Eli uusi yritys!

Mahtava Plussa-Tsunami täällä, toivottavasti se kiskoo meistä mahdollisimman monen mukaansa :heart: =)

Eli onnea myös Dulle :flower: :heart: ja eiköhän Margeakin voi jo onnitella, eiköhän se haamu ota vielä väriä :wave: Ihanaa!

Emik julmalle kyllä tuntuu teidän kohtalo :'( Kun tilastot muka väittää että toistuvat km:t ja ku:t on todella harvinaisia, niin täällä kyllä tuntuu, että niin ei ole... Voimia kovasti teille! :hug: :hug: :hug: :hug:
 
...Ne menkat alkoi sit eilen. Nyt pääsee virallisesti yrittelemään uutta raskautta. :)

Mutta mulle ilmaantui tälläinen ongelma. Eilen mun olisi pitänyt käydä tekemässä labrassa se kontrolliraskaustesti. Onkohan tuo nyt pakollista kun nuo menkat alkoi? Ja itse testasin negan pari viikkoa sitten. Mutta kun pitäis tehdä se "virallinen". Sairaalasta annettiin ne tarrat mukaan missä lukee mikä testi kyseessä, ja nimenomaan niiden kanssa mennä labraan. Taitaa olla viisainta soittaa sairaalaan ja selittää tilanne. Jotenkin vaan tuntuu tyhmältä mennä testiin kun tietää että nega se on, siitä on muka vaivaa raahautua sinne. :ashamed: Joo mä tiedän, oon laiska ja saamaton. :ashamed:

Onnea plussanneille, teitä oli taas monta. :) :flower: Ja tervetuloa uusille, vaikka tuo toivotus tuntuu aika kurjalta. Eihän kenenkään toivoisi pääsevän tälläiseen ketjuun. :( Ääh, pää sutii tyhjää eikä näppikseltä tule mitään viisasta. Tyypillistä mulle. :ashamed:
 

Yhteistyössä