km:n jälkeen kuumeilevat...

RouvaRajaTapaus: ei tarvi jos apteekin testi näyttää negaa...näin mulle sanoivat!
Ja sitten joskus kun haluat käydä labrassa R-testissä niin se lähete on sisällä valmiina ;)

PLUSSIA! Wauuuuuuzis! Onnea RisuKasa ja Dulle!!!!
Marge myös..Kyllä sieltä kunnon viiva tullee parin
päivän päästä!!! :heart: :heart:

Emik: Olen sanaton :'( voin vain antaa lämpimän rutistus :hug:

).:) huoh....nippailut jatkuu..mie en ala jos se on kohdun ulkopuolinen...
olis nyt voinu olla ovis...ollaan kyllä laitettu sellaisia lasteja
matkaan että avot! :LOL:

ja kaiken lisäksi haudottu :LOL: :LOL:
 
aurinkoenergiaa: toivotaan että olis vain ovis ovella kolkuttelemassa :wave: kohdun ulkoista en toivo kellekään, itse kokeneena sanon sen! Onneksi jos se ajoissa huomataan, annetaan vaan lääkettä joka surkastuttaa sen eikä leikkauksia tarvita!!!

Eliisa80: ymmärrän tuon haikeuden tunteen, itse olen "aluperäisjäseniä" täällä ja tuntuu että muut siirtyy tuonne odottajiin mutta meikäpoika taallaa vaan täällä :wave:

Emik: sanattomaksi vetää... ISO VOIMA :hug: sinulle! Koita jaksaa siellä ja hae apua koska se auttaa!

Pelottaa: Jos meinaat että mie plussaan niin kyl sit siekin ;) Eiköhän myö kaikki vielä tällä vuosisadalla plussailla :kieh: En osaa kuvitella oikeasti miltä tuntuu 23 viikkoa kantaa ja tuntea murupikkuinen ja sitten joutuu luopumaan, itselläni max 12 viikkoa eikä todellakaan ole verrattavissa... ISO ISO ISO VOIMA :hug: :hug: :hug:

RouvaRajatapaus: Onnea tädistä :D

 
On tämä ketju kyllä niin uskomaton, hyvässä ja pahassa. Joitakin viestejä lukiessa tulee ilonailahdus, mutta jo seuraava surettaa... :snotty:

Ensiksikin Dulle ja risukasa: Ihania uutisia :hug: Onnea teille molemmille! Tuli hyvä olo teidän viesteistä :) Varovainen onnittelu myös Margelle! Haaleakin plussa saattaa aivan hyvin olla jo jonkun mainitsema "superplussa", jospa hcg-hormonia ei vain vielä ole niin paljoa. Olet joutunut kovia kokemaan, osanottoni :hug: Hyvä ystäväni menetti myös vauvansa tänä kesänä. En oikein ole osannut lohduttaa, hän on surusta sekaisin ja vetäytyy kotiin. En tiedä, voiko sinne mennä kutsumatta, vai onko parempi antaa "rauhassa" surra. Asumme eri paikkakunnilla. Voimia toivotan sinulle ja puhallan +++++ :whistle:

Sitten, Emik: olen kamalan pahoillani! Tuo on niin väärin! Olen samaa mieltä edellisten kanssa: ota vastaan kaikki lohtu ja apu, mitä saada voit! Toivottavasti syyt keskenmenoihin selviävät! :hug:

 
Miikkis: All righty then! Plussataan tästä kierrosta molemmat! Minäkin muka.... :LOL: Kiitos voimahalauksista =)

RouvaRajatapaus: Onnittelut tädistä :flower:

Arskaenergiaa: Voi toivottavasti se ei ole ku. Ei eieieieieieieiei....

ON: Vihloo, vihloo alamasua vihloo... Mutta ei muuta, eli odottelua odottelua... |O |O |O |O |O
 
Tulin tänne kurkkaamaan ja plussia on ropissut :heart: Eli Paljon onnea plussanneille,tervetuloa odotuspuolelle :wave:

keskenmenon saaneille iso hali,Emikille oonkin viestiä laittanut tuolla odottajien puolella :hug:

Ja nyt sitten loput...äkkiä odottajiin,tämä on käsky :D Teitä on vallan ikävä :heart:

Täällä mennään pahoinvoinnin kourissa...eka ultra vasta 8.10,neuvolan varaan vasta sitten. Tuulimunan mahollisuus on kovasti alkanut pelottamaan,mutta yritän nyt pysyä ruodussa...

Repa+Kutvonen rv6-7
 
Oi voi miten ihania uutisia tänne on ilmaantunut!!! :D
Onnea Risukasa, Dulle ja Marge!! :flower:
Oon sillälailla hyvässä mielessä kateellinen teille ;) kai ymmärrätte.. mutta silti niin iloinen ja onnellinen teidän puolesta. kohottaa omiakin fiilisksiä ja saa jattelemaan että ehkä meillekkin sitten ajallaan...

Emik: Voi kurjuutta :'( Lämmin :hug: sinulle. voimia

Repa
yrittää vaan tosiaan pysyä ruodussa ja olla turhia stressaamatta ;)

Epsulle jaksuja kiireitten kans ja elä kovin pitkälle mee taustailemaan, :hug:

itelle ei mitn uutta.. menkkoja vaan kovasti odottelen... päivällä jouduin taas ottamaan ihan kunnolla lääkettä kun kivut sellaiset. jospa ajan myötä häviäisivät.

|O väsyttää taas vaihteeks... kävin töistä tultua lenkillä ja kohta mies lähtee sulkapalloilemaan.. pojan kans haetaan sitten sisko junalta.
 
Suuri kiitos kaikille onnentoivotuksista! Ja omat onnitteluni Dullelle ja myös Margelle - kyllä sekin plussa siitä vielä vahvistuu!

Emikille syvät pahoitteluni ja voimia. Päätin itse yrittää olla stressaamatta mutta kyllähän sitä väkisinkin on mielessä käynyt, että entäpä jos itselle käy yhtä kurjasti. Miten sitä ihmeessä kestää kaiken uudelleen noin lyhyen ajan sisään? Jaksamista sinulle Emik! :hug:

Epätoden vallassa on päivä mennyt mutta olo on kyllä niin onnellinen. Mikä kyllä toisaalta tuntuu pahalta teidän puolesta... :ashamed: Soitin jo neuvolaankin. Halusin, että asia menee jo sinnekin kirjoihin ja kansiin jos kuitenkin sattuu jotain. Vaikka eihän satu, eihän?!? Neuvolantäti jo tarjosi ekaa aikaa muutamien viikkojen päähän mutta en sitä suostunut vielä vastaan ottamaan. Sanoin, että haluan ensin käydä ultrassa toteamassa että kaikki on hyvin. Yllätyin kun täti tarjosi siihen mahdollisuutta lähetteen kautta. Sanoi vain että kun mulla on tuo ikävä tapaus taustalla niin hän voi kyllä kirjoittaa lähetteen niin ei tarvitse yksityisesti mennä. Olisin saanut ajan jo huomiselle mutta sanoin, että olin ajatellut mennä vasta muutaman viikon päästä niin että saadaan tm:kin suljettua pois mahdollisuuksista. Niinpä sitten sain ajan vajaan kolmen viiko päähän. Niin pitkältä tuntuu taas tuokin aika...

Mutta päivä kerrallaan ja luottavaisin mielin (ainakin niin yritän). En mä kyllä vielä täältä mihinkään osaa lähteä...
 
Tänne on tullut kamalasti tekstiä kurssin aikana..

Ihanaa plussia.. onnittelut Risukasa, Marge ja Dulle :heart:

Emik Voi mitä oletkaan saanut kestää :hug: sanaton olen taas :(

Muille minä en jaksa nyt kommentoida mitään, anteeksi kamalasti.. kauhea väsy päällä.. Mukana menossa kuitenkin B)
 
ONNEA Risukasa, Dulle ja MargeSimpson!! Siistiä että täällä on plussa-aalto käynnissä! Toivottavasti se jatkuu ja imaisee tämän palstan tyhjäksi kokonaan!!

Emik, voi kun harmittaa sun puolesta. Ihan kamalaa tuommonen. :'(
 
Todellakin niin hyvässä kuin pahassa TÄMÄ KETJU ON MAHTAVA :heart:
Enkä mä vielä täältä ole mihkään ole lähdössä vaan nyt mennään varovasti päivä kerrallaan...
:hug: tarpeessakin näyttää moni olevan, mutta lohdutuksena voi sanoa, että olette eksyneet oikeaan paikkaan. Oman hyvinvoinnin kannalta löytömatka tänne on ollut parasta terapiaa :hug:


Te olette kaikki ihunoita :heart: :heart: :heart:

Kokemuksesta kun tiedän ne kaikki katkeruuden ja kateellisuuden tunteet myös niin voi sanoa, että täällä asuu kovasti suuri sydämisiä ihmisiä.
Itse olen vielä aivan ymmälläni ja odotan sitä vahvistusta. Eniten tässä jännittää kaiken sen alkaminen alusta eli eka neuvola jne... Myös pelon tunteet tulevat varmasti voimakkaasti jatkossa vaikka pitäisi nyt vaan nauttia :|

Pelottaa kyseli oireista eli tässä näitä:
hehtofinni niskassa (ei koskaan normaalisti niskassa), pikaflunssat (kesto noin 10min), eripari rinnat jo saman kokoiset :D , ällötykset hajuihin ja väsymys.
Tunsin myös selvästi nuo kiinnittymiskivut kun edellisessä raskaudessa en niitä noteerannut. Niin juu ja kahtena viimeisenä yönä vessakäynnit.

 
tää on sit kai mun pino :( eilen 7+0 meni kesken. Tyhjä oli kun tänään ultrattiin. Eka aattelin et ei viel aikoihin, mut nyt mieli muuttui, että heti perään vaan, paremmin taitaa kestää pää. Yksi ihana poika jo on. Vaikka oli jotenkin mukamas varautunut siihen, että näinkin voi käydä, niin ei vaan olisi omalle kohdalle jotenkin uskonut. Ikävä on suuri. Taustailen varmaan ainakin jonkun aikaa, odottelen vuodon loppumista, että pääsisi yritykseen. Miten nopeasti muilla on kierto mennyt normaaliksi?
 
giia
Oi ihanaa kun on tullut näin paljon plussia! Onnea Risukasa, Dulle ja Margesimpson! :heart: Toivotaan että meillä kaikilla pysyy pikku-kamut matkassa! Tarrasukkia :) Mulla on noita oireita sen verran, että törkeä väsymys, jatkuva nälkä ja pissittää. Tänään pitäisi olla rv5 menossa. Hyvä Risukasa että sait lähetteen ultraan. Saisinkohan minäkin jos oikein ruinaisin? On kuitenkin kaksi km takana.

Emik olen todella pahoillani.. :hug: :hug:

Pahoittelut myös Missmaisalle ja tapsu85:lle :hug:
 
Danjuska, en asu ihan Oulussa vaan tässä naapurikunnassa. Keskustasta on n. 15km. Muutettiin Oulusta tänne sivummalle, kun rakentaminen alkoi. Ja oikeasti olen ihan pääkaupunkiseudulta, missä kaikki kaverit ja perhe on. Sen takia kai se tuntuu aina kodilta. Mutta tällasta sitä tapahtuu, kun miehen löytää kaukaa. :D

giia onnea viidestä viikosta!!! :)

tapsu85 pahoittelut sinulle ja tervetuloa joukkoon! :hug:


Nauttikaa plussanneet olostanne!!!!! :heart: :heart: :heart:
 
onnea uusille plussanneille, etenkin marge jäänyt mieleen.
ihanaa.
tuntuu että moni on nyt 3kk aikana plussannut. tosi ihanaa. tahtoo myös muille plussan tikkuun :heart: :D

täällä voidan paksusti, elien ultrassa pikkuinen oli kunnossa, hematooma pienentynyt kovasti ja pahaolo eksynyt tänne.
silti tästä kaikesta yritän nauttia täysin rinnoin, jopa oksennuksesta :x :saint:
eilen saatiin asuntotarjous läpi, huomenna allekirjoitukset ja olemme rivitalon uusia omistajia marraskuun alussa- aivan ihanaa. =)

uusille toki myös iso halaus *halaa lujaa*

nyt kaikille vaan kova tsemppi päälle ja plussia ropinalla odottajien puolelle.
oikein ihanaa syksyä kaikille, pian on jo joulu :xmas: hurjaa!!!

:hug: :hug:

pulttis ja rv 9+5 :heart:
 
illat!

Tapsulle tervetuloa mukaan, :hug: ikävää että sinäkin keskenmenon jouduit kokemaan :'(
onko sulla minkä ikäinen lapsi??

PulttiBois:sulla alkaa ihan mukavasi olla viikkoja kasassa =) paljon vaan tarroja pienelle!
Onnea asuntokaupoista!! :D

öitä kaikille ja lisää plussa uutisia ystävät armaat :D
 
ONNEA Amira! :heart: :heart: :heart: Ihana päivä kun näin paljon plussia! Lisää tällaisia päiviä!! :D

Tapsulle pahoittelut minunkin puolestani. Tervetuloa tälle palstalle, täältä saa vertaistukea. Ja uusi kuumeilu on monesti paras lääke keskenmenosta toipumisessa. :hug:

Vielä Pulttikselle onnea edelleenkin matkaan, onneksi hematooman kanssa olette pärjäilleet. Kaikki menee hyvin, usko pois! Nauti odotuksesta!

Omassa navassa ei ole kertomista tällä hetkellä. Ovis ei vielä oo ajankohtanen ja mieskin on reissussa ettei voi ees harjoitella. :D
 
Tapsu ikävää että olet sinäkin joutunut km kokemaan, pahoitteluni :hug: Täällä on kuitenkin ihan mahtava porukka, jolle voi purkaa kaikenlaiset tunnot ja aina joku ymmärtää! :heart: Tervetuloa siis joukkoon! :hug:
 
ONNEA AMIRA!!! :flower: =) :heart: Ihanaa odotusaikaa sinulle ja tarriksia pikkuiselle masuasukille!! :heart: :heart: :heart:

Melkoinen plop plop plussaus päivä tää onkin ollut, huh huh :D Onnea kaikille vielä!! :flower:

Tapsu85 olen kovin pahoillani keskenmenosi johdosta :( Olet hyvin lämpimästi tervetullut mukaan meidän pinoon
 




Haaveissa esikoinen

NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 4/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 9/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 14/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 20/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 21/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 22/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 26/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 27/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 29/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 32/26

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 14/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 17/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 23/28-29

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 9/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 19/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 23/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 31/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...29/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07......................KP 3/-

Haamuilijat


Dulle
MargeSimpson

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira


 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!
Tämä on niin ihana porukka, että ihan ikävä tulee. Ei tätä henkeä muualta löydä ja siksi käynkin aina lukemassa kuulumisianne vaikka välillä itkettääkin teidän puolesta.
Meillä on mennyt kaikki hyvin. Viikkoja on kasassa 12+5 ja nt-ultrassa on käyty. Sukupuoltakin on jo veikkailtu (siis lääkäri). Oireita ei hirveesti ole ollut, mutta närästys mulla alkoi tosiaan silloin oviksen aikaan ja jatkuu edelleen. Ruoka ei oikein maistu. Päivä kerrallaan mennään edelleen vaikka pahin on jo kai takana (niin ainakin lääkäri väitti). La olisi 5.4.
Täälläkin on niin moni plussannut ja toivottavasti plussaa. Plussapisteaalto vaikuttaa lupaavalta ja onnea kaikille plussanneille. Emikin tilanne pisti mielen surulliseksi. Voimia sinne :hug:
Hyviä jatkoja kaikille!! :wave:
 

Yhteistyössä