km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiitos onnitteluista :) . Olette te kyllä NIIN ihania :flower: .
Nyt sit vaan Stoppis ja Emppukin (muut mukaan lukien) odotuspuolelle. Eihän ilman teidän seuraa viihdy eikä pärjää enää ollenkaan!

Uusille tulokkaille lohtu-voima :hug: . Täällä on ihanaa parannella itseänsä ja sitten se plussa taas pärähtää..

).( Hieman on kyl uskomaton olo. Alkukuusta olin siel sairaalassa ja sain vahvistuksen, että nyt kaikki olis ok. Ja naps. Oli kiva saada "matkaseuraa" sinne työkeikalle etelä-Eurooppaan. Tarvii vaan nyt katsella tarkemmin, mitä siellä suuhunsa heittää... Toivottavasti ne karmeet pahoinvoinnit (mitä mulle aina tulee) eivät alkais vielä ihan ens viikolla.. :eek: :x

Jos joku vielä oirelistaa haluaa, niin kiristävä ja kihelmöivä 'paita', maanantaina vatsaan sattui tosi kovaa ja olin IHAN varma, että täti sieltä kurvaa. Valkkaria lorahdellu enenevässä määrin. Yölläkin pitää rampata vessassa ja mieliala vaihtelee. Keskiviikkona haistoin, että jossain jossain syvällä kaapissa on pakko olla Fazerin sini-valkoista suklaata. Löysin - ja söin :p . Ja nyt pari aamua on ollut pakko syödä puolet eväistä jo heti töihin tullessa. Muuten heikottaa hemmetisti.

Hengaan varmaan tääl teidän kaa vielä hetken. Siirrytään sit isolla kaveriporukalla tonne toiselle palstalle. Vaikka pelottaaki tosi paljon, niin onneksi nyt tietää, että tällainen porukka on olemassa - - - jos tää onni taas äkisti päättyykin... :snotty:
 
Huomenia ystävät!

Ihania uutisia, onnea Amira sylikaupalla :flower:

Tervetuloa mukaan Tapsu!

Pulttiksen ja Haikaran uutiset toi taas toivoa ja hyvää fiilistä näin viikonloppua kohti. Mukavaa kuulla että kaikki on hyvin. Onnellinen odotuksenne jatkukoon :heart:

Minäkin niiiiiiiiin toivon että tästä kierrosta plussaisin.. taitaa olla kyllä turha toivo kun ei oikein lakanoita päässyt heiluttelemaan!
 
Hyviä huomenia rakkaat tsättisysterit! Thank god it's Friday! :D

Olipa ihan kuulla Haikaran ja Pulttiksen hyviä kuulumisia! Näitä tarvitaan!

Stoppikselle lohtu :hug: vaikka olenkin ihan varma, että olit vaan vähän ajoissa liikkeellä. ;) Peli ei ole vielä menetetty! Keväällä mulle kävi niin, että testasin ensin negan kp29 kun oli yhdet juhlat tiedossa ja oli pakko testata. Tuosta nega sitten kuitenkin muuttui plussaksi vajaassa viikossa. Joten elä vielä heitä sitä kirvestä kaivoon! Mä pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä sun puolesta! bd

Tapsulle myös oikein iso :hug: ja pahoitteluni km:sta. Onneksi olet löytänyt tämän pinon - parempaa vertaistukea saa nimittäin hakea! Loistavia persoonia kaikki! :heart:
 
...mää oon niin toivoton tapaus... kävin äsken laskurilla kliksuttelemassa, mikä olis la, jos oisin nyt raskaana... :ashamed: noo, mut ehkä tää on ihan vaan harmitonta jännittelyä? ;) ja sallittua tälläselle :xmas:lle, jota on koeteltu km:llä.
tääl on nyt niin hyvä puhuri, että toivon samaan imuun meille kaikille plussat!
++++++++ :whistle:
 
Perjantaita.

Eilinen päivä sitten sujui rytinällä ja kotiuduin lähempänä iltakymmentä. Onneksi samanlaista päivää ei ihan heti ole tiedossa
).( Ajattelin huomenaamuna testailla herkällä, jos näyttää, ettei merkkiäkään tädistä. Oikeastaan mun on pakko testailla, koska lauantai-iltana olisi tarkoitus lähteä vähän jaloittelemaan yöelämään :D . Nyt ainakin ollut tosi oireeton olo, kaikin tavoin! Niin, ja oviksen bongasin tasan kaksi viikkoa sitten...

Onnea Amiralle plussasta!
Uusille tervetuloa ja pahoittelut :hug: !

Stoppis: jos se vielä muuttuisi plussaksi! Oliko sulla ovis myöhään tässä kierrossa? :hug:

Irtosora: on tuo ihan sallittua... Tässä kierrossa en ole käynyt laskuriin naputtelemassa, mutta viime kuussa kylläkin :xmas:

No, mutta nyt takaisin työn pariin! Plussatuulia muillekin piinailijoille+++++ :whistle: ! Jos vielä saataisiin lisää plussia aikaiseksi :) .
 
kiitos kaikille. Meidän poika on n. 1v 3kk ja kävelemään harjoittelee. Mietin tuossa, että kuinkahan nopeasti se hcg laskee, kun mulla oli verikokeet eilen ja näytti vaan 29. Onkohan maanantaille laskenut paljonkin. Ja kuinka pitkään nuo vuodot yleensä kestää. Tänään lähdetään anopille ja pari päivää nettipimentoa tulee siinä.

Ihanaa, että olette saanut niin paljon plussia. Olen tosi iloinen teidän puolesta. Antaa sitä paitsi aina toivoa, että jonain päivänä osuu omallekin kohdalle. Eli hirrrrrmuisesti onnea kaikille plussanneille.

Ja näin muuten viime yönä unta, että oltiin miehen kans mökkeilemässä ja meillä oli pieni hymyileväinen poikavauva siellä. Eka herätessä oli aika haikea tunne, mutta sitten vaan hymyilytti, vielä me sellainen saadaan!!!
 
Kiva kuulla siusta Repa paljon tarrasukkia matkaan! On ollut ikävä sun viestejä :D :hug:

Pulttiksella on syytä juhlaan B) Niin monta hyvää uutista, hienoa :flower: Tarrasukkia sinnekkin matkaan :wave:

Haikara: Kiva kuulla sustakin :wave: Kaikkea hyvää :hug:

Stoppis: Ei vielä menetetä toivoa, niin kauan on mahista kuin täti pysyy poissa :hug:

Amira: ONNEA! IHANAA!!! :flower: PALJON VAUVALIIMAA MATKAAN :heart:

Kiitos Amira ja Dulle oirelistastanne, niitä on aina kiva lukea :D

Tervetuloa Tapsu85 joukkoomme :heart: Pahoitteluni keskenmenosi vuoksi... :ashamed: Tässä iso :hug:

Oma napsukka: Ei mitään ihmeitä... |O Alamahakivut on loppuneet, tätiä odottelen... Vaikka voi että kuinka ihana olisi tehdä + testi ennen enkelipoikamme laskettua aikaa.... Se olisi 14.10. Koitan tsempata itteeni että pystyisin olemaan vahva sinä päivänä... :/

Ostin rakkaalle ystävälleni (joka plussasi juuri) vauvan helistimen, suklaata, pehmolelun ja "Äiti"-kirjan. Olisi niin tehnyt mieli ostaa myös joku ihana vauvanvaate, mutta häpeissäni täytyy myöntää että en ole rakenneultran tuomien uutisten jälkeen pystynyt menemään vauvanvaateosastolle. Sattuu liikaa.... :'(

Silloin kun olin raskaana, olisi hirmusti tehnyt mieli ostaa pienelle vaatteita valmiiksi, mutta ajateltiin mieheni kanssa että ostetaan vasta rakenneultran jälkeen, JOS saamme hyviä uutisia. Mutta eipä niitä pieniä vaatteita saatu sitten ikinä ostaa :( ......Paitsi yksi ihana body oli aivan pakko ostaa 4D-ultran jälkeen kun saimme tietää että odotamme poikaa. Ostimme sinisen bodyn jossa lukee: Mr Finland :heart:

Mutta taas positiivi-minä astuu kehiin, ja sanoo että kyllä me vielä joskus saamme ostaa omalle nupullemme vauvanvaatteita... Joskus... :/ Pian.............. ;)

 
Onnea Amiralle plussasta :hug: :flower:

Stoppis voipi se vielä plussaks muuttua ainakin mie pien bd pystyssä ja puhallan vahvistusta +++++++++ :whistle:

(.) :) :kieh: :( |O siinähän ne tärkeimmät,olen ihan varma et se saakutin punapää tulee häärää tänne ens viikolla koska mulla alko se tuttu kuvotus joka on ollu menkkoja ennen nyt pari kertaa...et eiköhän tää kierto ollu sit tässä.
 
Kiitos murut kun jaksatte vielä tsempata, mutta kyllä se kirves nyt on siellä kaivossa :ashamed: Himojen ja limojen perusteella ovis olisi ollut joko kp 12 tai kp 17 -> nythän tuosta jälkimmäisestäkin on se kaksi viikkoa, joten herkän testin olisi jo pitänyt jotain näyttää jos niin olisi. Kp 14 ja 15 tuli myös pyyhittäessä jtn vaaleanpunaista mitälie. Mutta siis tuon kp 17 jälkeen tuli kuivaa eikä enää minkään valtakunnan haluja tähän päivään mennessä, joten ei se ovis ole voinut sen myöhemmin olla!!! Onkohan sitä ollut ollenkaan... mitenkähän se vuoto tulee jos ei ole ovuloinut? Saishan tuo sitten alkaa jo vuotamaan prkl jos meinaa :kieh: Mutta niin vaan on kn kova ja kaikki limat mitä "irti saa" ihan valkoista. KYLLÄ VITHAUTTAA!!!

Mä lähen nyt tonne peränurkkaan mököttämään vähäksi aikaa :ashamed: Olette ihania muruset!
 
Vau mikä plussa-aalto pyyhkäs tähän pinoon!!! :heart: :heart: :heart:

Onnea kaikille plussan saaneille ja aika monella on myös jännät päivät käsillä. Tehkää lisää plussia!!! ++++++++++ :whistle:

Minä ostin tikkuja ja nyt alkaa oviksen bongaus. Ensi kertalaisena minua kuitenkin mietityttää muutama asia. Tikkujen mukana tuli väärä ohje, se oli raskaustestille. Onko ketään teistä käyttänyt Aconin liuskatestiä? Vaatiiko käyttäminen ohjetta vai selviääkö pelkällä maalaisjärjellä? Ymmärrän kuitenkin ovistestien toimintaperiaatteen.
Ja kaikista hankalin juttu: minulla on nyt kp4 mutta vuoto alkoi enemmän ja vähemmän runsaana tuhrutteluna jo edellisenä tiistaina. Minkä mukaan minun tulisi laskea testaamisen aloituspäivä? :eek:

Vauvanvaatteiden ostamisesta... Minä ostin Barcelonasta 1-3 kk ikäiselle tarkoitetut Barca:n (jalkapallojoukkue) sukat. Muka kaverin poikavauvalle mutta enpäs annakaan pois. :ashamed: Me aiotaan vielä saada se isän pelikaveri. (Vaikka sitten olisikin tyttö...) :kieh: muoks. siis tytöstäkin tulee pelikaveri. Sukat vaan oli siniset, pojalle hankitut. Sukupuolella ei väliä, kunhan nyt jompikumpi saataisiin. :ashamed:
 
Irtosora, mä olen myös niin hölmö, että katson varmaan joka kierron alkupuolella, mikä ois la jos nyt tärppäis. Ja oon myös NIIN hölmö, että lasken jo millon jäisin äitiyslomalle! :LOL: Pientä työssä väsymistä ilmassa, kyllä vain. Mutta kunhan nyt ei ihan sen varaan tosissaan laske, niin minusta se on ihan harmitonta haaveilua miettiä jo mahdollista laskettua aikaa. Joka tapauksessa sitä tipahtaa korkealta aina tädin kurvatessa paikalle, haaveilipa tietoisesti tai ei.

Voi stoppis, kunpa nyt sinutkin ois tuo plussa-aalto pyyhkässyt mukaansa. :hug: Olen pahoillani! Älä nyt kovin kauan siellä peränurkassa mökötä, me kaivataan sua täällä! =) Kyllä se vielä tärppää teilläkin, usko pois!
 
amiralle suuret onnittelut :hug: :heart: :heart: jeee

tapsu tervetuloa joukkoon mukaan ja pahoittelut kokemuksistasi :hug: jos sulla oli nyt jo arvo vaan 29 niin ilmeisesti sulla laskee nopeesti, mulla oli vasta 2 kuukauden päästä keskenmenosta arvo laskenu, mutta se on hyvin yksiöllistä

stoppis :hug: älä kovin kauas nurkkaan mene

kiva kuulla "vanhoista" plussanneista, ihanaa että ,menee hyvin =)

tänne ei mitään uutta......... ja niinkun pulttis sanoi joulu on pian :( laskettu olis ollu joulukuun toinen
mutta elätän vielä toivoa että onnistuttais ennen sitä
 
ISO kiitos kaikille onnittelijoille :) Mä oon ihan "pihalla", en vieläkään uskalla uskoa että oisko muka mahdollista :xmas: Joten Epskeps kai mä siihen haamuilijoihin kuuluisin, vaikken sitä itse uskokaan..!

Dulle Onnittelut..! :flower: :)

Amira Mä arvasin..! Onnea sinullekin, ihanaa :flower:

Kentia Mullakin ystävät asuu melkein kaikki eri paikkakunnilla. Silti muutamat ihan haki mut ja lapset kotoa silloin kesällä, toivat lapsille puuhaa (palapelejä ym.) mentiin uimaan, kaveri teki ruoat kaikille ym. Vieläkin lämmöllä mietin kuinka ihania kavereita mulla on. Tietysti me ihmiset ollaan erilaisia, ehkä sun kaveri oikeasti tarvitsee aikaa. Siinä vaan saattaa olla vaarana että jää 4 seinän sisälle... Mäkin sain kaupassa itkukohtauksia ym. Melkein jämähdin kotiin kun pelästyin omia reaktioita, mutta huomasin että siitä tulee vaan pahempi olo. Pakko tehdä jotain ja käydä jossain, nähdä ihmisiä jne. Tsemppiä ystävällesi..!

Emik Voi sua :( Muista että täältä löytyy aina vertaistukea... Jos yhtään tuntuu siltä että alkaa mustat pilvet kasautua päälle, kannattaa mennä puhumaan ihan ammatti-ihmisen kanssa, sekin helpottaa :hug:

Risukasa Tuttu fiilis. Yritä kuitenkin nauttia olostasi :) En mäkään täältä tosiaan osaa vielä lähteä :xmas:

tapsu85 Tervetuloa ja oikein lämmin :hug: sulle..!

Pelottaa On se hurjaa... :/ Mutta kyllä se aurinko vielä paistaa, usko vaan..! :hug:

PulttiBois Kiva kuulla että hyvin menee :)
 
irtis ja tuulis minä se puolestani testaan sen negan joka kuukausi. Sillä onhan sitä varmistauduttava, jos vuoto olisikin sattumalta raskauden aikaista kuukautisvuotoa. Sillaikin on jollekin joskus ehkä kuulemma saattanut sattua. Mies pitää minua välillä hulluna (=nykyään usein). :LOL:

Voi stoppis :hug: mene ja möksötä. Mutta tule pian takaisin. :hug: Minäkin tein niin ja nyt lähtee uusi kierto entistä varmempana siitä, että tämä on se plussaava kerta! Älä kuitenkaan luovu toivosta ennen kuin täti on varmuudella saapunut vieraisille. Puhaltelen vielä muutaman ++++ :whistle: sinne päin.
 
Hei,
bongasin tuolta jonkun jutun, jossa puhuttiin, että ovistesti voisi näyttää mahdollista raskautumista. No, pakkohan mun oli kokeilla, testailu kun on vähän liiankin kivaa :LOL: . Eli sain ovistestiin kontrolliviivan kanssa saman vahvuisen testiviivan 5 min sisällä. En kyllä jaksa uskoa, että tärppi olisi tapahtunut.... :headwall:

Testailin(kokeilin) huvikseni ovistestiä myös maanantaina, kun ne olivat tulleet postista ja silloin testiviiva oli erittäin hailakka/lähes tulkoon näkymätön. Pakko kai se r-testi on hakea apteekista :xmas: . Täällä siis "höpöilyt" käynnissä tällä hetkellä, parempi olla kertomatta miehelle mitään...
 
Hyvää viikonloppua meille kaikille ja paljon +++++++++++ :whistle: ja tärppi onnea ovislaisille sekä bd bd ja surullisille :hug: yrittäkää katsoa valoisasti eteenpäin elämää ja muistakaa kaikkea hyvää elämässänne :hug:

T.Yks herkistynyt äiti :heart:
 




Haaveissa esikoinen

NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 5/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 10/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 15/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 21/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 22/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 23/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 27/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 28/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 30/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 33/26

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 15/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 18/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 24/28-29

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 10/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 20/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 24/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 32/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...30/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 4/-

Haamuilijat


MargeSimpson

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
 
Kiti: Mä oon kans kuullut että ovistesti näyttäisi raskauden jopa nopeammin ja tarkemmin kuin herkimmät raskaustestit. Voi että, tekisi mieli jo varovasti onnitella sua :D :heart: :D Kyllä sun on nyt pakko käydä kipaisemassa se raskaustesti =) Kovasti sulle plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:


Äitee2: Hyvää viikonloppua sinnekkin, ja kovasti ++++++ :whistle: Yritetään mennä valoisin mielin eteenpäin :hug:

ON: Eilen oli hurjia pahoinvointikohtauksia :eek: tiiä sitten mitä meinas, koska ei täytynyt kuitenkaan mennä yrjöä huutamaan, ja olo helpottui välillä, kun taas yltyi. Kaupassakin piti välillä kyykkiä lattianrajaan... Täälläpäin kyllä on ollut mahatautia ja kuumetautia ja kaikkee liikkeellä... Nyt kuitenkin ihan hyvä olo =) Ja parempi että olisi koko päivän, niin saan nauttia viikonloppulomallamme kuoharia :p

Odottelen miestä töistä, saa nähdä pysytäänkö aikataulussa lähdön suhteen... Yrittäjän elämä kun on mitä on :whistle: Mutta eiköhän se mies sieltä töistä ehdi karkaamaan tämän päivän puolella... Hän lupasi tulla ennen joulua.... :LOL:

Sitten lähdetään viemään koiruliinit hoitoon, ajateltiin viedä ne kävellen, niin saavat samalla lenkin. Ja sitten alkaakin meidän ihana viikonloppuloma :heart: Harvinaisia nämä tällaiset, kun mies tosiaan yritääjä, niin sillä on yks ainut vapaapäivä viikossa, eli sunnuntai, ja silloinkin on yleensä muutaman tunnin töissä... :/ Eli nyt siis nauttimaan :wave:

Halaukset kaikille :hug: Hauskaa viikonloppua, ja yritetään naiset pitää lippu korkealla :attn:

++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä