km:n jälkeen kuumeilevat...

Huomenta täältäkin!
Kylläpäs Pelottaa oli ihanan virkeällä ja positiivisella fiiliksellä liikenteessä =) . Hellusta viikonloppua teille!

Minä täällä SUUREN kahvikupin kanssa. Nautitaan siitä nyt niin kauan kuin se maistuu :p . Vähitellen alkaa tottua ajatukseen raskaana olemisesta. Silti - joka kerta vessassa käydessä se paperi pitää tarkistaa.. No, kyllähän te sen tiedätte ja ymmärrätte.

Hmm. Kunhan lastenohjelmat loppuu, me taidetaan suunnata pihahommiin.

Kivaa päivää jokaiselle :flower: !
 
Mä täällä keikun epätietoisena edelleen... :xmas: Kai täytyis taas testi ostaa, jos vaikka sais reilusti selkeämmän vastauksen :whistle: Oli nimittäin todella haalea viiva, oon vieläkin täysin varma että se on joku viivanpaikka tms. :headwall: Oonpas mä "positiivinen" tänään =)
 
moikka

pokaseen tulin lukasemaan..

Amiraa
en taida olla vielä onnitellut joten ONNEA!!! :flower:

Tänne ei kummosempia...
Menkkoja odotellessa jotka varmana sattuu jut ens viikonlopulle... :|

Tulin laittaa pojan nukkumaan.. on porukat käymässä.. eilen käytin siskon koivusen keikalla jne..

mut nyt ei kummepia, mentävä on. :hug: kaikille!
 
mää kirjotin ihanat ja pitkät tekstit about kaikille ja sitten ihan ite painoin selainikkunan ruksista kiinni, siis ennen ku lähetin tekstiä :xmas:

marge en mä oo koskaan tekemättömissä testeissä nähny mitään viivanpaikkaa ;) äkkiä ny testaamaan!

amira onnea odotukseen! Keskity kivoihin tuntemuksiin ja tunteisiisi, niin pääset ehkä eroon "pahimman pelostasi" =)

pelottaa ihanaa lemmenviikonloppua!

epsulle kiitos listan ylläpitämisestä! Käyn täältä aina tsekkaamassa, mikä päivä mulla onkaan menossa :D listan ansiosta osaan myös kahtella jännityksellä margheritan, miukulin ja aurinkoenergian viestejä: mennään about samoille kiertopäivillä, vaikkei mulla ja miukulilla kierron pituudesta ookaan hajua. Mut jänskätään yhdessä, mimmit!

SatuKa ja Tuulenpuuska: kiitos tunnustuksesta :D Mää toivon Satu, että täti menee tästä eteenpäin pakkohoitoon muualle ja ens kerralla sun varmuuden-vuoksi-testaus ois kaikkea muuta kuin varmuuden vuoksi tehty! Ja Tuulis, pirkule, nyt sää tartutit muhunkin ton äitiysloman alkamislaskennan :LOL: varmaan vien homman viel pidemmälle ja alan miettiä, että mitäs mä vielä ehdin tehdä töissä ennen sitä hetkeä ;)

ON: Mäkin haluaisin tollaset ihanat kiertolaskurit ku epsulla ja arskalla, mut eihän mulla siitä kierron pituudesta viel oo hajua. Ja ihte ittelleni toivon, etten ehdi kierron pituutta koskaan selvittääkään ;) flunssa alkaa olla förbi, mut viel otan iisisti tän päivän. Oon miettinyt itsekseni, että jos tästä kierrosta ei tärppää, mun kyl täytyy lähteä taustailemaan ihan oikeasti. En jaksa odotuksen odotusta, täytyy keskittyä muihin asioihin. Mut tällä hetkellä, eka kerta kun on, tää on ihan kivaa :)

Laadidaa, ihanaa viikonloppua leidit!
 
Nyt vasta huomasin että tuossa listassa on iätkin. Mulle saa siihen kohtaan laittaa 34v, tuli tänään täyteen. Ikäkriisiä meinaa taas pukata, kääk. :whistle:

Marge, mä pidän peukkuja että seuraavaksi saat selkeän plussan! Millä testillä sä testasit? Sori jos oot jo sanonut. Täällä on niin hirmu ahkeria kirjoittajia ettei laiskempi pysy perässä. :ashamed: :D

Amiralle onnea plussasta. :flower: :)
 
Lauantaita ihanaiset!

Pelottaa minunkin mies on yrittäjä, joten tosiaan tiedän kuinka tiukassa nuo vapaapäivät on. Nauttikaahan lomasta :heart:

irtosora Mulla myös flunssa taittumassa. Mietin just tänään että lähes samoilla jännäilypäivillä mennään. Mitä nyt olen itseäni tarkkaillut niin luulisin että tämäkin kierto on normaalia pidempi, kun tosiaan on vasta eka kunnon kierto kaavinnan jälkeen. Tästä kierrosta me ne plussat otetaan :heart:

Dullelle vielä kerran isot onnittelut ja tarrasukkia matkaan :flower:
 
Joo tähän vois laittaa pari valittua sanaa :kieh: :headwall:
Ihan selkeen negan sain tänään, oon todellakin ihan sekaisin, kun se edellinen testi haaleata haamua näytti ja näyttää edelleen. En muista minkä merkkisiä testejä, samaa merkkiä kuitenkin on nää olleet. Mut eri merkkiä mitä viime vuonna tuli osteltua... Ja missäköhän !&¤/&#!!??/&%¤#"! NE PIRUN MENKAT SITTEN VIIPYY |O Odottelin vähän jo kp28 saapuvaks, ei alkanut. Ei alkanut eilenkään kp29, eikä tänäänkään kp30 merkkiäkään niistä :xmas:
Mä oon ihan pihalla ja vihainen noille pirun tikuille |O
 
Hei,
ei osunut tärppi kohdalleen... Eli negan testasin, mutta täti ei ole vielä saapunut, eikä myöskään oireet. Testasin clearbluella ekaa kertaa elämässäni ja täytyy myöntää, että ehkä siellä haamujen haamu oli näkyvissä tai sitten ei. Oli mun makuuni jotenkin tosi sotkusen oloinen testi. Elätellään nyt vielä toiveita, että olisin bongaillut väärin ja ovis olisikin ollut myöhässä...:xmas:

Mutta joo, ruoanlaitto kesken ja iltasella aiotaan vähän lähteä tuulettumaan, koska ei sitä plussaa tullut. Eli menoks... Hauskat viikonloput jatkot kaikille! :wave:
 
Terveisiä tuolta toiselta puolelta!

Ja ohhoh, mikä plussapuhuri täällä on käynyt!!! Ihanaa, mahtavaa, hienoa ja ONNEA kaikille plussanneille :flower: :flower: :flower:

Osui silmään puhe ovistestin käyttämisestä raskaustestinä, mä sitä kokeilin kun ei ollu raskaustestiä mutta ovistesti oli. Mulla ei tullu juuri minkäänlaista viivaa siihen ovistestiin, että mulla se ei toiminu.

Kovasti teitä kaikkia ootellaan tuonne odottajien puolelle! Että oikein kovat plussapuhurit tulee täältä *puuh puuh puuh*.

Mulla on ruvennu nyt liikkeitä tuntumaan, ihanaa! Kyllä tätä on ootettukin, ja kyllä sitä on aina pelko hiipinyt että onko kaikki kunnossa... Nyt ehkä vähän helpottaa kun voi liikkeitä kuulostella... Saas nähdä...

Vinja ja Urmi 18+5
 
Moi!

Täällähän on tehty tunnustuksia. :LOL: Kiva hölmöillä kun tietää että on toisia ihan yhtä hölmöjä olemassa!! :D Sorry, irtis kun tartutin ton äitiysloman kyttäämisen. Mut se on ihan kivaa, haaveilla millon vois ilmottaa työpaikalla että heippa muutamaks vuodeks! En nimittäin aikos ihan heti takas mennä, sen verran tökkii välillä siellä.

Oon minäki negan testannu erinäisiä kertoja, mutta ne on ollu sellaisia tapauksia että menkat on ollu vähä myöhässä. Mulla ei menkkojen aikaan oo epäilystäkään etteikö tulis kohtu tyhjäks, sen verran runsaasti vuotaa ja kivuliaat on. Mutta testaa sinä Satuka ihan rauhassa nega aina menkkojen jälkeen! :D Hyvä se on varmistaa ettei jää kaihertamaan. :LOL:

Marge ja Kiti, pahoittelut teille kun testit niin huijaa. Etenkin Margea on potkittu päähän. :hug: :hug: :hug: Jaksamista sinne päin... Kitillä vois olla vielä ehkä toiveita, eiks niin? Peukut pystyssä täällä!
 




Haaveissa esikoinen

NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 1/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 6/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 11/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 16/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 22/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 23/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 28/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 29/-
Kiti07.......................KM 05/07...................KP 31/28-29(-35)
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 34/26

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 2/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 16/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 19/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 25/28-29

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 11/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 21/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 25/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 33/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...31/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 5/-

Haamuilijat


MargeSimpson

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
 
*takavasemmalta kurkistaa*


Onnea Dulle viivan vahvistumisesta :flower: Onnellista odotusta sulle :heart:

Voi Marge :( Mitä ne testit nyt tuolla viisiin kikkailee, et ensin haamuu ja sitten negaa :/ Toivottavasti tilanne selviää pian ja mielellään niin, että tulee selvääkin selvempi plussa!
Teehän se testi aamupissistä seuraavan kerran jos se ei-toivottu ei kerkee sinne kurvata.

Tunnustan että kävin tuossa yks päivä kurkkimassa milloin olisi l.a jos nyt ois tärpänny..
Se ois 18.6.. Ei tänne takavasemmalle muuta ihmeellistä kuulu. Tilausta on laitettu menemään ihan kivasti ja nyt vaan ootellaan sitten kierron loppua ja toivotaan parasta :saint:

Hyvää viikonloppuu kaikille!

 
erityisesti Epsu, Tuulis ja Satu, mun la olis tällä kierrolla 13.6. :D ja sen km:n la:n oon onnistunut jo unohtamaan, which is nice.

margherita jep, mamacita, tällä kierrolla let's kick some serious ass ;)

kiti ja marge tiedoksenne, että minä en ole vielä luopunut toivosta teidän kohdallanne ;) tässä varuilta muutama täsmäkohdennettu ++:whistle: yksi molemmille, koska sen enempää se ei vaadi =)

on: Nyt muuten vasta ymmärrän, miten jengi aina innostuu bongaamaan raskausoireita, vaikka mikään ei ole viel varmaa... Mäkin yritän koko ajan keksiä, että haa, tämä nenän tukkoisuus on varmasti oire plussauksesta (kamoon, mulla on kuumeflunssa!), päänsärky samoin (kuumeflunssa), ummetustakin on (yhtenä aamuna oli, kun edellisenä iltana söin hirveästi suklaata) ja pahoinvointiakin ehkä (jep, ku henki ei kulje nenän kautta ja röörit on täynnä räkää, onpa ihmeellistä, jos vähän äklöttää nenä-suu -akselilla). Ja ruokakin maistuu oudolta (katso syy aiemmista kohdista).
Tämä siis ihan itseironiaa nyt, kyllä mäkin ihan oikeasti yritän toiveikkaana tunnustella, että joko vois jotain tuntua :ashamed: Mutta ei vielä mitään, mistä voisin sanoa muuta kuin että jos mun oireet viittaa raskauteen, niin sitten toivon-mukaan-tuleva-herra-isäkin oli viime viikonvaihteessa raskaana :LOL:

hei leidit, lokakuu on toivoa täynnä ja se alkaa ihan just! iloa, valoa ja lämpöä vällyjen väliin ja muuallekin maailmaan!
 
Irtosora Mun on pakko kysyä et mistä on tullu toi:toivon-mukaan-tuleva-herra-isä miusta se on vaan niin mainiosti sanottu,tosin ekan kerran kun sen luin ni piti tavata muutama kerta ennen kun sain päähäni selvyyden...Kiva kun kirjoittelet niin mie ainakin tulen iloiseksi näistä sun positiivisistä viesteistä =)

 
Äitee2 nimi juontaa juurensa vähän siitä, että ko. uros käytti muinoin niin retroa "kirosanaa" - suorastaan vanhankansan siunailua - että kun täällä piti lennossa keksiä joku nimike hänelle, tuli heti mieleen samantyyppiset siunailut. Se ilmaisu, mitä mun mies käyttää (tai ainakin käytti, kunnes nauroin "rikospaikalla", hyi mua!) ihan tosissaan, on herttinen =) Musta herraisä vaan sopii samaan sarjaan :D Ja t-m-t-h-i -nimihän tosta vaan lyhenee, jos tässä toiveet toteutuu, bd bd.
Mitä tulee positiivisuuteen, niin ootas vaan Äitee sitä kauheaa päivää kahden viikon sisällä *koputtaa päätä*, kun täti kurvaa tähän osoitteeseen... Sit kandee panna nauhotus päälle, koska luvassa on materiaalia ainakin kahteen kirosanakirjaan. Eikä ykskään niistä sanoista takuulla oo niin hellyyttävä ku herttinen!
Ja sen sanatulituksen jälkeen tulee varmaan itku... Vaan eipäs mennä tapahtumissa liian pitkälle :) Nyt on viel kokonainen työviikko toiveikasta odotuksen odotusta ja oireiden kyttäystä!
 
tultiinpa taas kurkkaileen tänne.. pikkasen aikaa ehtiny vierähtää viime kertasesta. on ollu tässä oheistoimintaa aikalailla mutta kohta pääsee rauhottuu ja henkäsee kun kesäloma alkaa (tai oikeestaa toinen puolikas :D ) ja sinne espanjaan olis lähtö 12.10 -ihanaa,rentoutumaan-

olin torstaina ystäväni tukena synnytyssalin puolella kun käytiin hakemassa pikkuinen poika maailmaan (kummipoika :heart: ). oli se aika toimitusta kun kerta ei itekkää ole ennen tullu käytyä ja nähtyä :) mutta ei mitään kammoa kyllä tullut, aijon mennä itsekkin sinne joku päivä.

..muuten osaisko joku vastata koska uskaltaa tehdä testin kun on kuitenkin nuo menkat olleet säännölliset ja olis nyt muutaman päivän myöhässä?! tiedän kyllä ettei sais innostua kun kerta on senkin jo nähnyt kuinka pettynyt voi olla :( mutta hinku olis kova..

-aurinkoisia syyspäivän jatkoja kaikille!!-
 
Irtiksellä on vaan niiiiiiiiiiin hauskat jutut :D :LOL: Toivottavasti siitä tein t-m-t-h-i:stä pian isukki tulee ettei sunkaan tarvii kirosanakirjoja käydä väsäämään ;)

Marleena vai on siellä täti myöhässä, hyvä hyvä!! =) Toivottavasti ymmärtääkin pysyä poissa! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: Testinhän voi tehdä sinä päivänä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa eli eikun testin ostoon vaan, hopi hopi! :heart: +++++++++++++++++++++ :whistle:

 
Heissan.

Epskeps: voitko päivittää? Tänään sunnuntaina 31/28-29(-35). Toivottavasti teillä "tilaus" on mennyt perille oikeaan osoitteeseen!

Oikeasti mä olen tosi nolo laskemaan kiertopäiviä, joo yksinkertainen asia. Mutta eikös tädin tullessa ala aina kp1 ja sitä tätipäivää ei enää plussailla vanhaan kiertoon. Nyt kävin vielä laskurilla varmistamassa ja noin mä ymmärsin, että tuon saldon pitäisi olla. Yksi, ensimmäinen kierto oli 35 päivää, joten olkoot se isompi luku vielä siellä mukana.

Irtis: kiva, että säkin olet päässyt jyvälle, kuinka kivaa niitä "oireita" on etsiskellä :xmas: . Ja kiitos kohdennetuista plussapuhureista!

Öhöm, mä testasin sen negan jo pe-iltana, vaikka ohjeen mukaan perjantaina testatessa olisi pitänyt testata aamupissasta. Hätäinen tapaus :ashamed: . Uutta testiä en kyllä hae, nyt mä pidän itseni miehenä, eikun naisena! :D Ei eilen lähdettykään hyppöölle, joten ei sen takia ainakaan tarvitse kantaa huonoa omatuntoa, jos plussa sattuisi tulemaan ;) .

Hei, Marleenalle onnea testailuun! Toivottavasti sulle pamahtaisi se selkeä plussa! :)
 
Moikkelis!

Iloiset onnittelut plussista Dulle, Amira ja Risukasa! :flower:

Marge Toivottavasti se sinunkin haamu muuttuisi nyt sitten plussaksi vaikka näytti välillä negaa! Onpas epämääräinen ja tylsä juttu. :hug:

Tänne päin kuuluu nyt hyvää. Täti tuli tuli nimittäin vihdoin viimein tänne! Hän saapui eilen ja miestäkin nauratti kuinka iloinen olin odotetusta vieraastamme :) . Kiitos kaikille teille, jotka tätiä tänne päin hätistitte ja tsemppasitte odottamaan!

Eli mulle voisi sitten laitta nyt virallisesti kiertopäivä 2/? Mitäs tuohon nyt kierron pituudeksi laitetaan? Mulla oli ennen keskenmenoa kierto 26-29 päivää, mutta nyt meni kaavinnasta eiliseen 40 päivää...

Plussatuulia kaikille!
 
sunnuntaita

Irtosoran
jutut sai hymyilemään =)

Muuten on vähän mielimatalalla.. Porukat lähti puolenpv:n maita kotiin ajelemaan ja ikävä tuli heti :|
Välillä tuntuu että olis mukavampi asua lähempänä sukulaisia..
Ja samalla tuli itku kurkkuun ja ikävä tuli sitä pientä olentoa mikä otettiin pois :'( Vähän taas tunteet pinnassa :whistle:

Kiti:
Toivotaan että se plussa sieltä vielä tulee :hug:

Itellä menkkamaista jomotusta mutta siihen se sitten jääkin... nyt taitaa olla tyhjennyksestä se 4vk:a... tulis nyt vaan äkkiä eikä antais ihteesä odotuttaa.

Meillä on tosiaan ollut oikein mukava viikonloppu.. ulkoiltu koirien kans paljon (oli porukoilla niitten koirat myös mukana) ja Tatu ollut mielissään kun mummu ja ukki olivat käymässä.

Nyt on poika parina päivänä päikkärit nukkunut ilman vaippaa ja toistaiseksi ollaan vahingoilta vältytty :D
Pääasiassa vaippa on nyt ulkoillessa ja yöllä.

mut nyt menen alakertaan ja patistelen ulos miesväen kun muumia kahtoovat.. kumpikin :LOL:

mieli tekis marjarahkaa joten ehkäpä kurvataan kaupan kautta hakemassa kermaa ja maitorahkaa :p :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonja74:
Marge Toivottavasti se sinunkin haamu muuttuisi nyt sitten plussaksi vaikka näytti välillä negaa! Onpas epämääräinen ja tylsä juttu. :hug:
Joo toivon tosiaan... Täällä edelleen epätietoisena, ei merkkiäkään menkoista ja nyt jo kp31. Mulla on aina säännölliset menkat... En viitsinyt tänään testailla, huomenna ehkä... Ellei sitten tarvitse jo sitä ennen tipahtaa... Plääh mikä fiilis...

Hyvää fiilistä ja plussaonnea muiden alkavaan viikkoon..! :)
 
Mie olen ihan varma et täti tulee justiinsa...mahaa sattuu ja selkää koskee...turhaanhan mie nyt toivoinkaan et miusta luomu akkana mihinkään olis vaan haen ne clomit sitten apteekista kun se piru tänne saapuu...mie ryven täällä itsesäälin pyörteissä,miksiköhän myö enää edes jaksetaan yrittää??Olisko jollain hyvä syy sanoa miksi kestän joka kierrolla tään sama tunteiden kirjo ensin olen ihan varmasti raskaana,sitten en ole ja kohta taas olen ja sitten se punanen piru saapuu ja pilaa taas kaiken...yli vuosi tätä samaa piippiä ja mie rupeen nyt oleen muuten aika täys...ja kierron eka päivänä olen taas onneni kukkuloilla että kyllä se tästä kierrosta tärppää...niin varmaan ja lehmät lentää...mie vihaan tätä odotuksen odotusta juuri tällä hetkellä :kieh: :'(
 
Mun on monesti pitänyt kirjoittaa kiitokset Epskepsille kun niin täsmällisesti jaksaa päivittää aina tuota listaa! Että kiitos nyt sitten! =) On mukavaa seurata siitä omaa kiertoa, että missäs sitä ollaankaan menossa. Mullakaan ei oo hajua siitä pituudesta, ennen raskautta oli jotain 28-30 päivää mut nyt meni siis kuus viikkoa km:n jälkeen.

irtiksen jutuille mä olen myös naureskellut monesti. Kerroppas vielä mistä sun nimimerkki tulee? Sekin on niin hauska. Mun nimmari johtuu vissiin tuulisesta päivästä sillon ku rekisteröidyin tänne. Ja siitä että välillä olen niin tuulellakäypä. :D

Äiteelle :hug: täältä! Odotuksen odotus on kyllä välillä ihan hirveetä. Mulla oli myös eka km:n jälkeen yli vuosi sitä odotusta, ja kun vihdoin tärppäs niin sekin tuli kesken. Eli taas sitä odotuksen odotusta, kuinkahan kauan lie... :( Koita jaksella Äitee2, täällä ollaan hengessä mukana!

Niin millos se ovis oiskaan mahdollinen, sanoko joku että peräti kp 12 vois tulla jo ovis? Täällä treeni ollu kovassa käynnissä ja nyt on kp 11 menossa eli täytys kai jatkaa samaan tahtiin. Eli kerran päivässä, joka toinen päivä tai kaks kertaa päivässä. :D Mies tokas kerran että ei kai sieltä riitä ees siimahäntiä jos liian usein yritetään! :LOL: Saa luvan riittää! Täytyy yrittää aina kun on tilaisuus! Aamulla tai illalla tai sillon ku lapset on videon ääressä. :D
 

Yhteistyössä