KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Hei.. eipä oo mitään tunnetta mihinkään suuntaan.. ku katoin ni viime kuussa oli kauheesti kaikkee :D Mä niintoivon ja toivon vähän lisää että nyt ois masussa uus matkalainen koska en kestä niitä häitä muuten.. joudun olemaan yötä toisen niistä raskaana olevista kotona..eli paljon kaikkia vauvan tavaroita näkyis.. koska hänellä ois kaksviikkoa laskettuun aikaan sillon.. tottakai olen onnellinen niiden puolesta mutta samalla omat haaveet muistuu mieleen mitä raskaus toi tullessaan.. ja se sattuu niin paljon:/
 
Jaaha. Täällä taitaa alkaa nettipimento liki kahdeksi viikoksi. Hiukan on alkanut tunnustaa, että kohtu kipuilee, jos siihen kohdistuu painetta (matalat sukkikset, matalien alushousujen kuminauha). Muulloin en ole moisiin reagoinut kuin raskaana ollessani. Hartaasti toivon, että kotiin tullessa pääsisimme testaamaan.

Plussailkaa ja pitäkää lippu korkealla!
 
Perjantai iltoja =)

Me ollaan lähdössä liikenteeseen ja mietin täällä että kaipa mä sentään muutaman siiderin uskallan juoda???? Vähän kyllä mietityttää, mut en meinannut mitään kaatoja ottaa vaan ihan vaan muutaman, mut kuitenkin se nyt mietityttää. Noh katsotaan miten käy, voi olla että se jää yhteen tölkkiin :)

Mulla on sellaiset menkka jomotukset välillä alavatsalla että musta tuntuu koko ajan että menkat alkaa kohta, siis vielä ei pitäis edes olla ja nyt on jo monta päivää tuntunut, tuntuu vaan et hetkenä minä hyvänsä.

Mukavaa perjantai illan jatkoa kaikille =)
 
EmpuuuVarmasti raskaudut. Älä nyt masennu. Kyllä se päivä koittaa!
Joo, mulla taitaa tosiaan olla menkat . Ne jatkuu edelleen. Kylläkin niukemmat kuin normaalisti, mutta kuitenkin.
Kiva, kun kommentoitte kysymykseeni. Apua aina tarvitaan. Ja tiitu87Ymmärrän myös tuntemuksesi. Se on niin väärin, että toiset joutuu suremaan syyttä. Mutta kyllä se ilon aika vielä tulee.
 
tikruliini tervetuloa joukkoon :wave: Kurjaa, että tänne puolelle joudut :hug:

Ninnatar Kiitos!

Elviira Kiitos! Kovasti vain on epätoivoinen olo.. Jospa se sun testi vielä viivaksi muuttuu ;) :whistle:

Orion Kiitos! Mullahan autta viimekierrossa clomit (2tbl), ovis tuli ja raskauduin, mutta tuloksena km/tuulimuna. Mulla ei oo ylipainoa eikä vyöhyketerapiakaan oo auttanu, ennen clomeja ja teroja sitä kokeilin.

Sapfo Kiitos! Eiköhän se usko taas jossain vaiheessa palaudu ainakin jollekin tasolle.

Silent Kiitos myös sulle! ihanaa, kun on joku paikka mihin voi huoletta vuodattaa. :|

Marjutti Pahoittelut negasta! :hug: Mut jospa se vielä kuitenkin muuttuis :whistle: :D

Perhosia Onnea hoitoihin!! :)

Piijuska Tervetuloa taas joukkoon :wave: Menikö reissu hyvin? =)

Rinja Mun menkat oli toosi niukat, hyvä ku menkoiks voi edes kutsua.. Aina olla kyllä niukat, mut et noi niukat.

Tillukas Kovasti plussatuulia! :whistle:

Varanikki Kiitos myötätunnosta!

Empuu Toivottavasti kivut eivät enteile tätiä! :hug:

Täällä taas niin kovasti toivotaan tuota tätiä, että uusi kierto lähtisi käyntiin. Huomenna pitäisi niiden alkaa, kun teroista se 2 päivää, mutta yhtään ei tunnu siltä, että alkaisivat.. :ashamed: Tänään haettu apteekista uusi satsi clomeja ja teroja...
 
Moikkelista kaikille :) Pitkästä aikaa tuun teitä morjenstamaan:)

IHANAA!! PALJON PLUSSIA TULLUT JO HEINÄKUULLE!!! ONNEA PLUSSANNEILLE!!! Ja täällä peukut pystyssä myös jännääjille!!!! :hug: :heart: :flower:

Täällä mennään jo huomenna rv 14+0, niin se aika vaan juoksee.

Ihanaa kesää ja plussatuulia kaikille!!! :hug: :hug: :hug: :hug:
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Alisa84.........................TM 05/09...........................KP 1/26-32
Elviira-76......................RK 11/07............................KP 1/28
Sun Rise.......................KM 10/08 ..........................KP 1/28-37
Rinja............................KM 04/09...........................KP 5/35
Silent whisper...............KM 05/09............................KP 5/
Ninnatar.......................KM 05/09............................KP 5/
Orion...........................KM 02/09............................KP 7/50
Perhosia.......................KM 01/09............................KP 8/28
JääKyynel.....................TM 05/09............................KP 11/30
Miukkari........................KM 02/09............................KP 15/26
tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 22/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 23/33
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 26/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 28/26-30
marjutti86.....................KM 06/09.............................KP 31/
mely.............................KM 12/08............................KP 46/27-37
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09
Liilia..............................KM 03/09



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 5/25-34
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 9/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 12/28
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 18/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 20/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 22/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 24/31-35
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 33/
marsa22...........................KM 06/09
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella............................KM 04/09...........................KP 5/27
Piijuska-78.......................KM 05/09............................KP 5/
Varanikki..........................KM 04/09............................KP 12/28
happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08...............KP 16/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 22/33
senni11............................KM 06/09............................KP 27/
hämy10............................KM 07/06, 01/09..................KP 57/28-30
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Neiti-81............................KM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72.................KM 05/09...........................KP 3/28-32
Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 23/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M, Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka)



 
Noin, näette varmasti uuden hienon ykkössijani =) Eli padot aukesi tänä aamuna, tai siis yön aikana. Sattui niin kovasti selkään, etten saanut nukuttua jossain vaiheessa! Ja nyt tulvii... MIKSI ne oli viikon myöhässä??????

Jeps, tällä reissulla oli selkeästi enkelit mukana, yrityksestä ja tahdosta ei ollut kiinni tämä kerta, vaan jostain tarkoituksesta kai sitten.

Tämä tarkoittaa sitä, että vetäydyn nyt taaemmas. Haluan unohtaa kiertopäivät ja tärppipäivät ja yrittää keskittyä muuhun elämääni. Opiskeluun ja kaikenlaiseen kehittymiseen :saint: Plussa saa tulla sitten kun rupeen jo vähän kaipaamaan kuukautisia ja huomaan, et hups! Niiden ois pitänyt alkaa jo kaksi viikkoa sitten :D Onkohan edes mahdollista enää? On tämä itsensä kyttääminen niin selkärangassa jo tämän vuoden jälkeen, huhhuh.

Haluan elää nyt hetken tässä ja nyt, en seuraavassa yhdeksässä kuukaudessa, joka aina siirtyy kuukaudella eteenpäin. (Olen täällä kuitenkin kohta taas vikisemässä, just you wait... :kieh: )

Päivitelkää pinoa niin usein kuin jaksatte. Kuka tahansa voi sen tehdä, jos tuntuu sinä aamuna siltä. Ei sen tarvitse sama olla. Helpoin tapa on se, että lainaa mun pino-tekstini ja muuttaa ne päivät, sitten poistaa Quote-merkinnät alusta ja lopusta, niin ei muutu edes siniseksi =) Design-muutoksia saa tehdä! Itse silloin woodoon jälkeen viilasin sitä niin usein, että woodookin jo naureskeli mulle :LOL:

Hauskaa heinäkuuta kaikille! :wave:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Mä varmaan kuolen ens viikolla.. meille tulee miehen serkku perheineen kylään ja hän on raskaana.. ja viel vahingossa.. miten mä kestän.. vaikka se on yks yö niin kuitenkin...
Ei vaan voinut kieltäytyä kun tuli suomen toistesta päästä käymään täällä niin että joo ei tänne voi tulle yöks.. :/ eli pakko vain kestää...
Tänään kp22/29 eikä oireen oiretta.. rinnat vähän arat jos koskee mutta ei muuten.. :)
 
Alisa84 reissu meni todella hyvin vaikkakin oli aika tylsät ilmat,nyt sitten palailtu arkielämään takaisin =)

Menkat loppumaan päin ja kohta saa alkaa kuulostelemaan ovista,,,aina oviksen aikana ollu selvät "oireet" toivottavasti km ei ole sitä asiaa muuttanut. Kovin tuntuu vaikealta itselläkin nähdä ystävääni jonka kanssa raskauduin yhtäaikaa,mutta kerta kerran jälkeen se helpottaa.

Aurinko paistaa ja täällä sitä vaan töissä möllötetään,mutta ihanaa aurnkoista päivää kaikille B)
 
SunRise Voimia sinulle :heart: :hug:
Kyllä se tulee sieltä kun on tullakseen... Mä huomasin että juuri silloin kun sitä vähiten odottaa.. ;)

Kaikille muillekkin tarvitseville :hug: ja onnea niille jotka tulevat odotus puolelle ja hiirmunen +++++ :whistle: puhuri muille...

Hyvää kesän jatkoa.. Käyn aina välillä moikkaamassa..

-BabyHope ja Tigu 5+5-
 
"Kuulumisia" täältä...

Sain eilen kuulla, että meillä on vain pienen pieni mahdollisuus saada elävä lapsi. Kohtuni rakennevian takia raskaudet tulee ennemmin tai myöhemmin päättymään mitä todennäköisemmin aina keskenmenoon ja jos hyvin kävisikin, niin ei ikinä loppuun vaan lapset syntyis aina ennenaikaisesti.

Ihan pieni mahdollisuus onnistua on, onhan meillä siitä todiste.
Nyt onkin kyse siitä, miten mä henkisesti jaksan yrittää, kuinka monta lasta mä jaksan vielä haudata.

Läheteen sain psykiatriselle puolelle, lääkäri oli aika huolissaan mun tilasta. Mä syytän kaikesta itteäni. Mä en nää elämässä enää mitään järkeä, iloita en osaa enää mistää, mä vaan itken itkemästä päästyäni...

Kaiken lisäks toukokuinen KM on ilmeisesti saanu mun kehon ihan sekasin, menkoista on tullu TODELLA niukat vaikka yleensä vuodan ku niagara. Samoin mua on alkanu huimata ihan kauheena........
 
Mä kiilaan Sun Rise sun edelle :) eli KP1 täälläkin. Alkoikin ajoissa, joo, höh. Mut jos nyt miettii taakse päin, niin limojen mukaan meni just oikein et kahden viikon päästä alkoi menkat, mut ovistestin mukaan ei kyl vielä olis pitänyt. Taidan alkaa luottaa vaan paremmin niihin omiin ovis tuntemuksiin kuin tikkuun ;) Tai sitte mun pitää olla tarkempi sen tikutuksen kanssa kun en mä ihan joka päivä muista ;) et olishan voinut olla että olisin saanut sen vahvemman viivan siinä päivää paria aikaisemmin, jos oisin ollut tikkujen kanssa aktiivisempi.

Mut joo, uusi kierto ja uudet kujeet ;)

Sun Rise toivottavast etäisyyden ottaminen tuottaa sulle sen plussan :) kaikkee hyvää sulle ja käy nyt kuitenkin välillä meitä moikkaamassa =)

Alisa84 sulla siis pitäis tänään menkat alkaa, toivotaan että terot on "hoitaneet hommansa"

Meillä meni eilen myöhään ja ihan kivaa oli :) join vaan kaks siideri, kun aattelin et jos :whistle: mut eipä olis tarvinnut sen enempää sitä näköjään miettiä.

Tänään vois mennä taas pyöräilemään kun on näin kiva ilma =) mut täytyy sanoo et into ei oo ihan sama, kuin silloin kun ajattelin sen raskauks oireeks ;)

:wave:
 
nöttiäinen, kamalaa!!! :'( :'( :'( Otan osaa, paljon voimahaleja sulle, rankkaa aikaa tämä :hug:

Elviira :hug: En mie kauas häviä, varmasti moikkailen =) Olisi ollut mahtava raskausoire tuo pyöräily. Mäkin meinaan pidin yllättävää siivousinnostusta oireena jo :ashamed:
Tänään nautin siideriä, namskis!
 
Nöttiäiselle suurensuuri myötätunto :hug: vaikkei se mitään autakkaan. Osaa suhteuttaa oman "kiireen" huomattavasti pienemmäksi kun kuulee näin kurjia uutisia :'(
Toivottavasti et romahda kokonaan, onhan sulla aina lainakohtu-mahdollisuus. Niin ja todellakin jo tuo yksi elämän suola siellä. Jaksuja :hug:

Vihdoin parempi keli, pihalle taas :wave:
 
Sun rise Höh, ja kun mää olin niin varma, että sää liityt plussanneisiin :/ Pahoittelut! :hug: Ihanan hieno asenne sinulla, kovasti jaksamisia jatkoon ja nautihan "tässä ja nyt"-hetkestä niin kauan kuin voit :) Kiitos kovasti ahkerasta päivittelystä! :wave: Ja tuu ny välillä kertoon meille kuulumisia ;) :whistle:

tiitu koita kestää ja jaksaa :hug:

nöttiöinen Iso halaus :hug: Toisaalta varmasti lohduttavaa kuulla, että oma lapsi on amhdollinen, mutta hattua täytyy nostaa, jos ja kun jaksette vielä yrittää :hug: Ei varmasti kovin helppoa. VoimaHali :hug: :heart: Täällä sama, menkat on ihan olemattomat.. :(

Elviira ja sun rise Mää kurvaan myös teidän joukkoon, täällä kp1 :wave: Mutta "menkat" ihan olemattomat.. Aina ne semmoset on ollukin, mutta nyt km:n jälkeen ne on vielä niukemmat. Onkohan mitään kikkaa millä niitä saa runsaimmiksi? ELi jollain tasolla terot teki tehtävänsä, ja hyvä näin. Kohta taas jatkan clomeilla ja alan bongailla ovista ;)

 
Nöttiäinen, vielä täältäkin puolelta :hug: Ehkä ajan kanssa tuska helpottaa, en tiedä. En oikein löydä sanoja :/

Sun rise :wave: Kiitos kun jaksoit päivittää pinoa. Näyttää monimutkaiselta :p Ja halit vielä
:hug: Koitahan vetää henkeä ja nauttia kesästä.
 

Yhteistyössä