Koetko olevasi hyvä sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras vieras vieras vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras vieras vieras vieras
Musta tuntuu, että miehellä on ollut parempiakin. Mulla on kamala häpeäminen oman kropan takia kun on löysää nahkaa ja riipputissit.. koen olevani huonompi kuin muut vaikka mies on kehunut. Tuli tuosta ratsastamis-alotuksesta mieleen.. en itse edes kehtaa miehen kanssa valot päällä olla.
 
"maitokahvi"
Musta tuntuu, että miehellä on ollut parempiakin. Mulla on kamala häpeäminen oman kropan takia kun on löysää nahkaa ja riipputissit.. koen olevani huonompi kuin muut vaikka mies on kehunut. Tuli tuosta ratsastamis-alotuksesta mieleen.. en itse edes kehtaa miehen kanssa valot päällä olla.
Ei se paljon auta että on supernätti kroppa jos makaa vaan lahnana sängyllä... Vaikka sulla ei olis missin kroppaa niin voit silti olla hyvä sängyssä :) Mie häpesin kroppaani pitkään vaikka olenkin ihan nätti, mutta pikkuhiljaa iän ja miehen kehujen myötä oon päässy eroon siitä että ajattelisin seksin aikana vaan että miltäköhän mä mahdan näyttää ja tuntua ja oonkohan ihan huono ja ja ja... Kummasti auttoi omiin nautinto-ongelmiin...

Kyllä, koen olevani ihan hyvä sängyssä.
 
Kyllä koen olevani hyvä sängyssä,en häpeä itseäni tai kroppaani vaikken olekkaan täydellinen.On ylipainoa eikä 90 b tai c rinnat ole terhakat.Tykkään rakastella valot päällä ja eri asennoissa ja muuallakin kuin sängyssä,välillä on rauhallista ja hellää rakastelua ja välillä taas rajumpaa seksiä.
Näytän myös estotta nautintoni.Meillä on hyvä ja vaihteleva seksielämä.=)
 
"a p"
[QUOTE="maitokahvi";23193655]Ei se paljon auta että on supernätti kroppa jos makaa vaan lahnana sängyllä... Vaikka sulla ei olis missin kroppaa niin voit silti olla hyvä sängyssä :) Mie häpesin kroppaani pitkään vaikka olenkin ihan nätti, mutta pikkuhiljaa iän ja miehen kehujen myötä oon päässy eroon siitä että ajattelisin seksin aikana vaan että miltäköhän mä mahdan näyttää ja tuntua ja oonkohan ihan huono ja ja ja... Kummasti auttoi omiin nautinto-ongelmiin...

Kyllä, koen olevani ihan hyvä sängyssä.[/QUOTE]

Joo no.. Vaikken lahnana makaa niin silti tuntuu etten ole tarpeeksi hyvä. Yritän piilotella itseäni enkä halua että mies koskee esim. niihin mitkä oli joskus rinnat.. Tekee mieli kiljua jos yrittääkin.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";23193733]Ei sitä oman puolison edessä pidä häpeillä, yhdenyönsuhteissa on kyllä ollut aikanaan sellainen "miltä mä nytki näytän" ajatus..[/QUOTE]

Sen edessä nimenomaan pitääkin kun sen kanssa joutuu elämään....
 
Karju
Musta tuntuu, että miehellä on ollut parempiakin. Mulla on kamala häpeäminen oman kropan takia kun on löysää nahkaa ja riipputissit.. koen olevani huonompi kuin muut vaikka mies on kehunut. Tuli tuosta ratsastamis-alotuksesta mieleen.. en itse edes kehtaa miehen kanssa valot päällä olla.
Minua harmittaa, kun oma naisenikin häpeilee itseään. Te naiset olette kauniita, painakaa se kaaliinne :) Ja oma nainen on kaikkein kaunein.
 
78i8oj8iho
[QUOTE="a p";23193793]Sen edessä nimenomaan pitääkin kun sen kanssa joutuu elämään....[/QUOTE]

Noin kai moni ajattelee, siis oikeasti. Loogisuus ja parisuhde eivät aina kulje käsikädessä :D
 
"vieras"
Nautin seksistä, tiedän mistä pidän, enkä pelkää tehdä ihania asioita saavuttaakseni orgasmin. Olen ehkä vähän itsekäs sängyssä, mutta toisaalta, yksikään mies ole jäänyt mun kanssani laukeamattakaan. Joten olen itsekäs sängyssä jatkossakin :D
 
Eikö se ole ihan asenteesta ja tilanteesta kiinni onko hyvä ja huono? Jos vastapuoli on masentava, on itsekin masentava. Jos vastapuoli on innostava, panostaa asiaan ihan eri tavalla. Eri asia sitten, jos tekee kaiken ihan vaan pelkästä velvollisuudentunnosta eikä itseä yhtään kiinnostaisi.
 

Yhteistyössä