Kohdunnapukasta kysymys

Eli haluaisin tietää teiltä kokeneemmilta ja tietävämmiltä, että onko ovulaationi ollut jo odotettua aikaisemmin. Eli viime kuukautiset alkoivat 24.9 ja loppuivat 28.9. Minulle tutut ovulaatiokivut (kova vihlonta ja jomottelu munasarjoissa + "ovislima") tulivat tiistain aikoihin eli 7.10. Tunnustelin myös sinä iltana kohdunnapukkaa ja se oli todella avoimena (ei ole aikaisempia lapsia/raskauksia). Laskeskelin viime kiertojen perusteella + nettilaskurien avulla, milloin ovulaationi olisi tässä kierrossa ja sen pitäisi olla vasta ylihuomenna eli 11.10. Tunnustelin tänään kohdunnapukkaa ja se oli napakasti kiinni. Oliko minulla siis ovulaatio jo? :O :)
Kiitos jo etukäteen =)
 
Täyttä faktaa
Ronki ny vielä vähän itseäsi, niin saat jonkin kunnon tulehduksen. Mulla ei ole koskaan ollut viehätystä tuohon puuhaan. Onko se vähän kuin ei ole muuta tekemistä, niin aletaan sitten ronkkia itseä?

Ps. Ovistestejäkin on olemasssa
 
tuota
Alkuperäinen kirjoittaja Täyttä faktaa;30333003:
Ronki ny vielä vähän itseäsi, niin saat jonkin kunnon tulehduksen. Mulla ei ole koskaan ollut viehätystä tuohon puuhaan. Onko se vähän kuin ei ole muuta tekemistä, niin aletaan sitten ronkkia itseä?

Ps. Ovistestejäkin on olemasssa
kyllä panemisessakin on samat riskit ja sormettamisessa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täyttä faktaa;30333003:
Ronki ny vielä vähän itseäsi, niin saat jonkin kunnon tulehduksen. Mulla ei ole koskaan ollut viehätystä tuohon puuhaan. Onko se vähän kuin ei ole muuta tekemistä, niin aletaan sitten ronkkia itseä?

Ps. Ovistestejäkin on olemasssa
Kunhan mielenkiinnosta kokeilin (testejä ei kotona juuri silloin ollut ja käytän niitä suhteellisen harvoin) =)
 
"vvvv"
Jos sun ovulaatio on vasta ylihuomenna, nii myn mielestä olisi ihan järkeen käypää että paikat on nyt "jo" viimeistään auki. Koska Siittiöillä kestää pari päivää päästä munanjohtimeen asti, eikä munasolu taas elä kuin sen vuorokauden.
Eli...laske siitä :)
 
[QUOTE="vvvv";30333779]Jos sun ovulaatio on vasta ylihuomenna, nii myn mielestä olisi ihan järkeen käypää että paikat on nyt "jo" viimeistään auki. Koska Siittiöillä kestää pari päivää päästä munanjohtimeen asti, eikä munasolu taas elä kuin sen vuorokauden.
Eli...laske siitä :)[/QUOTE]
Niin voisikin olla, mutta paikat meni kiinni jo keskiviikkona ja myös ne on pysyny tiukasti kiinni :O ...Tiedä sitten, jos vaikka aukeis uudestaan
 

Yhteistyössä