kohdunulkoinen?

Minulla on ollut hankaluuksia raskautua ja lasta on yritetty pitkään. Nyt mulla on jo yli kuukauden menkat myöhässä (jos olisin raskaana niin rv 8+6).
Apteekin oman testin tein kun oli viikon myöhässä ja selkeä negatiivinen. Sitten tein kaupan halppistestin kun oli kaksi viikkoa myöhässä ja sekin negatiivinen. Säännöllinen kierto mulla on ollut jo 7 vuotta enkä ole pillereitä käyttänyt. Stressiäkään ei ole aikoihin ollut ja paino on pysynyt samassa.
Yritin soittaa tk:seen, mutta eivät suostuneet antamaan lääkärille aikaa. Gynellä oon käyny sisäultrassa muutama kuukausi sitten ja silloin kaikki oli kunnossa.
Mulla on lääkitys, jota ei saa käyttää raskaana ollessa. Senkin takia huolettaa kovasti.
Pelkään myös kohdunulkoista raskautta.

Oireita on järkyttävän kipeät tissit ja etenkin nännit, pahoinvointi, väsymys, voimattomuus, päänsärky, ripuli, vatsan polte ja nippailu, alavatsan ihon kireys ja kosketusarkuus, vihlova kipu nivusissa joka säteilee reisiin ja selkään, hartiakipu joka säteilee käsivarsiin ja välillä leukaperiin, flunssainen olo ja äkilliset kipukohtaukset emättimessä.


Mitä mä teen? Pitääkö mun vaan marssia päivystykseen kun en tk:stakaan aikaa saa?
 
Ihan alkajaisiksi kannattaisi varmasti tehdä uusi testi. Jos ymmärsin oikein niin edellinen testi on tehty pari-kolme viikkoa sitten? Jos sulla on ollu pari viikkoa tavallista pidempi kierto josta oot tullu raskaaksi niin testi voi hyvinki olla nyt vasta positiivinen.
 

Yhteistyössä