Kohta 9- ja 10- vuotiaat keskenään klo 22-03?

  • Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
No en jättäisi...omat on nyt 11 ja 13v enkä niitäkään yöllä jättäisi...isompi kyllä varmaan mielellään jäis, pienempää pelottaisi. Itte muista, että oltiin kaverin kanssa 11-12v kahdestaan yötä kotona, kivaa oli, mut vähä kuitenkin pelotti...
Päiväsaikaan toki ovatkin tuollaisia aikoja keskenään
 
"Molleri"
Itse sinä lapsesi parhaiten tunnet. Omiani en jättäis, mutta johtuu varmaan siitä ettei ole koskaan ollut tarvetta vaan aina on päässyt mummolle/kaverin luokse jos minun on ollu pakko jonnekin päästä :)
 
Mun tytöt nyt 11v ja 8v eikä niitä voisi todellakaan jättää, ei ne uskaltais olla, koko ajan kuuluis jotain ja olis vaikka minkänäkösiä peikkoja pitkin kämppää.. :D

Itse kyllä olen pienestä pitäen pienempiäni hoitanut, koliikkivauvaa aloin hoitaa 13venä ja sitä ennen hoidin pikkusiskoani, äitini oli ravintolatyöntekijä ja työajat sen mukaisia, kolmen lapsen yh ja minä vanhin, joten vastuuta olen ottanut jo tosi nuorena, tosin se ei minua haitannut, hyödyksi tuo on elämässäni vain ollut..

Mutta joo siis omiani en jättäisi, enkä tietty vieraitakaan.. :D
 
"mie"
No onhan ne vähän vielä pieniä jäämään yksikseen.. toki jos joku ihan pakottava meno sulla, niin voisi harkita. Mutta jos tarkoitus lähteä viihteelle (mitä emme toki tiedä) niin ei kyllä oo hyvä idea.. Saako kysyä, minne olisit menossa?
 
"..."
En jättäis.
Mä jäin usein 14-vuotiaasta eteenpäin vahtimaan illaks / yöks nuorempia sisaruksiani kun vanhemmat lähti ryyppäämään. Ei olis kannattanu mua tonkaan ikäsenä laittaa vastuuseen! (tosin, multa ei kysytty, kun vanhemmat lähti vaan), ... en meinaan katsonut pienempien perään ollenkaan ja tyhmyyksiä tehtiin :(
10 ja 9-vuotiaat voi pelätäkin yöllä, vaikkei mitään pelättävää oliskaan.
 

Yhteistyössä