****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 11****



Laita näin:
Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************

Elina
Laihdutus aloitettu 2.1.2008
Pituus 164
Aloituspaino 79.0 kg
Tavoitepaino 68 kg
Paino nyt 72.0 kg
Pudotettu 7.0 kg
*************************************************************

H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 67,1 kg
Pudotettu: 4,3 kg
Viikkopudotus -900 g
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

äippä71
pituus 162cm
aloituspaino 77,2kg
tavoitep. 71kg
paino nyt 74.6kg
viikkopudotus-400g
kokonaisp. -2.6kg
punnitus maanantaisin
*************************************************************

Katiapatia
Aloituspäivä 10.3.09
Pituus 165cm
Aloituspaino 78,5kg
Paino nyt 77kg
Pudotus viikossa -1,5kg
Tavoitepaino 70kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 62.2
Pudotettu 5.8 kg
Viikkopudotus 1.1 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Taas
Aloittanut: 9.3.2009
Pituus: 175cm
Aloituspaino: 90kg
Paino nyt: 89.3kg
Pudotettu yhteensä: 0,7kg
Viikkopudotus: -0,7kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 69,6kg
Pudotettu yhteensä: -11,2kg
Viikkopudotus: -1,1kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Pata-ässä
Aloittanut: 01.01.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73,9kg
Tavoitepaino:60kg
Paino nyt: 68,2kg
Pudotettu: -5.7kg
Viikkopudotus: -800g
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,5kg
Pudotettu yhteensä -3,9kg
Viikkopudotus +1,0kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Minky
Laihdutus aloitettu: 16.3.2009
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 80,5kg
Paino nyt: 80,5 kg
Pudotettu: -
Viikkopudotus: -
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 89,9 kg
Pudotettu 6,4 kg
Viikkopudotus (2 vko) 0,7 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************
Tällä viikolla pudotettuja kiloja 5,2 kg
 
joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 89,9 kg
Pudotettu 6,4 kg
Viikkopudotus (2 vko) 0,7 kg
Punnituspäivä maanantai

Vain -700 g kahdessa viikossa. :headwall: Tänään siis aloitin "rasvanpoltto-ohjelman". Tai oikestaan aloitin sen jo lauantaina, mutta unohdin että meidät oli kutsuttu sunnuntaiksi syömään, enkä kehdannut sitä sitten perua lyhyellä varoitusajalla.
Jospas tuosta sais taas vähän lisäintoa, kun paino on jumittanut pari viikkoa melkein samoissa lukemissa.
 
Elikkäs nyt sitten taas uudestaan urakka käyntiin ja niin kuin arvelinkin, kaikki on tullut takasin, mutta en lannistu vaan nyt kesäkuntoon! :)

Minky
Laihdutus aloitettu: 16.3.2009
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 80,5kg
Paino nyt: 80,5 kg
Pudotettu: -
Viikkopudotus: -
Punnituspäivä: maanantai
 
Meillä vietettiin eilen juhlia ja päätin pitää herkkupäivän karppauksesta. Nyt en oo varma jaksanko palata siihen samaan vai kokeilisinko taas jotain muuta. Tänään söin sit aamupalaksi/lounaaksi pastaa ja jauhelikastiketta ja jälkkäriksi 2 palaa kakkua :( Sitä se teettää kun on 3 viikkoa kieltäytynyt hiilihydraattiherkuista...
Painokin nousi eilisen jälkeen +800g ja tänään varmaan lisää :ashamed:

Enpä ois syönyt noita äsken niin tulisin mukaan sun sairaaladieettiin joojoo22!


Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,5kg
Pudotettu yhteensä -3,9kg
Viikkopudotus +1,0kg
Punnituspäivä: Maanantai
 
Pata-ässä
Aloittanut: 01.01.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73,9kg
Tavoitepaino:60kg
Paino nyt: 68,2kg
Pudotettu: -5.7kg
Viikkopudotus: -800g
Punnituspäivä: Maanantai

Prkl,vaaka näytti aikasin aamulla tasan 68kiloa,mut pari tuntia myöhemmin 68,2 vaikken tällä välin syöny mtn:D. Ja punnasin molemmil kerroil useamman kerran...pistin tähän sen korkeemman painon sitte:)
 
Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 69,6kg
Pudotettu yhteensä: -11,2kg
Viikkopudotus: -1,1kg
Punnituspäivä: maanantai

Mä palkitsin itseäni tänään; Kävin kampaajalla =)
Aivan uusi look; kaksia erilaisia vaaleita raitoja ja lyhyeksi leikatut hiukset. Nuorekas Sportti-tyyli, mutta ikävä kyllä,silti peilistä takaisin katsoo "vanha sama naama" :D

Reipasta viikonalkua kaikille :wave:
 
kuulostaa kivalta tarumaa mieki suunnittelen kampaajareissua,kuha saan aikaseks varattua ajan. Voi ku mustki ois vaihtaa kokonaa uus tyyli,mut ei sitä oikeen hahmota et mitä haluis/mikä sopii. Väri vaa vaihtelee mul usein,ja lyhennys kerroksittain:/
 
Taas
Aloittanut: 9.3.2009
Pituus: 175cm
Aloituspaino: 90kg
Paino nyt: 89.3kg
Pudotettu yhteensä: 0,7kg
Viikkopudotus: -0,7kg
Punnituspäivä: maanantai

Jep, tässä eka viikon tulos... Ois voinu olla enemmänki, mutta parempi tämäkin kun ei mitään, aika löysäilyllä kumminkin etenin ja viikonloppuna upposi sitten suklaalevykin.
 
Tarumaa, oot kyllä kampaajareissusi ansainnut. Tosi upeasti on painosi laskenut ja itsekuri säilynyt, hienoa! Oot mun sankari! :D

Tilsu, mukaan vaan! Ei haittaa vaikka et päässyt samana päivänä aloittamaan, olis kiva jos olis joku henkinen kärvistelykaveri. Yhden päivän jälkeen on olo vielä hyvä, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin päänsärky iskee tänään tai huomenna. Vaaka näytti äsken 200 g vähemmän kuin eilen, eli ihan hyvä alku.
 
Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 62.2
Pudotettu 5.8 kg
Viikkopudotus 1.1 kg
Punnituspäivä maanantai

En sitten viimeviikolla jaksanut tulla päivittelee...anteeks.Viime viikolla kuitenkin tiedot oli näin

paino oli pudonnut 700 g.Parasta kuitenkin oli se kun mittanauhapäivä oli,kuukaudessa oli vyötäröltä kadonnut 7 cm =)

muoks;ja mäki oon palkinnu itteni,,vaik ei viel ihan oo aikakaan..mutta mullakin on perjantaina kampaaja =) Yleensä ku hoidan hiukseni leikkaukset ja värjäykset ihan ite kotona...nyt mä haluun jotain hienompaa =)
 
Katiapatia Hieno pudotus kun palasit ruotuun! Millaiset häät teille on tulossa? Onko sulla ihan valkoinen morsiuspuku? Varmasti saat siihen mennessä jo hoikemman olon, jos pysyt mukana :)

Teollisuuskypärä Mahtavasti sulaneet sentit sulla :flower:

joojoo Musta tuntuu ettei musta oo tohon rasvanpolttodieettiin mut ilmoittelen kyllä jos meinaankin sen aloittaa!

Mä pidin vielä eilen herkkupäivän ( 2putkeen siis sunnuntai ja maanantai) kun oli jäänyt niin herkkuhimoja kun oon ollut tiukalla. Paino onkin noussut sit 1,9kg :/ Tänään oon palannut takas ruotuun!
 
äippä71
Eilen unohtui punnita... tässä tämän aamun tulos

äippä71
pituus 162cm
aloituspaino 77,2kg
tavoitep. 71kg
paino nyt 74.6kg
viikkopudotus-400g
kokonaisp. -2.6kg
punnitus maanantaisin
 
Suuri salaisuushan nää häät on, eli me ei siis pidetä mitään juhlia. Kenellekään ei olla kerrottu vielä, eikä kerrotakaan =) Mennään siis maistraatissa naimisiin ja todistajatkin on talon puolesta. Siitä painellaan lentokentälle ja juuri ennen kännyköiden sulkemista pistetään kaikille viesti jossa jotenkin jännästi ilmoitetaan lähtevämme häämatkalle.

Mutta kyllä meinaan itelleni mekon ihan ostaa, tosin en mitään perinteistä hääpukua. Sillä sen mekon kanssa sitten 9 tuntia lentokoneessa pitäisi istuskella. :D

Tarumaa Mua kiinnostais hirveesti tietää sun päivän ruokalista, viittisiks laittaa että voitais kaikki kateellisina pällistellä?? :LOL:

Onko kukaan kokeillu noita ananas pillereitä?? Mä nyt otin kaikki keinot käyttöön, saa nähä onko niistä nyt sen kummemmin mitään apua. Kaikki menetetyt grammat lasketaan!

Tsemppiä kaikille!
 
H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 67,1 kg
Pudotettu: 4,3 kg
Viikkopudotus -900 g
Punnituspäivä: maanantai

Tässä olis tän viikon tuloksia. En muistanu käydä puntaril ku vasta tänään niin sen takia myöhäs tulokset. Ajattelin ens viikon alus tai loppu viikosta kokeilla nutrilett pirtelöitä, mitä tapahtuu ku niitä syön ja et nouseeko paino takas ku lopettaa.

Tsemppiä kaikille! :D
 
Katiapatia: Ai mitä mä syön päivässä? Ruokaa :p
esim. tiistaina söin
aamupala:
6.0 dl O light mehu 0 kcal
6.0 g edam 9% kevyt valio 13 kcal
1.0 pala Kauratyynyt Vaasan 81 kcal
10.0 g kurkkua 1 kcal
6.0 g tomaattia 1 kcal
lounas:
1.0 viipale HK kevyt balkan 20 kcal
4.0 dl O light mehu 0 kcal
1.0 dl Suodatinkahvijuoma 1 kcal
0.25 dl rasvaton maito 8 kcal
8.0 g kurkkua 1 kcal
5.0 g tomaattia 1 kcal
1.0 pala Näkkileipä Koululainen 34 kcal
päivällinen:
4.0 dl O light mehu 0 kcal
170.0 g Maksalaatikko, gluteeniton, laktoositon, Saarioinen 306 kcal
1.0 ann Puolukkasurvos sokeroitu 51 kcal
iltapala:
3.0 kpl luumu kivetön Kalifornian Pirkka 35 kcal
6.0 g edam 9% kevyt valio 13 kcal
3.0 dl O light mehu 0 kcal
1.0 pala Kauratyynyt Vaasan 81 kcal
5.0 g kurkkua 1 kcal
6.0 g tomaattia 1 kcal
3.0 dl rasvaton piimä vähälaktoosinen 87 kcal
Yhteensä: 736 kcal

Keskiviikkon sapuskat:
aamupala:
6.0 dl O light mehu 0 kcal
18.0 g edam 9% kevyt valio 40 kcal
14.0 g kurkkua 1 kcal
12.0 g tomaattia 2 kcal
1.0 viipale Vaasan ruispala 59 kcal
1.5 dl Suodatinkahvijuoma 2 kcal
0.5 dl rasvaton maito 17 kcal
lounas:
5.0 dl O light mehu 0 kcal
24.0 g kurkkua 2 kcal
12.0 g lehtisalaattia 1 kcal
28.0 g tomaattia 6 kcal
1.0 pala Kauratyynyt Vaasan 81 kcal
1.5 dl Suodatinkahvijuoma 2 kcal
0.5 dl rasvaton maito 17 kcal
päivällinen:
160.0 g Makkarakeitto 101 kcal
1.0 pala Näkkileipä Koululainen 34 kcal
12.0 g edam 9% kevyt valio 26 kcal
4.0 dl O light mehu 0 kcal
iltapala:
4.0 dl O light mehu 0 kcal
1.0 purkki Viilis maustettu 160 kcal
3.0 kpl luumu kivetön Kalifornian Pirkka 35 kcal
Yhteensä: 585 kcal

Mä syön aika vähän ruokaa, joten älkää haukkuko mua sitten ihan lyttyyn.
Lääkäri sanoi, ettei haittaa vaikka syö vähän ,kunhan syö "melko terveellisesti".
Mahalaukkukin on varmaan kutistunut, sillä en jaksa syödä paljoa yhdellä kertaa.
Kunhan saan pudotettua tän ylipainoni, niin "opettelen" taas syömään oikeat määrät, terveellistä ruokaa. =)
 
Tilsu: Kyllä kommentteja saa ehdottomasti laittaa .
Sä olet Tilsu oikeassa, jos pudottaa nopeasti painoaan, niin useinmiten lihasmassakin vähenee, joka ei todellakaan ole tarkoitus.
Joten sen takia mä liikun tosi paljon (viikossa : 6 x kuntosali, 6 x jumppa, 6 x crostrainer 10-12km , 1-2 x vesijuoksu 1200m/h ) ja pidän/parannan lihaskuntoani, jotta toi laihtuminen tapahtuisi vaan rasvakudoksesta ei lihaksesta.

 
Tänään hyppäsin vaa'alle ja tulos kauhistuttava...54.8kg. Eli 2 viikossa paino noussut 1.7kg. Ja täysin omaa syytä, oon tän koko kaks viikkoa syönyt ja herkutellut! En tiiä mikä on iskenyt, kun en oo saanut itteäni ruotuun! Kyllä ottaa luonnolle!

Nyt alan aktiivisesti taas käymään täällä sivustolla ja hakemaan tsemppiä tätä kautta! Ens viikon torstaina lupaan, että paino on alhaisempi! Viiden viikon päästä lähetään etelänlomalle ja sinne olis kiva mahdollisimman paljon saada kevennettyä. Ja vielähän tässä jopa ehtii jotain tehdä, kunhan on tiukkana. Nyt on just sellanen olo, että on tullut mätettyä jatkuvasti jotain rasvaa ja sokeria, ihan kamala turvotus päällä ja menkatkin lähestyy, niin sekin vielä tekee lisänsä. Mutta ihan syömällä tämä turvotus kyllä on tullut ja vain sitä vähentämällä se lähtee!! Potkikaa mut liikkeelle taas!!!

Onnittelut teille pudottaneille! Ootte te sisukkaita naisia =) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarumaa:
Tilsu: Kyllä kommentteja saa ehdottomasti laittaa .
Sä olet Tilsu oikeassa, jos pudottaa nopeasti painoaan, niin useinmiten lihasmassakin vähenee, joka ei todellakaan ole tarkoitus.
Joten sen takia mä liikun tosi paljon (viikossa : 6 x kuntosali, 6 x jumppa, 6 x crostrainer 10-12km , 1-2 x vesijuoksu 1200m/h ) ja pidän/parannan lihaskuntoani, jotta toi laihtuminen tapahtuisi vaan rasvakudoksesta ei lihaksesta.
Niin sitä mä ajattelinkin, et kun harrastat vielä niin paljon liikuntaa että kulutuksesi on korkeampi! Silloin voisi syödäkin vähän enemmän eli nyt sulla varmasti lähtee paljon myös lihaskudoksesta. Ei se urheileminen sitä estä.

Mutta kaikille on omat metodinsa, niin en lähde mitenkään tuomitsemaan! Ois enemmänkin sanottavaa, mut en viitsi alkaa jauhamaan kun se menis sit varmaan vaan väittelyn puolelle...
 
Tilsu: Kyllä mä yritän syödä enemmän, mutta en vaan saa enempää ruokaa alas. Mulla ei vaan ole nälkä :ashamed:
Kun mä syön aamupalalla yhden voileivän , niin on sellainen olo kuin olisin syönyt ison aterian. Olen yrittänyt syödä kaksi leipää, mutta sen toisen leivän syöminen on niin väkinäistä. :(
Sen takia ,mä kirjoitin että mun täytyy "opetella/harjoitella" syömään normaalin kokoisia terveellisiä ruoka-annoksia.
Mä en normaalistikkaan syö isoja ruoka-annoksia,ylipainoni olen hankkinut syömällä suklaata ja muita herkkuja. Eli nyt olen jättänyt ne herkut pois, joten energiansaanti putosi huimasti. Liikuntaa olen lisännyt tosi paljon, verrattuna "entiseen elämään",että kunto kohenisi.

Mun vointi on todella hyvä, =) olen paljon energisempi kuin aikoihin.
 
Tarumaa En tosiaan halua arvostella sun laihdutusmetodeja! Oonhan itsekkin välillä tiputtanut nutriletteilla, joista tulee päivässä 550kcal. Pääasiahan on että läskit lähtee :saint: Kaikilla laihduttajilla lähtee vähän lihasmassaa, joten on tosi hyvä, että jaksat ylläpitää/parantaa kuntoa. Hatunnostoja vaan sulle, kun jaksat noin tiukalla.

Mulla menee huonommin. On tullut vajaa kolme kiloa reilussa viikossa, kun en oo nyt karpannut :( Taisi olla nesteitä, ne kilot jotka lähti kun tulivat näin nopeasti takaisin :|
 
Tilsu:Olen kanssasi aivan samaa mieltä:"Pääasiahan on että läskit lähtee" :D =)
Jokainen laihduttaja kokeilee varmaan erilaisia diettejä ja löytää niistä sitten toivottavasti itselleen sellaisen dietin, että kilot putoavat.
Mutta eihän sitä lopunelämäänsä voi olla dietillä, vaan täytyy löytää/ opetella itselleen sellainen elämäntapa, että kilot pysyvät kurissa, mutta elämä maistuisi silti hyvältä. =)

Mä en ole koskaan kokeillut karppaamista, tosin en usko että pystyisinkään siihen, sillä tykkään syödä leipää ja muita viljatuotteita.
Mä kyllä nostan hattu niille, jotka pystyvät karppaamaan.

Ikävä, että sulle Tilsu on nyt paino noussut. :hug:

Paino ei yleensä laske suremalla eikä murehtimalla. Päinvastoin paino nousee, kun ihminen on surullinen, tai niin ainakin minulle käy, sillä olen tunnesyöppö. :p

Joten .....Katse vaan kohti huomista ja tulevaa.... kyllä nämä meidän ylikilot vielä sulavat!!!!! =)

Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikonloppua :wave:
 

Yhteistyössä