****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 19****



Laita näin:
Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************

Pata-ässä
Laihdutus aloitettu 1.1.2009
Pituus 163cm
Aloituspaino 73.9kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 65.8kg
Pudotettu 8.1kg
Viikkopudotus -1.1kg
Punnituspäivä maanantai

*************************************************************

kilu09
Pituus 163
Aloituspaino 68
Tavoitepaino 62 juhannukseen mennessä
Paino nyt 67
Pudotettu 1 kg
Viikkopudotus 1 kg
Punnituspäivä vaihtelee

*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 66,5kg
Pudotettu yhteensä: -14,3kg
Viikkopudotus: -0,8kg
Punnituspäivä: maanantai

*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 85,7 kg
Pudotettu 10,6 kg
Viikkopudotus 0,3 kg
Punnituspäivä maanantai

*************************************************************
 
joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 85,7 kg
Pudotettu 10,6 kg
Viikkopudotus 0,3 kg
Punnituspäivä maanantai

Eli vain 300 g miinusta, vaikka toisin "lupailin". :headwall: Toivottavasti ens viikolla on vähän paremmat lukemat, muuten menee usko ja toivo tähän hommaan. Herkutteluun en oo sortunut (edes eilen, vaikka leivoin ihanan mansikkakermahöttötäytekakun :p ) ja liikuntaa oon harrastanut päivittäin. No, aina voin kuvitella, että ne on ne lihakset jotka kasvaa ja siksi lukema ei mene alaspäin. :xmas:
 
moikka :wave:

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 66,5kg
Pudotettu yhteensä: -14,3kg
Viikkopudotus: -0,8kg
Punnituspäivä: maanantai

joojoo22: Paino välillä jumii paikoilleen, eikä meinaa millään pudota tai sitten pudotus on vain muutama 100g. Itsestä tuntuu että on tehnyt älyttömästi töitä ja ansainnut ainakin 1-2kg pudotuksen. :headwall: siitä tulee juuri tuollainen fiilinki,että hakkais ihan turhan takia päätänsä seinään.
Sä olet pudottannut niin hienosti jo painoasi, että periksi ei kannata antaa. Lisää vaan puhtia ja meininkiä,niin kyllä toi paino putoaa. Itsensä takiahan tätä rääkkäystä tehdään. :D
Mukavaa viikonalkua kaikille reippailijoille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarumaa:
joojoo22: Paino välillä jumii paikoilleen, eikä meinaa millään pudota tai sitten pudotus on vain muutama 100g. Itsestä tuntuu että on tehnyt älyttömästi töitä ja ansainnut ainakin 1-2kg pudotuksen. :headwall: siitä tulee juuri tuollainen fiilinki,että hakkais ihan turhan takia päätänsä seinään.
Sä olet pudottannut niin hienosti jo painoasi, että periksi ei kannata antaa. Lisää vaan puhtia ja meininkiä,niin kyllä toi paino putoaa. Itsensä takiahan tätä rääkkäystä tehdään. :D
Näinhän se on, ja kun kilot eivät ole aivan yks kaks tulleet, niin eihän ne häviäkään taikaiskusta. Välillä vaan risoo, kun haluais nopeammin tuloksia. Tosin oon tosi tyytyväinen yli 10 kilon pudotukseen. Nyt tiedän, että pystyn siihen, joten loputkin ylimääräiset saavat tän vuoden aikana kyytiä. =)

 
Pata-ässä
Laihdutus aloitettu 1.1.2009
Pituus 163cm
Aloituspaino 73.9kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 65.8kg
Pudotettu 8.1kg
Viikkopudotus -1.1kg
Punnituspäivä maanantai


En ehtinyt punnita itseäni maanantaina,koska olen taas ollut yövuoroissa silloin. tässä kuitenkin tämän viikon tulokseni:D.

JEEEE, mä oon päässy normaalipainoisen puolelle,painoindeksin mukaan:D. Ihanaa, en oo enää siis painoindeksin mukaan ylipainoinen:). ei oo enää paljoo matkaa mun tavoitteeseen,mut se taitaa olla varma,etten pääse matkaan mennessä siihen. Mut eipä sitä sovi alkaa suree, ku voin ihan hyvällä omatunnolla olla mun tiputetuista kiloista jo ylpee!:).
 
Onnea pata-ässä! Ja syystä voit olla ylpee, kaikki me laihduttajat se tiedetään, ettei yksikään kilo lähde helpolla. Hieno saavutus!
:flower: :flower: :flower:

kilu09, kiva että tulit porukkaan! Vähiin ovat käyneet tämän pinon laihduttajat, joten hyvä saada uusia mukaan. :wave:
 
Oon välillä aina käynyt lukemassa teidän LOISTAVIA suorituksianne. Minä laihdutin siis tammikuu-huhtikuu ja sitten toukokuu meni TÄYSIN läskiksi ja mulle tuli 3,5 kg takaisin vaivalla laihdutetuista kiloista.

Elina
Laihdutus aloitettu 1.1.2009
Pituus 164
Aloituspaino 79,9 kg
Tavoitepaino 67 kg
Paino nyt 71,8 kg
Pudotettu 8,1 kg

Toukokuun alussa painoin tasan 70 ja olin riivatun ylpeä itsestäni. Tavoitteni olikin juuri toukokuun alkuun (mutta okei, tavoite oli 67-68 ja siihen en ihan päässyt), mutta olin tosi hoikkis 70 kg kun oli mieheni isot synttärijuhlat. Jees. Sitten oli tyttären 3-vuotissynttärit, sitten tuli ystäväni ulkomailta meille 4 päiväksi, sitten kuoli kummisetäni, oli hautajaiset, sairaasti työmatkoja ja ja ja.... mitä tein - aloitin lohtusyömisen. Painoa tuli toukokuun loppuun mennessä noin 3,5 kg lisää.

Kesäkuun alussa tilasin ajan lääkäriin itselleni. Jo joulukuun lopussa olin keskustellut paikallisen arvauskeskuksen lääkärin kanssa painostani, kun minulla oli poskiontelontulehdus ja kun otin paidan pois, lääkäri kysyi, olenko raskaana. Just joo. Sanoin, etten ole, olen muuten vain lihava, ja se onkin yksi ongelma.

No sitten menin lääkäriin 8.6. ja sain lääkäriltä Reducil-reseptin 3 kuukaudeksi. Nyt sitten harjoittelen sen voimin uudenlaista elämää, johon ei kuuluisi jatkuva napostelu. Makeanhimo on häipynyt, mutta on vaikea päästä eroon TAVASTA napostella ja syöpötellä kaikenlaista.

Aloitin siis "uudelleen" laihdutukseni 8.6. ja nyt painoa on pudonnut tämän 2 viikon aikana 2,1 kg. Tavoite on päästä noin 65 kiloon (olen siis myös muuttanut tavoitettani haasteellisemmaksi) 3 kuukauden aikana eli että olisin uudessa painossani 65 kiloa syyskuun alussa. Haasteellista tietysti on, että lomat ja kaikenlainen mahdollinen kesänaposteltava on tässä samassa ajanjaksossa. Mutta oikeasti asia on niin, että pitää oppia syömään vähän myös kesällä ja kaikenlaisia tekosyitä on mahdollista keksiä jokaiseen vuodenaikaan.

On niin NIIN paljon parempi olla, kun on laihempi. Kehtaa käyttää erilaisia vaatteita, selkäläskit eivät ole järkyttävät jne. Kaupasta löytää jopa housuja.
Eilen katsoin loistavan ohjelma naisesta nimeltä Heather, joka laihtui suunnilleen meikäläisen lukemista normaalipainoiseksi (ei siis miksikään langanlaihaksi, mutta normaaliksi) ja oli hienoa seurata, miten hän muuttui nuoremman näköiseksi ja sai takaisin elämäniloa.

Siihen pyrkikäämme.

Olen tosi ylpeä teidän kaikkien loistavista suorituksista!!!

 

Yhteistyössä