***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 3****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*****************************************************************

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 77 kg
Pudotettu: -
Viikkopudotus: -
Punnituspäivä: maanantai

*****************************************************************

annekristiina
Pituus 167
aloituspaino 77 kg
tavoitepaino 57 kg (välitavoite 64 kg)
Paino nyt 73 kg
viikkopudotus 0
pudotettu 4 kg
punnituspäivä

*****************************************************************

Jessiinah
Pituus 168cm
Aloituspaino 77kg
Tavoitepaino 59kg
Paino nyt 77kg
Pudotettu 0kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

Rinoa
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt:81,6kg
Pudotettu:-400g
Viikkopudotus:-400g
Punnituspäivä: sunnuntai

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,3kg
Pudotettu :-400g
Viikkopudotus : -200g
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

adalmiina06
Pituus 158 cm
Aloituspaino 93
Tavoitepaino - 1 kg / viikko
Paino nyt 92
Pudotettu 3 kg
Viikkopudotus 1 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Pata-ässä
Pituus 163cm
Aloituspaino 68.9kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 68.1 kg
Pudotettu yhteensä -800g
Viikkopudotus +200g
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Ellu-80-
pituus: 154cm
aloituspaino: 64,8kg
tavoitepaino: 54kg
paino nyt: 65kg
painonoussut 200g
punnituspaivä: perjantai

*****************************************************************

JMaM
Pituus 165cm
Aloituspaino 72,9kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 70,4kg
Pudotettu yhteensä 2,4kg
Viikkopudotus 0,5kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg (välitavoite)
Paino nyt 92,5kg
Pudotettu yhteensä 4,1kg
Viikkopudotus 1,5kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 94,6 kg
pudotettu: 2 kg
viikkopudotus: -2 kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 70,3kg
Pudotettu 3,2 kg
Viikkopudotus 1,6 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

MinttuPinja
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 88,6 kg
Tavoitepaino:
Paino nyt 85,4 kg
Pudotettu 3,2 kg
Viikkopudotus 0,8 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159
Aloituspaino 88,5
Tavoitepaino 65
Paino nyt 87,1
Pudotettu 1,4
Viikkopudotus 0,5
Punnituspäivä Perjantai

*****************************************************************

Minttu
Pituus 170
Aloituspaino 118
Tavoitepaino 70
Paino nyt 113.9
Pudotettu 4.1
Viikkopudotus 4.1
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

jutt
pituus: 168
aloituspaino: 88kg
tavoitepaino: 65kg
paino nyt: 83.6kg
pudotettu yhteensä 4,4 kg
viikkopudotus: 1.1kg

*****************************************************************

Tuhkimustus
Pituus 158cm
Aloituspaino 68kg (1.1.2010)
tavoitepaino 55kg
Paino nyt 67.9kg (viikko sitten oli 68,5kg)
Pudotus 100g

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 84,6 kg
Pudotettu yhteensä 3,7 kg
Viikkopudotus 2 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

************Pudotettu yhteensä 33,8 kg************

 
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 84,6 kg
Pudotettu yhteensä 3,7 kg
Viikkopudotus 2 kg
Punnituspäivä perjantai

Eli miinusta 2 kg, mistä oon tosi tyytyväinen! =) Takana on 4 päivää nutrilett -pusseilla ja kun pöperöt vielä maistuu, niin aattelin jatkaa samalla linjalla vielä tovin.

Hienoa jutt, laskin sun yhteispudotuksen ja 4,4 kg on uskomaton saldo kahdelle viikolle!

Tästä siis starttas uusi viikko, tsemppiä kaikille siihen ja hyvää viikonloppua! :)
 
Kiitos joojoo :flower: toivotaan että pysyy edelleen laskusuhtanteisena tää mun matkani ! Sullaki näyttäny menevän tosi hyvin! Päivittele vaan ahkerasti noita sun kokemuksia tosta nutrilett-kuurista, koska muakin kiinnostais joskus sitä kokeilla niin on kiva tietää millälailla muilla on onnistunut :)
 
Nimi Minttu
Pituus 170
Aloituspaino 118
Tavoitepaino 70
Paino nyt 113.9
Pudotettu 4.1
Viikkopudotus 4.1
Punnituspäivä perjantai

Moikka!
Näin meni eka viikko. Ihme kyllä karkkia ei oo tehny mieli yhtään.... =) Toivottavasti pysyykin himot poissa!!
 
Nimi Emma99
Pituus 159
Aloituspaino 88,5
Tavoitepaino 65
Paino nyt 87,1
Pudotettu 1,4
Viikkopudotus 0,5
Punnituspäivä Perjantai

Moikka!
Ihan tyytyväinen olen, että paino ainakin putoaa!!! Se on mulla harvinaista
=) En ymmärrä miten teillä muilla voi olla noin huikeita tuloksia! Itse olen käynyt neljä kertaa viikossa salilla ja kävellyt tuntikausia...No ainakin vois uskoa, että paino ei varmaankaan ole lähtenyt lihaksista. Lisäks olen suurinpiirtein laskenut noita painonvartijoiden pisteitä. Huoh, no tiedossa se kyllä oli, että mulla laihduttaminen on vaikeaa ja h-i-d-a-s-t-a.
Tärkeintä mulla on ehkä tässä vaiheessa, että ei anna periksi, vaikka tuloksia tuleekin hitaasti.
Mutta tsemmppiä edelleen kaikille! :)
 
Plaah! Olen tän viikon kärvistelly nutrilett pusseilla ja lähes turhaan. Tässä vaiheessa laihdutusta pitäis näillä eväillä paino tippua reippaammin - ja olen vielö liikkunutkin! Tää viikko on ollut suoranainen pettymys tehtyyn työmäärään nähden.

Paino tippunut vain 800g :'( eli puntari näytti aamulla 85,4 kg
 
Älä MinttuPinja lannistu, kahden viikon yhteistulos on sulla tosi hyvä! Jospa pussit ei sovi sulle, tai sitten liiat nesteet lähti jo ekan viikon aikana. Silloinhan sulta tippui yli 2 kg. Tai voipi johtua vaikka hormoneista ja liikuntakin nostaa painoa.

Minttu, millä metodilla pudotat? Yli 4 kiloa viikossa on ihan älyttömän paljon. Onnittelut siitä!

Emma99, sulla ainakin on järkevä tapa laihtua. Munkin tarttis lisätä reilusti liikuntaa. Käyn tosi löysässä jumpassa ja lenkkeilen (kävellen ) 2-4 kertaa viikossa, eli varaa olis kyllä petrata.
 
Nimi Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 70,3kg
Pudotettu 3,2 kg
Viikkopudotus 1,6 kg
Punnituspäivä perjantai

Moikka!
Äkkiä meni taas yksi viikko. Oli mukava katsoa vaakalukemaa, kun näytti luku pienentyneen=)
Olen aloittanut AMK-opiskelut tämän viikon alussa ja ensi viikolla pitäisi istua luokkassa koko viikko, joten voi olla ettei ensiviikolla paino putoa laisinkaan, kun liikkuminen jää vähäisemmäksi.

Todella hyviä painonpudotus lukemia monella teistä. Onnitelut kaikille pudottaneille!
 
nimi: Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 94,6 kg
pudotettu: 2 kg
viikkopudotus: -2 kg
punnituspäivä: perjantai

Hip hei, tosi kiva viikko takana ja mukava oli nousta puntarille. Tulokseen olen tyytyväinen vaikka suurin osa tiputuksesta taitaa olla nestettä mutta aina on kuitenkin mukava nähdä pienempiä lukemia vaa'alla.
Mulla on toi ruokapäiväkirjan pito ollut tosi hyvä apu, tulee syötyä paljon säännöllisemmin kun merkkailee ylös mitä suuhunsa laittaa. Herkuista olen tosi hyvin pysynyt erossa eikä oikeastaan ole tehnyt edes mieli mitään. Mutta tiedän kyllä että odotettavissa on vielä tuskien taistelua, himojen kieltämistä ja hampaiden kiristystä kun se herkkupeikko tulee härnäämään suklaa-addiktia..

Liikuntaa on tälle viikolle tullut ihan kivasti; circuit (jee, mä selvisin siitä ja mikä parasta NAUTIN myös!), jumppa, kuntosali. Tänään vielä jumppa ja viikonloppuna pitäis lenkkeillä, toivottavasti sää suosii kun mä olen muuten niin huono lähtee lenkille..

Hienoja viikkoja teillä muillakin takana, tsemppiä kaikille ja pyristellään yhdessä eteenpäin!!
Ja Emma99, älä masennu, puoli kiloa viikossa on hyvä tahti, ja eikös niin sanota että silloin kilot varmemmin pysyy poissa kun on tuollainen hyvä tasainen tahti, tsemppiä!!
 
Nimi tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg (välitavoite)
Paino nyt 92,5kg
Pudotettu yhteensä 4,1kg
Viikkopudotus 1,5kg
Punnituspäivä perjantai

tässä tän viikon tulokset!tosi tyytyväinen oon!Nyt en oo mitään herkkuja syönny kahteen viikkoon!
oikein hienoja tuloksii muillakin!Isot halit ja tsempit kaikille!Kyl me onnistutaan!! =)
 
Nini JMaM
Pituus 165cm
Aloituspaino 72,9kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 70,4kg
Pudotettu yhteensä 2,4kg
Viikkopudotus 0,5kg
Punnituspäivä perjantai

Huh, aika takkuinen tämäkin viikko..annoskoot kyllä pienentyneet ja makeansyöntiäkin olen rajoittanut, mutta mutta..Jotenkin pitäis saada vielä kovampi tsemppi päälle :) Vielä menee pulla tms joka päivä päiväkahvilla..pitäis pitää totaalinen herkkutauko niin pääsis sokerinhimosta..

Mutta pääasia että paino tippuu vaikka tippuis hitaastikin..Myös liikuntaa pitäis lisätä, onneksi ma alka jumppa..
Tsemppiä kaikille!!
 

Ellu-80-
pituus: 154cm
aloituspaino: 64,8kg
tavoitepaino: 54kg
paino nyt: 65kg
painonoussut 200g :headwall:
punnituspaivä: perjantai

Mun aloitus tässä laihdutuksessa ei alkanu parhaalla mahdollisella tuloksella, nimittäin mun paino NOUSI 200 grammaa!! :headwall:
No, ei se kyllä mikään yllätys ollut.. en ole päässyt lenkille ollenkaan.. ja olen kyllä herkutellutkin.. :ashamed:
no nyt pitää vaan tsempata ja saada vähintään 300g paino alas seuraavan viikon aikana =)
 
Pata-ässä
Pituus 163cm
Aloituspaino 68.9kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 68.1 kg
Pudotettu yhteensä -800g
Viikkopudotus +200g
Punnituspäivä perjantai

Eli plussaahan sieltä tuli, niinku arvelinki. Mut nyt on hyvä alottaa "puhtaalta" pöydältä;). Söin juuuri nutriletin kanakeittoa, oli seki aika jauhosta tai sit en vaa saannu paakkuja hyvin sekotettua:/. Lisäksi söin yhden täysjyväleivän, kahdella juustopalalla. Koska olen menossa pian yövuoroon, niin siellä ei tule juurikaan syötyä mitään :ashamed:
 
joojoo22: Oon vaa jättäny kaikki karkit ja herkut pois, ei sen kummempaa, mut viimeksi myös kun tiputin 20 kiloo ni parin ekan viikon aikana lähti useita kiloja sit tasaantu kiloon per viikko... Tv: Minttu
 
Mulla ei ainakaan auta mikään herkkujen poisjättö, kun en muutenkaan niitä paljoa syö. Mutta mä olenkin aivan erikoistapaus B) En oo koskaan tavannut ketään, joka lihoo niin helposti kun minä...paitsi mun isän. Meillä on sellaset ihmegeenit, että me ei kovin helpolla laihduta. Ja tää on tosi ;) Jokaista suupalaa pitää vahtia. Se on tosi rasittavaa kun yrittää laihduttaa, kun ei oikein edes tiedä mistä säästäis. Pidin kerran ruokakirjaa kuntosalilla ja se mun ohjaaja ei uskonut, että mä syön niin vähän.
Mulla auttais varmaan oikeestaan vaan syömättömyys. :'(
Sori tää valitus... :flower:
 
Hei!
Juu, ei noista 0,5kg pudotuksista kannata masentua.. Olisin iloinen jos edes kerran kuussa viikkopunnitus näyttäisi sitä puolta kiloa miinusta=)
Itselläni näkyy menevän niin että tulee joku 200gr miinusta ja sitten taas pari +-0 viiikoa ja siiten pari sataa plussaa ja taas pari 0 viikkoa. Arvaatte että tuntuu todella takkuiselta tämä "pudotus".

No nyt oli onneksi -200gr vuoro.

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,3kg
Pudotettu :-400g
Viikkopudotus : -200g
Punnituspäivä: perjantai

Höpinät sikseen, nyt alkaa jumppa tv 2:lta =)
 
Tunnustan: eilinen meni penkin alle. :headwall: Tuli yllätysvieraita, joiden kanssa istuttiin iltaa "parin" siiderin voimalla. Ja samalla tuli syötyä vähän liikaa... :ashamed:

Tänään taas paluu arkeen ja Nutrilett -pöperöitä naamaan, eli en minä näin vähästä lannistu. :p
 
meillekin tuli tänään vieraita ja tehtiin sitten yhdessä ruokaa jota söin tietysti PAAAALJON, ja jälkkäriks olin tehny vielä piirakkaa mitä sitäkin piti sitten hieman maistaaa. :ashamed: mutta jätin pohjan syömättä kun siinä niitä hiilareita olisi ollut niiin paljon enemmän :LOL: enkä sitte kerenny salillekkaan tänään. No onneksi on vasta sunnuntai niin on aikaa vielä korjata asiat ennen seuraavaa punnituspäivää.
 
Nimi: Rinoa
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt:81,6kg
Pudotettu:-400g
Viikkopudotus:-400g
Punnituspäivä: sunnuntai

Mulla meni koko viikko ihan penkin alle, alkuviikko oltiin nimittäin lasten kanssa reissussa yhden ystävän luona jossa tuli sit herkuteltua, syötyä ulkona jne.. ja sit viikonloppuna olikin bileet, eli juomoo juomoo ja lisää juomoo tuli kiskottua kusrkusta alas, kaikkineen lisukkeineen ;) en muistanu ees koko punnistusta, kunnes tänä aamuna ja vääntäydyin vaakalle kapulaisen turvonneena mutta silti oli miinusta! jesh..
huomenna alkaa taas lenkkeily kun lomat on lomailtu :D
 
Moikka TAAS! (aina läydän itseni täältä.. )

Nyt sitte motivaation kanssa tulisin joukkoonne tiputtelemaan kympin verran painoa.

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 77 kg
Pudotettu: -
Viikkopudotus: -
Punnituspäivä: maanantai
 
Käväsin aamusella vaa'alla taas, ja yllätyksekseni paino oli pudonnu viikonlopun aikana melkee kilon:D. Näköjää mun nutrailun aloitus näyttää toimivan, vaikken pelkästään nutreilla elelekkään:). Muutaman leivän juustolla söin eilen niiden nutrien lisäks...

Huomenna tosin oon lupautunu tapaa kaverin lounaan merkeissä. Saa nähä mihi ollaa menossa lounastaa, ja et pystynkö olee tilaamatta mitää tosi rasvasta ruokaa :whistle:
 
Mulle on tullu se kunnon fiilis tähän laihduttamiseen :D
Nyt tämä laihduttaminen ei oo mitään kamalaa pakkopulla kärvistelyä vaan osaan jopa olla ilman herkkuja, toivottavasti tämä fiilis jatkuu pitempäänkin =)

Ainoastaan se harmittaa että en pysty harrastamaan mitään kunnon liikuntaa.. miehellä on töiden ja remontin takia kiireitä, joten se ei kerkeä kattoa lasten perään jotta voisin käydä lenkillä jne.

olen tosin harkinnut tilata jotain jumppa dvd:tä.. saa nähdä.. se zumba juttu vähän kiinnostais, mutta meillä on niiiiin pieni olkkari ettei täällä mitään mahdu zumbailemaan :(

Ja olen todella tyytyväinen jos saan painoa alas joka viikko sen puoli kiloa...
 

Yhteistyössä