***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 3****

Hei taas!

Olin jokunen vko sitten mukana, hyppäisin taas mukaan jos sopii ..

Annekristiina
Pituus 167cm
Lähtöpaino 97 kg (93)
Tavoitepaino 1. 64 kg
Tavoitepaino 2. 57 kg
Paino nyt 73 kg

Jouluna painoin vielä 79 kiloa ja alkoi paino putoamaan . Raskaus toi reppaasti yli 30 kiloa!!! Minulla tilanne, normaali painoni siis 57 jolloin treenaan n. 15 h/ vko, ennen raskautta painoin kuitenkin 64 mikä oli ihan hyvä. Painoni heittelee helposti 57-62 välillä..

Polven eturistiside oli hajalla koko raskausajan, on nyt operoitu, joten aloitan kuntosalilla helmikuussa jolloin menen takaisin töihin.
Tosiaan ihmettelin miksi painoni ei pudonnut mutta joulun tienoilla söin suklaata kilokaupalla ja jotenkin aineenvaihdunta rupesi toimimaan. Imetän ja todennäköisesti elimistöni oli säästöliekillä, söin liian vähän tms.
No, nyt syön aamupalan, lounaan, päivällisen ja kevyen iltapalan ja paino putoaa:)! Yritän saada pudotettu 69 kiloon helmikuun puoleen väliin mennessä .
Voikohan sitä Nutrilettia käyttää imetyksen aikana?
Tarkoitus olisi vähentää imetystä koska menen töihin. Tyttö syò läpi yön ja päivisinkin useasti...

Mukavaa iltaa kaikille!
 
Pääsiskö mukaan joukkoon vielä??

Alottaisin nyt laihdutuksen eli painonpudotusta ei ole vielä.. Pituus ja paino mitattu tänään.

Nimi Jessiinah
Pituus 168cm
Aloituspaino 77kg
Tavoitepaino 59kg
Paino nyt 77kg
Pudotettu 0kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä
 
Toki pääset mukaan Jessiinah! Ja tervetuloa takaisin annekristiina, tarkastatko oonko laittanut sun tiedot oikein ekan viestin rimpsuun?

Olin lasten kanssa reissussa, ja tuli taas syötyä sitä ja tätä, vaikka otinkin omat eväät mukaan. Vitsit, kun itsekuri on niin heikko, varsinkin silloin kun on kyse jonkun muun tekemästä ruuasta. :headwall:

Täällä olis kans yks Zumban aloittaja. :wave: Saan dvd:t varmaan huomenna ja siitä lähtee. :D Olisin halunnut mennä tunnille, mutta siellä oli täyttä, joten onneksi kaverilla on levyt. Katsotaan miten jaksan/ehdin kotona niillä vääntää. :)

Nyt vasta huomasin viestisi Minky. Juu, minäkin on TAAS täällä, mutta toivottavasti en sentään loppuelämääni. Eli jospas NYT motivaatio pitäis ja pääsis tavoitteeseen. Mutta tosi kiva kun tulit taas porukkaan mukaan. :)
 
Kiitos, Joojoo22, oikein ovat, välitavoite olisi 64 kg, tavoite 57 kg..

Aamu alkoi ruisleivällä ja kaffella sekä Pilttiomenasoseella. Mun herkku tuo omenasose.. Ei maistuis taaskaan ruoka mutta pakko jotain syödä ettei taas mene säästöliekille. Helmikuussa kun palaan töihin, lisääntyy liikunta ja pääsen kuntosalille! Käyn päivällä, ennen kävin aina iltaisin treeneissä mutta tällähetkellä en kertakaikkiaan jaksa. Mies tulee töistä kuuden maissa jolloin syödään ja tyttö menee yöunilleen puoli kasi joten en voisi mennä vasta kuin käsin jälkeen tuon imettämisenkään takia.. Se on liian myöhä, kävisin ylikierroksilla puoleen töhin ha ei tulisi uni. Nyt en viitsi, tyttö syö vielä öisin, ei tätä vauva-aikaa enään kauan ole..

Tarkoitus oli päästä omankokoiseksi ennen töihin paluuta, ei onnistunut osittain tuon polvi operaationkaan takia.. Iskenyt vielä jonkin asteinen krooninen väsymys, tosin tyttö syö useammin yöllä kuin ihan pienenä, uni on minulla muutaman tunnin katkonaisia torkahteluja.

Mites zunbaajilla ? Olisi varmasti hauska harrastus? Kävin salsassa ennen raskautumista, hauskaa sekin, meillä oli työn puolesta tunnit salilla. Nytkin saamme kuntosalikortit vapaalla käytöllä.

Menen tästä ruoan laittoon :wave:

Tsemppiä meille kaikille!!
 
Heippis!

Taas oli punnituspäivä ja kauhee jännitys ku heräs. Mutta kyllä oli taas paino tippunu, jihuu ! :p Elikkäs tiedot olis nyt tällaset:

Nimi Jutt
Pituus 168cm
Aloituspaino 88kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 82.3kg
Pudotettu 5.7kg
Viikkopudotus 1.3kg
Punnituspäivä perjantai

Mua on vaan nyt ruvennu pelottaa että saankohan tarpeeks proteiinia. Pitäis vissiin ruveta syömään rahkaa aina välipalaks :D
 
Nimi Rinoa
Pituus 163cm
Aloituspaino 82kg
Paino nyt 80.9kg
Pudotettu 1.1kg
Viikkopudotus -700g
Punnituspäivä perjantai

Jee, olihan se paino tippunu vaikka mikään loistava viikko ei takana ollutkaan.. ja lyhyt, koska sunnuntaina oli edellinen punnitus..
Vähän tippuu mutta kuhan ei nouse, ei haittaa vaikka hitaastikin menis :)
 

Yhteistyössä